hdi silnik

bs

Nowe V6 dla Citroena

Nowe V6 dla Citroena

Pod maski modeli C5 sedan i C5 kombi oraz C6 trafi większe, mocniejsze serce. Zastąpi ono dotychczas montowany silnik V6 HDi o pojemności 2,7l

Peugeot 307 2.0 HDi 16V

Peugeot 307 ze zmodernizowanym silnikiem 2.0 HDi mocą dorównuje już - dotychczas najpotężniejszej - dwulitrowej wersji benzynowej.

Peugeot 206 1.6 HDi Sport

Jako pierwsi w Polsce jeździmy "206" z silnikiem 1.6 HDi - to pierwszy na świecie samochód segmentu B z filtrem cząstek stałych. Nie to jednak jest najważniejsze...

Citroën Xsara Picasso 1.6 HDi Exclusive

Minivan Citroëna szybko znalazł uznanie wśród osób uprawiających wolne zawody. Nic dziwnego, auto ma lekką, oryginalną sylwetkę, jasne wnętrze, no i ten napis "Picasso"... Producent Xsary Picasso podaje, że samochód z silnikiem 1.6 16V HDi zużywa 4,9 l oleju napędowego na 100 km. To

Kupujemy używane: Peugeot 407 - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Kupujemy używane: Peugeot 407 - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

około 1500 złotych. Okazjonalnie pojawiają się trudności z zaworem recyrkulacji spalin – problem rozwiązuje czyszczenie lub wymiana elementu za około 500 złotych. Zdecydowanie ciekawiej prezentuje się gama silników wysokoprężnych z rodziny HDI. Propozycją dla niewymagających kierowców, ale

Nowy silnik Diesla pod maską Peugeota 3008

Nowy silnik Diesla pod maską Peugeota 3008

Do gamy silników crossovera z Francji trafił nowy silnik o pojemności 1,5 litra. Wysokoprężna konstrukcja dostarcza 130 KM maksymalnej mocy, a do tego spełnia bardzo rygorystyczne normy emisji spalin Euro 6.2. Nowy silnik zastąpi wysłużoną jednostkę 1.6 o mocy 120 KM. Polski importer opublikował

Kupujemy używane Peugeot 308 II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Kupujemy używane Peugeot 308 II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

km/h. Peugeot 308 II - silniki Diesla Mechanicy zgodnie polecają natomiast silniki wysokoprężne. Niewielki apetyt na olej napędowy zdradza doskonale znany silnik 1.6 HDI generujący 92-120 KM. Nieco więcej zużywa zdecydowanie mocniejszy 2.0 HDI o mocy 150-181 KM. W 2018 roku paletę uzupełnił diesel

Kupujemy używane - Peugeot 407 kontra Citroen C5 I FL. Francuska klasa średnia w dobrej cenie

Kupujemy używane - Peugeot 407 kontra Citroen C5 I FL. Francuska klasa średnia w dobrej cenie

. Okazjonalnie pojawiają się trudności z zaworem recyrkulacji spalin – problem rozwiązuje czyszczenie lub wymiana elementu za około 500 złotych. Zdecydowanie ciekawiej prezentuje się gama silników wysokoprężnych z rodziny HDI. Propozycją dla niewymagających kierowców, ale oczekujących możliwie niskiego

Konfrontacje: Citroen C3 1.4 HDi X/Opel Corsa 1.7 DI Start/Renault Clio 1.5 dCi Free/Volkswagen Polo 1.4 TDI Basis

wersjach wyposażenia i z najmniejszymi silnikami Diesla. Takie jednostki napędowe na pewno zapewniają niskie koszty eksploatacji, jednak nasuwa się pytanie, czy niezbyt mocne silniki wystarczą do napędu tych małych-dużych aut? STYL - Każdy inny Kto chce się prezentować seksownie w ruchu miejskim

Silnik 2.0 TDCi - typowe usterki i opinie

Silnik 2.0 TDCi - typowe usterki i opinie

wymuszonym przez unijne przepisy. Silnik 2.0 TDCi - oszczędny i dynamiczny 2.0 TDCI (HDI) napędzający nawet ciężkie Mondeo czy rodzinne Galaxy, z łatwością w ruchu pozamiejskim potrafi zadowolić się wartościami oscylującymi wokół 5 litrów oleju napędowego na 100 kilometrów. W typowo miejskiej eksploatacji

Kupujemy używane. Kompaktowe auto z oszczędnym dieslem. Na co warto postawić mając 20 tysięcy zł w kieszeni?

Kupujemy używane. Kompaktowe auto z oszczędnym dieslem. Na co warto postawić mając 20 tysięcy zł w kieszeni?

klimatyzację, rozbudowane nagłośnienie Sony, czy skórzaną tapicerkę. Rzadkością jest otwierane okno dachowe. Mechanicy zgodnie polecają opracowane przez koncern PSA czterocylindrowe silniki diesla 1.6 i 2.0 TDCI (HDI) słynące z niskiego zużycia paliwa, kultury pracy i niskiej awaryjności - generują odpowiednio

Kupujemy używane: Godne polecenia, 2-litrowe silniki diesla z rynku wtórnego

Kupujemy używane: Godne polecenia, 2-litrowe silniki diesla z rynku wtórnego

czterocylindrowy silnik 2.0 HDI początkowo dysponował mocą 90 lub 109 KM. Od początku rynkowej kariery producent stosował bezpośredni wtrysk paliwa common-rail rzutujący na wysoką kulturę pracy jednostki i jej osiągi. Każda z odmian wykorzystywała 8-zaworową głowicę. W 2003 roku wprowadzono zmodernizowaną wersję

Kupujemy używane: Małe i oszczędne diesle o pojemności 1.3-1.6 litra. Na które warto postawić?

Kupujemy używane: Małe i oszczędne diesle o pojemności 1.3-1.6 litra. Na które warto postawić?

turbosprężarki. Co ważne, producent sukcesywnie eliminował wady konstrukcyjne. Im młodszy egzemplarz, tym trwalszy. Znane są przypadki resursu wyraźnie przekraczającego 400 tysięcy kilometrów. Jednym z najpopularniejszym na rynku wtórnym silników diesla jest opracowany przez PSA czterocylindrowy 1.6 HDI

Kupujemy używane: Niedocenione auta z drugiej ręki za 20 tys zł. Tanie i dość trwałe

Kupujemy używane: Niedocenione auta z drugiej ręki za 20 tys zł. Tanie i dość trwałe

hydropneumatyczne zawieszenie zapewnia niebywały komfort jazdy, a także pozwala na zmianę prześwitu. Do napędu mechanicy polecają benzynowe silniki 2.0 i 3.0 V6 o mocy 140 i 207 KM lub diesle 2.0 i 2.2 HDI 136 i 170 KM. Względem niemieckich i japońskich konkurentów, wyraźnie niższą popularnością cieszy się Peugeot

Kupujemy używane: Auto dla dużej rodziny za 5 tysięcy złotych. Dobre propozycje na wakacje z różnych segmentów

Kupujemy używane: Auto dla dużej rodziny za 5 tysięcy złotych. Dobre propozycje na wakacje z różnych segmentów

KM zapewniając akceptowalne osiągi i niskie koszty użytkowania - wzorowo współpracuje z instalacjami gazowymi. Wśród diesli warty polecenia jest silnik 2.0 HDI 109 KM i starszy 2.1 TD 109 KM. Bezpośrednim konkurentem rynkowym Peugeota 806 w czasach świetności był Renault Espace trzeciej generacji

Odświeżone Berlingo wycenione

Odświeżone Berlingo wycenione

ceny podstawowe wszystkich wersji: Citroen DS5 | Galeria Silniki benzynowe: - 1.6 VTi 95 Attraction: 57 500 zł, - 1.6 VTi 95 Seduction: 66 700 zł, - 1.6VTi 120 XTR: 75 950 zł, - 1.6 VTi 120 Exclusive: 79 250 zł. Silniki wysokoprężne: - 1.6 HDi 75 Attraction: 62 800 zł, - 1.6 HDi 75 Seduction: 72 000

Kupujemy używane: Citroen C5 I FL. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Kupujemy używane: Citroen C5 I FL. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

rywali. Poza tym, części są stosunkowo tanie, a ich żywotność nie pozostawia wiele do życzenia. Używany Citroen C5 - najlepsze silniki, najgorsze silniki Paleta silników benzynowych odmiany po liftingu jest niemal identyczna jak w bratnim 407. Podstawowe 1.8 i 2.0 125 i 140 KM. Są zdecydowanie za słabe

Poradnik | Rozsądne auta miejskie z dieslem za 10 tysięcy złotych

Poradnik | Rozsądne auta miejskie z dieslem za 10 tysięcy złotych

. Peugeot 206 oferowany był z szeroką gamą silników diesla: 1.9D, 1.4 HDI, 2.0 HDI i 1.6 HDI. Za 10 tysięcy złotych kupimy zadbany egzemplarz z jednostkami serii HDI generującymi od 68 do 110 KM, gwarantującymi przyzwoitą dynamikę i niewielkie spalanie. Usterka układu wtryskowego oznacza wydatek około 500

Renault Laguna III czy Citroen C5 II? Francuskie używane auta z klasy średniej

Renault Laguna III czy Citroen C5 II? Francuskie używane auta z klasy średniej

opracowanym wspólnie z BMW silnikiem 1.6 THP 156 KM, nie słynącym z trwałości. Zużywa sporo oleju i ma problemy z rozciągającym się łańcuchem rozrządu. Spośród gamy wysokoprężnej, największą popularnością cieszy się diesel 2.0 HDI o mocy 140-180 KM. Bazowy 1.6 HDI 110 KM jest zbyt słaby do ciężkiego auta

Opinie Moto.pl: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 HDi 163 KM aut - biały kruk?

Opinie Moto.pl: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 HDi 163 KM aut - biały kruk?

wyglądającymi lampami tylnymi. Specyficznego smaczku dodaje także zabieg stylizacyjny w postaci srebrnej listwy biegnącej od słupka A po linii dachu, a kończącej się na słupku C. Opinie Moto.pl: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 HDi 163 KM aut – wnętrze wciąż zaskakuje To, co w Citroenie C4 SpaceTourer

Poradnik | Najlepsze silniki Diesla w historii

Poradnik | Najlepsze silniki Diesla w historii

Bez dwóch zdań, jednym z producentów legendarnych silników Diesla jest Mercedes. Niemiecka marka w  latach 70., a zwłaszcza 80., miała w swojej ofercie jednostki wysokoprężne, które statystycznie swoją pierwszą poważną awarię miały przy przebiegu ponad 800 tysięcy kilometrów. Wystarczy

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów

wysokoprężne. Niewielki apetyt na olej napędowy zdradza doskonale znany silnik 1.6 HDI generujący 92-120 KM. Nieco więcej zużywa zdecydowanie mocniejszy 2.0 HDI o mocy 150-181 KM. W 2018 roku paletę uzupełnił diesel 1.5 HDI o mocy 130 KM. Wyposażone w bezpośredni wtrysk paliwa common-rail i turbosprężarkę o

Kupujemy używane: Citroen C4 I vs. Toyota Auris I. Stylowy, czy konserwatywny kompakt?

Kupujemy używane: Citroen C4 I vs. Toyota Auris I. Stylowy, czy konserwatywny kompakt?

zanikać moc i występować wysokie zużycie oleju silnikowego. Amatorzy silników diesla mają do wyboru dwie dopracowane konstrukcje: 1.6 i 2.0 HDI 90-109 i 136-140 KM. Wyposażone w bezpośredni wtrysk common-rail, turbosprężarkę o stałej lub zmiennej geometrii łopat (we wszystkich jednostkach poza 1.6 HDI 90

Czarny dym z rury wydechowej - co oznacza i czy trzeba się przejmować?

ilość powietrza wtłaczaną do cylindrów. Jak temu zaradzić? Doładowanie można regenerować. W przypadku popularnych silników pokroju 2.0 TDI, 1.9 dCi, 1.6 HDi, czy 1.6 CRDi, koszt przywrócenia pełnej sprawności turbosprężarki zamknie się w kwocie 1500 zł. W przypadku sprawności niektórych elementów

Kupujemy używane. Auto do miasta za 30 tys. zł. Kilkuletnie, dobrze wyposażone propozycje

nawigacją, okno dachowe, "pełną elektrykę", czy skórzaną tapicerkę. 208 oferuje wystarczającą przestrzeń dla czterech dorosłych osób i 285 litrów bagażu. Użytkownicy mają do wyboru dopracowanego diesla 1.6 e-HDI o mocy 75 lub 100 KM a także benzynowe, trzycylindrowe silniki 1.0 68 KM, 1.2 82-110

Peugeot 308 po lifcie | Ceny

HTP 200 KM manualna, 6-biegowa 92 400 zł   Peugeot 308 kombi Wersja Silnik Skrzynia biegów Cena Access 1.4 VTi benzynowy 98 KM manualna, 5-biegowa 61 300 zł 1.6 HDi FAP 92 KM manualna, 5-biegowa 70 300 zł 1.6 e-HDi FAP 112 KM

Peugeot 508 - pełny cennik

VTi o mocy 120 KM z sześciobiegową, elektronicznie sterowaną przekładnią ręczną. Większy wybór będą mieć zwolennicy silników wysokoprężnych. Najsłabsze w stawce, 112-konne HDi można będzie zamówić w opcji z pięciobiegową skrzynią manualną (lub jako e-HDi z sześciobiegową skrzynią zautomatyzowaną i

Filtr GPF. Problemy, zasada działania, koszty

Po co stosuje się filtr cząstek stałych? Filtr DPF stosowany w silnikach wysokoprężnych ma za zadanie wyłapywać i znacznie redukować rakotwórcze cząsteczki sadzy zawarte w spalinach. W teorii, jego działanie powinno być niewyczuwalne. Widocznym efektem pracy filtra jest też brak czarnego dymu

Kupujemy używane: Nissan Qashqai I - opinie, niezawodność, najlepsze silniki

Qashqaia Paleta jednostek napędowych składa się z czterech pozycji. Benzynowe silniki 1.6 114-117 KM i 2.0 140 KM bez zarzutu współpracują z instalacjami gazowymi. Bezawaryjną eksploatację gwarantuje regularna wymiana oleju co 10-15 tysięcy kilometrów. Jedynie okazjonalnie pojawiają się problemy z

Poradnik | Tanie w eksploatacji. Małe silniki Diesla bez dwumasowego koła zamachowego

W 2001 roku w palecie napędowej Peugeota 206 pojawił się podstawowy silnik wysokoprężny 1.4 HDI - w palecie napędowej Forda znany jako TDCI. Najmniejszy diesel koncernu PSA otrzymał bezpośredni wtrysk common-rail, a także turbodoładowanie. W zależności od wariantu, generował 54, 68 lub 90 KM. Dwie

Kupujemy używane: Ford S-Max I kontra Citroen C4 Grand Picasso I. Pierwsze generacje popularnych minivanów

rozrządu to wydatek około 700 złotych. Paleta diesli składa się z dwóch pozycji – 1.6 i 2.0 HDI o mocy 109-112 lub 136, 150, 163 KM łączonych seryjnie z manualnymi, sześciobiegowymi przekładniami – opcjonalnie klasycznym automatem w przypadku większego silnika lub wspomnianą konstrukcją

Citroen C4 FL | Prostszy i bardziej wyraźny

1.2 PureTech o mocy 110 KM znana już choćby z modelu C4 Cactus. Zupełnej zmianie zostanie poddana paleta silników wysokoprężnych. Zamiast dotychczasowych jednostek HDI/e-HDI o mocach 92 i 112 KM nową C4-kę będzie można kupić z jednostkami BlueHDI 100 i BlueHDI 120 o mocach odpowiednio 99 i 120 KM

Kupujemy używane: kabriolet za 15 tys. zł. Dobry pomysł na rozpoczęcie wiosennego sezonu.

silnikowej fachowcy polecają szczególnie wolnossący motor benzynowy 2.0 o mocy 140 KM lub dopracowanego diesla 2.0 HDI o mocy 136-140 KM. Wysokoprężny wariant okazuje się trwały i niedrogi tytułem kosztów bieżącej eksploatacji. Bezpośrednim rynkowym rywalem Peugeota 307 CC była i jest trzecia generacja

Kupujemy używane: Auto dla rodziny za 30 tysięcy. Wybraliśmy 8 ciekawych minivanów

, "pełną elektrykę", panoramiczne okno dachowe i kolorową nawigację. »> TRWA PLEBISCYT THE BEST OF MOTO. ZAGŁOSUJ NA SAMOCHÓD ROKU MOTO.PL I WYGRAJ NOWĄ HONDĘ CIVIC «< Do napędu Merivy II oddelegowano sprawdzone silniki benzynowe 1.4 100 KM i doładowane 1.4 Turbo 120 lub

Fiat Ducato, Peugeot Boxer i Citroen Jumper po zmianach

-ręczna lub ComfortMatic. Peugeot Boxer i Citroen Jumper dzielą z Fiatem najmocniejszą jednostkę 3.0, natomiast mniejsze silniki są konstrukcji PSA: 2.2 HDI (110 KM, 250 Nm), skrzynia biegów 6-ręczna; 2.2 HDI (130 KM, 320 Nm), skrzynia biegów 6-ręczna; 2.2 HDI (150 KM, 350 Nm), skrzynia biegów 6-ręczna

Citroen C3 | Ceny w Polsce | Mały Cactus

ostrzegający o nieświadomym opuszczaniu pasa czy samochodach w martwym polu. Ceny w Polsce Polski cennik otwiera kwota 39 900 złotych za C3 z bazową odmianą trzycylindrowego silnika PureTech i w podstawowej wersji wyposażenia. Tak prezentuje się ceny pozostałych wersji silnikowych i wyposażenia: C3 Live 1.2 PT

Kupujemy używane - Niedoceniane auta używane za 20-30 tysięcy złotych

wyposażenie. Mechanicy zgodnie polecają podstawowy, benzynowy silnik 1.8 o mocy 140 KM i jednostki wysokoprężne 1.9 i 2.4 JTD generujące 120-150 i 200 KM. 1.9 JTD dorównuje wytrzymałością niemieckiemu 1.9 TDI i przewyższa go kulturą pracy. Znikomą popularnością na rynku wtórnym cieszy się po latach Renault

Peugeot 3008 i 5008 po liftingu | Ceny

droższy. Oba samochody są oferowane w trzech wersjach wyposażenia: Access, Active, Allure oraz czterema silnikami benzynowymi: 1.6 VTI/120 KM i 1.6 THP/155 KM oraz wysokoprężnymi: 1.6 HDI/115 KM, 2.0 HDI/150 KM (z automatem 160 KM). W przypadku modelu 3008 dostępna jest ponadto hybrydowa odmiana Hybrid4 z

TOP 10 | Kabriolety do 20 tys. zł

takich opinii są jednak z reguły osoby, które nie miały przyjemności zasiąść za kółkiem tego kultowego japońskiego roadstera. Połączenie niewielkiej masy, całkiem dynamicznych silników oraz napędu na tylną oś u większości kierowców wywołuje szeroki uśmiech. Jeśli dodać do tego minimum niezbędnej

Boisz się tanich diesli? Tych możesz być pewny

W pierwszym Avensisie montowano dwa silniki wysokoprężne: 2.0 TD (90 KM) oraz 2.0 D4-D (110 KM). Mocniejszy z diesli może przysporzyć spore kłopoty. Użytkownicy Avensisa bardzo często narzekają na dwumasowe koło zamachowe, zacierającą się turbosprężarkę i awaryjne wtryskiwacze. Rozsądniejszym

Niedocenione auta, które kupisz w przystępnej cenie

. Często trafiają się również wersje ze skórzaną tapicerką, panoramicznym oknem dachowym, czy nawigacją. Wybór silników jest identyczny z tymi dostępnymi we wspomnianym wcześniej Citroenie. Klienci najchętniej wybierają udanego diesla 2.0 HDI i trwałe benzyniaki: 2.0, 2.2 i 3.0 V6. 15-16 tysięcy złotych

Poradnik | silnik 1.9 dCi - co się psuje? Mimo ogromnej popularności, nie w każdym przypadku można go polecić

silnik diesla. Miał za zadanie walczyć z konkurencyjnym 2.0 HDI koncernu PSA, 1.9 TDI Volkswagena i 1.9 JTD autorstwa Fiata. Jednostka 1.9 dCi zdobyła wielką popularność w Lagunie II, Megane II i Scenicu II, ciesząc użytkowników nowych aut dynamiką, kulturą pracy i oszczędnym charakterem. Początkowo w

Kupujemy używane: Chevrolet Orlando i Citroen C4 Picasso. Zapomniane minivany za rozsądną kwot

diesle Większość oferowanych C4 Picasso to odmiany wysokoprężne. Do wyboru mamy dwie jednostki – 1.6 i 2.0 HDI generujące 109-112 KM i 136-163 KM. Dopracowana rodzina silników koncernu PSA wykorzystuje bezpośredni wtrysk paliwa common-rail firm Siemens lub Bosch. Koszt regeneracji wtryskiwaczy to

Kupujemy używane. Te wersje popularnych aut doprowadzą cię do bankructwa

zawieszenie) i trwałe silniki diesla o pojemności dwóch litrów. Zdecydowanie gorzej przedstawia się sytuacja z 2.7 HDI. 6-cylindrowy motor z przebiegiem powyżej 250 tysięcy kilometrów potrafi przysporzyć sporych kosztów. Zdarzają się nieszczelności układu paliwowego i zatarte panewki. To wynika z faktu, że

Przyczyny problemów z uruchamianiem ciepłego silnika

Lista potencjalnych usterek, które mogą być przyczyną problemów z uruchomieniem ciepłego silnika jest niestety długa. A zwlekanie z ich naprawą przyczyni się do przyspieszonego zużycia szeregu innych podzespołów. Masz problemy z uruchomieniem ciepłego silnika? Przyczyną może być usterka zaworów

Poradnik | Modne crossovery za 30 tysięcy złotych

rzecz silnika 1.2 PureTech 82 KM w wersji wolnossącej, bądź 110 i 130 KM z turbodoładowaniem. Amatorzy motorów wysokoprężnych mają do wyboru czterocylindrowego diesla 1.6 HDI 92-120 KM. Wszystkie propozycje są godne rozważenia. Od przeszło dekady, koreańscy producenci prowadzą szaleńczy i skuteczny

Poradnik | Niedocenione samochody za 30 tysięcy złotych

latach nie jest w stanie konkurować z aplikacjami oferowanymi na smartfony. W ostatnim okresie produkcji mamy do wyboru bezawaryjny silnik benzynowy 3.0 V6 o mocy 211 KM, bądź diesla 2.7 V6 HDI generującego 204 KM - ten ostatni wymaga jednak regularnego serwisowania i fachowej obsługi. W przeciwnym razie

Poradnik | Pancerne silniki Diesla ostatniej dekady

dwumasowe koło zamachowe. 2.0 HDI spotkamy nie tylko w Peugeotach i Citroenach. Jednostki serii HDI instalowano także w w Fordach i Volvo. Specjaliści i użytkownicy zachwalają silnik za kulturę pracy, niskie zużycie paliwa i dynamikę. Układ wtryskowy także nie generuje wygórowanych kosztów ? wtryskiwacze

Kupujemy używane: Suzuki Swift IV kontra Peugeot 208. Dwa światy w segmencie B

– oraz regularna kontrola kondycji łańcucha. Ewentualna wymiana rozrządu pochłonie około 2 tysięcy złotych. Miłośnicy silników diesla mają do wyboru niezwykle oszczędne i dopracowane silniki z rodziny HDI – 1.4 i 1.6 generują odpowiednio 68 i 92-115 KM. Motory wyposażone we wtrysk bezpośredni

Kupujemy używane. Kabriolet za 20 tysięcy złotych. Co oferuje rynek?

tapicerka, elektryczna regulacja siedzeń i podgrzewanie. Dodatkowo większość egzemplarzy wyposażonych jest w dwustrefową automatyczną klimatyzację, komputer pokładowy, kolorową nawigację i rozbudowane nagłośnienie. Do napędu 308 oddelegowano opracowany razem z BMW benzynowy silnik 1.6 THP o mocy 156 lub

Najbardziej ekonomiczne samochody na rynku | Ranking

Moto.pl -  Który z systemów najbardziej wpływa na zmniejszenie zużycia paliwa? Andrzej Gemra/Renault Polska Największy Duży wpływ na zmniejszenie zużycia paliwa ma downsizing. Zmniejszenie pojemności silnika oznacza nic innego jak mniejsze napełnianie cylindrów mieszanką paliwowo

Nowy Peugeot 308 | Znamy polskie ceny

odmianie Allure (od 77 900 zł). Druga generacja "308-ki" oferowana jest z pięcioma silnikami do wyboru: trzema benzynowymi (1.2 VTi o mocy 82 KM i turbodoładowane 1.6 THP o mocy 125 i 155 KM) oraz dwoma turbodieslami (1.6 HDi/90 KM i 1.6 e-HDi/115 KM z systemem start/stop). Nowy Peugeot 308

Poradnik | 6- i 8-cylindrowe diesle, które bez problemu przejadą nawet pół miliona kilometrów

silników wysokoprężnych trafiających do popularnych modeli. Kilka lat temu koncern PSA z myślą o swoich flagowych modelach, zaprojektował widlasty motor o zapłonie samoczynnym 2.7 V6 HDI, a następnie znacznie bardziej dopracowany i dużo mocniejszy 3.0 V6 HDI generujący przeszło 241 KM i ponad 500 Nm

Nowe C4 w szczegółach | WIDEO

Spory wybór będą mieli zarówno zwolennicy jednostek benzynowych, jak i diesli. Na liście znalazł się wysokoprężny motor 1.6 HDi w dwóch odmianach (90- i 110-konna) oraz 2.0 HDi o mocy 150 KM. Mniejszy diesel dostępny będzie także pod postacią tzw. mikro-hybrydy (e-HDi), wyposażonej w najnowszą

Peugeot 207 (2006 - 2012) - opinie Moto.pl

cenach. Historia modelu 2006 - premiera modelu, nadwozie hatchback 3d i 5d, silniki benzynowe 1.4 (73 KM), 1.4 (88 KM), 1.6 (109 KM), 1.6 Turbo (150 KM), turbodiesel 1.6 HDI (109 KM) 2007 - silnik benzynowy 1.6 VTi (120 KM), 1.4 VTi (95 KM), turbodiesel 1.6 HDI (90 KM), wersja 207 SW (kombi), sportowa

Filtr cząstek stałych (DPF) - jak eksploatować i co ile wymieniać?

Jak wiele rozwiązań trafiających do użytku w cywilnych samochodach, również filtr cząstek stałych (DPF) powstał pod dyktando unijnych rozporządzeń ściśle określających dopuszczalny poziom zanieczyszczeń emitowanych przez silniki spalinowe. Aby diesel mógł mieścić się w ekologicznych normach

Citroen C4 (2004 - 2011) - opinie Moto.pl

zakupem. Historia modelu 2004 - Premiera modelu, nadwozie hatchback 3d i 5d, silniki benzynowe 1.4 (88 KM), 1.6 (109 KM) i 2.0 (136 KM), turbodiesle 1.6 HDI (90 KM), 1.6 HDI (109 KM) i 2.0 HDI (140 KM). 2007 - silnik dwupaliwowy 1.6 Bioflex (109 KM) 2008 - Niewielka modernizacja, silniki benzynowe 1.6 VTi

Opinie Moto.pl: Nowy Peugeot 208. Jeździliśmy elektrykiem oraz odmianami spalinowymi

wysokoprężnym silnikiem pod maską i ręczną skrzynią biegów. I wywołała spore rozczarowanie. Po pierwsze silnik Blue Hdi o poj. 1,5 l i mocy 100 KM jest dynamiczny przy wyższych obrotach, ale wtedy staje się zdecydowanie zbyt głośny. Poza tym nawet w czasie spokojnej jazdy hałas oraz poziom wibracji odczuwalny

Peugeot 3008 po faceliftingu

lekkiemu retuszowi poddali również tylne lampy. Obecnie auto debiutuje w Chinach, do europy powinno zawitać niebawem. Być może Peugeot zaprezentuje tu swojego odświeżonego crossovera już podczas grudniowych targów w Bolonii. Póki co, nie wiemy nic o ewentualnych zmianach na liście dostępnych silników

Peugeot 308 SW | Ceny w Polsce

Peugeot 308 SW W ofercie nie będzie już czterocylindrowego silnika benzynowego Peugeot Polska opublikował cennik nowej "308-ki" SW. Przy okazji wprowadzenia do sprzedaży kombi, zmianom uległy również ceny i silniki w ofercie hatchbacka. Peugeot Polska opublikował cennik nowej "308-ki

Opinie Moto.pl: Peugeot 2008 1.2 PureTech - Sprawdzi się nie tylko w mieście

dziennej. Peugeot 2008 1.2 PureTech - Najmocniejszy w rodzinie Wybór jednostek napędowych 2008 nie pozostawia zbyt dużego pola do popisu. Producent postawił na wielokrotnie nagradzany silnik 1.2 Pure Tech występujący w trzech odmianach – 82, 110 i 130 KM. Zwolennicy jazdy o kropelce mogą też

PSA Peugeot Citroen zamierza podawać realne zużycie paliwa

, zaczynając od zerowego bilansu elektrycznego w przypadku każdej homologacji nowego modelu/silnika. Postanowiono również jak najszybciej opublikować, pod kontrolą niezależnej instytucji zewnętrznej, danych na temat zużycia paliwa w najważniejszych swoich modelach w warunkach użytkowania przez klientów. Po

Peugeot 308 po liftingu - co się zmieniło?

HDi o mocy 180 KM, który będzie standardowo zespolony z nową ośmiobiegową skrzynią EAT8. A jak kształtują się ceny? Najtańsza odmiana Peugeota 308 (hatchback 5d) z silnikiem 1.2 PureTech o mocy 110 KM kosztuje 68 000 zł. Najtańsza odmiana z silnikiem 1.2 PureTech o mocy 130 KM kosztuje 75 600 zł (ale

Poradnik | Na te silniki Forda warto postawić

przeznaczone do samochodów osobowych jak i dostawczych. O ile silniki do wołów roboczych pokroju Transita okazywały się dopracowane, o tyle pozostałe cierpiały w większości na liczne konstrukcyjne wady. Rozwiązaniem okazały się zapożyczone z koncernu PSA diesle z rodziny HDI - u Forda oznaczone jako TDCI

Salon Genewa 2015 | DS 5 | Pod nową marką

KM łączonym wyłącznie z sześciobiegowym automatem. Obydwie jednostki wysokoprężne noszą oznaczenie BlueHDI. Pierwsza 1.6 oferuje 120 KM, druga 2.0 181 KM. W ofercie pozostanie też 200-konna hybryda korzystająca ze starszej jednostki 2.0 HDI o mocy 163 KM. ZOBACZ TAKŻE: DS 4 | Nowe silniki i

Renault Captur dCi 110 | Ceny w Polsce | Mocniejszy diesel

1.6 CDTI o mocy 136 KM to wydatek minimum 83 750 zł (cennik promocyjny), a Peugeot 2008 1.6 HDi/100 KM został wyceniony na 76 000 zł. Najnowszy w tym gronie Fiat 500X z silnikiem 1.6 MultiJet/120 KM kosztuje premierowo od 78 400 zł.   ZOBACZ TAKŻE: Renault Kadjar | Brat Nissana Qashqai

Citroen DS3 | Lepiej, ładniej, oszczędniej

, czy wzory alufelg. W palecie silników pojawią się trzy nowe opcje. Dwie z nich to silniki wysokoprężne 1.6 HDI oznaczone jako BlueHDi 100 i BlueHDi 120. Trzecią jest trzycylindrowy PureTech 1.2 e-VTi (82 KM) ze zautomatyzowaną skrzynią ETG. Będzie on dostępny na wybranych rynkach. Citroen milczy na

Peugeot 206 (1998-2006) - opinie Moto.pl

), 1.9 D (komora wstępna, 69 KM) 1999, jesień - silnik 2.0 HDI (Common Rrail, 90 KM) 2000, jesień - wersja coupé-cabrio (206 CC) oraz nowy silnik 1.6 16V (109 KM) 2002, wiosna - wersja kombi (206 SW) oraz nowy silnik 1.4 HDI (Common Rail, 68 KM) 2002, jesień - wersja RC z silnikiem 2.0 16V (177 KM

Peugeot 3008 2.0 HDi vs. VW Tiguan 2.0 TDI porównanie. Francuzi depczą po piętach Niemcom

. Niemniej, HDI pracuje bardzo kulturalnie, a w połączeniu z manualną przekładnią o 6-stopniach potrafi być bardzo oszczędny. O tym jednak za chwilę. Wysokoprężny silnik zapewnia blisko 1,5-tonowemu SUV-owi dobre osiągi. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 9,6 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi 207 km

Najbardziej ekonomiczne samochody na rok 2015 | Ranking

Moto.pl -  Który z systemów najbardziej wpływa na zmniejszenie zużycia paliwa? Andrzej Gemra/Renault Polska - Największy Duży wpływ na zmniejszenie zużycia paliwa ma downsizing. Zmniejszenie pojemności silnika oznacza nic innego jak mniejsze napełnianie cylindrów mieszanką paliwowo

Nie będzie następcy Citroena C5. Koniec też z hydropneumatyką

już ponad 200 tysięcy sztuk. Szeroka paleta jednostek napędowych C5 drugiej generacji występował z bogatym wyposażeniem i z wieloma silnikami do wyboru. Trzy diesle: 1.6, 2.0 i 3.0 HDI, oraz cztery motory benzynowe: 1.8, 2.0 i 3.0 V6, a także 1.6 THP opracowany wspólnie z inżynierami BMW. Kabinę można

Mały samochód do 20 tys. zł? Przegląd rynku, za tę kwotę jest w czym wybierać

przewidział schowek mieszczący dwa laptopy. Do napędu francusko-japońskiego auta przewidziano dwie jednostki napędowe. Najpopularniejszy jest trzycylindrowy, wolnossący benzyniak 1.0 o mocy 68 KM autorstwa Toyoty, bądź także trzycylindrowy diesel koncernu PSA 1.4 HDI generujący 54 KM. Oba cieszą się sporym

Citroen DS5 od 99 900 zł

silnikami wysokoprężnymi Cena 1.6 e-HDi 110 MCP Chic 99 900 zł 2.0 HDi 160 Chic 106 200 zł 2.0 HDi 160 So Chic

Peugeot RCZ GT-Line | Po całości

Peugeot 508 SW 2.0 HDi AT Allure | Test | Auto uniwersalne GT-Linie charakteryzuje się 19 calowymi, dwukolorowymi felgami, chromowaną końcówką wydechu, polakierowane na czarno lusterka, fotelami wyłożonymi skórą i alcantarą. Na szczęście Peugeot nie ograniczył nowej wersji wyposażenia tylko do

Peugeot Partner (1996-2006) - opinie Moto.pl

. Silnik Użytkownicy Partnera narzekają często na wycieki oleju z silnika, zwłaszcza w okolicach uszczelniaczy wału korbowego. Większych problemów z jednostkami napędowymi jednak nie ma. Jako słaby punkt trzeba wymienić jedynie koło pasowe w dieslach HDI, może wymagać wymiany już po 50-60 tys. km

Nowe C4 od 57 300 zł

. Podstawową jednostką jest 95-konne, wolnossące 1.4 VTi. Spragnieni nieco większej mocy będą mogli wybrać - również wolnossące - 1.6 VTi oferujące 120 KM albo 155-konne, turbodoładowane 1.6 THP. Dla zwolenników turbodiesli Citroen przygotował dwie odmiany silnika 1.6 HDi (90- i 110-konną) oraz 150-konne 2.0

Salon Genewa 2011 | Nowe oblicze Peugeota 308

ekonomiczne silniki. Największą nowością pod maską 308-ki będzie mikrohybryda bazująca na 112-konnym, wysokoprężnym 1.6 HDi. Dzięki systemom Start&Stop i odzyskiwania energii z hamowania, emisja CO2 do atmosfery wynosić ma zaledwie 98 g/km. W ofercie znajdą się także 92-konne 1.6 HDi, 2-litrowe HDi o mocy 150

Citroen C-Elysee | Polskie ceny

, chromowane wstawki na zderzaku przednim, chromowane listwy przy szybach bocznych. Gama silnikowa obejmie dwa silniki benzynowe (1.2 VTi 72 i 1.6 VTi 115) i jeden wysokoprężny (1.6 HDi 90). 1.2 VTi 72 Attraction - 39 900 zł, 1.2 VTi 72 Seduction - 45 900 zł, 1.2 VTi 72 Exclusive - 49 100 zł, 1.6 VTi 115

Peugeot 2008 od 54 500 zł

silnika benzynowego będą mogli wybrać czterocylindrowe, 120-konne 1.6 VTi, a dla zwolenników jednostek wysokoprężnych Peugeot przygotował motor 1.4 HDI (68 KM) oraz dwa warianty silnika 1.6 e-HDI (92 lub 115 KM). Jeden z głównych konkurentów 2008 kosztuje... W najtańszej odmianie crossovera na liście

Peugeot 208 od 39 900 zł

. Zwolennicy silników wysokoprężnych mają do wyboru 1.4 HDI 68 KM i dwa warianty mikrohybrydy 1.6 e-HDI: 92- i 115-konną. Słabsze jednostki będą współpracować z ręcznymi skrzyniami pięciostopniowymi. Najmocniejszy silnik benzynowy i najmocniejszy diesel występują w tandemie z przekładniami sześciobiegowymi

Salon Genewa 2013 | Peugeot 2008

. Dostępny będzie też 1.6 VTi (120 KM) oraz dwa silniki wysokoprężne: 1.4 HDI (68 KM) i 1.6 HDI (92 lub 115 KM). Co ciekawe, mimo przedniego napędu Peugeot da kierowcy możliwość wyboru jednego z pięciu trybów jazdy (równa droga, równa droga z odłączonym ESP, warunki zimowe, sypka nawierzchnia i jazda w

Co oznaczają różne kolory spalin?

, koła kompresji lub łopatek zmiennej geometrii również zacznie generować czarne obłoki trujących spalin z uwagi na nieodpowiednią ilość powietrza wtłaczaną do cylindrów. Jak temu zaradzić? Doładowanie można regenerować. W przypadku popularnych silników pokroju 2.0 TDI, 1.9 dCi, 1.6 HDi, czy 1.6 CRDi

Citroen DS5 i Concorde | Galeria

dzieli z nim większość podzespołów. Nadwozie zaprojektowano od nowa nadając mu sportową sylwetkę i "stylizując" na rodzinnego crossovera. Pod maską znajdziemy m.in. układ HYbrid4 łączący oszczędnego Diesla HDI 2.0 (163 KM) z silnikiem elektrycznym o mocy 37 KM. Premiera rynkowa DS5 będzie mieć

Nowy Citroën C3 Picasso

Podstawą dla nowego dziecka Citroëna jest Peugeot 207. Będzie z nim dzielił płytę podłogową, silniki oraz niektóre części mechaniczne. Sercem C3 Picasso będą dwa nowe silniki benzynowe 1,4 l (95 KM), 1,6 l (125 KM) oraz dwa turbodiesle 1,6 HDI o mocach 90 i 120 KM. Premiera Citroëna

Poradnik | Atrakcyjne coupe za 30 tysięcy złotych

odchyleniu oparcia. Pod maskę Peugeota trafiały benzynowe silniki 2.2 160 KM, 3.0 V6 211 KM oraz diesle 2.7 V6 i 3.0 V6 HDI generujące odpowiednio 204 i 240 KM. Niezbyt wysilone konstrukcje wolnossące bez większych przeszkód współpracują z instalacjami gazowymi. 30 tysięcy złotych wystarczy również na kupno

Peugeot 508 | Galeria i lista silników

sześciobiegową, elektronicznie sterowaną przekładnią ręczną. Większy wybór mają zwolennicy silników wysokoprężnych. Najsłabsze w stawce, 112-konne e-HDi będzie można zamówić w opcji z sześciobiegową skrzynią manualną lub ręczną, również sześciobiegową, sterowaną elektronicznie. "Zwykłe" HDi 1.6 z 5

Jak dbać o filtr DPF?

awarii współczesnych silników. Urządzenie, w określonych warunkach, kieruje spaliny z powrotem do układu dolotowego, co przekłada się na niższą emisję tlenków azotu. To ekologiczne rozwiązanie po kilku latach eksploatacji często zaczyna szwankować. Zazwyczaj blokuje się w jednej pozycji, czego

Wciąż młode, a można je mieć półdarmo. Te kompakty kupisz za 20 tys. zł

. Coraz lepiej prezentuje się także jakość stosowanej elektroniki, która dość rzadko sprawia trudności. W przypadku Peugeota 308 paradoksalnie lepiej wybierać silniki diesla. Benzynowe 1.4 i 1.6 opracowane zostały wspólnie z BMW - są problematyczne i drogie w serwisowaniu. Diesle 1.6 i 2.0 HDI (90-110

Peugeot 508 RXH po liftingu | Ceny w Polsce | Już nie hybryda

dziennej w kształcie śladu lwich pazurów. Główne reflektory także wykonano w technologii LED, drogę oświetlają 44 diody. Poprzednia wersja RXH korzystała z napędu hybrydowego, łączącego silnik 2.0 HDI o mocy 163 KM z elektrycznym o mocy 37 KM. Tym razem zastosowano jedynie nową jednostkę wysokoprężną 2.0

Peugeot Partner FL | Ceny w Polsce | W środku stawki

w naszym krajów, a Francuzi ujawnili oficjalny polski cennik. Pod maskę Peugeota Partnera Tepee trafiła nowa generacja silników benzynowych VTi (pojemność 1,6 litra) oraz turbodiesle Blue HDi (również 1,6 litra pojemności). Moc praktycznego, rodzinnego Peugeota w zależności od wybranej wersji waha

Salon Genewa 2014 | Citroen C5 CrossTourer

(do prędkości 70 km/h w wersjach z zawieszeniem Hydractive III+). Hydroaktywne zawieszenie dostępne jest w całej gamie Citroena C5 z wyjątkiem wersji z silnikiem HDi 115 montowanym z manualną skrzynią biegów i e-HDi 115 Airdream z 6-przełożeniową skrzynią biegów sterowaną elektronicznie. Sterowanie

Citroen Xsara Picasso (1999-2008) - opinie Moto.pl

wulkanizowane koło pasowe (rozpada się). W starszych rocznikach Picasso mogą pojawić się również kłopoty z pompą paliwa. Na porządku dziennym są wycieki oleju w rejonie głowicy cylindrów oraz wycieki oleju napędowego z filtra paliwa. Trzeba dodać, że cała seria silników HDI jest bardzo wrażliwa na jakość paliwa

Peugeot 301 | Ceny dobre na kryzys

Sprawdź ceny Citroena C-Elysee Citroen oferuje swoje auto budżetowe w trzech wersjach wyposażenia: Attraction, Seduction, Exclusive. Peugeot nazywa je inaczej: Acces, Active i Allure. Taka sama jest jednak gama silników C-Elysee i 301. Oba auta można kupić z 1.2 72 KM, 1.6 VTi 115 KM i HDi 90 KM

Citroeny dla Poczty Polskiej

). Dostawa samochodów jest rozłożona na dwa lata. W pierwszym półroczu 2011 Citroën Polska dostarczy do Poczty Polskiej 1066 samochodów, w 2012 roku - zgodnie z wymogami przetargowymi - 294 auta. Citroëny Berlingo wyposażone są w wysokoprężne silniki 1.6 HDi o mocy 75 KM, a Citroëny Jumper w

Funkcjonalne minivany za 20 tysięcy złotych

nawet dotykowy ekran z nawigacją i kamerą cofania. Pod maskę Dacii w pierwszych latach produkcji trafiały sprawdzone silniki z palety Renault. W codziennym użytkowaniu najmniej trudności sprawia benzynowa jednostka 1.6 o mocy 82 KM, bądź 90-110-konny diesel 1.5 dCi. Renault Espace IV 20 tysięcy złotych

Poradnik | Sprawdzone auto miejskie za 20 tysięcy zł

najlepiej nadaje się trzycylindrowy silnik benzynowy 1.0 o mocy 68 KM - sprawdza się doskonale w ruchu miejskim i jest stosunkowo trwały i tani w serwisie. Alternatywę dla niego stanowi wysokoprężne 1.4 HDI dysponujące 64 KM. Założony budżet wystarczy też na nieźle wyposażonego Nissana Micrę poprzedniej

Wkładam kij w mrowisko i zgaduję, jakie samochody wybierają mężczyźni. No jakie?

panów na kobiety motocyklistki, czy choćby te w luksusowych autach. Kilka tygodni temu testowałam Porsche Cayenne z silnikiem V6. W połowie drogi do celu zatrzymałam się na stacji benzynowej. Wysiadłam z samochodu, kątem oka rejestruję, że vis a vis idzie mężczyzna i patrzy na mnie, jakbym właśnie

Citroen C3 1.6 e-HDI - test | Za kierownicą

dźwigni zmiany biegów. I najważniejsze - technologia e-HDI zwana przez producenta "mikrohybrydą". W C3 kierowca odczuwa jej obecność jedynie poprzez system start-stop, który wyłącza silnik na każdym postoju i uruchamia go ponownie po wciśnięciu sprzęgła. Działa bez zarzutu, a przede wszystkim

407: ekologia po francusku

Silniki serii HDI, wyposażone w technologię common-rail pojawiły się pod maskami Peugeotów dekadę temu. Obecnie PSA dysponuje już całą paletą tych jednostek. 1.6 HDI osiągający 110 KM jest znany już od kilku lat. Teraz pojawił się w modelu 407 o niskiej emisji CO 2 . Jego oprogramowanie

Citroen C4 Aircross | Test | Chateau Japonaise, Vin de Pruneaux

elektryczne sterowanie fotela kierowcy). Średnie spalanie w teście wyniosło 6,5 l/100 km. To dość sporo jak na tę jednostkę napędową i jej możliwości. Francuski aromat dodawany do Aircrossa znajdziemy pod maską. To specialite de la maison , czyli silnik 1.6 HDI znany ze swojej powściągliwości w

silniki HDI...????

co sądzicie o tych silnikach? czy prawda że są bardzo awaryjne?? niedawno kupilam auto PEUGEOT 206 z takim silnikiem, obecnie jezdzi sie bardzo dobrze, ale chętnie poslucham radi opini, zapraszam do dyskusji właścicieli aut z takimi silnikami

Re: silniki HDI...????

Sam użytkuje Peugeota 307 z benzynowym silnikiem, ale słyszałem wiele opinii o silnikach HDI. Generalnie dużo mniej problemów sprawia słabszy silnik 90 konny. W mocniejszym HDI o mocy 110 koni problemy sprawia głównie koło dwumasowe oraz FAP, czyli filtr cząstek stałych. Wiele informacji na

FAP w silnikach HDi

Mam 307 HDi z przebiegiem 80 kkm, wczoraj podjechałem do serwisu aby zgodnie z instrukcją przeczyścili mi filtr cząsteczek stałych i uzupełnili zbiornik dodatku. Wiem że to brzmi enigmatycznie ale do czego zmierzam. Jak usłyszałem końcową cenę (2500 pln) na którą składa się regeneracja filtra

Re: silniki HDI...????

Zona jezdzi c4 hdi 90KM, auto 3 lata przejechane 70 tys km. ze strony silinka jak dotychczas zadnych awarii ani problemow. do samego auta z pewnoscia mozna miec wiecej zastrzezen niz silnika

Re: silniki HDI...????

Mam jak najgorsze zdanie: Firmowy samochód 2.0 HDI 90 KM (czyli nie wysilony) - wiek 2.5 roku, przebieg 180 tys. km, serwisowany jak trzeba, nie katowany. Jadę sobie spokojnie gdy nagle ów silnik prychnął i zgasł - cóż, laweta (900 zł) i do najbliższego ASO. Tam Panowie stwierdzili że brak

Re: silniki HDI...????

;-) cóż silniki hdi są > gó..ane,bo są francuzkie.to "oczywista oczywistość".co innego diesle w focusie > II,volvo c30,czy mazdzie 3.tam to klasa sama w sobie.nie?

Re: silniki HDI...????

A w mojej firmie mamy PEUGEOTA 406 kombi, który przejechał już coś 540kkm i żyje. Co prawda, przy 220kkm wymienione miał wtryski a przy 480kkm regenerację turbiny. Ale przebieg pokazuje, że HDI to dobry silnik, a PEUGEOT 406 kombi to dobry samochód.

Re: silniki HDI...????

Troche ponad rok jeżdżę autem z silnikiem 2,0 HDi, 136KM. Przejechałem stosunkowo niewiele bo 35 kkm. Poprzednio miałem 6 róznych samochodow o roznej pojemnosci silnika, ale wszystkie benzynowe. Po tym okresie uzytkowania diesla jednego jestem pewien-do silnikow benzynowych juz nie wroce

Re: silniki HDI...????

Ja w sumie przejechałem coś około 10 tys. km. Z silnikiem nie było problemu. Z miesiąc temu wóz zaczął gasnąć w trakcie jazdy. Auto nie jest na gwarancji ale okazało się że jakaś kostka elektryczna gdzieś tam była źle przymocowana (prawdopodbnie poprzedni właściciel coś tam grzebał). Serwis

Re: silniki HDI...????

).goni się je do 4,5 tys obrotów itd itp.u mnie w firmie były meganki 1,9 dti.turbiny sypały się jakby były z papieru.dwa silniki poszły do wymiany przy 150 tys.więc dawanie ich za przykład niczego nie rozwiązuje,niczego nie udowadnia.cóż silniki hdi są gó..ane,bo są francuzkie.to "oczywista oczywistość

Silniki HDi z PSA

Ostatnio zainteresował mnie Peugeot 5008. Samo auto bardzo mi się podoba i spełniałoby moje oczekiwania pod względem komfortu i ergonomii. Problem pojawił się w przypadku silników. Turbobenzynowy THP 1.6 ma fatalne opinie, podobno jest strasznie awaryjny. Kolejny benzynowy, wolnossący też 1

Picasso HDI

Witam, mam zamiar kupic Citroena Picasso ale w wersji silnika HDI. Czy ktos mógłby sie wypowiedzieć na temat silnika ? ( spalanie, dynamika, awaryjność) ? pzdr

Re: silniki HDI...????

moja 406 z 90 konnym 2 litrowym HDi spisuje sie rewelacyjnie - zero zainteresowania! a na liczniku powoli pokazuje sie 220 000 km mocy nie ma, ale moment jest, wiec jezdzic mozna scigac sie tez, ale z traktorami rolniczymi przy wyprzedzaniu zastanawiam sie dwa razy i jesli sie zdecyduje

Re: silniki HDI...????

Troche pozno na takie zapytanie ale ma dobra wiadomosc: HDI byl w 1998 roku najnowoczesniejszym (cichym, eko i dopracowanym) TD swiata, a dzisiaj jest z nim podobnie (zwlaszcza majac na uwadze cene nabytego pojazdu) pozdr

Re: silniki HDI...????

terminowa wymiana płynów..... :P jak wymienia sie olej po raz pierwszy przy 30 tyśkm (zgodnie z zaleceniem producenta)to dobija sie przysłowiowy gwóźdź do trumny żywotności silnika. IMHO pierwszy raz przy dotarciu nowego silnika powinno się wymienić olej przy 2500km, a następnie max co 10 tyś

Re: silniki HDI...????

jak wymienia sie olej po raz pierwszy przy 30 tyśkm (zgodnie z zaleceniem producenta)to dobija sie przysłowiowy gwóźdź do trumny żywotności silnika. IMHO pierwszy raz przy dotarciu nowego silnika powinno się wymienić olej przy 2500km, a następnie max co 10 tyś.km aby prawidłowo dbać o silnik

Re: silniki HDI...????

Akurat poziom oleju sprawdzałem regularnie - po feralnej awarii też sprawdziłem poziomy płynów (czy czasem nie moja wina) - też było o.k. Oczywiście że kilkanaśwcie milionów podobnych silników nadal śmiga - autorka wątku zapytała o doświadczenia z tymi silnikami - więc ja swoje opisałem

Re: silniki HDI...????

dziękuje wszystkim za odpowiedź, nasłuchałam się róznych rzeczy na temat tych aut z takimi silnikami, ale mysle ze wiekszość to plotki mysle ze bedzie dobrze nadal sie jezdzilo, przeciez jest duzo aut z takimi silnikami milego dnia zycze

Re: silniki HDI...????

gratuluję stwierdzenia, że 180000 tys. km to standard w 2,5 roku. Czy ta osoba co to pisała ma pojęcie o czymś takim jak inżynieria eksploatacji? To niech poczyta. Z tą generacja silników mam do czynienia od około 8 lat i to w mocach siłowni o wiele większej (ok. 80000 kM)i cały czas jeszcze

Re: silniki HDI...????

no i co chcesz tym udowodnić?że jeden silnik jest lepszy od drugiego,czy jeden pracownik lepszy od drugiego?jeżeli to pierwsze to bez sensu,jeżeli drugie to nie to forum.lubisz sobie pomentorzyć.ps.dla kogo ta rada?przecież to nie moje samochody i pracownicy.

Re: silniki HDI...????

po gazety i robi 5 tys rocznie, w dodatku dieslem, bo niby taniej.... Jesli 180 000 km dla samochodu używanego głównie do długich wyjazdów (czyli dla silnika to komfortowe warunki - brak częstego odpalania i jazdy na zimno) to dużo - to nie mamy o czym dyskutować. Mamy dwa fordy benzynowe

Co myślićie o silniku HDI

Zamierzam zmienić samochód interesują mnie tylko diesle Wiele aut które oglądam ma silniki HDI itp. Słyszałem , że są awaryjne. Czy ktoś ma doświadczenie z tym silnikiem jakie są wasze wrażenia oraz co wiecie o żywotności tych silników (bardzo dużo jeżdżę) jakie przebiegi osiągają?

Olej do silnika diesel HDI

Witam, przepraszam jesli ten temat byl poruszany, ale mam pytanie : jaki olej wlac do silnika diesel HDI? Nie moge sie dowiedziec od poprzedniego wlasciciela, a musze dolac, bo jest ubytek. Auta ma przjechane 160'000 km, to peugeot 306, silnik 90 konny. Oczywiscie planuje wymaine oleju, ale to

Re: silniki HDI...????

sluzbowe wozu i nie mam bynajmniej na mysli katowania lecz zaniedbania czyli maska jest otwierana co 20 000 km. Druga sprawa: co z tego, ze jeden silnik sie rozlecial, a pozastale kilka czy kilkanascie mln nadal smiga mimo np 500 000 km przebiegu. Pan Pudzianowski kupil 10 razy drozsze S420 CDI i

Re: silniki HDI...????

A jaka jest różnica jesli te 180k zrobilby w 5 lat? Pytam poważnie. Powiedzmy jezdzilby 2 razy krótsze trasy :D. Jakie znaczenie ma tu czas (zakladajac terminiwą wymiany plynow eksploatacyjnych) ?

Re: silniki HDI...????

Normalny człowiek tak nie traktuje bryczki, u nas jest możliwość wykupu autka po 3 latach, więc każdy sobie szanuje a szanuje. Na 7 turbinek wszystkie się kręcą, polecam dłuższy ale bardziej selektywny dobór pracowników.

Peugeot 307 HDI

Witam. Mam pytanie do użytkowników peugotów z silnikami HDI.Który silnik wybrac kupując 307 2.0 (90KM), 2.0 (110KM),czy moze 1,4 (70KM) Dużo jeżdze po mieście i zależy mi na ekonomicznym silniku.Jakie jest spalanie ON na 100KM .Lub może wybrac silnik benzynowy .Proszę o pomoc w tym temacie

206 silnik 2.0 hdi

Dzrodzy forumowicze jeżli macie jakieś doswadczenia a propo uzytkowania tego silnika, jego osiągów , zalecanego sposobu jazdy ( hard, soft ), zuzycia ropy ( przy klimie starsznie podnosi się na kompie wartość średniego spalania tego samochodu - strange!! ). W dilerni pwoiedzieli, że tym

HDI - OCENA SILNIKA W PEUGEOCIE 206???

witam i pozdrawiam wszystkich!!! post kieruje do ludzi którzy mają odrobine wiedzy na temat samochodów i silników a przy okazji kultury słowa...a brzmi on tak, jak oceniacie silnik 1,4 HDI oraz 2,0 HDI w peugeotach 206. MAXX

peugeot 206 HDI

zalważyłam wycieki oleju, po zdjeciu pokrywy silnika, po moich ogledzinach nie sa to wycieki spod uszczelki przy silniku, czy jest mozliwosc by wyciekalo spod wtryskow? olej zbiera sie w tych dolkach pokrywy silnika? jak ta awarie usunac? auto dobrze jezdzi, nie swieca sie rzadne kontrolki.

Berling hdi

Planuje kupic berlingo bede wdzieczny za opinie na temat tego autka? komkretnie interesuje mnie to jak sprawuje się na dłygich trasach (elastyczność,głośność silnika w kabinie) Z góry dziekuje

HDi w 307.

Czy ktoś może mi napisać o odczekaniu na wolnych obrotach przed wyłaczeniem silnika (307 HDi). Czy tylko po dłuzszej trasie, czy zawsze. dzięki za rady.Pozdro.

Czy HDi nie lubią hamowania silnikiem?

(d.Piotras) Pytałem się na "tuningu",bez sensu raczej. Pojawiła się taka opinia. Staram się używać hamulców do zatrzymania się.Reszta silnikiem. Coś spieprzę?

Re: Silniki HDi z PSA

To fakt, że THP ma fatalne opinie choć poprawili już to i owo i dalej poprawiają - problemy z rozrządem w tego typu silnikach miał też VW. Pomijając kwestię awaryjności i skrajnie wysokiego spalania, to silnik jeździ super. Znowuż w HDI też nie będzie sielanki. Jak chcesz w miarę bezawaryjny

Silniki 2,0 HDI i 2,2 HDI Citroen opinie

Szukam opinii o tych silnikach montowanych w Citroenie C5. Czy są to oryginalne konstrukcje Citroena, czy jakaś kooperacja międzynarodowa? Jaka jest ich moc, spalanie (rzeczywiste a nie książkowe), dynamika w tym samochodzie, mocne no i wreszcie słabe strony? Pzdr

Re: Silniki HDi z PSA

Silnik 1.6 HDI to chyba najlepszy diesel jakim jeździłem w tym przedziale mocy. To było akurat w 308-ce ale pewnie znaczącej różnicy nie ma. Niezła dynamika połączona z wysoką kulturą pracy i zużyciem realnym na poziomie 4.5 - 4.7. Nie wiem jak jest z awaryjnością ale powiadają i piszą że nieźle.

PEUGEOT 206 HDi

Za duży i ciężki silnik, aby autko było bezawaryjne szczególnie przy ogólnie znanym atanie naszych dróg!

Re: Silniki HDi z PSA

Szukam przede wszystkim minivana :-) Ale niestety w obecnych czasach coraz trudniej spotkać wolnossący silnik benzynowy w tego typu autach. O HDI zapytałem, bo niestety alternatyw sensownych w przypadku tego konkretnego samochodu (Peugeot 5008) brak. Jest jeszcze Mazda 5 z benzyniakami 1.8 i 2

Peugeot 407 2,7 HDI.

Przez przypadek zobaczyłem, że do Peugeota 407 zaczęto montować silnik 2,7 V6 HDI 205 KM. To już jest konkretny silnik.

Re: Silniki HDi z PSA

mam w aucie 2,8 HDi przejechane 350000 km i oprócz regeneracji turbiny i naprawy osprzętu ( rozrusznik , alternator )absolutnie nic.

Re: Silniki HDi z PSA

Moja opinia może być odrobinę skażona - jestem fanem peugeota i mam silnik 1.6 HTP 155 KM w swoim 508. Połączyłem go z automatyczną skrzynią biegów i.... nie mam zastrzeżeń. Auto jest niezawodne, dynamiczne, ekonomiczne. Pewnie przy manualnej skrzyni biegów wyszłoby że auto może mieć słabszy dół

Re: Silniki HDi z PSA

ja jeżdżę na PSA-owskim 1.6 HDI od 4 lat (co prawda pod maską Forda - najpierw Focus II przed liftem, teraz po lifcie) i bardzo go cenię. Nie mam z nim żadnych problemów, dobre przyspieszenie, przy rozsądnej jeździe średnie spalanie na poziomie 6 litrów, no i nie trzeba co 4-5 tys km dolewać oleju

Re: Silniki HDi z PSA

Zrobiłem 100tysi peżocikiem z HDI- i nadal to była nówka sztuka. Silniczek poezja......., jadąc spokojnie spalał 4,5l, jadąc agresywnie litr więcej Od tamtej pory jak ktoś narzeka na "francuszczyznę" to ja jej bronię. ps NIE DOTYCZY RENÓWEK.........

olej napędowy do HDI...?

czy to prawda że auta z silnikami HDI są bardzo wrażliwe na tankowania olejem napędowym....?? użytkuje takie auto od niedawna i czy musze je tankować tylko tym super drozszym olejem napedowym, czy mogę tym przeciętnym, tańszym na każdej stacji?? nie myśle oczywiście o oleju opałowym, co

SIlnik 2.7 hdi - w jakich modelach?

Dzień dobry. Proszę o podpowiedź, w jakich markach/modelach montowany jest silnik diesla 2.7 biturbo, 204KM? Wiem, że montuje go Citroen, Peugeot, Jaguar... Jak wypada on na tle odpowiedników z Mercedesa i Audi? Czy użytkownicy 2.7hdi mogliby podpowiedzieć jaki wpływ ma styl jazdy na

Re: Silniki HDi z PSA

diesle HDI - a w fordzie TDCI - są dość stare i dlatego dobrze dopracowane... Moim zdaniem najlepszy jest 2 litrowy diesel - pali niewiele więcej niż 1,6, a daje znacznie większą frajdę z jazdy. Miałem go w volvo v50 - absolutnie bezawaryjny i przyjemny motor. 1,6 jest chwalony w słabszych

Re: Silniki HDi z PSA

manualu. Tyle. I mniejsza awaryjność. Po drugie - THP w ogóle nie ma praktycznie turbodziury: moment max. ma bodaj od 1400 obr., a poniżej tej wartości raczej mało kto rusza z miejsca, więc praktycznie ma (choć przy 1800-2000 obr. czuć moc większą). Po trzecie - a ile to Kolega przejechał na tym silniku

Re: Silniki HDi z PSA

salio napisał: > mam w aucie 2,8 HDi przejechane 350000 km i oprócz regeneracji turbiny i napraw > y osprzętu ( rozrusznik , alternator )absolutnie nic. Pękam ze śmiechu czytając takie laurki dla własnego auta...350 000 km ? To dowód że Diesle są zajeżdżone...ja bym nie kupił

dobry fachowiec - silniki diesla

Poszukuję dobrego mechanika w Olsztynie (lub okolicy) specjalizującego się w silnikach wysokoprężnych (citroen, peugeot - HDI). Czy ktoś z forumowiczów ma jakieś dobre doświadczenia. Kogo możecie polecić?

Re: Silniki HDi z PSA

zrób to co ja - mając podobny dylemat i również rozwazając 5008, ściągam auto z USA - dużą wolnossącą benzynę. A co do samego 5008 - wbrew pozorom, ten 155 KM silnik świetnie się sprawdzi. Peugeot 5008 jest samochodem lekkim. Jego duża bryła jest myląca. O ile pamiętam, jest to jedyny samochód

407 2,2 HDi Biturbo

Wiecie moze cos o tym silniku? Zamówiłam to auto i dopiero po tygodniu okazalo sie ze wszystkie silniki 2,2 i 2,7 Hdi w 407 sa Biturbo. Moze macie jakies doswiadczenia jak zachowuje sie ten silniczek. Najlepsze jest to ze polska strona nie podaje w ogole inf ze ten silnik jest Biturbo

Re: Silniki HDi z PSA

Ten wuzek jest "bliźniakiem" Citroëna C4 Picasso (również Grand w wersji na 7 osób), który ma lepszą gamę silników i był na rynku 2 lata wcześniej. Jeśli masz wahania to pomyśl o modelu Peugeot 4007 lub Citroën C-Crosser, które są montowane w Japonii przez Mitsubishi (znacznie lepsze dyzle

Nowe silniki HDi - koncernu PSA

-Interessenten greifen ebenfalls zum Selbstzünder mit FAP. Das FAP-System wird in Zukunft dank technologischer Fortschritte weiter an Akzeptanz gewinnen. So brachte Peugeot unlängst mit dem 307 HDi FAP 135 den ersten Diesel-Pkw der Welt auf den Markt, der serienmäßig mit dem Rußpartikelfiltersystem

1.4 HDI Citroena

Czy warto kupic samochod z tym silnikiem? Sa jakies fora poswiecone takim jednostkom napedowym?

Citroen wymiana silnika

Otrzymałem z serwisu Citroena wezwanie do stawienia się w celu wymiany silnika 1,4 HDI l, w Citroenie C3, rok produkcj 2010. W tytule zlecenia : AKCJA MHB. Czy ktoś z forumowiczów wie o co tu chodzi.Serwis nie chce udzielić informacji.

Re: Silniki HDi z PSA

Mylisz automat ze skrzynią pilotowaną. Ja mam skrzynię automatyczną. Jeździłem pilotowaną (dealer wypożyczył mi 308 z taką transmisją i jakimś podstawowym silniczkiem 120 KM) i... nie mam zastrzeżeń. Na początku jedynie zmiana biegów była wyczuwalna, ale wystarczy tylko wyczuć silnik i lekko

Citroen C5 2 HDI

silnik rozpadł się po 90 tys kilometrów - jedynie wymiana. Samochód ma 3 lata. Serwisowany w ASO. Czy ktoś miał jeszcze kłopoty z tym silnikiem?

Nowoczesne silniki wysokoprężne - HDi koncernu PSA

Tak jak wczesniej - suche dane bez komentarza HDi - High Pressure Direct Injection - w tym systemie paliwo wstryskiwane jest pod wysokim cisnieniem bezposrednio do komory spalania Silnik 2,0 HDi (Peugeot 307, Peugeot 406, Citroen Xsara, Citroen Picasso, Citroen Xantia)- 90 KM/4000 obr

Re: Silniki HDi z PSA

misiaczek1281 napisał Chociaż kiedyś może się przesiądę na RAV4 żeby patrzeć na twoje > docinki z góry;-) Kretynie wystarczy ubrac papcie zeby patrzec na ciebie z góry hehehehhe:

Re: Silniki HDi z PSA

mariusz-ef napisał: > jaja sobie robisz - chcesz przesiąść się z polówki do rav4? > Jeśli piszesz o modelach z początku lat 2000, to ok, ale jeśli nowych to już le > piej od razu strzel sobie w kolano, włóż jądra w imadło i mocno ściśnij... a gdzie ty tam widzisz słowo "przesią

Re: Silniki HDi z PSA

jaja sobie robisz - chcesz przesiąść się z polówki do rav4? Jeśli piszesz o modelach z początku lat 2000, to ok, ale jeśli nowych to już lepiej od razu strzel sobie w kolano, włóż jądra w imadło i mocno ściśnij... -- test sygnaturki

Re: Silniki HDi z PSA

Ale Mazda 5 jest w drugim rzędzie 2-osobowa (tak realnie). Dziwne to, bo to jednak jakiś rodzaj (mini)vana, ale fakt jest faktem: 2 osoby podróżują wygodnie. A jak pośrodku kogoś usadzisz, to będzie siedział na... podłokietniku tych dwojga z boku. Pooglądaj na żywo. Chyba że nie potrzebujesz 3 mie

Re: Silniki HDi z PSA

Oglądałem obydwa auta. Nie przeszkadza mi "karłowatość" środkowego siedzenia w Maździe, to akurat detal. Rodzina 2+2 da radę i w takim układzie. Pewnie zapytacie, po co mi w ogóle van? Cóż, po pierwsze, od pewnego czasu robimy kilka razy w roku spore dystanse całą rodziną i wygoda oraz pakowność ma

Re: Silniki HDi z PSA

Verso jest najmniej awaryjna z tego całego towarzystwa, no i ma normalne benzyniaki (Mazda zdaje się też, chyba że coś się zmieniło) - z tym że stosunkowo najmniejsza, plastikowa w środku; choć od nowego roku po liftingu to z zewnątrz niebo a ziemia na korzyść tej nowej. A taki C4 Picasso to w ogól

Re: Silniki HDi z PSA

only_the_godfather napisał: > Jesteś to chyba nowy więc nie wiesz z misiaczkiem się nie dyskutuje. On jest od > porny na jakiekolwiek argumenty, zawsze najlepsze jest polo cholera wie ilu let > nie bo ciężko dojść koniecznie w benzynie. Żal mi ciebie...wierzysz w stereotypy że

Re: Silniki HDi z PSA

only_the_godfather napisał: > Nie ty nie doradzałeś jaka jest najlepsza, jaka ma dobre właściwości jezdne it > d, tylko napisałem która najmniej traci na wartości a to różnica. jeśli RAV4 najmniej traci na wartości i jest najmniej awaryjna tak jak doradzałem to znaczy że jest najl

Re: Silniki HDi z PSA

organista_pl napisała: > misiaczek1281 napisał > Chociaż kiedyś może się przesiądę na RAV4 żeby patrzeć na twoje > > docinki z góry;-) > Kretynie wystarczy ubrac papcie zeby patrzec na ciebie z góry hehehehhe: wyzywać od kretynów potrafisz? cóż za wysokie loty słownic

Re: Silniki HDi z PSA

Nie ty nie doradzałeś jaka jest najlepsza, jaka ma dobre właściwości jezdne itd, tylko napisałem która najmniej traci na wartości a to różnica.

Re: Silniki HDi z PSA

Dokładnie. Szukaj zwykłej benzyny bez turbo jak ja :-) Bez kosztownych napraw i KLEKOTU ;-) Cisza jak makiem zasiał ;-) -- Tak. To prawda że moje poglądy są oryginalne...ludzie mi tego zazdroszczą bo też by tak chcieli, ale nie potrafią, więc działa u nich zasada negacji. Nie potrafią czegoś

Re: Silniki HDi z PSA

Jesteś to chyba nowy więc nie wiesz z misiaczkiem się nie dyskutuje. On jest odporny na jakiekolwiek argumenty, zawsze najlepsze jest polo cholera wie ilu letnie bo ciężko dojść koniecznie w benzynie.

Re: FAP w silnikach HDi

Kolejna nauczka dla uczciwych ludzi. Najlepiej kupujac samochod zwocic baczan uwage na jego przyszle koszty eksploatacji. -- Zagraj www.fajnekonkursy.pl

Re: Co myślićie o silniku HDI

Jakiej pojemnosci ten hdi ? Ja mam 1,6 ale w volvo s40 :) te silniki sa produkowane w kooperaji kilku firm - .To na co trzeba uwazac to turbina po ostrej lub dlugiej jezdzie -przed wylaczeniem silnika powinnosie zaczekac nawet 30 sek . Moj ma 2,5 narazie sprawuje sie idealnie . na autostradzie

Re: FAP w silnikach HDi

Taka przyszłość czeka ten kraj kopcące diesle rakotwórzymi sadzami bo polityka proekologiczna jest taka aby dowalić ekonomicznym pojazdom zamiast je wspierać. Wiele argumentów dieslowców było typu nowoczesne diesle mają filtry itd. No to teraz mamy przykład jak długo filtr działa i co dalej? Kier

Re: FAP w silnikach HDi

I kolejny dowód na głupotę władz przy zmuszaniu ludzi do kupowania aut z katalizatorem i filtrem cząsteczek stałych. Nie chodzi o ochronę środowiska tylko o wyciąganie kasy.

Re: FAP w silnikach HDi

Przecież kupiłeś ekonomicznego dyzla. -- "Unia musi traktować nas równo, nawet za cenę utraty pracy przez część marynarzy" /Jacek Cegielski, wiceszef Krajowej Sekcji Morskiej Marynarzy i Rybaków NSZZ "Solidarność"/

PEUGEOT 607 2.2 HDI

. Jeśli chodzi o silnik testowanego przez was modelu to wydaje mi się, że do tego autka przydałby się trochę mocniejszy silnik Diesla. 136 km to stanowczo za mało w sprawnym poruszaniu się. Doskonałym silnikiem do tego modelu byłaby „v- szóstka” ( oczywiście diesla ) i co najmniej 180

mułowata 206 HDI !!!!!

kupiłam Peugeota 206 HDI rok 2000 pojemność 2.0 i coś mi się wydaje że ten samochód to straszny muł!!! pierwsze dwa biegi w miare się przyśpiesza, na trzecim do 2000 obrotów też, a powyżej czuć spadek mocy, a powinno się czuć przyśpieszenie "to kopyto", zastanawiam się co to za defekt

Re: 206 silnik 2.0 hdi

Przykro mi, ale nie odpowiem Ci na te pytania, ponieważ nigdy nie jeździłem 206 z silnikiem HDI i moja odpowiedź była czysto teoretyczna (jeździłem trochę 206 1,1 benzyna - można powiedzieć, że silniczek wystarczający do spokojnej jazdy po mieście, nic więcej). Najlepszym wyjściem będzie

Re: 206 silnik 2.0 hdi

krepin napisał: > Czyli raczej sobie nie można nim pojeżdzić:(((((!. Dzięki za info. Bez przesady, oczywiście że można nim pojeździć, ale chyba lepszym wyjściem do tak małego autka jest silnik 1,4 HDI (68 KM), jest lżejszy, mniej obciąża przednie zawieszenie i przy masie auta 1049

Re: 206 silnik 2.0 hdi

Gość portalu: Sławek napisał(a): > Choć HDI 90 KM jest starszym (o rok lub dwa) silnikiem to TDI,a zwłaszcza TDI > 130 KM nigdy nie dorówna mu kulturą pracy. ------------------------------------------------------ To prawda, nie ma porównania jeżeli chodzi o głośność i wibracje

Peugeot 407 a nowy HDi

Czy Peugeot planuje montaz silnika V6 2,7 HDi do modelu 407 ? Jesli tak to kiedy mozna sie go spodziewac w salonie ? Dzieki, pozdrawiam

niedogrzany silnik

miesiąc temu zakupilem peugeot 206 2.0 hdi - w ciagu miesiaca temp. silnika nie osiagnela optymalnej wartosci (okolo 90C), pomimo ze jezdze na dlugich dystansach - wskazowka waha sie okolo 70-80 - pojazd w cyklu miejskim spala okolo 9-10 litrow ON - dzwonilem do ASO - mowili, ze to nic

Re: Picasso HDI

Co do samego auta, to wiem czego sie spodziewac bo juz takie mialem tyle ze benzyne. Chodzi mi glownie o sam silnik. Czy te 90 KM to nie za malo ? Teraz mam Octavie 110 KM TDI i jestem naprawde zadowolony z tego silnika tyle ze tu jest 110 KM a w HDI tylko 90 KM.... pzdr

Re: Co myślićie o silniku HDI

Silnik ten to dzielo PSA, Mam 1.6 HDI (90KM), bardzo oszczedny, cichy (nie tak jak klekoty TDI)a dynamika jest przyzwoita, jak na tą moc oczywiście.Ten sam silnik wystepuje również w fordzie, mowa o FII TDCI (90KM i 110 KM), oraz wyżej wspomnianym volvo(110KM).Jeżeli chodzi o awaryjność to

Re: 206 silnik 2.0 hdi

Gość portalu: Dennis napisał(a): > Przykro mi, ale nie odpowiem Ci na te pytania, ponieważ nigdy nie jeździłem 206 > > z silnikiem HDI i moja odpowiedź była czysto teoretyczna (jeździłem trochę 206 > 1,1 benzyna - można powiedzieć, że silniczek wystarczający do spokojnej

Re: Olej do silnika diesel HDI

Tu masz nazwy olejów stosowane przy silnikach HDI www.elfracing.com/lub/content/NT000EE98A.pdf mala pomoc przy nieznajomości języka niemieckiego dla zrozumienia: Ölwechselintervall* / interwal

Re: 206 silnik 2.0 hdi

idioci. > Dla porównania w Ibizie/Cordobie i w Fabii RS jest montowany 1,9 tdi 130 KM i > 310 nM. Choć HDI 90 KM jest starszym (o rok lub dwa) silnikiem to TDI,a zwłaszcza TDI 130 KM nigdy nie dorówna mu kulturą pracy. pozdr

Re: 206 silnik 2.0 hdi

Gość portalu: Dennis napisał(a): > krepin napisał: > > > Czyli raczej sobie nie można nim pojeżdzić:(((((!. Dzięki za info. > > Bez przesady, oczywiście że można nim pojeździć, ale chyba lepszym wyjściem do > tak małego autka jest silnik 1,4 HDI (68 KM), jest

Peugeot 307 SW 2.0 HDi

Moj znajomy wymienil 3 raz kolo zamachowe skrzyni biegow (od silnika), przy przebiegu 40.000 km - czy podobne problemy zdarzaja sie tez i u innych Forumowiczow w tym modelu? Dodam tylko, ze jest to silnik 2 litry HDI (diesel). Czy te kola leca, czy facet ma pecha? Pozdrawiam - Nibelung777

Re: 206 silnik 2.0 hdi

ja jezdze p206 2.0 HDi jak mozna go podrasowac (rozumiem, ze przez komputer) ale ile to kosztuje i kto mi to zrobi - ASO?

peugeot 206 HDI

wystepuja podobno dwie pompy (tak stwierdzi mechanik), ktora jest bardziej awaryjna? ta elektroniczna czy ta paliwowa? jaki jest koszt ich wymiany? jedni mowia ze paliwo ma ogromne znaczenie przy tych silnikach HDI, inni ze paliwo nie wplywa w tak ogromnym znaczeniu na stan auta, jaka jest prawda