pajero nie włącza się reduktor

Marcin Lewandowski

Mitsubishi Pajero Sport - test | Egzotyczny gatunek

Mitsubishi Pajero Sport - test | Egzotyczny gatunek

Nissan Pathfinder doczekał się w Polsce konkurencji. Mitsubishi sprowadziło do naszego kraju limitowaną liczbę Pajero Sport. Warto się pospieszyć

Konfrontacje: Land Rover Discovery 3 vs. Pajero Dakar 2006

Wierzysz w dobre kino domowe za 500 zł? Dajesz się nabierać na zoom cyfrowy w aparacie? To znaczy, że jesteś amatorem. Mitsubishi i Land Rover nie są dla ciebie

MITSUBISHI PAJERO DI-D/NISSAN PATROL GR 3.0 Di TURBO

Mitsubishi Pajero i Nissan Patrol GR to dwie japońskie legendy wśród samochodów terenowych. Od lat wygrywają rajdy i dzięki temu zyskały sławę "twardzieli". Przez fanów aut terenowych uważane są za jedne z najlepszych konstrukcji w swojej klasie. Nas jednak bardziej ciekawi, jak zachowują się cywilne wersje tych samochodów i czy zgadza się to z powszechną opinią na ich temat.

Zobacz wideo

KIA Sorento 2.5 CRDi A/T

Pajero, nie mogę się nadziwić, jak to możliwe, że samodzielnie skonstruowany przez Kia diesel pracuje tak równo, spokojnie i cicho. Koreańczycy nie oszczędzali na matach wygłuszających komorę silnika. To dobry znak. Dźwignia automatu już w położeniu D. Możemy ruszać. To, czego obawiałem się najbardziej

Hummer H3

mnie Anastasia. I faktycznie. Wzmocnione reduktorem i blokadą mostów auto wspina się spokojnie, jakby wspomagane niewidzialną wyciągarką. A teraz zjazd do wody, a raczej bajora. Udaję, że błotnista breja zbliżająca się do linii okien nie robi na mnie wrażenia. 60 cm? Głęboko i grząsko. Gdybyśmy teraz

Toyota LandCruiser 4.0 V6

kiedy Lemski stracił motocykl, nie może odwiedzać jej wystarczająco często. Po chwili zastanowienia zjeżdżam z drogi. Pojedziemy na przełaj - prosto w stronę szosy. Zwiększam prześwit, włączam reduktor i blokadę mostu, a potem jadąc na azymut, prowadzę Toyotę przez łąki, miedze i redlanki. A jeśli się

Toyota Land Cruiser - Rączy mastodont

z1963 roku nie jest już produkowany. Ale, ale Nie wszystko, co stare, jest passé. Ręczna dźwignia trybu pracy napędu i reduktora to coś, co offroadowcy wciąż cenią najwyżej. Zjeżdżam z drogi, włączam tryb 4-Low, blokuję centralny mechanizm różnicowy, wjeżdżam w błoto. Tak, w takiej scenografii