silnik tsi 150 km

msob

Nowy Seat Alhambra od 91 690 zł

Nowy Seat Alhambra od 91 690 zł

Seat ogłosił cenniki Alhambry w Polsce. Najtańsza wersja Reference z benzynowym silnikiem 1.4 TSI (150 KM) kosztuje 91 690 zł, o ponad 10 tys. zł mniej niż porównywalny, "bliźniaczy" Volkswagen Sharan

Volkswagen Golf Variant | Dwa miliony sztuk

11 sierpnia z taśmy produkcyjnej zakładu Volkswagen Sachsen GmbH w Zwickau zjechał dwumilionowy Golf. Jubileuszowe auto to Golf Variant Highline w kolorze białym, z silnikiem 1.4 TSI o mocy 150 KM i pakietem R-Line Exterieur

Znamy ceny Skody Octavii z silnikiem 1.5 TSI. Nowość kosztuje

Oprócz przeprojektowania przedniego pasa i znacznie odświeżonego wnętrza, to właśnie benzynowy silnik 1.5 TSI jest jedną z najważniejszych zmian w nowej Octavii. Nowoczesna jednostka kosztuje...

Skoda Kodiaq | Ceny w Polsce | Czeski SUV skazany na sukces

Skoda Kodiaq | Ceny w Polsce | Czeski SUV skazany na sukces

wersjach wyposażenia. Oto ich ceny z poszczególnymi silnikami. Active - 1.4 TSI/125 KM: 89 900 zł- 1.4 TSI/150 KM 4x4: 106 400 zł- 1.4 TSI/150 KM DSG: 105 400 zł- 1.4 TSI/150 KM DSG 4x4: 114 400 zł- 2.0 TSI/180 KM DSG 4x4: 121 900 zł- 2.0 TDI/150 KM DSG: 117 400 zł- 2.0 TDI/150 KM 4x4: 118 400 zł- 2.0 TDI

Volkswagen Golf | Ceny w Polsce | Lekka podwyżka, lepsze wyposażenie

Volkswagen Golf | Ceny w Polsce | Lekka podwyżka, lepsze wyposażenie

Do tej pory najtańszy Volkswagen Golf kosztował w Polsce 63 090 zł. Dostawaliśmy w tej cenie kompakt z 1,2-litrowym silnikiem TSI o mocy 85 KM i w wyposażeniu Start. Nowy Volkswagen Golf będzie kosztował więcej, bo 66 990 zł. To również wersja 85-konna, ale pod maską pracuje znacznie

Volkswagen Arteon | Ceny w Polsce | Bezkonkurencyjny

Volkswagen Arteon | Ceny w Polsce | Bezkonkurencyjny

stolicy Wielkopolski Volkswagen zaprezentował polski cennik Arteona: Arteon Essence• 1.5 TSI ACT Evo 150 KM; 6 biegów - 127.690 zł• 2.0 TSI 190 KM; DSG - 145.890 zł• 2.0 TDI 150 KM; DSG – 154.590 zł• 2.0 TDI 190 KM; DSG – 164.190 zł Arteon Elegance• 2.0 TSI 190 KM; DSG

Nowe samochody policji

Nowe samochody policji

Na początku grudnia Volkswagen dostarczył Komendzie Wojewódzkiej w Poznianiu flotę 100 Transporterów T6 z silnikiem 2.0 TSI o mocy 150 KM. Auta powstały i zostały zaadoptowane do wersji patrolowej w fabryce Volkswagen Poznań. Transportery czwartej generacji, które nieprzerwanie były eksploatowane

Skoda Octavia 1.0 TSI | Polskie ceny | Nieco droższa od poprzedniczki

Skoda Octavia 1.0 TSI | Polskie ceny | Nieco droższa od poprzedniczki

Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj! 1.0 TSI zastąpi 1.2 TSI w 110-konnym wariancie. Bazowym silnikiem w Octavii wciąż pozostanie 1.2 TSI 85 KM. Cennik tego ostatniego otwiera kwota 63 450 zł (bez promocji i rabatów). A ile trzeba zapłacić za silnikową nowość w Skodzie

Seat Leon Cupra | Ceny w Polsce | Najtańszy w klasie

Seat Leon Cupra | Ceny w Polsce | Najtańszy w klasie

Odświeżony Seat Leon Cupra wyjedzie na ulice na początku 2017 roku. Pod jego maską pracuje silnik o mocy okrągłych 300 KM i maksymalnym momencie obrotwym równym 380 Nm. Cennik najmocniejszego w gamie Leona otwiera kwota 128 300 zł. Po raz pierwszy w historii modelu Leon Cupra dostępny jest z

Volkswagen Tiguan | Polskie ceny

Volkswagen Tiguan | Polskie ceny

-biegowa): ceny od 97 980 zł (silnik dostępny tylko w wersji wyposażenia Trendline), - 1.4 TSI 150 KM (M6): od 102 080 zł, - 1.4 TSI 150 KM (DSG-6): od 120 580 zł, - 2.0 TSI 180 KM (DSG-7): od 149 780 zł (tylko wersja Highline). Wersje wysokoprężne: - 2.0 TDI 115 KM (M6): od 105 380 zł - 2.0 TDI 150 KM (M6

Volkswagen Arteon | Znamy pierwsze ceny

Volkswagen Arteon | Znamy pierwsze ceny

. Nowy Volkswagen został zbudowany na platformie MQB. Kierowcy zainteresowani Volkswagenem Arteonem będą mieli do wyboru 6 jednostek napędowych. Ofertę silników benzynowych otwiera 1.5 TSI o mocy 150 KM. Półkę wyżej znajdziemy 2.0 TSI w dwóch wariantach: 190 albo 280 KM. Silnik Diesla jest jeden. To 2.0

Skoda Kodiaq Sportline | SUV na sportowo

Skoda Kodiaq Sportline | SUV na sportowo

stylistycznych, sportowych dodatków. Jednostki napędowe niczym nie różnią się od zwykłego SUV-a. Dostępne będą następujące silniki: 1.4 TSI (150 KM), 2.0 TSI (180 KM) oraz dwa warianty 2.0 TDI (150 albo 190 KM). Standardem jest napęd 4x4. Pakiet Sportline dostępny będzie dla wersji pięcio- i siedmioosobowej

Volkswagen Scirocco FL | Ceny w Polsce

Volkswagen Scirocco FL | Ceny w Polsce

mocach 150 KM i 184 KM. Wszystkie silniki współpracują standardowo z sześciobiegową skrzynią ręczną, w opcji (poza podstawowym silnikiem) dostępne jest sześciobiegowe DSG. Podstawowy cennik VW Scirocco: 1.4 TSI (125 KM) - 90 190 zł2.0 TSI (180 KM) - 97 490 zł2.0 TSI (220 KM) - 108 790 zł2.0 TDI (150 KM

Volkswagen Touran | Dwa najmocniejsze silniki już w Polsce

Volkswagen Touran | Dwa najmocniejsze silniki już w Polsce

Volkswagen Touran | Ceny w Polsce | Minivan już w salonach Do tej pory Volkswagena Tourana można było zamówić ze słabszymi jednostkami napędowymi: 1.2 TSI (110 KM), 1.4 TSI (150 KM), 1.6 TDI (110 KM) oraz 2.0 TDI (150 KM). Teraz do oferty dołączają najmocniejsze w gamie 1.8 TSI i 2.0 TDI. Topowy

Nowy silnik 1.5 TSI od Volkswagena

Nowy silnik 1.5 TSI od Volkswagena

przy 1300 obr./min. Maksymalna moc w zależności od wersji to 130 lub 150 KM. Inżynierowie Volkswagena projektując nową konstrukcję nie skupiali się na osiągach, tylko oszczędności. W porównaniu z silnikiem 1.4 TSI (123 KM) nowa konstrukcja ma zużywać nawet 10 procent mniej paliwa. Silnik jest w

Uważasz, że Volkswagen robi same nudne auta? Arteon zmieni Twoje zdanie

Uważasz, że Volkswagen robi same nudne auta? Arteon zmieni Twoje zdanie

. Mierzy bowiem aż 4 862 mm długości i 2 841 mm rozstawu osi. Szerokość to 1 871 mm, a wysokość 1 427 mm. Nowy Volkswagen został zbudowany na platformie MQB. Kierowcy zainteresowani Volkswagenem Arteonem będą mieli do wyboru 6 jednostek napędowych. Ofertę silników benzynowych otwiera 1.5 TSI o mocy 150 KM

Seat Arona | Najmniejszy z SUV-ów

Seat Arona | Najmniejszy z SUV-ów

crossover nawiązuje stylistyką do większego brata, zachowując odpowiednie proporcje w gabarytach. Pod maską modelu Arona zagoszczą nowe silniki grupy Volkswagena. Możemy się spodziewać benzynowego 1.5 TSI Evo o mocy 150 KM, a poza tym w ofercie pojawią się silniki 1.0 TSI i 1.6 TDI. W topowych odmianach

Skoda Kodiaq | Ruszyła produkcja w Kvasinach

Skoda Kodiaq | Ruszyła produkcja w Kvasinach

KM połączona z sześciobiegową skrzynią ręczną i napędem na przednie koła będzie kosztować 89 900 zł. Do wyboru jest jeszcze 150-konny wariant tego samego silnika oraz wersja 2.0 TSI o mocy 180 KM. Nie zabraknie również silników wysokoprężnych, dostępnych w jednej pojemności (2.0 TDI), ale dwóch

Skoda Octavia 1.0 TSI | Pierwsza jazda | Mocny punkt w gamie

Skoda Octavia 1.0 TSI | Pierwsza jazda | Mocny punkt w gamie

gazu silnik wydaje z siebie charakterystyczny dla motorów o nieparzystej liczbie cylindrów warkot. Na papierze 1.0 TSI może pochwalić się 115 KM mocy i 200 Nm maksymalnego momentu obrotowego, które rozpędzają Octavię do pierwszej setki w 9,9 s. Dane te doskonale odzwierciedlają to, jak kierowca czuje

Skoda Kodiaq Scout | Jedziemy w teren!

Skoda Kodiaq Scout | Jedziemy w teren!

benzyna to znacznie mocniejsze 2.0 TSI 180 KM, które rozpędzi SUV-a do pierwszej setki w równe 8 sekund. Pod maską nie mogło oczywiście zabraknąć diesla 2.0 TDI. Dostępny jest w dwóch wersjach: 150 KM oraz 190 KM. Niezależnie od wybranego silnika Kodiaq Scout w standardzie otrzymuje napęd 4x4 oraz

Wideo | Seat Ateca w akcji

Wideo | Seat Ateca w akcji

KM. Drugim będzie 1,4 TSI ACT/150 KM. Ofertę silników wysokoprężnych otwiera 1,6 TDi/116KM. Kolejny to dobrze znane 150-konne dwulitrowe TDI. Rolę najmocniejszego źródła napędu nowego Seata pełnić będzie 2,0 TDI o mocy 190 KM. Ta wersja zostanie seryjnie wyposażona w napęd 4x4 oraz automatyczną

Poznań Motor Show 2017 | Flagowy Volkswagen w Polsce!

Poznań Motor Show 2017 | Flagowy Volkswagen w Polsce!

, a wysokość 1 427 mm. Nowy Volkswagen został zbudowany na platformie MQB. Kierowcy zainteresowani Volkswagenem Arteonem będą mieli do wyboru 6 jednostek napędowych. Ofertę silników benzynowych otwiera 1.5 TSI o mocy 150 KM. Półkę wyżej znajdziemy 2.0 TSI w dwóch wariantach: 190 albo 280 KM. Silnik

VW Golf Cabrio | Odświeżony i z silnikiem z GTI

VW Golf Cabrio | Odświeżony i z silnikiem z GTI

wyboru są cztery silniki benzynowe i dwa diesle. Podstawowa jednostka napędowa 1,2 TSI osiąga moc 105 KM, nieco mocniejszy jest 1,4 TSI o dwóch zakresach mocy - 125 KM i 150 KM. Zupełnie nowy w ofercie będzie model 2.0 TSI z silnikiem o mocy 220 KM. Diesle mają dwa litry pojemności i moc 110 lub 150 KM

Seat Ateca | Ceny w Polsce | Dobrze skalkulowany

sterowane szyby z przodu i z tyłu, centralny zamek z pilotem i system multimedialny Media System Touch z 5-calowym ekranem dotykowym i łącznością Bluetooth. Ceny wersji Style startują z pułapu 90 400 zł (1.0 TSI, 115 KM). Gama silników w tej odmianie zawiera jeszcze 1.4-litrowe TSI o mocy 150 KM, 1.6

Przedłużony Volkswagen Tiguan bez kamuflażu!

. Tiguan LWB będzie zbudowany na platformie MQB. Wymiarami ma być zbliżony do Skody Kodiaq. Co pod maską? Na razie to nieoficjalne informacje, ale najczęściej mówi się o dwóch silnikach benzynowych: 1.4 TSI (125 i 150 KM) oraz 2.0 TSI (180 KM). Dla zwolenników jednostek wysokoprężnych przewidziano

Skoda Octavia 1.4 TSI LPG | Pierwsza jazda | Tanio i dynamicznie

teraz wzbogaca się też o większą i mocniejszą Octavię 1.4 TSI (150 KM). 1,4-litrowy silnik Octavii zapewnia bardzo przyzwoite osiągi (od 0 do 100 km/h w mniej niż 8 s), jest cichy i elastyczny, a do współpracy ma precyzyjną 6-biegową skrzynię (przekładnia DSG nie jest dostępna). Na co dzień praktycznie

Volkswagen Arteon | Pierwsza jazda | Między Passatem a Phaetonem

zużycie paliwa. Niewiele ponad 6 litrów należy uznać za dobry wynik. Trzy silniki na początek Już za kilka tygodni, Arteon oficjalnie zadomowi się w polskich salonach. Niemniej, klienci już mogą wybierać pomiędzy trzema jednostkami napędowymi. Podstawową stanowi 2-litrowe TDI o mocy 150 KM, a ofertę

Salon Genewa 2017 | Volkswagen Arteon | Cesarz Wolfsburga

- podkreśla, że Arteon będzie propozycją z klasy premium. Kierowcy zainteresowani Volkswagenem Arteonem będą mieli do wyboru 6 jednostek napędowych. Ofertę silników benzynowych otwiera 1.5 TSI o mocy 150 KM. Półkę wyżej znajdziemy 2.0 TSI w dwóch wariantach: 190 albo 280 KM. Silnik Diesla jest jeden. To 2.0

Prototypy | Przedłużony Volkswagen Tiguan bez kamuflażu

. Tiguan LWB będzie zbudowany na platformie MQB. Wymiarami ma być zbliżony do Skody Kodiaq. Co pod maską? Na razie to nieoficjalne informacje, ale najczęściej mówi się o dwóch silnikach benzynowych: 1.4 TSI (125 i 150 KM) oraz 2.0 TSI (180 KM). Dla zwolenników jednostek wysokoprężnych przewidziano

Motor Show Poznań 2015 | Nowy Volkswagen Caddy | Premiera w domu

VW Caddy - ogłoszenia Wśród czterech jednostek TDI rolę podstawowej pełni czterocylindrowy silnik o pojemności dwóch litrów. Jest on dostępny w wersjach o różnej mocy - od 55 kW/75 KM, aż do topowej, uzyskującej 110 kW/150 KM. W ofercie znajdą się także trzy silniki benzynowe: czterocylindrowy 1.2

Salon Genewa 2016 | SUV Seata | Znamy gamę silnikową

gama jednostek napędowych przewidziana dla kompaktowego SUV-a Seata. Wszystkie spełniają normę Euro VI. Najsłabszym będzie trzycylindrowy silnik 1,0 TSi o mocy 116 KM. Drugim będzie 1,4 TSI ACT/150 KM. Ofertę silników wysokoprężnych otwiera 1,6 TDi/116KM. Kolejny to dobrze znane 150-konne dwulitrowe

Wciąż młode, a można je mieć półdarmo. Te kompakty kupisz za 20 tys. zł

Diesla także nie będą zawiedzeni. Konstrukcje Isuzu 1.7 CDTI dysponują mocą 80, 110 lub 125 KM. Pozostałe silniki pochodzą z magazynów Fiata: 1.3 CDTI 90 KM oraz diesel 1.9 CDTI w zależności od konfiguracji ma 100, 120 lub 150 KM. Astra III w przeciwieństwie do swoich poprzedników nie ma problemów z

Poradnik | Kupujemy używane 1.8 TSI | Dobry silnik, choć nie bez wad

wprowadzenia do sprzedaży czterocylindrowego 1.8 Turbo. Bazowy wariant wolnossący generował 125 KM. Wersje wyposażone w turbosprężarkę od 150 do 225 KM. Silnik zaopatrzono w pięciocylindrową głowicę i pasek rozrządu. Taka budowa przekładała się na bezawaryjność i ogromną wytrzymałość. Zdaniem mechaników, ów

Skoda Superb Combi | Ceny w Polsce | Szafa w dobrej cenie

poziomie 3,7 l/100 km. Oprócz tego dostępne są dwa dwulitrowe TDI o mocy 150 KM i 340 Nm oraz 190 KM i 400 Nm. Paleta silników benzynowych rozpoczyna się od 1,4 TSI o mocy 150 KM i 250 Nm poprzez 1,8 TSI 180 KM (320 Nm) i dwa dwulitrowe TSI - 220 KM, 350 Nm oraz topowy silnik o mocy 280 KM i 350 Nm

Volkswagen Beetle | Silniki Euro 6 i nowe systemy

Wyprzedaż rocznika 2014 u Volkswagena Nowa odsłona popularnego "Garbusa" będzie dostępna z trzema nowymi silnikami benzynowymi (105 KM, 150 KM i 220 KM) i dwoma wysokoprężnymi (110 KM i 150 KM). Wszystkie jednostki napędowe spełniają normę emisji spalin Euro 6, są też bardziej

Testowaliśmy SUV-a, na którego czekała cała branża. Dlaczego Polacy go kupią?

robi wrażenia, ale Kodiaq 1.4 TSI 150 KM jest wystarczająco dynamiczny w codziennej eksploatacji. Skoda deklaruje, że jej SUV z tym silnikiem zużywa średnio 6,8 l na 100 km. Jak jest naprawdę? Sprawdziliśmy to na naszej trasie testowej: Skoda Kodiaq | test spalania . Topowym silnikiem benzynowym jest

Salon Genewa 2017 | Nowy Seat Ibiza | Duży krok w dobrą stronę

. Pojawi się też wersja na gaz ziemny CNG (90 KM). Dla zwolenników silników czterocylindrowych pod koniec roku w ofercie pojawi się nowa konstrukcja VW, czyli 1.5 TSI o mocy 150 KM. Silnik wysokoprężny jest jeden. To 1.6 TDI, który będzie dostępny w trzech odmianach. Może mieć 80, 95 albo 110 KM. Silniki

Seat Ateca | Odliczanie do premiery

kilka większych jednostek napędowych. Pod maską Ateki może pracować też 1.4 TSI (150 KM). Dla zwolenników motorów wysokoprężnych oprócz wspomnianego bazowego silnika dostępny jest też 2.0 TDI (150 KM) oraz topowy 2.0 TDI (190 KM). 190-konna Ateca standardowo wyposażona jest w napęd 4x4 4Drive. 4x4

Wideo | Volkswagen Tiguan | Pasja i innowacje

wnętrzu również odnajdziemy inspiracje Passatem. Wszystko jest dobrze rozplanowane i solidnie wykonane wedle nowego volkswagenowskiego wzoru wnętrza. Używany VW Tiguan - ogłoszenia Co pod maską? Z benzyniaków przygotowano cztery silniki TSI o mocach: 125 KM, 150 KM, 180 KM i 220 KM.  Na miłośników

Seat Alhambra FL | Hiszpańska kosmetyka

lamp wykonywanych teraz w technologii LED. Nowy jest też grill z poziomym użebrowaniem i wyraźniejszym znaczkiem firmowym. Tak jak w Sharanie silnik 2.0 TDI będzie teraz dostępny z mocą 150 KM oraz 184 KM, ale Seat ma jeszcze w ofercie słabszą i co za tym idzie tańszą odmianę oferującą 115 KM. Zużycie

Skoda Octavia III | Gama silników

Green tec (150 KM, 320 Nm) - 6M/DSG. Skoda stawia na zielone. Większość silników, poza podstawowymi i wersją GreenLine oznaczone będą jako Green tec. W przypadku silników benzynowych ma to sens. 105-konna wersja 1.2 TSI zużywa mniej paliwa, niż najsłabsza, 85-konna (odpowiednio: 4,9 i 5,2 l/100 km). 1.4

Volkswagen Passat Alltrack | Polskie ceny | Tani nie jest

KM) i 2.0 TSI (220 KM) oraz trzy turbodiesle: 2.0 TDI (150 lub 190 KM) i 2.0 TDI Bi-Turbo (240 KM). Przynajmniej na razie w polskich salonach nie znajdziemy Passata Alltracka z najsłabszym benzynowym silnikiem 1.4 TSI. Jak z polskimi cenami? 2.0 TSI 220 KM (162 kW) 7-stopniowa DSG - 160 390 złotych

Seat Arona | Ibiza w wersji crossover

jednostkę 1.5 TSI Evo (150 KM). W zależności od wybranej wersji, model będzie dostępny z sześciobiegową skrzynią ręczną lub siedmiostopniowym DSG. Publiczny debiut subkompaktowego crossovera zaplanowano podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie. Przy okazji premiery Seata Arona na równoległym stoisku

Seat Ibiza | Pierwsza jazda | Po prostu Naj

jednostki napędowe były dostępne podczas pierwszych jazd. Właściwie udało się przejechać tylko jedną wersją. 3 cylindrowym, 1,0 litrowym silnikiem TSI o mocy 115 KM. Kultura pracy nie jest zła, mocy akurat co wystarcza. Trochę trudniej jest mi sobie wyobrazić silniki o mniejszej liczbie koni mechanicznych

Skoda Octavia Scout | Terenowy bestseller

równie duży, co w zwykłej Octavii. Oznacza to aż 610 l i 1740 l po złożeniu tylnej kanapy. Pod maską bez większych zmian. W dalszym ciągu dostępne są następujące jednostki napędowe: benzyna 1.8 TSI 180 KM oraz trzy wysokoprężne silniki 1.6 TDI 110 KM, 2.0 TDI 150 KM oraz 2.0 TDI 184 KM. Napęd 4x4 to

Skoda Kodiaq | Ceny w Polsce | Czesi namieszają

Bez zbędnych wstępów. Dokładnie 89 900 złotych - tyle będzie kosztowała Skoda Kodiaq z bazowym silnikiem benzynowym 1.4 TSI o mocy 125 KM i w podstawowej wersji wyposażenia Active. W cenę wliczony jest pakiet przeglądów, obejmujący kompletny plan serwisowy przez pierwsze cztery lata lub 60 000

Salon Genewa 2016 | Seat Ateca | Tak wygląda SUV Seata

? Wszystkie jednostki napędowe, które trafią pod maskę SUV-a, spełniają normę Euro VI. Najsłabszym będzie benzynowy trzycylindrowy silnik 1,0 TSi o mocy 116 KM. Drugim będzie 1,4 TSI ACT/150 KM. Ofertę silników wysokoprężnych otwiera 1,6 TDi/116KM. Kolejny to dobrze znane 150-konne dwulitrowe TDI. Rolę

Nowy Volkswagen Polo oficjalnie! Dużo ważnych zmian

różnymi jednostkami napędowymi. Ofertę otworzy trzycylindrowe 1.0 TSI o mocy 65 KM. Dostępny będzie także zupełnie nowy silnik 1.5 TSI z systemem dezaktywacji cylindrów i mocą 150 KM. Zwolennicy diesli zainteresują się 1.6 TDI, które będzie dostępne w wariancie 80- i 95- konnym. W wyższych wersjach

Volkswagen Touran | Ceny w Polsce | Minivan już w salonach

VAG | Zmiany na samym szczycie Minivan debiutuje na rynku z sześcioma różnymi jednostkami napędowymi. Silniki benzynowe to: 1.2 TSI o mocy 110 KM, 1.4 TSI o mocy 150 KM oraz 1.8 TSI o mocy 180 KM. Pierwszy współpracuje z 6-biegową ręczną skrzynią biegów. W drugim za dopłatą można zamówić 7

Volkswagen Caddy FL | Ceny w Polsce | Bezpieczniejszy

początku do wyboru są dwa silniki benzynowe. Pierwszy to 1.2 TSI osiągający 84 KM, większy 1.4 TSI jest wyraźnie mocniejszy oferując 125 KM (także z DSG). W późniejszym terminie do oferty dołączy trzycylindrowy 1.0 TSI o mocy 102 KM. Ceny wersji furgon z podstawowym silnikiem zaczynają się od 66 174 zł

Seat Alhambra FR Line | Sportowy charakter rodziny

parkowania oraz automatyczna klimatyzacja. Pod maską Alhambry FR może pracować jeden z dwóch silników TSI - 1.4 lub 2.0 o mocy odpowiednio: 150 KM i 220 KM. Dla miłośników TDI Seat przygotował opcję 2.0 w trzech wariantach mocy: 115, 150 i 184 KM. Paleta silników jest szeroka, więc każdy znajdzie coś dla

Nowy Seat Ibiza | Mały Leon

wersji 95- i 115-konnej. Pojawi się też wersja na gaz ziemny CNG (90 KM). Dla zwolenników silników czterocylindrowych pod koniec roku w ofercie pojawi się nowa konstrukcja VW, czyli 1.5 TSI o mocy 150 KM. Silnik wysokoprężny jest jeden. To 1.6 TDI, który będzie dostępny w trzech odmianach. Może mieć 80

Salon Genewa 2015 | Volkswagen Sharan | Rodzinne poprawki

184 KM, co daje wzrost mocy odpowiednio o 10 i 7 KM. Słabszy Diesel będzie na życzenie oferowany z napędem obu osi 4Motion. Silnik benzynowy 1.4 TSI pozostaje bez zmian (150 KM), ale większa jednostka 2.0 TSI zyska 20 KM, dzięki czemu kierowca będzie miał do dyspozycji moc 220 KM. ZOBACZ TAKŻE

Skoda Superb 2.0 TSI 4x4 SportLine | Test | Siła sugestii

średnią. Bagażnik to podręczna piwnica. W standardowym ustawieniu pomieści 625 litrów bagażu, a po złożeniu oprać tylnej kanapy - aż 1760 l. Pod maską testowanego Superba pracuje silnik 2.0 TSI o mocy 280 KM i momencie obrotowym wynoszącym 350 Nm. W połączeniu z napędem 4x4 i sześciobiegową skrzynią DSG

Skoda Superb Combi | Luksus Skody w wersji rodzinnej

obrotowego. Występuje ona w wersji Green Line, która obiecuje spalanie na poziomie 3,7 l/100 km. Oprócz tego dostępne są dwa dwulitrowe TDI o mocy 150 KM i 340 Nm oraz 190 KM i 400 Nm. Paleta silników benzynowych rozpoczyna się od 1,4 TSI o mocy 150 KM i 250 Nm poprzez 1,8 TSI 180 KM (320 Nm) i dwa

Seat Alhambra FL | W stronę oszczędności | Galeria

jednostki wysokoprężnej wynosi zaledwie 4,9 l/100 km. To doskonały wynik biorąc pod uwagę, że auto mierzy 4,85 m długości i waży prawie 1,8 tony. W ofercie pozostaną też benzynowe jednostki 1.4 TSI oraz 2.0 TSI oferujące odpowiednio 150 KM i 220 KM mocy. Poza najsłabszym Dieslem wszystkie silniki mogą

Oto Seat Arona. Mały i tani crossover z Hiszpanii

dezaktywacji cylindrów. Zaoferuje kierowcy 150 KM. Dla miłośników diesli przygotowano dwa silniki 1.6 TDI o mocy 95 lub 115 KM. W 2018 r. do oferty dołączy 1.0 (90 KM) napędzane gazem ziemnym CNG. Wnętrze również bardzo dobrze znamy Projekt wnętrza bardzo dobrze znamy z innych modeli Hiszpanów. Kabina Arony do

VW Polo BlueGT | Szybki i oszczędny

VW Polo BlueGT Szybki i oszczędny VW Polo BlueGT z nowym silnikiem 1.4 TSI o mocy 150 KM osiąga prędkości maksymalną 220 km/h przy średnim spalaniu 4,7l/100 km z dwusprzęgłowym GSG Czy jeden samochód z konwencjonalnym napędem może być jednocześnie szybki i oszczędny? Zdaniem Volkswagena jak

Volkswagen Sharan | Ceny w Polsce | Komfort w cenie

(wspomagający wjazd i wyjazd z miejsca parkingowego) oraz czujnik Blind Spot, który podczas zmiany pasa ruchu ostrzega kierowcę o obecności pojazdu w tzw. martwym polu widzenia lusterek. Sharana mogą napędzać jednostki wysokoprężne TDI lub benzynowe, również doładowane, TSI. Dwa silniki TSI mają 150 KM i 220

Omijaj je szerokim łukiem | Najgorsze samochody używane

-gumowe przednich wahaczy. Elementy wahaczy można jednak wymieniać, co upraszcza naprawy i obniża ich koszty. - Zarówno silniki benzynowe jak i turbodiesle należą do konstrukcji trwałych i mało awaryjnych. W wersjach wysokoprężnych po dłuższych przebiegach rzędu 100-150 tys km trzeba się jednak

Scout | Skoda Octavia jedzie na obóz

mocy 180 KM współpracujące z 6-biegową skrzynią DSG. Większym zainteresowaniem powinien cieszyć się silnik wysokoprężny 2.0 TDI oferowany w dwóch wariantach mocy: 150 KM i 184 KM. Pierwszy będzie dostępny wyłącznie z sześciobiegową skrzynią ręczną, drugi wyłącznie z sześciobiegowym DSG. Napęd na obie

Volkswagen Touran | Ceny w Polsce | Nowszy i droższy

Top 10 | Polski nr 1 w czerwcu | Już nie Octavia Minivan debiutuje na rynku z czterema różnymi jednostkami silnikowymi, to dwa benzyniaki i dwa Diesle. Silniki benzynowe to: 1.2 TSI o mocy 110 KM oraz 1.4 TSI o mocy 150 KM. Obydwa silniki współpracują z 6-biegową ręczną skrzynią, a w mocniejszym

Volkswagen Golf Sportsvan | Polskie ceny

dowiedzieliśmy się jedynie, że bazowa wersja Trendline 1.2 TSI (85 KM) kosztuje 67 690 zł. Teraz znamy już cały cennik i wygląda on następująco: Wersja wyposażenia Silnik (moc) Skrzynia Cena Trendline 1.2 TSI (85 KM) M5 67 690 zł Trendline 1.2 TSI (110 KM) M6 72 790 zł

Nowy Volkswagen Passat | Odsłona ósma

rekuperacji. Dla każdego silnika dostępna jest opcjonalnie, a dla najmocniejszych jednostek - seryjnie, dwusprzęgłowa przekładnia DSG. Oferta silnikowa: - 1.4 TSI o mocy 125 lub 150 KM (z funkcją aktywnego odłączania cylindrów), - 1.8 TSI/180 KM, - 2.0 TSI o mocy 220 lub 280 KM, - 1.6 TDI/120 KM, - 2.0 TDI o

Salon Genewa 2017 | Volkswagen Tiguan Allspace | Kodiaq z Wolfsburga

wszystkich siedzeń otrzymamy przestrzeń bagażową 1920 litrów. Do Europy Tiguan Allspace przyjedzie z 6 różnymi jednostkami napędowymi. Bazowe silniki to benzynowe 1.4 TSI i 2.0 TDI. Obydwa o mocy 150 KM i z napędem na przód. Za dopłatą można wyposażyć je w napęd 4Motion. W wyższych wersjach silnikowych napęd

Salon Genewa 2015 | Volkswagen Caddy Maxi | Wersja długa

- to o 848 litrów więcej niż w krótszym modelu. Ładowność Caddy Maxi Furgon z kierowcą wynosi 1 005 kg. Samochód może być napędzany jednym z pięciu silników. Bazę trzech odmian wysokoprężnych TDI stanowi czterocylindrowa jednostka o pojemności dwóch litrów o mocy od 102 KM do 150 KM. Wśród

Salon Los Angeles 2015 | Volkswagen Beetle Dune | W teren?

wyprawy w trudniejszy teren. Volkswagen nie zdecydował się na napęd na cztery koła. Co pod maską? W Europie będziemy mieli do wyboru trzy silniki benzynowe TSI: 1.2 (105 KM), 1.4 (150 KM) i 2.0 (220 KM) oraz dwa silniki TDI o mocach 110 i 150 KM. Mowa tu najprawdopodobniej o jednostkach 2.0 TDI. Co

Salon Frankfurt 2015 | Volkswagen Caddy Alltrack | W teren?

napędem na wszystkie koła 4Motion (to opcja). Silniki to te, które znamy z wersji wyposażenia Trendline. Z benzyniaków: 1.2 TSI o mocy 84 KM i 1.4 TSI 125 KM. Dla zwolenników jednostek wysokoprężnych przyszykowano: 2.0 TDI w trzech wariantach mocowych: 75KM, 102 KM i 150 KM. Skrzynie biegów to 5- i 6

Volkswagen T6 | Ceny w Polsce | Szeroka gama modeli

trzy wysokości nadwozia. Model California jest oferowany w wersjach: Beach, Coast i Ocean. Do napędu modelu T6 posłużą wyłącznie dwulitrowe silniki TDI i TSI. Diesle mają moc: 83, 102, 150 i 204 KM, a benzyniaki - 150 KM i 204 KM. W zależności od mocy napęd przenoszony będzie za pośrednictwem pięcio

Ford S-MAX | Ceny w Polsce | Promocja na początek

). Używany Ford S-MAX - ogłoszenia Do wyboru są dwa silniki benzynowe EcoBoost (1.5/160 KM i 2.0/240 KM) oraz cztery silniki Diesla 2.0 TDCi o mocy: 120, 150, 180 lub 210 KM (ostatni Bi-Turbo). W modelu debiutuje napęd na 4 koła, dostępny w przypadku 150- lub 180-konnej jednostki wysokoprężnej. Dla wybranych

Volkswagen Golf Variant | Ceny w Polsce | Alltrack, GTD i R wycenione

silników, w tym trzy to Diesle. Są to 1.6 TDI (110 KM) oraz 2.0 TDI (150 KM i 184 KM). Nowością w ofercie jest benzynowa jednostka 1.8 TSI (184 KM). Ceny Golfa Alltrack: 1.6 TDI (110 KM) M5 - od 107 190 zł 2.0 TDI (150 KM) M5 - od 116 590 zł 2.0 TDI (184 KM) DSG6 - od 128 690 zł 1.8 TSI (184 KM) DSG6 - od

Salon Genewa 2015 | Skoda Superb | O klasę wyżej

KM (400 Nm). Paleta silników benzynowych rozpoczyna się od 1,4 TSI o mocy 150 KM (250 Nm) poprzez 1,8 TSI 180 KM (320 Nm) i dwa dwulitrowe TSI  -   220 KM, 350 Nm oraz topowy silnik o mocy 280 KM (350 Nm). Ofiarą ekologii padła oferowana do tej pory sześciocylindrowa jednostka

VW Scirocco | Nowy wygląd, nowe silniki

VW Scirocco. Nowy wygląd, nowe silniki Już niedługo w salonach Volkswagena pojawi się odnowiony Scirocco Już niedługo pojawi się odnowiony VW Scirocco. Podstawowa jednostka to 1.4 TSI o mocy 125 KM. . Do wyboru są także dwie odmiany 2.0 TDI o mocach 150 KM i 184 KM Już niedługo w salonach

Ford Galaxy | Ceny w Polsce | Ceni rodzinę

. Zmodernizowany silnik wysokoprężny 2.0 TDCi oferowany jest w trzech wariantach mocy (120, 150 lub 180 KM) Pod maskę trafił także motor 2.0 TDCi z dwiema turbosprężarkami, generujący 210 KM. Silniki o mocy 150 i 180 KM można zamówić z napędem 4x4 (za dodatkowe 10 000 zł). Dopłata do automatycznej skrzyni wynosi

Skoda Superb Sportline | Ceny w Polsce | Droga sportowa dusza

Skoda Superb GreenLine | Ponad 1780 km na jednym tankowaniu Polski cennik Skody Superb Sportline otworzy kwota 120 170 złotych za limuzynę z 1,4-litrowym benzynowym silnikiem TSI (150 KM). Za kombi z tą samą jednostką napędową trzeba zapłacić 123 870 złotych. Pod nazwą Sportline kryje się

Seat Ibiza 2017 | Pierwszy kontakt | Bez zaskoczenia

, niektórzy mogą powiedzieć, że to po prostu porządnie przeprowadzony facelifting. Dostępne będą dwa silniki benzynowe. Podstawowa jednostka to trzycylindrowy motor o pojemności 1,0 l i mocy 95 KM. Ta sama jednostka będzie dostępna również w wersji 115 KM. Nowością jest sinik 1,5 l TSI o mocy 150 KM, który w

Nowa Skoda Superb od 78 550 zł

550 zł 91 150 zł 100 950 zł 109 00 zł 1.8 TSI (160 KM) 85 400 zł 98 000 zł 107 750 zł 115 800 zł 2.0 TSI (200 KM) DSG 102 600 zł 114 500 zł 123 950 zł 132 000 zł 3.6 FSI (260 KM) DSG 4x4 144 900 zł 157 550 zł 167 550 zł 175 600 zł 1.6 TDI (105 KM

Motor Show Poznań 2015 | Volkswagen Golf GTE i Passat GTE | Czas na hybrydy

jest napędzany 1,4-litrowym silnikiem benzynowym z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa o moy 150 KM oraz silnikiem elektrycznym o mocy 102 KM. W skład zespołu napędowego wchodzi również, specjalnie przygotowana dla modeli hybrydowych, 6-biegowa dwusprzęgłowa przekładnia DSG. Łączna moc

Salon Genewa 2014 | VW Scirocco po zmianach

chronometr. Ile kosztuje używane Scirocco? Zupełnie nowa jest paleta silników. Podstawowa jednostka to 1.4 TSI o mocy 125 KM, czyli o 5 KM mocniejsza, niż dotychczas. Zrezygnowano z problematycznej odmiany 160-konnej tego silnika zastępując go jednostką 2.0 TSI o mocy 180 KM. Jest ona dostępna także w

Salon Genewa 2015 | Volkswagen Passat Alltrack | Naturalna kolej rzeczy

wyposażenia seryjnego należy ponadto specjalny box na telefon komórkowy, umożliwiający łączenie się smartfona z zewnętrzną anteną Gama jednostek napędowych skłąda się z pięciu turbodołądowanych silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa: dwóch benzynowych (1.4 TSI/150 KM i 2.0 TSI/220 KM) oraz trzech

Skoda zapowiada coś dużego. Czas na SUV-a?

SUV Skody na pewno będzie dużo większy od modelu Yeti. Technicznie auto powinno bazować na Volkswagenie Tiguanie. Jednostki napędowe również mogą zostać pożyczone z bratniego modelu. Pod maską zaprezentowanego we Frankfurcie Tiguana mogą pracować cztery silniki TSI (125, 150, 180 i 220 KM) oraz trzy

Audi A3 Sportback e-tron | Pierwszy kontakt | Prekursor

napędowy składa się z benzynowego silnika 1.4 TFSI, generującego 150 KM mocy i 250 Nm momentu obrotowego, który bezpośrednio współpracuje z silnikiem elektrycznym o mocy 102 KM i momencie 330 Nm. Jednostka elektryczna ma kompaktowe wymiary i jest zintegrowana z innowacyjną, stworzoną na potrzeby

Przedsprzedaż Volkswagena Passata | Polskie ceny

zatrzymujący samochód w przypadku zaśnięcia bądź zasłabnięcia kierowcy), Trailer Assist (ułatwiający manewrowanie z przyczepą) oraz asystent jazdy w korkach. Nowy Passat oferowany będzie początkowo z jednym silnikiem TSI i czterema silnikami TDI. Silnik 1.4 TSI dysponuje mocą 125 KM. Za przeniesienie mocy

Volkswagen Golf Sportsvan | Pierwsza jazda | Czy nazwa kłamie?

jednostek napędowych u Volkswagena tradycyjnie jest bogaty. Na starcie można wybierać spośród czterech silników benzynowych: 1.2 TSI (85 KM), 1.2 TSI (110 KM), 1.4 TSI (125 KM) oraz 1.4 TSI (150 KM); lub dwóch wysokoprężnych: 1.6 TDI (110 KM) oraz 2.0 TDI (150 KM). Do wyboru są skrzynie ręczne i DSG (oprócz

Seat Leon już za 51 tys. zł

). Skoda Octavia Ambition 1.2 TSI (86 KM) to koszt 59 500 zł, a VW Golf Trendline z tym samym motorem 61 790 zł. Marka największe nadzieje wiąże z wersją Style. Dopiero w tej specyfikacji klient może zdecydować się na silnik 1.4 TSI (122 lub 140 KM), czy odznaczający się znakomitą dynamiką 2.0 TDI (150 KM

Nowy Volkswagen Caddy | Lubiana furgonetka z polskiej fabryki

poprzednik, zużywając przy tym do 28% mniej paliwa. Te parametry służą wszystkim, zarówno środowisku naturalnemu, jak i portfelowi właściciela". W ofercie znajdą się także trzy silniki benzynowe, od czterocylindrowego 1.2 TSI o mocy 62 kW/84 KM, poprzez trzycylindrowego 1.0 TSI uzyskującego 75 kW/102 KM

Salon Genewa 2015 | Skoda Octavia RS 230 | Najszybsza

Skoda Citigo Elegance | Test | Mały, ale... Jak już sama nazwa wskazuje topowa wersja będzie miała 230 KM mocy. To 10 KM więcej od normalnego RS'a. Nowa Octavia napędzana jest dwulitrowym silnikiem TSI. Co daje taki niewielki przyrost mocy? Nieznaczną poprawę osiągów. Sprint od 0 do 100 km/h trwa

Nowa Skoda Superb | Pierwsza jazda | Do trzech razy sztuka?

ergonomii również nie można mieć zastrzeżeń. Wszystko jest na swoim miejscu. Tylko silniki czterocylindrowe Superb został pozbawiony topowej jednostki benzynowej 3.6 V6. Jego miejsce zajął silnik 2.0 TSI o mocy 280 KM. Można się było tego spodziewać, takie czasy, downsizing. Większość klientów i tak

Skoda Kodiaq | Pierwsza jazda | Podręcznikowa Skoda

. Silnika nie można nazwać ospałym, ale są momenty, w których ważący ponad 1600 kg SUV aż prosi, by pod jego maską zamontować diesla. Otwierające cennik 1.4 TSI (125 KM) można zatem traktować jak typowy wabik cenowy. Układ kierowniczy Kodiaqa to dobry kompromis między miejskim komfortem a precyzją w

Nowy Seat Leon ST | ceny w Polsce

. Dostępny z najmocniejszymi silnikami SEAT Drive Profile pozwala na wybranie jednego z trzech trybów jazdy (ECO, normalny i sportowy). Każdy z nich modyfikuje charakterystykę pracy silnika, czułość układu sterowania oraz zmienia oświetlenie wnętrza. Leon ST z silnikami 1.8 TSI/180 KM i 2.0 TDI/184 KM

Los Angeles Auto Show 2016 | Najważniejsze premiery

. Przeprojektowano zderzaki i końcówki układu wydechowego, a do palety lakierów dodał nowe kolory i wzory felg. Pod maskę dołącza zupełnie nowy silnik 1,5 TSI o mocy 130 i 150 KM. W kabinie pojawiły się cyfrowe zegary na desce rozdzielczej (Virtual Cockpit). Niemiecki kompakt jest wyposażony w  autonomiczny

Opel Insignia Grand Sport | Pierwsza jazda | Mocny gracz w klasie średniej

). Za nową Insignię Grand Sport trzeba zapłacić minimum 99 900 zł, czyli mniej więcej tyle co za Passata (1.4 TSI 150 KM od 101 890 zł). Jedno jest pewne - pojedynek w klasie średniej jest coraz bardziej zacięty. Summa summarum Opel chce, by Insignia Grand Sport była trochę sportowa, trochę premium i

Skoda Octavia | Test długodystansowy cz. IV | Bratobójczy pojedynek z VW Golfem

tłumi nierówności nawierzchni. Oba modele oferowane są z dwoma rodzajami tylnego zawieszenia - standardowo z belką skrętną. Zawieszenie wielowahaczowe montowane jest dopiero z mocniejszymi silnikami - w Skodzie od mocy 150 KM, a w VW od 120 KM. Przy codziennym, normalnym użytkowaniu, bez wizyty na torze

Poradnik | Najciekawsze używane vany

nieco mniej kontrowersyjnego następcy. Pod maską sprawdzony silnik Mercedesa, jak i wiele podzespołów układu jezdnego. 2.7 XDI generuje 165 KM i 342 Nm. Moment obrotowy trafia na wszystkie koła za pośrednictwem 5-stopniowej, manualnej przekładni (w opcji powolny, 5-biegowy automat). Do setki rozpędza

Volkswagen Sharan FL | Pierwsza jazda | Dla bezpieczeństwa rodziny

Sharana znalazł się Post Collision Braking System pomagający zatrzymać auto, gdy już dojdzie do wypadku. Opel Zafira Tourer 2.0 BiTurbo CDTI Cosmo | Test | Rodzinny tranSPORT Sharan może być napędzany jedną z pięciu jednostek. Podstawowym silnikiem benzynowym jest 1.4 TSI o mocy 150 KM, większy 2.0

Salon Barcelona 2015 | Seat Ibiza FL | Aktualizacja

wykończenie obramowania atrapy chłodnicy, obudów lusterek bocznych, a wewnątrz - obwódek wylotów powietrza, kierownicy i szwów ozdobnych. Przy okazji pod maskę trafią nowe i zmodernizowane silniki, spełniające normę Euro 6. W ofercie dostępne będą: trzycylindrowy 1.0/75 KM, 1.0 TSI o mocy 95 lub 110 KM, 1.4

Wydanie weekendowe | Z archiwum moto.pl | Gejowskie auta roku wybrane

1.6 l do 2.0 l. Najmocniejszy dwulitrowy diesel produkuje 150 KM. Peugeot 208 jest mniejszy od poprzednika. W porównaniu do 207-ki jest o 7 cm krótszy i o 1 cm niższy. Mimo to, w kabinie udało się wygospodarować więcej miejsca dla pasażerów. Odczują to szczególnie osoby podróżujące z tyłu

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

kupić nową? Test Skody Octavii Combi Historia modelu 2004 - premiera modelu, nadwozie hatchback 5d, silniki benzynowe 1.4 (75), 1.6 (102 KM), 1.6 FSI (116 KM), 2.0 FSI (150 KM), turbodiesle 1.9 TDI (105 KM), 2.0 TDI (140 KM) 2005 - wersja kombi, wersja RS z silnikiem 2.0 TFSI (200 KM) i napędem 4x4

Skoda Octavia z napędem na obie osie

silnikami do wyboru, jednym benzynowym i dwoma turbodieslami. 180-konne TSI jest najmocniejszą jednostką w gamie, 150 koni mechanicznych rozwija 2-litrowy silnik wysokoprężny, a 1.6 TDI oferuje kierowcy moc 105 KM. Współpracując z sześciostopniową skrzynią ręczną, diesle mogą pochwalić się średnim zużyciem

Skoda Octavia Combi teraz z napędem 4x4

czterema głośnikami. Myślisz o kupnie Skody? Tu znajdziesz polskie ceny wszystkich modeli Oprócz wspomnianego już 105-konnego 1.6, klienci mają do wyboru diesla o pojemności 2 litrów i mocy 150 KM oraz 180-konne, benzynowe 1.8. Ostatni z wymienionych silników oferowany jest w tandemie z sześciostopniową

Re: Mazda CX5 - ktoś jeździ?

stosunku do 1.8TSI + DSG w Superb... do 2.0 TSI brak laga nie nadrobi niedostatków mocy i momentu). Jak rozumiem nie czekasz na nowego CX-5 który właśnie wchodzi do oferty tylko bierzesz dotychczasowy (patrząc po silniku, bo nowa CX-5 z nowym 2.5 ma być dopiero za 3-4 miesiące w ofercie). Nowy podobno

Re: czynności serwisowe po 60tyś. Octavia II

mojej kosiarce nawet filtr powietrza wymienia się co 60 km chociaż w Niemczech zalecają co 90k km. Rozrząd w 1,2 TSI z paskiem to wymiana co 180 k km ale niektórzy nie wierzą że ten silnik tyle wytrzyma ;) Ogólnie samochody stają się coraz bardziej bezobsługowe i bezawaryjne. Między przeglądami można

Re: Macie jakieś doświadczenia z downsizingiem?

Nie zdanie w banie tylko realne porównanie dwóch konkretnych silników do tego w podobnych samochodach. Ten mały tsi pozwala na 3 biegu jadąc 50 km/h można wcisnąć gaz i odciągnąć do 120 bez zmiany biegu na wyższy. Podobnie jadąc na 4 biegu w okolicach 90 czy 100 po wciśnięciu gazu ciągnie do 150

Re: fantastyczny 1.2 TSI

pory ma ponad 150kkm przebiegu i nie miał żadnej awarii silnika (to ważne, bo coś tam innego mu się jednak sypało). To była wersja o ile dobrze pamiętam 122KM (Albo coś bardzo blisko tego). Strzelam, że to raczej ta pierwsza, bo auto ma już swoje lata. No, ale teraz tak jest. Kupisz dacię i cieszysz

Re: Zapychający się DPF - olej plus dodatek

powyżej 150tyś km bezawaryjnie. Alternatywą jest benzyna w dobrym Japończyku z instalacją LPG. Oczywiście mając instalację trzeba wówczas o to auto należycie dbać, przeglądy gazowe, co jakiś czas trochę przejechać na benzynie, stosować właściwy olej, który zapewni właściwe smarowanie silnika taki jak

Re: Stop, Korekta... Zwracam Honor!

nie było może pchnięcia w plecy, ale do 1,5k rpm silnik nie jechał, a później do 1,7k rpm ożywał, by powyżej do pewnego momentu być nawet sprawniejszy niż wolnossak 109KM wtedy w moim Lancerze... później Octavią III i Superb III 1.4 TSI 150KM w obydwu silnikiem dało się jeździć od ok. 1,6-1,7k rpm i

Re: Zakup auta max 80 tys

. przebiegu 80 tys. km. Silnik w sam raz do jazdy miejskiej, a autostradowe 140 też bez problemu wyciąga. Zakładam przejechać nim jakieś 100 tys. ale sądzę, że te gruntownie poprawione silniki 1,2 i 1,4 tsi dadzą radę zrobić i 150 tys. O wyborze zdecydowała w 80% linia nadwozia oraz stylistyka wnętrza, a w 20

Re: Toyota vs VW

Tak się składa, że ja ostatnio również sporo jeździłem Avensisem III FL 2,0 156 KM i Golfem 1,4 TSI 150 KM. Zużycie paliwa Golfa przy moim stylu płynnej jazdy po DK, autostrady 130 km/h na tempomacie wyniosło 5,8 l/100 km/h. Avensis w podobnych warunkach spaliła 7,3 l/100 km/h co uważam za świetny

Re: fantastyczny 1.2 TSI

był znacznie gorzej wyciszony. W nowym - mimo, że mowa o znacznie większym i mocniejszym silniku, przy 120km/h jest rozsądna cisza. Wyraźnie głośniej robi się dopiero przy 150km/h, ale i tak nie trzeba podnosić głosu, aby swobodnie rozmawiać. Przełom jest przy około 180km/h - wtedy rzeczywiście

Re: Stop, Korekta... Zwracam Honor!

gzesiolek napisał: > > To jak Ty masz zestopniowanego tego DSG? 4? Really? Przy spokojnej jeździe przy 70 km/h jest już ostatni, 7. bieg. Przy kickdownie zrzuca na 3. To, że ciągnie na 4. jeszcze powyżej 100, to żadne zaskoczenie. > później Octavią III i Superb III 1.4 TSI 150KM

Spalanie TSI

Jakie osiągacie spalanie w Waszych samochodach z silnikami TSI? Chodzi o: - miasto - trasa - autostrada 150 km/h Piszcie swoje pomiary :)

Re: TDI vs TSI

trypel napisał: > 2.0 TDI jest średnio udanym silńikiem? > Od kiedy? > Do 150 tys każdy będzie chodził jak zegarek, u mńie minął 155 tys i pomiędzy pr > zeglądami ( niestety co 30 tys) dalej nie dolewam oleju > HA, HA, HA. Nie wiem czy silnik 1.4 TSI 140 KM z końca 2012 roku

Re: Skrzynia DSG i powolna jazda w korku

antwren napisała: > Skrzynia dsg jest idealna do jazdy w korkach. Awarii ulega po 400 tys. km.Są ta > m 2 sprzęgła, a zatem wymiana droższa....ale warto ją mieć!! ... niby co ? po 400 tys. ??? wolne żarty. 100 tys, max. 150 tkm to granica ew. problemów. Poza tym. Dziejsze silniki TSI

Jak eksploatować TSI?

Pytanie jak w temacie. Silnik 1,4 150 KM, z kompresorem i turbiną, z 2011 r.; przy 38 tys. km zaliczył wymianę korbowodów (poprzedni właściciel przestrzegał zaleceń komputera sugerujących zmianę biegu) oraz jak to jest w zwyczaju łańcucha rozrządu. Jak użytkować auto z silnikiem TSI? To żeby unikać

W sumie żadne odkrycie, ale długowieczność....

handlowych TSI. Te silniki są zaprogramowane na samozniszczenie przed 100.000 km. Ja wiem, że zaraz się odezwą ci, którzy przejechali na nich więcej i jeszcze więcej i hoho, nic się nie stało. Ok, gratulacje - oszukaliście system! :)))

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

- 150 k km. W gazecie LPG wyczytałem, że Włosi pracują nad tanią instalacją gazową do TSI bo podobno 2-3 właściciel przy przebiegu 200 k km będzie chętnie taką instalację zakładał a takich samochodów z TSI sprzedaje się rocznie kilkaset tysięcy. Maja w planach również TCe i inne turbobenzyny. Misiu z

Dorzucę jeszcze 5 groszy

i Golf VII TSI 110 KM, 9,9 s do setki. Na papierze wydaje się, że stary zabija nowego i jest o klasę lepszy. Jednak w ślepych testach, nie znając marki i nie znając rodzaju silnika, każdy wybrałby TSI i na pewno twierdziłby, że ma większą moc i lepiej reaguje na gaz. Sprawniej i wygodniej się jeździ

Re: W kwestii zakupu nowego pojazdu

skrzynia ma wspolny obieg smarowidla w przekladni, sprzeglach (oj, pyl z tarcz) i sterowania z zaworami. Filtr w koncu daje ciala. Uzytkuje TSI 1,4 150 KM. Przebieg 20 000 km - 1 litr dolewki oleju. Dynamika calkowicie akceptowalna - utrudnieniem wyprzedzania sa wylacznie wysepki, mikroronda, ciagle linie

Re: Nowoczesna technika czy strzał w kolano

wyłącznie z wtryskiem bezpośrednim i turbiną (przykład: Octavia III, Golf VII). W Octavii III producent nie oferuje żadnego silnika wolnossącego, lecz 1.2 TSI 85 KM, !.2 TSI 105 KM, 1.4 TSI 140 KM, 1.8 TSI 180 KM (wszystkie wtrysk bezpośredni i turbina). Jako klient chciałbym mieć wybór w gamie silników

Dobry przykład

> > Czy 1.8T (150 KM) i 1.8 (125 KM) to właśnie nie jest taki przypadek w ben > zyniak > > ach? I jakoś nikt nie panikował. > > A zmienila sie pojenosc tego silnika? Poprawka: nie wiem. Ale 1.8 tsi 160 KM ma większą pojemność od 1.8 T 150 KM. Niewiele, ale większą

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

doładowane np. Primera 2,0 t. W wielu wypadkach przyczyna jest niewłaściwa eksploatacja: wysokie obroty na zimnym silniku, gaszenie po dynamicznej jeździe, oszczędzanie na oleju. Podobnie było z autami z kompresorem. Ja jeżdżę TSI, kupiłem go z premedytacją i jest zaplanowany na 250 -300 k km. Następne auto

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

> niedługo lifting ;) pewnie w 2016. Te auta też maja przejechane po 100 - 150 k > km. > W gazecie LPG wyczytałem, że Włosi pracują nad tanią instalacją gazową do TSI b > o podobno 2-3 właściciel przy przebiegu 200 k km będzie chętnie taką instalację > zakładał a takich samochodów

Re: Nowa Octavia 1.4 TSI - 8,5 s. do setki

gazowanie TSI z przebiegami 150-250 k km przez drugich właścicieli. Ma byc wkrótce wprowadzona na rynek

Re: Mazda 6 - warto?

silnika 2.5 192KM mam 8l/100km... przy b. plynnej jezdzie do 110km/h idzie zejsc ponizej 6l/100km... Poza tym wyposazenie do ceny... bo cena cennikowa jest niby dosc wysoka (140k za maksa), ale jak konfigurowalem Passata Kombi w podobnym wyposazeniu z nieco mocniejszym silnikiem (2.0 TSI) i a automacie

Re: Padł rozrząd - opis.

; sobie duże kombi. Dostałem (nie tę, która aktualnie wchodzi do sprzedaży, tylko poprzedni model) toyotę avensis z wolnossącą benzyną 1.8. Moc bodajże ~150KM. Cieszyłem się, bo sporo dobrego nasłuchałem się o tym samochodzie. A tu klops… Niby avensis to auto klasy D, niby silnik 1.8, niby 150KM

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

cool_piwo napisał: > Klemensie, wydaje mi się, że silnik nie może wiedzieć, że jest downsizingowany ;-) > (...) > VAG - benzynowe silniki 1.6 102KM ---> 1.2 TSI 104-110KM Otóż to. Gdyby wcześniej nie było 1.6, tylko zwykły 1.2, to nie trzeba by się bać downsizingu !!! Jeszcze

Re: kolejny trol opłacany tym razem przez Skodę

o 1,4 TSI jak o nowości to brak podstawowych informacji. Silnik 1,4 TSI jest dostępny np. w Golfie V od 2005 roku więc już 9 lat jest na rynku i są egzemplarze z przebiegami grubo ponad 250 k km. Porównanie osiągów: HONDA CIVIC 2012 1,4 100 KM 0-100 km/h 14,6 s, v-max 170 km/h, śr. zużycie 5,9 l

Re: To za slaby silnik.

ciagnie niz Lancer 1.5/1.6 Ale nie az tak zeby 4litery urywalo... ot przy obrotach 1,5-2,5k rpm ma moment jaki w silnikach wolnossacych nawet 2.0 jest ciezko osiagalny (moze poza nowymi Mazdy)... Powyzej 4k to 1.2 sie konczy i niestety do predkosci pow. 150km/h sie srednio nadaje... Tzn. moj slabowity

Re: Padł rozrząd - opis.

problemowa. > > Wolę raz na 150 tys. km coś naprawić, ale jeździć czymś co sprawia przyjemność > normalnym ludziom, a nie onanistom uwielbiającym ryk silnika. > Pojechałeś z grubej rury. Co za przyjemność z jeżdżenia Skodą ? Żadnej, a do tego nie wiem czy naprawa raz na 150000 km. W Golfie

Re: Nowej generacji Accorda zabraknie w Europie

nfplakto napisała: > Patrzysz na czlowieka z gory, niestety z perspektywy malpy siedzacej na drzewie > . > > A co do norm emisji spalin, to one sa znane od lat i nie pojawily sie z nienadz > ka. Pierwszy silnik TSI wyszedl w 2005 roku, to juz 9 lat temu. Europejscy prod >

Re: Wracamy do tematu ????

skody pod reka , dlatego podaje osiagi tych nowych silnikow w oparciu o katalog golfa . Te nowe silniki osiagaja Euro - 6 I tak : Silnik 1,4 Tsi ma obecnie 125 ps , a nie 122 ps, max moc 92 kW / 125 ps przy 5000-6000 obr. na minute Moment obrotowy - 200Nm przy 1400-4000 Max szybkosc - 204 km

Downsizing wedlug edka

i dodajace nawet do 20% mocy do juz dzialajacych 150 KM. I, zapewne, likwidujace trapiace silniki z wtryskiem bezposrednim nagary na zaworach. I to spalanie gazu, zblizone do benzyny...... Ech..... Wobec tego, ze moj pojazd jest jest pierwszym w serii spelniajacej euro 6 bez doplaty dostalem system

Re: Spalanie TSI

bywalec.hoteli napisał: > Jakie osiągacie spalanie w Waszych samochodach z silnikami TSI? > Chodzi o: > - miasto > - trasa > - autostrada 150 km/h > Piszcie swoje pomiary :) Po tym co się naczytałem na forum nigdy nie kupię nowego auta a tym bardziej TSI ;-) Cóż że pali litr

Re: Turbodiesle oszukujo kierowcuf!

odczucia przyspieszenia będą większe niż w tej 200-konnej turbobenzynie. Jechałem też Golfem VII 1.4 TSI 140 KM i przyznam, że zbierał się lepiej. Papier też to potwierdza - 8,4s zamiast 8,7s Mondeo i Paska.

Re: Nowoczesna technika czy strzał w kolano

> Jako klient chciałbym mieć wybór w gamie silników benzynowych taki jak u Forda. > Silniki turbodoładowane EcoBoost 1.0 100 KM, 1.0 125 KM, 1.6 150 KM lub wolnos > sące Duratec 1.6 105 KM, 1.6 125 KM. To nalezysz do mniejszosci. Nie rozumiem tego plakania nad wolnossacymi slinikami 1

Re: Turbobenzyna w praktyce

silnikiem 1.8 TSI 160 KM - są bardzo dobre. W Fordzie 1.6 EcoBoost 150 KM - podobnie. Opel Meriva 1.4 Turbo 122 KM - również dobrze.

Re: Passat B6 1.9 TDI czy Octavia II 1,9 TDI

Widzę ze rady są bardzo różne , najbardziej jednak mam obawy co do silników benzynowych TSI . bo kto wie jak taki silnik sie sprawuje po przejechaniu 150 tyś km i więcej .moze po prostu jest do wymiany. Będę obstawał przy dieslu tylko takim który ma jak naj mniej nowoczesnych wynalazków (filtr

Re: mam złoma

pierdół 4slesza czy jakmutam > > jeep "Mamy w firmie auta rp 2011 (Octavia II FL, Fabia) 1,4 TSI 122 KM i 1,2 TSI 85 KM z przebiegami 130-150 k km" "Średnie zużycie paliwa 1,4 ok. 7 l/100 km, 1,2 ok. 6 l/100 km" Piszesz gościu bzdury i przekręcasz to co piszę lub tego nie ogarniasz. Widać jest

Re: czas na nowszy

> Cały ten downsizing w swej prostej istocie ma spowodować to że auto wytrzyma 10 > 0-150-200 tysiecy i coś tak pierdzielnie To nie jest downsizing, tylko dołożenie turbiny - coś, co wykonuje się od dziesięcioleci. Downsizing to by był, gdyby wolnossaki wyciskały 200 KM z 1.4. Samo

Re: Małe (i oszczędne) jest piękne

"Na uwagę zasługuje fakt, że ta sama jednostka ma 120 lub 150 KM" Na uwagę to zasługuje 1.4TSI Twincharger, który oferuje od 122KM do 180KM. Ta ostatnia wersja została uznana za Silnik Roku 2010.

Silniki benzynowe z wtryskiem bezpośrednim

Witam Jak oceniacie te wszystkie silniki z wtryskiem bezpośrednim? TSI, FSI, TFSI, EcoBoost, 1.6 z Nowej Kia Sportage. Dużo opinii czytam na ich temat negatywnych: że palą znacznie więcej niż podaje producent. Czy te silniki nie będą mniej trwałe niż stare sprawdzone konstrukcje? Czy wyciągniecie

Re: trafieni, zatopieni :-)

dalo jezdzic bo dla niego 130km/h to byl maks rozsadnej jazdy... i wtedy sie dosc komfortowo jechalo... pow. sie juz meczyl... i kierowce nieco tez... W aktualnym moim Lancerze 1.5 109KM przy 140-150km/h jest ciszej niz przy 130km/h ;) Bo silnik jest glosniejszy przy 3400 rpm niz przy 4200 rpm... ten

Re: Skoda Octavia Combi 1.8 TSI DSG Elegance - wa

Nigdzie nie wspominalem o wyprzedzaniu TIRa, a jedynie staralem sie oddac to co prawdopodobnie mial na mysli imc jezdze_300KM_autkiem_loyezoo... No i nawet w moim hipotecznym przykladzie... 0-100 jest 7 vs 8... a 100-150 jest 5 vs 11... Czyli czym bedzie znacznie sprawniej wyprzedzic TIRa jadacego

1.8tsi 160KM i 150KM.Czym się różnią?

Pytanie stąd,że pojawiła się jakiś czas temu Octavia z silnikiem 1.8tsi 150KM w specyfikacji family plus. Pozostawiono również wersję 160-konną. Czy ktoś jezdził obiema wersjami,da się odczuć różnicę? Family Plus 150-konne wygląde ciekawie cenowo i wyposażeniowo, czy warto żałować tych dziesięciu

Re: Nowa Honda Civic od 64 900 zł

Jako stary kierowca Hondy, pamiętam jak fani VW i starych diesli narzekali - ze silniki Hondy wysilone, że padną po 100tys.km. To były czasy silników 1.6 160KM w Hondzie i diesli 2.0 60KM w VW. Jakoś nie padały. Teraz role się odwróciły. VW pieje jak to silniki 1.4TSI są nowoczesne i mocne i

Re: Spalanie tsi - film

, lać dobry olej i pamiętać o właściwym użytkowaniu silnika i nic > nie powinno się stać, w każdym razie nic przed 150-200 tys, w razie czego na a > legroszu kompletny silnik kosztuje około 2,5 tys ŁO MATKO! Ale macie problemy chłopaki...ja mam w moim Polo sprawdzony niezawodny silnik 1,4 16V a

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

co się czepiam. O to, że 'downsizing' używa się w kontekście zastępowania pojemności większych mniejszymi, a nie pisze się prawidłowo o wyciskaniu większej mocy z litra pojemności. W ten sposób, jeżeli 2.0 150 KM zastąpi się 2.0 280 KM, to nie ma downsizingu i - teoretycznie - nie ma problemu. A

Re: czas na nowszy

, gdyby wolnossaki wyciskały 200 KM z 1.4. > Samo dołożenie turbiny to nic nadzwyczajnego czy wysilającego silnik. A przynaj > mniej auto jedzie jak mu się wciśnie, bez potrzeby redukowania o 3 biegi w dół > (vivat honda). > > W którymś AŚ robili test długodystansowy 2.0 tsi (passat albo

Re: Downsizing wedlug edka

> no dobrze ale jaki to model bo mamy do wyboru ze trzy Octavia 1,4 tsi 150 KM DSG > spalanie 7 l benzyny przy 130 to nie jest palenie jak smok. Gdy porownamy z miejskim.... Wyglada na to, ze silnik nie lubi obrotow. Skrzynia (w trybie "normalnym", nie "sportowym") zasadniczo trzyma

Re: Spalanie TSI

1.4 TSI 122KM Golf VI tak zupelnie szczerze, jezdzac w miare ekonomicznie i wlasciwie eksploatujac silnik: - cykl mieszany - 7,6, zima 8 - miasto - 8,5 - 9 - trasa, droga krajowa - 6,2 - 6,5 - autostrada( 150-160 predkosc zegarowa) - 9,5 - 10 a dla wiadomosci misiaczka : kupilem sobie auto z

Re: Przydałaby sie lista nie awaryjnych silników

przyzwyczajony do jazdy wolnossaca benzyna nie ma problemu z korzystania mocy i sprawnego wyprzedzania... Ale oczywiscie zgadzam sie, ze wczesniej juz od 2500rpm masz w dieselku juz blisko maks mocy, a od 1500-2000rpm zwykle juz masz 250-300Nm momentu... Mowiac o silniku ok 140-150KM W benzynie przy obrotach

Re: LPG dla TSI | Eksploatacja

Powiem wam tak mam Tiguana z 2008r z silnikiem 1.4 tsi 150km. i jak na razie zrobiłem nim 105tyś. km. do tej pory jedynie co mi zaczęło szwankować to cewki, nie jest to duży koszt bo w servisie VW 200zł za sztukę. Spalanie w dużym za korkowanym mieście niestety 10-11L/100km więc nie jest tanio acz

Re: trafieni, zatopieni :-)

przezywaja auta w ktorych sa zamo > ntowane... a do TSI pod wzgledem dlugowiecznosci nawet nie bede porownywac... n > aprawde nie ma sensu... To zacne - jak honda zacznie robić zajebiście trwałe turbobenzyny, to pomyślę o tej marce. Póki co hondowskie silniki się dla mnie nie nadają - nie jeżdżę

Re: Czas na ekologiczne ściganie

Tylko dlaczego w Polsce nie można nadal kupić świetnego i oszczędnego Passata EcoFuel zasilanego gazem CNG z silnikiem TSI 150 KM? skoro w Niemczech jest już od roku w ofercie???

Re: Nowa Octavia 1.4 TSI - 8,5 s. do setki

4slash napisał: > > Średnie zużycie paliwa 1,4 ok. 7 l/100 km, 1,2 ok. 6 l/100 km. u mnie auta są na 150 tys same diesle (bo lepiej wypadają w wynajmie) i widać VW jest durnowatą firmą bo bez sensu produkuje coś takiego jak diesel 1.6 bo u mnie w nowych octaviach 1.6 90 KM (skrzynia

Re: Turbobenzyna w praktyce

starał. Zobacz np. na opinie o Octavi z silnikiem 1.8 TSI 160 KM - są b > ardzo dobre. W Fordzie 1.6 EcoBoost 150 KM - podobnie. Opel Meriva 1.4 Turbo 12 > 2 KM - również dobrze. Pewnie że do 150 tys.km silnika nie zajedzie...Ale jaką ma taki silniczek żywotność? 200 tys.km??? i za ile go po 5

Dlaczego skoda jest liderem sprzedazy?

octavia to minimum. Stanowczo odmowilem zakupu diesla, ale wyrazilem watpliwosci co do TSI, jako awaryjnych. Dosc kompetentnie zostalem poinformowany, ze z awaryjnym nowy silnik dzieli tylko nazwe i blok silnika. Przeszlismy do rzeczy i ustalilsmy co nastepuje: 1,4 tsi 150 KM, 7 biegowa DSG, porzadne

Re: VW Sharan czy Mazda 5

Czesc, Ford Galaxy raczej odpada.. Mialem kiedys mondeo i troche sie zrazilem.. Wyzej cenie VW od Forda. I cenowo tez nie jest zbytnio atrakcyjny... Zawezilem swoj wybor do Mazdy i VW. Jesli to bedzie Mazda to z silnikiem benzynowym 2.0 150km a jesli Sharan to rowniez benzyna 1,4 TSI 150km z DSG

Re: Ale o co właściwie chodzi?

Owszem nie zero / 1 i dlaetgo nie znajdziesz postu gdzie ktos sie czepia silnika 1.4 czy 1.6... Wszystko w granicach rozsadku... 3 cylindry, 1.0 i prawie 150 KM do Mondeo nie brzmia rozsadnie, co wiecej naiwnoscia jest myslec, ze to wszystko z troski o nas.... (nie mowie, ze tak myslisz!!!). Mnie

Re: Zmienne fazy rozrządu - w zmienności siła

jacek>>>>>>>>>To co piszesz to prawda!!!!Szczegolnie dotyczy to silnikow mini typu 1.2 tsi ktore wcale nie sa oszczedniejsze niz 1.4 wolnossace Hondy czy Toyoty.Za to niech ktos takim tsi popedzi 150km na autostradzie-wciagnie mu i 10litrow-to juz pisze z wlasnej praktyki

Re: TSI na sterydach

Cóż legendarny silnik volkswagena 1,8 turbo też występował od 150 do 225 KM w różnych wariantach i róznych modelach koncernu, były jego wersje 150, 163, 180, 210 i 225 KM. Taka tradycja ;-) TSI też jest jako 122, 125, 140, 160, 170 i 180 KM (mówię o wersjach fabrycznych)

Re: 1.8tsi 160KM i 150KM.Czym się różnią?

bitrix napisał: > Pytanie stąd,że pojawiła się jakiś czas temu Octavia z silnikiem > 1.8tsi 150KM w specyfikacji family plus. > Pozostawiono również wersję 160-konną. > Czy ktoś jezdził obiema wersjami,da się odczuć różnicę? > Family Plus 150-konne wygląde ciekawie cenowo i

Ale nudny temat.

on nawet 150 000 km przebiegu? 122 KM z 1.4 to jest nic. Wszystko zależy od tego jak ta moc została uzyskana, co producent miał w założeniach, jaką jakość prezentuje ogólnie sam silnik, jakie procesy zachodzą podczas różnorakich warunków jazdy...

Re: Motodziennik: Piekielnie drogi Civic

drogo? przesadzili z wersją executive....ale inne już mniej, tanio nie jest, ale tak dla porównania (najtansze są vW ze szrotowym silnikiem i rdzewiecjące fordy)" golf 1.4 TSI 160 KM (118 kW), 6 biegowy higline- - 81 320 astra 1.4 Turbo Ecotec 120 KM sport - 78 950 1.6 EcoBoost 150 KM

1.4 TSI w Leonie??

1.4 TSI w Leonie?? Hmm, chcecie go sprowadzić z zagranicy? Pytam bo w Polsce taki silnik w Leonie nie jet dostępny (przynajmniej tak jest na stronie Seata). Z silników benzynowych są (nie licząc wersji CUPRA): 1.4 85km, 1.6 102km, 1.8 TSI i 2.0 FSI (oba powyżej 150 km). Silnik 1.4 TSI to nie

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

105 Koni z silniczka 1,2 to nie jest wysilony silnik? do niedawna 105 KM miały silniki 1,6....ciekawe ile taki malutki silniczek 1,2 TSI wytrzyma? 150 tys.km? 200 tys.km? czyli 10 lat :) Starsze silniki mają po 300 tys.km i jeszcze długo pociągną bo nie musiały się tak wysilać wysoką mocą 100 KM

Re: Nissan Qashqai+2 czy Skoda Octavia Scout ?

Octavią Scout 1.8 TSI. Szkoda kupować w ciemno, więc może zrezygnuję z wyższego zawieszenia i zdecyduję się na Forda C-MAX 1.6 150 KM.

Re: Co sądzicie o KIA Venga?

Witam. Ja też miałem podobny problem (vide - kilka postów wstecz). Wybrałem octavię z kilka przyczyn. Nie wiem do czego potrzebne będzie Ci auto i to głównie jest wyznacznikiem jakie kupisz. Ale jak dla mnie 1,2 TSI zniszczy się po 150-200 tyś km. Zawsze turbina robi swoje i wyciąganie z 1,2 tylu

Re: Ford Focus z nowym silnikiem

Lubię nową Fokę, ale takie silniki to nie jest dobra droga, mam nadzieję że nie będzie jednak aż tak źle. @Gość - "już VW się przejechał z 1.2 TFSI, Ford jest nastepny..." "konieczność remontu silnika po 40-60tys km" Owszem VW się przejechał na 1.2TSI, na 1,4TSI i na 2,0TDI

Re: Pierwszy taki silnik roku

- Silnik 1,8 TSI z cala pewnoscia nie ma dodatkowej sprezarki mechanicznej, wiec nie jest Twinchargerem. - Sprzedawca jest jak redaktor i nie mozna brac na serio tego co mowi, fakt ze zycie bez nich byloby smutniejsze. - Passaty sprzedawane sa tez w opcji z Twinchargerem - silnik 1,4TSI 150KM

Re: maja jeszcze takie w salonach?

nowoczesnych samochodach pasek rozrzadu wytrzymuje 150-200tys km , a koszt jego wymiany to w zasadzie smieszne grosze w stosunku do tego ile wydasz na inne sprawy eksploatacyjne. Samo mycie samochodu drozej wyniesie Wiec w ogole na ten parametr nie zwracaj uwagi bo jest smieszny. Skoncentruj

Re: Pierwszy taki silnik roku

(Twincharged Stratified Injection). Istnieja tylko 4 wersje tego silnika - 140, 150, 160 i 170KM. Zdjecie u gory przedstawia zupelnie inny silnik, to nie jest ten podwojnie doładowany! Ehh, dziennikarze GW bezmyslnie kopiuja i publikuja zdjecia bez uprzedniego sprawdzenia.

Re: Downsizing ...

klemens1 napisał: > Czy 1.8T (150 KM) i 1.8 (125 KM) to właśnie nie jest taki przypadek w benzyniak > ach? I jakoś nikt nie panikował. A zmienila sie pojenosc tego silnika? A tu sie okazuje, ze 1.4 TFSI potrafi miec od 90 do 177KM mocy (

Re: Nowy Ford Kuga

bubel! Silnik 1.6 EcoBoost Forda już jeździ w Focusach od prawie 2uch lat i nie ma z nimi problemów (czy to w wersji 150KM czy 183KM). Tak samo jest z 1.4 turbo Opla, które też jest od kilku lat na rynku i nie ma ponad przeciętnej awaryjności.

Tiguan z pazurem

Jedno jest pewne biały Tiguan to jest bardzo ładne auto i po BMW serii X3 najładniejsze w swojej klasie. Do tego całkiem znośne cenowo np. w Polsce cena modelu z silnikiem 1,4 TSI 150 KM rozpoczyna się od 87 tys zł, a diesla 2,0 TDI 150 KM od 102 tys.

To bliźniak Hyundai i40

sam się nad nim zastanawiam. I też mało info można znaleźć. Ostatnio sprawdzałem, to Hyundai daje lepsze warunki, ale nie namawiam, bo sam myślę. Benzyniaki mają normalne 2l silniki bez tych pop...TSI, gd gdzie jest 150 KM z 1,4. Można dywagować tylko ale. Deawoo jeżdżą do dzisiaj i jest ich

Re: VW rezygnuje z Silnika Roku?

silnik. Ludzie mają na nich po 150 tys KM i nic sie nie dzieje. Pojedyńcze przypadki mają probelm z wtryskiem ale jako całość są solidne. Zanim napiszecie coś to zapytajcie. Właśnie tak działają typowe POLACZKI. Nie mając nawet wartburga napiszą opinię o silniku TSI... Ja znam ludzi z serwisu bardzo

Re: Volkswagen Passat Alltrack od 111 690 zł

to, żeby napisać "cena od..." Czekamy na Golfa GTI z silnikiem 75KM i kombi bez dostępu do bagażnika w standardzie. Jak się porówna z cenami Superba w wersji 4x4 z dołożonym pakietem na bezdroża (podobny prześwit jak ten Alltrack), to za 100 tysięcy da się kupić wersję 1.8TSI/160KM, za 110

Re: Silnik roku czy bubel dziesięciolecia?

Jest to wersja TSI EcoFuel na CNG i ma 150KM. Zawory, pierścienie i tłoki zostały utwardzone lub wzmocnione. Zmodyfikowana turbosprężarka, a w rurę dolotową wbudowano specjalne wtryskiwacze gazu. Dzięki swojej konstrukcji silnik wykorzystuje wyższą odporność gazu ziemnego na spalanie stukowe.

Re: Kia Ceed | Co za 49 990 zł?

: silnik 150 KM benzyna turbo, reflektory biksenon , a nie słabsze ksenony jak daje Kia, czujniki parkowania przód i tył , a nie tylko tył jak Kia, ciemne szyby, alufelgi 17, 9 głośników, radio/CD Sony, asystent parkowania, elektrycznie skłądane lusterka, klima dwustrefowa automat, system zapobiegania

Re: Więcej zdjęć nowej Kii Cee'd

. A nawet takie sprzęgło... Myślę, że to znacznie mniejszy problem niż kapitalny remont silnika TSI po przejechaniu czasem tylko 30tyś km. Chodzi o, na wielką skalę, zakrojony problem z bezobsługowym(!) łańcuchem rozrządu. Gdzie VW bezczelnie wykręca się i każe płacić klientom za swoje błędy i bubel

Re: Pierwszy taki silnik roku

1.8 tsi to inna konstrukcja, nie ma kompresora. Kupilem niedawno passata 1,4 tsi. ma on 150km i jest to ten silnik co w golfie tylko z inna moca. Zastanawialem sie nad tym 1,8, duzo jezdzilem na jazdach probnych i wszystko fajnie ale po krakowie wychodzilo 12-13l, wiec tyle co silniki sprzed dekady

Re: Średnie spalanie: Golf 1.9 TDI vs Golf 1.4 TS

lupus76 napisał: > PSA i BMW 1,6 turbo (150 i 170 KM). Właśnie miałem wspomnieć o tym, ten silnik jest wkładany do Peugeota 308 między innymi. Ma ciekawy wykres momentu obrotowego. Tyle, że to silnik, który bardzie ma jeździć, niż oszczędzać. To 1.4 TSI 122 KM jest bardziej silnikiem

Re: dzięki za rady

dwóch silnikach o TEJ SAMEJ POJEMNOŚCI, z których jeden zostaje wyposażony w turbo. Ten silnik będzie miał znacznie większą moc (150 KM, ale może też być dużo więcej), podczas gdy silnik 1,8 wolnossący Volkswagena miał 125 KM (w wersji 20-zaworowej, najbliższej 1,8T, bo były też słabsze). I tutaj cudów

Re: Najoszczędniejsza wg ADAC

dwa razy większe, albo i lepiej) 5,02kg. Do tego mamy do dyspozycji 150KM z silnika TSI. No cóż...

Re: VW Golf TSI - test wideo

Przede wszystkim należy się skupić na temacie - więc jak usterki to niech dotyczą silnika 1,4 TSI a nie wszystkich innych silników VW !!! Ja się nie spotkałem z opiniami o problematycznej eksploatacji tych jednostek a posty typu "zobaczymy co będzie za 150 tys km" to juz dziecinada! Już w

de 125 - celna uwaga!

Silnik 1.4 TSI to nie byłby głupi pomysł. 1.6 jest trochę za słaby i zbyt paliwożerny a mocnieszy trochę zbyt drogi. Coś pośredniego by się przydało. ----------- fakt honda civic 1,8 140 KM silnik w sam raz nie za duży nie za mały osiągi ok pali niedużo 6 biegów do 150km/h cicho esp

Re: Outlander 2.0 MIVEC od 82 990 zł

kosztuje z nim 113000zł.... Konkurencją byłaby raczej wersja 2WD 1.4TSI 150KM (9,3 do 100km/h - nieźle), choć cena nadal wysoka - 92000zł.

Specyfikacja samochodu Pana Prezesa -

_SIWZ_-_WYKAZ_PARAMETROW_TECHNICZNYCH_I_WYMAGANEGO_WYPOSAZENIA.pdf Umowa na 2 lata....Cwane lisy Szybkie wnioski ze specyfikacji: silnik benzynowy, między 1.8 a 2.0 - VW oferuje w tej kategorii tylko najwyższy silnik 2,0 TSI 210 KM, PYTANIE: dlaczego aż taki? 1,4 TSI to 160 KM, spokojnie wystarcza - wiem co mówię. ESP, kilma automatyczna - to wszystko jest w

Re: Toyota Prius PHV | Pierwsza jazda

niektórzy próbują udowadniać - np. Passat TSI EcoFuel. Podwójnie doładowany silnik, 150KM. Elektryczne mają przyszłość, ale mini trochę czasu nim zostaną dopracowane do takiego poziomu, że będą przyjazne w użytkowaniu.

Re: DżejBiEl wytłumacz co ma paliwo do turbiny???

jbl25 napisał: > No tak bo widzę, że mówimy o silniczkach typu 1.4 które mają 150 koni, a nie np > 250 km/h. > To w takim razie przepraszam, lejcie sobie tam 95 jak chcecie. > Szkoda tylko, że potem takie samochody będą zalegać na rynku wtórnym. Nowsze modele tsi od BJ2008, maja

Re: Mazda 6 2.0 MZR czy Passat 1.8 TSI co wybrać

silnik VW 1,8 TSI produkowany jest w Chinach ??? Mieliśmy Passata do testowania (auto strasznie trzeszczy zwłaszcza deska ) Proponuję też zobaczyć budowę tego silnika ( jak coś pierdnie po gwarancji to powodzenia np nasze kijowe paliwo a tam są wtryski 6-cio otworowe i 150 bar ciśnienie ? ) Teraz

Japończycy zrezygnowali z TSI 25 lat temu

1982 1 litr pojemności 100 KM mocy 150 Nm momentu obrotowego auto to honda city 1989 0,9 litra pojemności 110 KM mocy 130 Nm moment obrotowy prawie 120 KM i 140 Nm z litra pojemności, jak mocne twincharger w golfie podwójne doładowanie: turbosprężarka i kompresor auto to nissan micra Silniki 1

Re: tiguan czy rav?

mnie nie urzekła (przyspieszeniem również). Stylistycznie też nic ciekawego. O wiele lepiej wygląda wg mnie tiguan, wnętrze też ma solidniejsze. Jak jeździ? Jak juz wspominałem - nie mam pojęcia. Tak sobie czytam Wasze komentarze i wygląda na to, że podstawowy silnik to 1.4 TSI 122KM. I tu mogę

Re: Jesteś impregnowana na argumenty

przy 150 tyś km to wg danych katalogowych np vw oszczędność pomiędzy 2,0 disllem a 1,8 tsi to przeszło 3 litry Proste liczenie : 150 tys km to oszczędność na dislu 20,7 tys zł Starczy na koło i wtryski . Tak na marginesie dodam że do TSI są montowane specjalne wtryski a nasza benzyna nie

Bo co tu o silniku duzo gadac...

Normal ny silnik dla normalnego kierowy do normalnego auta powinien miec miedzy 2.5 a 3.0 pojemnosci, szesc cylindrow i miedzy 150 a 200KM. Takie zalozenia bez zadnych szalenst i ekstrawagancji gwarantuja bezproblemowe tysiace kilometrow, w miare sensowne zuzycie paliwa (i oleju na przestrzeni

Re: Te samochody najczęściej kupują Polacy

Ja właśnie zamówiłem Forda Focusa III, odbiór w sierpniu - wersja HB, benzynka turbo, 150 KM, najwyższa półka wyposażenia Titatnium, ciemne szybki, topowy lakier Candy Red, 17 alu z katalogu Ford Indywidual + dużo bajerów i elektroniki wspomagajacej kierowcę i podnoszące bezpieczeństwo jazdy, do

Re: zaraz żyłka ci pęknie

wybraliśmy Polo (tak!) TD > I zamiast benzyniaka pomimo małych przebiegów, rzędu 10000 rocznie: bo DSG było > wówczas dostępne tylko z dieslem albo w topowej wersji wyposażeniowej 1,2 TSI, > która była na dzień dobry droższa o €8000 w zakupie od środkowej wersji > TDI 90 KM, droższa

Re: Jesteś impregnowana na argumenty

daria.1 napisała: > przy 150 tyś km to wg danych katalogowych np vw oszczędność > pomiędzy 2,0 disllem a 1,8 tsi to przeszło 3 litry > Proste liczenie : > 150 tys km to oszczędność na dislu 20,7 tys zł > > Starczy na koło i wtryski . > Tak na marginesie dodam że do

Re: ceny....

Wersja Silnik Cena (zł) REFERENCE 1.6 MPi (102 KM) - skrzynia manualna, 6-biegowa 76 990 REFERENCE 1.8 Turbo 20V (150 KM) - skrzynia manualna, 6-biegowa 83 900 REFERENCE 2.0 TDI CR (140 KM DPF) - skrzynia manualna, 6-biegowa 86 900 STYLE 1.6 MPi (102 KM) - skrzynia manualna, 6-biegowa 80 990