1 8 tsi budowa

M. Wołoszyn

Luksusowa Skoda Superb - piękny design, virtual cockpit i ta przestrzeń!

Luksusowa Skoda Superb - piękny design, virtual cockpit i ta przestrzeń!

Skoda Superb ma zapewnić kierowcy najwyższą wygodę i łatwość prowadzenia. Jest to flagowy model w gamie czeskiego producenta. Czym nas zaskoczy?

Seat Leon Cupra ST | Test długodystansowy, cz. IV | Cupra

Praktycznie każdy producent ma w ofercie usportowione wersje popularnych modeli. Powstają głównie z powodu szeroko pojętego wizerunku. Nie inaczej jest w przypadku Seatów z dopiskiem Cupra.

Volkswagen Passat B8 | Pierwsza jazda | Przepis na sukces

Zwycięskiego składu się nie zmienia - brzmi sportowe porzekadło. Tym bardziej jednego z kluczowych zawodników drużyny, dalej używając terminologii sportowej. Tak też postąpił Volkswagen w przypadku ósmej generacji Passata - ulepszając go, a nie tworząc całkowicie od nowa

Wydanie weekendowe | Z archiwum moto.pl | Gejowskie auta roku wybrane

Wydanie weekendowe | Z archiwum moto.pl | Gejowskie auta roku wybrane

pozostała niezmieniona (4,24 m), to rozstaw osi urósł do 2,60 m. Podczas budowy nowego modelu Audi wykorzystało lekkie materiały, takie jak aluminium, z którego wykonano maskę i przednie błotniki. Dzięki temu A3 z silnikiem 1.4 TSI waży 1 175 kg. Za plecami pasażerów wygospodarowano 365 litrów przestrzeni

Downsizing

Downsizing

kilka lat temu pomysł zamontowania silnika o pojemności 1,4 litra w aucie wielkości VW Tiguana brzmiał jak dziwny żart. Ale nie dziś. Ciekawostką jest, że jednostka 1.4 TSI jest doładowana na dwa sposoby. Silniki 1.4 TSI są już z nami od dobrych sześciu lat, jednak pod tym oznaczeniem kryją się dwie

1.0 TSI 115 PS vs 1.5 TSI 130 PS

Pytanie dotyczące zakupu któregoś z kompaktów grupy VAG (prawdopodobnie Golf lub Leon). Który z tych silników będzie lepszym wyborem? Pytanie tylko na pozór jest retoryczne bo na papierze osiągi obydwu jednostek są całkiem zbliżone a jak czytam w mediach 1.5 TSI ma bardzo skomplikowaną budowę, z

Re: Volkswagen Passat Variant 1.8 TSI | Za kierow

Minimalne zuzycie przy stalej predkosci ma olbrzymie znaczenie. Przekonasz sie o tym praktycznie, jak w Polsce zrealizuja plany budowy sieci autostrad. Z ocenami HDI i TDI bylbym ostrozny, podkrecone obroty dla mocy max, podwyzszone doladowanie, wyzsza temperatura spalin na turbinie... Ciekawsze

Re: TSI 1,2 czy stary silnik 1,6 w Golfie 6?

Ja na Twoim miejscu brałbym 1.6. Jednostka sprawdzona, prosta jak budowa cepa, bezproblemowa. W razie awarii łatwa i tania w naprawie. Sam użytkuję TSI i jestem bardzo zadowolony, jednak 1-wszej partii z nowym 1.2 TSI bym nie wziął. Niby to samo co 1.4, tylko mniejsze, ale... no właśnie, nigdy nie

Re: Mazda 6 2.0 MZR czy Passat 1.8 TSI co wybrać

MZR Mazdy jest przyzwoity, dobra kultura pracy i elastyczność, > prosta budowa, ale jednak to nie turbo. MZR to wersji wyposażenia;) A prosta budowę to ma łopatka taka do piaskownicy;)

Re: Seat Exeo 1.8T | Za kierownicą

poślizgu; niższa sprawność; skomplikowana budowa; wysoka cena; droga obsługa, duża masa przekładni; konieczność okresowej wymiany oleju ps. SEAT Exeo Style 2.0 Ben 200 KM TSI - moje wozidełko. 2.0 TSI to najciekawsza wersja Seata EXEO z silnikiem benzynowym. Idealnie sprawdza się do szybkiej i

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Testy - testami. Rzeczywistość - rzeczywistością. 3 rok "katuję" dostawczego VW caddy z 1.2 TSI (wersia 104KM). Co prawda już o tym wspominałem, ale wspomnę raz jeszcze - mimo dostawczego charakteru samochodu - silnik wybrałem w pełni świadomie. Po pierwsze z racji tego, że wydawał mi się on

Re: Mazda 6 2.0 MZR czy Passat 1.8 TSI co wybrać

silnik VW 1,8 TSI produkowany jest w Chinach ??? Mieliśmy Passata do testowania (auto strasznie trzeszczy zwłaszcza deska ) Proponuję też zobaczyć budowę tego silnika ( jak coś pierdnie po gwarancji to powodzenia np nasze kijowe paliwo a tam są wtryski 6-cio otworowe i 150 bar ciśnienie

Re: Jesteś impregnowana na argumenty

PODWÓJNE DOŁOADOWANIE ?? Jestes kompletyn laikiem któy nawet nie wie co to jest tsi a próbuje się wypowiadać .Nie wszystkie TSI to 1,4 poczytaj o 1,8 czy 2,0 . Jestes typowym leszczem który słucha oszołomów spzredawców a sam nawet nie sprawdził budowy tego silnika . Kupiłeś to dobrze ktoś musi być

Re: Mazda 6 2.0 MZR czy Passat 1.8 TSI co wybrać

Ciężki orzech do zgryzienia ;-) Na pewno silnikowo Passat jest lepszy. Turbobenzyna to inna jakość jazdy, poza tym TSI już trochę są na rynku i nie ma obaw o jakość. MZR Mazdy jest przyzwoity, dobra kultura pracy i elastyczność, prosta budowa, ale jednak to nie turbo. Rdza dotyczyła poprzedniej

Re: Golf GTi już od 97 540 zł

Stosunkowo dobrze znam silniki 1,4TSI 140 i 170KM i moge stwierdzic, ze zuzycie paliwa tez miesci sie w tol. 0,5l. Warunkiem jest umiejetna jazda z wykorzystaniem duzego momentu na niskich obrotach i prawidlowe dotarcie silnika. Dobrze dotarty TSI ma z reguly (potwierdzone na hamowni) o 10% wieksza

Re: Jesteś impregnowana na argumenty

coraz gorsze knoty , już z FSI miał problemy a teraz TSI ?zobaczymy ,jak myślicie skoro pomimo długoletniej produkcji TDI dalej mają problemy z turbinami i innymi rzeczami to co bedzie sie działo z silnikami podwójnie doładowanymi TSI . Proponuję poczytać o budowie silników TSI np 1,8 TSI czy

Re: Jesteś impregnowana na argumenty

daria.1 napisała: > przy 150 tyś km to wg danych katalogowych np vw oszczędność > pomiędzy 2,0 disllem a 1,8 tsi to przeszło 3 litry > Proste liczenie : > 150 tys km to oszczędność na dislu 20,7 tys zł > > Starczy na koło i wtryski . > Tak na marginesie

Re: Jesteś impregnowana na argumenty

przy 150 tyś km to wg danych katalogowych np vw oszczędność pomiędzy 2,0 disllem a 1,8 tsi to przeszło 3 litry Proste liczenie : 150 tys km to oszczędność na dislu 20,7 tys zł Starczy na koło i wtryski . Tak na marginesie dodam że do TSI są montowane specjalne wtryski a nasza benzyna

Re: w sumie masz racje, podoba mi sie realistyczn

nie. Ten silnik do fabi jest za slaby. Powinien miec z 10-15 KM wiecej. To raczej male zaturbione benzyny - takie jak obecnie oferuje choćby vw -czyli 1,4 tsi czy 1,8 tsi lub dopracowane jednostki 1,4 do segmentu b i 1,6 do kompaktów czy 1,8-2,0 do klasy sredniej. To rownież małe diesle (<1,5)

Re: Bardzo dobre pytanie!

black_code napisał: > dosc ciekawy opis silnika 1.2TSI na dosc ciekawym blogu w pewnym > stopniu wyjasnia kilka watpliwosci Dzięki za link! Dobrze się to czyta i można się czegoś ciekawego dowiedzieć: np. że 8-zaworowy 1,2 tsi ma wyższy stopień sprężania niż 16-zaworowy 1

Renault podało ceny modelu Fluence

spodziewc bedzie - bo tak Tak sie sklada ze Octavia oprocz rzeczywiscie dosc wiekowego juz silnika 1.6 (notabene nieustepujemu az tak bardzo przecietnym 16 zaworowym konstrukcjom ) posiada rozniez dosc nowoczesne silniki z rodziny TSI 1.4 i 1.8 .Te juz wyraznie goruja nad silnikami w tym

Bardzo dobre pytanie!

silników, w tym mocnych, w golfie VI jest ogromny, można by od biedy przyjąć, że koncern, pozostawiając w ofercie 8-zaworowca, zrobił ukłon w stronę seniorów fanclubu. Możnaby, gdyby nie to, co napisał wyżej jeden z kolegów: najnowszy silnik VW AG, 1,2 tsi, ma też 8 zaworów. Co prawda zetknąłem sie kiedyś

Re: Artykuł o skrajniach kolejowych cd.

Wymagania TSI dotyczące pociągów dużej prędkości Skrajnia 505-1. Porównanie skrajnii Ga GB oraz GC Wydanie 30 maja 2002 roku specyfikacje techniczne dotyczące interoperacyjności kolei dużej prędkości zawierają w sobie także skrajnię kinetyczną dla taboru. Już na wstępie należy wspomnieć, że