w jakim aucie dsg quattro

Filip Trusz

Audi A4 Allroad 2.0 TFSI | Test długodystansowy, cz. VI | Terenowe kombi w mieście

Audi A4 Allroad 2.0 TFSI | Test długodystansowy, cz. VI | Terenowe kombi w mieście

Audi chce nas na każdym kroku przekonać, że to kombi z genami terenówki. Mamy podwyższone nadwozie, napęd quattro, osłony podwozia oraz czarne wstawki przy nadkolach. Pytamy więc przekornie, jak A4 Allroad spisuje się w miejskiej dżungli?

75. urodziny Ferdinanda Piëcha

Jest ojcem napędu quattro, twórcą sukcesu marki Audi, jednym z większych akcjonariuszy marki Porsche, prezesem rady nadzorczej Volkswagena. Ferdinand Piëch jeden z najpotężniejszych menadżerów branży samochodowej obchodzi 75 urodziny

Audi A3 Limousine 2.0 TDI quattro | Test miesiąca cz. 1 | Nadwozie i wnętrze

W pierwszej części naszego testu miesiąca sprawdzamy karoserię i wnętrze nowego Audi A3 Limousine

Zobacz wideo

Fabryczni tunerzy | Volkswagen R

Fabryczni tunerzy | Volkswagen R

, że kupujemy Passata z silnikiem 3,6 l V6 o mocy 300 KM, wyposażonego w napęd 4x4. Osiągi? 5,6 s do setki, maksymalnie 250 km/h. Cechy szczególne? Po raz pierwszy model R dostępny był jako kombi. Coś jeszcze warto o tym aucie wiedzieć? Nie. Nowy Passat (a właściwie stary po liftingu) na razie się

Nowy Volkswagen Passat | Prezentacja modelu

Nowy Volkswagen Passat | Prezentacja modelu

statystyki nowo zarejestrowanych samochodów w Niemczech. fot. Volkswagen | Passat B1 fot. Volkswagen | Volkswagen Passat B1 Następca, oferowany do 1987 roku, był znów dostępny jako sedan, hatchback i kombi. Passat drugiej generacji urósł do 4,4 metra. Wprowadzono do niego nowe rozwiązania: silniki

TOP FIVE | KLASA D PREMIUM

TOP FIVE | KLASA D PREMIUM

1. Audi A4 Audi punktuje znakomicie niemal w każdej kategorii. Jest świetnie wykończone, ma przyjaźnie dla kierowcy i pasażerów zaprojektowane wnętrze, jest przestronne i komfortowe. Poza tym Audi ma nowoczesne silniki oraz świetną skrzynię dwusprzegłową DSG. Choć można A4 zarzucić brak wyraźnego

Wybierz najlepszą generację Volkswagena Passata

Wybierz najlepszą generację Volkswagena Passata

torcie była wersja R36 z 3,6-litrową, benzynową V-szóstką o mocy 300 KM i napędem na obie osie (0-100 km/h w 5,6 s) oraz nadal produkowana odmiana CC z opływową karoserią, wzorowaną na autach coupe. Volkswagen Passat kontra Darth Vader - WIDEO Volkswagen Passat - ogłoszenia Tak jak przed laty

Audi TT

zakończenie dały mi niezłą zabawę. Chwila. S tronic? Przecież to nic innego jak znana z innych aut koncernu elektrohydrauliczna skrzynia z dwoma sprzęgłami. Zmieniając nazwę skrzynce na S tronic, Audi chyba chce się odciąć od stosowanego z powodzeniem w Volkswagenach, Seatach i Skodach mechanizmu znanego jako

Konfrontacje: Audi A3 Sportback 3.2/Volkswagen Golf R32

. Ich atuty szybko bledną tam, gdzie nierówny asfalt niknie pod dywanikiem śniegu. A wtedy? Na nic wielka moc. Migająca bez przerwy żółta kontrolka układu antypoślizgowego jest jak biała flaga. Kierowca ognistego hatchbacka z pokorą daje się wyprzedzać dużo słabszym autom z wąskimi oponami. Jeśli ma

0-100 km/h - Który kompakt jest najszybszy?

0-100 km/h - Który kompakt jest najszybszy?

BMW M125i BMW M125i VW Golf GTI Performance Moc:230 KM 0-100 km/h: 6,4 s* V-max: 250 km/h Cena: od 111 390 zł *jako GTI z silnikiem o mocy 220 KM 0-100 km/h w 6,5 s i V-max: 246 km/h, cena od 107 390 zł Używany: od 29 900 zł VW Golf GTI Performance VW Golf GTI Performance VW Golf GTI

Mercedes SLK 200 Kompressor

ładniej. A trzeci wynika z... kompleksów. Masz słaby silnik w ekskluzywnym aucie? Boisz się, że inni będą prychali z pogardą? Na wszelki wypadek lepiej nie ułatwiać im zadania. SLK 200 nie powinien mieć napisów... powiedzmy, że ze względów estetycznych. Nie znaczy to, że model 200 jest wolny i słaby. 163

Tajemnicze skrótowce cz. II

Tajemnicze skrótowce cz. II

pojazdu (VIN) WRC (World Rally Championship) - topowa grupa aut w mistrzostwach świata w rajdach samochodowych ZEV (Zero Emition Vehicle) - pojazd nieemitujący toksycznych substancji Warto pamiętać, że żaden elektroniczny system bezpieczeństwa nie zwalnia kierowcy z myślenia i przewidywania sytuacji

Re: Co wiecie o BMW X3 E83

. > O Audi i Mercedesie nie myslalem - jaki silnik uwazasz? Z czegoś musiałbyś zrezygnować - dla mnie osobiście wybór 2.0 TDI vs. 4.2 FSI wydaje się prosty, co jednak nie znaczy, że taki rzeczywiście jest. > Audi ma chyba DSG... ktore w uzywanym aucie jest srednim pomyslem jak sadze... W tych

Re: Accord 2,2 vs Mazda 6 2,2 vs Legacy 2.0 D ??

dwusprzęgłową DSG. Można auto mieć już od 108 tys. PLN, dorównuje osiągami 2,2-litrowym dieslom a komfort jazdy automatem, jakim jest DSG ma się nijak do ciągłego robienia wajchą. Tego nie zrekompensuje różnica w wyposażeniu, jeśli takowa w ogóle istnieje. Nie bez przyczyny ci, co kiedyś kupili samochody ze

Re: dorzucilibysmy 8k pln i wybrali golfa vi tsi

Golfy. olfy sa solidniejsze w crashtestach, lepiej jezdza, czesto sa lepiej wyposazone. Jak ktoś nie ma oleju w głowie i brak mu wyobraźni, to > zginie nawet w pojeździe opancerzonym. W bezpieczniejszym aucie zawsze bedzie bezpieczniejszy. > A skrzynia biegów ? > Są tacy którzy

Re: Alfa Romeo Brera 3.2 JTS V6, Audi TT 3.2 Quat

mobile5 napisał: > Sport Auto & Auto Motor Und Sport > Slalom 18m: > 68.2 km/h - Audi TT 2.0 TFSI > 66.8 km/h - Audi TT 3.2 quattro, 250 PS > 63.3 km/h - Audi TT 3.2 DSG MK1 > 61.4 km/h - Alfa Rome Brera 3.2 V6 Q4 > 68.2 km/h - BMW Z4 3.0 CS > 68.1 km

Re: VW Scirocco

1. Scirocco to, moim zdaniem, najlepszy Volkswagen jaki kiedykolwiek został wyprodukowany. Łączy przewagi firmy nad konkurencją (TSI, DSG) z, według mnie, po prostu rewelacyjną i doskonałą stylizacją. Uważam, że obecnie Scirocco i nowe A4 Avant quattro turbo (i tylko tak zestawione) to najlepsze

Re: Coś na sezon ogórkowy - podupadanie Saaba

. Może wtedy, w czasach gdy Internet dopiero raczkował, takie "wieści" się nie rozchodziły łatwo. Interesowałem się już wtedy autami i niewiele wiedziałem, jak bardzo różnią się choćby pod względem nazewnictwa (a i także mocy) japońskie wersje tego, co się oferuje na EU/USA. Dziś pewnie to by już nie

Re: proszę o opinie o Volvo c70

niezawodności; bardziej wiarygodnych źródeł nie mam, a połączenie diesla z automatem w aucie francuskim na pewno generuje dodatkowe ryzyko - Seatem Leonem 2.0 TDI z dwusprzęgłową skrzynią DSG tiny.pl/87m3 , najlepiej z dużymi kołami i czerwonym, tu w zasadzie