octavia dane techniczne przednie zawieszenie

Moto.pl

Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj!

Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj!

Skoda kusi świetnym stosunkiem jakości do ceny. Jednak na rynku wtórnym jest kilka modeli podwyższonego ryzyka. Przyglądamy się dzisiaj tym Skodom, na które trzeba uważać

Poradnik | Funkcjonalne kombi 4x4 za 20 tysięcy złotych

Nie trzeba SUV-a, czy crossovera, by sprawnie pokonywać zaśnieżone parkingi i koleiny pełne błota. Na rynku wtórnym znajdziemy wiele funkcjonalnych kombi z napędem na cztery koła. Zazwyczaj jest dołączany, ale i tak w zupełności wystarcza do forsowania lekkich przeszkód terenowych. Wytypowaliśmy dla Was 8 ciekawych propozycji

Jak powstawała najszybsza Skoda w historii?

Jak pisaliśmy w zeszłym tygodniu, podczas tegorocznego, legendarnego Bonneville Speed Week specjalnie przygotowana Skoda Octavia vRS spróbuje przekroczyć barierę prędkości 200 mil/h. Producent udostępnił właśnie kilka zdjęć z budowy i testów niezwykłej maszyny

Fabryczni tunerzy - Skoda RS

Fabryczni tunerzy - Skoda RS

Wszystko zaczęło się w 2001 roku, gdy na drogi wyjechała pierwsza generacja Octavii RS. Najpierw w wersji hatchback, a rok później także jako kombi. Auto miało zderzak, który u niektórych mógł wzbudzić strach, ciekawe felgi, nieco niższe zawieszenie i turbodoładowany silnik 1,8 l o mocy 180 KM

Skoda Greenline II  - test | Pierwsza jazda

Skoda Greenline II - test | Pierwsza jazda

(Fabia, Roomster) lub 1,6 (Octavia, Yeti, Superb). Dodatkowo wyposażone są w opony o niskich oporach toczenia, mają obniżone zawieszenie (14 mm w Fabii i Superbie, 15 mm w Fabii Combi i Superbie Combi oraz 25 mm w Yeti), spoilery (niektóre modele) oraz dłuższe przełożenie piątego biegu (Octavia). W

Salon Genewa 2011 | Nowa Kia Rio z bliska

Salon Genewa 2011 | Nowa Kia Rio z bliska

podgrzewane koło kierownicy.Przednie zawieszenie Kii Rio oparto na kolumnach MacPhersona, tylne zaś na belce skrętnej. Układ kierowniczy wyposażono w elektryczne wspomaganie kierownicy (regulowanej w dwóch płaszczyznach). Hamulce przedniej osi uzbrojono w wentylowane tarcze, a tylnej - zależnie od wersji - w

Dlaczego Polacy nie lubią Skody?

Dlaczego Polacy nie lubią Skody?

KM przy 5100-6000 obr./min Moment 280 Nm przy 1750-5000 obr./min Napęd na koła przednie Skrzynia 6b, dwusprzęgłowa (DSG) Wymiary 459,9 x 176,9 x 145,1 cm Rozstaw osi 257,8 cm Zawieszenie przód kolumny McPhersona Zawieszenie tył wielowahaczowe

Škoda Octavia 2.0 TDI

VW Golfa) oraz zasilane pompowtryskiwaczami diesle z najsilniejszym 2.0 TDI o mocy 140 KM, który zastąpi jednostkę 1.9 TDI 130 KM. Niestety, w nowej ofercie nie znalazł się ceniony motor 1.8T (150 KM). Wszystkie silniki prezentują wysoką kulturę pracy. Z danych technicznych wynika, że powinny być

Skoda Octavia - Czeskie rachowanie vol. 2.0: 3 Octavie - 3 paliwa - test porównawczy

, wykorzystuje technologię bezpośredniego wtrysku. Ma to ponoć służyć szczególnie niskiemu zużyciu paliwa. W praktyce wygląda to różnie. W warunkach miejskich trudno uzyskać lepszy wynik niż 9 l/100 km, co mniej więcej pokrywa się z danymi technicznymi. Na szosie spalanie spada do 6 l/100 km, przekraczając o 0,4

Chevrolet Cruze - test | Pierwsza jazda

Chevrolet Cruze - test | Pierwsza jazda

. Jego nabywca musi się jednak pogodzić z przeciętnymi osiągami i mało imponującym wyposażeniem. Paweł Boruta  Kompendium Dane techniczne Chevrolet Cruze 1.6 Base Nadwozie sedan, 4

Skoda Octavia RS Combi - test | Za kierownicą

) Cena 112 300 zł (liftback 108 tys. zł) * dane producenta [OCENA KOŃCOWA] Octavia to najmocniejszy sportowy kombiak w swojej klasie na rynku (Imprezę WRX trudno nazwać prawdziwym kombi). Dobry silnik i zawieszenie to udany kompromis. Samochód nadaje się

Tour de Pologne - Ford Focus pod lupą

Focus 1.6 dane techniczne Silnik 1596 ccm, Ti-VCT Nadwozie hatchback 5 drz., 5 os. Moc 115 KM przy

Skoda Roomster - test | Za kierownicą

rozwiązanie. W przypadku Roomstera zapożyczone z Fabii i Octavii Tour. Podobnie jak cała płyta podłogowa. Jej przednia część to Fabia, tylna Octavia pierwszej generacji. Aby wszystko zgrabnie połączyć, do środka wspawano dodatkowy element. Jak wiele krzyżówek i ta ma swoją osobliwość: jest nią różny rozstaw

Skoda Fabia Greenline - test | Pierwsza jazda

niepotrzebnie obciążające go przedmioty. 11. Ograniczaj opory toczenia i aerodynamiczne, dbaj o właściwe ciśnienie w oponach i stan techniczny całego auta (silnik, zawieszenie itd.) i zdejmij bagażnik dachowy, jeśli z niego nie korzystasz

Ecobrandy - moda czy biznes?

Ecobrandy - moda czy biznes?

naprawdę nieźli. Zasada sprowadza się jednak zawsze do tych samych elementów: opon o niższych oporach toczenia, zmian w aerodynamice, dłuższych przełożeniach skrzyni biegów, systemów Start-Stop i zmianie oprogramowani silnika. Zebrane razem potrafią dać oszczędności od 0,5 do 1,5 litra na setkę ale i

Alfa Romeo Crosswagon Q4

ciężkości. Na domiar złego ciężki silnik wisi nad przednią osią. Efekt? Zawieszenie jeszcze bardziej przenosi drgania na niezbyt sztywne nadwozie, informując o co większych dziurach donośnymi stuknięciami. Kosztująca jedną trzecią ceny Crosswagona Panda 4x4 radzi sobie z dołkami znacznie lepiej! Może to

Konfrontacje: Mercedes Klasa A 200 CDI, 200/Ford Focus C-Max 2.0 TDCi, 1.8 16V Duratec/VW Golf V 2.0 TDI, 2.0 FSI

nie narzekają na brak komfortu. Również w przednim zawieszeniu znajdziemy nowinkę - patent Mercedesa: aktywne amortyzatory z systemem SDD (Stroke Dependent Damping), umożliwiającym dostosowywanie pracy zawieszenia odpowiednio do zmieniających się warunków jazdy. Przy małych amplitudach

Dane techniczne

skrzynia biegów: ręczna, 6-biegowa napęd: na koła przednie zawieszenie: przód - kolumny MacPhersona, tył - belka skrętna, wahacze wzdłużne i sprężyny śrubowe hamulce: przód - tarczowe wentylowane, tył - tarczowe ogumienie: 195/65 R 15 wymiary (dł./szer./wys.): 4507x1731x1431 mm rozstaw osi: 2510 mm masa

Dane techniczne: Škoda Octavia Combi 1.9 TDI Adventure 4x4/Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4 1.9 JTD Progression

*ON 3,99 zł, Orlen, 6.10.2005DANE TECHNICZNE . Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4 1.9 JTD Progression Škoda Octavia Combi 1.9 TDI Adventure 4x4 segment rynku klasa D

Re: Alfa Crosswagon Q4

standardowa Alfa 156 nie radziła sobie najlepiej z kiepskimi nawierzchniami. Wersja uterenowiona wyposażona jest w to samo zawieszenie o nieco tylko przekonstruowanej geometrii, a bogatsze w kilogramy nadwozie ma wyżej umieszczony środek ciężkości. Na domiar złego ciężki silnik wisi nad przednią osią