tsi

Filip Trusz

Opinie Moto.pl: Skoda Kamiq 1.5 TSI Monte Carlo. Coś więcej

Opinie Moto.pl: Skoda Kamiq 1.5 TSI Monte Carlo. Coś więcej

Monte Carlo to wyjątkowa wersja, która pojawia się ofercie małych samochodów Skody. Skojarzenia ze słynnym rajdem są jak najbardziej na miejscu. To propozycja pełna sportu, charakteru i modnych dodatków. Mieliśmy okazję ją sprawdzić na przykładzie Skody Kamiq 1.5 TSI.

Używane 1.4 TSI - awarie, problemy i usterki. Czy warto kupić auto grupy VAG z 1.4 TSI?

Silnik benzynowy 1.4 TSI to bardzo popularny silnik w samochodach koncernu Volkswagen. Postanowiliśmy sprawdzić, jak sprawuje się po latach - jego awarie i usterki. Czy trzeba się bać doładowanej benzyny?

Nowa Skoda Octavia e-TEC. Znamy polską cenę miękkiej hybrydy z silnikiem 1.0 TSI

Nowa Skoda Octavia dostępna jest z bardzo szeroką ofertą napędów. Również tych zelektryfikowanych. Jednak dotąd hybrydy były dostępne tylko z silnikiem 1.4 TSI jako pluginy (ładowane z gniazdka). Teraz pokazano miękką hybrydę e-Tec.

Cupra Formentor miała być sportowym autem, a w gamie 1.5 TSI. Co poszło nie tak?

Cupra Formentor miała być sportowym autem, a w gamie 1.5 TSI. Co poszło nie tak?

Cupra Formentor, jak na sportowy samochód przystało, od początku była oferowana z silnikiem 2.0 TSI o mocy 310 KM. Dwusprzęgłowa 7-stopniowa przekładnia i napęd na cztery koła zdawały się przepisem na sportowy sukces. I tak rzeczywiście było, bo Formentor przy pierwszych jazdach spisał się

Silnik 1.2 TSI Volkswagena - opinie

Silnik 1.2 TSI Volkswagena - opinie

W 2009 roku w palecie jednostek napędowych grupy Volkswagena pojawił się małolitrażowy silnik 1.2 TSI. Miał uzupełnić gamę silnikową aut segmentu B i C wypierając znane od lat wolnossące motory z pośrednim wtryskiem paliwa. Silnik 1.2 TSI - konstrukcja Nowatorska konstrukcja inżynierów koncernu VAG

Skoda zapowiada rewolucję silnikową

Skoda zapowiada rewolucję silnikową

Rewolucja silnikowa w Skodzie rozpoczęła się w 2016 roku, gdy z oferty wycofano czterocylindrową jednostkę 1.2 TSI. Zamiast tego w ofercie pojawił się nowy, trzycylindrowy silnik 1.0 TSI dostępny w dwóch wariantach mocy. Niedawno do oferty dołączyła też jednostka 1.5 TSI. Jednak prawdziwe zmiany

1.0 TSI - koszty eksploatacji najmniejszego silnika w gamie VW

1.0 TSI - koszty eksploatacji najmniejszego silnika w gamie VW

przypadkach notowano zwiększone zużycie oleju silnikowego, co mogło wynikać ze sposobu użytkowania auta. Użytkownicy zgodnie narzekają jedynie na nieprzyjemne brzmienie trzycylindrowego motoru. Jednostka wciąż znajduje się w ofercie wielu modeli, a jej rozszerzenie stanowi 1.0 TSI. Wzorce z 1.4 TSI Wbrew

Skoda | Już milion silników TSI EA211

Skoda | Już milion silników TSI EA211

Nowoczesne silniki benzynowe TSI z serii EA211 produkowane są przez czeską markę od 2012 roku. Skoda właśnie pochwaliła się, że w jej zakładach powstał silnik TSI numer 1 000 000. Czesi aktualnie produkują cztery warianty pojemności tej jednostki, a w przyszłym roku dołączy do nich jeszcze 1.0 TSI

Kupujemy używane: Skoda Octavia II 1.8 TSI - co psuje się najczęściej?

Kupujemy używane: Skoda Octavia II 1.8 TSI - co psuje się najczęściej?

Skoda Octavia to od wielu lat jeden z najpopularniejszych samochodów w naszym kraju. Zainteresowaniem cieszą się nie tylko nowe egzemplarze z salonu, ale także auta używane. W dobrej cenie możemy kupić używaną Octavię drugiej generacji. Skoda Octavia II 1.8 TSI - co psuje się najczęściej?  W

Volkswagen Golf 8 z 1.0 TSI - ceny w Polsce. 75 490 zł za wersję 90 KM, ale na razie jest taniej

Volkswagen Golf 8 z 1.0 TSI - ceny w Polsce. 75 490 zł za wersję 90 KM, ale na razie jest taniej

Ile kosztuje nowy Volkswagen Golf 8 z bazowym silnikiem? VW Golf 8 1.0 TSI 90 KM, 5MT - od 75 490 zł VW Golf 8 1.0 TSI 110 KM, 6 MT - od 78 890 zł Bazowy silnik właśnie pojawił się w polskim cenniku i już niedługo powinien wejść do sprzedaży. Co ważne, VW kusi teraz sporym rabatem, który wynosi 6

Salon Genewa 2017 | Skoda Fabia | Czas na silnik 1.0 TSI

Salon Genewa 2017 | Skoda Fabia | Czas na silnik 1.0 TSI

  W miejskiej Fabii czas na zmiany. Trzycylindrowy silnik 1.0 TSI z czterema zaworami na cylinder zastępuje wykorzystywany do tej pory motor czterocylindrowy o pojemności 1,2 litra. Nowa jednostka występować będzie w dwóch wariantach. Pierwsza oferuje więcej mocy – 95 KM, kiedy 1.2 TSI

Opinie Moto.pl: Skoda Karoq 1.5 TSI - dobry sposób na crossovera

Opinie Moto.pl: Skoda Karoq 1.5 TSI - dobry sposób na crossovera

. Producenci często prześcigają się w co dziwniejszych rozwiązaniach, dotykowych suwakach czy przyciskach, ale prawda jest taka, że nic nie zastąpi tradycyjnego, analogowego pokrętła. 150 KM - więcej nie trzeba Pod maskę trafił czterocylindrowy motor 1.5 TSI o mocy 150 KM. Napęd trafia na przednią oś za

Znamy ceny Skody Octavii z silnikiem 1.5 TSI. Nowość kosztuje

Znamy ceny Skody Octavii z silnikiem 1.5 TSI. Nowość kosztuje

84 500 złotych - dokładnie tyle kosztuje Skoda Octavia z silnikiem 1.5 TSI w wersji wyposażenia Ambition. 1.5 TSI ma do zaoferowania kierowcy 150 KM i 250 Nm maksymalnego momentu obrotowego (1500-3500 obr./min). Osiągi to 8,2 s. do pierwszej setki i 220 km/h prędkości maksymalnej. Deklarowane

Cupra Formentor 2.0 TSI 310 KM DSG 4Drive - test

Cupra Formentor 2.0 TSI 310 KM DSG 4Drive - test

szerokości i około 151 cm wysokości. Rozstaw osi wynosi 268 cm. Więcej dowiecie się z wideo testu Cupra Formentor 2.0 TSI 310 KM DSG 4Drive:

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia 1.0 TSI 110 KM. Żarty się skończyły

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia 1.0 TSI 110 KM. Żarty się skończyły

Skoda Fabia jest potwierdzeniem tej wiedzy. Skoda Fabia 1.0 TSI 110 KM — nadwozie, wnętrze, prowadzenie Skoda Fabia jest dużym i robiącym solidne wrażenie uniwersalnym autem, które może służyć jako jedyne w rodzinie. Wygląda atrakcyjnie, jej sylwetka jest nowoczesna, ale linie raczej stonowane

Nowy silnik 1.5 TSI od Volkswagena

Nowy silnik 1.5 TSI od Volkswagena

pojemności 1.5. Jest to czterocylindrowy, turbodoładowany benzyniak, w którym zwiększono pojemność, a konkretnie skok tłoka z 80 do 85,9 mm. Silnik pracuje w cyklu Millera, a jej stopień kompresji to 12.5:1. Po raz pierwszy jednostka TSI została wyposażona w turbosprężarkę ze zmienną geometrią turbiny, co

Skoda Octavia 1.0 TSI | Polskie ceny | Nieco droższa od poprzedniczki

Skoda Octavia 1.0 TSI | Polskie ceny | Nieco droższa od poprzedniczki

Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj! 1.0 TSI zastąpi 1.2 TSI w 110-konnym wariancie. Bazowym silnikiem w Octavii wciąż pozostanie 1.2 TSI 85 KM. Cennik tego ostatniego otwiera kwota 63 450 zł (bez promocji i rabatów). A ile

Volkswagen Golf z silnikiem 1.5 TSI 130 KM - znamy polskie ceny

Volkswagen Golf z silnikiem 1.5 TSI 130 KM - znamy polskie ceny

Nowy silnik z rodziny TSI to 4-cylindrowa konstrukcja pracująca w cyklu Millera. Motor benzynowy o pojemności 1,5 litra oferuje wysoki stopień sprężania, dzięki temu ma wyższą wydajność i mniejsze zapotrzebowanie na paliwo. W zależności od wersji wyposażenia Golf z takim silnikiem spala od 4,8 do 5

Volkswagen Golf 1.0 TSI BlueMotion | Najoszczędniejszy benzyniak

Volkswagen Golf 1.0 TSI BlueMotion | Najoszczędniejszy benzyniak

Volkswagen Golf | 40 lat Tym samym poszerzona zostanie oferta Golfa Blue Motion, która do tej pory obejmowała wariant wysokoprężny ( 1.6 TDI ) i napędzany gazem ziemnym (TGI). Wersja TSI wyposażona będzie w

Silnik 1.2 TSI - mały, mocny, ale nieszczególnie trwały

Silnik 1.2 TSI - mały, mocny, ale nieszczególnie trwały

inżynierowie Volkswagena wykorzystali 8-zaworową głowicę, turbosprężarkę ze zmienną geometrią łopat sterowanych elektronicznie, jak również bezpośredni wtrysk paliwa oraz jeden wałek rozrządu. Kolejnym charakterystycznym wyróżnikiem 1.2 TSI jest układ rozrządu realizowany za pomocą łańcucha nie podlegającego

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style. Nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style. Nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa

;SKODA". I to z daleka. Ile teraz kosztuje Skoda Fabia w Polsce? Dostępna jest z dwoma silnikami: 1.0 MPI 60 KM 5MT - od 51 800 zł 1.0 TSI 95 KM 5MT - od 56 450 zł. To właśnie tę wersję testowaliśmy. W drugiej wersji wyposażenia Style, której ceny startują od 61 900 zł. 1.0 TSI 95 KM 7DSG - od 61

Volkswagen up! 1.0 TSI | Pierwsza jazda | Pięćsetce wyrósł groźny rywal

Volkswagen up! 1.0 TSI | Pierwsza jazda | Pięćsetce wyrósł groźny rywal

1.0 TSI. Litr pojemności, 3 cylindry i turbodoładowanie - dla miłośników motoryzacji to kwintesencja najczarniejszego koszmaru o imieniu downsizing. I rzeczywiście, pod maską samochodu klasy średniej, kompaktu albo SUV-a brzmi to jak mało śmieszny żart. Ale w pchle z segmentu A? Trzy cylindry naprawdę

Opinie Moto.pl: Skoda Octavia RS 2.0 TSI - prawdziwy RS nie musi mieć wtyczki

Opinie Moto.pl: Skoda Octavia RS 2.0 TSI - prawdziwy RS nie musi mieć wtyczki

nawet diesla. Pierwszy wariant to hybryda typu plug in, w której napęd jest realizowany przez tandem silnika spalinowego 1.4 TSI i motoru elektrycznego, które wspólnie generują 245 KM i 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Opcja druga, która pojawiła się w naszym teście, to coś dla purystów. 2

Skoda Octavia 1.4 TSI LPG | Pierwsza jazda | Tanio i dynamicznie

jako fabryczną opcję. Skoda ma na tym polu duże doświadczenie - od 10 lat współpracuje z włoską firmą Landi Renzo. W tym czasie na polski rynek trafiło ponad 33,5 tys. nowych Skód z instalacjami LPG. Do niedawna ich oferta obejmowała tańsze Fabie i Rapidy z jednostkami wolnossącymi oraz 1.2 TSI, a

Nowa Skoda Octavia 1.5 TSI w Studiu Biznes. Jak zmienił się bestseller?

, nowa Skoda Octavia to zdecydowanie jedna z najważniejszych premier tego roku. W Studiu Biznes testowaliśmy dzisiaj benzynową wersję 1.5 TSI. Wcześniej do redakcji przyjechała odmiana wysokoprężna:

Opinie Moto.pl: Skoda Superb 2.0 TSI - Limuzyna na każdą okazję

ciekawe, czeskie auto sprzedawało się głównie z silnikami wysokoprężnymi (70%). Numerem jeden było 2.0 TDI o mocy 150 koni mechanicznych. My jednak postanowiliśmy sprawdzić topowy wariant benzynowy. Opinie Moto.pl: Skoda Superb 2.0 TSI - zmiany stylizacyjne Czesi nie zdobyli się na finezję i zdecydowali

Seat Leon FR 2.0 TSI - opinie Moto.pl. Szybki i precyzyjny

się szafować ustawieniami graficznymi i wpisać w środek nawigację. Modny dodatek. Niepozorne źródło mocy Seat oferuje szeroką paletę jednostek napędowych, a jeśli wykluczyć Cuprę, 190-konne 2.0 TSI jest najmocniejsze w klasycznej gamie modelu. Silnik napędza większość modeli koncernu VAG i trzeba

Poradnik | Kupujemy używane 1.8 TSI | Dobry silnik, choć nie bez wad

przypadku, sztab inżynierów koncernu VAG miał za zadanie stworzenie jednostki mocnej, oszczędnej i bardzo elastycznej. By sprostać postawionym wymogom, sięgnięto po wszystkie nowoczesne rozwiązania techniczne, mogące pomóc w osiągnięciu sukcesu. 1.8 TSI/TFSI otrzymał bezpośredni wtrysk paliwa przekładający

Nowa instalacja LPG do silnika TSI w Skodach

nadwoziowych - Spaceback i limuzyna - będąc drugą opcją obok wersji z silnikiem 1.2 MPI o mocy 75 KM, która zdążyła już zaskarbić sobie zaufanie klientów w Polsce. Turbodoładowany silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa (technologia TSI) wyróżnia się ponadprzeciętną dynamiką i

Opinie Moto.pl: Skoda Kamiq 1.5 TSI vs. Renault Captur 1.3 TCe. Walka o czołówkę segmentu B

jednostki napędowe. Katalog otwiera 1.0 TSI o mocy 95 KM i 175 Nm. Wyżej w hierarchii stoi 115-konna odmiana trzycylindrowego motoru. 1.5 TSI (150 KM i 250 Nm) to obecnie najmocniejsza propozycja łącząca się z 7-stopniowym DSG. Mimo sporego prześwitu, Skoda jest bardzo zwinna na drodze. Niestraszne jej

Skoda Kamiq Monte Carlo - ceny w Polsce. 1.0 TSI i ręczna skrzynia od 88 450 zł

Skoda Kamiq Monte Carlo będzie dostępna z dwoma silnikami benzynowymi. Do wyboru kierowcy dostaną 1.0 TSI o mocy 115 KM lub większą, czterocylindrową jednostkę 1.5 TSI, która ma do zaoferowania 150 KM. W obydwu jednostkach można dopłacić do dwusprzęgłowego automatu. Skoda Kamiq Monte Carlo 2020

Opinie Moto.pl: Seat Leon 1.5 TSI vs. Opel Astra 1.2 Turbo - porównanie. Dwie recepty na kompakt.

jednostek napędowych, a jeśli wykluczyć Cuprę, 150-konne 1.5 TSI jest najmocniejsze w klasycznej gamie modelu. Silnik napędza większość modeli koncernu VAG i trzeba przyznać, że robi to naprawdę skutecznie. W tym przypadku mamy do dyspozycji 250 Nm i dwusprzęgłową, 7-stopniową przekładnię. Manual też jest

TSI na sterydach

Seryjnego Golfa GT napędza silnik 1.4 TSI o mocy 160 koni i maksymalnym momencie obrotowym 240 Nm. Sportec przygotował modyfikację jednostki sterującej silnika, która pozwala podnieść te wartości do okrągłych

Opinie Moto.pl: Seat Ateca 2.0 TSI vs. Citroen C5 Aircross 1.6 THP. W benzynie siła

doznaniami i przyjemnością z dynamicznego pokonywania kolejnych kilometrów. Czy to się udało? Ateca w specyfikacji FR wygląda bardziej drapieżnie i tak też jeździ. Ma w swojej ofercie mocniejsze jednostki napędowe i benzynowe 2.0 TSI. Zasilany bezołowiowym paliwem motor generuje 190 koni mechanicznych i 350

Opinie Moto.pl: Skoda Scala 1.0 TSI 115 KM 6MT. Litry i centymetry

najmocniejszy silnik to 1.5 TSI 150 KM. Tyle jest miejsca z tyłu. Fotel kierowcy jest ustawiony dla mnie - równe 180 cm wzrostu. Podoba mi się także samo wnętrze - nowy projekt jest elegancki i przyjemny dla oka. Scala jest też nieźle wykonana. Oczywiście znajdziemy sporo twardszych plastików, ale do

Opinie Moto.pl: Volkswagen Passat 2.0 TSI 4MOTION - skromny, ale potężny. Jeździliśmy najszybszą wersją klasyka

zatrzymanego do 100 km/h w 5,6 s i rozpędzi się do 250 km/h. Korzystanie z możliwości dynamicznych samochodu zostanie okupione wysokim zużyciem benzyny, które przekroczy 10 l/100 km. Właśnie taki jest Volkswagen Passat 2.0 TSI 4MOTION. Bardzo dopracowany pod każdym względem i zaskakująco dynamiczny. Ilość

Skoda Octavia 1.4 TSI z instalacją LPG

Skoda po raz pierwszy oferuje instalację LPG do silnika w technologii TSI (turbobenzyna z bezpośrednim wtryskiem paliwa). Najtańsza Skoda Octavia 1.4 TSI Classic kosztuje - po uwzględnieniu aktualnego rabatu w wysokości 5 000 zł - 56 900 zł, a dopłata do instalacji wynosi 6 299

Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance | Test długodystansowy cz. V | Dwa Sprzęgła Górą

Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance | Test długodystansowy | Wszystkie części DSG to skrót od niemieckiej nazwy Direkt Schalt Getriebe i oznacza, że mamy do czynienia z przekładnią dwusprzęgłową. DSG zadebiutowało już wiele lat temu w Golfie R32 czwartej

Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Silnik 1.2 TSI dołącza do swojego większego brata 1.4 TSI, montowanego w Golfie  i Passacie . Małą pojemność nie oznacza wcale rezygnacji z osiągów. Jako przedstawiciel nowoczesnej linii TSI silnik 1.2

Opinie Moto.pl: Seat Ateca FR 2.0 TSI 190 KM 4Drive DSG. Dwie litery, które polubisz

typu. Skoro wersja FR tak chętnie nawiązuje do sportowych samochodów, to, naszym zdaniem, do tej wersji pasuje najmocniejszy, testowany przez nas, benzynowy silnik 2.0 TSI o mocy 190 KM (320 Nm), łączony ze skrzynią DSG i napędem 4x4 4Drive. Wyjściowo taka Ateca kosztuje 140 700 zł, a więc sporo, ale

Opinie Moto.pl: Skoda Scala 1.0 TSI vs. Toyota Corolla 1.2 T. Czy mały silnik benzynowy ma sens w sporym kompakcie?

. Bazowy 1.0 TSI występuje w wersji 115-konnej i z manualną, 6-stopniową skrzynią biegów lub 7-biegowym DSG. Mocniejsze, 150-konne 1.5 TSI jest wyraźnie droższe i niekoniecznie warte dopłaty z uwagi na osiągi podstawowego motoru. Stosunkowo nowa w gamie jednostka pozwala, by czeski kompakt rozpędził się do

Seat Ibiza FR 1.5 TSI - test. Coś więcej

felgi 17', Seat Drive Profile (do wyboru kilka trybów jazdy) oraz obniżone o 15 mm zawieszenie, ze sztywniejszymi amortyzatorami i grubszymi stabilizatorami poprzecznymi. Nie ma tu więc mowy o rasowym hot-hatchu, a lekko usportowionej wersji. 1.5 TSI 150 KM - jak sprawuje się największy silnik dostępny

Test Seat Arona 1.0 TSI 115 KM man. - być trendy

wzrok. Zwłaszcza w opcji dwukolorowej, z dużymi kołami ze stopów lekkich i reflektorami LED, które są wyposażeniem standardowym wyższych wersji. Z pewnością osoby, które śledzą najnowsze trendy, zwrócą uwagę na przejeżdżającą obok Aronę. Test Seat Arona 1.0 TSI 115 KM man. – liczy się przestrzeń

Opinie Moto.pl: Volkswagen Golf Variant 1.5 TSI - od dziadka wciąż wielu może się uczyć

Bardzo łatwo zachwycać się doposażonym pod samo okno dachowe VW Golfem w wersji GTI lub R, ale tym razem mieliśmy okazję przetestować znacznie przystępniejszą wersję 1.5 TSI o mocy 150 KM. Owszem, była to wysoka wersja wyposażenia Highline, ale bez mnóstwa opcji, które często pojawiają się w

Opinie Moto.pl: Skoda Scala 1.5 TSI 150 KM - kompaktowa studnia bez dna

mnie zarobił. Pomijam fakt, że przejściówka jest na tyle mała, że zgubiłam ją 4 dni później… Dojrzały silnik Oferta silnikowa Scali zaczyna się od trzycylindrowego 1.0 TSI o mocy 115 KM. Jednak mi do testu przypadła odmiana najmocniejsza. 1.5 litra objętości skokowej rozłożono sensownie na

Opel Crossland X 1.2 Turbo vs. Seat Arona 1.0 TSI - porównanie. Nowe rozdanie wśród małych crossoverów

dźwięki. Warto jeszcze wspomnieć o zużyciu paliwa. W mieście komputer pokładowy pokazuje 8-8,5 litra, tyle samo na autostradzie i około 6 w spokojnej trasie. 3 cylindry i 115 KM Grupa Volkswagena też poddała się modzie na downsizing. W ofercie koncernu nie znajdziemy już 1.2 TSI. Zastąpił go

Skoda Octavia 1.0 TSI | Test | Trzy cylindry w kompakcie

-Miałeś rację. Ta Octavia naprawdę daje radę! - zadzwoniłem do redakcyjnego kolegi po pierwszych kilkunastu kilometrach, jakie przejechałem. To właśnie on jako pierwszy w redakcji moto.pl miał styczność z Octavią 1.0 TSI i po powrocie z pierwszych jazd bardzo czeski kompakt chwalił. Ba, jeden z

Opinie Moto.pl: Volkswagen T-Roc 2.0 TSI 190 KM 4Motion - kosztuje tyle co kompakt, ale jest warty swojej ceny

prostu nie mają sensu. I choć w ofercie T-Roca znajdziemy też litrowe jednostki, na szczycie gamy jest motor 2.0 TSI o mocy 190 KM, która trafia na cztery koła. Taki zestaw zapewnia bardzo dynamiczną jazdę, a przyspieszenie od zera do 100 km/h trwa 7,2 sekundy, co przy miejskim aucie ważącym prawie

Opinie Moto.pl: Skoda Octavia 1.0 TSI DSG - dla każdego coś miłego

zwracającego uwagę, ale na pewno będzie się prezentować świeżo, a kierowca doceni jasny strumień światła emitowany przez nowoczesne reflektory. Skoda Octavia 1.0 TSI DSG – liczy się przestrzeń O wiele ciekawiej niż na zewnątrz, Octavia prezentuje się w środku. Przepastne wnętrze, w którym nawet bardzo

Opinie Moto.pl: VW Polo 1.0 TSI vs. Honda Jazz 1.3 - Dwa światy segmentu B

TSI Trzycylindrowe silniki stanowią podstawę oferty szóstej generacji Polo. Znak czasów wcale nie musi jednak oznaczać lichej dynamiki. Przeciwnie, doładowane 1.0 TSI generuje 95 koni mechanicznych i 165 Nm w podstawowej wersji. To wystarcza, by 1080-kilogramowe auto rozpędzić do setki w 10,5 sekundy

Opinie Moto.pl: Volkswagen Arteon 2.0 TSI 280 KM R-Line 4Motion - szybki, ale nie sportowy

błotniki), dzięki którym Arteon prezentuje się efektownie. Nie bez znaczenia dla estetyki są także nowoczesne reflektory LED (wyposażenie standardowe) oraz tylne światła LED z dynamicznymi kierunkowskazami (standard od wersji Elegance). Volkswagen Arteon 2.0 TSI 280 KM R-Line 4Motion – przestronny

Skoda Karoq 2.0 TDI vs. Seat Ateca 2.0 TSI - opinie Moto.pl. Bratobójcze starcie

przyjemnością z dynamicznego pokonywania kolejnych kilometrów. Czy to się udało? Ateca w specyfikacji FR wygląda bardziej drapieżnie i tak też jeździ. Ma w swojej ofercie mocniejsze jednostki napędowe i benzynowe 2.0 TSI, którego próżno szukać w czeskich katalogach. Zasilany bezołowiowym paliwem motor generuje

Skoda Superb 2.0 TSI 4x4 SportLine | Test | Siła sugestii

średnią. Bagażnik to podręczna piwnica. W standardowym ustawieniu pomieści 625 litrów bagażu, a po złożeniu oprać tylnej kanapy - aż 1760 l. Pod maską testowanego Superba pracuje silnik 2.0 TSI o mocy 280 KM i momencie obrotowym wynoszącym 350 Nm. W połączeniu z napędem 4x4 i sześciobiegową skrzynią DSG

Pierwsza jazda Volkswagen T-Roc 2.0 TSI. Tylko nie mów do mnie "mały"

mocne silniki, choć podstawowemu, 115-konnemu 1.0 TSI brakuje tchu na autostradzie podczas jazdy ze znacznym obciążeniem. Zdecydowanie lepiej spisuje się nowy TSI o pojemności 1.5 litra. Ma 150 koni mechanicznych i 250 Nm dostępnych w przedziale 1500-3500 obr./min. Cechuje się wysoką kulturą pracy i

Skoda Rapid 1.0 TSI vs. Fiat Tipo 1.6 MultiJet - opinie Moto.pl Gdy rozum przeważa nad sercem

. 1.0 TSI sprzężono z manualną, 6-stopniową skrzynią biegów i niezłej precyzji działania. Droga prowadzenia lewarka jest dość krótka, a poszczególne biegi wchodzą z wyczuwalnym oporem. Układ kierowniczy funkcjonuje poprawnie, choć siła wspomagania mogłaby być trochę mniejsza. Sprężyste zawieszenie

Volkswagen T-Roc 2.0 TSI 190 KM 4Motion - test. Najlepszy crossover w klasie***

Zaczynamy od cen Volkswagena T-Roca - gwiazdka nr 1 Na redakcyjny parking przyjechał VW T-Roc w topowej wersji Premium z silnikiem 2.0 TSI o mocy 190 KM, napędem 4Motion i 7-biegową skrzynią DSG. Wyjściowo kosztuje 125 090 zł, a testowany przez nas egzemplarz - 150 tysięcy zł. A to wcale nie

Volkswagen Cross Polo 1.2 TSI | Test | 15 mm stylu

kroku dalej i wyposażyć Polo w pełnoprawny napęd 4Motion. Volkswagen Cross Polo nie jest tani. Nie ma co się oszukiwać, to drogie auto. Najtańszy Cross (1.2 TSI 90 KM i 5-biegowy manual) to wydatek rzędu 64 890 zł. Ceny testowanego egzemplarza (najmocniejszy silnik sparowany z DSG) startują z poziomu 74

Skoda Octavia 1.0 TSI | Pierwsza jazda | Mocny punkt w gamie

. 1.0 TSI zastąpiło 110-konne 1.2 TSI. I choć bazowym silnikiem wciąż pozostanie 85-konna wersja tej jednostki, nowy motor jest najmniejszy w gamie. Jak 115-konny trzycylindrowiec radzi sobie z napędzaniem Octavii? Zaskakująco dobrze. Beczka miodu bez łyżki dziegciu

LPG dla TSI | Eksploatacja

Do niedawna właściciele aut z bardzo nowoczesnymi silnikami TSI w naszym kraju nie mieli szans korzystania z zasilania LPG, które pozwoliło by obniżyć koszty eksploatacji a jednocześnie zapewniło by bezawaryjną pracę układu i odpowiednio wysoką trwałość elementów silnika. W

VW Golf Variant 1.5 TSI vs. Opel Astra Tourer 1.4 Turbo - porównanie. Niemiecki pojedynek o tron

. Wskaźniki przed oczami kierowcy są analogowe i czytelne. Między nimi umieszczono cyferblat komputera pokładowego – estetyczny i prosty w formie. Nowe serce napędowe Pod maską Golfa debiutuje nowa jednostka z palety TSI. To 1.5 Evo z funkcją odłączania dwóch cylindrów podczas spokojnej jazdy

Volkswagen Beetle 2.0 TSI | Test | Retro sportowiec

sportowo i spójnie. Taki wizerunek to nie przypadek, bowiem pod maską zagościł najmocniejszy w gamie silnik 2.0 TSI o mocy 210 KM. Pochodzi on prosto z poprzedniej generacji Volkswagena Golfa GTI. W połączeniu z 6-stopniową skrzynią DSG zapewnia wręcz ponadprzeciętne wrażenia z

Skoda Octavia 1.4 TSI vs. Honda Civic 1.5 Turbo - czeska funkcjonalność kontra japońska egzotyka

w większości modeli koncernu jednostka 1.4 TSI. Rozwija 150 koni mechanicznych i 250 Nm dostępnych w przedziale 1500-3500 obr./min. Sprzęgnięto ją z 7-stopniowym automatem dwusprzęgłowym. 1300-kilogramowe auto rozpędza się do setki w 8,2 sekundy, a wskazówka prędkościomierza kończy bieg na 219 km/h

Test Skoda Rapid 1.0 TSI 95 KM DSG - wybór z rozsądku

1.0 TSI 95 KM DSG – wnętrze W przedziale pasażerskim nowego Rapida królują twarde tworzywa. Jednak, dzięki temu że poszczególne elementy kokpitu spasowano z dokładnością, a materiał ma przyjemną dla oka fakturę, całość nie sprawia wrażenia taniego. Na pozytywny odbiór wpływa także kierownica

Seat Leon Style 1.4 TSI | Test długodystansowy, cz. III | Bezpieczeństwo

Volkswagen Golf GTD Variant | Rodzinne Gran Turismo Samochód: Seat Leon 1.4 TSI Aktualny przebieg: 4000 km Problemy: brak Powód testu: Sprawdzamy alternatywę dla Golfa Niektórzy twierdzą, że wszelkiej maści "wspomagacze

Seat Ibiza 1.0 TSI vs. Suzuki Swift 1.0 BoosterJet - porównanie. Dwie filozofie, jeden segment

czuć na drodze. Auto lepiej filtruje nierówności, ale nieco gorzej zachowuje się w ostrych łukach. Ma porównywalnie zestrojony układ kierowniczy i mniej hałaśliwe zawieszenie na poprzecznych przeszkodach. Downsizing w wykonaniu koncernu VAG to 1.0 TSI. W opisywanym przypadku występuje w wersji 95

Seat Ibiza Cupra 1.8 TSI | Pierwsza jazda | Upsizing

. Silnik chociaż nosi doskonale znane w koncernie VAG oznaczenie 1.8 TSI, to jest to trzecia już generacja tej jednostki. Nie są to puste słowa, bowiem konstrukcję wykonano z lekkich materiałów, co zaowocowało masą 133 kg. Tuż za miasteczkiem Odena miły głos każe w końcu opuścić

Test Skody Kodiaq 2.0 TSI 4x4. Jak mocna benzyna sprawdza się w czeskim SUV-ie?

niecierpliwością wypatrywaliśmy go na naszym parkingu. Nasza Skoda Kodiaq - 2.0 TSI 4x4 w wersji Style Pod maską naszego Kodiaqa pracuje dwulitrowa benzyna TSI. To najmocniejsza wersja benzynowa - ma 180 KM mocy i 320 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Standardem jest tu 7-stopniowa skrzynia DSG i napęd 4x4. W

Volkswagen Cross Polo 1.2 TSI | Test | Mieszczuch na sterydach

multimedialny z dotykowym wyświetlaczem. Do jakości zastosowanych materiałów i spasowania nie można mieć zastrzeżeń. Krótko mówiąc: jak na Volkswagena przystało, wszystko w porządku, ale fajerwerków brak. Pod maską testowanego egzemplarza pracuje silnik 1,2 TSI o mocy 110 KM i momencie

Volkswagen CC 2.0 TSI R-Line | Test | Cenny Comfort

, a sztywność adaptacyjnego zawieszenia (standard z silnikiem 2.0 TSI) dedykowanym przyciskiem. Wraz z charakterystyką zawieszenia minimalnie zmienia się też siła wspomagania kierownicy. Ta "niedzisiejszość" technologiczna ma swoje dobre strony, bo przecież nie zawsze włączając tryb Sport

Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance | Test długodystansowy cz. XI | Bezpieczeństwo

Skoda Octavia 1,4 TSI Elegance | Test długodystansowy cz. I | Zaczynamy Samochód: Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance Aktualny przebieg: 41 158 km Problemy: brak Powód testu: Damy wycisk hitowi sprzedaży Nie, nie rozbiliśmy

Skoda Kodiaq 1.4 TSI 4x4 | Test spalania

Chyba już mało kto wierzy w spalanie podane przez producentów. Dlatego w osobnym teście sprawdzamy, jak te dane mają się do normalnej eksploatacji

Seat Leon ST FR 1.8 TSI | Test | Kombi z temperamentem

. Podczas spokojnego wypadu z rodziną średnie spalanie kształtuje się na rozsądnym poziomie ok. 7,5 l/100 km Mamy więc pakowne, wygodne i dobrze zmontowane auto rodzinne, potrzebujemy tylko odpowiedniego napędu. W tym przypadku jest to silnik 1.8 TSI osiągający 100 KM z litra

Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance | Test długodystansowy cz. VIII | Serwis

. Samochód: Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance Aktualny przebieg : 28 500 km Problemy: brak Powód testu: Damy wycisk hitowi sprzedaży Po około 2,5 godzinach Octavia była gotowa. Umyta i wysprzątana w środku. Rachunek końcowy 535 złotych. Gdybyśmy robili dodatkowo dużą inspekcję to

Volkswagen Polo FL 1.2 TSI | Test | Jeszcze lepszy

(wcześniej 1.2 TDI i 1.6 TDI) oraz trzycylindrowych benzyniaków 1.0, których nie było wcześniej w ofercie, poprawiono mocniejszą odmianę silnika 1.2 TSI. Teraz osiąga większą moc 110 KM (+5 KM). Właśnie taki silnik napędza nasze testowe Polo. Sprawdź ceny używanych Polo w Polsce

Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance | Test długodystansowy cz. IX | | Systemy

. Samochód: Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance Aktualny przebieg : 32 327 km Problemy: brak Powód testu: Damy wycisk hitowi sprzedaży Większość systemów w które wyposażono naszą Octavie współpracuje z kamerą zamontowaną w obudowie lusterka wstecznego oraz z radarem umieszczonym w

Skoda Octavia 1.0 TSI | Test spalania

Kolejnym samochodem, jaki wysłaliśmy na naszą trasę testową, jest popularna Skoda Octavia. Pod maską pracuje benzynowy silnik o pojemności 999 cm3 wspomagany przez turbosprężarkę. Kierowca dostaje do dyspozycji 115 KM dostępnych przy 5500 obr/min oraz maksymalny moment obrotowy wynoszący 200 Nm w pr

Skoda Kodiaq 1.4 TSI 4x4 | Test spalania

Kolejnym samochodem, jaki wysłaliśmy na naszą trasę testową jest Skoda Kodiaq. Pod maską pracuje czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności 1395 cm3. Kierowca dostaje do dyspozycji 150 KM które motor osiąga przy 5000 obr/min oraz maksymalny moment obrotowy wynoszący 250 Nm w przedziale 1500 &nda

Seat Toledo 1.4 TSI DSG | Test | Ubogi krewny

parkingu przywitała mnie lśniąca czerń testowego Toledo 1.4 TSI szczęśliwie, dla wygody podróżowania, wyposażonego w siedmiobiegową dwusprzęgłową skrzynię DSG. Nie wymaga ona żadnej dopłaty, z najmocniejszym silnikiem montowanym w Toledo współpracuje standardowo. Jasne wnętrze (opcjonalne, bez dopłaty

Seat Leon Style 1.4 TSI | Test długodystansowy cz. I | Niemieckie geny, hiszpański temperament

Seat Ibiza FL | Ceny w Polsce | Pełna gama Samochód: Seat Leon 1.4 TSI Aktualny przebieg: 10 km Problemy: brak Powód testu: Sprawdzamy alternatywę dla Volkswagena Golfa Rynek kompaktów jest bardzo duży. Każdy producent

Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance | Test długodystansowy cz. I | Zaczynamy

Samochód: Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance Aktualny przebieg : 4020 km Problemy: brak Powód testu: Damy wycisk hitowi sprzedaży To już trzecia generacja Octavii. Ta Skoda, jak mało które auto na rynku idealnie wstrzeliła się w oczekiwania polskiego

Seat Leon 1.8 TSI FR | Test | Lepiej późno niż wcale

, a bagażnik ma przyzwoitą pojemność 380 litrów (o 39 litrów więcej niż do tej pory, tyle samo co w Golfie i A3 Sportback). Ponadto samochód jest o 90 kg lżejszy w porównaniu z poprzednią generacją - bazowy Leon 1.2 TSI Entry waży 1 113 kg. SUV Seata coraz bliżej

Seat Leon Style 1.4 TSI | Test długodystansowy cz. II | Dzieci go polubią?

dróżek Roztocza. A właśnie między innymi na Roztoczu testowałem naszego Seata. Samochód: Seat Leon 1.4 TSI Aktualny przebieg: 3200 km Problemy: brak Powód testu: Sprawdzamy alternatywę dla Volkswagena Golfa Gdzie

Skoda Superb 2.0 TSI Laurin & Klement | Test | Luksus bez prestiżu

? Pod maską testowanego Superba pracuje dwulitrowa jednostka TSI, generująca 200 KM i 280 Nm. W połączeniu z 6-stopniową skrzynią biegów DSG w każdym niemal momencie mamy zapewnioną bardzo szybką reakcję na gaz, a auto sprawnie nabiera prędkości. 7,7 s od 0 do 100 km/h, jak na tak duże auto, to dobry

Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance | Test długodystansowy cz. XII | Mistrz przestrzeni

Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance | Test długodystansowy | Wszystkie części Trzecia generacja bestselleru Skody nie ma się już także czego wstydzić pod kątem wyglądu. Wystarczy spojrzeć na poprzednie odsłony tego modelu, żeby dojść do tego wniosku. O

Skoda Octavia Combi 1.8 TSI - test | Pierwsza jazda

Na lotnisku w Monachium zgarniam kluczyki do Octavii Combi z najmocniejszym silnikiem w gamie - benzynowym 1.8 TSI o mocy 180 KM. Wybór diesla byłby zbyt oczywisty. Chcę sprawdzić, czy mocny benzyniak pasuje do charakteru auta. Wiedząc, że od hotelu dzieli mnie około 200-kilometrowa droga, prowadząca

Opinie Moto.pl: Seat Ateca FR 2.0 TSI 190 KM 4Drive DSG - Ze sportową okrasą

Skrót FR, którym jest ozdobione nadwozie opisywanej wersji Seata Ateca oznacza „Formula Racing.” Tym samym producent jednoznacznie sugeruje, że mamy do czynienia z wersją nawiązującą do sportowych emocji. Sportowe ambicje hiszpański SUV komunikuje światu poprzez ozdobne elementy w postac

Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance | Test długodystansowy cz. XIII | Pożegnania czas

Samochód: Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance Aktualny przebieg: 52 590 km Problemy: brak Powód testu: Damy wycisk hitowi sprzedaży Po sześciu miesiącach obcowania ze Skodą nie dziwi nas fakt, że jest jednym z najlepiej

Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance | Test długodystansowy cz. VII | | Wieczne Tornado

Skoda Retromantic | Klasyczne spotkanie Samochód: Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance Aktualny przebieg : 25 580 km Problemy: brak Powód testu: Damy wycisk hitowi sprzedaży Pewien dziennikarz zapytał kiedyś w wywiadzie znanego

Spalanie TSI

Jakie osiągacie spalanie w Waszych samochodach z silnikami TSI? Chodzi o: - miasto - trasa - autostrada 150 km/h Piszcie swoje pomiary :)

Silniki TSI

Zastanawiam się nad kupnem Volksvagena z silnikiem TSI 1,2 raczej 1,4 z turbo i sprężarką. Czytałem wiele pochlebnych opinii szczególnie o dużym momencie ,małym zużuciu paliwa, przspieszeniu i frajdzie z jazdy z tym silnikiem. Wiem, że jest to nowy produkt i nie ma za wiele doświadczeń, ale

seat tsi?

jw. silnik 1.4 czy to dobre rozwiazanie dla altei? może ktoś ma? chodzi mi o to żeby ten samochód się należycie zbierał nie był zawalidrogą; toledo niestety nie ma takiego silnika:( a szkoda chyba że nie daja bo jednak toledo jest większe i cięższe?

TSI-koszmar kierowcy

Proszę zapoznać się z następnym, kolejnym z wielu przypadków czym jest TSI. To złom zaprojektowany tak, aby się psuł i dał możliwość dojenia klienta na usługach serwisowych. Człowiekowi JUŻ PO 26 TYS. KILOMETRÓW przebiegu, tuz po gwarancji TSI zaczęło się rozpadać. KU przestrodze

TDI vs TSI

Orientujecie się jak wygląda sprawa silnika 2.0 TSI 220 km oferowanego w grupie VW, czy ma kłopoty z dużym zużyciem oleju jak jego starsi słabsi bracia. Czy lepiej sobie odpuścić i wybrać 2.0 TDI 190km. Cenowo niewielka różnica, ale mam obawy co do jednego i drugiego. Sprzedawca mi raczej nie

Jak eksploatować TSI?

Pytanie jak w temacie. Silnik 1,4 150 KM, z kompresorem i turbiną, z 2011 r.; przy 38 tys. km zaliczył wymianę korbowodów (poprzedni właściciel przestrzegał zaleceń komputera sugerujących zmianę biegu) oraz jak to jest w zwyczaju łańcucha rozrządu. Jak użytkować auto z silnikiem TSI? To żeby unikać

Skoda 1.4 tsi

Poszukuję nowego wozidła na naszło mnie na octavie II 1.4 tsi. Jak to jest z tymi silnikami ? które są dobre a które to złom ? Wszędzie pisze co innego. Przeczytałem już kilka wątków i nie bardzo wiem który konkretnie model tego silnika 1.4 tsi będzie ok. Jedne są na łańcuchy inne na pasku

Spalanie tsi - film

Co prawda po rosyjsku (albo ukraińsku), ale zrozumieć można, poza tym widać liczby. youtu.be/8OJMdPDulgo?t=30m19s

Przeciwciała anty TSI

Czy ktoś orientuje się, gdzie w Warszawie mozna zrobic to badanie? Do tej pory, gdzie nie pytałam, wszyscy robieli wielkie oczy... Proszę o pomoc.

fantastyczny 1.2 TSI

własnie w cotygodniowej gazecie kiblowej czytam test octavii ze 105KM 1.2 TSI. 40 tys km w 6 msc czyli głownie w trasach. I podsumowanie - srednie zuzycie paliwa to ok 8/100, 3176 l na 40000 km. I dopisek ze to nieźle . No to ja jeżdżąc podobnie, pojazdem ważącym ze 500 kg wiecej, z napedem 4

Octavia 1.4 TSI ??

Ile pali Octavia z silnikiem 1.4TSI ? Czytalem bardzo rozbiezne opinie, zwlaszcza przy jezdzie miejskiej. Jedni pisza, ze 8L i tylko gwaltowna jazda zwieksza to do 9L. Inni natomiast, ze 14L i wiecej lyknie na 100km. A to juz jest roznica.

1.0 TSI 115 PS vs 1.5 TSI 130 PS

Pytanie dotyczące zakupu któregoś z kompaktów grupy VAG (prawdopodobnie Golf lub Leon). Który z tych silników będzie lepszym wyborem? Pytanie tylko na pozór jest retoryczne bo na papierze osiągi obydwu jednostek są całkiem zbliżone a jak czytam w mediach 1.5 TSI ma bardzo skomplikowaną budowę, z

Re: TSI ?

A misiaczek, jak zwykle, merytorycznie i na temat... Kilka miesięcy temu wymieniałem samochód i rozważałem kupno pojazdu z silnikiem 1.4 TSI, ale ostatecznie kupiłem "francuza" z prehistorycznym 1.6 16V, ze względu na dotychczasowe dobre doświadczenie z marką, ale i silnik; poprzednim samochodem

TSI a Twincharger (z innego watku)

Poniewaz ten inny watek (o oplacalnosci diesli) raz ze jest juz za dlugi, a dwa, ze to inny temat, wiec pozwole sobie wyodrebnic ten temat. Nie wnikajac w inwektywy z drugiego watku: Oznaczenie TSI nijak nie stanowi o obecnosci, li tez nieobecnosci podwojnego doladowania. W koncernie VW

1,8 TSI skoda

Witam forumowiczów Przeczytałem o nowym silniku audi 1,8 TFSI, który ma być a może juz jest oferowany w Oktavii. Porównuje parametry techniczne legacy, accorda, oktavii, sportowca alfy brery, choć i lexus is 250 nie odbiega tu zbyt daleko, i wychodzi mi, że silink oktavii w tej wersji (160 KM;

VW Golf TSI - test wideo

Zamiast żyłować mały silnik i nie osiągnąć nic prócz wzrostu masy nad przednią osią i zbędnego skomplikowania, należało wstawić 1.8TSI i się nie wygłupiać.

Nowy Passat TSi czy TDI?

Witam! Planuję zakup nowego passata.Zastanawiam się nad silnikiem. Dużo dobrego piszą forumowicze o TDI ale pojawiły się nowe silniki TSI, ja myślę o 1.8 160 km.Czy warto? Ja jeżdżę ok 23 tyś km rocznie i TDI wydaję się nieekonomiczny jest droższy o ponad 10 tyś.Ktoś może ma jakieś doświadczenia

bravo 1,4 tsi

jak sie zapatrujecie na ten samochód? ktoś go użytkuje z tym silnikiem? jak z jakościa plastików? czy samochód ma Waszum zdaniem wady? głównie prosze o opinie uzytkowników ale kto ma chec się wypowiedziec równiez zapraszam na autocentrum.pl byłem ale mam wrażenie że tam ludzie lukrują:(

Jeśli nie TSI to co?

Witam Forumowiczów, Muszę niedługo kupić nowe auto i się zastanawiam nad wyborem silnika. Jestem prawie zdecydowany na Golfa, lub Jettę z silnikiem 1.4 TSI 122 KM. Ciekawy jestem opinii o silnikach TSI, a najlepiej o tym 122 KM, który jest najnowszy. Mi osobiście wydaje się niezłym

VW Golf TSI - test wideo

Zamiast żyłować mały silnik i nie osiągnąć nic prócz wzrostu masy nad przednią osią i zbędnego skomplikowania, należało wstawić 1.8TSI i się nie wygłupiać.

Re: seat tsi?

z TSI to najlepsza z opcji to leon 1,8 TSI ze względu na cenę, bo mają na wybrane modele wyprzedaż i wychodzi o 18 tysięcy taniej. Jeśli jednak potrzebujesz większego to zdecydowanie toledo

FABIA TSI

w wersji o mocy 85 km, jeśli będziesz się delikatnie obchodzić z gazem w mieście zamkniesz się w 6l/100 (benzyna) -- https://www.youtube.com/watch?v=gHtqM-pRmd8 Nie zniosę tego dłużej

Re: seat tsi?

toledo 1,8 tsi za 99 tys. to lekka przesada może wiecie dlaczego nie ma toledo 1,4 tsi?

Re: Spalanie TSI

Passat CC 1.8 TSI - miasto - 400tys korki - ok 10 l - trasa - spokojna jazda poniżej 7 l - autostrada 150 km/h - 9 l

LPG dla TSI by Landi

moto.pl/MotoPL/1,88389,16546887,Nowa_instalacja_LPG_do_silnika_TSI_w_Skodach.html#BoxMotoTxt Tyle, ze opis tego zadne, a biorac pod uwage, ze I tak

Tsi La- Misaki

www.nstperfume.com/2009/05/03/tsi-la-misaki-new-perfume/

Re: Spalanie TSI

bywalec.hoteli napisał: > Jakie osiągacie spalanie w Waszych samochodach z silnikami TSI? > Chodzi o: > - miasto > - trasa > - autostrada 150 km/h > Piszcie swoje pomiary :) Po tym co się naczytałem na forum nigdy nie kupię nowego auta a tym bardziej TSI

Re: seat tsi?

eurotaxt napisał: > Silnik 1,4 TSI > był jest tez w wersji 170 KM (jeśli chodzi o wyżyłowanie ;-) w > Golfie V GT i teraz w najnowszym Polo GTI będzie też. Sa dwa typy najmocniejszych 1,4 TSI - 160KM i 170KM. Wcale nie jest oczywiste, ktory z nich jest bardziej "wyżyłowany

Re: Spalanie TSI

bywalec.hoteli napisał: > witam użytkownika V-ki. nie wiedziałem, że Vka już miała TSI. Miała, miala i to własnie w V były te osławione problemy z łancuchami rozrzadu (ja chyba mialem szczescie bo nic sie nie działo)

Re: seat tsi?

Jeździłem Volkswagenem Touranem z silnikiem 1,4 TSI 122 KM i 1,9 TDI 105 KM. Zdecydowanie wolę TSI, jest cichszy, dynamiczniejszy i zużywa niewiele więcej paliwa. To wersja bazowa tego silnike ale całkiem dobrze sobie radzi z autem tej wielkości. Najważniejszą zaleta jest maksymalny moment

Re: seat tsi?

Witam Silnik 1,4 TsI jak sama nazwa skazuje ma turbinę więc samochód bardzo żwawy moc silnika 125 KM

Re: Spalanie TSI

Jak masz nowe 1.4 TSI to rzeczywiscie ze spalania bedziesz zadowolony .Jest wyraznie lepiej niz w poprzedniku + nizsza masa robia swoje. Zwlaszcza w przypadku silnika 140KM relacja zuzycie paliwa -osiagi jest lepiej niz dobra. -- owoc zywota twojego jeZUS

Re: seat tsi?

sowizdrza napisał: > toledo 1,8 tsi za 99 tys. to lekka przesada > może wiecie dlaczego nie ma toledo 1,4 tsi? Produkcja Toledo dobiega konca i mysle ze to + wzgledy finasowe zadecydowaly o tym ze nie wprowadzono tego silnika do tego modelu . Jak przegladam cennik

Re: Spalanie TSI

Głupie porównanie samochodu 75 KM co kompletnie nie ma momentu obrotowego do auta TSI które nawet 1.2 ciągnie jakby miało 1.8 pod maską, jazda zupełnie inna. Dla oszczędnych na pewno nie długo zrobią 0.8 TSI i spalanie w mieście 4 litry dla aut klasy B

Re: Spalanie TSI

W moim 1.2 TSI spalanie kształtuje się następująco: miasto (lato+klima) - 6.8-7.5 miasto (zima) - 7-8 autostrada 120/140 km/h - między 6 a 7 droga "polska" 90 km/h - poniżej 6 wszystko liczone metodą tankowania pod korek, komputera nie posiadam - oczywiście wartości producenta są

Re: Spalanie TSI

testowym - 1.4 tsi, miasto + 120-140, spalanie 6.7 / 100. Więcej będę mógł napisać za ok. miesiąc - nowe tsi jest już zamówione. Generalnie całe to pitolenie że downsizingowane silniki palą tyle samo co wielkie wolnossące krowy jest o kant dupy potłuc. Dodatkowo w turbobenzynach jest moment od dołu, a

Silnik TSI. Jak go traktować?

Rozglądam się od dłuższego czasu za samochodem. W końcu padło na Golfa, 1,4 TSI (140KM). I tu pojawiła się wątpliwość, bo sprzedawca na moje pytanie o awaryjność tych samochodów wspomniał coś, że kierowcy samo je psują przez niewłaściwe traktowanie. Czyli że "jechał, jechał, zjechał na

Re: seat tsi?

zoporek napisał: > TSI to możesz sobie zamontować w sportowym, albo w małym zwrotnym autku, a nie > w > samochodzie o rozmiarach altei:P:P:P Kup lepiej trochę mocniejszy silnik, np. > 1,6 i nie będziesz miał problemów z przyspieszaniem... Moze bys i mial racje gdyby

Re: Spalanie TSI

bywalec.hoteli napisał: > Badyll i Wszedlem - witam użytkowników golfów 6 tsi :) > W Pl taka prędkość nie ma sensu, bo co chwilę będziesz musiał zwalniać przed ti > rem, który się pakuje na lewy pas i suma sumarum oszczędności na czasie niewiel > e a duże spalanie

Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Zainteresowanych "wnętrznościami" silnika 1.2 TSI polecam gorąco lekturę => blogsilnika.blogspot.com/2009/05/dwa-zawory-na-cylinder-w-12-tsi.html

Motor nr 50 - problemy silnikow TSI

Czesc. Mam pytanie dotyczace: 2.0 TSI W w/w Motorze jest artykol odnosnie problemow z silnikiami 1.8 TSI. W zamiszczonej tam tabelce wymienia sie silniki: 2.0 TSI CCZA oraz CCZC. Sprawdzilem moj silnik ma on oznaczenie CCZ a potem wystepuje 6 cyfr W obec tego powstaje pytanie czy moj silnik

Re: Spalanie TSI

Miasto - 7.5, trasa 150 trudno określić, bo raczej w Polsce trudno jechać dłużej z taką prędkością, trzeba często zwalniać i przyspieszać, a wtedy 8,5. Może tak: ostatnio trasa Katowice-Biała Podlaska (i z powrotem) przez W-wę - średnia wyszła 6.3. Ale to nie jest TSI.

Re: Spalanie TSI

Badyll i Wszedlem - witam użytkowników golfów 6 tsi :) W Pl taka prędkość nie ma sensu, bo co chwilę będziesz musiał zwalniać przed tirem, który się pakuje na lewy pas i suma sumarum oszczędności na czasie niewiele a duże spalanie. Wolę w miarę jednostajnie jechać 140-150.

Re: Spalanie TSI

W temacie jest napisane - "Spalanie TSI". Wiemy już, że Polo 5-letnie jest najlepsze. A tak Ci dodam, że mi pali 0,5 litra więcej. Ale kombi, turbobenzyna i 130 KM. Chyba żeś kupił zajeżdżonego złoma:-)

Re: Spalanie TSI

samspade napisał: > W AC niewazne sa liczby. Nie mam wiecej pytan. Zreszta nie tylko z AC podawales > nieprawdziwe liczby. Przez podawanie nieprwdziwych liczb caly wniosek jest row > niez nieprawdziwy. > A trolowanie. To po prostu stwierdzenie faktu. Ktos pyta sie o TSI a

Re: Spalanie TSI

W AC niewazne sa liczby. Nie mam wiecej pytan. Zreszta nie tylko z AC podawales nieprawdziwe liczby. Przez podawanie nieprwdziwych liczb caly wniosek jest rowniez nieprawdziwy. A trolowanie. To po prostu stwierdzenie faktu. Ktos pyta sie o TSI a ty wyskakujesz ze swoim polo o niewiadomym wieku

Re: Spalanie TSI

1.4 TSI 122KM Golf VI tak zupelnie szczerze, jezdzac w miare ekonomicznie i wlasciwie eksploatujac silnik: - cykl mieszany - 7,6, zima 8 - miasto - 8,5 - 9 - trasa, droga krajowa - 6,2 - 6,5 - autostrada( 150-160 predkosc zegarowa) - 9,5 - 10 a dla wiadomosci misiaczka : kupilem sobie

Re: Silniki TSI

13. Mój dobry znajomy ma VW Sirocco 1.4TSI 160KM i moja szczera opinia jeździłem, dynamiczne małe zgrabne auto, ale ja osobiście bym go sobie nie kupił, stosunek ceny do tego co otrzymujemy mnie nie przekonuje. Natomiast wszystko jest kwestią gustu. Jedni wybieraja takie auta inni inne, ich wybór

Re: seat tsi?

Jeśli możesz to napisz coś o tym silniku 1.4 tsi. Interesuje mnie ten 122 i 160 konny w VW. Jak z niezawodnościa tych silników, jakies najczęstsze usterki, czy nie biora oleju itp. Czy ten 160 KM nie jest za bardzo wyżyłowany? pozdrawiam

Re: Spalanie TSI

wszedlem napisał: > 1.4 TSI 122KM Golf VI > > tak zupelnie szczerze, jezdzac w miare ekonomicznie i wlasciwie eksploatujac si > lnik: > - cykl mieszany - 7,6, zima 8 > - miasto - 8,5 - 9 > - trasa, droga krajowa - 6,2 - 6,5 > - autostrada( 150

Re: Spalanie TSI

- je się kupuje żeby poszaleć, a turbo trudno tam znaleźć. > Z drugiej strony mamy 1.2 tsi 85 KM - doprawdy szaleństwo. ale 1,4 122KM lub 160KM można zaszaleć...

Re: Spalanie TSI

, droższych serwisów, turbo=4 tys.zł. nie liczysz bo po co nie?...o kłopotach technicznych TSI nie mówię...dalej twierdzisz że nowe turbo jest tańsze bo mniej pali ? hehe;-)

Re: seat tsi?

TSI to możesz sobie zamontować w sportowym, albo w małym zwrotnym autku, a nie w samochodzie o rozmiarach altei:P:P:P Kup lepiej trochę mocniejszy silnik, np. 1,6 i nie będziesz miał problemów z przyspieszaniem...Jeśli zależy Ci na cenie to możesz ew. kupić toledo bo za 1,6 zapłacisz coś koło

Re: seat tsi?

To 1.4 powinno się zbierać nie najgorzej, choć ja bym wybrał chyba mimo wszystko Tourana. Moim zdaniem jest lepiej wykończony w środku i mniej straci na wartości, a co do dyszla, to wydaje mi się że 1.9 105km będzie znacznie wolniejszy od 1.4tsi. A i jeszcze jedno - przejedź się koniecznie

1.2 TSI - trwałość łańcucha

Witam, Ile wytrzymuja rozrzady w tym silniku ? Warto to kupic (nowy samochod) + gwarancja vw safe na 5 lat ? Jezdze ok 10 tys km rocznie. Fajnie by bylo pojezdzic z 10 lat bez nadmiernych kosztow, tylko nie wiem czy to sie uda przy tym silniczku ?

Re: Spalanie TSI

(~ dobrze przyspieszało) w szerszym zakresie obrot > ów, synku. Już zresztą widzę, jak szalejesz Golfem VI z silnikiem 1.2TSI 85KM. Tak, Turbo jest po to, żeby auto lepiej rozwijało moc ...a jeśli auto dobrze przyspiesza to co się dzieje? więcej pali ;-) a miało być oszczędnie bo taka była idea

Re: Spalanie TSI

zależy wyłącznie od mocy maksymalnej - a takie tu porównujesz. Zresztą praktyka mówi swoje: mam porównanie 1.4 tsi w octavii do 1.4 80 KM w fabii (podobny silnik do wersji 75KM). Ten w octavii pali mniej przy szybszej jeździe na tej samej trasie. Twoje dyrdymały są więc warte tyle co pozostałe twoje

Re: Spalanie TSI

jechal ekonomicznie... No chyba ze syndrom polskiego rajdera, czyli ze musi byc zawsze na czele, wtedy nie ma szans na wolnossaku spalic mniej... Aha ja osobiscie mialem przez 2 tygodnie do dyspozycji Fabie 1.2 TSI 85KM i na tych samych trasach liczac z tankowan spalila mi wiecej niz Lancer 1.5 109KM

seat ibiza 1.2 tsi

Czy ktos ma, czy ktos uzywa? Czy ktos zadowolony jest? Czy pasuje na auto rodzinne? Podoba mi sie, potrzebuje niedrogiego (rowniez w utrzymaniu) auta rodzinnego, ale mam nieodparte wrazenie, ze wyglada troche jak dla mlodego czlowieka, ktory jedzie na szpan a ja stateczna juz jestem. Ale wyglad

Re: Spalanie TSI

mak > symalnej - a takie tu porównujesz. a od czego niby zależy spalanie jak nie od mocy silnika? od wróżki Dobrosławy?:) haha > Zresztą praktyka mówi swoje: mam porównanie 1.4 tsi w octavii do 1.4 80 KM w fa > bii (podobny silnik do wersji 75KM). Ten w octavii pali mniej przy

VW Golf TSI - test wideo

Co tu gadac klasa sama w sobie. Tylko ta cena moze za wysoka ...jednak w porównaniu z podobnymi do tej klasy pojazdów to jednak wszystko przemawia za Golfem. poczekam jeszcze ze 3 latka i VII se spacze. Mówia że VI jest tylko przelotna. A oponenci "wieś coś tam coś tam" co sie bujają Fiatami

VW 1.4TSI pytanie techniczne

Ktos sie moze orientuje czy rodzina silnikow VW 1.4TSI wykorzysuje uklad wtrysku paliwa common Rail czy tez moze inny system ?Mam problem z znalezieniem tej informacji w internecie.

Skoda Octavia 1.2 TSI

moto.pl/MotoPL/1,88389,7490373,Nowe_serce_pod_maska_Octavii.html 175 Nm - w zakresie 1550-4100 obr./min. Wystarczy to? --

Polo tsi vs. Honda Jazz

Stoję przed kupnem nowego samochodu. Mam dokonać wyboru między nowym 105 konnym Polo w wersji topowej a Hondą Jazz. Cena z podobnym wyposażeniem tych dwóch modeli jest porównywalna. Jazz oferuje szklany dach. Polo ma bardziej nowoczesny silnik i trochę lepsze osiągi. Honda obrosła legendą sam

Jaki wybrać silnik. TSI czy TDI?

Zastanawiam się nad kupnem nowego Tiguana. Na pewno interesują mnie dwa silniki: 2,0 TDI 140KM oraz 1,4 TSI 150 KM. Napęd na przednią oś (nie będę tym jeździł w terenie, a mam pewne powody wiążące się z ładownością i rozmiarem samochodu). Nie ukrywam, że względy ekonomiczne również mnie

1.4 TSI ważne pytanie techniczne

czesc; jeszdze vw golf 1.4 tsi; czy to normalne, ze gdy na jalowym biegu gazuje obroty dochodza jedynie do 4 tys i nie chca tej granicy przekroczyc? czy to normalne w tym typie samochodu? w czasie jazdy obroty przekraczaja te granice; poza tym samochod na jalowym biegu klekocze - gdy

Re: Spalanie TSI

Za kilka lat znów sobie kupisz super extra niezużyte 5-letnie Polo i zobaczysz jak się z turbiną jeździ. Bo już innych nie będziesz miał do wyboru. to się sam przekonasz.

Re: Spalanie TSI

> tak...tylko po co skoro ty i tak tego nie zauważysz? Ale wiesz, że właśnie przyznałeś się, że piszesz bez sensu? A w ramach misji edukacyjnej dodam, że turbo oczywiście nie jest po to, by jeździć szybko, drogie dziecko.

Re: Spalanie TSI

bywalec.hoteli napisał: > Zauważyłem, że na spalanie w mieście najbardziej działają: > - zatrzymywanie się i ruszanie > - postój na światłach > - przyspieszanie > Jeśli masz zabudowę miejską, ale jesteś w stanie jechać cały czas z miarę równą > prędkością, płynnie,

Re: Spalanie TSI

A kto tu sie chwali? Temat dotyczy spalania a nie oszczednosci wiec czytaj ze zrozumieniem. A samochody o ktorych tu piszemy to raczej nie naleza do sportowych wiec nie ten adres jesli chodzi o szybka jazde

Re: Spalanie TSI

Dokładnie tak jak piszesz dodałbym do tego klime w upalne dni bo to tez widac roznice i dlatego wspomniałem no i obciazenie samochodu ciezarem

Re: Spalanie TSI

badyll napisał: > misiaczek1281 napisał: > > > śmieszy mnie takie podawanie spalania : "trasa poniżej 6" > > > > takie spalanie jest przy spokojnej jeździe ale turbo kupuje się po to żeb > y posz > > aleć a wtedy spalanie wzrasta do 9 litrów

Re: Spalanie TSI

to zabawne gdy ktoś chwali się autem za 50 000 zł z turbo i niższym spalaniem o litr... Jeśli chciał oszczędnie to mógł kupić używane i już 20 000 zł byłoby taniej;-) Poza tym turbo i oszczędność ? turbo jest po to by jeździć szybko a wtedy spalanie rośnie...;-) Owszem...Auto piękne, nowe pachnąc

Re: Spalanie TSI

ja jezdze po sląsku wiec praktycznie wiekszosc to miasto ale nawet w miescie jest wiele czynnikow ktore wpływaja na zuzycie np. pogoda

Re: Spalanie TSI

Potrafi spalić mniej. Wypowiadają się tu ludzie, którzy autami z turbo jeżdżą. Ty do niech nie należysz. Utrata wartości się nie przejmuj. Widocznie nas stać. Może dlatego, że zamiast klepać w kółko to samo na wszystkich możliwych forach zajmujemy się pracą?

1.4 TSI:

www.motor-talk.de/forum/aktion/Attachment.html?attachmentId=466369

Re: seat tsi?

tja...diesel jest dobry dopoki nie wlejesz do niego benzyny...wtedy zdecydowanie gorzej jezdzi...:/ ale coz...żonę ma się tylko jedną?:P

Re: Spalanie TSI

misiaczek1281 napisał: > klemens1 napisał: > > > > a pogrubioną czcionką piszę żebyś zrozumiał > > > > Naprawdę liczysz na to, że ktoś uzna ten infantylny argument, człowieczku > odepc > > hnięty przez społeczeństwo? > > to b

Re: Spalanie TSI

wszedlem napisał: > i pomyslec, ze niedawno doradzilem swojej pannie zakup uzywanego polo. zapomnia > lem o misiaczku. jak byk sie babie we lbie popie... pięknie piszesz o swojej kobiecie....;-) delikatnie i romantycznie ;-)

Re: Spalanie TSI

klemens1 napisał: > > a pogrubioną czcionką piszę żebyś zrozumiał > > Naprawdę liczysz na to, że ktoś uzna ten infantylny argument, człowieczku odepc > hnięty przez społeczeństwo? to był argument nie skierowany do ciebie bo ty niczego nie uznasz boś jest stronniczo na

Re: Spalanie TSI

wszedlem napisał: > a przyszlo ci kiedys do glowy, ty tepa krowo, ktora w kolko o tym samym mieli, > ze ja nie jestem na tym swiecie tylko po to, zeby myslec, ze wydam pare zlotych > wiecej niz ty na paliwo? albo, ze zaplacilem wiecej niz ty za samochod? co mi > po tych wi

Re: Spalanie TSI

samspade napisał: > misiaczek1281 napisał: > > > samspade napisał: > > > > > A jak z hamowaniem na sliskiej nawierzchni? Jak burago sie sprawuje > ? > > > > moje auto super się sprawuje bo ciśnienie w oponach mam tylko TROSZK

Re: Spalanie TSI

poohdell napisał(a): > Za kilka lat znów sobie kupisz super extra niezużyte 5-letnie Polo i zobaczysz > jak się z turbiną jeździ. Bo już innych nie będziesz miał do wyboru. to się sam > przekonasz. Moje Polo wytrzyma jeszcze 10 lat...a później kupię polo bez turbo...Polo bez tu

Re: Spalanie TSI

wszedlem napisał: > odcinek ulm-monachium, ~170km przy wzglednie znosnym zatloczeniu oraz granica - > Poznan, tez jakies 180km, ale noca wiec bardziej pod 170-180km/h podchodzilo. > jak mu sie wciska to pije zdrowo. A to sie zgadza bo przy ok 180 to tez tak mi wychodzi