w insigni jest silnik

Juliusz Szalek

Opel Insignia 2.0 BiTurbo - test | Pierwsza jazda

Opel Insignia 2.0 BiTurbo - test | Pierwsza jazda

Choć od premiery Insigni mija właśnie pięć lat, flagowa limuzyna Opla nadal zachwyca stylem i elegancją. A co z jej krępującym kłopotem? Lekarstwem na nadwagę ma być nie terapia odchudzająca, a nowy, mocniejszy silnik Diesla z podwójnym turbo

Nowy Ford Mondeo z jednolitrowym trzycylindrowcem

Konkurent Volkswagena Passata, Opla Insigni i Mazdy 6 z jednolitrowym, trzycylindrowym silnikiem. To nie żart. To fakt, który został już potwierdzony przez Forda. Nowe Mondeo będzie największym w historii marki autem wyposażonym w tak mały silnik

Opel Insignia Grand Sport | Volkswagen Passat na celowniku

Po serii przecieków Opel pokazał w końcu oficjalne zdjęcia zupełnie nowej Insigni

Zobacz wideo

Test Opel Insignia Grand Sport 1.5 Turbo 165 KM - zmiany na lepsze

Test Opel Insignia Grand Sport 1.5 Turbo 165 KM - zmiany na lepsze

masy własnej. Według informacji przedstawicieli marki, Grand Sport jest lżejsza od poprzedniczki (w porównywalnej wersji) aż o 175 kg. I choć wciąż flagowy model Opla jest sporo cięższy od VW Passata, Mazdy6, czy Peugeota 508 to trzeba pamiętać, że jest od wspomnianych modeli dłuższy i szerszy, a

Nowy diesel dla Opla Insigni i Zafiry Tourer

Nowy diesel dla Opla Insigni i Zafiry Tourer

Opel Cascada 1.6 Turbo w długim dystansie Nowy wysokoprężny silnik spełnia normę EU6. Ma dwa litry pojemności i 170 KM mocy oraz 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego pomiędzy 1750 a 2500 obr./min. Ceny używanego Opla Insignia Diesel zastąpi dotychczasowe jednostki napędowe - w Insigni

Opel Insignia Grand Sport | Pierwsza jazda | Kasowanie błędów

Opel Insignia Grand Sport | Pierwsza jazda | Kasowanie błędów

jest w dwóch generacjach zupełnie inna. W pierwszej siedzi się dość wysoko, do czego można przywyknąć, ale jest dalekie od ideału. W nowej Insigni za kierownicą siedzi się o wiele niżej, bardziej sportowo i wygodnie. Patrząc ze strony kierowcy to duża zmiana na lepsze. I faktycznie po sprawdzeniu

Opel Insignia Sports Tourer | Najładniejsze kombi w klasie?

Opel Insignia Sports Tourer | Najładniejsze kombi w klasie?

Insigni znajdziemy najnowsze technologie z zakresu bezpieczeństwa. Lista wyposażenia zawiera m.in. LED-owe reflektory IntelliLux, Lane Keep Assist (asystent pasa) i fotele rekomendowane przez specjalistów z AGR. Na razie Niemcy nie zdradzili, jak będzie wyglądać gama silników nowej Insignii. Pewnym jest

Prototypy | Opel Meriva | Pół van, pół crossover

Prototypy | Opel Meriva | Pół van, pół crossover

Opel Astra IV (2009-2015) | Warto kupić używaną Astrę? Nowy model przejdzie sporą metamorfozę. Samochody z segmentu minivan są mało ekscytujące, dlatego Opel jest kolejnym producentem, który zmierza w kierunku popularnych crossoverów. Opel Meriva nie będzie już typowym rodzinnym wozem z rozsuwanymi

Insignia OPC po tuningu ekstremalnym

Insignia OPC po tuningu ekstremalnym

Car Design postanowiła zaproponować właścicielom Insigni iście szalony pakiet modyfikacji. Tuner doszedł do wniosku, że w fabrycznym pakiecie aerodynamicznym Insigni OPC jest do twarzy i postanowił tego aspektu auta w ogóle nie zmieniać. Zafundował za to sportowemu sedanowi regulowane, gazowe

Poradnik | Pancerne silniki Diesla ostatniej dekady

Poradnik | Pancerne silniki Diesla ostatniej dekady

Niewielu kierowców zdaje sobie sprawę z tego, że autorem wtrysku bezpośredniego (common-rail) w silnikach diesla jest Fiat. Włoscy inżynierowie opracowali ten system w latach 80. montując go po raz pierwszy w modelu Croma. W latach 90. w ofercie koncernu pojawił się silnik 1.9 JTD generujący w

Salon Frankfurt 2013 | Insignia po liftingu wyceniona

Salon Frankfurt 2013 | Insignia po liftingu wyceniona

Insignia po liftingu Odświeżony design, nowa paleta silników i - jak obiecuje producent - lepsze prowadzenie IBRM Samar poinformował, że ceny nowej Insigni w wersji sedan będą startować od 88 750 zł. Na rodzimym rynku auto trafi do salonów jeszcze w tym miesiącu IBRM Samar poinformował, że ceny

Insignia w wersji "przełajowej"?

Insignia w wersji "przełajowej"?

z dopiskiem Allroad Quattro. Wieść niesie, że Opel przedstawi niebawem analogiczną, przełajową wersję modelu Insignia. W sieci pojawiły się pierwsze zdjęcia auta.Zdjęcia, które wyciekły od Irmschera (tunera Opla), przedstawiają rzekomo produkcyjną wersję Insigni Sports Tourer CrossFour. Jak zwykle w

Opel Insignia z fabrycznym gazem

Opel Insignia z fabrycznym gazem

razem do grona ekologicznych i oszczędnych samochodów dołącza Opel Insignia. Fabryczna instalacja gazowa w tym modelu Opla jest oferowana z turbodoładowanym silnikiem benzynowym o pojemności 1.4 litra i mocy 140 KM. Producent podaje, że wyposażona w tę jednostkę Insignia zadowala się niespełna ośmioma

Salon Frankfurt 2013 | Opel Insignia w błotnym fartuszku

Salon Frankfurt 2013 | Opel Insignia w błotnym fartuszku

Opel Insignia Country Tourer Opel w "błotnym fartuszku" W ofercie Opla niebawem pojawi się Country Tourer. Do wyboru będą trzy jednostki napędowe: benzyniak 2.0 SIDI oraz dwa Diesle: 2.0 CDTI i 2.0 Bi-Turbo CDTI Insignia nie jest już młodym samochodem. Na rynku zadebiutowała w 2008 roku

Trzycylindrowy silnik Opla | 1.0 SIDI Turbo

Trzycylindrowy silnik Opla | 1.0 SIDI Turbo

zębami i ekrany akustyczne. Premiera silnika 1.0 SIDI Turbo to ostatni etap gruntownej odnowy oferty jednostek napędowych Opla, w ramach której w latach 2012-2016 firma zamierza wprowadzić 13 nowych silników, a także wiele nowych przekładni. Opel Insignia Country Tourer - takiej Insigni jeszcze nie było

Samochód roku na sterydach

Samochód roku na sterydach

Przedstawiciele firmy mówią otwarcie, że nowy model jest rękawicą rzuconą takim autom konkurencji, jak Audi S4 czy BMW M3 . Czym będzie próbował pokonać rywali? Pod maską znajduje się, znane już z gamy silników Insigni , 2,8-litrowe benzynowe V6. Inżynierom udało się jednak wydobyć z niego

Opel Monza coraz bliżej

Opel Monza coraz bliżej

wcześniejszym plotką, Monza nie otrzymała potężnego silnika V6, a elektryczny silnik wspomagany małą litrowyą jednostką z technologią SIDI i układem turbo, który napędzany jest CNG (sprężonym gazem ziemnym). Opel Insignia Country Tourer - takiej Insigni jeszcze nie było Linia czteromiejscowego coupe jak

Opel Astra 1.7 CDTi sedan | Pierwsza jazda | Nie być nijakim

Opel Astra 1.7 CDTi sedan | Pierwsza jazda | Nie być nijakim

;doklejane" do hatchbacków bagażniki, można odnieść wrażenie, że producenci sami odstraszają od swoich aut potencjalnych klientów. Astra ma być inna. Czy jest? To kwestia gustu, ale jedno trzeba jej oddać, jak na miniaturkę Insigni, auta utytułowanego (COTY w 2009) i chętnie kupowanego, wygląda

Salon Frankfurt 2013 | Nowa odsłona Monzy

Salon Frankfurt 2013 | Nowa odsłona Monzy

km/h. Takiej Insigni jeszcze nie było Opel nie opublikował nowych informacji na temat Monzy. Nie wiadomo nawet, czy produkcyjna wersja auta kiedykolwiek powstanie. Pewnym jest natomiast, że prototyp jest zwiastunem nowej stylistyki, w myśl której projektowane będą nowe modele Opla. I nie mamy nic

GM w związku z PSA?

GM w związku z PSA?

miesiącach o połowę. Jej długi sięgają już 3,4 mld dolarów.Sytuacja koncernu General Motors również nie jest godna pozazdroszczenia. Pomimo dobrych wyników sprzedaży Astry i Insigni Opel w ubiegłym roku przyniósł straty w wysokości 747 mln dolarów.Nie wiadomo, czy negocjacje zakończą się podpisaniem umowy o

Opel Insignia 2.0 CDTI Biturbo | Test | Waga ciężka

Opel Insignia 2.0 CDTI Biturbo | Test | Waga ciężka

wersji Executive). Konwencjonalne pozostały ustawione po bokach obrotomierz, oraz wskaźniki ilości paliwa i temperatury. Centralna część to duży 8-calowy ekran, na którym wyświetlany jest prędkościomierz w klasycznej okrągłej formie "zegara" (ładny, choć mógłby mieć nieco większą częstotliwość

Opel Cascada w pełnej krasie

Opel Cascada w pełnej krasie

narzekać na ograniczone miejsce na nogi i na głowy, ale Cascada nie powstała po to, by wozić nią rodzinę na wakacje. Tym bardziej, że bagażnik ma tylko 350 litrów. Otwarcie dachu zmniejsza jego pojemność do 280 litrów. W gamie silników jest jedna niespodzianka, ale zostawmy ją na deser. Portfolio z

Opel Cascada - wielka galeria kabrioletu z Gliwic

Opel Cascada - wielka galeria kabrioletu z Gliwic

, Cascada wyposażona jest w miękki dach. Rozkłada się on i składa za przyciśnięciem guzika, a cała operacja trwa 17 sekund i można ją przeprowadzić przy prędkościach dochodzących do 50 km/h. Po złożeniu dachu bagażnik kurczy się do 280 litrów, co i tak nie jest złym wynikiem i pozwala na weekendowy wypad za

Insignia kombi zadebiutuje w Paryżu

z sedana. W rzeczywistości, cała konstrukcja tyłu nadwozia wersji Sports Tourer, począwszy od słupka B, jest unikalna. Zapewniliśmy również połączenie wzornictwa sztuki rzeźby z techniczną precyzją odnajdowaną w modelach sedan oraz hatchback. Projektanci nadali tyłowi Sports Tourera unikalny, a

Insignia EcoFlex

o mocy 160 KM i momencie obrotowym wynoszącym 350 Nm przy 1750 obr/min. Dzięki funkcji overboost moment może się chwilowo zwiększyć do 380 Nm. Jest to więc ten sam silnik, który znajduje się w zwykłej wersji. Insignia EcoFlex przyspiesza od 0 do 100 km/godz. w ciągu 9,5 sekundy i osiąga maksymalną

15 lat OPC | Krótka historia zadziornych Opli

. W środku kierowca i pasażer mogą rozsiąść się na rasowych fotelach Recaro, za to z tyłu zostawiono praktyczną kanapę ze zwykłej Merivy. Głównym punktem programu jest 1.6-litrowy turbodoładowany silnik o mocy 180 KM. Licznik prędkościomierza małego rodzinnego vana potrzebuje do przekroczenia

Opel Insignia EcoFlex na gorąco

Insigni pisaliśmy tutaj . Pod maską pracuje silnik diesla 2.0 CDTI o mocy 160 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Jest to taki sam motor, jak w zwykłej - "nieekologicznej" - wersji modelu. O ekologię dbają natomiast takie dodatki, jak specjalne opony o niskich oporach toczenia

Opel Insignia EcoFlex - test | Pierwsza jazda

spece od marketingu - optymalizacja pod kątem aerodynamicznym. Aż ciarki przechodzą po plecach. To przecież żadna nowość. Insignia ecoFlex jest ósmym ekologicznym autem Opla, po Agili ecoFlex 1.3  CDTI, Corsie i Merivie z tym samym silnikiem, Zafirze i Combo z gazem CNG a także Astrze

Auta w Polsce są jednymi z najtańszych w Europie

44 miesiącach - Octavia nie jest już liderem polskiego rynku! Oto 10 najpopularniejszych aut w listopadzie Gdzie za nowe auto trzeba zapłacić najwięcej? W Portugalii. Cena Skody Octavii z dwulitrowym silnikiem Diesla dwukrotnie przekracza tę, za którą auto można kupić w Polsce. W 2011 roku średnie

Odkrywamy nową Astrę

Szef stylistów Malcolm Ward nie krył, że w linii nadwozia nowej Astry odnaleźć można elementy języka stylistycznego znanego z Insigni. O ile przy projektowaniu Insigni założyliśmy, że ma ona być autem luksusowym z domieszką sportowego charakteru, o tyle w Astrze odwróciliśmy te proporcje

Mondeo nowym wzorcem klasy średniej?

Mondeo nowym wzorcem? Piąta generacja Forda Mondeo zadebiutuje w 2012 roku Piąta generacja Forda Mondeo zadebiutuje w 2012 roku. Pod maskę może trafić nawet 350-konny silnik V6, a do gamy nadwozi dołączy czterodrzwiowe coupe Kolejne generacje Forda Mondeo nie narzekały na brak

Fabryczni tunerzy | Cadillac V

Corvette i, to już nie takie oczywiste, miały po 400 KM. Czy wraz ze wzrostem silnika nie mogli znaleźć w nim dodatkowych koni? Zmarnowali taką szansę! Różnica na korzyść drugiego serca leży w korzystniejszej krzywej (takiego samego) momentu obrotowego. No właśnie, moment obrotowy - podobno jest on

Kia Optima 2.0 XL | Test | Made in Korea

dodajesz za dużo gazu do nie do końca popuszczonego sprzęgła. Trochę wstyd, ale w praktyce Optimą wcale nie łatwo optymalnie ruszyć. Również skrzynia mogłaby działać precyzyjniej. Pierwszy i trzeci bieg jest tak blisko siebie, że łatwo je pomylić. Dwulitrowy silnik to spokojna i bardzo fajna jednostka

Opel Insignia - następca Vectry

dobry ruch ze strony Opla. Jest ich tyle, że na pierwszy rzut oka bałbym się, że nie będę wiedział, co do czego służy. Ale może to tylko pozory i Opel doskonale wiedział co robi, rezygnując z zastosowania wielofunkcyjnego pokrętła w stylu iDrive z BMW. Z jednoznaczną oceną ergonomii poczekajmy więc na

Opel Meriva 1.7 CDTI - test | Za kierownicą

zbudowanym na płycie Opla Corsa za uwaga - 100 tys. zł. Zdecydowanie bardziej opłacalną opcją jest wybranie turbodoładowanej wersji benzynowej z silnikiem o pojemności 1,4 litra, która w tej samej wersji wyposażeniowej (bez automatu, dostępnego dla testowanej konfiguracji silnikowej) jest tańsza o 10 tys. zł

Opel Cascada wyceniony

skarpetek na zmianę. » Opel Astra kabriolet za niecałe 15 tys. złotych « Portfolio z jednostkami napędowymi otwiera 1.4-litrowy benzyniak sprzężony z 6-biegową skrzynią manualną, który dostępny jest w dwóch wariantach mocy - 120 i 140 KM. Zarówno słabsza jak i mocniejsza odmiana silnika

Opel Ampera - test | Pierwsza jazda

chce zmienić ten niekorzystny wizerunek wtyczkowozów. Ampera (bliźniaczka Chevroleta Volta) nie dość, że jest pierwszym europejskim, masowo produkowany samochodem na prąd, to na dodatek pozwala przejechać 80 km bez uruchomienia silnika spalinowego. Tak tak, w przeciwieństwie do Nissana Leaf Ampera to

Infiniti FX 3.0d Black and White Edition | Test | Czarno na białym

miałem żadnych oczekiwań. Wysiadając - prawie żadnych zastrzeżeń. To auto jest dobrym SUV-em. A dobre SUV-y to ewidentnie najlepsze pojazdy w polskich realiach. Niespodzianka? Duże koła+spory prześwit=niestraszne dziury i krawężniki. Dobra widoczność+mocny silnik=łatwe wyprzedzanie. Dobra widoczność

Opel Insignia - pierwsza jazda

, drewnopodobne aplikacje w jednej z czterech wersji wyposażenia Insigni można by pomyśleć, że to Lexus? OK, przesada. Ale Cadillac? Jak najbardziej.Opel Insignia - krok w stronę prestiżu | wideoRównie krzepiące są wrażenia zza kierownicy. Topowa wersja z sześciocylindrowym silnikiem 2.8 Turbo i napędem 4x4

Opel Astra - test | Pierwsza jazda

skrętną z drążkami Watta. Zapobiegają one odkształceniom poprzecznym drążków wzdłużnych znacznie poprawiając prowadzenie się w szybko pokonywanych zakrętach. Rzeczywiście odczucia są bardzo pozytywne zwłaszcza, gdy pod maską pracuje wyrywający się do pracy turbodoładowany silnik. W opcji dostępne jest

Polskie premiery 2009

drugiego rzędu. Gama silników ogranicza się do benzynowego 1.6 i turbodiesla 1.5. Nowy Ford Ka jest może mniej oryginalny, ale nie mniej interesujący. Ten produkowany w Tychach bliźniak Fiata 500 ma gorsze wyposażenie, ale też sporo niższą cenę (od 29 tys. 800 zł) niż jego włoski odpowiednik. Z pewnością

Opel Insignia 2.0 Turbo - za kierownicą

przy większej szybkości - wówczas jedzie dokładnie tam, gdzie chcemy. Ale mocny silnik i sprawny napęd 4x4 to nie wszystkie atrakcje. Jest tu jeszcze (w wersji Sport w standardzie, w pozostałych - Editio i Cosmo -wymaga 3,5 tys. zł dopłaty) zawieszenie Flex Ride o zmiennej charakterystyce, a konkretnie

Wyprzedaż czas kończyć

Marzec za pasem, a to oznacza, że wyprzedaż aut z rocznika 2011 będzie powoli wygasać. Co prawda w poprzednich latach mieliśmy nierzadko do czynienia z tą specyficzną promocją nawet do kwietnia, ale w tym sezonie zanosi się na szybszy finisz. Egzemplarzy z minionego rocznika nie jest tak wiele jak

British International Motor Show - motorelacja

dołączy do nich zapewne za kilka miesięcy. Do napędu posłużą silniki benzynowe wolnossące 1,6 l. (115 KM), 1,8 l. (140 KM) i doładowane 2,0 l. (220 KM) i 2,8 l. V6 (260 KM). Dwie najmocniejsze wersje silnikowe będą mogły być wyposażone w adaptacyjny napęd na wszystkie koła. Dla oszczędnych przewidziano

Nieudane ataki na klasę premium

atrakcyjnych cenach. Audi V8  Produkowany od października 1988 do listopada 1993 roku topowy model producenta z Ingolstadt był też pierwszym Audi z silnikiem V8. Chociaż (za)bardzo przypominał mniejsze modele 100 i 200, oferował wszystko, co potrzebne było do szczęścia w klasie premium. 8-cylindrowy

Nowe i szybkie radiowozy dla mazowieckiej policji

umożliwia ciągłą rejestrację w ruchu drogowym przed lub za pojazdem za pomocą dwóch kamer. Możliwy jest pomiar prędkości pojazdu jadącego z przeciwka oraz w tym samym kierunku, a także w czasie postoju. Samochody trafią w ręce policjantów z Komendy Miejskiej Policji w Radomiu oraz Komendy Powiatowej

Salon Frankfurt 2013 | Opel Insignia OPC

Opel Insignia OPC jest szybki. To nie ulega wątpliwości. Przyspieszenie do 100 km/h ze startu zatrzymanego może wynieść 6 sekund (6,3 s w Sports Tourer), a wskazówka prędkościomierza potrafi dojść do liczby 270 (263 w Sports Tourer). To zasługa mocnego silnika. Widlasta szóstka 2.8 osiąga dzięki

Nowa Mazda 6 na pierwszych zdjęciach

najnowszy model Mazdy będzie jednym z najpiękniejszych aut w swojej klasie. Delikatny, a jednocześnie z charakterem; elegancki, a zarazem stylistycznie stanowczy, dojrzały i spójny. Nowa Mazda 6 jest drugim - po CX-5 - samochodem japońskiej marki, który powstał w oparciu o technologię Skyactive, która ma na

Więcej o Oplu Insigni

www.autoblog.com/2007/11/30/saab-xwd-haldex-4-0-all-wheel-drive-system-up-close/ I adaptacyjne zawieszenie. Ciekawe, jakiej jakości będą automatyczne skrzynie biegów. Silnikowo i systemowo pojazd prezentuje się lepiej niż Mondeo, które co prawda jest ograniczane od góry przez Volva, i lepiej niż Passat. Dobrze to rokuje też nowym Saabom 95 a potem 93, które będą w sumie

Re: Lista cen Opla Insigni

trochę się kręci i minimalnie ładuje, rzecz w tym, aby je w stanie takiego minimalnego ładowania utrzymywać. Mocy wtedy jest niewiele, ale i układ wtryskowy podaje mało paliwa. Czyli po prostu lekka noga i łagodne, nawet można powiedzieć anemiczne przyspieszanie z próbą jak najlepszego wysondowania

Re: Lista cen Opla Insigni

przyspieszyć, różnica jest kolosalna. Może i ten silnik Fiata jest stary a Twingo nowy, ale też tak wiele się nie dzieje w tych silnikach i bardziej sprowadza się to do różnicy zasilania układu dolotowego. Przy okazji, w przedziale 1800-2500 obrotów to Twingo ma 33-46 koni mocy. Raczej wystarczy do

Re: Lista cen Opla Insigni

na myśli, że np. taki 2-litrowy silnik niedoładowany benzynowy oferuje opcję oszczędnej jazdy i jazdy dynamicznej w wysokim zakresie obrotów na tyle, na ile pozwoli 140 koni mechanicznych. Silnik 2.0 turbo oferuje bardzo zbliżoną (lub nawet nieco lepszą w sensie zużycia paliwa) opcję jazdy

Re: Ciekawa opinia o 3cylindrowych silnikach...

jeepwdyzlu napisał: > Ale jak ten sam motor ląduje w 3008 a za chwilę w insigni - to to jest ruchanie > klientów w dupę. Ale czemu? Czy jest jakieś merytoryczne uzasadnieni oprócz nie lubię 3 cylindrów?

Re: Lista cen Opla Insigni

sniperslaststand napisał: > Pierwsza kaszana jest taka, że z niewiadomych przyczyn nie ma dostepnego silnik > a 1.6 turbo, który robi w Astrze 180 koni. Ja tam się nie znam, ale przy tak dr > ogim paliwie to chyba byłaby najlepsza jednostka do Insignii. Jak trzeba, pocią

Re: Nowej generacji Accorda zabraknie w Europie

ale 1,4 w insigni ma 140 czy 160 KM ergo - honda w benzynach MUSIAŁABY mieć w Europie silnik turbo o małej pojemności - a nie ma.. Może to jest powód uniku? jeep -- YCDSOYA

Re: Lista cen Opla Insigni

do Zachodnioeuropejczycy forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=20&w=82602036 Pierwsza kaszana jest taka, że z niewiadomych przyczyn nie ma dostepnego silnika 1.6 turbo, który robi w Astrze 180 koni. Ja tam się nie

Re: Ciekawa opinia o 3cylindrowych silnikach...

jak ten sam motor ląduje w 3008 a za chwilę w insigni - to to jest ruchanie > klientów w dupę. Ale czemu? Czy jest jakieś merytoryczne uzasadnieni oprócz nie lubię 3 cylindrów? ---- Umów się na jazdę próbną takim autem. Zobacz jak jeździ. Zastanów się co będzie z motorem za 100 czy 150 tys

Re: Ciekawa opinia o 3cylindrowych silnikach...

Ale czemu ten sam silnik stosowany w jednym samochodzie jest ok ale w innym już nie? I nie chodzi o moc ale zastosowane rozwiązanie konstrukcyjne silnika ---- Skoro taki PSA trzaska 1,2 T w milionach to widocznie się opłaca. Czemu? Bo wkładają go do C3, 208, połowy opli... I dobrze. Ale jak ten sam

Re: Nowej generacji Accorda zabraknie w Europie

W Insigni był przez 4 lata silnik 1,6 A16XER, 115 KM, 155 Nm. Pewnie obaj nie chcielibyśmy wiedzieć, jak to jeździ. Brak turbo - owszem, teraz, kiedy Honda się ich dorobiła, zwija Accorda

Re: Lista cen Opla Insigni

karakalla napisał: > Wydaje mi się, że pojawi się niedługo po premierze. Ten silnik > występował chyba we wszystkich zapowiedziach, więc dziwne byłoby, > gdyby nagle z niego zrezygnowano. A to nie wiedziałem. Opel w sumie wie, jakie benzyny mu się jak sprzedają, może na

opel Mocca - będzie przebój

w rzeczywistości - ładniejszy niż na zdjęciach Choć na płycie corsy - jest wielkości kaszkaja Masywny przód, typowo oplowskie - w wersji Asty i Insigni - wnętrze. Dwie klasy lepsze niż w corsie. Siedzi się wysoko. Bagażnik obszerny. Ceny - 68 tys za najsłabszą wersję 2wd, 85 tys za 4wd silnik

Re: Hyundai i40 1.7 CRDi | Za kierownicą

do wwwcompl - nie masz racji - tylko w skodzie ultranowoczesne silniki FFI - w VW ich na razie nie ma i długo nie będzie. co do insigni - to dopiero jest syf , juz wole skodę

Re: Nowy silnik 1.6 EcoBoost w Mondeo

@ gen. Italia Podejrzewam, że jakiś ?wizerunkowy? Mondeo pojawi się po zmianie generacji. W sumie do tej pory ten model był ograniczony od góry przez wzgląd na Volvo, nie było bardzo mocnych silników ani 4x4. Nie wiem, jak to wygląda w rozliczeniach z Geely, ale przynajmniej linię silników V6 3

Re: Opel Astra - pierwsza jazda

VW w wydaniu passat do opla insigni to sa dwa swiaty. Jesli a wiele na to wskazuje nowa Astra wykorzysta jakość i rozwiazania z insigni golf może być poważnie zagrożony. Astra bedzie tańsza a na pewno nie tak nudna jak Golf. To nie jest kolejna wersja astry tylko całkowicie nowy samochód a widać

Re: Opel Insignia - Car of The Year 2009

Muszę dodać że insignia to w sumie chewy cruze i na odwrut. A poza tym że cruze jest tańszy ma ten sam 150 konny silnik jego deska rożdzielcza jest na bazie insigni to jest tańszy i z astrom 4 w swej klasie wypadł najlepiej w testach zderzeniowych adac.

Re: 80 proc. internautów chce spacerować w III Al

Byłam wczoraj na alejach celem nie wypicia kawy a zjedzenia obiadu w jednej z restauracji. pan w swoim wypasionym BMW serii X stanął sobie akurat w miejscu na przeciwko mojego stolika, charcząc silnikiem odstał około 8 minut gadając przez jakże wypasionego iPhona, poczym, zauważyłam że zrobił dwa

Re: NIE

(wielka rzadakosć w Oplach:(),miły pomruk silnika 2.0 Turbo(innych w Insigni nie poznałem:(),taka mięsistość zawieszenia,strasznie mi się podobają przyciski na środku deski,te od wybierania charaktrystyki zawieszenia,jeden od Sport ma taką fakturkę,coś jak szchownica wyścigowa,a drugi taki na trasę

Re: Chevrolet Malibu LTZ 2.0D | Pierwsza jazda

Widziałem test porównawczy Malibu z Insignią w Auto Zeitung, wynikało z niego, że to pojazdy całkowicie równoważne, co zresztą nie dziwi, biorąc pod uwagę bliźniactwo techniczne. Co do benzynowca, dziwne i w sumie szkoda, że nie wsadzono do tego modelu silnika 2,0 turbo, niechby i zdławionego o

Re: DPF w praktyce

km trasy. Niemniej w Fordzie czy Insigni tego nie słyszałem. Ogólnie to nie wykluczam też możliwości jakiegoś poluzowania jakiejś rury czy dziury w tłumiku itp tyle że to by łatwo było zlokalizować a tu żadnych przedmuchów nie ma.

Re: Lancia Delta 1.8 Di Turbo | Za kierownicą

fiata montuje ten sam zespół napędowy: silnik 2.0 JTDM2 i skrzynię, w Bravo, Delcie i Giuliett'cie Ta sama jednostka napędowa jest montowana w Insigni i nowej Astrze i tu rzeczywiście ma 130 albo 160 KM ale jest to spowodowane innym - oplowskim softem.

Re: Insignia

Co do silnikow : mialem wybor -Insignia (2.0 torbo benzyna 220KM , automat) i Mondeo (2.5 turbo benzyna 220 km. manual) Wyposazenie lepsze w Insigni(ale ja nie potrzebuje "dodotryskow), i jakos bardziej mi sie bodobal stylistycznie, ale silnik chyba lepszy (dynamika) i "przyjemniejszy" w

Re: Wytłumacz

wersje Passat - 3 wersje Jak widać auto wcale od konkurencji nie odstaje. -- "Ludzi inteligentnych jest w społeczeństwie jakieś 5 czy 6 procent. Moją kampanię robię więc dla idiotów." Georges Freche

Re: Hyundai ix35 | Za kierownicą

Jestem po jazdach testowych RAV4 oraz IX35 (wersje wyposazenia porownywalne) RAV 4 na plus: - silnik - mozliwosc zalozenia dodatkowego orurowania IX 35 na plus: - silnik 2.0 diesel (naprawde mocno zaskoczony bylem ze on ma tylko 136 KM) - skrzynia biegow (zdecydowanie lepsza niz w Toyocie

Re: Saab 9-5

, szczegolnie ze podobienstwa do Insigni sa wielkie. Silnika 2.8 sie nie da do 3.0 rozwiercic z uwagi na to turbo. Zreszta moc jest zupelnie wystarczajaca - podobno w najnowszej wersji ten silnik ma 320 KM. Porownujac to z 300 KM 3L silnikiem BMW to jest niezle. Osobiscie bardzo lubie ten silnik - ma

Mazda 6 F/L | Pierwsza jazda

ulter: poczytaj sobie lepiej o awaryjności insigni, bo ja myślałem żeby kupić to auto, ale na szczęście się opamiętałem, w polskich ASO nawet nie wiedzą jak to naprawiać, tarcze hamulcowe po 5000 km do wymiany, pali jak smok, niska sprawność silnika, skrzypią plastiki, ludzie wyjeżdżają z salonu i

Re: Saab tnie etaty

właścicości jezdnych również w Europie, nie byłoby szkodliwego dla wizerunku modelu podobieństwa do Insigni, obecnie łatwiej byłoby zdobyć Saabowi silniki od odpowiedniego dostawcy, dla Ameryki można by zbudować wersję V8...

O co chodzi z tym Infinity?

Niewykluczone, że pod koniec roku będę zmieniał furę, jak się jeszcze bardziej wkur..ę na mój premium car, tak więc wyfiltrowałem sobie wózki do 150k, (wg wskazań Matołusza) i ogólnie wyskakują jakieś bieda wersje a4, c klasa i bmw 3, plus wypasy superbów i innych insigni. Zainteresowało mnie

Re: Saab rozpoczyna kampanię

budżetem, to z góry przewiduje się kombi, coupe, wersje z napędem na 4 koła, także z jakimś monstrualnym silnikiem, jakiegoś SUVa itp. Jeśli jest się firmą "na krawędzi", jaką był GM w czasie projektowania Insigni, to takie rzeczy się odpuszcza i tnie koszta (martwić się będziemy później, jak dożyjemy

Re: Odświeżony Nissan Maxima

Maxima akurat nadawałaby się do sprzedaży w Europie, w końcu gama Nissana nie zawiera klasycznego samochodu klasy średniej. Warunkiem powodzenia byłoby jednak pozycjonowanie w klasie średniej właśnie, obok Passata, Insigni czy Mondeo, w żadnym razie, jak kiedyś, niby jako "luksusową limuzynę", w

Re: Volkswagen Passat | Karta wozu

Passat B5 faktycznie mógł aspirować do bycia czymś więcej niż popularna klasa średnia. Prekusorstwo w zakresie zwiększenia wymiarów w segmencie D, dokrewieństwo techniczne z Audi A4, dostępność napędu 4x4 Torsen, silniki Diesla V6 (nie wchodząc już w kwestię ich jakości), od pewnego momentu także W

Re: choroba wieku dziecięcego?

1000 rezultatów. Rozmawiajmy merytorycznie... ja insigni nie znam, znam superba I i w porównaniu z autami z tego samego okresu, niczym im nie ustępuje a wręcz odwrotnie. Pozdrawiam

A tu jeszcze coś o nowym 9-5

Przyszły rok, Genewa, 4,9 m, zobaczy się. O technice mówi się z grubsza to, co powiedziano wyżej, podstawą ma być Insignia, zapewne silniki od 2,0 turbo wzwyż, opcjonalne dwa Haldexy III gen. jak w Saabie Turbo X. Ciekawe, czy wymyślone zostanie się coś, żeby 9-5 stanowił coś więcej niż linię stylistyczną

Re: Opel Insignia - czy kupować?

pokładowego do pokazania średniego spalania... Moim zdaniem autko troszke przełądowane bajerami. Passatem jechało się dużo przyjemniej obsługa wszystkiego była znacznie prostsza. DSG działa bardzo fajnie. Zniechęciły mnie jednak do niego opinie o silnikach (podobno głowice padają jak muchy w 2,0 TDI).

Re: Opel Insignia 1.4 Turbo

Co do małych silników to nie mam obaw. Obecnie czy silnik duży czy mały to nie ma znaczenia. tak zaprojektowane, że szlag je trafi tak samo szybko. Mi bardzo podoba się 1.2 TSI 105 KM od VW. Płaski przebieg momentu, dobre osiągi i ekonomika. Szkoda że dostępne w jako takich cenach tylko w

Toyota Avensis na 2009

poziomie zaawansowania technicznego porównylnym raczej z europejską klasą B może nie jest najlepszym pomysłem (Mondeo czy zapowiedzi Insigni to ostre warunki)? Tu zdjęcia sedana w maskowaniu

Re: Alfa Romeo 159 w Policji

sprawdzonych podzespołach. silniki (szczególnie diesla) fiat ma świetne, jakieś skrzynie i takie tam od gm a cała reszta od boscha. i tak powstało świetne auto. lepsze od insigni która miała być piękna ale tak naprawdę to wszyscy wiemy że coś poszło nie tak. bo ona nawet ładna nie jest. wygląda jak pstrąg.

Re: Nie uwierzysz, że to JETTA

"Owszem zawias w bagażniku nie wygląda zbyt pięknie, ale to rozwiązanie stosowane jest także w innych droższych autach. Poza tym gdyby zawias był wpuszczony np w ściankę jak np. w Insigni bagażnik nie miałby 510 litrów. Co do podłokietnika w Audi A5 też jakoś nie da się go przesunąć." - w

Re: Insignia

> (dynamika) i "przyjemniejszy" w odbiorze, i chyba Mondeo sie lepiej > prowadzi. Ostatecznie zdecydowal brak automatu (nie lubie niczego co > jest "auto" :) i czas dostawy (Mondeo bylo juz) Wg wszystkich testów jakie czytam ostatnio, okazuje się, że mondeo wcale lepiej się

Re: Hyundai i40 sedan | Pierwsze zdjęcia

Wygląda to bardzo podobnie do konkurencji. I podobnie jak u konkurencji za parę lat "świeżość" designu wywietrzeje i będzie on raził przekombinowaniem. Tak więc ja jestem na nie, choć muszę przyznać, że auto wyglądem auto nie odstaje od Insigni czy Mondeo w żadną stronę, wygląda za to lepiej od

Re: Ford Mondeo/Opel Insignia

Zbliżam się do ostatecznej decyzji. Jeździłem Insignią 2.0CDTI 160KM i jestem nieco rozczarowany. Wydaje mi się, że dynamika jest lepsza w Mondeo 140KM. Nie za dobrze się czuję w Insigni za kierownicą - kosmiczny design jakoś mnie przytłacza, nie wiem, czy Opel nie przesadził. Czuję się za

Re: Lancia Thema od 183 100 zł

, silnik na łańcuchu, jeśli o niego dbasz, to serwis co 400.00km (czterysta tysięcy kilometrów - tak podaje producent) jeśli jesteś miłośnikiem innych marek, to polecam, raz w życiu pojeździć przynajmniej 1 tydzień Saabem ...no i nikt się nie śmieje, że to chrysler w przebraniu, saab niczego nie

Re: Saab 9-5 - pierwszy oficjalny film

zwykły swap z Insigni i dodanie kilku KM. Saab powinien się uczyć na własnych błędach. Dodanie dodatkowego turbo do skądinnąd bardzo przyzwoitego 150 konnego JTD miało z niego uczynić 180KM Aero w dislu. Efekt -delikatnie mówiąc był daleki od oczekiwań, albo przynajmniej-daleki od tego, co oferuje

Re: Statystyki sprzedazy w Europie

napędem lub wyraźnie sprofilowany na 4x4, z dużymi silnikami. Tą drogą szli Japończycy czy ostatnio Hyundai z Genesisem oraz Equusem, osiągając sukcesy. Francuzi tłukli głową w mur, oferując od wycofania 604 modele będące w zasadzie powiększoną klasą średnią, co szczególnie dzisiaj, w dobie prawie 5

Re: Hybrydowy Accord w przyszłym roku

plastikowe wnętrza można było zobaczyć w modelach europejskich jakieś 10-15 lat temu. W porównaniu z tańszą Insignią czy nowym 508 wnętrze accorda wygląda jak chińska zabawka. I to bardzo droga zabawka. Przestronność wnętrza i bagażnika (zwłaszcza ten ostatni w modelu wagon to jakieś żart) również pozostawia

Re: Wlasnie w korku.

gzesiolek napisał: > Jak jedziesz szybciej od auta z ACC to nie wywolasz... przynajmniej u mnie nie > hamuje jak ktos sie oddala tylko jak sie zbliza... zreszta ACC uzywa u mnie ham > ulca b.rzadko stara sie pracowac silnikiem i skrzynia... No to w insigni miałem zupełnie

Re: Seat Exeo ST 2.0 TDI | Za kierownicą

Poziom wyciszenia trudno obiektywnie określić, bo nie ma danych technicznych. Jakość materiałów? Znowu nieporównywalne, chyba że różne wersje tego samego auta chciałbyś widzieć w różnych klasach. Topowa Octavia będzie miała dużo lepsze materiały od podstawowego Mercedesa C. Paleta silników? No to

Re: Motodziennik: Nowy Ford Mondeo

, jeśli chodzi o EU to na pewno zostaną ten same silniki co w poprzednim modelu... @liczbynieklamia - "Bardzo mało prawdopodobne. Prawie na pewno zamiast mocnych benzyniaków będą słabe diesle i niewiele mocniejsze benzyniaki." Jeśli Ford utrzyma obecną paletę silnikową, to jak dla mnie jako mocny

Połączenie

Z punktu widzenia stosowanej techniki nic nie wniesie, nie powstanie żadna wartość dodana, która mogłaby wywindować sprzedaż, ale w sumie łatwy byłby transfer rozwiązań z Volvo do Saabów czy zastosowanie silników Saaba w pewnych modelach. Skoro w takim razie 9-5 na bazie Insigni z Russelsheim by

Re: Tradycyjnie - wnioski z zadu

, ktora jezdzie poprawie... Mondeo ma tylko zawieszenie lepsze. Silniki ma słabsze. A mnie 2 minuty zarobione na zakrętach na dystansie 500 km nie interesuje. > > Ty wolisz się męczyć w taczce bez silnika, byleby kształt blach był odpowiedni. > > HAhahahahaha.... ta....taczka bez

Re: kto pyrka zje ten wie, he he he:)

Galaxy z takim silnikiem na testy, no ale to nie to samo. Przepraszam, ale kota w worku nie będę kupował. 3) Ja napisałem wprost, co zadecydowało o wyborze Passata, a jakiś kolejny mędrek forumowy przypisuje mi intencje, których nie miałem. Gdyby GM nie ogłosił sprzedaży Opla, to bym miał dziś

Re: Tradycyjnie - wnioski z zadu

Superb w segmencie aut za ok.150tys PLN jest rewelacyjny w dwóch rzeczach (przestrzeń i dostępność mocnych silników które z DSG dają rewelacyjny czas 0-100kmh) ale na pewno nie jest to prowadzenie... W najmocniejszych wersjach z adaptacyjnymi amorkami dopiero da się jechać cokolwiek w zakrętach. Wg

Re: Klasa Premium czy marka premium?

,88389,8284613,Clio_Gordini_RS_dostepne_w_Polsce.html To chyba TAK Opel to najmniej "premium" marka w Niemczech? Raczej TAK Ale dobra wersja Insigni ma już wszelkie zadatki "premium". Czy wsiadając do Kii Cadenza, nawet z prawie 300 konnym silnikiem, będzie się czuło to "premium"? Wątpię. I tak można by

Coś na sezon ogórkowy - podupadanie Saaba

połowę ubiegłorocznej. Mści się chyba to, że GM nie bardzo wie, co robić z tą marką, jak ją uzbroić do batalii konkurencyjnych. Jakoś powinno pomóc zastąpienie w przyszłym roku 9-5, utrzymywanego absurdalnie długo w produkcji - 12 lat, nowym modelem, co prawda stanowiącym tylko odpicowaną wersję Insigni

Re: Saab rozpoczyna kampanię

, nadal inaczej programuje się silniki i zestraja zawieszenie, nadal masz dowolność w wybieraniu dostawców podzespołów( a SAAB próbuje jak tylko się da "zostać" w Szwecji), nadal auta wykonywane w innych standardach technologicznych przez inaczej wyszkolony personel na inaczej skonfigurowanych liniach

Re: Spyker powalczy o Saaba

modele miały za dużo w sobie Opla (płyty podłogowe, prawie wszystkie silniki, konstrukcja zawieszenia), żeby można je było sprzedawać drożej. Były próby pompowania wizerunku, a to Viggen, a to wersje Hirscha, ale klient wiele płacący jest też wybredny. GM po prostu nie skorzystał z możliwości wyróżnienia

Odrobinę ... na przekór...

człowieka najpierw za sobą, później troszkę przed sobą w każdym razie nie musiałem nawet myśleć o naciskaniu na hamulec, aby trzymać się w równej odległości od jego auta, a potrzeby wyprzedzania nie było w ogóle. Był to (prawdopodobnie, bo było już ciemno) czarny Opel Insignia o numera WD.... (tak, z

Re: i ma rację

jakichkolwiek sportowych aspiracji - porownanie z innymi autami w segmencie wypada mocno na jej niekorzysc - renault, peugeot, seat, alfa, fiat itp itd - kazdy z nich ma mocne hot- hatche, ktore niszcza jazza moca i technologicznym zaawansowaniem. czy jazz jest more fun od 200-konnego clio? honda

Re: Tradycyjnie - wnioski z zadu

, diesel, od 50000 (żeby wyeliminować wszelkie 4x25%) > superb jest najtańszy - jest co prawda tańsze mondeo, ale 2017 rok. > > Insignia benzyniak jest tańsza, ale ze śmiesznie słabym silnikiem. No i??? Ty wyzej pytales o NAJLEPIEJ JEZDZACE w tej klasie aut. Nowej Insigni nie znam

Re: W Genewie 2016, SUV-ow dostatek.

). > ubezpieczenie itd. Nie place teraz więcej niż placilem za Previe. Place więcej niż za Avensis, ale przypuszczam, ze gdybym miał GS'a czy Camry to za 3.0 silnik tez zaplacilbym więcej. > I skoro cena części w bmw jest taka sama jak w x5 a w 5 oznacza to ze w każdym > innym modelu będzie kosztować

Mam Opla

Zależy jaki silnik. Od pewnego czasu w Opach jest montowany silnik Fiata, chyba JTD. W oplu jest to CDTI. 2. 8 zaworowy 1.9 120KM i 16 zaworowy 1.9 150 KM. To bardzo dobry motor. Niezawodny, dający dobre osiągi i co teraz ważne, filtr cząstek stałych praktycznie bezobsługowy. Jakaś przyczyna

Re: Opel Astra już od 58 500 zł

"Oczywiście, że nie znajdę takiej limuzyny za 125tys. Ale tylko i wyłącznie dlatego, że żeby dorównać Sonacie 3.3V6 w zupełności powinna wystarczyć Inisgnia 2.0T (220KM). Ja rozumiem, że niektórzy fanami V6, ale ja tam wolę osiągi - Insignia z tym silnikiem robi 0-100km/h w 7.6 sek (Hyundai V6 w

Re: BMW M5 killer

karakalla napisał: > No tak, wygląda to rewelacyjnie, jak w ekonomii kwitnącego socjalizmu realnego. Bo to jest socjalizm realny. Kluczowa zasada kapitalizmu ostatnich lat to prywatyzacja zysku i nacjonalizacja strat. > Ale co za różnica w sumie, opakowanie Insigni czy CTSa

Re: Coś na sezon ogórkowy - podupadanie Saaba

silniejszymi silnikami wersja Camry. Tak samo jak dawniej Passat kończył się na V6 (poza W8 wymarzonym przez Piecha, ale niekoniecznie przez klientów), a A4 dochodziło do V8 w S4 i RS4. A dawniej było to wszystko jeszcze jawniejsze i każdy Lexus miał wręcz identyczną Toyotę gdzieś tam w sprzedaży, vide