polo tsi

Piotr Mokwiński

Opinie Moto.pl: VW Polo 1.0 TSI vs. Honda Jazz 1.3 - Dwa światy segmentu B

Opinie Moto.pl: VW Polo 1.0 TSI vs. Honda Jazz 1.3 - Dwa światy segmentu B

Te auta więcej dzieli niż łączy. Mimo tego, oba reprezentują segment B. Polo stanowi jeden z klasycznych pierwowzorów i wierny jest tradycji. Jazz mocno się wyróżnia na jego tle i akcentuje swoją pozycję zupełnie innymi zaletami.

Volkswagen Cross Polo 1.2 TSI | Test | 15 mm stylu

Motoryzację opanowała moda na terenowe samochody. Kierowcy pokochali uterenowione wersje popularnych modeli i są w stanie dopłacić parę tysięcy za często symboliczny, offroadowy makijaż. Czy lekko podwyższony prześwit i trochę czarnego plastiku ma sens w miejskim aucie?

Volkswagen Cross Polo 1.2 TSI | Test | Mieszczuch na sterydach

Producenci samochodów szukają coraz to nowych sposobów sprzedania swoich produktów. Starają się wyszukiwać nisze, tworzyć nowe segmenty rynku czy oferować wszelkiej maści opcje i pakiety do znanych już modeli. Na przykładzie Volkswagena Polo w odmianie Cross sprawdzimy czy uterenowione miejskie auto ma sens

Zobacz wideo

Volkswagen Polo FL 1.2 TSI | Test | Jeszcze lepszy

Volkswagen Polo FL 1.2 TSI | Test | Jeszcze lepszy

znaczącym zwiększeniem zapotrzebowania na paliwo. W naszym przypadku było to 8,1 l/100 km i mało pocieszający jest fakt, że test odbywał się niemal wyłącznie w mieście, gdzie 1.2 TSI powinien spalić dwa litry mniej. Volkswagen Polo z silnikiem 1.2 TSI potrafi dać sporo przyjemności kierowcy Podwozie Polo

Volkswagen Cross Polo 1.2 TSI | Test | 15 mm stylu

Volkswagen Cross Polo 1.2 TSI | Test | 15 mm stylu

Motoryzację opanowała moda na terenowe samochody. Kierowcy pokochali uterenowione wersje popularnych modeli i są w stanie dopłacić parę tysięcy za często symboliczny, offroadowy makijaż. Czy lekko podwyższony prześwit i trochę czarnego plastiku ma sens w miejskim aucie?

Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

obr./min). Maksymalny moment obrotowy 175 Nm dostępny jest w zakresie 1550-4100 obr/min, co powinno zapewnić autu płynne przyspieszenie. Sprint Polo  1.2 TSI od zera do 100 km/h wynosi 9,7 s, a prędkość maksymalna - 190 km/h. Płaska charakterystyka momentu obrotowego w szerokim zakresie obrotów

Silnik 1.2 TSI Volkswagena - opinie

Silnik 1.2 TSI Volkswagena - opinie

W 2009 roku w palecie jednostek napędowych grupy Volkswagena pojawił się małolitrażowy silnik 1.2 TSI. Miał uzupełnić gamę silnikową aut segmentu B i C wypierając znane od lat wolnossące motory z pośrednim wtryskiem paliwa. Silnik 1.2 TSI - konstrukcja Nowatorska konstrukcja inżynierów koncernu VAG

1.0 TSI - koszty eksploatacji najmniejszego silnika w gamie VW

1.0 TSI - koszty eksploatacji najmniejszego silnika w gamie VW

Up! Zapewnia też bardzo dobre osiągi. Polo ze 115-konnym TSI przyspiesza do setki w niewiele ponad 9 sekund i rozpędza się do przeszło 200 km/h. Nieco gorzej sytuacja przedstawia się w Golfie lub Karoqu, gdzie niedobory mocy odczuwalne są przy prędkościach autostradowych. Wzrasta też wtedy do około 8

Volkswagen T-Cross - znamy wyjściową cenę małego SUV-a z Wolfsburga

Volkswagen T-Cross - znamy wyjściową cenę małego SUV-a z Wolfsburga

Volkswagen T-Cross będzie wyjściowo kosztował w Polsce 69 700 zł. Najtańsza odmiana nowego SUV-a Volkswagena ma pod maską litrowy, trzycylindrowy silnik 1.0 TSI o mocy 95 KM. Jak donosi serwis se.pl/auto już bazowa wersja ma być wyposażona w zaawansowane systemy bezpieczeństwa. To m.in.: system

Nowy Volkswagen Polo wyceniony

Nowy Volkswagen Polo wyceniony

cennik nowego Volkswagena Polo. Wersja START:- 1.0 MPI/65 KM - 44 490 zł. Wersja TRENDLINE:- 1.0 MPI/65 KM - 49 790 zł,- 1.0 MPI/75 KM - 51 590 zł,- 1.0 TSI/95 KM - 54 890 zł,- 1.6 TDI/80 KM - 64 990 zł. Wersja COMFORTLINE:- 1.0 MPI/75 KM - 54 490 zł,- 1.0 TSI/95 KM - 57 790 zł,- 1.0 TSI/95 KM + DSG7

Volkswagen T-Cross - mały SUV Volkswagena mistrzem praktyczności

Volkswagen T-Cross - mały SUV Volkswagena mistrzem praktyczności

. Wrażenie przestronności potęguje stylistyka modelu - mały T-Cross wygląda jak pomniejszony Touareg, okręt flagowy marki z Wolfsburga. Pod maską może pracować jeden z czterech turbodoładowanych silników. Wszystkie spełniają normę Euro 6d-Temp. 1.0 TSI o mocy 95 KM 1.0 TSI o mocy 115 KM 1.5 TSI o mocy 150 KM

T-Roc czy T-Cross? Którego crossovera Volkswagena wybrać?

T-Roc czy T-Cross? Którego crossovera Volkswagena wybrać?

pomost między Polo a Golfem, z genami Tiguana. Oparto go na modułowej płycie MQB, dzięki czemu zyskał technologie z wyższych segmentów. Auto ma 424 cm długości, 182 cm szerokości i 157 cm wysokości. Rozstaw osi wynosi 259 centymetrów. Pod maską znajdziemy szereg jednostek napędowych. W tej klasie

Volkswagen Polo - nowa definicja miejskiego samochodu

Volkswagen Polo - nowa definicja miejskiego samochodu

Nowe Polo debiutowało pod koniec ubiegłego roku, szturmem zdobywając prestiżowe tytuły. Dziennikarze z całego świata uznali je za najlepsze auto miejskie na rynku, a Euro NCAP przyznało mu tytuł Best in Class 2017, co oznacza, że Polo to najbezpieczniejszy samochód w swojej klasie. Jurorów konkursu

Pierwsza Skoda Scala już opuściła linię produkcyjną

Pierwsza Skoda Scala już opuściła linię produkcyjną

- najważniejsze informacje Scala jest pierwszą Skodą zbudowaną na modułowej platformie MQB A0. Z tej samej płyty podłogowej korzysta nowy Volkswagen Polo. To dobrze pokazuje modułowe właściwości platformy - Scala jest o ponad 30 cm dłuższa od miejskiego Volkswagena. Długością przerasta też najczęściej kupowane

Nowa Skoda Superb - cennik. Wciąż tańszy od Volkswagena Passata

Nowa Skoda Superb - cennik. Wciąż tańszy od Volkswagena Passata

pola o zasięgu do 70 m oraz układu FRONT ASSIST, utrzymującego bezpieczną odległość od pojazdu jadącego z przodu. Subtelne zmiany stylistyczne Design nowego Superba został wzbogacony o przemodelowaną atrapę chłodnicy i ozdobną listwę pomiędzy tylnymi światłami LED. Długość zmodernizowanej flagowej

Jakiego miejskiego crossovera wybrać? T-Roc i T-Cross różnią się minimalną ceną

Jakiego miejskiego crossovera wybrać? T-Roc i T-Cross różnią się minimalną ceną

T-Cross bazuje na modułowej płycie podłogowej MQB AO, którą z powodzeniem wykorzystuje najnowsze wcielenie Polo. Niemiecki crossover jest wyższy od krewniaka o 11,2 centymetra, co umożliwiło o podniesienie pozycji siedzisk aż o 10 cm. Zgrabne nadwozie mierzy 411 centymetrów długości, 175 szerokości

Nowy hothatch Volkswagena lada moment w salonach. Znamy ceny

Nowy hothatch Volkswagena lada moment w salonach. Znamy ceny

Pod maską pracuje silnik 2.0 TSI połączony z dwusprzęgłową, 6-biegową skrzynią DSG. Pierwsza setka na liczniku pojawia się już po 6,7 sekundy a prędkość maksymalna to 237 km/h. Polo GTI wyróżnia się nie tylko agresywną stylizacją i charakterystycznym dla wersji GTI czerwonym kolorem nadwozia

Coś do pooglądania. Obszerna galeria nowego Volkswagena Polo

Coś do pooglądania. Obszerna galeria nowego Volkswagena Polo

%. Nowe Polo połknie nawet 351 l bagażu. W poprzedniku było to 280 l. Ofertę silnikową otworzy trzycylindrowe 1.0 TSI o mocy 65 KM. Dostępny będzie także zupełnie nowy silnik 1.5 TSI z systemem dezaktywacji cylindrów i mocą 150 KM. Zwolennicy diesli zainteresują się 1.6 TDI, które będzie dostępne w

Octavia wciąż w formie. Przyglądamy się nowemu cennikowi bestsellera Skody

Octavia wciąż w formie. Przyglądamy się nowemu cennikowi bestsellera Skody

Trzecia generacji Octavii oferuje duże pole manewru. Auto występuje jako liftback i funkcjonalne kombi. Jest też wersja Scout z napędem na cztery koła, zwiększonym prześwitem i osłonami nadwozia wykonanymi z tworzywa. Karoserię można osadzić na 15-18-calowych obręczach ze stopów lekkich

Modny, wszechstronny i praktyczny crossover za 740 zł miesięcznie. Prześwietlamy Volkswagena T-Crossa

Modny, wszechstronny i praktyczny crossover za 740 zł miesięcznie. Prześwietlamy Volkswagena T-Crossa

Dotychczas najmniejszym w gamie Volkswagena samochodem rekreacyjnym było Polo Cross. Podrasowany mieszczuch miał zwiększony prześwit, dodatkowe osłony nadwozia i mocne silniki. Za jego następcę możemy uznać T-Crossa. Bazuje na modułowej płycie podłogowej MQB AO, którą z powodzeniem wykorzystuje

Volkswagen wraca do rajdów. Oto Polo GTI R5

Volkswagen wraca do rajdów. Oto Polo GTI R5

Volkswagen Polo GTI R5 pod względem techniki jest bardzo bliski Fabii R5. Czeski producent wprowadził rajdówkę do oferty już w 2015 roku. W tym przypadku bazą było topowe Polo GTI. Pod maską samochodu rajdowego pracuje 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik benzynowy. W drogowej wersji Polo GTI

Opinie Moto.pl: Audi A1 S line 30 TFSI. Finał miejskiej Ligi Mistrzów

Opinie Moto.pl: Audi A1 S line 30 TFSI. Finał miejskiej Ligi Mistrzów

Ile kosztuje nowe Audi A1? Sporo MINI często zarzuca się wysoką cenę. Nowe Audi A1 będzie więc krytykowane dokładnie za to samo. To po prostu drogie auto. Wyjściowo 30 TFSI z silnikiem 1.0 TSI 116 KM w wersji S line kosztuje 100 500 zł, my jeździliśmy droższą o prawie 8 tysięcy wersją z DSG. Znaczy

Seat Ibiza FR 1.5 TSI - test. Coś więcej

Seat Ibiza FR 1.5 TSI - test. Coś więcej

pozostawiają też wykorzystane materiały. Ich spasowanie jest nienaganne, ale już jakość... Niestety, czuć, że VW priorytetowo traktuje Polo, a Ibiza nie mogła liczyć na najlepsze, co VAG ma. Stąd sporo twardych plastików. Na szczęście w testowanej wersji FR Hiszpanie strategiczne miejsca wykończyli lepiej i

Opinie Moto.pl: Volkswagen T-Roc 2.0 TSI 190 KM 4Motion - kosztuje tyle co kompakt, ale jest warty swojej ceny

;miksem”. Wygląda jak podniesione Polo, które kilka miesięcy spędziło na siłowni. W sylwetce widać też geny większego Tiguana. Opadająca tylna szyba i wysoko poprowadzona linia bocznych okien sprawiają, że T-Roc prezentuje się masywnie, ale nie topornie.   Choć rzadko zwracam uwagę na

Silnik 1.2 TSI - mały, mocny, ale nieszczególnie trwały

wymiany wedle gwarancji producenta. W zależności od wersji, motor generuje 86, 90, 105 lub 110 KM (od 2014), co w połączeniu ze stosunkowo lekkim nadwoziem Volkswagena Polo czy Skody Fabii, przekłada się na wystarczające osiągi także poza miastem. 1.2 TSI pod maską ciężkiej Octavii czy Golfa, nie sprawuje

Skoda Rapid znika z rynku. Ile trzeba teraz zapłacić za przestronną Skodę?

. Pod względem bezpieczeństwa Scala będzie korzystać z najnowszych rozwiązań grupy Volkswagena. Na liście znajdzie się 9 poduszek powietrznych, system monitorowania martwego pola, minimalizację skutków kolizji za sprawą automatycznie domykanych szyb i napinanych pasów bezpieczeństwa jeszcze przed

VW Golf Cabrio | Odświeżony i z silnikiem z GTI

. Nowy model dostępny będzie od listopada. Ceny mają pozostać bez zmian. Obecnie najtańszy model (1,2 TSI) kosztuje co najmniej 93 590 zł. ZOBACZ TAKŻE Volkswagen Polo GTI | Test | Wbrew modzie

Volkswagen Touran | Dwa najmocniejsze silniki już w Polsce

Volkswagen Touran | Ceny w Polsce | Minivan już w salonach Do tej pory Volkswagena Tourana można było zamówić ze słabszymi jednostkami napędowymi: 1.2 TSI (110 KM), 1.4 TSI (150 KM), 1.6 TDI (110 KM) oraz 2.0 TDI (150 KM). Teraz do oferty dołączają najmocniejsze w gamie 1.8 TSI i 2.0 TDI. Topowy

Przed Genewą debiutuje nowa Skoda Kamiq. Czy miejski SUV zawojuje rynek?

zbudowany jest na platformie MQB A0, czyli tej samej, z której korzysta Skoda Scala czy Volkswagen T-Cross i Polo. Taka płyta podłogowa uniemożliwia jednak montaż napędu na cztery koła, zatem Kamiq zostanie typowo miejską, podniesioną "ośką". Skoda potrafi robić ładne samochody Stylistycznie Skoda

Niemieckie samochody, których nie znacie cz. 1

). Na rynku w Chinach Passat dostępny jest w wersjach: 1,4 TSI (130 KM), 1,8 TSI (160 KM), 2,0 TSI (200 KM), 3.0 L V6 (247 KM). Mały Volkswagen przygotowany specjalnie na rynki Ameryki Południowej. Model technicznie spokrewniony z Polo. Model produkowany od 1980 roku. Obecnie na rynku jest

Skoda Fabia Scoutline - wygląda jak terenówka, ale nią nie jest

kierowcy (m.in. utrzymywania pasa ruchu, wykrywania pojazdów znajdujących się w martwym polu czy nadjeżdżających z boków przy cofaniu). Pod maską znajdziemy te same silniki, co w zwykłej wersji. Ofertę otwierają 3-cylindrowe silniki MPI i TSI o pojemności litra. Dwa najmocniejsze silniki w gamie (95 i 110

Volkswagen Polo GTI | Znamy polskie ceny

VW Polo GTI z nowym silnikiem Sportowe Polo wchodzi w nowy sezon z odświeżonym wyglądem i nowym silnikiem o większej mocy Volkswagen kontynuuje zastępowanie nieudanego silnika 1.4 TSI większą jednostką 1.8 TSI. Dotyczy to też modelu Polo GTI, który był dotąd napędzany odmianą o mocy 180 KM. Teraz

Duży, świetnie wyposażony SUV za 716 zł miesięcznie? Prześwietlamy ofertę Seata Tarraco

150 do 190 koni mechanicznych. Łączą się z manualną lub automatyczną skrzynią i napędem na przednią albo obie osie. Klient ma szerokie pole manewru. Dodatkowo, może użytkować Seata już za 716 złotych netto miesięcznie. Oferta dotyczy odmiany 1.5 TSI EVO (150 KM). Program finansowy trwa 48

Nowy Volkswagen Polo oficjalnie! Dużo ważnych zmian

silnikowych dostępny będzie dwusprzęgłowy automat DSG. Na szczycie znajdzie się oczywiście Polo GTI. W nowej generacji 2.0 TSI będzie generował okrągłe 200 KM mocy. Nowa kabina to rozwinięcie bardzo dobrze znanego projektu. Wszyscy, którzy jeździli starszym Polo, poczują się jak w domu. Mimo że wnętrze

Volkswagen T-Roc 2.0 TSI 190 KM 4Motion - test. Najlepszy crossover w klasie***

Zaczynamy od cen Volkswagena T-Roca - gwiazdka nr 1 Na redakcyjny parking przyjechał VW T-Roc w topowej wersji Premium z silnikiem 2.0 TSI o mocy 190 KM, napędem 4Motion i 7-biegową skrzynią DSG. Wyjściowo kosztuje 125 090 zł, a testowany przez nas egzemplarz - 150 tysięcy zł. A to wcale nie

Volkswagen Virtus, czyli Polo Sedan dla krajów Ameryki Południowej

, podobnie jak nowe Polo. Dlatego pod maską zobaczymy te same jednostki, co w europejskiej wersji. Bazowa jednostka to 1.0 TSI. Trzycylindrowy silnik rozwija moc 128 KM (zatankowany etanolem) lub 115 KM (zatankowany benzyną). Auto rozpędza się od 0 do 100 km/h w 9,9 sekundy, a prędkość maksymalna to 194 km/h

Skoda Scala ma być nowym otwarciem w historii marki

dokładnie się jej przyjrzeć - to początek nowego języka stylistycznego czeskiej marki. Wciąż kanciastego, ale jednak bardziej wyrazistego i dynamicznego. Skoda Scala - co to za auto Scala jest pierwszą Skodą zbudowaną na modułowej platformie MQB A0. Z tej samej płyty podłogowej korzysta nowy Volkswagen Polo

Opinie Moto.pl: Nowa Skoda Fabia - czas na lekkie unowocześnienie bestsellera

. Do listy pokładowych systemów bezpieczeństwa Fabia 2018 dopisuje system monitorowania ruchu poprzecznego, monitorowanie martwego pola i asystenta świateł. Skoda Fabia żegna się Dieslem Pod maską nowej Skody Fabii nie znajdziemy już żadnego silnika Diesla. Skoda twierdzi, że w Polsce jednostki TDI i

Mamy nowy cennik Skody Superb. Zobacz ile kosztuje odświeżona limuzyna

zdecydować się na Sportline'a. Ta odmiana ma lekko obniżone i utwardzone zawieszenie, a także szereg atrakcyjnych dodatków stylizacyjnych. W najmocniejszej specyfikacji ma 2.0 TSI pod maską o mocy 272 koni mechanicznych. Równie ciekawie przedstawia się Scout. To propozycja dla zwolenników samochodów o

Nowy Nissan Juke z pełnym cennikiem w Polsce. Wyjściowo kosztuje od 67 900 zł do 92 900 zł w zależności od wersji

-materiałową tapicerkę. Ponadto wyróżnia się bogatym wyposażeniem w zakresie bezpieczeństwa i komfortu jazdy, na którego liście znalazł się zaawansowany układ wspomagający kierowcę ProPILOT, a także systemy ostrzegające o pojeździe w martwym polu oraz o ruchu w kierunku poprzecznym. Jak wypada nowy Nissan Juke

Opinie Moto.pl: Skoda Scala 1.5 TSI 150 KM - kompaktowa studnia bez dna

największy problem Scali – szum wokół modelu wywindował oczekiwania, a przy bliższym poznaniu Scala jest dobra, choć trochę zwyczajna. Witaj w rodzinie kompaktów Skoda Scala powstała na platformie MQB A0, czyli dokładnie tej, na której zbudowano Volkswagena Polo. Mimo bazowania na konstrukcji segmentu

Volkswagen T-Cross - miejski mistrz praktyczności

, specjalne zderzaki z przodu i z tyłu oraz pedały ze stali szlachetnej. Cztery silniki na start T-Cross debiutuje w Polsce z czterema wariantami silnikowymi. Podstawowym motorem jest benzynowe, trzycylindrowe 1.0 TSI o mocy 95 KM. Mocniejsza odmiana generuje 115 KM. Ofertę silników benzynowych uzupełnia

Nowa Honda Jazz już w Polsce. Wiemy, ile będzie kosztować

segmencie B auto zupełnie inne od konkurencji - połączenie klasycznego mieszczucha z praktycznym minivanem. Najtańsza Honda Jazz kosztuje 63 tysiące. U konkurentów znajdziemy znacznie niższe kwoty wyjściowe. I tak cennik nowego VW Polo otwiera 44 490 zł (1.0 65 KM). Za 95-konne Polo zapłacimy 54 890 zł, a

Opel Crossland X 1.2 Turbo vs. Seat Arona 1.0 TSI - porównanie. Nowe rozdanie wśród małych crossoverów

przydatnych haczyków i uchwytów. Po złożeniu asymetrycznego oparcia, jego możliwości przewozowe rosną do 1255 litrów. Uporządkowana przestrzeń Arona została zaprojektowana po niemiecku. Kto miał do czynienia z Polo, Fabią lub Ibizą, odnajdzie się w niej błyskawicznie. Projektanci postawili na prostotę, co

Skoda Scala - co ma w standardzie, a za co trzeba dopłacić?

silnik TSI gwarantuje przyspieszenie do setki na poziomie 8,2 sekundy. Gamę uzupełni później sportowa odmiana RS. Każdy z wersji silnikowych występuje w trzech stopniach wyposażenia. Każdą można wzbogacić dodatkami z długiej listy lub zdecydować się na rozsądnie wyceniony pakiet obejmujący wiele

Poznań Motor Show 2017 | Flagowy Volkswagen w Polsce!

modelu. Już chwilę po oficjalnej prezentacji ruszy przyjmowanie zamówień. Na razie poznaliśmy tylko niemiecką cenę topowej wersji (2.0 TSI 280 KM) - to 49 325 euro (ok. 213 tys. zł), czyli o 3 tysiące euro drożej niż porównywalny Passat. Dla niewtajemniczonych, Volkswagen Arteon to nowy okręt flagowy z

Skoda Octavia 1.4 TSI LPG | Pierwsza jazda | Tanio i dynamicznie

jako fabryczną opcję. Skoda ma na tym polu duże doświadczenie - od 10 lat współpracuje z włoską firmą Landi Renzo. W tym czasie na polski rynek trafiło ponad 33,5 tys. nowych Skód z instalacjami LPG. Do niedawna ich oferta obejmowała tańsze Fabie i Rapidy z jednostkami wolnossącymi oraz 1.2 TSI, a

Opinie Moto.pl: Nowy Volkswagen T-Cross. Czy najmniejszy crossover w gamie Volkswagena stanie się kolejnym hitem sprzedaży?

. Najnowszą wisienką na torcie jest auto z segmentu A0 zbudowane na platformie MQB (na tej samej co Polo) o nazwie T-Cross. Choć jest to maluch wśród crossoverów, to dzięki podniesionemu zawieszeniu (prześwit 17,5 cm) i wydłużeniu o 5,4 cm w porównaniu do Polo (długość auta 4,108 m) prezentuje się całkiem

Seat Alhambra FL | Hiszpańska kosmetyka

martwego pola. ZOBACZ TAKŻE: Seat Leon ST FR 1.8 TSI | Test | Kombi z temperamentem

Skoda Octavia | Odświeżony czeski bestseller

liście opcji znajdują się m.in. Online CarConnect połączony z internetem LTE. W Octavii zagościł Trailer Assist wspomagający kierowcę podczas manewrowania z przyczepą. Kompaktowa Skoda przejęła z Volkswagenów coś jeszcze - to system monitorowania martwego pola z funkcją ostrzegania o ruchu

Sprawdziliśmy nowe Polo. Volkswagen wyznacza trendy w segmencie

z silnikami wysokoprężnymi, to Volkswagen nie mógł zrezygnować z takiej opcji. Amatorzy oleju napędowego  będą mogli zamówić Polo z jednostką 1.6 TDI o mocy 80 lub 95 KM. Na szczycie oferty stanie nowe Polo GTI napędzane silnikiem 2.0 TSI o mocy 200 KM. Jednostki o mocy co najmniej 95 KM będzie

Seat Ibiza | Pierwsza jazda | Po prostu Naj

. Nie wiem, czy ktoś to słyszał z Wolfsburga, bo w końcu rywalem jest bardzo dobre Polo i szereg innych, znakomitych konkurentów. O tym czy ktoś w tym segmencie wygra czy przegra decyduje głównie cena. Dopiero na kolejnych miejscach są takie rzeczy jak design, wielkość wnętrza i bagażnika, niezawodność

VW Polo BlueGT | Szybki i oszczędny

VW Polo BlueGT Szybki i oszczędny VW Polo BlueGT z nowym silnikiem 1.4 TSI o mocy 150 KM osiąga prędkości maksymalną 220 km/h przy średnim spalaniu 4,7l/100 km z dwusprzęgłowym GSG Czy jeden samochód z konwencjonalnym napędem może być jednocześnie szybki i oszczędny? Zdaniem Volkswagena jak

Opinie Moto.pl: Skoda Octavia RS vs. Hyundai i30 N - Weteran kontra nowicjusz

Rodzinna wyścigówka Pierwsza generacja RS-a korzystała z silnika o pojemności 1.8 litra o mocy 180 koni mechanicznych. W kolejnej zadebiutował 2.0 TSI. Moc sukcesywnie rosła, aż w trzecim wcieleniu po liftingu zatrzymała się na 245 KM. Najmocniejsza w historii Octavia nie tylko jest mocna, ale też

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł

pojawiły się nawet 18-calowe obręcze. Auto dostępne jest jako 5-drzwiowy hatchback i funkcjonalne kombi. Do nowej Fabii można teraz zamówić systemy do tej pory dostępne w wyższych segmentach. Na liście dostępnych opcji znaleźć można między innymi BLIND SPOT DETECTION (funkcję monitorowania martwego pola

Volkswagen Beetle | Silniki Euro 6 i nowe systemy

efektywne niż dotychczasowe. Na przykład moc najmocniejszego silnika Beetla 2.0 TSI wzrosła z 211 KM do 220 KM, jednocześnie zużycie paliwa spadło o około 13 procent; natomiast silnik 2.0 TDI 110 KM wyróżnia się emisją CO2 wynoszącą 112 g/km, co przekłada się na klasę efektywności A. VW Beetle - ogłoszenia

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?

w cyklu mieszanym od 4,7 do 6,4 litra. W założonym budżecie, da się też kupić zdecydowanie ciekawszy silnik. To doładowane 1.0 TSI o mocy 95 KM. Też współpracuje z manualną, 5-stopniową przekładnią, ale cechuje się wyższą kulturą pracy i zdecydowanie lepszą dynamiką. W tym przypadku pierwsza setka

Salon Genewa 2017 | Volkswagen Arteon | Cesarz Wolfsburga

- podkreśla, że Arteon będzie propozycją z klasy premium. Kierowcy zainteresowani Volkswagenem Arteonem będą mieli do wyboru 6 jednostek napędowych. Ofertę silników benzynowych otwiera 1.5 TSI o mocy 150 KM. Półkę wyżej znajdziemy 2.0 TSI w dwóch wariantach: 190 albo 280 KM. Silnik Diesla jest jeden. To 2.0

Crossover na bazie Volkswagena Polo coraz bliżej

Volkswagen Tiguan | Polskie ceny Wielu spodziewało się, że crossovera na bazie Volkswagen Polo zobaczymy już w Genewie. Jednak Niemcy postanowili w Szwajcarii zaprezentować koncept T-Cross Breeze, który jest bezpośrednią zapowiedzią napompowanego Polo. Na produkcyjną wersję musimy poczekać

TCO, czyli cena to nie wszystko. Na co zwrócić uwagę, kupując samochód?

oszczędności na tle rywali wyróżniały się silniki Volkswagena z rodziny TSI oraz TDI. Zresztą badania laboratoryjne potwierdzają przewagę tych jednostek nad konkurentami - zarówno benzynowe jak i wysokoprężne Volkswageny należą do najoszczędniejszych aut w swoich klasach. Przykład? Passat 2.0 TDI 150 KM zużywa

Volkswagen T-ROC - znamy datę oficjalnej premiery

egzemplarza. Najnowszy film zaprezentowany przez Volkswagena ujawnia, że na liście wyposażenia znajdziemy cyfrową deskę rozdzielczą, która od jakiegoś czasu jest już dostępna w Golfie i Polo. Auto powstało na nowoczesnej płycie podłogowej MQB, ale większość rozwiązań technicznych ma być przeszczepiona z Golfa

Volkswagen Arteon | Pierwsza jazda | Między Passatem a Phaetonem

ciężarówek, DSG zrzuca 2-3 biegi i bez większej zwłoki zapędza wskazówkę obrotomierza pod czerwone pole. VW jest szybki, choć wcale tego nie czuć. Do setki przyspiesza w 6,5 sekundy i rozpędza się do 245 km/h. Przy masie własnej na poziomie 1750 kilogramów, to bardzo rozsądne wartości. Auto skutecznie

Prototypy | SUV na bazie VW Polo już na ulicy

2008. Stylistycznie mały SUV będzie mieszanką trzech modeli: nowego Polo, Tiguana oraz koncepcyjnego T-Cross Breeze. Pod maską będą pracowały trzy- i czterocylindrowe silniki TSI oraz TDI. Standardowo moc będzie trafiała na koła przedniej osi. Nie wiadomo jeszcze, czy Volkswagen zdecyduje się na napęd

Skoda Fabia II - opinia, awarie, zalety, najlepsze silniki

Skoda Fabia II - nadwozie Druga generacja Skody Fabii weszła do sprzedaży w 2007 roku. Dopiero w 2014 roku pojawił się jej następca. Tradycyjnie, czeskie auto jest technicznym bliźniakiem Volkswagena Polo, podobnie jak Seat Ibiza. Wzorowo zabezpieczone przed korozją nadwozie stanowi wizję czeskich

Nowa Skoda Octavia | Premiera na żywo | Podsumowanie

otwiera 66 670 zł za liftbacka z benzynowym silnikiem 1.2 TSI o mocy 85 KM. Do kombi trzeba dopłacić niecałe 4 tysiące zł. Model występuje w czterech wersjach wyposażenia i dostępny jest z szeroką gamą napędową, na którą składa się aż 18 wariantów z silnikami TSI i TDI, fabryczną instalacją CNG

Od tras Tour de France po leśne dukty - ŠKODA Karoq, czyli SUV uniwersalny

po złożeniu tylnej kanapy 1810 l. Co pod maską? Karoq debiutował z dwoma silnikami benzynowymi i trzema dieslami. Moc waha się od 115 (3-cylindrowa benzyna 1.0) do 190 KM (dwulitrowy diesel). W ofercie dostępny jest już najnowszy silnik 1.5 TSI z systemem dezaktywacji cylindrów. W topowym 2.0 TDI 190

Oto nowa Skoda Fabia. Mamy oficjalne zdjęcia oraz informacje o systemach i silnikach

skorzysta z nowoczesnej platformy MQB. Szkoda, bo nowa Ibiza i nowe Polo pokazały, jak bardzo udana to konstrukcja. Na oficjalną prezentację nowej Fabii wciąż czekamy, ale Skoda oprócz zdjęć nadwozia podzieliła się z nami także informacjami o silnikach, jakie trafią pod maskę nowej Skody Fabii. Oferta

Nowości Volkswagena | Silniki i 10-biegowe DSG

Wideo | Bentley Bentayga | Zobacz jego wnętrze R3 1.0 TSI - rajdowy Trzy cylindry, mała pojemność i moc aż 272 KM. Jak to możliwe? Ten silnik przygotowano z myślą o rajdowym Polo WRC. Wysokie osiągi udało się uzyskać dzięki zastosowaniu jednowirnikowej turbosprężarki i e-boostera (dodatkowej

Seat stawia krzyżyk przy Ibizie Cupra. To koniec małego hot-hatcha?

mają też co liczyć na Fabię RS. W segmencie B jedynym sportowym autem koncernu będzie nowe Polo GTI. Skąd taka decyzja? VAG wciąż odczuwa skutki afery Dieselgate i nie może sobie pozwolić na mało dochodowe modele. W ofercie pozostaną tylko te, które cieszą się dużym zainteresowaniem. Z tego samego

Wyprzedaż rocznika w Volkswagenie | Nawet 21 tys. zł

nowego auta z salonu - w zależności od modelu rabaty wahają się od 3 do nawet 21 tysięcy złotych: - up! – 3.000 zł, - Polo Start – 4.500 zł, - Polo – 5.000 zł, - Golf (hatchback, Variant i Sportsvan) – 10.000 zł - Jetta – 12.000 zł, - Beetle – 10.000 zł, - Scirocco

Seat Arona | Ibiza w wersji crossover

jednostkę 1.5 TSI Evo (150 KM). W zależności od wybranej wersji, model będzie dostępny z sześciobiegową skrzynią ręczną lub siedmiostopniowym DSG. Publiczny debiut subkompaktowego crossovera zaplanowano podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie. Przy okazji premiery Seata Arona na równoległym stoisku

Seat Ibiza | Ceny w Polsce | W połowie stawki

Nowa Ibiza wyjedzie na polskie ulice w połowie tego roku. W pierwszej kolejności pod maskę trafią trzy warianty benzynowe: wolnossące 1.0 MPI o mocy 75 KM oraz turbodoładowane 1.0 TSI o mocach 95 i 110 KM. W gamie znajdzie się pięć wersji wyposażenia, z czego jedna ma zwracać uwagę na

Czy wybór SUV-a ma sens? Porównujemy trzy SUV-y z różnych segmentów z ich tańszymi odpowiednikami

traci 45 l. Wielu kierowców chwali sobie także wyższą pozycję za kierownicą (więcej widać) i masywne kształty (poczucie bezpieczeństwa). A co z jazdą? Tutaj Ibiza znacznie góruje Porównujemy Ibizę i Aronę z 1.0 TSI o mocy 115 KM. Ibiza jest szybsza - 10,9 s do 11,2 s do setki i 182 km/h do 173

Salon Genewa 2017 | Nowy Seat Ibiza | Duży krok w dobrą stronę

Nowy Seat Ibiza został zbudowany na platformie MQB A0, którą będzie dzielił z dwoma innymi mieszczuchami Volkswagena: nowymi Polo oraz Fabią. Nowa platforma oznacza nowe wymiary. Zmienił się zwłaszcza rozstaw osi. Jest teraz dłuższy o 95 mm (w sumie 2 564 mm), co przełoży się na znacznie

Używane - Seat Ibiza IV vs. Hyundai i20 I. Mieszczuchy za rozsądne pieniądze

Seat Ibiza po raz czwarty Jednym z najpopularniejszych miejskich aut na Starym Kontynencie pozostaje Volkswagen Polo, zaś jego technologicznym bliźniakiem jest między innymi Seat Ibiza. Czwarta generacja hiszpańskiego przedstawiciela segmentu B dostępna była od 2010 do 2017 roku. W międzyczasie

Salon Frankfurt 2015 | Seat Ibiza Cupra | Większy silnik

obsesyjnego wręcz zmniejszania silników, Seat poszedł w przeciwnym kierunku (tak jak Volkswagen w przypadku Polo GTI ). Z oferty wypadła wysilona i awaryjna jednostka 1.4 TSI o mocy 180 KM, a jej miejsce zajął większy, czterocylindrowy motor 1.8 TSI o mocy 192 KM i 320 Nm momentu. Z nowym silnikiem Ibiza

Skoda Octavia | Ceny w Polsce | Czeski bestseller

Cennik nowej Octavii otwiera 66 670 złotych za liftbacka z benzynowym silnikiem 1.2 TSI o mocy 85 KM. Do kombi trzeba dopłacić niecałe 4 tysiące złotych. Model występuje w czterech wersjach wyposażenia i dostępny jest z szeroką gamą napędową, na którą składa się aż 18 wariantów z silnikami TSI i

Dawno nie testowaliśmy tak dobrego małego auta. Nowy Seat Ibiza zaskakuje!

jakość wykorzystanych plastików – czuć, że VW lepsze materiały zachował dla pozycjonowanego pół półki wyżej Polo. Na plus zapisuję za to wyposażenie. Jest nowy system multimedialny z 8-calowym ekranem dotykowym (brawo za klasyczne pokrętło do głośności!) i obsługą Apple CarPlay, jest dobrze grający

Jakie nowe auto kupić za 60-70 tys. zł?

ekranem. Skoda niedawno zaprezentowała swoją długo wyczekiwaną nowość. Mowa o Scali, która zastąpiła model Rapid Spaceback. To zupełnie nowe auto zbudowane na płycie podłogowej MQB-A0, którą dzieli m.in. z Volkswagenem Polo. Czeski kompakt z litrowym silnikiem 1.0 TSI o mocy 115 KM kosztuje 665 zł

Nowa Skoda Fabia już w marcu. Mamy pierwsze zdjęcie i informacje

nowe Polo pokazały, jak bardzo udana to konstrukcja. Zobacz także: Limitowana Skoda Fabia R5 dla fanów rajdów Nie powinniśmy się spodziewać więc rewolucji pod maską modelu. Prawdopodobnie w ofercie dostępne będą te same silniki, co w tej chwili. Możliwe, że w sprzedaży pojawi się Fabia z benzynowym

Nowa SKODA FABIA - hit SKODY wjeżdża na polski rynek. Co nowego oferuje?

. Turbodoładowane silniki TSI z bezpośrednim wtryskiem mają 95 KM i 110 KM. Najmocniejszy wariant dostępny jest z siedmiostopniową przekładnią automatyczną DSG. Nowe systemy wspierające kierowcę Przy okazji modernizacji FABII postanowiono urozmaicić wnętrze. Główne zmiany dotyczą przede wszystkim obić foteli oraz

Kupujesz samochód? Uważaj! To wersje-skarbonki najpopularniejszych aut nad Wisłą

nie zmienia to faktu, że w swojej klasie uchodzi za wzór. Jednak i "król kompaktów" nie ustrzegł się kilku poważniejszych wpadek. Przy zakupie używanego Golfa uważajcie zwłaszcza na piątą generację z silnikiem 1.4 TSI. Jakie problemy gnębią turbodoładowany silnik benzynowy? M.in. niska

Kupujemy używane - Volkswagen Sharan II vs. Ford Galaxy II - dla dużej rodziny

silników 1.4 TSI 150 KM, 2.0 TSI 200-220 KM i wysokoprężnych 2.0 TDI 140, 150, 177, 184 KM. Benzynowe konstrukcje oferują niezłą dynamikę, zużywając przy tym rozsądne ilości paliwa. Najmocniejsza z nich gwarantuje przyspieszenie do setki w 7,8 sekundy, co w 485-centymetrowym aucie robi wrażenie. Niestety

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5

jest najszybszym, seryjnym samochodem czeskiego producenta w historii. Kilka lat temu ciekawym pojazdem była Fabia z podwójnie doładowanym 1.4 TSI. Niewielki silnik benzynowy w połączeniu z turbosprężarką i kompresorem rozwijał imponujące 180 koni. Taki sam motor trafił do VW Polo GTI i Ibizy Cupry

Salon Genewa 2012 | Volkswagen Polo BlueGT

Małe hot hatche - rozmiar nie ma znaczenia Volkswagen uplasował swoje nowe dziecko pomiędzy 105-konnym Polo 1.2 TSI a 180-konnym GTI. BlueGT wyposażono w silnik 1.4 TSI, z którego wyciśnięto 140 KM. To pozwoli niebieskiej "Polówce" osiągać pierwszą setkę w 7,9 sekundy, czyli o sekundę

SEAT Arona. Przełomowy miejski crossover prosto z Hiszpanii

asystentów kierowcy. W tym miejscu możemy wymienić aż 6 poduszek powietrznych, system kontroli odstępu Fron Assist, system monitorowania martwego pola czy asystent parkowania. Dzięki takiemu wyposażeniu w Seacie Arona kierowca i pasażerowie mogą czuć się bezpiecznie podczas każdej podróży. Nowoczesne

Jak Volkswagen widzi najbliższą przyszłość?

modelach miejskich pokroju Polo wystarczy na przejechanie 15 tysięcy kilometrów, a w kompaktowym Golfie na 12 tysięcy. Rodzina silników TGI już wkrótce zasili ofertę Volkswagena. 1.0 TGI bazuje na technologii TSI. Trzycylindrowy silnik generuje 90 koni mechanicznych i 160 Nm dostępnych w szerokim zakresie

Kupujemy używane. Te wersje popularnych aut doprowadzą cię do bankructwa

punktów karnych za jednym zamachem? Wyczyny kierowcy nagrane przez policję: Corsa czwartej generacji pojawiła się na rynku w 2006 roku. Na następcę musieliśmy czekać aż 8 lat. Długi staż rynkowy i ogromna popularność sprawiła, że rynek wtórny daje spore pole do popisu. Na klientów czekają odmiany z

Salon Genewa 2015 | Volkswagen Sharan | Rodzinne poprawki

kierunkach. Na liście opcji pojawią się nowe systemy bezpieczeństwa, jak asystent martwego pola, system zapobiegania kolizjom, czy adaptacyjny tempomat. Volkswagen Sharan - Ogłoszenia Przy okazji zmian kosmetycznych uaktualniono silniki wysokoprężne. Silnik 2.0 TDI będzie teraz dostępny z mocą 150 KM oraz

Opinie Moto.pl: Volkswagen Polo 1.0 115 KM man.

wynik. A ile nowe Polo kosztuje? 115 konna odmiana silnika 1.0 TSI jest dostępna tylko w konfiguracji z najbogatszą wersją wyposażeniową Highline za 63 390 zł. Odmiana ze automatyczną przekładnią DSG jest dostępna za około 7 tys. zł więcej. Oznacza to, że przy nowoczesnych formach finansowania, czyli

Audi S1 potwierdzone

wszystkie szczegóły będą już znane, na razie pewne jest jedynie, że auto trafi do salonów sprzedaży. Kiedy Audi A1 debiutowało na rynku spekulowano, ze wersja S1, podobnie jak Polo GTI, będzie napędzane najmocniejszą wersją silnika 1.4 TSI o mocy 180 KM. W międzyczasie powstała limitowana seria A1 Quattro

Prototypy | Seat Arona | Testy w śniegu

Volkswagen bazującym na Polo. Oba samochody wykorzystują bardzo elastyczną konstrukcję MQB, która jest przystosowana do przekazywania napędu na przednią oś lub wszystkie koła. Pod maską znajdziemy pełną gamę silników trzy- i czterocylindrowych znanych z innych modeli grupy VW. W przypadku modelu Arona może

Volkswagen Golf Sportsvan | Pierwsza jazda | Czy nazwa kłamie?

. SPORTSvan Minivany nie słyną z zapierających dech w piersiach osiągów i wrażeń zza kierownicy. U Volkswagena rolę typowego minivana segmentu C pełni Touran, inżynierowie mieli więc większe pole do popisu w przypadku Sportsvana. Aby sportowe doznania nie pozostały jedynie na papierze zastosowano progresywny

Kandydat w plebiscycie The Best of Moto.pl - SKODA Fabia

opcji znaleźć można m.in.: BLIND SPOT DETECTION (funkcję monitorowania martwego pola w lusterkach) i REAR TRAFFIC ALERT (funkcję wspomagania wyjazdu z miejsca parkingowego). Ekran systemu infotainment SWING został powiększony - ma teraz przekątną 6,5 cala. Nowa SKODA FABIA - jednostki napędowe Oferta

Seat Alhambra FL | W stronę oszczędności | Galeria

jednostki wysokoprężnej wynosi zaledwie 4,9 l/100 km. To doskonały wynik biorąc pod uwagę, że auto mierzy 4,85 m długości i waży prawie 1,8 tony. W ofercie pozostaną też benzynowe jednostki 1.4 TSI oraz 2.0 TSI oferujące odpowiednio 150 KM i 220 KM mocy. Poza najsłabszym Dieslem wszystkie silniki mogą

Volkswagen Sharan | Ceny w Polsce | Komfort w cenie

(wspomagający wjazd i wyjazd z miejsca parkingowego) oraz czujnik Blind Spot, który podczas zmiany pasa ruchu ostrzega kierowcę o obecności pojazdu w tzw. martwym polu widzenia lusterek. Sharana mogą napędzać jednostki wysokoprężne TDI lub benzynowe, również doładowane, TSI. Dwa silniki TSI mają 150 KM i 220

Genewa 2010 | Volkswagen Sharan

wiadomo, że pod maskę Sharana trafi diesel 2,0 l TDI i mocy 140 KM lub 170 KM. Nie zabraknie również motorów benzynowych 1.4 TSI oraz 2.0 TSI. Każdy silnik będzie można zestawić ze skrzynią DSG. Na więcej informacji będziemy musieli poczekać do jutra. Marek Sworowski ZOBACZ TAKŻE

Skoda Kodiaq | Odliczanie do premiery

Skoda Octavia 1.0 TSI | Pierwsza jazda | Mocny punkt w gamie Skoda Kodiaq będzie należała do szeroko pojętego segmentu dużych SUV-ów. Konstrukcyjnie Skoda Kodiaq bazuje na Volkswagenie Tiguanie, ale jest od niego wyraźnie większa. Mówi się, że prawdziwym koncernowym bliźniakiem Kodiaqa będzie nie

Polo tsi vs. Honda Jazz

Stoję przed kupnem nowego samochodu. Mam dokonać wyboru między nowym 105 konnym Polo w wersji topowej a Hondą Jazz. Cena z podobnym wyposażeniem tych dwóch modeli jest porównywalna. Jazz oferuje szklany dach. Polo ma bardziej nowoczesny silnik i trochę lepsze osiągi. Honda obrosła legendą

Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Zainteresowanych "wnętrznościami" silnika 1.2 TSI polecam gorąco lekturę => blogsilnika.blogspot.com/2009/05/dwa-zawory-na-cylinder-w-12-tsi.html

Re: Spalanie TSI

poohdell napisał(a): > Za kilka lat znów sobie kupisz super extra niezużyte 5-letnie Polo i zobaczysz > jak się z turbiną jeździ. Bo już innych nie będziesz miał do wyboru. to się sam > przekonasz. Moje Polo wytrzyma jeszcze 10 lat...a później kupię polo bez turbo...Polo bez

Jak sprzedawać polo kilka tys. drożej?

Zrobić z niego SUV-a, czyli T-Crossa. SUV jest kilka centymetrów dłuższy, ale ma np. mniejszy rozstaw osi. SUV ma tylko 1.0 tsi w dwóch wersjach mocy, Polo ma jeszcze 1.5 tsi + diesle. No i cena ... SUV 1.0 vs Polo 1.5 w najwyższej wersji wyposażenia - 10.000 droższy SUV, pomimo słabszego

Re: Volkswagen Polo R-Line

Polo GTI ma 180KM z 1.4 TSI za sprawą turbiny i kompresora :) Już samym 1.2 TSI jeździ sie b.przyjemnie, a co dopiero takim

Polo wymięka

Przy nowych extra furach polo okazuje się arcypijakiem. Nie jedzie tylko spala hektolitry paliwa. Tymczasem niezależne testy pokazały,że producenci już nie muszą oszukiwać ze spalaniem , nowoczesne fury rzeczywiście tylko wąchają paliwo no i ta supermoc do tego..200KM miniwan i marne 7 litrów

Re: Polo tsi vs. Honda Jazz

. Nowoczesniejszy silnik ma POLO, bo TSI? Ha, a Honda ma za za to po 2 świece a jej silnik uważany za jeden z bardziej niezawodnych (a propos "legendy o usterkowości" :). Polo na pewno jest mniejszy i na zewnątrz i w środku i z pewnością jest ich więcej, bo to VOLKS WAGEN :) Na pewno i z jednego i z

Re: Polo tsi vs. Honda Jazz

Szklany dach, hmmm. Czy to taka rewelacja. Jak jest zła pogoda to nie ma sensu, jak dobra to często zbyt świeci czy grzeje do kabiny. Co do samego 1.2TSI to ciekawe połączenie starszych i nowych rozwiązań. Cel - niezłe osiągi, ale przy prostszych i jednocześnie trwalszych rozwiązaniach. Polecam

Re: Spalanie TSI

W temacie jest napisane - "Spalanie TSI". Wiemy już, że Polo 5-letnie jest najlepsze. A tak Ci dodam, że mi pali 0,5 litra więcej. Ale kombi, turbobenzyna i 130 KM. Chyba żeś kupił zajeżdżonego złoma:-)

Re: Polo tsi vs. Honda Jazz

Polubiłem aktualnego Jazz'a.To fajne i kompetentne auto i jak się go kupi,to się raczej nie narzeka,bo prawie niczym bardzo nie drażni i jest dopracowany.Ale jeśli nie zależy Ci na naprawdę sporej praktyczności,to Polo we wszystkim okaże się lepsze.To kompletny wóz i zwyczajnie przyjemnie

Re: Spalanie TSI

i pomyslec, ze niedawno doradzilem swojej pannie zakup uzywanego polo. zapomnialem o misiaczku. jak byk sie babie we lbie popie...

Re: Spalanie TSI

Jakbyś ruszał szybko, to by Ci Polo mniej spaliło.A tak to jeszcze spod swiateł wszystkich, jak widze, wkurzasz. Poczytaj SE o ekodrivingu.

Re: Polo tsi vs. Honda Jazz

Bierz nowe Polo, jest bardzo ładnym autem i wróży mu się swojego rodzaju kultowość, bo pierwszy raz Polo jest ładniejsze od Golfa. -- "They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety" Ben Franklin.

Re: Polo tsi vs. Honda Jazz

Auta nowe więc jak będziesz dbała tak będziesz miała. Polo na pewno szybciej odsprzedasz a VW sam w sobie nie traci szybko na wartości. Jazz to mimo wszystko auto trochę egzotyczne w Polandii a obrosło legendą zarówno bezusterkowego jak i drogiego w naprawie jeśli już coś się zdarzy.

Re: Polo tsi vs. Honda Jazz

Oczywiście Polo, wszak to samochód roku 2010. Zaleca się tylko daleko posuniętą uwagę przy czytaniu cenników. W żadnej wersji wyposażenia standardowo _nie jest_ włączona klima. To trzeba dokupić osobno.

waga Polo i waga Octavii

Jestem w szoku, sprawdziłem dane techniczne i: obecne Polo 1,2 TSI waży 1090 kg obecna Octavia Liftback III 1,2 TSI waży 1155 kg różnica 65 kg czyli Octavia z pustym bakiem waży tyle co Polo zatankowane pod korek

Re: Polo tsi vs. Honda Jazz

Mi wystarczy to, że Jazz wygląda jak minivan czyli zło, szatan, bue. Natomiast tak jak nie trawie VW i jego niemieckości, to Passat CC i Polo nowe im się nawet udały i nawet lubię na nie popatrzeć. I tu może powiem, że moim zdaniem Polo w porównaniu z Jazzem wygląda bardziej japońsko niż Jazz

Re: Polo tsi vs. Honda Jazz

sprawny ;) Masakra. Jeśli nie zależy Ci na przestronności wnętrza, to bierz Polo bez zastanowienia. Szklany dach? Fajny bajer i tylko bajer. -- pzdr j

Re: Polo tsi vs. Honda Jazz

Fakt. Nowe samochody coraz mniej przypominają samochody (masło maślane:)) "Pseudofuturystyczne pudełko" - rzeczywiście polo kształtem bardziej przypomina samochód, ale np. Vengę, czy nowego CIVIC-a i wiele, wiele innych z pewnością można nazwać samochodami futurystycznymi. "Pseudovanowatość

Re: Polo tsi vs. Honda Jazz

Ja bez chwili zastanowienia wybralbym Polo. Nie dosc, ze jest naprawde ladnym samochodem, to jeszcze wyglada jak samochod. Nie jak pseudofuturystyczne pudelko na kolach. Honda Jazz to auto typowo miejskie i typowo dla kobiet. Jako facetowi nie odpowiada mi juz sama filozofia takich aut i

Re: Spalanie TSI

Nie atakuje tylko opisuje fakty. i tak tego nie zrozumiesz. Z AC podawales wymyslone kwoty co do twojego polo. A w tym watku spelniasz idealnie kryteria trola. kolejny fakt.

Re: Polo tsi vs. Honda Jazz

> "Pseudofuturystyczne pudełko" - rzeczywiście polo kształtem bardziej przypomina > samochód, ale np. Vengę, czy nowego CIVIC-a i wiele, wiele innych z pewnością > można nazwać samochodami futurystycznymi. No i np nowy Civic w porownaniu z wieloma innymi kompaktami w klasie wyglada

Re: Spalanie TSI

Za kilka lat znów sobie kupisz super extra niezużyte 5-letnie Polo i zobaczysz jak się z turbiną jeździ. Bo już innych nie będziesz miał do wyboru. to się sam przekonasz.

Re: Spalanie TSI

wszedlem napisał: > i pomyslec, ze niedawno doradzilem swojej pannie zakup uzywanego polo. zapomnia > lem o misiaczku. jak byk sie babie we lbie popie... pięknie piszesz o swojej kobiecie....;-) delikatnie i romantycznie ;-)

Re: Spalanie TSI

ty wyskaku > jesz ze swoim polo o niewiadomym wieku. Po prostu definicja trolowania. Zawsze > te same wypowiedzi bez znaczenia na jaki temat mowisz. Nie zawsze piszę te same wypowiedzi...moje wypowiedzi są na temat wątku...Wyskakuję z Polo bo mam porównanie do TSI że pali mi tyle samo a

Re: Spalanie TSI

dobrze misiu. skoro uwazasz, ze twoje polo za 15 tys. zlotych jest rownie dobre, niezawodne i bezpieczne jak szesciomiesieczny golf to jest twoja opinia, ktora szanuje. natomiast prostakiem to jestes ty za nachalne i nieproszone wciskanie mi i innym uzytkownikom, ze tylko ty wiesz jak prawidlowo

Re: Spalanie TSI

> Nie bredzę tylko pytam... Zadajesz pytania bez sensu, świadczące o nieznajomości podstaw - czyli bredzisz. > nie ma głupich pytań... A przestałeś już bić swoją dziewczynę? Ach, prawda, zapomniałem, że ty nie masz dziewczyny - tylko wypierdziane Polo.

Re: Polo tsi vs. Honda Jazz

Uwielbiam szyberdachy, a co dopiero szklane dachy... Przy paskudnej pogodzie i tak masz duzo jasniej i przestronniej wewnatrz pojazdu (duzo przyjemniej sie spedza tam czas), przy slonecznej pogodzie nagrzewa sie nieodczuwalnie szybciej (zreszta jest roleta i klimatyzacja).

Re: Spalanie TSI

W AC niewazne sa liczby. Nie mam wiecej pytan. Zreszta nie tylko z AC podawales nieprawdziwe liczby. Przez podawanie nieprwdziwych liczb caly wniosek jest rowniez nieprawdziwy. A trolowanie. To po prostu stwierdzenie faktu. Ktos pyta sie o TSI a ty wyskakujesz ze swoim polo o niewiadomym wieku

Re: Polo tsi vs. Honda Jazz

Automat, który jest montowany w Hondzie Jazz to tzw skrzynia bezstopniowa. Niestety prócz wyższej ceny od skrzyni manualnej ma jeszcze jedną podstawową wadę stosunkowo niska trwałość szczególnie przy agresywnym stylu jazdy oraz bardzo duże koszty naprawy.

Re: Polo tsi vs. Honda Jazz

Nowe silniki Hondy nie mają już 2 świec. Myślę, że to jest jednak mało ważne, służy bardziej marketingowi. Nie wiele daje jeżeli chodzi o osiągi czy ekologię. Przy wymianie trzeba zapłacić za 8sztuk a nie za 4

Re: Polo tsi vs. Honda Jazz

Jeśli sporo jazdy po mieście to przy obecnej przepustowości dróg DSG jak najbardziej. Podjechać do salonu i poczuć samemu jak się jeździ. Zamiast szyberdachów itp. to wolałbym pakiet z klimą czy coś takiego.

Re: Polo tsi vs. Honda Jazz

nowa Jazz jest klepana w Chinach. Pozdrawiam -- co jest piękne... Fregata pod pełnymi żaglami, konie w pełnym galopie; czteronapędówka idąca bokiem....

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Realna cena Polo 1.2 tsi w miarę wyposażonego w Comfortline to 59kPLN, zwykłe 1.4 85 KM to ok. 54 kPLN. U kolegi 1.2 Tsi jeżdzi jako demostracyje i pali ok 8l przy dynamicznej jeżdzie i uwaga bierze olej od nowości. Branie oleju to nie tylko przypadłość 1.2 TSI. Osobiscie kupiłem 1.4 , 85 KM

Re: Spalanie TSI

Jesli gaz do dech to i to polo ktore masz tyle spali. A jesli chcialbys tak jezdzic to uzywałbys 3 biegów, inne aspekty pomijajc (komfort jazdy, zasadnosc itp) co w normalnych warunkach jest chyba mało realne. Wyznajesz dziwna teorie ze auta z turbo służa tylko do szalenstw

co zamiast Polo 2010 1.4 benz(jakis TSI)? A1, ....

szukam czegos mocniejszego niz Polo 1.4 FSI benzyna (63 KW)- ale zeby nie palil wiecej (musi byc benzyna), i do 4 m dlugosci A1 chyba jakis jest 75KW (TSI)? ale kosztuje wiecej to Polo za bardzo halasuje przy predkosci > 100/godz, no i za slaby na dluzsze trasy, cos 75kW Leon mi sie

Re: Spalanie tsi - film

Kupiłeś za pół ceny zdrapane drzewa, pospawane, odmalowane Polo i wszyscy są zadowoleni. Ty, że masz 9-letnie Polo z wypierdzianymi przez grubego Abdula fotelami i handlarz, że znalazł takiego frajera. Najbardziej jednak zadowolony jestem ja, bo zaoszczędziłem grubo ponad 2 mln zł, kupując

Re: Spalanie TSI

poohdell napisał(a): > Albo jeździć spokojnie i spali mniej niż Twoje Polo. Z turbo masz po prostu wyb > ór. 105 KM turbo spali mniej niż moje 75KM bez turbo? im większa moc tym mniejsze spalanie? Jakieś nowe teorie głosisz panie znawco hehe...kosztów zakupu nowego,utraty wartości

Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Ja mam Leona z 2011r z 1.2 TSI 105KM i jestem zadowolony z dynamiki silnika. Po wypowiedziach które czytam wnioskuję że większość jeździ starymi TDIkami 90KM i nigdy nie jeździli 1.2 TSI- bo ich po prostu niestać . Są to najnowszej generacji silniki które poprzez swoje gabaryty mają zmniejszyć wagę

Re: Motodziennik: Polo czy Golf?

@Necro Przyspieszenia Golfa i Polo z tym samym silnikiem 1.2 TSI nie różnią się znacznie. (www.vw.pl)

Re: Spalanie tsi - film

znowu pojawia się twój pro > blem z> > nierozumieniem tego co czytasz. > Moje Polo jest w idealnym stanie i nie wymaga żadnych napraw.... > Niżej masz linka i popatrz sobie na Polo i ucz się tego jak kupić super auto w > super cenie :) poprawny link

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

tak artek... moje Polo z 99 pali średnio 6,5 ... a Polo z TSI 5,5... więc litr mniej u silnika TSI który będzie kosztował 40 tys.zł więcej to jest ta twoja "oszczędność" ? :) Ps. nie wierzę że silnik o mocy ponad 100 KM podczas ostrej dynamicznej jazdy spali 5 litrów benzyny....tyle to pali Fiat

Re: Motodziennik: Polo czy Golf?

@Necro Dlaczego prowadzenie Golfa 1.2TSI miałoby być niespecjalne? 105KM to miały silniki 1.6l Najmniejszy TSI ma jednak poważną broń - 175Nm momentu obrotowego w szerokim zakresie obrotów. Nie jest to rakieta, ale pozwala swobodnie poruszać się z umiarkowanym zużyciem paliwa. Z takim przekonaniem

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

tak tak...mieścisz się w 8...ale nigdy nie w 5 jak propaganda na forum moto.pl pisze:) i ciekawe ile będzie kosztowało polo z sielniekim TSI? 50 tys? 60 tys? za taką kase mogę mieć 5 letniego golfa o większej mocy

Mniymiecko motoryzacjo

auto-swiat.onet.pl/1-volkswagen-polo-silnikiem-10-tsi STrach se boć. Bystia we skórze ciompla.

Re: seat tsi?

,4 TSI był jest tez w wersji 170 KM (jeśli chodzi o wyżyłowanie ;-) w Golfie V GT i teraz w najnowszym Polo GTI będzie też.

Re: Volkswagen Polo R-Line

Cóż na ten pakiecik u mnie już nieco późno ;-) bo od 4 miesięcy ujeżdżam nowiutkiego Polo 1,2 TSI ale może wiosną zapodam podobne fele. Co do samego Polo to stwierdzam że na początku przerażało mnie zużycie paliwa (średnio ok. 8-9 litrów) ale po ok. 2000-3000 km spadło do średniej ok. 5,5-6,5 litra

Re: nowe Polo-pedaly

. No i jesli moge radzic to wersje 80 KM a nie TSI - Polo to pomimo wszystko nie auto sportowe ;) a jezdzenie z TSI wymaga nieco innego stylu z tego co wyczytalem w innych postach. Chodzi o szybkie wylaczanie silnika glownie. Domniemywam ze skoro jezdzisz niewiele to glownie po miescie stad uzywasz

Re: COTY 2010 -VW Polo

Ten rok moze Volkswagen uznac za udany, wygral wiekszosc prestizowych konkursow World Car of the Year 2009 - Golf COTY 2010 - Polo Silnik roku 2009 - TSI

Re: Spalanie TSI

wszedlem napisał: > dobrze misiu. skoro uwazasz, ze twoje polo za 15 tys. zlotych jest rownie dobre > , niezawodne i bezpieczne jak szesciomiesieczny golf to jest twoja opinia, ktor > a szanuje. > > natomiast prostakiem to jestes ty za nachalne i nieproszone wciskanie

Re: Spalanie TSI

1.4 TSI 122KM Golf VI tak zupelnie szczerze, jezdzac w miare ekonomicznie i wlasciwie eksploatujac silnik: - cykl mieszany - 7,6, zima 8 - miasto - 8,5 - 9 - trasa, droga krajowa - 6,2 - 6,5 - autostrada( 150-160 predkosc zegarowa) - 9,5 - 10 a dla wiadomosci misiaczka : kupilem sobie

Re: fantastyczny 1.2 TSI

. Tym bardziej ze silniki tsi potrafina spalic malo a innym razem duzo. Zbyt wiele skladowych na to wpływa. Na pewno polaczenie tego 1,2 do octavi jest malo logiczne ale do takiego polo czemu nie

Re: Spalanie TSI

samspade napisał: > Nie atakuje tylko opisuje fakty. i tak tego nie zrozumiesz. Z AC podawales wymy > slone kwoty co do twojego polo. > A w tym watku spelniasz idealnie kryteria trola. kolejny fakt. 1.W AC nieważne są liczby...ważny jest wniosek że starego auta się nie

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Jeżdzę fiatem linea 1,4 turbo jet 120KM a więc z silnikiem analogicznym do tsi produkowanych przez VW. 5 litrów polo 1,2 tsi może spalić w trasie, z pewnością nie przy dynamicznej jeździe miejskiej. Moja linea w mieście pali: a) stosując zasady ecodrivingu 7,5 l b) przy dynamicznej jeździe z

Re: LPG dla TSI | Eksploatacja

Mam VW Polo 1,2 TSI 105 KM i średnie spalanie przy normalnej jeździe (nie znaczy że emeryckiej) wychodzi mi ok. 6,5 litra na 100 km (70% miasto, 30% trasa) Po co więc zakładać gaz?

Re: Neuer VW Polo

aha, noch was: wuasnie VW jako piyrszy Hersteller wprowadziou tzw DOWNSIZING, co oznaczo: wiyncy PS z jak najmyni litrow. Wyobrazosz se taki 1.6 Tonnen ciynszki Passat abo Touran a w niym yno mauy 1.4L TSI Benziner??? Mozliwe! 1.4 TSI mo od 122 do 170 PS i dank Turbo mo Power bes konca

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Widać AUTA jak LUDZIE ... różni są ... Moje Polo 1,2 TSI po 16 tysiącach ma średnie spalanie 5,67 a oleju nie bierze . Udało się osiągnąć na drogach lokalnych i krajowych -> 4,5 l / 100 km ( mały ruch ) W czasie lutowych mrozów na krótkich dojazdach w mieście wyszło 7,5 l/ 100km ( 4-5 km jazdy

Re: Spalanie tsi - film

> chwila coś w nim wymieniał, aż w końcu wymiękł i sprzedaje. "Być może" to za rok będzie koniec świata...w 2012 roku też "miał być" ale go nie było:) Wiem że jest zadbany bo go przed zakupem sprawdziłem , jeżdżę rok,nie psuje sie więc wiem co mam:) haha:) > > > Do nowego Polo musiałbym

Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Co to za pisanina ile on wytrzyma ?Takie pytanie zadawac moga tylko absolutni laicy . Po drugie to przeciez nie jest wysilony silnik!!!! Po trzecie - bardzo mozliwe ze bedzie malo zuzywal paliwa bo jego konstrukcja wskazuje ze wlasnie na to kladziono duzy nacisk.

Re: seat tsi?

eurotaxt napisał: > Silnik 1,4 TSI > był jest tez w wersji 170 KM (jeśli chodzi o wyżyłowanie ;-) w > Golfie V GT i teraz w najnowszym Polo GTI będzie też. Sa dwa typy najmocniejszych 1,4 TSI - 160KM i 170KM. Wcale nie jest oczywiste, ktory z nich jest bardziej "wyżyłowany

Re: Wybierz najlepszą generację Volkswagena Polo

www.auto-swiat.pl/1-silnik-14-tsi-kusi-osiagami-ale-grozi-powaznymi-awariami

Re: LPG dla TSI | Eksploatacja

Tyle kasy wywalić w TSI i jeszcze się potrafi zepsuć...lepiej kupić 5 letnie zadbane Polo ze skromnym silniczkiem 1,4 80 KM bez żadnego Turbo i jeździć bez awarii a w kieszeni zostaje nam 40 tysiaków ;-) i kto jest głupi? Hehe

Re: fantastyczny 1.2 TSI

motoryzacji, miał na podnośniku Golfa (III lub IV nie rozróżniam ich), na drugim Polo 6N i wyjaśnił mi to tak: "w Golfach sprzęgło wytrzymuje 100 tys. km, w Polo ten sam silnik, to samo sprzęgło, ta sama skrzynia biegów a sprzęgła się nie zużywają, bo lżejsza buda". 1,2 TSI będzie fajny w lekkim Polo, ale w

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Kolego może i masz rację, że 1.2 TSI 105KM to dobry silnik, powiem więcej w zeszłym tygodniu zamówiłem sobie skodę Roomster z tym właśnie silnikiem. Powiem Ci szczerze, że nie powinieneś rozliczać kogoś czy go stać, czy też nie. To sprawa zbyt osobista! Jeśli kogoś stać na stare TDI jego

Re: Volkswagen Polo R-Line

Koni max 105 w silniku 1.2 TSI. Niby niewiele, ale kręci się toto do 7,5 tysiąca bez problemu i na drugim biegu osiąga stówkę, jeździ się przyjemnie ale jak na wersję sportową - powinni wrzucić przynajmniej 1.4 TSI 122 KM lub nawet 160. Już 105 w tym silniku robi z tego autka rakietę, podejrzewam

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

witam na forum mam okazję jeździć takim dupowozem z 1.2 TSi w skodzie fabii. w porównaniu do zwykłego 1.2 to przepaść. bardzo dynamiczny i dobrze zestrojona skrzynka tak jak w dieslu na V biegu 2000 obr 95 km/h, a co do zużycia paliwa to ok 9L/100 km

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

niech zgadne , w twoim najcudowniejszym Polo z 99 jak depniesz gaz to zuzycie paliwa spada?

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

105 Koni z silniczka 1,2 to nie jest wysilony silnik? do niedawna 105 KM miały silniki 1,6....ciekawe ile taki malutki silniczek 1,2 TSI wytrzyma? 150 tys.km? 200 tys.km? czyli 10 lat :) Starsze silniki mają po 300 tys.km i jeszcze długo pociągną bo nie musiały się tak wysilać wysoką mocą 100 KM

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Świetny silnik do takich maluchów jak Polo, ale również będzie on oferowany w Fabii Ibizie czy Yeti. Myślę że dobry ruch ze strony VW na wprowadzenie silnika który ma odpowiednią moc przy zmniejszeniu pojemności silnika

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Ten akurat silnik jest wręczy wymarzony do auta rozmiarów i przeznaczenia rynkowego jakim jest Polo. 175 Nm momentu gwarantuje elastyczną jazdę i to już od ok. 1500 obrotów więc przy tym przyspieszeniu i prędkości max. mamy wręcz złoty środek pomiędzy ekonomią a frajdą z jazdy.

Polo mniej rodzinnie - galeria

Jest ładny ale mi bardziej podoba się wersja 5 drzwiowa najlepiej w jakimś ładnym ciemnym metaliku i na felgach 17-18 cali. Do tego mogliby juz wprowadzić silnik 1,4 TSI i ja będę szczęśliwy mając takie auto.

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

Misiaczek..Ile razy wymieniałes ten pasek???? Piszesz, ze co 90 tys km....)))))))ja się domyslam za duzo nie jezdzisz. Czasem zdarzaja się tu ludzie którzy korzystaja z auta zawodowo i pisanie o zaletach 11 letniego Polo jest nieco irytujące/ daj mi to Polo na jeden miesiąc prawdziwej jazdy i wtedy

Re: Spalanie TSI

wszedlem napisał: > 1.4 TSI 122KM Golf VI > > tak zupelnie szczerze, jezdzac w miare ekonomicznie i wlasciwie eksploatujac si > lnik: > - cykl mieszany - 7,6, zima 8 > - miasto - 8,5 - 9 > - trasa, droga krajowa - 6,2 - 6,5 > - autostrada( 150

Re: VW Cross Polo od 53 390 zł

Ale widzę że nie ma jednostki 1,2 TSI 85 KM dostępnej w zwykłym Polo i Fabii

Re: Volkswagen Polo sedan

@asd Silnik rzeczywiście trwały (i pewnie tsi przeżyje), ale jak to pali... @yaa? Czemu lepszy od Thalii? Kup Thalię, pojeździj, zobaczysz... samochód jest fatalnie wykonany, niska jakość montażu przekłada się na trwałość. Widać to doskonale w cenie I generacji.

Re: polo misiaczka to pikus

No a tu (tfu) Dacia z (tfu) 1.5 dci 450 tys. kilometrów : ujeb.se/haDl Forumowi znafcy powiedzą że to niemożliwe , nie to co szrotwageny TDI czy TSI ....

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Kolego "m" jak Ci szkoda na benzynę to kup sobie Polo Bluemotion 1,2 spalisz średnio 3,3 litra ropy i masz jeden problem z głowy. Pozostałe fobie musisz leczyć u lekarza bo na skąpców i miłośników starych gratów upierających się że kupowanie nowych aut nie ma sensu albo że spalanie 8 litrów w

Re: Polo z czerwonym paskiem

@zwykły, dłuuugo. VW coś mówił, że te małe TSI są liczone na 300 tyś czyli tyle co każde inne dobre motory. Jak nie zakatujesz to pół miliona powinien lekko zrobić.

Re: Jeśli nie TSI to co?

skrzynia biegow rzecz wzgledna jak sie okazuje - dla mnie we wszystkich VW (tymi jezdzilem: polo, golf, passat) kiepsko wchodza biegi

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

witam kolego też mam problem z hałasem łańcucha ale tylko podczas rozruchu w polo 1,2 TSI rok prod 2011 ale nie mogę nigdzie doszukać się kiedy była akcja serwisowa na łańcuch jeśli mógłbyś mi coś podpowiedzieć email wlody1@op.pl

Re: fantastyczny 1.2 TSI

> Średnie z okresu wypożyczenia wg komputera ok. 6 l/100 km > - przejechałem ok 700 km. Ale Polo jest jednak o rozmiar mniejsze od Octavii, więc jasne, że ta druga spali więcej. Nie wiem, czy akurat o te 2 litry więcej, ale więcej.

Re: problem z 1.4 tsi golf V

Współczuję. 1,4 16V 100 KM w Polo: 10 lat i żadnych awarii silnika a moc niewiele mniejsza co w Golfie TSI 122KM i przyspieszenie podobne bo Polo jest lżejsze od Golfa...o cenie 5 razy niższej nie wspomnę :-) Pozdrawiam:) Ps. Wujek dobra rada: Trzeba Sprzedać Impotenta:)

Re: VW Golf VI 1,2 TSI

żeby topić 60 000 zł w nowe auto i tracić 50% wartości w 4 lata ;-) a Polo okularnik jest piękne...i bezawaryjne ...a nie jakieś TSI:)

Re: Spalanie tsi - film

. > Do nowego Polo musiałbym dołożyć 35 tys > .zł. > Nowy by wyniósł mniej? Przeczytaj jeszcze raz powoli co napisałem, bo znowu pojawia się twój problem z nierozumieniem tego co czytasz.

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

jesteś po prostu oszustem....tyle.....i wszyscy którzy tak robią to gnoje i bez pardonu-----świnie....

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Tramadol Ultram Soma Accutane Cipro Nolvadex

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Oj..jedni to pasjonaci - decha - -brejk -decha.. i buchchacha..mam starego 10-latka (4,70 długi..) z dwulitrówka ..i MOGĘ spalic 12..ale wole ciut delikatniej i mieszcze sie w 8..Akurat jadac na 2-2500obrotów -i TAK mam ciąg łykając Audiki i "sportowe"BMW 1,6..o ludowych autach nawet nie mówiac MOM

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Znowuż kolejne pytanie - typu ciekawe ile ten wysilony silnik wytrzyma?? Wytrzyma tyle ile ma wytrzymać. Czy polacy chcą 30 lat samochodami jeżdzić. U nas jest pewna grupa amatorów samochodów z przebiegami po kilkaset tys km. I dla takiego człowieka 200tys to nówka bo on chce jeżdzić 500tys albo

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Panie m. Po pierwsze maluch wcale malo nie palil, a po drugie gdzie jest napisane ze zuzycie przy ostrej jezdzie wynosi 5,3 litra (wyraznie napisane jest ze chodzi o spalanie srednie). Uwazam ze to troche za malo ale ok. 6 litrow mozna sie zmiescic

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Ten artykuł to już sporo czasu temu czytałem, konkretnie info. Pan Marcin jedynie zapomniał napisać ile wynosi ten moment obrotowy - 175Nm oraz, że max. moc jest przy 5000obr. Z takimi parametrami to przypuszczam, że będzie brylował w segmencie.

Re: Nowe Polo od 40 540 zł

W nowym Polo na polskim rynku jeszcze nie ma silnika TSI - będzie nowy 1,2 TSI o mocy 105 KM. Silnik 85 KM to dobrze znany motor 16V grupy VW (wcześniej miał 75 KM) Mi najciekawszym silnikiem wydaje się 1,6 TDI 90 KM zwłaszcza w wersji bluemotion która ma zużywać średnio tylko 3,6 litra ropy na

Re: Zimowe szaleństwo Polo GTI - wideo

Fabia RS wygląda kijowo niestety, w przeciwieństwie do Fabii I RS jest masakrycznie wystylizowana, jak ponton! Teraz Polo jest dla mnie topowe, a podobno ma być jeszcze mocniejsza wersja R edition 1,8 TSI