układ paliwowy audi a4

Jan Zomer

Poradnik | 2.5 TDI V6 - mocny, ale awaryjny i kosztowny w bieżącej eksploatacji

Poradnik | 2.5 TDI V6 - mocny, ale awaryjny i kosztowny w bieżącej eksploatacji

W 1997 inżynierowie niemieckiego koncernu zaprezentowali światu silnik dedykowany do lepiej wyposażonych i prestiżowych modeli Volkswagena i Audi. 2.5 V6 TDI produkowany był od 1997 aż do 2010 roku. Niestety, mimo gigantycznych doświadczeń z innymi udanymi konstrukcjami, flagowy wówczas diesel nie zasługuje na dobre opinie. Sprawdźmy, gdzie leży problem.

Poradnik | Silnik 2.5 TDI V6 - mocny, ale awaryjny i kosztowny w bieżącej eksploatacji

W 1997 inżynierowie niemieckiego koncernu zaprezentowali światu silnik dedykowany do lepiej wyposażonych i prestiżowych modeli Volkswagena i Audi. 2.5 V6 TDI produkowany był od 1997 aż do 2010 roku. Niestety, mimo gigantycznych doświadczeń z innymi udanymi konstrukcjami, flagowy wówczas diesel nie zasługuje na dobre opinie. Sprawdźmy, gdzie leży problem.

Audi A4 - Detronizator

Wydawało się, że nowe Mondeo długo nie znajdzie pogromcy. Jednak riposta Audi okazała się szybka i trafna

Co warto wiedzieć o paliwie?

Co warto wiedzieć o paliwie?

ekologicznyCzytelnicy Moto.pl jeżdżą na mineralnym Audi A4 - ogłoszenia

Ogrzewanie postojowe

Ogrzewanie postojowe

instalacja paliwowa i przewody układu chłodzenia silnika. Uaktywnienie systemu, które może być dokonane pilotem, sterownikiem zegarowym lub telefonem komórkowym, powoduje załączenie się pompy paliwa, podającej benzynę lub olej napędowy ze zbiornika do urządzenia grzewczego. W jego wnętrzu rozgrzewa się kołek

Cadillac BLS

jeździł Elvis Hamulec Zbyt wiele zapożyczeń we wnętrzu z Saaba, "tupanie" zawieszenia, niewygodna w użyciu dźwignia ręcznego, tym modelem Elvis nigdy nie jeździł Summa Summarum BLS to propozycja dla osób z zasady odrzucających niemieckie pewniaki spod znaku Audi A4, BMW serii 3 czy Mercedesa

Re: Salon Genewa 2011 | Mazda Minagi | Galeria

Audi A4, VW Taureg W tym zestawieniu najmniej awaryjne są Honda i Mazda. Obydwa użytkowane przez trzy lata. Póki co, bez usterki Jeep w posiadaniu przez 2 lata - też bez usterki. W Toyocie po kilku latach psuło się zawieszenie. Audi 1 rok od nowości - raz był naprawiany (turbina). VW Taureg w okresie