r4 turbo silnik audi a6

Redakcja Moto.pl

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Nowe Audi A6 2018 - wrażenia z jazdy

Nowa limuzyna z Ingolstadt łączy w sobie najnowsze zdobycze technologii z doświadczeniem inżynierów, dla których wciąż liczy się przyjemność prowadzenia samochodu. Jak jeździ nowe Audi A6, zaprojektowane przez polskiego designera?

International Engine of the Year 2015 | Wybrano najlepsze silniki

International Engine of the Year 2015 | Wybrano najlepsze silniki

źródło: Okazje.info 1. miejsce - hybrydowy układ z BMW i8 (silnik elektryczny + trzycylindrowy turbo o pojemności 1,5 litra) Samochody: BMW i8 (362 KM)   fot. BMW 2. miejsce - silnik Audi 1.8 l TFSI Samochody: Audi A1 (192 KM), A3 (180 KM), A4 (120 KM, 170 KM), A5 (170 KM), A6

Audi A4 Allroad 2.0 TFSI | Test długodystansowy, cz. I | Wybór nieoczywisty

Audi A4 Allroad 2.0 TFSI | Test długodystansowy, cz. I | Wybór nieoczywisty

długodystansowego testu zobaczymy, jak uterenowione Audi sprawdzi się w polskich warunkach. Już niedługo pierwsze wrażenia z jazdy. Silnik: benzynowy ,R4 turbo, 1984 cm3 Moc: 252 KM przy 5000 obr./min. Moment obr.: 370 Nm przy 1600-4500 obr./min. Skrzynia biegów: automatyczna, 7b Wymiary (dł./szer./wys.): 4750/1842

Cadillac | Jakie auta znajdziemy w ofercie Amerykanów?

Cadillac | Jakie auta znajdziemy w ofercie Amerykanów?

litra i mocy 203 koni mechanicznych. Jeżeli potrzebujemy więcej to czeka na nas R4 2.0 Turbo z mocą większą o 70 KM. Topowa jednostka to rasowy 3.6-litrowy silnik V6, który oferuje kierowcy 325 KM. Wszystkie jednostki mogą współpracować albo z 6-biegową skrzynią ręczną, albo automatem, również 6

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

nie znajduje się już na czarnej liście. Okres występowania problemów: 2003 - 2007. Modele w których montowany był silnik 2.0 TDI: Volkswagen: Golf, Jetta, Passat, Touran, Sharan Audi: A3, A4, A6 Skoda: Superb Seat: Leon, Altea, Toledo, Alhambra fot. Marcin Sobolewski  

Audi a4

były na tvn turbo i na dsf testy aut klasy średniej z silnikami diesla. audi zostawił w pokonanym polu wszytskie które wymieniłeś, bierz w ciemno, nie zawiedziesz się.

Turbo, bez turbo, znowu turbo itd...

silnik bez turbo. BMW w tym czasie robi dokladnie na odwrot i juz w maju ma pokazac 335i z turbo a potem 535i z tym samym silnikiem. Pare miesiecy potem ma byc silnik 4 litry V8 turbo z BMW. Audi na odwrot po doladowanych RS4 i RS6 teraz pokazuje ich nastepcow bez turbo. O co chodzi? Chyba tylko

Re: 1.4TSI silnikiem roku 2010

Wynik z przedziału 1-1.4 litra 1. Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger (VW Golf, Scirocco, Jetta, Touran, Tiguan, Seat Ibiza Cupra) 307 2. Fiat 1.4-litre MultiAir Turbo (Alfa MiTo, Giulietta) 254 3. Volkswagen 1.4-litre TSI Turbo (VW Golf, Scirocco, Jetta, Skoda Superb, Octavia

Re: Najlepsze silniki 2011 roku

A czym się różni kompresor od turbo? (Audi S4 3.0 TFSI DOHC V6 (kompresor, 333 KM )

Turbo dziura

ekonomiczne. Oto wyniki: BMW 328i (silnik 3.0 litrowy R6 bez turbo, moc 230KM) kontra Audi A4 (2.0 FTSI R4 turbo moc 211KM). Spalanie wg EPA: 13,1L (BMW) vs 11,2L (Audi) miasto; 8,4L (BMW) vs 8,7L (A4) poza; wedlug C/D srednie zmierzone w tescie 9,4L (BMW) vs 10,2L (A4). Przyspieszenie 0-60 mph BMW

Turbo dziura

ekonomiczne. Oto wyniki: BMW 328i (silnik 3.0 litrowy R6 bez turbo, moc 230KM) kontra Audi A4 (2.0 FTSI R4 turbo moc 211KM). Spalanie wg EPA: 13,1L (BMW) vs 11,2L (Audi) miasto; 8,4L (BMW) vs 8,7L (A4) poza; wedlug C/D srednie zmierzone w tescie 9,4L (BMW) vs 10,2L (A4). Przyspieszenie 0-60 mph BMW

audi a4 quattro

posiadam A4 quattro 1.8t, kocham to auto ale przy cenie 4.45 za l paliwa juz nie tak mocno. mysle o zalozeniu instalacji gaz. w zakladach polecaja mi sekwencje(ok 5tys. pln). jak to sie ma i sprawuje w silniku z turbo???? czy ktos ma jakies doswiadczenia??? czy spalanie jest takie same jak

Re: Zalety, wady silnika 2.5 Mazdy z 6AT

W punkt komentarz grzesiolek... Najlepsze wolnossace r4 na rynku... Chwila.chwila.ale jest alfa... nie. Ta ma turbo. Mercedes.. kur wateż turbo, oczywiscie honda, honda rtype...o cholera-turbo.... A bmw... ? Audi. Nie ma już wolnossących benzyn. Szkoda... Jeep -- YCDSOYA

Re: Turbo, bez turbo, znowu turbo itd...

dokladnie na odwrot i juz w > maju ma pokazac 335i z turbo a potem 535i z tym samym silnikiem. Pare > miesiecy potem ma byc silnik 4 litry V8 turbo z BMW. Audi na odwrot po > doladowanych RS4 i RS6 teraz pokazuje ich nastepcow bez turbo. > > O co chodzi? Chyba tylko o to ze

Re: Audi A4

Przbieg auta nie jest autentyczny tak jak jego 'bezwypadkowość' ale silnik słabiutki jak do A4 - tapicerka w A4 nawet po 300tyś km powinna wyglądać świeżo więc to też nie ma nic do rzeczy - co do auta to mój kolega ma do sprzedania A4 salonowe 97r - sam kupował będąc w USA więc taka wersja a

Re: Nowe RS6 z turbo ?

.Podobno ma być bi- turbo . Audi przecież pokazało w RS4 ,że potrafi zrobić fajny silnik bez wspomagaczy .

Re: Audi A3 bliżej Polo

Te nowe silniki to badziewie. Nikt nie osiągnie tych 4,5l co jakis czas rozleci sie turbo, a po 200 tys. bedzie klekotał jak diesel mojego dziadka (golf II 1989r.) :)

Re: R4 czy V6, a może V8 albo V12 ??

Ok na poziomie Ferrari, Lamborgini itd. na razie nie ma alternatywy. Na razie. Ale poniżej 500 koni masz już Audi RS6, Porsche Turbo, a im niżej tym wybór większy. Czy RS6 i 911 Turbo to są tanie samochody ? Nie, więc argument o cięciu kosztów to bzdura. Poza tym nie do każdego silnika można

SUV Audi

Ma taki być, ale dopiero ok. 2005 roku, rzecz jasna spokrewniony blisko z Touaregiem i Cayenne. Faktycznie polityka VW lekko dziwną jest, z drugiej strony jednak Audi zostawiono pewne rzeczy ekstra, których u VW się nie znajdzie - aluminiowe nadwozia albo silniki benzynowe V6 czy V8 z turbo

Re: silniki Audi

Dobry wybór - A4, po spełnieniu pewnych warunków, to obecnie najlepsze auto klasy średniej. Z uwag co do silników: Popieram wskazujących 2-litrowe turbo z S-Tronikiem (dwusprzęgłowa przekładnia) i quattro. Właśnie w tej konfiguracji A4 jest najlepszym autem w klasie i upakowuje w jednym aucie

Re: Audi A1 1.4 TFSI Senner Tuning

NoTurboNoFun to musiałeś mieć jakiś silnik zajeżdżony, bo fakt trochę oleju bierze, ale bez przesady, a co do spalania to ten silnik i tak jest oszczędny przy spokojnej jeździe więc nie pi**l głupot, to nie disel.

Re: Audi A4 1.8T

leon.zbowidowiec napisała: > 0w30 ???? to chyba do TDI a nie turbo benzyny i to tez lepiej lac 0w40. > Do 1.8T to najlepiej 5w50 np. mobil1 do tego silnika vw zaleca syntetyk 0-40 lub 5-40

Re: AUDI A4B5 jaki silnik najlepszy?

Polecam silnik 1.8 20V bez T. Jest to bardzo dobry silnik do gazu i wtedy mamy dynamiczny, oszczędny samochód. Silnik 1.8 T z turbiną tez fajnie jeździ, ale w takim starym samochodzie turbo będzie do wymiany, a to już kosztuje 7 tys. złotych. Do 1.8T też można wsadzić gaz, ale jest to dość

Re: AUDI A4 1.8T

ktorego trzeba sie trzymac z daleka. Posiada wady konstrukcyjne od tego np turbo pada. Jak chesz konkretny ekonomiczny silnik to a4 to kup TDI 130 koni, ma lepszy start niz 1.8T. A jesli kreci cie bezynka to kup hondzine, hondy osiagaja podobna moc przy tej pojemnosci bez turbo czyli o jeden

TSI a Twincharger (z innego watku)

mozna znalezc aktualnie nastepujace silniki TSI VW 1.4 TSI (turbo) 1.4 TSI (turbo + kompressor) 1.8 TSI (turbo) 2.0 TSI (turbo) AUDI: 1.4 TFSI (turbo) 1.8 TFSI (turbo) 2.0 TFSI (turbo) SKODA: 1.8 TSI (turbo) 2.0 TFSI (turbo) SEAT: 1.4 TSI (turbo) 1.8 TSI

Re: Audi prezentuje nowy silnik 1.8 TFSI

ta, ale takie x6 3.5 to jest szóstka. generalnie szóstki rzędowe czy V to pijaki i tak mają mieć. ale zwykłe turbo? jak nic wrócę do hondowskiej 2.4 tam jest 1 litr oleju na 10 tys KM...... a koni 190 (ostatnio nawet ze 200)....

Re: Audi A4 1.8T

z rocznika 2000 i zrobilem nim 240 tysiecy kilometrow i zadnych problemow oprocz wspomnianych cewek.turbo nie wymagalo wymiany a silnik pracowal bez problemow.nigdy tez nie wyczytalem na forum o tej rurce zeby komus sie zatkalo.jedyne problemy jakie mialem to wspomniane cewki

Re: Nowy V8 Twin Turbo BMW

> Co do Audi 4,2, to ciężko porównywać, bo jest to silnik wolnossący. Technicznie oczywiście nie, ale rynkowo jak najbardziej. Dzisiaj A8 4.2 kosztuje w Niemczech 76500 €, BMW 750i - 78000. X6 z 4,4 TT ma kosztować 73800, X5 4,8 kosztuje 69500... No to z tego wywodu, biorąc pod uwagę

Re: AUDI A6 3.0 QUATTRO

Gość portalu: Marek napisał(a): > O ile pamietam to Audi modelem A6 zdobylo w USA renome > najbardziej zawodnego samochodu luksusowego. Trochę poczytałem o "awaryjności" A6 w Stanach. Goście skarżyli się, że np. zderzak ociera o koła, a przyczyną było nonszalanckie parkowanie na

Re: V12 TDI w Audi Q7

kumam. A w takim razie jeszcze jedno pytanie ;) Pojawiaja sie co jakis czas silniki R5. Kiedys w audi bylo ich troche wliczajac w to silnik od RS2 - czyli 2.2 Turbo z 315KM. Tyle, ze w audi byly wzdluznie. Ale np we fiatach, lanciach sa takie motorki wsadzone poprzednie (of kors wyjecie

Re: AUDI A4B5 jaki silnik najlepszy?

bezawaryjnnych hond, renówek itd." :) Jesli chodzi o silnik w A4 B5 to najbardziej bezawaryjny i ładnie chodzący silnik w gazie oczywiście sekwencja to 2.4 V6 benzyna, ale pali około 12 litrów gazu - jesli chcecie ekonomicznie to najlepiej 1.8 125 kM bez turbo z instalacją gazową dobrze sobie radzi

Re: Audi A8 | Pierwsza jazda

A czasami się wam coś nie popierniczyło ?? Auto z oznaczeniem "4.2TDI V8" ma silnik "Diesel V8, turbo, 4134 ccm" co się zgadza ale: - "4,2 FSI V8" ma silnik "benz. R4, 1997 ccm" aha jasne :) nie dość że pojemność źle to jeszcze rodzaj też bo V8 to jednak nie R4 dodam że broń boże nie jest to silnik

Re: Audi A4 1.8T

zajebista fura, akurat ze ma dwa minusy - troche pali, bo to naped na 4 kola, ale nie haldex, to dobra wiadomosc, no i to ze turbo sie moze rozsypac. jezeli bedziesz naprawiac w ASO to mozesz sie powiesic. acha - no i olej - powiniensz wlewwac najlepiej pelny syntetyk - naprzyklad Castrol SLX 0

Re: Rodzinny 4x4 do 50.000,-

budżet 50 tys. zł - audo allroad c5, audi a4 B8, audi a6 C6 (uwaga na silniki!!! przed zakupem czytaj) volvo xc70, xc90 (motory z turbo plus gaz, diesel D5) outback - (uwaga na silnik 3.0) passat 4 motion, skoda scout grand cherokee diesel, pb+gaz gdybyś szukał realnego 4x4 - wtedy Japonia

Re: Rocket Sedan - Audi RS4

waskes29 napisał: > Nie jest to juz taka rewolucja jak pierwszy RS4 jeszcze na bazie audi 80 avant > > a moim zdaniem RS4 powinni robic nadal tylko w wersji kombi dla > podtrzymania tradycji a sedany oznaczac inaczej . > Jesli chodzi o silnik w tej nowej

Re: silnik 1.8 20V bez turbo (VAG) - prosze o opi

dzieki,moze ktos jeszcze? p.s.oczywiscie chodzilo mi o silnik z koncernu vag ;] a konkretnie o to jak ten silnik sprawuje sie w audi A4/A3... a moze do A3 starczy 1.6 - nie jestem zbyt wymagajacy jesli chodzi o osiagi ;]

golf 6 i audi a3 i jeszcze sie zastanawiasz?

Jesli chcesz miec audi, to kupuje sie a4 albo wieksze. Audi a3 jest produkowane tak, ze bierze sie golfa zamienia znaczek i przy tym samym wyposazeniu podnosi cene o 30-36%. Naiwnych na to nie brakuje bo ludzie lubia sie "pokazac" sasiadom. W golasie bez silnika made by audi zamiast miec

Re: Audi 80 (1986 - 1995)

Audi S2 z 1990 roku ma 220 koni (silnik 2.2t oznaczenie 3b) wersja 230 koni pojawiła się dopiero w końcu 1992 roku i miała 6 biegową skrzynię (oznaczenie silnika ABY). Poza tym co to za informacja, że lepiej unikać wersji S2 ze względu na wysokie koszty eksploatacji? Przecież to chyba cecha każdego

Re: Audi A8 | Pierwsza jazda

Model 200 pojawił się w 1976 roku (kod C2). Podobnie jak C3 różnił się tylko szczegółami od 100. Z rzeczy wartych wspomnienia tylko w 200 występowała z silnikiem 2,2 turbo 170KM.

Re: Turbo is back :D

silniki ale brak jej wiekszych modeli. Pokaz mozliwosc > i > > silnikowych w S2000 jest wspanialy ale teraz prosimy o V8 i pare V6 w > zakresie > > od 2,5 do 3,5 litra. > > Na przyklad w A8 4.2TDI jest specjalnie skonstuowana skrzynia ktora specjalnie

A8 4.0 TDI vs BMW 740d vs S400 CDI ???!

Macie kase, wolny wybór, co z tej trójki byście kupili i dlaczego??!Merc ma najlepsze zawieszenie,sporo miejsca i jest prosty w obsłudze,podobno ma dość głośny silnik ; Audi ma za.ebisty silnik,super przyśpiech no i Quatro;pneumatyczne zawieszenie ale słabsze niż merc, BMW ma full miejsca

Re: BMW M5 vs Audi S6 (test, AB)

waskes29 napisał: > Z tego co czytalem to mowi sie ze ma byc V10 twin-turbo i > zapowiadany jest na 2007/2008 r . > Zawsze maja jeszcze mozliwosc podrasowania silnika tak jak w Lambo > ktory ma 500koni wiec mysle ze jeszcze dodatkowo z 20

nowe Audi RS4 - V8 wolnossacy i 420 KM

nowe Audi RS4 ma silnik FSI V8 - 32 zawory, moc 420 KM i jest to wysokoobrotowy silnik wolnossacy ! moment obrotowy 430 Nm co ciekawe Lancer EVO VIII FQ-400 ma moment 481 Nm z dwoch litrow na turbo czy to nie dziwne V8 z technika FSI a tu zwykle R4 osiagow poki co nieznam ale jak

Re: BMW M5 vs Audi S6 (test, AB)

karakalla napisał: > No ale ponawiam pytanie: czy RS6/+ (?) będą atmosferyczne, czy doładowane? Możn > a mieć obawy, że V10 + quattro + tiptronic + turbo/kompresor nie zmieszczą się > nawet w cielsku A6. Z tego co czytalem to mowi sie ze ma byc V10 twin-turbo

Re: stałe 4x4 w audi

ostatniim pojazdem ze stałym 4x4 była 155 > 2.0 turbo . tam równiez były 3 mechanizmy róznicowe ,tyle ze torsen był na > tylnej osi. No właśnie ja o tym pisałem. Nie znam się, ale chyba wielkiej różnicy pomiędzy 4x4 z Subaru (prawie każdego), Audi (niektórych) i AR (mało których) nie ma

Re: Pierwszy taki silnik roku

" (pojawiło się np. w opisie Audi R8 z Le Mans). To po kolei (od małego do dużego): -1.2 TSI 8V 105 KM - turbo 1,6 bara + intercooler woda-powietrze -1.4 TSI 16V 122-125 KM - turbo 1,8 bara + intercooler woda-powietrze -1.4 TSI-T 16V 140-180 KM - turbo+roots 2,5 bara + intercooler powietrze-powietrze -1

Re: R4 czy V6, a może V8 albo V12 ??

V6 były do dupy. >Co do stereotypów i BMW ja nie mówię czy to dobrze czy źle - stwierdzam jedynie fakty : BMW nie robi silników z turbo, a Mercedesy i BMW w Polsce upodobał sobie element. Gdybyśmy żyli w normalnym kraju też wolałbym mieć AMG, albo M5 niż najlepsze Volvo (tym bardziej

konkurs-wiedza o motoryzacji - prosze o pomoc

wersji z silnikiem benzynowym turbo i napędem 4 X 4 a) Mazda 323 b) Honda Clivic c) Nissan Sunny 3. Który z samochodów występował w wersji z silnikiem o nieparzystej liczbie cylindrów a) Alfa Romeo 33 b) BMW serii 3 c) Polononez 4. Który z samochodów był pierwszym seryjnie produkowanym

Re: Rocket Sedan - Audi RS4

u nas A4 z silnikiem od S4 ( nie RS4, no i oczywiście w pizdę mu wstwili odpowiednio ;) ) wygrywa wszystko na 1/4 mili, to co to będzie jak do tego motoru ktoś dołoży jakieś wiadrzaste turbo? Wpis żartobliwy, prosze na mnie nie krzyczeć i nie cenzurować :)) -- 13. Prowokacje na forum a

Re: Volvo V70 2,4 D czy Audi A6 Avant 2,5 TDI

to niekoniecznie trafiłeś w to co potrzebujesz. Eksploatacja tego silnika troszkę kosztuje. Jeśli szukasz auta po pierwsze komfortowego, to owa A6 i owszem jest nim :) Silnik 150km to pierwszy klekot V6 w rodzinie. Co za tym idze ma swoje mankamenty - głównie lipne wałki rozrządu. Do tego problemy

1.8 turbo - co i jak?

Mam pytanie stare prawie jak historia motoryzacji: ile jest wersji i czym się różnią silniki 1.8 T? Oto moja wiedza: Powstał (w 95tym ?)jako 204 konna jednostka, która została ograniczona do 150 KM. Oferowany jest/był w: Audi A3/A4/A6 150 KM - turbina KKK K03 A

Re: Audi prezentuje nowy silnik 1.8 TFSI

2 litry oleju???? W benzynowym , podobno nowym i nowoczesnym 2.0 TFSI - to jest żenada. Nie wyobrażam sobie wożenia w bagażniku dwóch 1-litrowych baniek i po przejażdżce Śląsk - Wybrzeże i z powrotem wlewam cały 1 litr !!! hahahah ruina i wszystko w temacie. R-U-I-N-A I jeszcze to spalanie

stałe 4x4 w audi

os i dodatkowy centralny, mechanizm róznicowy typu Torsen(układ slimaków i slimacznic pełniacy równoczesnie role szpery) . system ten montowny był np w audi a4 rocznik 94 wzwyz i w blizniaczym konstrukcyjnie passacie b5. w innych modelach audi ,z silnikami montowanymi poprzecznie ,nie ma

Czy może wiecie...

Czy wiecie gdzie mogłbym znaleźć dane techniczne Audi A4 z 97 roku?Głównie chodzi mi o silniki 1.9 TDI,1.8 i 1.8 Turbo benzyna.Jeżeli wiecie,to dajcie znać.Kumpel chce taka kupic,więc pomagam mu w tym.

Delta w mocnej czerni

200km w takiej delcie i 90% niemieckich samochodów na naszych drogach nie ma szans ale to nic i tak audi a4 b5 z silnikiem 1.8 turbo jest "lepsze"...

Re: BMW 5 na nowy sezon

.0 turbo w wersjach ok. 260-270KM, ale w modelach S3 i TTS, więc pewnie odpowiedzią będzie po prostu przeniesienie tych silników do modeli bez S... jak na razie nie oferują w ogóle benzynowego R4 w A6... z drugiej strony teraz mają nowe A6 więc pewnie sprawa jest otwarta co do Mercedesów, nie znam się...

Saab 9-5 2.8 V6 Turbo XWD | Test wideo

@ionen76 Co było pierwsze? Insignia czy 9-5? Gdyby najpierw pojawił się Saab, a rok później Opel, taka wersja jeszcze by przeszła, że oto Szwed użycza blasku uboższemu kuzynowi. Tok myślenia VW = Audi jest może i pociągający, tyle że opiera nie opiera się na faktach, z wyjątkiem tożsamości A3

Re: Warto kupic Audi A3?

Witam!warto. proste i tanie w serwisowaniu zawieszenie,dobra dostepnosc czesci . pod wzgledem niskich kosztów eksploatacji godne polecenia sa jedynie silniki :1.6(8v) oraz 1.9 TDI(90- 110 KM,chociaz w pojezdzie z 98 roku trzeba liczyc sie z przebiegiem ok 200.000 KM i koniecznoscia

Re: Opel Insignia 2.0 Turbo - za kierownicą

potencjał niż quattro audi. Problem tylko w tym, że opel (i saab, też w to wyposażany) mają gorsze silniki i skrzynie biegów niż audi. Gdyby nie to, król napędów 4x4 dla popularnych limuzyn pewnie by umarł. Pozdrawiam v-6

Posjuchajcie jak brzmi sportowy V12 TDI !!!

Silnik ma 5,5L pojemnosci, 650KM, 1100Nm, BiTurbo i dwa filtry czastek stalych. Audi R10 z tym silnikiem bedzie startowalo w przyszlym wyscigu 24h LeMans. Link z prezentacji (prezentacja trwa okolo 45 minut, ale silnik slychac na poczatku filmu

o A4 (B6) i zmianie auta

i prowadzi sie zajebiście. Ostatnio kilka razy pozyczyłem od kolegi jego stosunkowo swieze audi A4 w opakowaniu B6 - czyli drugi wypust A4ki. I... kurna, ja audifil sie srodze zawiodłem... Niby swietnie sie trzyma drogi, mozna gnac po prostej i po zakretach, w srodku standardowo ładnie (i

czy olej traci swoje właściwości , jak leży rok

witam , mam takie pytanie , jeżeli kupie olej do silnika castrol edge turbo diesel 5w40 i bede go trzymał w domu przez rok do następnej wymiany , czy straci jakieś właściwości ? czy nic sie nie stanie ? samochod posiadam audi a4 1,9 tdi 130km , pozdrawiam darek

Re: 5 cylindrów-co za nimi przemawia?

stare elteki 28-46 mialy silnik 2.4 6 garowy z turbo i bez, ten sam silnik vag udostepnilo volwo240. 5 zylindrowka w audi powstala po " ucieciu" jednego gara, poniewaz 6 cylindrow w rzedzie nie zmiescilo by sie do audi. audi m asilnik umieszczony wzdluz z napedem konstrukcyjnie pierwotnym na

Dlaczego VW zrezygnował z dobrego silnika?

Chodzi mi o silnik 1.8 20V/125 KM.Wydawałoby się nowoczesna technika,pięć zaworów na cylinder,dobre osiągi przy małym zużyciu paliwa itp.W ofercie był ok.2 lat w audi a4 i passacie.Potem koncernowi się coś odwidziało i powrócił do żenującego chyba z 10-cio letniego,dwuzaworowego silnika 2

Re: BMW 5 na nowy sezon

@m, po doczytaniu... Audi nie ma w swojej ofercie (ewentualnie poza jakimś jednym wariantem w A1, choć na stronie nie piszą o tym) silnika 1.4 TFSI turbo + kompresor... czyli tego silnika co jest przedstawiany jako bardzo awaryjna pyrkaweczka, a jedynie ze zwykłym turbo, które problemów nie ma

Re: choćby nawet paliwo było po 8zł za litr,

Jeśli chodzi o silniki Audi to zdecydowanie najlepszy to 4.0 V8. Najlepsza szóstka "bęzyna" to 3.0 R6 BMW (najlepiej z dwoma turbo). Najlepsza szósta w "dyzlu" to 3.0 V6 produkowana przez VM Motori. Kupowanie małego szrociku w "dyzlu" na klimat w Wolsce to porażka, a jeżdżenie nim po mieście to

Re: warto kupić audi a6 avant 2,5 tdi z 2000 ro

ujezdzam v70 z 2,5 tdi, autko jest 1998 roku. W tej chwili ma 268 kkm W srodku wszystko napier..ala, ale to ot. Co do silnika. Pali znosnie, halasuje jak traktor, dyzmi jak potiomkin. Z tancow: kolo pasowe poszlo w drobny mak, pompa wtryskowa rowniez, to juz ladna sumka turbo tez juz pora

Re: PORADA AUDI A8

> 3.7 silnik Audi jak sie nie myle ma podwojne turbo i jest duzo drozszy w > eksplaatacji i bardzie zawodny, ale bedzie silniejszy jak ci na tym zalezy. Się mylisz, bo biturbo miała jednostka V6 o pojemności 2671 ccm, osiągająca w A6 C5/Allroadzie 230 lub 250 koni, w S4 B5 265 koni, a w

Motodziennik:

trochę kicha, żeby z silnika 3.0 v6 wycisnąć takie same osiągi i przyśpieszenia podczas jazdy to spali tyle samo co 4,2 v8 / bezsensu , moje audi 2,6l benzyna ma lepsze osiągi od 1,8turbo a palą tyle samo :/

Re: Magiczna granica 500 KM

problemami, potrzebne były modyfikacje silnika, a w efekcie są problemy (wycieki oleju). 2. Silnik 4.2L biturbo 450KM tkwi pod maską RS6. Wypadałoby, aby w RS4 było coś mniejszego. Może pod maskę RS4 upchną 4.2 turbo, ale nie biturbo? Ale jak - sam nie wiem. Pzdr Niknejm

Re: Rocket Sedan - Audi RS4

Pod każdym względem dzisiajsze RS4 jest niedoścignione dla RS2, które było diabelskim autem, ale na tamte czasy (10 lat temu). Teraz wiekszość miałaby pewnie problemy aby tym wogóle ruszyc spod świateł. Turbo dziura była tam tak wielka jak smocza jama. Poniżej 2500 silnik przyspieszał w

Re: silnik 1.8 20V bez turbo (VAG) - prosze o opi

janusz_kluczyk napisał: > dzieki,moze ktos jeszcze? p.s.oczywiscie chodzilo mi o silnik z koncernu vag ;] > a konkretnie o to jak ten silnik sprawuje sie w audi A4/A3... a moze do A3 > starczy 1.6 - nie jestem zbyt wymagajacy jesli chodzi o osiagi ;] tez sie specjalnie wiem

Re: AUDI A4 co mi powiedzie na temat tego samocho

Moja rada dotyczaca w zasadzie kazdego samochodu a nie tylko A4 to nie kupuj nigdy z poczatku produkcji tylko modele po pierwszym fl (i to zarowno z salonu jak i uzywane ). Co do A4 to 1.8 20v nie byl najbardziej udana konstrukcja - dopiero dolozenie turbo i nastepnie fl tego rozwiazania daly

Re: Pytanie o turbosprezarke w silniku VW 1,4TSI

. 2. LPT w benzynowych ma chyba jeszcze jedno uzasadnienie: pozwala stosować paliwo o niższej liczbie oktanowej. W każdym razie konieczność stosowania "minimum 98" w moim byłym audi firma tłumaczyła obecnością HPT właśnie. A swoją drogą, BMW silnikowo staje się klasą samą dla siebie. Pozdrawiam v-6

Re: Po co mi tyle biegow w dizlu?

.o FSI to tez sa nieelastyczne silniki? Wiekszosc nowych samochodow ma 6 biegow od kompaktow w gore. Audi S6, RS4 ,S8 itd czyli wszystkie ponad 400konne a kazdy ma 6 biegow .Nie powiesz mi chyba ze to nie sa elastyczne silniki? -- -------------------------------------------------------

Re: Opel Insignia 1.4 Turbo

Komplikacja? Skrzynia CVT jest duzo prostsza kontrukcja od skrzyni klasycznej. Mozna za to powiedziec ze jest bardziej zaawansowana technicznie. Nie wiesz chyba co do konca oznacza slowo kompikacja. A co do awaryjnosci. To ze audi nie potrafilo sprostac tej ambitnej kontruukcji nie oznazca od

Re: Nadchodzi nowe BMW M3

R6 zostaje w 325 i 330 :) 440 KM z niedoladowanego R6 sie nie da wyciagnac, a jak sie chce konkurowac z Audi S/RS to 400 KM to minimum... A BMW nie skala sie doladowaniem w swoich silnikach (podobnie jak Honda, chos sa pogloski ze nowy Civic bedzie mial turbo).

Re: 2.5 TDI w Audi A6 powyżej 2000 roku

to będziesz jeździł. Odstawiając druciarstwo/zaniedbania szybko popłyniesz aż się zdziwisz :) Silnik moim zdaniem wart uwagi jak robisz trasy. Na małe przebiegi czy miasto to chyba jest na wyrost. 1.9 tdi (nawet 130km) moim zdaniem w A6 należy odpuścić. Raz że ciężko będzie znaleźć z

Re: BMW 330d xDrive - test wideo

co ty gadasz człowieku cytat: nie ma jak lexsus a do tego jeszcze isf bije bmke o glowe albo teksty a6 jest lepsze ahahahha bmw robi wyśmienite silniki i napę na tył ( sa i na 4) ale ja wole na tył bo mam lepsza frajde a audi pospolity przednionapedowiec i porownaj sobie cene audi do bmw. 333km

Re: ciekaway artykul - utrzymanie Audika z V8

Mamy kilka problematycznych silników V8 - BMW i Audi i na razie jeden V6. 6 cylindrowych silników jest jednak sporo więcej (8 też) i jakby nie patrzeć mniej cylindrów = niższe koszty... Spalanie też niższe. A chyba jednak 6 cylindrów jest fajnie że niż 4 lub 3. Więc chyba teza o kompromisie jest

Re: Konstrukcje Audi,konstrukcje Volkswagena.

Gość portalu: Niknejm napisał(a): > He he he, może wreszcie VW zaprezentuje seryjny silnik wolnossący o parametrach > > tego z Corolli TS (1.8 192KM). Doładować turbo to potrafi każdy. A zrobić > silnik wolnossący o takiej mocy jednostkowej - to już niestety trzeba coś

Re: Audi prezentuje nowy silnik 1.8 TFSI

@1.8 O sekundę szybciej. Na pewno. Nawet (dużo lżejsza!) Corolla 1.8 192 KM osiąga setkę po 8,4 s. Zresztą zauważ orle, że nigdzie nie napisałem o wartości momentu. Napisałem o dostępności mocy. Co z tego, że przy tych 7000 masz 170 KM, jak przy 6000 lub 7500 masz np. tylko 150 KM. A taki silnik

Re: A4 po dwch (prawie) tygodniach

marekatlanta71 napisał: > No tak, ale samochod ze "zwykla" sprezarka pali wiecej niz z turbo. Na ten temat byla juz krotka dyskusja na A-M. Autocytuje: sniperslaststand napisał: > Jaki to ma sens? Kompresory nie polepszają/gorzej > polepszają sprawność silnika

Turbo vs. obroty - dla niknejma :)

"wiertarki" Hondy są w czołówce... wolnossących :) I tylko takich :) Co więcej, kupując tego type-r oczywiście najbardziej bedziemy zwracać uwagę na spalanie :) I każdy kto czyta forum GW wie, na podstawie baśni z tego forum, że turbo to max 5-10 tyś km zrobi. A w silnikach vw to nawet i 1 tyś nie zrobi

Re: MEGATEST: Audi A3 3.2 Quattro

soft turbo. Ten silnik w RS4 wyciągał 380 KM, a czipuje się to do 600 KM.

Re: Najbardziej nieudane silniki ostatnich 20 lat

, a jak to wygląda teraz. I jeszcze o silnikach W. Problem W8 rozwiązał się sam. Wraz z końcem obecnego Passata nastąpi kres "kariery" tego motoru. Piech odszedł i nie ma już odgórnego nakazu montowania tego dziwoląga w Touaregu i Phaetonie, więc zatąpiły je 4.2 z Audi. Gorzej z W12

Re: Chce kupic AUDI A4 1,8 T z 1999 r , co sadzic

i niewysokie spalanie jak na silnik turbo . Zwroc tez uwage na przeguby zewnetrzne tez dosc szybko sie zuzywaja koszt jesnego to ok.300zl , jak nie bylo napraw blacharskich to nie ma szans na znalezienie rdzy . Jak mozesz wydac troche wiecej kasy to lepiej moze kupic model po zmianie

Czy silnik R6 powoduje ze w srodku jest ciasno?

mam 163 cm wzrostu moje odczucia moga nie byc wiazace dla wiekszosci lecz oto wymiary obiektywnie zmierzone wedlug automoto: Audi A4: Dlugosc samochodu: 4486 cm Odleglosc od oparcia przedniego fotela do sciany przegordy silnika: 970-1190 cm Dlugosc siedziska przedneigo fotela

Re: Silniki (normalne)

ale ma turbo i ma 1000 Nm dostepne od 1800 Obr jeszcze dochodzi do tego nowe CLK-DTM ktore ma byc szybsze od obu powyzszych:) CLK-DTM moze zejsc ponizej 4s a to sa rejony dostepne do tej pory tylko dla "best of the best" np Enzo, F1 czy RUF 911 Turbo

Małe a ciche. Co polecacie?

Cześć, mam kilka pytanek, nie za bardzo orientuję się w temacie. 1. Czy ma sens szukanie kompromisu "mały rozmiar - ciche wnętrze"? Czy to jest na zasadzie coś za coś i nie istnieje złoty środek? Czy np. Audi A3 jest ciche przy 4 tys. obr/min? 2. Od czego zależy głośność silnika? Diesel

GT2, TURBO RS4 M3 i Corvetta

było ciekawiej znalazłem tez test Rs4 w fabryvcznej wersji (380 koni) i do 100 potrzebuje 4,9 do 200 17,8 sekundy hamuje ze 100 na zimno 36,1 metra na ciepło 38 metrów. żeby lepiej porównac to 1000 metrów ze startu zatrzymanego robi w 23,9 sekundy gdzie Turbo 22,6 a Gt2 22,6 dorzucam tez nowe

Re: AUDI A4 co mi powiedzie na temat tego samocho

Ja mam takie audi właśnie z 95 roku. Silnik 2.8 i napęd na 4 koła. Auto jest świetne. Fakt czasem zdarzają się jakieś drobiazgi, ale części zamienne mają naprawde śmieszne ceny, tłum jest b.dobrej jakości zamienników. Przykład: kierunkowskaz przedni 40zł :) Minusem tego auta będzie wiek, jak

Re: Motodziennik: Do trzech turbo sztuka?

) - 3,8L - 345 KM / 400Nm Przy czym BMW relatywnie robi wyjątkowo mocne silniki (na dodatek oszczędne), i auta te są znacznie droższe(nowoczesna technologia kosztuje) niż "budżetowe-sportowe")... Ciekawa sytuacja jest w Audi A5: - S5 - 3.0 TFSI - 333 KM - turbo (drogie auto) - A5 3.2 V6 FSI - 265 KM

Re: Opel Insignia 1.4 Turbo

Nie twierdze, ze diesel jest idealny, ma swoje wady. Niemniej jednak jego wadami czesto sa obarczone rowniez nowoczesne silniki benzynowe. Dwumasowe kola zamachowe sa powszechne. Np. ciezko kupic benzynowe BMW E60/61 bez dwumasu. Co wiecej BMW juz pracuje nad trojmasowym kolem do silnikow

Re: AUDI A4/BMW seria 3/MERCEDES KLASA C

bylo wziac 330. Ale za pozno w gdybanie. Audi 1.8 ma troche za maly silnik wedlug mnie choc te 170Km z turbo nie jest zle. 3-jka w kwietniu ma sie ukazac z 6-cio biegowa skrzynia. BMW 3 rowniez ma 4-ro letnia gwarancje oraz 45 tysiecy mil oraz bezplatny serwis w tym czasie. A Mercedes klasy C

Re: Downsizing najszybszych Audi i BMW

. Przy zastosowaniu odpowiednich materiałów do budowy silnika można uzyskać bardzo wysoki moment obrotowy z relatywnie niskiej pojemności silnika. Amerykańska technika motoryzacyjna jakoś nie może oderwać się od swoich korzeni z lat 50 XX wieku. Świat poszedł do przodu a oni dalej hołdują zasadom budowy

Re: R4 dla europejskiej biedoty

-cylindrowymi silnikami. > Powtarzasz się i do tego nie w temacie :) Znowu bełkot. Jaka jest sprzedaż 6-cylindrowców w Europie, a jaka w Ameryce? , topowe r4 mogą być znacznie droższe > > od wielu v6 I to jest właśnie nonsens w wykonaniu Hondy - np. S2200. Generalnie jednak

Re: Outback, C-klasse, Galant???

Audi jest znane od początku lat 80. Tam jest jeden z najlepszych napędów na 4 koła. Subaru i Audi to specjaliści w tej materii. Oprócz A3 gdzie napęd jest dołączany wszystkie Audi mają stały napęd. Co do kradzieży to Audi jest tak samo chodliwe jak Mercedes. Subaru zdecydowanie najmniej, pomyśl

Re: Audi A6, BMW serii 5, czy Mercedes klasy E?

zarówno od BMW jak i AUDI. W ogóle AUDI poszło chyba jeszcze dalej - myślę że A6 bez pneumatyki to zwykła taczka na sportowych sprężynach. Porównując te same silniki: 530d, 3.0Tdi i 320 CDI - najnowszym silnikiem i najmociejszym cieszy sie Merc (V6 224 KM), jednak dla tych co osiagi kochaja BMW ma

Spór o TDI

Być może już niedługo znikną wszelkie JTD, DCI, CDI, HDI itd :) - jak wiadomo koncern VW (a właściwie Audi) zastrzegł sobie skrót TDI na oznaczenie jego silnikow. Używana przez firmę Audi nazwa “TDI”, która odnosi się do typu silnika turbo diesel, nie jest znakiem towarowym

Re: Rozmówki dealerów Subaru między sobą :-)) o/t

Subaru - trzeba sie przyzwyczaic) oraz nieco ciasnawe z tylu wnetrze. Ogolnie jednak auto bardzo dobre - moim zdaniem lepsze niz Audi A4. Audi ma co prawda lepsze wnetrze.

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

(Audi A6 jest tak totalnie anonimowe jak tylko można), AWD oparte o torsena jest, DSG będzie, a w rejon przyspieszeń poniżej 7 sekund wprowadza A4 już dwulitrowe turbo. Wszystkie kluczowe dodatki, jakie są w A6, pewnie też będą do nabycia w A4. Na dziś nie bardzo widzę jakikolwiek sens kupowania

Re: O co Wam chodzi z ta ekologia?

Oczywiście, że turbo to nic nowego. Oprócz tego ekstremalnie drogiego Audi były w latach 80-tych dostępne Saaby 900 2,0 turbo 140-185 KM, Renault 5 turbo 1,4 110-160 KM. Mercedes od 15 lat sprzedaje benzynowe C klasse 1,6-1,8 prawie wyłącznie z kompresorem. Pamiętam jak w latach 80-tych była afera

Re: Posjuchajcie jak brzmi sportowy V12 TDI !!!

marilicia napisała: > Silnik ma 5,5L pojemnosci, 650KM, 1100Nm, BiTurbo i dwa filtry czastek > stalych. Audi R10 z tym silnikiem bedzie startowalo w przyszlym wyscigu 24h > LeMans. > > Link z prezentacji (prezentacja trwa okolo 45 minut, ale silnik slychac na

Re: co z tym autem (audi a4 quatro) jest nie tak?

Witam! A co ma być nie tak?! Przepiękna bryka! Miałem takie, tylko kombi, z tym samym silnikiem i (niestety!) nie quattro. Czerwone T z tyłu oznacza turbo wysokociśnieniowe, co z kolei oznacza, że będziesz musiał lać lepszą benzynę. Mój miał 190 KM, nie wiem, jak wersja amerykańska. W Polsce siada