rozmiary vectry c

Piotr Mokwiński

Kupujemy używane: Alfa Romeo 159 kontra Saab 9-3. Nieoczywisty wybór w segmencie D

Kupujemy używane: Alfa Romeo 159 kontra Saab 9-3. Nieoczywisty wybór w segmencie D

Mimo zmieniających się trendów sprzedażowych wśród aut nowych, na rynku wtórnym wciąż ogromnym zainteresowaniem cieszy się klasa średnia. Zdecydowana większość kierowców kieruje swoje zainteresowanie w stronę modeli niemieckich, czy japońskich producentów. Zapominają jednak o pozostających nieco w ich cieniu innych propozycjach, oferujących dobre właściwości jezdne i niebanalną stylizację. Wśród nich wymienić możemy Alfę Romeo 159 i Saaba 9-3.

Opel Vectra A (1988-1995) - opinie Moto.pl

Mimo upływu lat Vectra pierwszej generacji wciąż znajduje nabywców. Nic dziwnego. To wygodny, trwały i tani w utrzymaniu samochód

Białe kruki masowych produkcji, czyli najciekawsze wersje popularnych aut

Modele produkowane masowo nie wzbudzają większych emocji. Te z lat 80. i 90. kojarzą się przede wszystkich z prostą mechaniką i plastikowym wnętrzem. Niewiele osób zdaje sobie sprawę z istnienia naprawdę nietuzinkowych wersji. Przedstawiamy wam te najciekawsze

Skoda Roomster - test | Pierwsza jazda

Do dziś problematyczna pozostaje przynależność Octavii do klasy D. Škoda przekonuje, że ten samochód to bezpośrednia konkurencja Forda Mondeo i Opla Vectry. Tymczasem jednym z podstawowych kryteriów decydujących o zakwalifikowaniu do danej klasy jest płyta podłogowa - w tym wypadku pożyczona od

Saab 9-3 Sportsedan 2.0 Aero | Test | Indywidualista

Saab 9-3 Sportsedan 2.0 Aero | Test | Indywidualista

. Wadziła za to kierownica - jej rozmiary bardziej pasowały do początku lat 90. (akurat gdy przestano produkować Viggeny) niż początku XXI wieku. Wadził zbyt mały - dla odmiany - obrotomierz, który w samochodach ze słowem "sport" w nazwie zasługuje na więcej. Jednak najbardziej wadził... - ale

Volvo XC70 D5 AWD

osiągi, skromniejsze rozmiary, mniejsza masa i pojemność, dużo niższa cena. Tylko cztery cylindry, ale sześć biegów. No i napęd stały (zamiast jak w XC70 dołączanego) z trzema mechanizmami różnicowymi (centralny typu Torsen C) i podziałem momentu faworyzującym tylną oś. Coś dla kierowców preferujących

Volvo S40 T5

samym podwoziu jeżdżą już Focus C-max i Mazda 3. Oczywiście, każdy z tych samochodów ma inaczej zestrojone zawieszenie, ale wymiary podwozia pozostają te same. Na szczęście dalsze pokrewieństwo z Fordem również ogranicza się do elementów, które pozostają głęboko ukryte przed wybrednym okiem klienta. To

OPEL Vectra Kombi C II - 2gi fotelik

Witam, dziecko 4 lata, 93 cm i 14 kg. Drobny, wolno rośnie :) obecnie jeździ BeSafe iZi Combi X3 (0-18). Musimy dokupić 2gi fotelik i chciałam już większy rozmiar ale obawiam się że syn jest za mały do 15-36. Myślała nad przedziałem 9-25 ale wybór jest mały. Może ktoś byłby w stanie coś

Re: Nowa Skoda Fabia w 2014 roku

spoglądałem na rozmiary nowej rapid (mission L) tj na rozmiary nowego seata Toledo i się okazuje, iż to auto KLASY B ma wymiary jak auta DAWNEJ KLASY B I C: MITSUBISHI CARISMA, OPEL VECTRA B RENAULT MEGANE SEDAN I GENERACJI BMW SERIA 3 (E 36) HONDA CIVIC VII GENERACJI FORD ESCORT CITROEN XSARA VV

Re: Jakie "wypasione" duże kombi polecac

Ale pytanie było o DUŻE kombi. Nie wiem jak aktualny model, ale poprzednie zawsze były ciaśniejsze i miały mniejszy bagażnik (po to się kupuje kombi, nie?) niż Mondeo, Vectra/Insignia, C5 czy nawet spokrewniony z Audi VW Passat. To tak jakbyś polecał koledze BMW 3, podczas gdy on, jak rozumiem

Re: Dunlop kontra dunlop...

a dlaczego nie kupiles SP Sport 9000 ? To sa super oponki , ja mam akurat w Golfie rozmiar 205/55/16 i sa rewelacyjne, w Vectrze C czeka mniew juz wymiana oponek i zamawiam SP Sport 9000 - super trzymanie na mokrym , baaa nawet podczas intensywnych opadow wchodzac z duza predkoscia w zakret

Re: Czy Octavia to klasa wyzsza srednia?

Tak już całkiem na poważnie: - Fabia to segment B (typu Corsa, Polo, Fiesta, Punto, Clio, Getz, Rio itp) - Octavia to segment C (tzw kompakt, jak Golf, Astra, Civic, Stilo, A3 itp) - Superb to segment D (jak Passat, Vectra, Mondeo, Laguna, Accord, Avensis) Superb jak na segment D jest duży

Re: Jaki jest NAJLEPSZY KOMPAKT?

, ma tez wiekszy bagaznik. Czyli jest w jednym segmencie z BMW 3, Vectrą i Accordem. A może jeszcze wyżej? Tak? ;-) > No dobrze, jak sam piszesz, klasy sie zacieraja. Dzisiejszy VW Polo ma > rozmiary VW Golfa I. I owszem. Ale uważam, że zarówno Octavia, Jetta jak i Octavia to

Re: Samochód przyjazny wózkom dziecięcym.

-on miał Vectrę C sedan, ja Astrę F kombi; on rozkładał wóżek na czynniki pierwsze, ja mniej więcej składałem go na pół i wjeżdżałem nim do bagażnika). Rozwiązaniem moze być minivan tutaj-wybór jest spory w samochodach spełniających Twoje kryteria. Do zastanowienia się masz Zafirę I, Scenica I, Sharan

sedan klasy średniej vs 176 cm wzrostu

litrów)  auta duże: Audi A4 (Auto-Viva na poznańskiej wylotówce), Citroen C5 (dealer pod Mercure), Opel Vectra (Auto-Żoliborz), VW Passat (Auto-Viva). Cztery auta o podobnej przestrzeni z tyłu, choć C5 oferuje zdecydowanie najwięcej miejsca nad głową. Czy zaskakujące? W przypadku bardzo

Re: Wózek dla niemowlęcia. Do auta.

Vectrze C zajmuje cały bagażnik (stelaż obok gondoli). Ale co ciekawe, do Corsy D po zdjęciu kół też się mieści (stelaż na gondoli) :D Siedzisko spacerowe pewnie też pewnie ma podobne rozmiary i wagę, więc średnio pasuje na taki dodatkowy wózeczek ;) Przerabiałam temat spacerówki dla 4 miesięczniaka

Re: Czy Volvo grozi podzielenie losu Saaba?

podgryzieniem Passata, Mondeo czy Vectry. Po drugie, pomysł Volvo, żeby robić S60, V70 i S80 okazał się niedobry. V70 z racji rozmiarów traktowano jako kombi segmentu E, a segment D był go pozbawiony. Przyznaniem się do tego błędu było wprowadzenie w nowej generacji V60. Po trzecie, w związku z pierwszą, brak

uzupełnienie

wymiarowo jest porównywalne z C5 (2.745). Niestety po optymalnym ustawieniu fotela kierowcy, pasażer prawie wcale nie ogląda swoich stóp, schowanych pod przednim fotelem. Rzecz byłaby zrozumiała, gdyby przestrzeń pasażerską ograniczono na rzecz wielkiego bagażnika. Tymczasem i pod tym względem

Policjanci na rowery?

czego dość istotną część pochłonie zakup aut. Mariusz Kamiński, szef CBA też jeździ nie lada bryką, bo lancią kappa za ok. 120 tys. zł. REKLAMA Czytaj dalej CBA kupuje 72 auta klasy C (sedan, hatchback i liftback) i 36 aut klasy D (kombi i sedan). Termin składania ofert mija 29 marca

Re: Liftback rulez! :)

. To ja się przyznam: kiedy Vectra B była w sprzedaży, kiedyś codziennie przez mniej więcej tydzień Euromarket (dealer Opla w Krakowie) na podeście pokazywał śnieżnobiałą Vectrę 5D z czarnymi jak węgiel słupkami, co dawało niezły efekt wizualny i później każda Vectra 4d była od tamtej brzydsza

Liftback rulez! :)

generacji wygląda lepeij jako HB (a właściwie liftback) niż sedan. To moja opinia - i oczywiście nie musisz się z nią zgodzić, ale Vectra C 5d występuje jako wersja GTS - lekko usportowiona, czyli o bardziej dynamicznej i milszej dla oka linii. > W czym miala by sie przejawiac ta praktycznosc

Re: Liftback rulez! :)

wielbicielowi sedanow chyba 5dr (to bedie najlepsze okreslenie) chyba sie bardziej podoba szczegolnie w wersji GTS z 2.0T od saaba. Ale poprzednia generacja to 4dr byly najladniejsze. ) To moja opinia - i oczywiście nie musisz się z nią zgodzić, ale Vectra C 5d wy ) stępuje jako wersja GTS - lekko

Re: Ku przestrodze

specjalny sposób traktuje użytkowników kilkuletnich aut tej marki. Np. czujnik położenia przepustnicy do Vectry C 2.2 DTI, rzecz zawodna, ale prościutka w budowie i tania w produkcji (wartość – najwyżej 20 zł), sprzedawana jest od jakiegoś czasu wraz z całym korpusem przepustnicy. Koszt bez wymiany

Re: Ku przestrodze

specjalny sposób traktuje użytkowników kilkuletnich aut tej marki. Np. czujnik położenia przepustnicy do Vectry C 2.2 DTI, rzecz zawodna, ale prościutka w budowie i tania w produkcji (wartość – najwyżej 20 zł), sprzedawana jest od jakiegoś czasu wraz z całym korpusem przepustnicy. Koszt bez wymiany