prototyp samochodu warszawa 2011 r

sprawdź też:

samochód

Andrzej Glajzer

Warszawa Pick-up - pierwszy powojenny polski samochód użytkowy

Warszawa Pick-up - pierwszy powojenny polski samochód użytkowy

Najpierw samochód, a potem dokumentacja? Tak właśnie było w przypadku Warszawy pick-up!

Warszawa w wersjach furgon i kombi

Jednym z ważniejszych etapów modernizacji Warszawy było opracowanie nadwozia dostawczego typu furgon. Warszawa furgon w pierwszej, "amatorskiej" wersji zbudowana została tzw. "system gospodarczym" nie w FSO, ale w Zakładach Naprawy Samochodów w Jelczu k/Oławy w 1957 r. Chodziło o wykorzystanie wycofywanej z eksploatacji zakładowej Warszawy w wersji osobowej na potrzeby tamtejszego ośrodka zdrowia, jako karetki pogotowia

Polacy robią karierę za granicą

Kolejny polski kierowca robi karierę za granicą. Michał Broniszewski startujący w europejskiej serii wyścigów GT Open zapowiada ostrą walkę w sezonie 2011 za kierownicą nowego Ferrari 458 Italia GT2    

Seat ma już 60 lat

Seat ma już 60 lat

Powojenna Europa potrzebowała masowej motoryzacji. Ale zanim opracowano modele popularne, potrzebne były większe samochody - dla administracji rządowej, czy taksówkarzy. W Polsce zaczęto od FSO Warszawy, Hiszpanie zdecydowali się na Fiata 1400 produkowanego od 1950 roku. Fabryka zlokalizowana w

Automobilista nr 9/2011

Automobilista nr 9/2011

06 - AKTUALNOŚCI10 - POLSKI FIAT 508 - najliczniej produkowany samochód II Rzeczpospolitej20 - SOKÓŁ 125 - przedwojenna nazwa i pierwsza powojenna konstrukcja28 - FORD GT 40 ROADSTER - relacja z jazdy niezwykłym prototypem legendarnego auta38 - WARSZAWA 210 - koniec długiej drogi do własnego