0.9 tce opinie o silniku

Piotr Mokwiński

Dobre auta za 20 tysięcy zł jeszcze istnieją? Sprawdzamy rynek i mamy kilka propozycji

Dobre auta za 20 tysięcy zł jeszcze istnieją? Sprawdzamy rynek i mamy kilka propozycji

Ceny na rynku wtórnym przestały szaleć. Już nie dostrzegamy spektakularnych wzrostów wielu popularnych modeli, ale nie możemy też przyznać, że jest drogo. Weszliśmy z kwotami transakcyjnymi na dość wysoki pułap i jeszcze długo poczekamy na przeceny. Nie zmienia to faktu, że przyzwyczajenia pozostają, a znaczna część poszukujących pojazdu, ma w kieszeni 20-30 tysięcy zł. Naszą granicę ustalamy na niskim poziomie tych widełek i zagłębiamy się w odmęty setek tysięcy ogłoszeń.

Małe usportowione modele w dobrej cenie. Za 30-35 tys. zł kupisz naprawdę fajne auto

Auto do miasta kojarzy się zazwyczaj z małym silnikiem benzynowym, nierzadko wolnossącym, ciasnym wnętrzem i z fotelami przeciętnej wygody. Na pewno męczącymi w dłuższej trasie. Tak nie musi być. Wystarczy poszukać mocniejszej wersji, będącej towarem eksportowym danego modelu. Zazwyczaj z niską sprzedażą przekładającą się po latach na rynek wtórny. Dla chcącego nic trudnego. Wystarczy trochę poszperać w internetowych serwisach, by znaleźć podnoszący ciśnienie model.

Używane Renault Captur I (2013-2019) - król miejskiej dżungli

Wieloletni lider segmentu małych crossoverów - Renault Captur pierwszej generacji - swoją popularność zawdzięcza nowoczesnemu wyglądowi, niskiej awaryjności i ciekawym silnikom. Na co powinniśmy zwrócić uwagę, wybierając na rynku wtórnym króla miejskiej dżungli, jakie są opinie użytkowników i co się w nim psuje?

Renault Clio IV vs Mazda 2 II. Świetna cena, ale czy warto kupić? Awarie i najlepsze wersje

Renault Clio IV vs Mazda 2 II. Świetna cena, ale czy warto kupić? Awarie i najlepsze wersje

klimatyzacją odbywa się za użyciem pokręteł. Bagażnik hatchbacka mieści 300 litrów. Znacznie więcej oferuje kombi – od 443 do 1380 l. Do napędu przewidziano szeroką gamę jednostek napędowych. To benzynowe 0.9 TCe 75-90 KM, 1.2 75 KM, 1.2 TCe 118 KM i flagowy 1.6 TCe 200 KM. Jednostki z rodziny TCe

Niby włoskie i francuskie, a dobre. Sprawdzamy oferty z różnych segmentów za 50 tys. zł

Niby włoskie i francuskie, a dobre. Sprawdzamy oferty z różnych segmentów za 50 tys. zł

silnikowych w egzemplarzach z ostatnich dwóch lat produkcji. To przede wszystkim wersje napędzane benzynowymi silnikami 0.9 TCe 90 KM oraz 1.2 75 KM. Rzadko w ogłoszeniach pojawia się 1.2 TCe o mocy 118 KM. Alternatywą pozostaje wyjątkowo oszczędny, wysokoprężny 1.5 dCi o mocy 75-90 KM. Nasz budżet pozwoli

Suzuki Baleno II vs Dacia Sandero II. Sporo przestrzeni w rozsądnej cenie

Suzuki Baleno II vs Dacia Sandero II. Sporo przestrzeni w rozsądnej cenie

podstawowe systemy bezpieczeństwa. W palecie silnikowej zabrakło ropniaków. Propozycją dla kierowców ceniących możliwie niskie spalanie jest wariant hybrydowy 1.2 DualJet o mocy 90 KM. W jego przypadku silnik spalinowy wspomagany jest przez układ miękkiej hybrydy, a w praktyce oszczędności są tylko

Opinie Moto.pl: Renault Captur 1.5 dCi vs. Dacia Duster 1.5 dCi - europejskie bestsellery

Opinie Moto.pl: Renault Captur 1.5 dCi vs. Dacia Duster 1.5 dCi - europejskie bestsellery

paliwa na autostradzie i mniejszym komfortem akustycznym. Ceny Podstawowy Captur z silnikiem 0.9 TCe (90 KM) został wyceniony na 51 500 złotych. Diesel o tej samej mocy kosztuje 9 tysięcy więcej. Jak na razie, pozostaje najmocniejszym wariantem wysokoprężnym. 110-konna odmiana zniknęła niedawno z

Renault Clio Grandtour GT | Test | Ostre pazurki

Renault Clio Grandtour GT | Test | Ostre pazurki

bardziej wyczulony. Dynamika Clio GT jest adekwatna do mocy 120-konnego silnika. Setkę można osiągnąć w 9,4 sekundy po starcie. Imponujące? Nie bardzo. Wystarczające? W zupełności. Renault Clio Grandtour 0.9 TCe | Test | Pakowny szyk Pomijając hałas

Najtańsze SUV-y i crossovery na polskim rynku

Najtańsze SUV-y i crossovery na polskim rynku

trzeba dodatkowo zapłacić 1000 zł. Silniki: Francuzi przygotowali 4 jednostki napędowe. Dwa silniki benzynowe - Energy TCe 90 (0.9 litra, 90 KM) i TCe 120 EDC (1.2 litra, 120 KM). Dla zwolenników Diesla jeden silnik w dwóch wariantach: Energy dCi 90 (1.5 litra, 90KM) i dostępny z automatem dCi EDC

Opinie Moto.pl: Nowy Nissan Micra: zmiany niby niewielkie ale znaczące

Opinie Moto.pl: Nowy Nissan Micra: zmiany niby niewielkie ale znaczące

obrotowego (1,0 l TG-T). Pozwala to na osiągnięcie pierwszej setki w 10,9 sekundy. W porównaniu do poprzednika (0.9 TCe), jednostka zyskała 10 KM oraz 20 Nm momentu obrotowego. Jednocześnie obniżono emisję CO2 od 13 do 15 g/km (w zależności od wersji wyposażenia) oraz zmniejszono zużycie paliwa nawet o 0,7 l

Re: Renault megane 1,2 TCE opinia

porównywalny z Megane, ale Megane jest szersze i ma więcej miejsca w środku. Silniki też masz słabe bo tylko 1.2 75KM i 0.9TCe 90KM jeśli chodzi o benzynę. Pytanie jeszcze jaki masz silnik w tej swoje Megane. Bo w Megane III były silniki benzynowe Renault 1.6.16v wolnossący, 2.0TCe konstrukcja Renault i 1.4TCe

Re: Renault Megan Coupe 1,4 TCE 2011 -opinie

ulubiony19 napisał: 1.4 TCe ma potencjał do oszczędzania, a jeśli się rozchodzi o "ekstremalne" spalanie, to wykorzystywany silnik nie spali wiele więcej, niż popędzane TSI o zbliżonej mocy. To ile pali ci ten silnik. Bo ja w Bravce 120KM nie mogę zejść poniżej 9L (muszę odmulać auto po żonie

Re: Captur a Pug 2008 - jakie macie opinie?

psuje. Może być za mały jeśli chcesz wozić wózek dziecięcy. Bardzo lubię nim jeździć, chociaż coraz mniej mam okazji. Oczywiście wybór masz między 0,9 (słaby i z problemem z chłodnicą) a 1,3 (trudno dostępny w tym modelu). TCe 1,2 nie bierz pod uwagę, awaryjny. Pug 2008 - myślałem o nim w kontekście

Re: 93 sport sedan prosba o opinię

Jezdze nim - wbrew greenblackowi:) od lipca ubieglego roku! Chodzi jak wiatr na zwyczajnej benzynie. Kultura pracy silnika doskonala! Turbina "dopycha" juz od najnizszych obrotow! Moze jezdzic piruety dookola "wejsciowych" trojek, volvo czy A4 a ma tylko 176hp. Zuzycie paliwa 10,9 przy

Re: Megane vs. Octavia. Co wybrać?

drugie, jak rozumiem, opinie o spalaniu 1.4 TSI czy 1.4 TCe czytasz, ale o spalaniu 1.4 TJet juz nie? Jakiez byloby Twoje zdziwienie, gdybys sie dowiedzial, ze spalanie wszystkich wymienionych przez Ciebie silnikow rozni sie do 1l/100km, przy czym niekoniecznie fiatowski silnik pali najmniej. Ja wiem o

Re: Rekordowa sprzedaż Alfy

makova_panenka napisała: > @huston > Włoskie motory 1.4, to jedyne potrubowane silniki o tej pojemności na które nik > t nie narzeka. Dotyczy to zarówno T-Jet, jak i Multiair. Francuskie TCe od Rena > ult/Nissan to kicha - pali jak smok. Niemiecki 1.4 TSI ma problemy z

Serdeczna prosba o pomoc.

Witam Wszystkich, Zwracam się do Pań/Panów z następującym pytaniem. Jestem statecznym 33-letnim facetem z Żoną i dzieckiem (plus drugie w drodze), mieszkam w Warszawie, mam biurową pracę 9-18 i niewiele wolnego czasu, który w większości spędzam z moją Rodziną. Piszę o tym nie bez powodu

czy mozecie to ocenic....

Ostatnio przeczytalem "dawce" M. Osikowicza.i wpadlem na pomysl by tez w formie opowiadan opisac swe wspomnienia motocyklowe.zwlaszcza jesli mam za duzo wolnego czasu.chche to zrobic dla siebie moze kiedy pokazac znajomym. napisze jedno z nich i czy mozecie napisac co o tym myslicie??? z

Re: zalety diesla

typson napisał: > Ja tez mam 210Nm (a moze 230) - chcesz sie poscigac? wątpie. Po drugi parametr > pt moc mam troche inny. Dlatego nie porownujmy wybiórczo tego typu parametrow > Właśnie o to mi chodzi, że kupując diesla, który ma tylko 90KM otrzymuję osiągi jak w benzynówce