motor flagowy hondy

Filip Trusz

Honda UR-V | Czas na dużego SUV-a

Honda UR-V | Czas na dużego SUV-a

Honda nie zdejmuje nogi z gazu i szykuje się do kolejnej premiery w segmencie SUV-ów. Po BR-V i HR-V teraz czas na coś większego

Wydanie weekendowe | Nasze podsumowanie tygodnia

Mijający tydzień upłynął nam pod znakiem Poznań Motor Show. To największe targi w naszym kraju - mnóstwo premier, ważnych wydarzeń, ciekawych atrakcji i pięknych hostess. W stolicy Wielkopolski nie mogło zabraknąć i nas

Czy trzeba się bać używanych samochodów hybrydowych? Sprawdziliśmy, dlaczego tak trzymają cenę na rynku wtórnym

Samochody hybrydowe nie są już w Polsce tylko ciekawostką. Ich sprzedaż z roku na rok bardzo dynamicznie roście. Czy warto kupować używane auta z silnikiem elektrycznym? Sprawdziliśmy, co się w nich psuje.

Wydanie weekendowe | Nasze podsumowanie tygodnia

Wydanie weekendowe | Nasze podsumowanie tygodnia

Moto.pl Polska premiera Tiguana Honda UR-V Lexus RC-F na służbie Motor Show | Hyundai Skoda i VW 25 lat razem Motor Show | Porsche Formuła 1 na sprzedaż Mocna ekipa Mercedesa BMW M7 i serii 9 Motor Show | Nagrody 800 tys

Poradnik | Sportowe kompakty za 30 tys. zł

Poradnik | Sportowe kompakty za 30 tys. zł

wariant T5 przejawia iście szwedzki charakter. Do napędu flagowej wersji oddelegowano pięciocylindrowy motor 2.5 Turbo dysponujący mocą 230 KM i 320 Nm. Moc trafia na przednie koła za pośrednictwem powolnego i awaryjnego automatu, lub seryjnej sześciostopniowej przekładni manualnej.  Auto przyspiesza

Honda HR-V | Pierwsza jazda | Powrót prekursora crossoverów

Honda HR-V | Pierwsza jazda | Powrót prekursora crossoverów

Honda BR-V | Następny crossover Honda HR-V bazuje na wydłużonej płycie podłogowej zastosowanej w Jazzie, ale wymiarami bliżej jej do aut kompaktowych. To jeden z największych przedstawicieli gatunku. Wymiarami nieznacznie przewyższa Opla Mokkę, Nissana Juke'a oraz Renault Captur. Nadwozie mierzy

Poradnik | Rodzinne vany za 30 tys. zł

Poradnik | Rodzinne vany za 30 tys. zł

francuskich producentów. Flagowym modelem Citroena dla wymagającej rodziny jest C8. Pokaźnych gabarytów samochód produkowany przez koncern PSA i Fiata we francuskiej fabryce. Ostatnia generacja dostępna była od 2002 do 2014 roku. Przez ten czas na bieżąco ją modernizowano. Wnętrze wykonano z materiałów

Salon Genewa 2015 | Nowości dla Kowalskiego

Salon Genewa 2015 | Nowości dla Kowalskiego

Dwa tygodnie po światowej premierze w Pradze, trzecia generacja Skody Superb została pokazana szerszej publiczności na salonie w Genewie. Flagowy model czeskiej marki wyróżnia się znacznie odważniejszym designem niż do tej pory. Auto ekspozycyjne, widoczne na zdjęciach, zostało polakierowane

IAA Frankfurt - Wielkie premiery | lata 80-te

IAA Frankfurt - Wielkie premiery | lata 80-te

Menem nie tylko auta niemieckie mają swoje premiery. Podczas edycji w 1983 roku zadebiutowała Honda CRX (Civic Rennaisance model X), skierowana do młodszych odbiorców. Pierwsza generacja (nazywana Ballade) bazowała na Civicu trzeciej generacji. Mały "sportowiec" nie był oferowany z bardzo

Szybka akcja z Motor Show 2012

Szybka akcja z Motor Show 2012

, BMW, CAN - AM, CITROEN, DUCATI, FERRO, FIAT, FORD, FORD MUSTANG SHOW, GILERA HARLEY DAVIDSON, HONDA, HUSABERG, HYUNDAI, KIA, KTM, KYMCO, JEEP, JUNAK,  LANCIA, LOTUS, MAZDA, MERCEDES, MICROSOFT, MITSUBISHI, NISSAN, PACHURA MOTOR CENTER, PEUGEOT, PIAGGIO, PORSCHE, RANGE ROVER, ROMET,  SKODA

British International Motor Show - motorelacja

Salonie w Genewie. Za to najnowszy model Land Cruisera, J200 schowano z tyłu, jakby firma wstydziła się swojego flagowego modelu.  British International Motor Show - motorelacja, część I  Alfa RomeoW Alfie Romeo miał miejsce podwójny debiut... jednego modelu. Mi.To jest pierwszym

Silnikowy zawrót głowy

Silnikowy zawrót głowy

Fiat otwarcie stawiają na downsizing, czego przejawem jest obecność w gamie silnikowej małych, doładowanych jednostek benzynowych. Są jednak producenci, którzy stanowczo odrzucają tego typu rozwiązania. Należą do nich głównie przedstawiciele marek japońskich, np. Honda czy Toyota. W ramach troski o

Kabriolety za 50 tys. złotych

Kabriolety za 50 tys. złotych

modelu W124. Dzielił z nim również cześć silników. SL nie należał do wagi piórkowej, dlatego pod jego maskę trafiały wyłącznie mocniejsze motory. Najmniejszy z nich 3-litrowy miał 190 KM. W pierwszych latach produkcji flagowa była 326-konna V8-ka. W 1992 r. pojawił się 600 SL z 390-konną V12-ka o

Wybierz najlepszą generację Toyoty Camry

Wybierz najlepszą generację Toyoty Camry

, wyposażoną w napęd na tylne koła. Ta ostatnia u progu lat 90. została wypchnięta z oferty z uwagi na coraz szerszą gamę Lexusów. Dopiero w 1995 roku rolę flagowego modelu Toyoty na amerykańskim rynku powierzono przednionapędowemu Avalonowi, od strony technicznej spokrewnionemu zresztą z Camry.Praktyczne

Których SUV-ów i limuzyn w Polsce nie kupisz?

Których SUV-ów i limuzyn w Polsce nie kupisz?

EcoBoost), produkowane od maja 2008 r.Lincoln Town Car Flagową limuzynę Lincolna stworzono na bazie Forda Crown Victoria. Jest to jeden z ostatnich tzw. "krążowników szos" z  bardzo miękkim zawieszeniem. Town Cara napędza 4,6-litrowy motor V8 o mocy 239 koni. Model jest najdłuższym seryjnie

Volkswagen Jetta - test | Pierwsza jazda

Volkswagen Jetta - test | Pierwsza jazda

. Model zamierza do spółki ze świeżutkim Passatem oraz Touaregiem rozpocząć ofensywę Volkswagena za Oceanem i utrzeć nosa japońskim kompaktom. Walka będzie trudna, ponieważ samochody dla ludu nie cieszą się tam estymą równie znakomitą co Toyoty czy Hondy. Niemcy są jednak wyjątkowo zdeterminowani, o czym

Nieudane ataki na klasę premium

Nieudane ataki na klasę premium

mocy 203 koni zastąpił mocniejszy, 259-konny motor 3.8. Na rok modelowy 2010 zaplanowano kosmetyczne zmiany karoserii, które mają wydłużyć życie flagowej Kii na rynku. Subtelny lifting przeszła też nazwa, do której dodano słowo "premium". Ani z przodu, ani z tyłu samochodu nie odnajdziemy

VW Phaeton W12

ds. rozwoju) zdecydowali się na mocne uderzenie. Dosłownie i w przenośni. Podczas premiery flagowa limuzyna miała mieć największy silnik. Największy i... najmniejszy zarazem. Widząc go w 2000 r. na Tokyo Motor Show, dziennikarze dziwili się, jak niewiele miejsca (52 x 70 x 69 cm) może zająć tuzin

Motocykl Expo 2008 - relacja cz.1

Targi przyciągnęły sporą rzeszę oglądających - w pewnych momentach kolejka do kasy osiągała długość kilkuset metrów. Odwiedzający mogli podziwiać motocykle wszystkich liczących się na polskim rynku marek tj. Yamaha, Suzuki, Honda, BMW, KTM, Kawasaki, Ducati czy Moto Guzzi.Yamaha, która przedstawiła

Re: Jaki samochod TDI czy CDI: Japonczyk czy Niem

diesla nie są warte tych pieniedzy bo są po prostu awaryjne > i tak jest prawda a z japonćzykami pod ty wzgledem niemają zadnych > szans ,jezelei niemieckie to tylko merc albo bmw nawet uzywany. No to wezmy okrety flagowe japonskiej motoryzacji :) Toyota. Motory D-4D. Turbo dostarczane przez