1 4 tsi wymiana rozrządu

Piotr Mokwiński

Niby z Europy, a rozczarowujące. Na te benzynowe silniki lepiej uważać

Niby z Europy, a rozczarowujące. Na te benzynowe silniki lepiej uważać

Polacy wydają najczęściej na samochód 25-28 tysięcy zł, ale spora grupa przeznacza na pojazdy znacznie więcej. Niezależnie od budżetu, znajdziemy pośród ogłoszeń sporo perełek, lecz również pułapek

Omijaj je szerokim łukiem. Ryzykowne kompakty - benzynowe silniki i skrzynie biegów

Kompaktowe auta kupujemy chętnie, choć już nie tak często, jak jeszcze dekadę temu. Zaczynają je wygryzać SUV-y i crossovery. Nie zmienia to faktu, że na rynku wtórnym popularne konstrukcje znikają na pniu. Jest ich też mnóstwo. Dziesiątki wersji silnikowych, wyposażeniowych i rozmaite nadwoziowe. Zazwyczaj kupno nie wiąże się z większym ryzykiem, jeśli dany egzemplarz był sumiennie serwisowany. Są jednak warianty, w których nawet dobry mechanik nie pomoże.

800 plus pozwoli na dobry używany wóz. Sprawdzamy możliwości miesięcznej raty

Zmiany w prawie socjalnym wiele osób zapewne ucieszą. Przy wysokiej inflacji nasze oszczędności zjadane są w szybkim tempie, dlatego coraz chętniej inwestujemy pieniądze. Jedni w nieruchomości, inni w samochody. Nas od zawsze interesuje ta druga kwestia, zatem postanowiliśmy sprawdzić, na co pozwoli rata miesięczna w wysokości około 800 złotych brutto.

Alfa Romeo Giulietta vs. Audi A3 III. Włoska finezja czy niemiecki pragmatyzm?

trasie zapewniają turbodoładowane warianty 1.4 T-Jet o mocy 105 i 120 KM. Zastosowano w nich wielopunktowy wtrysk paliwa, turbosprężarkę ze zmienną geometrią łopat i pasek rozrządu – koszt jego wymiany to około 600 złotych, zaś reanimacja turbosprężarki pochłonie 2000 zł. Jak donoszą specjaliści

Kupujemy używane: Ford Kuga I kontra VW Tiguan I. Solidne SUV-y z napędem 4x4

Kupujemy używane: Ford Kuga I kontra VW Tiguan I. Solidne SUV-y z napędem 4x4

kluczem do sukcesu są regularne wymiany oleju co 10-15 tysięcy, jak i rozrządu co 120-150 tysięcy kilometrów (koszt około 1000 złotych). Ewentualna regeneracja turbosprężarki to wydatek 1800-2000 złotych. Używany Ford Kuga - dopracowane diesle Paleta diesli składa się z kilku wariantów dwulitrowego motoru

Seat Ibiza IV vs. Chevrolet Aveo II - który wybrać?

Seat Ibiza IV vs. Chevrolet Aveo II - który wybrać?

instalacjami gazowymi, ze względu na zastosowanie wielopunktowego wtrysku paliwa. Specjaliści sugerują jedynie skrócenie interwału wymiany paska rozrządu do 60 tysięcy kilometrów (koszt operacji to około 700 złotych). Szkoda, że na polskim rynku praktycznie nie występują wersje 1.6, 1.8 i 1.4 Turbo. Należy się

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

nieświadomego właściciela. Silnik 1.4 TSI Twincharger (160 KM) cierpi na rozciągający się łańcuch rozrządu, problemy z napinaczem łańcucha, ale też bardzo poważne wypalanie i w konsekwencji pękanie środkowych tłoków. Jeśli problemy z tłokami pojawią się podczas gwarancji skutkuje to wymianą silnika na koszt

Jak eksploatować TSI?

Pytanie jak w temacie. Silnik 1,4 150 KM, z kompresorem i turbiną, z 2011 r.; przy 38 tys. km zaliczył wymianę korbowodów (poprzedni właściciel przestrzegał zaleceń komputera sugerujących zmianę biegu) oraz jak to jest w zwyczaju łańcucha rozrządu. Jak użytkować auto z silnikiem TSI? To żeby unikać

Silnik VW TSI 1.4 wersja 122 KM - prośba o opnie.

Proszę użytkowników samochodów z silnikiem VWeja 1.4 TSI, w wersji 122 KM, o opinię na temat tego silnika. Interesuje mnie: - spalanie, trasa i miasto (styl jazdy), - eksploatacja (koszt przeglądów, częstotliwość przeglądów, wymian świec, oleju i filtrów, rozrząd itp.). Jak wygląda trwałość

Re: Suzuki Swift Sport | Pierwsza jazda

@kamyk: Na wyprodukowanych ok. 2,5 mln silników 1,4 TSI usterki rozrządu jak do tej pory ujawniono w ok. 10 tys silników. Po drugie wymiana rozrządu (jest bezpłatna jeśli ktoś serwisuje auto w ASO) załatwia sprawę. Po trzecie usterka dotyczy wyłącznie wersji 1,4 TSI 140 KM (a w Polo GTI jest

Re: Te samochody najczęściej kupują Polacy

Właśnie wróciłem z serwisu skody. W mojej octavii 1.4 tsi znowu hałasuje łańcuszek rozrządu. Wytrzymał 18k km od gwarancyjnej wymiany całego rozrządu. Teraz to ponoć wina wariatora. Koszt ok 3k zł. W serwisie dobrze wiedzą co jest grane, ale traktują jak przygłupa. W skodach nie ma silników godnych

Re: Nowa Octavia 1.4 TSI - 8,5 s. do setki

przebiegami 130-150 k km i w żadnym z 8 szt. nie było robione turbo (nie było najmniejszej awarii). W 1,4 były wymieniane rozrządy na gwarancji przy ok. 90 k km w ramach akcji. Średnie zużycie paliwa 1,4 ok. 7 l/100 km, 1,2 ok. 6 l/100 km. Auta u nas muszą przejechać min. 250 k km do wymiany a flotowiec

Re: Volkswagen: wycieki w 2.0 TDI

Silnik 1.4 TSI kusi osiagami, ale grozi poważnymi awariami. Downsizing jest przyszłościową koncepcją, ale chyba jeszcze nie w pełni dopracowaną. Przykład? Benzyniak 1.4 TSI ? nowoczesny silnik, który potrafi być bardziej kłopotliwy w eksploatacji niż... niejeden zajeżdżony diesel! Jednostka 1.4

I tu ciekawe porownanie by bylo

badyll napisał: > To i ja dorzuce swoje trzy grosze. Uzytkuje auto z silnikiem zaturbionym, tym 1 > 22km TSI. Wymieniałem cay rozrzad przy ponad 160 tys bo był juz głosny i nie ch > ciałem ryzykowac powazniejszej awarii. Koszt czesci całego rozrzadu to ok 4 tys Mnie ciekawi

Re: W sumie żadne odkrycie, ale długowieczność...

W mojej byłej firmie pod koniec 2015 roku pozbyli się trzech Octavii 1,4 TSI (silnik z łańcuchem). Auta z 2011 roku miały po 220 - 240k km. Przeszły wymianę rozrządu: dwie w ramach gwarancji jedna zaraz po gwarancji za 2500 zł. Później zero problemów z silnikiem, wymiana oleju co 30k km jak to w

Re: czynności serwisowe po 60tyś. Octavia II

mojej kosiarce nawet filtr powietrza wymienia się co 60 km chociaż w Niemczech zalecają co 90k km. Rozrząd w 1,2 TSI z paskiem to wymiana co 180 k km ale niektórzy nie wierzą że ten silnik tyle wytrzyma ;) Ogólnie samochody stają się coraz bardziej bezobsługowe i bezawaryjne. Między przeglądami można

Re: Megane vs. Octavia. Co wybrać?

jego konieczną wymianę. Podobno od 2010r. problem ten nie występuje. Faktycznie silnik dość nowoczesny, aczkolwiek podstawowy w koncernie VW, więc nie powinno być kłopotu z serwisowaniem. 3. Podsumowanie - octavia 1.4 tsi to dobry samochód ale nie wiem czy gorszy czy lepszy od megane.

Re: Fakty...skoro jest tak dobrze....

nfplakto napisała: > Co ma rozciaganie lancucha do czynienia z downsizingiem? Tyle samo, ile rozsiag > niety lancuch w rowerze z bezposrednim wtryskiem. taaa... otóż kolego jako przykładowy przedstawiciel downsizingu vw-genowski motor 1.4 tsi cierpi na wiele delikatnie to

Re: Jakie auto uzywane do 85~95 tys zl?

Tak szacun... Bo jakby trafiło na większość innych marek, może poza Toyotą to już by się nie wygrzebali... a tu mimo fatalnych silników 2.0 TDi PD, 1.2-1.4 TSI. 1.8-2.0 TSI i niesławnymi DSG gdzie przy zalecanych okresach wymiany oleju padały jak muchy i co... i ludzie nadal uważają VW za

Re: Nigdy sie chyba nie przyzwyczje...

wcześniej. Nie wiem czy wiesz ale we wszystkich od Upa do Arteona 1,0 FSI i TSI 1,2 TSI 1,4 TSI i prawdopodobnie w nowym 1,5 TSI jest ten sam typ rozrząd z interwałem wymiany co 210 000 km. Myślę, że taki układ musiał być bardzo sprawdzony aby go adaptować do wszystkich silników od 60 do 150 KM. W

Re: Volkswagen Passat | Karta wozu

ten kto wymyślił że passat to auto premium das ist idioten, zawieszenia do d... silniki do d..... pompo wtryskiwacze do d... wysiedziane fotele od d.... mam służbowego nowego dobrze że nie mój bo za remonty to można by jnuż kupić nowy miejski samochód jak kupili do firmy vw passaty 1.4 tsi pierwszy

Re: Kupować nowy, ale poprzedni model?

Dwa aspekty 1) motoryzacyjny - a ja miałem 1.4 TSI 160KM. Cyrk, zwłaszcza z rozrządem, z jakim nie miałem do czynienia w bardziej tradycyjnych jednostkach. Przyjmijmy więc, że ty nie miałeś kłopotów, ja tak, ergo 50% nowych silników jest do bani. Nawiasem mówiąc co do Astry K się nie zgadzam

Re: VW Tiguan

Przez 3,5 roku jeździłem takim samochodem - już poliftowym z 2012. 1.4 TSI 160KM, zrobiłem nim jakieś 90 tys km. Największą bolączką jest silnik, który notorycznie gnębią problemy z rozrządem /napinaczem - niestety jest to problem nawracający (poszukaj na forach użytkowników VW, Skody czy Audi

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

Widzę, ze tylko ja byłem pechowcem. W 2012 roku zakupiłem dwa auta z silnikami 1.4 tsi /140KM i 160KM/. Auta miały być do dyspozycji pracowników administracyjnych i kierowników działów. Do ciężkiej pracy /handlowcy/ służyły Skody i Yariski. Ostatecznie Golf 140 KM używany był głównie do jazdy po

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

4slash napisał: > No właśnie odeszliśmy od tematu. > Jak twierdzisz Golfa 7 1,4 140 KM kupiłeś pod koniec 2012 roku czyli ponad dwa > lata temu. Piszesz, że dokładnie nie pamiętasz awarii jakby to było dwa lata te > mu, a auto w momencie awarii miało przy prawe 100 000 km

Old vs New - kolejna runda 2

Aż do gry wkroczył Volkswagen. W 2005 r. zaskoczył wszystkich silnikiem 1,4-litrowym wzmocnionym turbosprężarką i kompresorem do 170 KM. Ten debiutujący w Golfie V silnik 1.4 TSI, który z powodzeniem zastąpił większy, bo aż 2,3-litrowy, zyskał tytuł Silnika Roku i mnóstwo naśladowców: od