oznaczenie kontrolek w samochodzie opel

sprawdź też:

samochód

Marcin Lewandowski

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Tajemnicze skrótowce cz. I

Lista wyposażenia współczesnego samochodu może przyprawić o zawrót głowy. ASF, DSG, FAP, TCS czy VSA to tylko czubek góry lodowej. Żeby było trudniej, różne marki te same systemy nazywają zupełnie inaczej. Jak się w tym połapać? Sprawdź, co się kryje za tajemniczymi skrótowcami

Opel Signum Sport 3,0 V6 CDTI

Jeszcze niedawno pogodzenie diesla ze sportem nie mieściło się w głowie. Podobnie jak nazwanie hatchbacka pojazdem luksusowym. Dziś Opel próbuje dowieść, że pięciodrzwiowy hatch z silnikiem Diesla może być reprezentacyjną limuzyną ze sportowym zacięciem

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

V6 (6DE1) o mocy 177 KM. W zależności od marki miał on różne oznaczenia: 3.0 CDTI (Y30DT) - Opel 3.0 TiD (D308L) - Saab 3.0 dCi (P9X701) - Renault Po przebiegu ok. 150-200 tys. km wskutek przegrzania opadają tuleje cylindrowe. Powoduje to przedmuchy do układu chłodzenia. Może to doprowadzić do

Wartburg 311 | Elegancja z NRD

Wartburg 311 | Elegancja z NRD

nigdy nie będzie miał klimatu auta zachowanego w stanie idealnym, z niewielką ilością szlachetnej patyny czasu. Zaprawki lakieru, niewielkie ubytki w tapicerce dodają uroku i stanowią część historii samochodu. Samochody z demoludów | Informacje bardzo ogólne Taki jest właśnie Wartburg 311-1000 z