punto evo

Jan Zomer

Fiat Punto Evo - opinia, awarie, zalety, najlepsze silniki

Fiat Punto Evo - opinia, awarie, zalety, najlepsze silniki

Auta segmentu B do dziesięcioleci cieszą się wielkim uznaniem europejskiej klienteli oczekującej wszechstronnego charakteru, coraz bogatszego wyposażenia z zakresu komfortu i niskich kosztów użytkowania. Bardzo ciekawym autem, choć pozostającym trochę w cieniu Fabii, jest Fiat Punto Evo

Fiat Punto Evo | Karta wozu

Każdy mały samochód Fiata to rynkowy przebój. Włosi po prostu potrafią mądrze zagospodarować niewielką przestrzeń i estetycznie ja obudować. Punto Evo, auto miejskie stanowiące rozwinięcie modelu Grande Punto, jest kolejnym przykładem udanego samochodu segmentu B cieszącego się dużą popularnością

Fiat Punto Evo - galeria

Już nie Grande, a Evo. Odświeżony design, nowości w palecie silników i bogate wyposażenie - takie ma być nowe Punto

Fiat Punto Evo | Test | MultiAir

Fiat Punto Evo | Test | MultiAir

wprowadzano system Common Rail do diesli. Według zapewnień Włochów, nowe rozwiązanie zwiększa moc o 10 proc., moment obrotowy w niskim zakresie prędkości obrotowej o 15 proc., a na dodatek zmniejsza zużycie paliwa nawet o 20 proc. Brzmi ekscytująco, ale jak jest w praktyce? Studzimy emocje Punto Evo z

Abarth 500C oraz Abarth Punto Evo

Abarth 500C oraz Abarth Punto Evo

Nowości Abartha Abarth 500C - WIĘCEJ Abarth Punto Evo - WIĘCEJ - - Marek Sworowski Ile emocji daje 1500 koni i milion zł? Kierowco, odśnież auto! - ZOBACZ TUTAJ Samochody: BMW 6 - ogłoszenia

Frankfurt 2009 | Fiat Punto Evo

Frankfurt 2009 | Fiat Punto Evo

modele dorównały mu wymiarami i oferowaną przestrzenią wewnątrz pojazdu. Kiedy już Punto nie wyróżnia się na tle konkurencji czeka go zmiana nazwy. Zmodyfikowana wersja została określona jako Punto Evo (od ewolucji) i taki napis znajdzie się tylnej klapie małego Fiata . Nowe nazewnictwo zobowiązuje

Punto Evo od 42 tys. zł

Punto Evo od 42 tys. zł

Nowy Fiat Punto Evo, który miał światową premierę na ostatnim Salonie Motoryzacyjnym we Frankfurcie, oficjalnie wchodzi na polski rynek. Jego nazwa "Evo" ma podkreślać ewolucję w projekcie samochodu, który ma spełnić coraz większe wymagania klientów w zakresie technologii. Innymi słowy

Abarth Punto Evo - 200 KM i dwa sprzęgła

Abarth Punto Evo - 200 KM i dwa sprzęgła

obniżenia emisji szkodliwych związków. Najciekawsze jest jednak to, że zamiast seryjnych 155 KM, w Abarthcie Punto EVO zobaczymy 170 KM. Nie trudno się domyślić, że w takim razie wersja esseesse zbliży się do 200 KM. Równie interesującą wiadomością jest rozszerzenie oferty o kolejną przekładnię. Będzie to

Fiat obniża ceny 5 modeli

Fiat obniża ceny 5 modeli

Fiat obniża ceny 5 modeli Przykładowo ceny modelu Grande Punto zaczynają się od 33 490 zł Fiat Auto Poland obniżył ceny 5 swoich modeli: Grande Punto, Punto Evo, Linea, Sedici i Bravo. Przykładowo ceny modelu Grande Punto zaczynają się od 33 490 zł Fiat Auto Poland obniżył ceny pięciu swoich modeli

Paryż 2010 | Abarth na sterydach

Paryż 2010 | Abarth na sterydach

maksymalnego momentu (fabrycznie: 140 KM i 206 Nm). Pozwala to na przyspieszenie do pierwszej setki w 7,5 s (zamiast 8,1 s) i osiągnąć prędkość 209 km/h (zamiast 205 km/h). Wzmocnione Punto Evo legitymuje się teraz mocą 180 KM i 270 Nm maksymalnego momentu (fabrycznie: 165 KM i 250 Nm). Efekt? 7,5 s do setki i

Nowe Abarthy już w sprzedaży

Nowe Abarthy już w sprzedaży

Wszystko o Abarth 500: osiągi, oceny, parametry Fiat wprowadził właśnie na polski rynek dwa nowe samochody spod znaku skorpiona: Abartha 500C i Abartha Punto Evo. Abarth 500C został zbudowany w oparciu o Abartha 500, ale to od Fiata 500C przejął elektrycznie otwierany, materiałowy dach. Pod maskę

Genewa 2010 | Cabrio spod znaku Skorpiona

Genewa 2010 | Cabrio spod znaku Skorpiona

przekładnią manualną. O Abarcie Punto Evo wiemy nieco więcej. Auto, oprócz jednostki oferującej 170 KM (a w wersji "esseesse" nawet około 200 KM) otrzymać ma również opcjonalną, dwusprzęgłową skrzynię biegów. Więcej na temat Punto Evo spod znaku Skorpiona możecie przeczytać tutaj . Bartosz

Abarth 500C - Mały sportowiec bez dachu

Abarth 500C - Mały sportowiec bez dachu

Kabriolet otrzyma taki sam pakiet stylizacji nadwozia, w jaki Abarth wyposażył wcześniej zamkniętą wersję malucha. Oznacza to, że oprócz charakterystycznych, 17-calowych felg auto otrzyma również przeprojektowane zderzaki, nowe progi oraz dwie, rozmieszczone po bokach końcówki układu wydechowego.

Fiat Punto po 13 latach kończy karierę. Jaki model go zastąpi?

Fiat Punto po 13 latach kończy karierę. Jaki model go zastąpi?

HGT z silnikiem o mocy 131 KM. Trzecie wcielenie pojawiło się na rynku w 2005 roku – najpierw jako Grande Punto, a po face-liftingu jako Punto Evo. To właśnie ten model przechodzi do historii. W ostatnich latach konkurencyjność Punto na rynku była coraz mniejsza. Konstrukcja miejskiego modelu

Odświeżone Punto już w salonach

Odświeżone Punto już w salonach

Abarth 500C i Abarth Punto Evo Przede wszystkim Fiat powrócił do pierwotnej nazwy modelu. Po Grande Punto i jego odświeżonej wersji o nazwie Punto Evo nadszedł czas na Punto. Modyfikacje nadwozia są drobne, ale widoczne już na pierwszy rzut oka. Ze zderzaków zniknęły plastikowe listwy, które

Punkt zapalny Fiata - akcja serwisowa

Punkt zapalny Fiata - akcja serwisowa

serwisowa dotyczy wybranych egzemplarzy modelu Fiat Grande Punto, Punto Evo, Grande Punto Van oraz Punto Evo Van. Właściciele zostaną poinformowani o konieczności wizyty w warsztacie. Akcja serwisowa jest bezpłatna. Marcin Lewandowski Fiat chce zwiększyć udziały w Chryslerze Zielone światło dla Fiata 500 od

Fabryka w Tychach będzie produkować następcę Fiata Punto

Fabryka w Tychach będzie produkować następcę Fiata Punto

produkcja ma odbywać się w Tychach. W drugiej połowie 2016 roku planowany jest debiut nowego modelu segmentu B. W linii prostej będzie to następca wysłużonego, bo produkowanego od 2005 roku, modelu Punto (oferowanego z niewielkimi zmianami jako Grande Punto, Punto Evo i Punto). Prawdopodobnie stanie się on

Fiat otwiera fabrykę Melfi dla wszystkich

Fiat otwiera fabrykę Melfi dla wszystkich

FCA. Fabryka w Melfi powstała w 1993 roku. Od tego czasu produkowano tu modele: Fiat Punto (1994), Lancia Ypsilon (1995 i 2003), Grande Punto (2005), Punto Evo (2009) oraz Punto (2012), którego produkcja trwa do dziś. Najnowsze "dzieci" zakładu Melfi to dobrze zapowiadające się crossovery

Kupujemy używane: Usportowione wersje aut z segmentu B i C. Co oferuje rynek za 30-35 tysięcy złotych?

Kupujemy używane: Usportowione wersje aut z segmentu B i C. Co oferuje rynek za 30-35 tysięcy złotych?

213 km/h. Niezależnie od wersji, Punto daje mnóstwo frajdy z jazdy i przekonuje bogatym wyposażeniem. Egzemplarze z początku produkcji kosztują około 20-22 tysięcy. Przynajmniej dodatkowe 10 tysięcy złotych trzeba dołożyć do odmiany Evo. To jeden z najciekawszych przedstawicieli segmentu B

Wybieramy najgorsze reklamy motoryzacyjne cz. II

Wybieramy najgorsze reklamy motoryzacyjne cz. II

A5 2. BMW 7 3. Volkswagen Jetta 4. Polonez Caro 5. Fiat Punto Evo Przemysław Kostecki ZOBACZ TAKŻE: Wybraliście najlepszą reklamę motoryzacyjną Najlepsza reklama motocyklowa Porsche - ogłoszenia

Fiat Punto (1999-2005) - opinie Moto.pl

Fiat Punto (1999-2005) - opinie Moto.pl

galerie fotograficzne. DARIUSZ DOBOSZ ZOBACZ TAKŻE: Fiat Punto Evo | Za kierownicą Fiat Grande Punto 1.6 - test Fiat Punto - Ogłoszenia

Salon Genewa 2012 | Fiat 500L na nowych zdjęciach

Salon Genewa 2012 | Fiat 500L na nowych zdjęciach

40 lat Małego Fiata Auto jest stylistyczną mieszanką modelu 500 (okrągłe kształty, charakterystyczne reflektory) i Punto Evo (zderzaki). Mierzy 414 cm długości, 178 cm szerokości i 166 cm wysokości i - według wciąż nieoficjalnych informacji - będzie występować w również wersji

Abarth podkręci Alfy Romeo

Abarth podkręci Alfy Romeo

;. Wygląda na to, że w najbliższym czasie fabryczny tuner Fiata będzie miał pełne ręce roboty. Jesienią zadebiutować mają najmocniejsze wersje ("essesse") Punto Evo oraz otwartej wersji "pięćsetki". Tydzień temu Abarth zdradził też, że w ciągu dwóch najbliższych lat zamierza przedstawić

Dziesięć najmniej przydatnych patentów w samochodach

docenimy jazdę autem, które "miga" 3-krotnie po muśnięciu dźwigni kierunkowskazów. Trzy brzmi w porządku, ale pięć? Tyle właśnie razy sygnalizują zamiar skrętu kierunkowskazy w Fiacie Punto Evo. Miało być bezpieczniej, ale włoscy inżynierowie chyba przedobrzyli. Zawsze można się przecież

Fiat Uno numer 3

2002 roku. Jak widać, Fiat dotrzymuje słowa i poszerza ofertę miejskich aut. Można nawet zastanawiać się nad sensem niektórych modeli. Jest "pięćsetka", Panda, trzy wersje Punto (Punto Classic, Grande Punto , Punto Evo), a teraz dojdzie do nich jeszcze nowe Uno. Premiera Fiata Uno ma

Rajd Polski | Najszybsi z Europy będą w Mikołajkach

S2000) z Czech, Włoch Giovanni Vergnano (Fiat Grande Punto JTD), Todor Slavov (Renault Clio R3) z Bułgarii oraz damski duet ze Szwecji Ramona Karlsson i Miriam Walfridsson (Mitsubishi Lancer Evo X). Na zagranicznych rywali czeka cała polska czołówka z Kajetanem Kajetanowiczem (Subaru Impreza TMR

Fiat Panda Van - miś z kratką

dwóch wersjach wyposażenia do wyboru: Pop i Easy. Na ile Fiat wyceni Pandę Van? We Włoszech podstawowa wersja dostawcza kosztuje 8 850 euro. Ceny osobowej Pandy startują tam od 10 200 euro. ZOBACZ TAKŻE: Fiat 500X - pierwsze zdjęcie Fiat Panda w wersji przełajowej Fiat Punto/ Grande Punto/ Punto Evo

Fiat Punto (1993-1999) - opinie Moto.pl

fiatpunto.com.pl - forum użytkowników Fiata Punto fiatklubpolska.pl - strona Fiat Klub Polska Dariusz Dobosz ZOBACZ TAKŻE: Fiat Punto Evo - GALERIA Fiat Grande Punto - TEST

Rajd Iveco Rožoava: Rzeźnik uratował honor Polaków

Słowak Josef Beres jadący Grande Punto S2000 wygrał w sobotę Rally Iveco Rožnava i z kompletem punktów prowadzi w klasyfikacji mistrzostw Słowacji po dwóch rundach. Rajd składający się z 11 odcinków specjalnych ukończyła tylko jedna z trzech polskich załóg i to ta najmniej doświadczona. Grzegorz

Rajd Mille Miglia: Andreucci liderem, Czopik odpada

Lancer Evo IX1:28:26.1 2. (1. ME) Rossetti Luca / Chiarcossi Matteo Peugeot 207 S2000 +41.8 3. (2. ME) Basso Giandomenico / Dotta Mitia Fiat Punto S2000 +1:10.7 4. (3. ME) Travaglia Renato / Granai LorenzoFiat Punto S2000+2:08.15. (4. ME)Longhi Piero / Imerito MaurizioSubaru Impreza N14+2:33.3 6

ERC | Największy sukces w karierze Oleksowicza

/Serdar Kurbanzade Mitsubishi Lancer Evo X +0:05,29.8 7. Antonin Tlustak/Jan Skaloud Fiat Punto Abarth S2000 +0:09,58.1 8. Ugur Soylu/Fatih Inan Mitsubishi Lancer Evo IX +0:11,28.2 9. Todor Sławow/Dobromir Filipow Renault Clio R3 +0:12,21.8 10. Menderes Okur

Salon Genewa 2012 | Fiat 500L na pierwszych oficjalnych zdjęciach

oferowało miejsca dla pięciu osób, ale niedawno pojawiła się informacja, jakoby do późniejszej gamy miała dołączyć odmiana siedmioosobowa. 500L to stylistyczna mieszanka modelu 500 (okrągłe kształty, przednie reflektory) i Punto Evo (zderzaki). Mierzący 414 cm długości, 178 cm szerokości i 166 cm wysokości

Fiat 127 Nuova? Poproszę

Fiat Punto Evo | Karta wozu 127 to drugi, po 128, przednionapędowy model Fiata. Ale oprócz przeniesienia silnika do przodu ten model wprowadził też małą rewolucję nadwoziową, przynajmniej na własnym podwórku. Model 127 zastąpił starą, niezbyt urodziwą 850-kę. Miała ona silnik z tyłu, przez co

Rajd Mille Miglia - wyniki: Andreucci rozgromił S2000, "13" pechowa dla Sołowowa

Paolo Andreucci i Anna Andreussi jadący Mistubishi Lancerem Evo IX, jako jedyni z czołówki wyposażeni w opony Pirelli byli bezkonkurencyjni na mokrych i zamglonych trasach 32. Rajdu Mille Miglia, rundzie mistrzostw Włoch i Europy. Załoga Mitsubishi RalliArt Italia znokautowała rywali na OS2

Rajd Mille Miglia: pod dyktando Andreucciego

na odcinku Cavallino wypadł z trasy, ale udało się na nią powrócić ze znaczną startą. Volkan Isik od początku ma problemy techniczne ze swoim Punto S2000. Rajd Mille Miglia 2008 - wyniki po OS-6 poz kierowca / pilot samochód czas 1 Andreucci Paolo / Andreussi AnnaMitsubishi Lancer Evo IX1:00

TOP 10 | Najczęściej kupowane w Europie

zainteresowaniem.   Najlepsze auta do miasta | Ranking Autotrader.pl - bezpłatne ogłoszenia motoryzacyjne 20 600 sztuk (- 3,8%)   Fiat Punto Evo | Za kierownicą Punkt zapalny Fiata Fiat Punto - ogłoszenia 24 200 sztuk (- 8%)   Peugeot 207 podwójnie tańszy Która generacja małego

Fabryczni tunerzy - Abarth

zadebiutował Abarth Grande Punto. Rasowe nadwozie, 155 lub (z pakietem Essesse) 180 KM i dobre osiągi (8,2 i 7,5 s do setki, maks. 208 i 218 km/h) to atuty tego auta. Przy okazji liftingu, Grande Punto stało się Punto Evo, a silnikowi przybyło 10 KM (165 KM, 7,9 s do setki, maks. 213 km/h). Abarth Punto już

Toyota GT86 CS-R3 - przejazd rajdówką na pozycji pilota

S1600. W swoim dorobku ma też starty za kierownicą Peugeota 206 WRC i 207 S2000, Mitsubishi Lancera Evo VII i VIII, Fiata Grande Punto Abarth S2000, a od niedawna także Toyoty GT86 CS-R3. Toyota GT86 CS-R3 Wyczynowy model GT86 zadebiutował w 2015 i od początku startów zaczął udowadniać dopracowanie

Ranking JD Power 2013 - najlepsze i najgorsze auta na rynku

salonach). 116) Chevrolet Spark 115) Alfa Romeo Mito 114) Fiat Grande Punto/Evo 113) Ford Ka 112) Fiat Panda 111) Peugeot 107 108) Citroën C5 108) BMW X1 108) Alfa Romeo Giulietta 107) Kia Rio 106) Vauxhall Corsa

Fiat Idea po face-liftingu | Galeria

Produkcja Idei we Włoszech ruszyła w 2004 roku, a rok później uruchomiono montaż modelu w Brazylii. Face-lifting nadwozia upodobnił Ideę do nowszych modeli Fiata , m.in. Punto Evo i Bravo. Nadwozie wzbogacono o wlot powietrza w kształcie tarczy, ozdobne listwy i kierunkowskazy w lusterkach

Rajd Portugalii: Zgłoszenia potwierdzają doborową obsadę

Dwie załogi z najwyższymi priorytetami "FIA A" otwierają listę zgłoszeń drugiej rundy IRC, Rajdu Portugalii. Jako pierwszy na trasę wyruszy Francois Duval, w podstawionym przez organizatorów Fiacie Punto Grande S2000. Nr 2 otrzymał kierowca Citroen Sport, mistrz Europy Simon Jean-Joseph

Nowe auto z Tychów coraz bliżej

Włoch do zakładów Pomigliano d'Arco (więcej tutaj ). Nowy Ypsilon podzieli technologię i podzespoły z Fiatem Punto Evo i Alfą Romeo Mi.To . Pod maska znajdą się z pewnością silniki benzynowe MultiAir i diesle Multijet. Fiat pozostanie przy sześcioletnich okresach produkcyjnych swoich modeli, więc

Rajd Madery | Awans Szymona Ruty w ERC

/Matteo Chiarcossi (I) Fiat Punto Abarth S2000 +1.34,3 4. Miguel Nunes/Victor Calado (P) Mitsubishi Lancer Evo X +4.20,1 5. Antonio Nunes/Roberto Castro (P) Mitsubishi Lancer Evo X +4.49,4 6. Luca Betti/Maurizio Barone (I) Peugeot 207 S2000 +5.34,6 7. Ricardo Moura/Antonio Costa (P) Mitsubishi Lancer Evo

Rajdowy weekend w Europie

samochodu odpadł Kristian Sohlberg (Punto S2000), a Janne Tuohino (Subaru Impreza WRC) spadł na 5. miejsce. Jarmo Mikkonen (Peugeot 206 WRC) nie wyjechał z zaspy. Hermann Gassner (Mitsubishi Lancer Evo IX) po raz czwarty w ciągu czterech lat rozpoczął mistrzostwa Niemiec od zwycięstwa w 14. Adac Rallye

Magazyn V12 | Już w kioskach

Abarth Punto Evo vs. Renault Clio Gordini 96 Audi RS5 vs. BMW M3 Competition vs. Lexus IS-F vs. Mercedes C63 AMG 110 Peugeot RCZ 114 BMW M3 vs. Jaguar XKR 75 vs. Nissan GT-R Spec V vs. Porsche GT3 RS   LA DOLCE VITA 128 Rolls Royce Drophead Coupe 136 Podboje Super Mario SPORT 140 24

Rajd Polski | Kajetanowicz królem prologu

207 S2000               +0.3     3.    Kuchar / Dymurski                 Mitsubishi Evo V                    

Od lat na rynku | Najstarsze nowe auta w sprzedaży

za liftingi, a nie nowe generacje modelu. Najpierw było Grande Punto (2006), potem Punto Evo (2009), a od 2002 roku powrócono do klasycznej nazwy Punto. Ewidentny brak konsekwencji. Fiat Punto Fiat Punto Fiat Punto Jeszcze starszy jest minivan Seata. Altea zadebiutowała w 2004 razem z

Abarth Grande Punto esseesse - test | Dzień próby

niższe niż w przypadku EVO czy STI. Trzeba tylko zaakceptować napęd na przednie koła. SUMMA SUMMARUM GAZ HAMULEC zbyt twarde zawieszenie w codziennej eksploatacji, problemy z przyczepnością na mokrych nawierzchniach Abarth Grande Punto esseesse Marek Sworowski Abarth

Fiat: MultiAir podbija świat

modelu 500, ale także do Pandy i Punto Evo jako podstawowe jednostki zapewniające niskie spalanie. Większy silnik 1.4 FIRE MultiAir wyemigruje do Ameryki. Chrysler wyda prawie 180 mln dolarów na wdrożenie go do produkcji w swoich zakładach w Meksyku. Produkcja ma się rozpocząć w 2011 roku i wynosić do

Małe hot hatche - rozmiar nie ma znaczenia

Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,9 sekundy Cena: od 80 000 zł ZOBACZ TAKŻE: Najlepszy hot hatch dekady to... Studyjny hot hatch Chevroleta Samochody: ogłoszenia Fiat Punto - w najnowszym wcieleniu określany mianem Evo - jest zwykłym samochodem segmentu B o niezłej relacji ceny do jakości. Na

Wyprzedaży nadszedł czas

tys. zł, a Freemonta Urban (170 KM) nawet o 12 tys. zł. To nie koniec oferty. Zainteresowani autem z instalacją gazową otrzymają ją za darmo, a dodatkowo uzyskają upust 6 500 zł na Lineę, Qubo i Bravo oraz 5 500 zł na Pandę, Grande Punto i Punto Evo . Pomysły na prezent dla faceta Ciekawie

Rajd Chorwacji | 2 bonusowe punkty Oleksowicza!

przygotować Evo X R4, nie była w stanie dostarczyć samochodu - poinformował Maciek Baran, pilot Michała Sołowowa. Zatem w okolicach Rijeki do walki stanęli już tylko Maciej Oleksowicz i Andrzej Obrębowski (Ford Fiesta S2000), Szymon Ruta i Sebastian Rozwadowski (Peugeot 207 S2000) oraz  Maciej Rzeźnik i

Gorączka wyprzedaży w salonach

Wybieramy najlepsze moto-filmiki Abarth Wyprzedaż rocznika 2011: - 500 - rabat 8 500 zł, - 500C - rabat 8 500 zł, - Punto Evo - rabat 7 500 zł. Więcej szczegółów na: www.abarth.pl Alfa Romeo Wyprzedaż rocznika 2011: - MiTo - rabat od 5 do 15% (w zależności od wersji), - Giulietta - rabat od 8 do

45. Rajd Antibes Cote d'Azur. Udany finisz Kubicy, Sołowow drugi

Oleksowicz (Ford Fiesta S2000), ze stratą 7.37,3, a na siódmej Szymon Ruta (Peugeot 207 S2000) - strata 8.06,3. W klasyfikacji generalnej rajdowych ME liderem jest Włoch Luca Rossetti (Fiat Punto Abarth S2000), który w imprezie nie startował, gdyż tytuł mistrzowski zapewnił sobie już wcześniej. Ostatnią w

MiTo, prawie jak Maserati

biksenonowe reflektory. Pod maską pracuje najmocniejszy z przewidzianych dla modelu MiTo silnik, czyli turbodoładowany, 170-konny MultiAir o pojemności 1,4 litra. To ta sama jednostka, która napędza sportową wersję "z koniczynką" oraz opisywanego przez nas niedawno Abartha Punto EVO . W

Salonowe promocje

, klienci mogą skorzystać z rabatów na nowe Fiaty: - Panda - cena od 23 990 zł - Punto Classic - cena od 29 990 zł - Bravo - cena od 43 990 zł - Croma - rabat do 19 500 zł - Grande Punto, Punto Evo i Linea - rabat do 8 000 zł - Sedici i Doblo - rabat do 6 500 zł Więcej informacji: www.fiat.pl Hyundai

Paryż 2010 | Ekologia nie zabija motoryzacji

tutaj . Nowości targów motoryzacyjnych Paryż 2010: Abarth 500C   Abarth Punto Evo   Aston Martin Vantage NV420 Roadster   Audi Quattro   Audi A7   Audi R4 e-Tron Spyder   Audi A1 1.4 TFSI  

Rally Bulgaria | Rossetti znów na prowadzeniu

Bettim. Obaj Włosi zajmują kolejno pierwsze i drugie miejsce w Mistrzostwach Europy. Trzeci w klasyfikacji pozostaje Maciej Oleksowicz. Klasyfikacja generalna 42. Rally Bulgaria 1. Luca Rossetti/Matteo Chiarcossi (I) Fiat Punto Abarth S2000 2:28.35,9 2. Petar Gioszew/Dimitar Spasow (BG) Peugeot 207

Rally Bulgaria | Rzeźnik szósty, Ruta siódmy

:36.37,5 2. Luca Betti/Maurizio Barone (I) Peugeot 207 S2000 +6,6 3. Luca Rossetti/Matteo Chiarcossi (I) Fiat Punto Abarth S2000 +11,7 4. Jasen Popow/Dilian Popow (BG) Mitsubishi Lancer Evo IX R4 +1.02,6 5. Dimitar Iliew/Janaki Janakijew (BG) Skoda Fabia S2000 +2.19,6 6. Ignat Isajew/Stefan Kordew (BG

Skorpion z krwi i kości

ZOBACZ TAKŻE: Abarth 500C i Abarth Punto Evo - ZOBACZ TUTAJ Fiat 500 Abarth Samochody: Fiat 500 - ogłoszenia

Przemysław Mazur - wywiad

Mazur powrócił na rajdowe trasy po rocznej przerwie kontynuując karierę z Maciejem Lubiakiem w zespole Fiat Castrol Rally Team startując samochodem Fiat Abarth Grande Punto S2000. Sezon 2008 rozpoczął w zespole rajdowym Diverse Extreme Team startując samochodem Mitsubishi Lancer Evo IX oraz Fiatem

Włosi ogłaszają plan pięcioletni

2011 rok przygotowuje premierę nowej Pandy, face-lifting Linei i premierę SUV'a, bazującego na Dodge'u. W kolejnych latach światło dzienne ujrzy m.in. nowe auto miejskie, następca Punto Evo, 5- i 7-osobowy minivan oraz nowy kompakt w wersji hatchback i sedan. Włosi zapalili czerwone światło dla

Rajd Elmot 2008 - lista zgłoszeń: Grzyb w piątym S2000

stosunku do Rajdu Krakowskiego urosła klasa S2000. Michał Kościuszko, Bryan Bouffier, Michał Sołowow i Mariusz Małszyczycki znowu pojadą Peugeotami 207 S2000. Natomiast w Grande Punto S2000 w barwach Fiat - Rufa Rally Team ze Słowacji wraca na polskie oesy Grzegorz Grzyb, który w ubiegłym roku za

Po co ten lifting?

i usztywnić zawieszenie, puszczając oko do kierowców lubiących dynamiczną jazdę. Inżynierowie są już gotowi z nowymi silnikami, po co więc czekać na kolejny model? Tak było choćby z Punto Evo, którego ewolucja to przykład liftingu przedłużającego życie modelu o kolejnych kilka lat. Fiat Punto Evo

Kia Rio - test | Pierwsza jazda

tym na konsoli środkowej znalazło się miejsca na jakże ostatnio przydatne dwa gniazda 12V oraz wejścia USB oraz iPod. Kia Rio z podstawowym silnikiem w wersji wyposażenia M kosztuje 37 990 zł. Zobacz cennik. Dla porównania za Fiata Punto Evo 1.2 - 39 990 zł , za Opla Corsa 1.2 - 37 900 zł, a Skodę

Rajd Barbórka - co, gdzie kiedy?

Barbórka to Luca Rossetti. Włoch jest czołowym europejskim kierowcą, ma na koncie tytuły mistrza Europy i niezliczona liczbę wygranych rajdów. Na Karowej pojedzie Peugeotem 207 S2000 EVO 2012. Ale z kolei najgłośniejsza medialnie postać ostatnich miesięcy to Felix Baumgartner. Przyjazd Austriaka, który

Rajd Portugalii: Abarth kontra Peugeot - starcie drugie

Turcji, gdzie najszybsze Grande Punto S2000 (Anton Alen) zamknęło podium. Giandomenico Basso, najbardziej doświadczony kierowca włoskiego zespołu, po dachowaniu w Turcji, tym razem rozbił samochód na testach i z siedziby Abartha musiał przyjechać nowy egzemplarz. Testy fabrycznej ekipy Abartha

Paryż 2010 | Premiery

że Lamborghini szykuje ostrą premierę (zobacz tutaj ). Najprawdopodobniej będzie to 700-konna Jota, następczyni Murcielago. Nowości targów motoryzacyjnych Paryż 2010: Abarth 500C   Abarth Punto Evo   Aston Martin Vantage NV420 Roadster  

Fiat 500, który chciał być Ferrari

ZOBACZ TAKŻE: Abarth 500C i Abarth Punto Evo - ZOBACZ TUTAJ Fiat 500 Abarth Samochody: Fiat 500 - ogłoszenia

Bouffier najszybszy w 16. Rajdzie Rzeszowskim

) +2:29,1 4. K. Kajetanowicz - M. Wisławski (mitsubishi lancer Evo IX) +2:42,8 5. M. Sołowow - M. Baran (fiat punto S2000) +2:51,1 6

TEEEEEEEEEEST ! Chevrolet Aveo 1.4 | Za kierownicą

foremnym, 300-litrowym kufrem. Nie dość, że nokautuje konkurencję pod względem pojemności, to może się jeszcze pochwalić praktycznym haczykiem na siatki oraz koszykiem na drobne bagaże. Nasze torby z kamerami i redakcyjny sprzęt mieściły się tu bez trudu. Dla porównania, pojemność bagażnika Punto Evo

Wyprzedaż czas kończyć

. 40 lat Małego  Fiata Fiat przewidział rabat na Pandę do 9000 zł, na 500/500C do 8000 zł, na Grande Punto 3d do 2000 zł, na Grande Punto 5d do 9000 zł, na Punto Evo do 9000 zł, na Lineę do 10 000 zł, na Bravo do 11 000 zł, na Qubo do 11 000 zł, na Doblo do 11 000 zł, na Sedici do 6000 zł i na

Wakacyjne rabaty

Fiat Włosi proponują bogatą ofertę ubezpieczeń, kredytów i rabatów: - Panda - do 4 tys. zł; - Grande Punto i Punto Evo - do 6 tys. zł; - Linea - do 6 tys. zł; - Bravo - do 5 tys. zł; - Qubo - do 3 tys. zł; - Doblo - 3,5 tys. zł; - Croma - 15 tys. zł; - Sedici - do 6,5 tys. zł. W serwisach

Nowe auto nawet 35 proc. taniej

Attraction - cena przed rabatem: 90 400 zł - cena po rabacie: 76 400 zł (-15,5 proc.) Fiat 500 : rabat 4 500 zł Fiat 500 1.4 Lounge - cena przed rabatem: 59 000 zł - cena po rabacie: 54 500 zł (-7,6 proc.) Punto Evo : rabat do 9 500 zł Fiat Punto Evo 1.4 77 KM Dynamic - cena przed rabatem: 50 990

Rajd Chorwacji | Ruta wygrał oes, Oleksowicz zapunktował

;Luca Rossetti/ Matteo Chiarcossi       Fiat Grande Punto S2000    1:45:53.4 2.     Luca Betti/ Maurizio Barone     Peugeot 207 S2000      +1:00.2 3.     Piero Longhi

Fiat Linea 1.4 T-Jet | Test | Zmienisz zdanie

materiałów mogło powstać coś ładniejszego, czego dowodem jest nowe Punto Evo . Tu kłaniają się jednak oszczędności i ujawnia bliskie pokrewieństwo z Grande Punto - deska rozdzielcza z niewielkimi zmianami została zapożyczona właśnie z tego modelu. Najlepsze jednak w Linei kryje się przed okiem kierowcy

Didier Auriol i Francois Duval w IRC

Estádio Algarve w Faro. Automovel Club de Portugal zadbał również o odpowiednią obsadę rajdu. Na starcie pojawią się: dwukrotny mistrz świata, Francuz Didier Aurior oraz Belg Francois Duval we Fiatach Grande Punto S2000. Obydwaj nie dysponują budżetem na starty w WRC i z chęcią przyjęli

Rallye Antibes | Oleksowicz trzeci. Ruta punktuje

/Matteo Chiarcossi (I) Fiat Punto Abarth S2000         2:56.38,1 2. Luca Betti/Maurizio Barone (I) Peugeot 207 S2000             +23,6 3. Maciej Oleksowicz/Andrzej Obrębowski (PL) Ford Fiesta S2000     +6.23,0 4

Downsizing

silników ma zaledwie 35 cm długości i pojemność poniżej 0,9 litra. Swoją podróż zaczął jako Grande Punto, by zmienić się w Punto Evo i po latach stać się po prostu Punto. Niby ma już swoje lata, jednak włoski maluch nie przestaje zwracać uwagi wyglądem - świetne proporcje, wciąż bardzo współczesne

Rajd Polski | Kajetanowicz niepokonany na szutrze

; Mitsubishi Evo V                      +1:09.6    +12.7 6.    Rossetti / Chiarcossi             Fiat Punto S2000         

Najtańsze auta cz. II (30-35 tys. zł)

modelu, który po raz pierwszy pokazano na wrześniowych targach we Frankfurcie - Punto Evo   6. Skoda Fabia - 33 500 zł Najtańszy samochód na polskim rynku z niemieckim rodowodem. W takiej konfiguracji zostało stworzone na potrzeby walki o klienta korporacyjnego. Cięcia odbiły się na

Suzuki Swift Sport - test | Pierwsza jazda

12,5 cm, ale z 389 cm długości i tak daleko mu do największych konkurentów (dla porównania, Skoda Fabia mierzy 399 cm, a Fiat Punto Evo - 406,5 cm). Wariant Sport zaopatrzono w poszatkowany wlotami powietrza przedni zderzak, boczne fartuchy, skrzydełko nad tylną klapą oraz imitację tylnego dyfuzora. Na

Fiat Doblo 1.6 Multijet | Test | Obrońca tytułu

trudności. Nawet siedziska, które na pierwszy rzut oka wyglądają jak krzesełka, głównie przez swoje małe wymiary, spełniają swoje zadanie należycie. Nawet na dłuższych trasach nie dają się we znaki pasażerom. Ciekawie prezentuje się również sam design kabiny, która została żywcem wyjęta z... Punto Evo

UOKiK: 62 akcje serwisowe w 2010 r.

- niewłaściwa obróbka drążka stabilizatora (287 egz.) - Panda - ryzyko poluzowania mocowania wałka kolumny kierowniczej (8 aut) - Punto Evo - błąd w oprogramowaniu centralki poduszki powietrznej pasażera (25 aut) - Scudo - ryzyko wyłączenia świateł podczas jazdy (1358 aut) Ford - Ranger - wadliwy wspornik

Mitsubishi Colt 1.3 ClearTec - test | Za kierownicą

naprawdę oszczędności płynące z ekologicznych dodatków są niewielkie, chyba że zależy nam na losie Matki Ziemi. A powinno. Jak na 3,94 m długości, miejsca w Colcie jest pod dostatkiem. Porównywalna pod tym względem Fabia jest o 5 cm dłuższa, a Grande Punto - aż o 9 cm. Wrażenie przestronności potęguje

Volkswagen Passat | Karta wozu

;setki" poniżej ośmiu sekund to naprawdę coś godnego uwagi. A pod maską ciszej niż przy turbodieslu. Zresztą 2.0 TSI jest tańszy od najmocniejszej wersji wysokoprężnej. To jeszcze jeden jego atut. Dariusz Dobosz ZOBACZ TAKŻE: Fiat Punto Evo | Karta wozu Skoda Fabia | Karta wozu Volkswagen

Renault Clio Sport F1 Team - test | Za kierownicą

maksimum mocy. Tłumik z dwiema rurami ukrytymi w dyfuzorze mocno wówczas rezonuje. Dźwięk jest rasowy, ale surowy. Subtelności w Clio nie uświadczysz. Prowadząc to niewielkie auto, mam wrażenie, że od wyczynu dzieli je tylko krok - jest tak bliski rajdowym autom jak Lancer Evo. Z tym że oczywiście Clio ma

Kia Venga - test | Pierwsza jazda

proporcje. Venga mimo wysoko poprowadzonego dachu wygląda zgrabnie i ciekawie. A co z ceną? Najtańsza Venga ma silnik 1.4 o mocy 90 KM i kosztuje 39 900 zł. Wersja z klimatyzacją jest o 4 tysiące droższa. Dla porównania nowe modele w tej klasie, czyli Fiat Punto Evo (1.2 65 KM) oraz VW Polo (1,2 60 KM

Deszcz rabatów

990 zł) Punto Evo: upust 3 000 zł lub kredyt 4,49% (cena od 68 990 zł zamiast 71 990 zł) 500C: upust 3 000 zł lub kredyt 4,49% Więcej informacji: abarth.pl Alfa Romeo MiTo Progression: - upust do 5% i kredyt 2,99% lub 6,99%; - kredyt 50/50. MiTo Distinctive i Quadrifoglio Verde

Frankfurt 2009

- WIĘCEJ BMW 320d - WIĘCEJ     Brabus SV12R - WIĘCEJ Brabus E V12 Black Baron - WIĘCEJ     Fiat Punto Evo - WIĘCEJ Abarth 695 Tributo Ferrari - WIĘCEJ Abarth 695 Tributo Ferrari - GALERIA     Hyundai i10 Electric - WIĘCEJ Hyundai Santa Fe - WIĘCEJ     Kia Magentis

Małe (i oszczędne) jest piękne

silniczek pozwala wyprzedzać niezwykle sprawnie na bardzo krótkich odcinkach. Koncern Fiata proponuje mocny silnik 1.4 w szerokiej gamie modeli: Punto Evo, Bravo, Linea (także w markach Lancia i Alfa Romeo). Na uwagę zasługuje fakt, że ta sama jednostka ma 120 lub 150 KM. W mocniejszej wersji tworzy z auta

Skoda Fabia RS | Długi dystans - 11 395 km

haczykiem na siatki oraz koszykiem na drobne bagaże. Nasze torby z kamerami i redakcyjny sprzęt mieściły się tu bez trudu. Dla porównania, pojemność bagażnika Punto Evo wynosi 275 l, Polo - 280 l, Corsy - 285 l, 207-ki - 270 l, a nowego Aveo - 290 l. Po podniesieniu siedziska i złożeniu oparć

Nowa Toyota Yaris | Prezentacja

288 l Hyundai i20 394/171/149 cm 252,5 cm 295 l Ford Fiesta 395/172,2/148,1 cm 248,9 cm 281 l Fiat Punto Evo 406,5/168,7/149 cm 251 cm 275 l A jaka jest trzecia generacja miejskiej Toyoty? Przede wszystkim inna od poprzednich, co w tym wypadku oznacza "

Wybrano najlepsze silniki roku

. Volkswagen 1,4 litra TSI ACT (Volkswagen Golf) 180 pkt 5. Fiat 1,4 litra MultiAir, turbo (Fiat Abarth Punto Evo, Punto, Bravo, Alfa Romeo Mito, Giulietta, Lancia Delta) 172 pkt 6. GM 1,4 litra, pełniący funkcję generatora prądu (Chevrolet Volt, Opel / Vauxhall Ampera, Cadillac ELR) 105 pkt Seat

Lancia Delta - Extravaganza

określaną mianem Evo, ślęczałam przed telewizorem, zamiast odrabiać lekcje. Gdy wszyscy marzyli o obłych Golfach trójkach, ja umierałam z wrażenia na widok kanciastej choćby Integrale. W szarej rzeczywistości, dłubiąc z kolegami w Simsonie, który i tak był w zasięgu jedynie tych bogatszych rówieśników

Ile do setki, czyli sprawdź auto sąsiada

KM 7,4 s 291. Renault Laguna Coupe 3,5 V6 - 238 KM 7,4 s 292. Abarth Punto Evo 1,4 Turbo 180KM 7,5 s 293. Acura TSX/TL 3,7 V6 - 309 KM 7,5 s 294. Alfa Romeo Mito 1,4 TB MultiAir - 170 KM 7,5 s 295. Buick La Crosse 3,6 DI - 284 KM

Czy Mostówka będzie nową Karową?

peugeocie 207. Tytuł mają zapewniony, nie musieli startować. - Tym bardziej doceniamy to, że przyjechali na Rajd Orlen - cieszy się rzecznik rajdu Michał Wojdan. Będzie też niezwykły gość, bardzo utalentowany kierowca fiński Anton Alen, którego zobaczymy w fiacie grande punto. Kto wygra w Płocku? Zobaczymy

Fiat Punto Evo - galeria

Grande Punto strasznie mi się nie podoba. Ten wygląda ciekawie. Poczekam z opinią do spotkania na drodze. Na pewno jest lepiej.

Abarth 500C oraz Abarth Punto Evo

Abarth Punto Evo jest z przodu jeszcze brzydsze niż Punto Evo, a ja naiwny myślałem, że "popsuć" Grande Punto już bardziej nie można...

Salon Frankfurt 2011 | Odświeżone Punto

Bardziej przypomina Grande Punto niż Punto Evo... Długo Evo nie wytrzymało bez FL.

Fiat Punto Evo | Za kierownicą

10,8 do setki to przeciez dobry wynik - nikt nie kupuje punto, zeby scigac sie nim spod swiatel, a jesli faktycznie spali 6litrow na setke to pelen git!

Re: Fiat Punto Evo

Przypominam, że nadal trwają w salonach Fiata ?Dni Fiata?. Do 16.12.2009 można przyjść do salonu i zapoznać się z nowym Punto Evo. Konkurs również nadal trwa i można wygrać ten właśnie model. Więcej informacji na www.fiat.pl

Re: Fiat Punto Evo

Podoba mi się PUNTO EVO. Mam na niego chrapkę. Obecnie jest trochę zadrogie. Piszą że miał być drozszy od GRANDE o 2,5 tyś. jest dużo więcej droższy. Myślę że trzeba poczekać kilka miesięcy i cena się unormuje.Ten wynalazek BLUE-ME to dla młodzieży i szpanerów. Bo człowiekowi dojezdzającemu do

Re: Fiat Punto Evo

Zauważyłam, że niektórzy z Was są zadowoleni z nowej produkcji Fiata. W dniach 16 - 22 listopada są dni otwarte Fiata, na których można się nim przejechać oraz wziąć udział w konkursie. Główną nagrodą w konkursie jest Punto Evo z silnikiem MultiAir (większa moc do 12% oraz oszczędność spalania do

Re: Fiat Punto Evo

Zauważyłam, że niektórzy z Was są zadowoleni z nowej produkcji Fiata. W dniach 23 listopada 16 grudnia są dni otwarte Fiata, na których można się nim przejechać oraz wziąć udział w konkursie. Główną nagrodą w konkursie jest Punto Evo z silnikiem MultiAir (większa moc do 12% oraz oszczędność

Re: Fiat Punto Evo

Mnie zawsze podobało sie GP. GP Evo troche wydaje mi się jest przekombinowane z przodu. Uważam, że lampy zespolone są ładniejsze niż te nowe z kierunkowskazami w zderzakach, ale cóż, kwestia gustu, przecież coś konstruktorzy musieli zmienić. Środek Evo to przeciez Bravo, więc żadnych rewolucji.

Re: Fiat Punto Evo

no EVO w wersi fiata wygląda gożej od poprzednika, "f" zobrazował to genialnie. w pierwszym Grande wszyscy odrazu doszukali sie podobieństw do maserati a tutaj dup@

Re: Fiat Punto Evo

Włosi mają niezwykłą zdolność do psucia tego co dobre-patrz PUNTO 2 po zmianach-teraz powtórka z rozrywki:/

Re: Fiat Punto Evo

pamiętacie tego gościa z Indii, który "robił" sobie 206, ten sam gościu miał grande punto i chciał zrobić ASTONA MARTINA DB9

Re: Fiat Punto Evo

A tu się z przedmówcą zgodzę Agresywny przód Punto II zj...ali aż żal patrzeć Przejdźcie się do najbliższego salonu i zobaczcie jak w obecnie sprzedawanej wersji Classic pomalowali na srebrno przedni grill i panel środkowy z pokrętłami nawiewów i przyciskami sterowania szyb - niby że będzie

Re: Fiat Punto Evo

Nie czytałem wszystkich Waszych opinii. Samochodzik wygląda zarąbiście, ale pamiętajcie , że to -ma być- "tylko" Punto. To nie jest Lancia. mam wrażenie, że połaczono tu pomysły z różnych projektów Fiata (Lancia i Alfa incl.), ale tych najfajniejszych - zwł. z 500. Jęsli taki będzie produkowany

Re: Fiat Punto Evo - galeria

test punto evo 1.4 77KM www.zapasowe.fora.pl/nasze-testy,12/fiat-punto-evo-1-4-8v-77km,6688.html

Re: Fiat Punto Evo - galeria

zdecydowanie za duzo plastiku... i wyczynowa nazwa Evo do Punto nie pasuje

Punto Evo od 42 tys. zł

42 tys.zł ? to dlaczego Grande Punto kosztuje tylko 34 tys.zł ? przecież z wyglądu to jest prawie to samo :) no cóż...trzeba skosić na 8 tys.zł naiwniaków Buhahaha

Re: Fiat Punto Evo

Mam znajomego który połamawszy zderzak przedni w BMW związał go sznurkiem bo nie stać go było na nowy! A ostatnio mi małolat zaparkował na skrzyżowaniu w tył mojego Leonka i szpachla na masce w Audi odskoczyła! Mnożyć można takie przykłady bez końca....

Re: Fiat Punto Evo

Nie mówię że jest ładny, ale jak dla mnie ładniejszy od poprzednika, chociaż akurat GP niezbyt mi się podoba, czy przed czy po lifcie (lubię agresywności a nie obłości) @berdys a stare lusterka ci się podobały? bo akurat lusterek nie zmienili @misio jak nie widzisz podobieństwa do 500 to odwiedź o

Re: Fiat Punto Evo

a wlasnei jest fajnyy nie macie gustu :) poprzedni to byl obles jak żaba a ten to do 500 jest dopobny i te swiala z tylu w koncu jakeis na ulice mozna tym wyjechac

Re: Fiat Punto Evo

łał....no już gorzej się nie dało normalnie wiejski tuning...łehe....chyba jakiś hindus się czepił deski kleślarskiej, bo na włoski samochód to juz nie wygląda...

Re: Fiat Punto Evo

Spodziewalem sie jak kupowalismy z zonka GP, ze lifta wypuszcza w bliskim czasie. Kropka 2 po lifcie byla zmaszczona, zobaczymy co zrobia z duza kropka. Ale Blue&Me jest fajnym gadzetem, bardzo mi sie przydaje pani, ktora mi czyta sms-ki przychodzace podczas jazdy oraz bluetooth stereo bez dziadost

Re: Fiat Punto Evo

Jak czytam komentarze to zastanawiam się ilu z was stać na nowe auto za ponad 45 tys zł? Typowe polskie buractwo - przyciągnąć limuzynę z przekręconym licznikiem z 340tys na 140tys, polepić rozbity przód i w drogę. Połowa rzeczy nie działa jak powinna, ale radocha jest - ja mam Merca a sąsiad jakimś

Re: Fiat Punto Evo

Wiem dla czego tak wygląda, po prostu próbował połknąć okrągły plastikowy stolik ogrodowy i mu stanął między lampami.

Re: Fiat Punto Evo

poczekam jak będzie wyglądał na żywo, na tych pierwszych fotach faktycznie szału nie robi. No i ciekawe jak abarth będzie wyglądał

Kolejny face-lifting Corsy?

upodobnione do meriwy, ale to jest podobna sytuacja co fiat punto EVO, zbędny facelifting. Grande punto jest piękne a evo takie sobie.

Re: Fiat Punto Evo - galeria

Dla Fanów Fiata potwierdzam, że u dealerów Fiata do 22 listopada trwają Dni otwarte, gdzie można zapoznać się z nowym dzieckiem Fiata, którym jest Punto Evo 2010 zawierające najnowszej generacji silnik MultiAir. Dzięki niemu oszczędności ze spalania wynoszą 16% a silnik osiąga większą moc do 12

Punto Evo a Abarth 500

No ja to kojarzę głównie Evo, które wprowadzili do sprzedaży po reaktywacji. Abartja 500 jeszcze nie widziałem za to po opiniach , testach i zadowolonej minie sąsiada jak przejeżdża pod moim oknem mogę wywnioskować, że to bezproblemowe auto.

sprzedm pedały do "L" punto

więcej informacji: tablica.pl/oferta/certyfikowane-pedaly-do-l-fiat-punto-grande-evo-CID5-ID4tpxR.html?action=show&id=66115055

sprzedam pedały do "L" punto

jak w temacie, szczegóły: tablica.pl/oferta/certyfikowane-pedaly-do-l-fiat-punto-grande-evo-CID5-ID4tpxR.html?action=show&id=66115055

Re: Fiat Punto Evo - galeria

zadowoli mistrzów długiej prostej, ale ja się do nich nie zaliczam. W dodatku mój kochany kotek też ma na imię Kropka :) PUNTO RULEZ

sprzedam pedały do "L" punto

: tablica.pl/oferta/certyfikowane-pedaly-do-l-fiat-punto-grande-evo-CID5-ID4tpxR.html?action=show&id=66115055

sprzedam pedały do "L" punto

: tablica.pl/oferta/certyfikowane-pedaly-do-l-fiat-punto-grande-evo-CID5-ID4tpxR.html?action=show&id=66115055

Re: Punto Evo od 42 tys. zł

test punto evo 1.4 77KM www.zapasowe.fora.pl/nasze-testy,12/fiat-punto-evo-1-4-8v-77km,6688.html

Re: Fiat Punto Evo | Karta wozu

Tu jest dopiero Punto Evo a nie tam jakiś zwyklak autowizja.pl/page.php?1124

Re: Fiat Punto Evo | Za kierownicą

Co do jakości we wnętrzu to fiat naprawdę zrobił olbrzymi postę - poprzednia wnętrze było najdelikatniej mówiąc nieciekawe, w puncie evo jest takie bravo - podobne

Re: Fiat Punto Evo | Karta wozu

FIAT ma dla mnie jeden minus: wnętrze: każde ich auto od dawana w środku wygląda okropnie i tak już jest od lat 90.... Punto 2: kokpit tragedia, panda też, nowa jeszcze gorsza. Grande Punto miało tylko udany kokpit w miarę ale zrobili modernizację i w EVO znów to wygląda okropnie....

Re: Salon Frankfurt 2011 | Odświeżone Punto

Ciekawe, co to jest? Zerwanie z głupią dla Fiata nazwą Evo, czy facelift Grande Punto? Chyba że... obok Grande Punto i Punto Evo będzie to wersja Multiair DuoCilindri...

Re: Fiat Punto Evo | Za kierownicą

Grande Punto jest bardzo fajnym, niezawodnym i świetnie jeżdżącym autkiem. Stylizacja Evo i nazwa, to jakieś nieporozumienie. O ile wnętrze jest w porządku to przód został totalnie skopany. Samochód nie jest tani ale tzw. konkurencja też swoje kosztuje. Spalanie moim zdaniem jest niezłe, przy tej

Re: Fiat Punto Evo - galeria

a wg mnie zdecydowanie na plus. poprzedni przód wyglądał jak balon. w tym przynajmniej cos się dzieje. Środek w poprzedniku był tragiczny. Ten jest naprawdę fajny, ale chciałbym go zobaczyć w podstawowej wersji, tu zapewne mamy topową ;-)

Re: Fiat Punto Evo - galeria

co to za nowa moda zeby jeb.ac tego plastiku tyle na przod?!? pierdzot to zaczal a teraz inni podchwycili no ja pier.dole

Re: Fiat Punto Evo - galeria

>>mistrzuu28 - to proste, tańsza jest dzięki temu naprawa przy drobnych stłuczkach, lub zarysowaniach. w końcu to jest auto miejskie.

Re: Fiat Punto Evo - galeria

Zgadzam się z Fredem Flinstonem - przód niestety skopali, ale wnętrze jest rzeczywiście sporo lepsze niż przed liftingiem.

Re: Fiat Punto Evo - galeria

Do love_kropa - a Szanowny Pan moglby jeszcze napisac jaki przebieg ma samochod? Ja po 5 latach jezdzenia (minie w grudniu), przejechaniu 218.000 z zawieszeniem mialem wiecej do czynienia :(. Automatyczna myjnia zmatowila nieco lakier. Materialy wykonczenia wnetrza tez nie powalaja jakoscia, trwalos

Re: Fiat Punto Evo | Za kierownicą

Całkiem nieźle to Punto Evo wygląda. A co do silnika to kolejny artykuł, który pokazuje, że ten silnik nie do końca jest taki jakim go fiat prezentuje. Po co jest ten patent, że przy dotknięciu migacz miga tam ileś razy? Przecież jak ktoś będzie chciał to włączy migacz, żeby migał.

Re: Fiat Punto Evo | Za kierownicą

Fiat dużo się nauczył szczególnie jeżeli chodzi o wykonanie wnętrza. Polo przy nowym Punciaku wygląda blado a wewnątrz jakby było o klasę niżej. Jak dla mnie stare Grande Punto lepiej wygląda z zewnątrz ale środek w Evo bije na głowę większość aut z segmentu B. Ale cena hmm...prawie 60 tyś za auto

Re: Fiat Punto Evo | Karta wozu

Za 45tys. zł to ja już mam Polo przy którym Punto Evo nawet nie ma czego szukać. Swoją drogą ciekawe za co sobie tyle liczą? marne wnętrze, duża awaryjność świadczy o tym, że podzespoły także z niskiej półki, silniczki liche. Chyba nie za markę? lol Przy typowej dla marki i potwierdzonej badaniami

Re: Fiat Punto Evo | Za kierownicą

Bardzo fajne jest Punto Evo, zwlaszcza 1.3 multijet - jezdzi zwawo i niewiele pije. Tylko uciezliwe sa te "wloskie niuanse" - a to schowek sie nie otwiera, a to glosnik rzezi. -------------------- Zobacz profil F1 2010 - Gra na Facebooku. Najświeższe informacje o F1 2010 - symulacji Formuły 1

Re: Fiat Punto Evo | Karta wozu

/2000) reklamowano debiutujące punto2 jako 'nowy gatunek' siejąc propagandę że z nowym gatunkiem nadchodzi nowa jakość... Fiat nadal jedt nisko w większości rankingów awaryjności - więc myślę że z grande/evo może być/jest podobnie...

Re: Fiat Punto Evo | Za kierownicą

a tu już pierwsze przeróbki evo : 0002.pl u domorosłych tunerów

Re: Fiat Punto Evo | Karta wozu

Autor tekstu pisząc o braku mocniejszych wersji zapomniał o itnieniu Punto z silnikiem 1.4T o mocy 135KM i Punto w wydaniu Abartha z tym samym silnikiem w wariancie 165 KM.

Re: Fiat Punto Evo | Za kierownicą

@Gosc Ani nie mam Polo, ani nie neguję innych systemów takich jak auto wycieraczki czy auto światła. Nie porównuj mnie więc do pana "m". System z migaczami zastanawia mnie z tego powodu, że np. jedzie takie Punto na autostradzie prawym pasem lewym wyprzedza to Punto inne auto. I teraz np

Re: Fiat Punto Evo | Karta wozu

Fiat Punto to najlepsze auto w swojej klasie. Tak ja napisał radush a samochód trzeba dbać i wtedy odwdzięczy się nam długą i bezawaryjną współpracą. Kilku moich znajomych jeździ Fiatami: Panda, Stilo i dwa Punto i żaden z nich nie narzeka na awaryjność. Od bardzo dawna Fiat produkuje niezawodne

Re: Fiat Punto Evo | Za kierownicą

ma okazję zakupu rocznego evo z przebiegiem 17500 od fiata auto było jako zastępcze 1,4 77km proszę o poradę auto w pełni wyposażone

Re: Fiat Punto Evo | Za kierownicą

mam EVO i nie chcę innego.POLO jest ok dla ludzi praktycznych,liczących się z groszem,ja cieszę sie życiem i pięknym fiacikiem.

Re: Fiat Punto Evo | Za kierownicą

No to proszę porównać tego testowego Evo z tym zwykłym, napędzanym silnikiem 1.4 77 KM, którego test jest na htttp://www.autosalonpomorski.pl. Widać co do codziennej jazdy, a co startu spod świateł.

Re: Fiat Punto Evo | Karta wozu

wykończenie evo jest rewelacyjne miękkie materiały itd. ale wygląd popsuli a dalej wy plujcie sobie jadem widać po was, że powinniście siedzieć w zoo, naprawdę nie wierzę że są takie tłuki to jakaś prowokacja z tymi trzyletnimi passacikami i wywody o "marnej jakości" czy wy macie na serio takie

Re: Fiat Punto Evo | Za kierownicą

Nie spotkałem ani jednej osoby, której ten samochód nie przypadłby do gustu. - mi nie przypadl, jestem pierwszy. Przod auta wyglada tragicznie, zwykle grande punto pod tym wzgledem jest zdecydowanie ladniejsze.

Re: Fiat Punto Evo | Za kierownicą

co by nie powiedzieć Punto stara się zerwać z samochodem zakupowym, którym kobiety jeżdżą na zakupy: goo.gl/RJ5y staje się coraz bardziej uniwersalny, zastanawiam się tylko, czy tym samym nie straci swojej pozycji na rynku ? Po co na

Re: Fiat Punto Evo | Za kierownicą

Faktycznie VW Polo z silnikiem 1,2 TSI i DSG wyjdzie taniej, W porownywalnej cenie mamy silnik 1,6 TDi blumotion ze spalaniem ok 3l/100km. Przy podobnym spalaniu do Evo mamy Polo GTI z motorem 1,4 TSi o mocy 180KM i 7-stopniową skrzynią DSG gdzie przyśpieszenie od 0-100 w 6,9s

Re: Fiat Punto Evo | Karta wozu

Nie wiem po co to bluzganie na siebie. Każdy i tak kupi to co mu się podoba. Ja osobiście bardzo cenię sobie samochody marki Fiat, za najlepszy stosunek ceny do jakości. Na przykład takie Punto, bardzo dobre silniki, design też bardzo mi się podoba, wnętrze zrobione dobrze, z klasą. Za te pieniądze

Re: Fiat Punto Evo | Za kierownicą

Auto wyglada swietnie i w tym segmencie jest najatrakcyjniejsze. A Wy co poniektórzy bzdety piszecie. Jeszcze nie czytałem testu samochodu pod którym w komentarzach nie pojawiłyby sie nawiązania do aut VW. Co to jakis ideał jest? Prównajcie sobie ile kosztowałoby Polo w takim wyposażeniu jak Punto

Re: Fiat Punto Evo | Za kierownicą

Bez sensu jest porównywanie wolnossącego Multiaira do doładowanego TSI. Albo porównujemy silniki wolnossące albo doładowane. Obie technologie są bardzo dobre. Nowe Polo i Grande Punto to najlepsze auta w swoim segmencie. Oba świetnie jeżdżą i są bardzo dobrze wykonane. Fiat ma lepsze odstępy między

Re: Salon Frankfurt 2011 | Odświeżone Punto

volkswagen.pl/upload/pictures/0012601.jpg a tu EVO www.infosamochody.pl/p/o/Punto_Evo_05.jpg

Re: Fiat Punto Evo | Za kierownicą

Witam jestem sprzedawcą w salonie Fiata. Z silnika 1,4 bez turbo można wyciągnąć 140 KM i więcej ale momentu nie zmienimy najwyżej będzie niższy przy wyższych obrotach. Także nie ma co się spodziewać, że będzie on miał 160 czy 170 Nm przy 2500 obr/min. EVO z tym silnikiem ma 2 oblicza przy

Re: Fiat Punto Evo | Za kierownicą

Z tą jakością u Włochów to bym nie przesadzał - mam grande punto z 2007 r. przebieg ~ 100 000 km. Przerabiałem już awarię wspomagania kierownicy oraz awarię siłownika sprzęgła (do wymiany sprzęgło i siłownik). Jak dla mnie zdecydowanie za dużo usterek, żeby mówić, że to bezawaryjne auto. Może dwie

Re: Fiat Punto Evo | Karta wozu

średnie ceny używanych fiatów są na moto.nonilix.eu/ogloszenia/motoryzacyjne/Fiat

Re: Punto Evo od 42 tys. zł

LeonFR przestań pieprzyć...nowe Polo kosztuje tyle samo co Punto Evo a to jakość Volkswagena a nie Fiata !!! Nie widzisz różnicy ? Fiaty to graty :)

Re: Odświeżone Punto już w salonach | Galeria

No to się nie wysilili... Najpierw do cudnego Grande Punto dokleili kawał plastiku i nazwali Evo, teraz od Evo odkleili plastik i powiedzieli, że odświeżyli... -- parada karzełków

Re: Punto Evo od 42 tys. zł

na potwierdzenie, bo znów wyjdzie że ma jedno koło i silnik 650ccm najpierw poczytać, potem gardłować www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/54030/__Fiat-Punto-Evo.html

sprz.pedały do punto/grande/evo za 1/2ceny

Witam. Mam do odsprzedania nowe z certyfikatem pedały mechaniczne (bezlinkowe) do nauki jazdy do samochodu punto/grande/evo więcej informacji tel. 660 316 603

Re: Fiat Punto Evo | Karta wozu

Patrząc na awaryjność, to kolejny włoski niedorobiony kicz. Poza tym, coraz więcej dresiarzy jeździ tymi "sportowymi" fjacikami, jakaś śmieszna moda przyszła.

Fiat Punto Evo z Dualogic Co to jest !!!

Na czym polega ta skrzynia biegów Czy opłaca sie takie auto kupić nowe ??? Czy ktos ma takie auto i podzieli sie zemna informacjami

Re: Fiat Punto Evo | Karta wozu

Ja przejechalem swoim 60tys km od nowosci bez zadnych awarii tylko servis. Nawet gdyby cos sie stalo naprawy fiata sa jednymi z najtanszych.

Re: Fiat Punto Evo | Karta wozu

@niezależny Propaganda to jesteś właśnie ty i twój Passat. Gdyby każdy miał tak wyprany mózg jak ty to średnia wieku auta wynosiłaby 30 lat... dlaczego? Bo każdy kupowałby używane.

Re: Fiat Punto Evo | Karta wozu

Niepojęte dla mnie jest jak można kupić taką małą i przez to niebezpieczną taczkę z dychawicznym silnikiem i ryzykować wożąc tym rodzinę zamiast 3 letniego Passata czy A4 z mocnym silnikiem. Ludzie mają tak wyprane mózgi tą propagandą jakie to używane jest złe, że decydują się na tak desperacki kro

Re: Fiat Punto Evo | Karta wozu

Przyzwoity samochód za przyzwoite pieniądze. Oczywiście klienci niemieckich koncernów będą gadać że samochodów na F się nie kupuje i tym podobne bzdury. Tylko niech pokażą niemiecki produkt z takim stosunkiem cena/jakość/wyposażenie ;-)