w 1996 zawieszenie wielowahaczowe

Piotr Mokwiński

Kupujemy używane: Auto dla dużej rodziny za 5 tysięcy złotych. Dobre propozycje na wakacje z różnych segmentów

Kupujemy używane: Auto dla dużej rodziny za 5 tysięcy złotych. Dobre propozycje na wakacje z różnych segmentów

Budżet w wysokości 5 tysięcy złotych pozwoli sprostać wysokim wymaganiom rodzin. Priorytetem jest przestrzeń w kabinie i pojemny bagażnik. Na rynku znajdziemy zarówno przepastne kombi oraz vany zaskakujące funkcjonalnym wnętrzem. Przedstawiamy nieskomplikowane i stosunkowo trwałe auta.

Poradnik | Po latach wciąż w dobrej formie: Golf IV, Astra II, Focus I

VW Golf, Opel Astra i Ford Focus, od końca lat 90. rywalizują o dominację w popularnym segmencie aut kompaktowych. Zażarta walka o klienta toczy się również na rynku wtórnym. Za auta sprzed blisko dwóch dekad trzeba zapłacić zaledwie kilka tysięcy złotych. Wersji silnikowych, wyposażeniowych, a także wariantów nadwoziowych nie brakuje. Czy to propozycje wciąż godne zainteresowania?

Pojedynek używanych | Passat vs Avensis

Volkswagen Passat należy do najbardziej poszukiwanych używanych samochodów klasy średniej w naszym kraju. W naszym pojedynku o tytuł mistrza będzie się z nim bić Toyota Avensis - czy da radę Niemcowi?

Zobacz wideo

Lotusy w Polsce | Pierwsza jazda

Lotusy w Polsce | Pierwsza jazda

firma mocno udzielała się w Formule 1, pomagała w projekcie DeLoreana, stworzyła Opla Lotusa Omega, najmocniejszą limuzynę z początku lat 90 (377 KM), ustawiała zawieszenie nowego Nissana GT-R, i miała udział w projekcie Supry. Poza tym model Elise posłużył jako bazę do stworzenia Tesli pierwszego

Mercedes W124 | Auto dekady

Mercedes W124 | Auto dekady

, oprócz tego był także jednym z najbardziej komfortowych. Skomplikowane tylne zawieszenie (wielowahaczowe, opracowane w 1983 roku dla modelu W201, było jednak tak dobre że zaadoptowano je do większego modelu W124, a potem do modelu W210) nastawione było raczej miękko co skutecznie tłumiło wszelkie

39. urodziny Hondy Civic | Wideo

39. urodziny Hondy Civic | Wideo

benzynowych, po raz pierwszy pojawiła się także wersja z napędem na 4 koła oraz bazujący na Civicu model CRX. Honda Civic IV 1988-1991 Kolejna odsłona japońskiego kompaktu pojawiła się w 1988 roku. Japończycy wyposażyli ją w wielowahaczowe zawieszenie, a do topowej wersji zapakowali 1,6-litrowy silnik o

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

też wielkich różnic eksploatacyjnych. Rozwiązania techniczne Golfa, Jetty, Bory i Vento mało się różnią. Istotny jest tylko fakt, że Bora ma wielowahaczowe zawieszenie, podczas gdy Golf czwartej generacji dysponował przy tylnej osi belką skrętną. W innych przypadkach nawet podwozie ma te same

Która generacja Hondy Civic podoba Ci się najbardziej?

Która generacja Hondy Civic podoba Ci się najbardziej?

odsłona japońskiego kompaktu pojawiła się w 1988 roku. Japończycy wyposażyli ją w wielowahaczowe zawieszenie, a do topowej wersji zapakowali 1,6-litrowy silnik o mocy 150-158 koni. Honda Civic V 1992-1995 Piątą generację produkowano w latach 1992-1995. Civic zyskał obłe kształty i dostępny był jako 3

Nissan Primera (1996-2001) - opinie Moto.pl

technicznej. Drugi, z lat 1996-99, niewiele zmienił się pod względem stylizacji, za to zyskał wielowahaczowe zawieszenie tylne (z luksusowego Nissana Maxima) i bogatsze wyposażenie.Trzeci, z lat 1999-2001, otrzymał dodatkowo znacznie ładniejsze nadwozie i lepiej wykończone wnętrze. Wybór generacji zależy tak

Unikatowy Nissan 300ZX Spyder

Unikatowy Nissan 300ZX Spyder

. To o ponad 2 razy gorszy wynik od poprzedniej generacji 300ZX (Z31). 300-tka szczyciła się nie tylko mocnymi silnikami i przysadzistą sylwetką. Na drodze pomagało jej wielowahaczowe zawieszenie, seryjna "szpera" i system czterech kół skrętnych, a w niektórych wersjach - regulacja siły

BMW Z4 sDrive28i vs. Porsche Boxster S | Test porównawczy

BMW Z4 sDrive28i vs. Porsche Boxster S | Test porównawczy

masce znaczek z Zuffenhausen. Kolejna bzdura! Kiedy pojawił się w 1996 roku na rynku, tak naprawdę w niewielu punktach ustępował modelowi 911. Był za drogi, to fakt, ale nic poza tym. Boxster o fabrycznym oznaczeniu 981 pozostał wierny swoim proporcjom. Siedzimy niemal dokładnie pomiędzy osiami, maska

Volkswagen Passat B5 (1996-2005) - opinie Moto.pl

bardzo nowoczesne silniki z modelu A4 (pięć zaworów na cylinder). Przejął również wielowahaczowe przednie zawieszenie z aluminiowymi komponentami oraz technologię cynkowania całego nadwozia. W ten sposób powstał bardzo nowoczesny pojazd z obszernym wnętrzem i bagażnikiem o pojemności prawie 500 litrów

Swojskie auto z dziwną nazwą - Kia Cee'd w pojedynku z Fordem Focusem

Jest rok 1996, targi motoryzacyjne w Genewie. Grupa skośnookich gości w garniturach biega między stoiskami. Rozpychając się łokciami, mierzą, dotykają, macają, osłuchują i smakują wszystkie samochody. Zwiedzający, w większości Europejczycy, patrzą na to z rozbawieniem. - Czyżby Koreańczycy chcieli

Mercedes klasy C (1993-2000) - opinie Moto.pl

stara dobra szkoła Mercedesa oparta na prostocie i funkcjonalności, na swój sposób ponadczasowa. Warto zwrócić uwagę na zawieszenia - przednie z podwójnymi wahaczami poprzecznymi i tylne wielowahaczowe. Zapewniają wysoki komfort przy zachowaniu dobrego prowadzenia samochodu. Jednak przy próbach

Opel Vectra B (1995-2002) - opinie Moto.pl

zestrojone, bezpieczne podwozie (aktywne zawieszenie przednie, wielowahaczowe zawieszenie tylne z ramą pomocniczą). Vectra, zwłaszcza w odmianie kombi, może być wygodnym autem rodzinnym codziennego użytku, którym bez problemu można wyjechać również na weekend czy urlop. Miejsca we wnętrzu jest sporo, nie

VW Golf GTI - test | Za kierownicą

kolumny MacPhersona Zawieszenie tylne wielowahaczowe Rozstaw osi 258 cm Wymiary 421,3 x 177,9 x 146,9 cm

Volkswagen Touran 2.0 TDI - test | Pierwsza jazda

Volkswagen Touran 2.0 TDI - test | Pierwsza jazda

tyłu. Na pierwszy rzut oka nie zaserwowano tu żadnych zmian. Nowością na liście opcji jest adaptacyjny system DCC z trzema trybami do wyboru (Comfort, Normal i Sport), inne są też nastawy zawieszenia. W porównaniu do twardo zestrojonego poprzednika Touran niepostrzeżenie przemyka po torach kolejowych i

Saleen S7 Twin Turbo

plastra miodu. Te ostatnie świetnie znoszą uderzenia - auto zdało bez problemu amerykańskie crash testy. Wielowahaczowe zawieszenie jest konstrukcją niezależną. Przy projektowaniu i budowie wyczynowego podwozia pracowała słynna brytyjska firma Ray Mallock Ltd (RML). Phil Frank wygładził auto w tunelu

Konfrontacje: Land Cruiser/Pathfinder

przyzwyczaił się do pozycji proste ręce - zgięte nogi. Wolę odwrotnie. Druga wymagająca przyzwyczajenia rzecz to sposób, w jaki Toyota z powietrznym zawieszeniem pokonuje zakręty. A pokonuje je zwykle po ciężkiej walce. Tak, jakby miała gumowe nie tylko opony, ale i felgi. Skręt auta od skrętu kierownicy

Re: Nissan Primera (1996-2001)

Jesli chodzi o zawieszenie to w latach 92-96 z tyłu było wielowahaczowe a od 97r była belka - więc zupełnie odwrotnie niż piszecie.

Re: Seat Alhambra (1996-2010)

tylnym zawieszeniu, Alhambra m bardzo porzadne i trwale zawieszenie wielowahaczowe. No coz, wszystko ma zady i walety...yyyy znaczy wady i zalety ;-)

Re: belka czy wahacze?

Gość portalu: Poll napisał(a): > O ile belka skrentna w klasie kompakt jest póki co standardem i jest > rozwiazaniem możliwym do przyjecia o tyle w superbie to juz ponizej krytyki. W firmach,które kładą nacisk na technikę standardem w klasie kompakt stało się zawieszenie

Re: Dacia Duster - pierwsze zdjęcia

względem technicznym niczym z wyjątkiem bogatszej palety silników i znacznie wyższej jakości wnętrzem. Wielowahaczowe zawieszenie pojawiło się dopiero w MK 5. MK 4 miało ordynarną belkę z tyłu i zwykłe kolumny Mac Phersona z przodu. Sorry ale O 1 na dzień dzisiejszy to szrot, który trzyma przy życiu tylko