0.9 twinair lpg

Piotr Mokwiński

Niby używany Fiat, a bardzo dobry. Szukamy włoskiego pewniaka za 40 tys. zł

Niby używany Fiat, a bardzo dobry. Szukamy włoskiego pewniaka za 40 tys. zł

Włosi słyną z wina, opery, owoców morza i raczej niespiesznego trybu życia. Mają też swoją motoryzację, która w ostatnich latach przeżywa perturbacje. Alfa otarła się o bankructwo i była bliska przejęcia przez Volkswagena. Fiat spadł z podium rankingów sprzedaży i jego modele plasują się daleko za Kią, Hyundaiem i Dacią. Nie zmienia to faktu, że to ciekawy kawałek tortu.

Rozsądne używane. Trzyletnie auta miejskie. Ile kosztują i na jakie warto postawić?

Kiedyś małe pojazdy kojarzyły się wyłącznie z miastem. Corsa lub Fiesta sprzed dwóch dekad z trudem mieściły na pokładzie cztery osoby. Teraz sytuacja się zmieniła. Te same modele nierzadko przekraczają 4 metry długości, a nowe kosztują tyle, co 10 lat temu Citroen C5 w bazowej wersji. Z pomocą przychodzi rynek wtórny. Postanowiliśmy prześwietlić trzylatki w godnych polecenia odmianach silnikowych.

Fiat Panda II i III generacji pod lupą. Świetna cena, ciekawy projekt, a jak z awariami?

Niekwestionowanym specjalistą w dziedzinie miejskich aut od dekad pozostaje Fiat. Włosi oferują szeroki wybór typowo miejskich konstrukcji. Jednym z przebojów marki jest Panda, szczególnie druga i trzecia generacja. Na rynku wtórnym znajdziemy mnóstwo zadbanych egzemplarzy, także pochodzących z polskiej sieci sprzedaży. Czy zatem warto skusić się na ten model?

Małe, ale z pazurem. Szukamy usportowionego auta za 30 tysięcy zł

. To dwucylindrowy 0.9 TwinAir (105 KM), 1.4 16 V 95 KM i 1.4 Turbo 120 KM. Szczyt gamy zarezerwowano dla 1.4 MultiAir. Słabszy rozwija 140 KM (8,1 s do 100 km/h), zaś topowy zadowalające 170 KM (7,3 s do setki). Do najmocniejszego wariantu przypisano symbol QV. Zielona koniczyna oznacza sportowego

Salon Frankfurt 2011 | Fiat Panda "na żywo" | Wideo

Salon Frankfurt 2011 | Fiat Panda "na żywo" | Wideo

silnik Diesla 1.3 Multijet II 75 KM, który także standardowo wyposażono w system Start&Stop, a gamę silnikową uzupełniają jednostki zasilane dwoma rodzajami paliwa: 0.9 TwinAir Turbo Natural Power o mocy 80 KM (benzyna/metan) i 1.2 EasyPower (benzyna/LPG) osiągający 69 KM. Nowy

Co oferuje rynek w segmencie A?

Co oferuje rynek w segmencie A?

. Ale za modne produkty zawsze trzeba było więcej płacić. Wersje nadwoziowe (wymiary; poj. bagażnika): hatchback 3-drz. (3,55 x 1,63 x 1,49 m; 185/610 l) kabriolet 2-drz. (3,55 x 1,63 x 1,49 m; 182 l) Silniki benzynowe: R4 1.2 (69 KM), M5 R2 0.9 (85 KM), M5 R2 0.9 (105 KM), M5 R4 1.4 T (135 KM

Fiat Panda 4x4, Trekking, CNG, LPG | Pierwsza jazda

Fiat Panda 4x4, Trekking, CNG, LPG | Pierwsza jazda

przystosowane do LPG lub CNG. W przypadku Pandy LPG, która wykorzystuje instalację Landi Renzo i zbiornik polskiej firmy Stako, pod maską pracuje silnik klasyczny silnik 1.2 8V o mocy 69 KM (102 Nm). W odmianie Natura Power (CNG) mamy do czynienia z dwucylindrowym silnikiem 0,9 TwinAir