r klasa crash test

jk

Niemiecki bat na Japończyków

Niemiecki bat na Japończyków

BMW pokazało drogową wersję motocykla, który od tego roku startuje w mistrzostwach świata Superbike'ów. Jest to najmocniejsze BMW jakie kiedykolwiek powstało. Niemiecka marka chce za wszelką cenę odebrać klientów japońskim producentom

Euro NCAP: bez taryfy ulgowej

W testach zderzeniowych Euro NCAP ważna jest nie tylko kompleksowość badań, ale również pełna niezależność od producentów samochodów

Czego w Polsce nie kupisz?

Wołgi, Vipera, Brillianca albo Sciona. Przynajmniej w oficjalnym przedstawicielstwie, takim z autoryzowanym serwisem. Zobacz, jakie auta przechodzą nam koło nosa

Honda FR-V

fabrycznym crash teście - w Euro-NCAP ma szansę na cztery gwiazdki plus cztery za ochronę dzieci i wysokie trzy za ochronę pieszego. Oferuje sześć poduszek powietrznych, a w przednim środkowym i dwóch tylnych zewnętrznych fotelach zastosowano mocowania Isofix. Honda w Japonii

Motogorączka nad Gangesem

pięciodrzwiowym hatchbackiem. Producent podkreśla, że model przejdzie crash-testy, i zastanawia się, czy nie sprzedawać go jeszcze taniej niż 2,5 tys. dol. - w zestawach do samodzielnego montażu. Konkurencyjną ofertę chce przedstawić Renault w porozumieniu z Bajaj - drugim konglomeratem

Fiat Bravo

jest proste. W obawie przed ewentualnym crash-testem zatrzymuję auto i zastanawiam się, który z tuzina nieoznakowanych guziczków powinienem najpierw nacisnąć. Udaje się, ale w dalszą drogę ruszam bogatszy o odkrycie, że nawigacja w Bravo (bardzo podobną ma Brera) ani trochę nie jest intuicyjna

Konfrontacje: Ford Fusion 1.4 Trend X100/Mazda 2 1.4 Core+

, dopracowany układ zawieszenia. Choć są wyższe od miejskiego Forda, w każdych warunkach zachowują się równie nienagannie jak on - pewne, stabilne prowadzenie po łuku nawet na nierównej nawierzchni, żadnych nerwowych uskoków tylnej czy przedniej osi. Wykonywane podczas testu gwałtowne manewry (omijanie

Renault Modus

maksymalną notę w crash-testach EuroNCAP. To już siódme pięciogwiazdkowe trofeum Renault. Żadna inna firma nie zgromadziła takiej kolekcji. Kolejna specjalność Francuzów? Niebo błękitne nade mną Niewątpliwie jedną ze specjalności Portugalii jest

Suzuki SX4 DDiS Outdoor Line

wymyśliły nie tylko nową klasę pojazdów z napędem na cztery koła, ale polują na konkretną grupę konsumentów: kobiety, które chciałyby spróbować offroadu bez wsiadania po drabinie do wypasionych SUV-ów wielkości ciężarówki. Równie prędko przekonałem się też, że będzie to offroad najwyżej na trasie pomiędzy

Saleen S7 Twin Turbo

2000 r. na Laguna Seca Raceway pojawił się kultowy bolid firmy - Saleen S7. W 2001 r. wóz zaczął błyszczeć w kategorii GT - bijąc rekord toru w Le Mans, zakończył 24-godzinny wyścig na drugim miejscu w klasie. Zwykły model - po przeróbkach świateł i układu wydechowego

Toyota Yaris II

skrętu - tylko 4,7 m. Większą zaletą jest wysoki poziom bezpieczeństwa potwierdzony wynikami crash testów. EuroNCAP nagrodził Yarisa kompletem gwiazdek między innymi za dziewięć airbagów (w standardzie dwa), zagłówki z przodu chroniące przed kontuzją kręgów szyjnych i sztywną strukturę nadwozia. Kolejny

Dacia/Renault Logan

jest zbliżony do ostatnich wyników innych konstrukcji Renault (oczywiście, nie będzie to pięć gwiazdek). Oglądam egzemplarz rozbity w crash-teście: w sumie dobrze, struktura nadwozia pracuje prawidłowo, ale na siedzących z przodu manekinach widać skutki uderzenia nogami w deskę rozdzielczą. Producent

Luxus GS

. A teraz coś równie spektakularnego - Pre Crash Safety. Na liczniku pięćdziesiątka, przed nami prosta zakończona rzędem pachołków i tyczek. Kierowca zwleka z hamowaniem. Kiedy wiadomo, że nie zdąży, do akcji wkracza PCS: sam napina pasy, utwardza zawieszenie, maksymalizuje czułość układu hamulcowego

Crash test....

Audi A3 (też audi ale samochód niższej klasy) Prędkość 40 km/k (wyższa o 10 km, a więc energia kinetyczna wyższa o 77%) Przeszkoda całkowicie sztywna. www.youtube.com/watch?v=LoxfqKWNQO8 tak że panowie

Re: crash testy

To się nazywa sukces marketingowy! Jakoś nabywcom BMW 3, Alfy 146, Lancera itd. nie przeszkadzają podobne do tego wyniki w EuroNCAP. Poza tym, w wersji z 2 poduszkami (przeważnie takie były na rynku od 1997 roku) samochód dostał ocenę odpowiadającą 3 gwiazdkom w testach

Re: Crash-test chińszczyzny

jedno: przypomniał mi sie test ADAC sprzed 20 lat - wtedy Mercedes 190 pokazał klasę i uzyskał naprawdę niezły wynik. Fakt, że przy 55, a nie 64 km/h, ale za to walił w betonową ściane, a nie w odkształcalna barierę. Offset pozostał taki sam. -- PiS = Przeproście i Spadajcie

Re: Crash-test tylu samochodu!

bezpieczny. Laguna ma > tylko kilku konkurentów w swojej klasie pod trym względem. > > > Pozdrawiam Jeszcze raz powtarzam-czy producent majacy renome robiacego bezpieczne samochody moze sobie pozwolic na takie wypadki? Co z tego,ze Twingo jest w produkcji ok.10 lat? Przeciez bylo

Re: Kto oglądał Top Gear z crash testem Megane?

To nie pierwszy samochod ktory rozbili. Z tego co pamietam to przejechali sobie za "pracujacym" odrzutowcem Citroenem 2CV (jak mogli?) i Fordem Mondeo (kolo 1995r). Urzadzili tez sobie "destruction derby" z vanami klasy Renault Espece.

Chińska jakość

A ja się zastanawiam czy to wogóle możliwe żeby samochód testowany ze standardową prędkością został tak zmasakrowany... Oglądałem podobny crash test samochodów klasy wyższej z początku lat 90. Tyle, że tam prędkość zderzenia wynosiła 90km/h. Zniszczenia były tylko nieco gorsze.

Re: Kto oglądał Top Gear z crash testem Megane?

kompletnego golasa!! Bez centralnego zamka nawet, nie mowiac juz o elektryce, klimie czy szyberdachu!!Jak podwozi znajomych to zeby otworzyc drzwi to musi sie niezle wygimnastykowac na dzien dobry. I co?? To maja byc auta z klasą?? Byle jaki japończyk w tej klasie,nawet 8 lat starszy, w najuboższej

I m.in. dlatego lubie stare poczciwe mieczysławy.

Sztywna konstrukcja wchodzi jak w masełko. :o) Po za tym Mercedes zaczynał robic crash testy już w latach 70'. W126 czyli dawna 'S' była wtedy jednym z bezpieczniejszych aut, chociaż W123 czyli obecnej kl. 'E' tez niewiele do niej brakuje. ;]

Re: Informacje na temat hondy civic 1,4 1998 r

bezpieczeństwo to bym odradził. W crash teście NCAP 2 gwiazdki bo nadwozie pękło. Innych zastrzeżeń nie mam.

Re: Anwadziu - tracisz klasę do reszty

Packarzu, manipulujesz dokładnie tak samo jak ten łysy manipulator od Laska smoleńskiego. Na filmie z crash testu super constellation niczego nie widać, bo samolot najpierw zaczyna ryć skrzydłem w suchym podłożu i wzbija tuman kurzu

Fiat Panda Samochodem Roku 2004

Prawda że PANDA to sympatyczny samochodzik ale poza wyposażeniem którego dotąd nie można było znaleźć w tej klasie nie wnosi tu praktycznie nic nowego. Inna sprawa że nawet to wyposażenie w 6 poduszek itd wcale nie musi się przełożyć na duże bezpieczeństwo - okaże sie dopiero w crash-testach

Re: fotelik samochodowy - dylemat???

Za trzy stówy nie kupisz bezpiecznego fotelika w tej klasie wagowej. Jeśli pieniądze to problem, proponuję kupić od razu fotelik 9-36 kg, np. Cybex Pallas. Ocena 4 w 2010 roku. Cena około 750 zł. Np. tu

Re: Dla czego GTv jest tak cięzka?

Wydawało mi się, że gtv świetnie spełnia normy bezpieczeństwa..Z tymi blachami o podwyższonej wytrzymałości, to nie dokońca wiem o co chodzi...w crash testach z 95 roku, mam porównanie c klasa, a4, mondeo, itd między innymi włochy to wszyskie te auta były tak samo miękie...Chociaż w moim

Re: suzuki baleno w Euro NCAP - fakty i mity

urazów kończyn. 3 przeprowadzony w 1998 roku crash-test w Japonii dał Baleno z 2 poduszkami 3 gwiazdki LIANA: Przeprowadzone w 2002 roku w USA crash-testy z Aerio (identyczny jak Liana, ale z większym silnikiem - 2.0) dały mu najlepszy wynik w klasie, lepszy niż w przypadku Forda Focusa

Re: pozwolę cos dodać.

fransise napisała: > to o co sie spieracie to teoria kosmosu. > > konstrukcja samochodu - wewnętrzna - strefy zgniotu itp... mają 90% znaczenia > > smart-kontra mercedes s klasa w 140 znacie ten sławny test oraz > smart i betonowa ściana Od pół roku próbuje

Re: Graco Coast czy Chicco X-Space

fotelików dziecięcych. Zobacz: http://www.vti.se/en/vti-offers/crash-safety-testing/child-car-seats/ instytut VTI. Polecamy obejrzenie crashtestów. Poświęcenie kilku chwil i obejrzenie kilku filmów zawierających testy fotelików czołowych producentów daje zupełnie nowe spojrzenie. Skłania do tego, by

Re: Najmniej awaryjne,czyli raport DEKRA 2012

SPOKO możesz rozwinąć myśl "VW Golf dostał 4 a w nowym ostrzejszym rzekomo nowe 5 gwiazdek". Troszeczkę inaczej są opisywane testy z 2008 (*) i 2009 (%). Tak czy inaczej wypuszczają kolejne kompakty i jakoś poza AR Giuliettą przez 3 lata nikt nie potrafi zrobić bezpieczniejszego modelu w tej klasie

Re: nadal nie pojmuje...a ja tak

Gość portalu: ARAFAT napisał(a): > Co do testow auta duzego z malym najlepszym przykladem jest crash test smarta z > > klasa S mercedesa gdzie smart jest powaznie uszkodzony ale pasazer i kierowca > wychodzi calo Nonsnens. Pasażerowie Smarta nawet w zdrzeniu z Seicento

Re: Tata Indica Vista od 29 950 zł

A jakieś crash-testy to cudo miało robione ? HM hinduski klon Fiata -raczej marna rekomendacja. Ciekawe jak te auta będą wyglądały po 4 zimach w Pl z mrozem do -25 i solanką na karoserii.....czy ktoś w Bangalore czy innej Kalkucie widział te warunki na własne oczy?.Pytań sporo.No i utrata wartości

Re: pozwolę cos dodać.

habudzik napisał:> Od pół roku próbuje Klemensowi wyjaśnić że najwazniejsze są materiały i > konstrukcja > Nie przekonuje go nawet crash test Smarta i E klasy w którym mimo iż Smart jest > lżejszy prawie 3x od E przeciążenia sa na tyle małe że oznaczono je na kolor

zabrakło kilku ważnych argumentów...

lat 1980tych nadziei. Ilości crash-testów wykonywanych przez producentów nie udało się znacząco zmniejszyć w ten sposób. Rola komputerów przy projektowaniu jest nieoceniona jednak w dalszym ciągu crash-testy dostarczają wielu ważnych informacji dotyczących koniecznych modyfikacji i ulepszeń. 8

Re: Co kupic: Fabie czy Golfa? Pyta kobieta

" jak Toyota Corolla Hatchback ma tylko 289 litrów). Polecam wersję Fresh + z 4 poduszkami powietrznymi i ABS-em, które wraz z dobrymi wynikami crash-testu (****ENCAP) świadczą o wysokim poziomie bezpieczeństwa tego samochodu (w swojej klasie). Pozdr.

Wymiana airbagów?

,lub pęknie.Nie wiem,czy to byłoby groźne.Warto jednak zwrócić uwagę,że kilka lat temu, chyba w 1999 roku Mercedes-Benz przeprowadził crash-test na jednym z pierwszych egzemplarzy S-klasy,rocznik bodajże 1980(odkupiony od prywatnego użytkownika) celem przekonania się,czy airbag zadziała.Wszystko było w

Re: Belt remindery ratują Saaba i BMW, żałosne

wcześnie. Nie ma go jeszcze na wszystkich rynkach EU. > > > Nie po raz pierwszy > > jest rozbieżność (przepaść) w wynikach crash testów ENCAPu i tej > amerykańskiej > > organizacji.Przykład (mi bliski:) Saab 900 - W ENCAPie b.zły wynik a w USA > > gdy >

Kaszana!!!

samochodów logiem "Auto+". Oto co jest w środku: Str.6 - 19 - krótkie notatki o nowościach i crash testy. 20-25 - test Accorda 2.4. Sprawia wrażenie dość porządnego. Są tabelki z danymi. 28 - Alfa 147 GTA - opis 30-31 Stilo Wagon - opis 32-34 - Ford Fusion - test, niezłe. 36-40 - nowa Micra

Suzuki Baleno: odkrycie 10-lecia w AŚ ;-))

), podczas gdy 2 poduszki były standardem (GLX, GS) lub opcją (GL) od początku produkcji. Podobny test zrobiony w Japonii na modelu z 2 poduszkami dał ocenę średnią dla tej klasy w 1998 roku. A w 2005? Pozostaje ciekawą alternatywą dla szukających niedrogiego, dość dobrze wyposażonego, oszczędnego

Re: Motodziennik: Małe MG z Chin

(która w swojej klasie z pewnością jest b. bezpieczna). Oczywiście nie mówimy tu o takich ogromnych, wynikających z wieku różnicach konstrukcyjnych jak np. między wielkim i niegdyś wzorowo (w porównaniu do ówczesnej konkurencji) bezpiecznym Volvo 940 a malutkim, współczesnym Renault Modus (crash-test

Re: Zawieszenie

> Wszystko sie zgadza ale prawda jest taka, ze SAAB uchodził i uchodzi za markę > ekskluzywną.Nie wymienie tyle innowacji co ty (Firma Saab pierwsza > rozpowszechniła i zaczęła przeprowadzać crash testy, aktywne zagłówki, silniki > z Turbo-można powiedzieć symbol Saaba

Re: obrona renault

. > Ale to nie znaczy,ze male auta trzeba skazac od razu "na pozarcie". Zreszta- ciekawe jaki bylby efekt najechania duzej limuzyny na samochod klasy C, D albo nawet E? A tego nikt nie sprawdzil i ile mi sie wydaje, jeszcze dlugo nie. Pierwsze crash-testy ADAC przeprowadzil w 1965r i od tamtej

Re: Podsumowanie

... Dziękuję za podanie źródeł :] > Lexus z tym zaawansowaniem zwłaszcza w układzie hamulcowym jest na bakier . W > zeszłym roku podczas testu hamulców przy zjeździe turystycznym zjechał klocki do żywego a w tegorocznym przegrał chyba nawet z S-Mxem , Peżotem 207no i MB . > Jeszcze mu dali

Re: Fotelik

otrzymal po crash-testach (przy zderzeniach czolowych i co rowniez bardzo wazne - bocznych) sa duzo lepsze niz te, ktore otrzymal znacznie drozszy fotelik Recaro. Ten fotelik ma tez przestawiany kat oparcia. Widac to na animacji :o). Jesli chcesz kupic rzeczywiscie dobry, bezpieczny i praktyczny

Re: Skoda fabia to naprawde bezpieczny samochod

Gość portalu: Tomek napisał(a): > Pare lat temu zrobiono crash test Nissana Patrola z Golfem III. To musiało być już ładnych parę lat temu, skoro mowa o Golfie III. A co z kierowcą Golfa? Ciekawe, jak dzisaj wyglądałby test Golfa IV z np. Land Cruiserem

Re: Belt remindery ratują Saaba i BMW, żałosne

testów ENCAPu i tej amerykańskiej > organizacji.Przykład (mi bliski:) Saab 900 - W ENCAPie b.zły wynik a w USA gdy > był testowany (96r?) uzyskał najlepszy wynik wśród aut w swojej klasie i ważna > informacja - w 900kach zginęło najmniej ludzi patrząc proporcjonalnie do liczby

Re: Belt remindery ratują Saaba i BMW, żałosne

jest rozbieżność (przepaść) w wynikach crash testów ENCAPu i tej amerykańskiej organizacji.Przykład (mi bliski:) Saab 900 - W ENCAPie b.zły wynik a w USA gdy był testowany (96r?) uzyskał najlepszy wynik wśród aut w swojej klasie i ważna informacja - w 900kach zginęło najmniej ludzi patrząc

Re: Cybex sirona czy Besafe iZi plus???

zacząć zbierać po 5 zł do skarbonki ;) a co do isofix i zrywania się z nich fotelików w czasie crash testów, to ja kojarzę jednego axkida rwf. tyle że panowie z ADAC nie doczytali chyba instrukcji i nie oparli fotelika o fotel pasażera. no ale axkid i tak wymienił isofix tak żeby nie zrywał się nawet w

Re: Skoda fabia to naprawde bezpieczny samochod

Chryslera Voyagera. W crash-testach wypada katastrofalnie, a według Folksamu: " o 30 proc. bezpieczniejsze od przeciętnej lata produkcji Chrysler Voyager (88-95/96-00)." Nic dodać, nic ująć. Jakie szanse ma ważący 900 kg Yaris w starciu w 2,2-tonowym Voyagerem? Pozdrawiam

Re: Fiat Punto I

. Kolega chce 13 > tys. Silnikowo to bardzo dobre autko. Niestety sypie sie zawieszenie i elektryka, ale jeśli był naprawdę serwisowany to nie powinno być problemu. Konstrukcja bardzo udana, samochód ten miał w swoim czasie najobszerniejsze wnętrze w segmencie w kl B i najlepsze wyniki crash

Avensis bezpieczniejszy

Gość portalu: SEDAN napisał(a): > A W CZYM AVENSIS JEST LEPSZY OD LAGUNY ? Avensis jest bezpieczniejszy, mimo, że drugi crash-test przyznał lagunie tyle samo punktów. Ale dostała je za... urządzenie powiadamiające o nie zapięciu pasów. Mam już takie w lanosie '98 ale wcale nie

Re: Volkswagen Passat Variant 1,9 TDI 130 KM 2003

"Ale tu mowa durniu o 3-4 letnich autach gdzie widac wyraznie ze proba dogonienia technologicznie Europy s konczyla sie porazka japonczykow. Wczesniej japonczycy robili proste taczki z jednym silnikiem do wyboru i 2 gwiazdkami w crash-testach .Z roku na rok jakosc japonczykow upada i to juz

Czy Aneta i Łukasz powinni kupić razem samochód ..

jestem przekonany o słuszności zakupu Focusa, niby najlepsze zawieszenie w klasie, ale w testach używanych nieciekawie wypada (koszt eksplowatacji, niezawodność, rdza) - Audi A3 - samochód na granicy możliwości finansowych, 5d poza zasięgiem, tutaj najlepiej z silnikiem 1.8, dresiarska przeszłość

Re: obrona renault

Gość portalu: niki napisał(a): > Co to znaczy "swego czasu najbezpieczniejszy samochod"? Jakies opublikowane > testy, jakies konkrety? Ja takiej opinni o 19 nigdy nie slyszalem. > R19 powstalo przed zmiana strategii marketingowej Renault, mniej wiecej w > drugiej polowie lat

PRZEDKRÓJ o NCAP (long)

Producenci gwiazdek Czy pięć to więcej niż trzy? Nie zawsze. Wokół testów zderzeniowych Euro NCAP narosły mity. Postanowiliśmy zbadać, ile naprawdę warte są słynne gwiazdki. W listopadzie 2004 roku europejskie konsorcjum Euro NCAP (New Car Assessment Programme - program oceny nowych

Re: Nowa fabia czy używana yaris?

, także w kwestii spalania. Z opinii osób trzecich mogę tylko wysnuć taki bardzo ogólny wniosek, że należące do jednej klasy i jednego segmentu auta produkowane przez uznanych producentów prezentują zasadniczo bardzo zbliżony poziom techniczny i jakościowy. PS. Crash-test EuroNCAP Fabieda zaliczyła tez

o fotelikach raz jeszcze... czyli dylematy grrrrr

. Jedynie Sama firma ramatti robila crash testy wewnętrzne i zapewniają ze fotelik zdał je dobrze. No i cena Iseos prawie 800 a ramatti prawie 300 (różnica widoczna). Zajrzałam na forum zakupy i tam polecają właśnie ramattiego bo dobra jakość za absolutnie świetną cenę. Co robić? Który wybrać

Re: obrona renault

, że to po tamtej stronie oceanu samochody "stają się bezpieczniejsze". Ciekawi mnie to tym bardziej,ze widzialem crash-test > 900 robiony niestety u Saaba Dalszą część możemy opuścić. > No wlasnie-m.in. na tym polegal test-aby wykazac zagrozenie malyuch samochodow > w

jeszcze raz o fotelikach 0+ i I

się (a uwieżcie wertowałam cały net na temat fotelików) że dziecko max długo powinno jeździć tyłem. Największy jednak problem w tym, że ADAC nie robił testów na tym foteliku. Jedynie Sama firma ramatti robila crash testy wewnętrzne i zapewniają ze fotelik zdał je dobrze. No i cena Iseos prawie

Re: :)

chodzi o zdrowe dzieci to jedak montowanie tylem jest bezpieczniejsze i tyle. po cos robia te crash testy... nie tylko z nudow i chlopiwecej radochy robienia autami BUUM!! :P ps. obejrzyjcie sobie tez crash testy do fotelika chicco - jakm mawia beata- sredniaka cenowego... pasy wyrywaja sie

Re: Fotelik 9-25,ograniczony fundusz,doradzcie

dobre foteliki samochodowe, które osiągają przyzwoite wyniki w crash testach. W ich sklepie on - line zdarzają się fajne promocje, jak np ta

Re: Spór o używane samochody

motoryzacji :) Nie. Realista. W życiu nie zapakowałbym rodziny do trupa, nawet przypudrowanego, bo przeciętna obecna produkcja koreańsko-słowacka zapewnia stopień bezpieczeństwa o którym auto sprzed ponad dekady może pomarzyć. Wystarczy popatrzeć na crash-testy. A już nie wspominając o tym, że istnieje

Re: Małe autko.

Jesli w ogole koreancy robia w miare przyzwoite samochody to zaczeli od Kia Ceed wiec nie bardzo wiem jaki badziew chcesz zaproponowac. W tym watku mowa jest o klasie B gdzie koreancy nie mieli 5-10 lat temu nic do zaoferowania. Dlaczego Polacy potrafia zachwalac tylko i wylacznie badziew

Co mówi Euro-NCAP

W skrócie - róznica 100 kg między zderzającymi się samochodami zmniejsza szanse przeżycia pasażerów lżejszego o 7%. Poza tym wyniki testów zderzeniowych są uzgadniane względem samochodów tej samej klasy=masy. I tak np. punkty Polo nie są równoważne punktom Passata. http

Re: nadal nie pojmuje...

sprawami zajmuja od dawna,tym jest tylko Mesio i Volvo.Mesio juz robil > > doswiadczenia w latach 50-tych na nieboszczykach wypozyczonych z > szpitali. A Volvo robiło (robi?) crash testy z żywymi świniami za kierownicą;) Sadzono tych delikwentow za kierownice i jazda w sciane

Re: Zawieszenie

greenblack napisał: > > > Wszystko sie zgadza ale prawda jest taka, ze SAAB uchodził i uchodzi za ma > rkę > > ekskluzywną.Nie wymienie tyle innowacji co ty (Firma Saab pierwsza > > rozpowszechniła i zaczęła przeprowadzać crash testy, aktywne zagłówki, >

Re: FORD MONDEO/RENAULT LAGUNA

Odporność na korozję?? Oba auta mają gwarancję na perforację nadwozia 12 lat. Wiec nie rozumiem w jakim ceelu przeprowadzać takie testy. Jezeli producent daje gwarancje 12 lat, to mozemy byc pewni ze auto stojac 15 lat na mrozie i goracu na zmiane nie zacznie korodowac :) Co do

Re: FORD MONDEO/RENAULT LAGUNA

Odporność na korozję?? Oba auta mają gwarancję na perforację nadwozia 12 lat. Wiec nie rozumiem w jakim ceelu przeprowadzać takie testy. Jezeli producent daje gwarancje 12 lat, to mozemy byc pewni ze auto stojac 15 lat na mrozie i goracu na zmiane nie zacznie korodowac :) Co do

Re: Imigranci-mentalnosc ludzi.

mądrości. A jest tak, że dopiero dwa pierwsze chińskie samochody niedawno przeszły crash-testy na "cztery gwiazdki", czyli o klasę niżej niż uznane firmy motoryzacyjne. O laptopach "Lenovo" już wcześniej pisałem, ale muszę się powtórzyć: po roku od przejęcia produkcji przez Chińczyków IBM odebrał im swój

Re: Skąd czerpać wiedzę na temat fotelików.

dag6004 Troszkę mnie podłamałaś, myślałem że jest tendencja wzrostowa świadomości. Przynajmniej tu i w hurtowni widzę poszukiwania fotelików po crash testach, ale co z tego jak i tak są źle montowane, albo źle dzieci są zapięte. Wczoraj byłem u jednej dziewczyny z forum, która przeżyła z dwójką

Re: 'Kierowca Passata budzi respekt'?????????????

i dobrze wytłumiony w środku. Dla > mnie to coś więcej niż kawałek blachy. To wygodny sposób przemieszczania się. > > Pzdr. Są jeszcze samochody z tworzyw sztucznych i wbrew pozorom, np. "stary" Espace- najlepszy w klasie, wypadają bardzo dobrze w crash-testach. A szmochód to

Re: Kupując auto - czym sie kierujecie?

, ktory ponoc bardzo slabo zaliczyl crash-test. To chyba wszystko :-) Aha- musi miec klimatyzacje, wygodne fotele i dobre swiatla :-) To taki skrot... Pozdrawiam

Winnych jest wielu

"dorosłości", więc są bardziej infantylni niż kiedyś. W dodatku prawo przecież ich "chroni". Nie można im zadawać zadań domowych, nie można dać klapsa, nie można posadzić na drugi rok w tej samej klasie. No więc: "hulaj dusza piekła nie ma!". Ja też w wieku 16-18 lat myślałem, że jestem dorosły i często

PRZEKRÓJ o NCAP (long) ciąg dalszy

wystarczy 30. Wychodzi równo 10 tysięcy za gwiazdkę. Dużo? Ale żeby samochód na te gwiazdki zasłużył, producent przedtem musi zainwestować grube miliony w ośrodki badawcze i własne testy. W ośrodku Volvo pod Göteborgiem wykonuje się rocznie około 400 crash-testów na potrzeby wszystkich marek koncernu

Re: Zawieszenie

skórze". > Mało? Wszystko sie zgadza ale prawda jest taka, ze SAAB uchodził i uchodzi za markę ekskluzywną.Nie wymienie tyle innowacji co ty (Firma Saab pierwsza rozpowszechniła i zaczęła przeprowadzać crash testy, aktywne zagłówki, silniki z Turbo-można powiedzieć symbol Saaba

Re: Fiat 137

eksportu na rynki zachodnioeuropejskie) miał poduszki czołowe, to znalazłby się w gronie dziesięciu najbezpieczniejszych aut średniej klasy. Pomyśleć, 20-letnia konstrukcja! Bez poduszek crash-test wyszedł "tylko" dobrze.

Re: Suzuki Swift - potrzebuję opinii

zapóźniony - laski na niego nie lecą; ASO do błyskotliwych nie należy (Katowice/Tychy), aczkolwiek słyszałem też bardzo dobre opinie (Rzeszów), więc nie generalizuję; wynik crash-testu jest mi nieznany (pewnie na 5 gwiazdek nie ma co liczyć :)); wrażenia akustyczne przy prędkości 160km/h niezapomniane

406 porównanie

. Jedyne co się w tym aucie zestarzało, a co konkurencja w nowych modelach zdąrzyła nie tylko dogonić lecz również przegonić to bezpieczeństwo bierne podczas wypadku. W Crash testach 406 wypada jak przecietne auto z lat 90. Tu nowe Mondeo, Vectra, i wielka trójca, oraz japońce poszły mocno do

Re: obrona renault

bezpieczniejsze". > > Ciekawi mnie to tym bardziej,ze widzialem crash-test > > 900 robiony niestety u Saaba > > Dalszą część możemy opuścić. No niestety :-( > > > No wlasnie-m.in. na tym polegal test-aby wykazac zagrozenie malyuch > samochodow > > w ruchu

Re: co mam kupic ? ...Ford KA czy Matiz ????

porownywalnej cenie Ka bedzie ok. 2 lata starsze o duzo wiekszym przebiegu, poza tym praktycznie wszystkie Matizy zostaly kupione w Polsce jako nowe w salonie, w wiekszosci sa bezwypadkowe. W przypadku Ka jest to loteria. Na koniec podam jeszcze wyniki crash-testu. Oba nie sa liderami, w czolowym

Re: Kwiecien 2004, cd. 3 :)

najlepszy fotelik z crash testów. I pewnie bym w końcu pojechała do niemiec po któregoś romera, tyle że w międzyczasie na forum zakupy pojawił się temat o kiddy live plus. No i się okazało, że jest to też zwycięzca testów tylko że w klasie 9-36 kg (testy w 2003r. Wahrentest i adac). Ja wcześniej tej

Re: co mam kupic ? ...Ford KA czy Matiz ????

porownywalnej cenie Ka bedzie ok. 2 lata starsze o duzo wiekszym przebiegu, > poza tym praktycznie wszystkie Matizy zostaly kupione w Polsce jako nowe w > salonie, w wiekszosci sa bezwypadkowe. W przypadku Ka jest to loteria. > Na koniec podam jeszcze wyniki crash-testu. Oba nie sa liderami, w

Re: Punto, Yaris czy Corsa ?

lepsze wyniki w crash testach niż Punto, ale Corsa jest od Punto gorsza. -> WWW.EURONCAP.COM i bardziej > solidne marki, prawdopodobnie dużo łatwiej będzie je też sprzedać Yaris i owszem, ale w większa solidność Opla to nie bardzo wierzę. Zresztą zgodnie danymi TUeV (kategoria do 3 lat

Re: Suzuki Swift - potrzebuję opinii

błyskotliwych nie należy > (Katowice/Tychy), aczkolwiek słyszałem też bardzo dobre opinie (Rzeszów), więc > nie generalizuję; wynik crash-testu jest mi nieznany (pewnie na 5 gwiazdek nie > ma co liczyć :)); wrażenia akustyczne przy prędkości 160km/h niezapomniane (ryk > > silnika

Krótkie podsumowanie.

Panowie, Szczerze pisząc spodziewałem się takich bardzo niepochlebnych opinii o jej wyglądzie. Skorzystałem z rady i sprawdzilem wyniki crash-testów. Rzeczywiście ma tylko 3 gwiazdki, ale zdarzają się jeszcze lepsze "prawdziwki" np. honda civic z 1998; nissan almera; audi a4 i bmw 3 z ''97