ford flex gdzie kupić

Filip Otto

Samochody z innej bajki | Ford w USA

Samochody z innej bajki | Ford w USA

Ford zakochał się ostatnio w polityce jednego modelu, czyli ten sam samochód sprzedaje na całym świecie. Tak już jest z Fiestą i Focusem, a niedługo będzie z Mondeo i Kugą. Przyjrzyjmy się więc tym autom, które wciąż można kupić tylko w Stanach

Hyundai i30 | Karta wozu

Kompaktowy Hyundai, kontynuator sukcesów tanich modeli Pony i Accent, awansował dzisiaj do czołówki swojego segmentu. Właśnie do sprzedaży trafiła jego druga generacja

Top 11 - samochody z seriali

Współczesne amerykańskie seriale są często tak dobre, że biją na głowę hollywoodzkie filmy. To oznacza, że występują w nich ciekawe auta albo na zasadzie reklamy, albo jako element podkreślający osobowość bohatera. Przyjrzyjmy się więc kilku czterokołowym gwiazdom z małego ekranu

Czego w Polsce nie kupisz?

Czego w Polsce nie kupisz?

kto w Polsce słyszał o Nissanie Cube, Toyocie Avalon, Fordzie Flex czy Hondzie Pilot? Niektóre z nich przez wielki ocean trafiają na polskie drogi zawiłą drogą prywatnego importu. W pierwszej części prezentujemy auta kompaktowe i klasę średnią. Już niedługo część druga, czyli auta sportowe

Czego w Polsce nie kupisz?

Czego w Polsce nie kupisz?

kto w Polsce słyszał o Nissanie Cube, Toyocie Avalon, Fordzie Flex czy Hondzie Pilot? Niektóre z nich przez wielki ocean trafiają na polskie drogi zawiłą drogą prywatnego importu. W pierwszej części prezentowaliśmy auta kompaktowe i klasę średnią . Czas na część druga, czyli auta sportowe

Których SUV-ów i limuzyn w Polsce nie kupisz?

Których SUV-ów i limuzyn w Polsce nie kupisz?

znanych w Europie producentów zarezerwowane dla obywateli odległych krajów. No bo kto w Polsce słyszał o Nissanie Cube, Toyocie Avalon, Fordzie Flex czy Hondzie Pilot? Niektóre z nich przez wielki ocean trafiają na polskie drogi zawiłą drogą prywatnego importu. W pierwszej części prezentowaliśmy

Zamienniki ropy coraz szerzej stosowane

benzynowych jednak, gdzie można kupić 100-proc. biopaliwo (tylko jedna na dziesięć ze względu na wrogość firm nafciarskich), chętnych nie brakuje, bo płacą 10-12 eurocentów mniej za litr. Od 2002 r. produkcja biopaliwa do silników wysokoprężnych potroiła się w Niemczech i osiągnęła 1,5 mln ton