1 8 tsi usterki

Piotr Mokwiński, FT

Omijaj je szerokim łukiem. To pewniaki, ale nie w tych wersjach. Mechanicy ostrzegają

Omijaj je szerokim łukiem. To pewniaki, ale nie w tych wersjach. Mechanicy ostrzegają

Nawet w najlepszych modelach zdarza się czasem wersja, która po latach przysparza kierowcom ogromnych trudności. Wybraliśmy dzisiaj właśnie takie auta, a szukaliśmy wśród lubianych i chwalonych przez Polaków modeli. Na te "pewniaki" uważajcie.

Skoda Yeti (2009 - ) - opinie Moto.pl

Wciąż produkowana Skoda Yeti nie cieszy się w Polsce dużą popularnością na rynku nowych samochodów, lecz jako używaną pozycję warto ją rozważyć

Volkswagen Tiguan 2.0 TSI DSG - test | Za kierownicą

Mówią o nim: "crossover sukcesu". Ma eleganckie linie, poukładane wnętrze, osiągami zawstydzi niejedno coupe, a do tego sam parkuje. Co kryje się za wymuskanym wizerunkiem Volkswagena Tiguana?

Volkswagen Golf Cup | Rusza nowy sezon

Volkswagen Golf Cup | Rusza nowy sezon

meksykańskiej Formuły Latam) oraz z 16-letnim Piotrem Parysem (aktualnym mistrzem serii Kia Lotos Race). Wśród zawodników znajdzie się także Rallycrossowy mistrz Rosji. Pełna lista kierowców Volkswagen Golf Cup 2015 przedstawia się następująco: 1. Arriola Sebastian, Gwatemala 2

Re: Volkswagen Passat Variant 1.8 TSI | Za kierow

ale volkswagen chcial zmyc plame na honorze szkoda tylko ze klejem lol powtazajaca sie usterka jest przechodzacy przez material podsufitki klej. uzytkownicy doszli do wniiosku ze volkswagen dal go troche za duzo lol

Re: LPG dla TSI | Eksploatacja

@martm1 Posiadam 1.4 TSI od nowosci od 2009, zrobione 53 tys. Usterki jak do tej pory: - raz padla cewka zaplonowa (typowa usterka TSI ale z drugiej strony normalna sprawa, moze sie zdazyc w kazdej benzynie), zrobione na gwarancji bez mrugniecia okiem, potencjalny koszt naprawy niewielki - klopoty

Re: Volkswagen Passat Variant 1.8 TSI | Za kierow

w kwestii usterek na volkswagena zawsze mozna liczyc lol czlowiek odebral auto a nastepnego dnia padlo mu swiatlo z lewej strony, przy czym zarowka byla dobra lol skad ja to znam. lol to moze B7 jest wlasciwie B6, przynajmniej pod wzgledem jakosci

Re: Volkswagen Passat Variant 1.8 TSI | Za kierow

ewentualnych usterek. Wszelkie problemy z napedem natychmiast odbijaja sie na wynikach minimalnego zuzycia paliwa i mocy maksymalnej silnika. Oto wyniki przy predkosciach 80 - 100 km/h, ale zawsze z obrotami powyzej 2000 tys. TSI 1,4 170 KM golf 5 z ostatniego miesiaca produkcji, srednie zuzycie paliwa z

Re: Ford Focus 2.0 TDCi | Pierwsza jazda

ukladzie wydechowym... Mamy tez A6, u nich tez nic oprocz otartych plastykow (MMI, sterowanie szybami) po paru kilometrach. O i jak stoja 2 tygodnie, to padaja akumulatory... Samochody sa staranne serwisowane, wiec nie dziwi mnie, ze przy tak relatywnie malych przebiegach nie ma usterek. TSI - 1.4TSI i 1.8

Re: Volkswagen: wycieki w 2.0 TDI

paliwa ? średnio niewiele ponad 8 l/100 km. Najczęstsze usterki silnikaa 1.4 TSI - awaria sprzęgiełka magnetycznego - W egzemplarzach wyposażonych w kompresor (140 KM i więcej) nagminnie dochodzi do awarii sprzęgiełka magnetycznego pompy wody. W 2010 r. producent wprowadził poprawiony element

Jak używany, to najlepiej...

A ja mam Passata obecny model (B6) z silnikiem 1,8 TSI 160 koni i skrzynią biegów typu dwusprzęgłowego DSG i auto jest świetne. Na razie przebieg niewielki bo tylko 60 tysięcy kilometrów ale oprócz żarówki lewego xenonu (gwarancja) niec się nie zepsuło. Mam nadzieję, że przez te 3 lata leasingu nie

Silnik roku czy bubel dziesięciolecia?

pole. 4. Dowiedziałem się też, że VW oferuje w niektórych państwach UE golfy ze sprawdzonymi silnikami 1,8 tsi (też 160 KM) zamiast twinchargerów. Ponieważ palą trochę więcej, koncern daje upust kilkuset euro. Oficjalnie powodem jest chęć rozładowania kolejek (na MK6 czeka się średnio 5 miesięcy, na

Re: Volkswagen Passat (2005-2010)

model też nie jest udany. Jeżeli już to albo 1.4 TSI bez kompresora, same turbo (bo te też się sypią i drogie w naprawach) albo wersja spalająca troszkę więcej, ale moim zdaniem najlepsza (jedyna która dożyje realnie ogromnych przebiegów) to 1.8 160 benzyna. To jest zmodyfikowana konstrukcja 1.8 150

3-8-letni samochód 40-60% taniej niż nowy?

W poszukiwaniu odpowiedzi na odwieczne pytanie "nowe czy używane" odwiedziłem kilka salonów, komisów, sprawdziłem kilka ofert prywatnych ogłoszeń... 1. Przysalonowe komisy Uśmiałem się do łez oglądając roczną Fabię z nieudanym silnikiem 1,2 TSI w jednym z przysalonowych komisów w cenie 55 000

Re: Golf 7 - zakonczenie .

Mój G7 Variant 1,2 TSI 105 KM po prawie 5 miesiącach ma przejechane 20 k km, jeżdżę jeszcze drugim autem, którym przejechałem 10 k km. Średnie spalanie z całego okresu 5,8 l/100 km 80% trasy i 20% miasto. Maksymalne w mieście 6,8 l/100 km z wyłączonym systemem S&S. Minimalne w trasie (od odpalenia

Re: Mieliście racje z tym zdalnym hackowaniem aut

popularnych w popularnych autach dla mas. Czy potrafisz oszacowac koszt naprawy ww. usterek w ASO? Czy istnieja solidne i sprawdzone rozwiazania producentow niezaleznych? W wypadku 1,8 i 2,0 TSI mozna kupic kute tloki, na ktore wchodza nowe piercienie, a zabieg nie wymaga wymiany korbowodow. Koszt w USA to

Re: Nowa Suberb II

powyżej 200 (chwilowe ok. 14 ;), porównywalny silnik benzynowy nie spali mniej) I skąd ten silnik trzylitrowy, skoro porównujemy silniki 1.8 tsi i 2.0 tdi? Na pewno się zgadzam co do tego, że tdi nie jest dla każdego. Weźmy mojego brata, dziwna historia, kupił dyzla, zrobił w rok niecałe 20kkm głównie

Re: Renault Laguna I (1993-2000)

A ja akurat posiadam Lagunę II 2004 r. 2,0 HDI , i Skodę Octawię 2009 1,8 tsi (również firmową). Powiem tak wygoda i komfort są po stronie Laguny. (Mam ją od nowości) Ale usterki (tarcze hamulcowe są do d..py), elektryka itd to szok. Auto jest ogólnie niezłe dla rodzin Pomijając właśnie Usterki

Kłopoty ze Skodą (część I)

SKODA – VERBA VERITATIS (część I) Rzecz dzieje się obecnie. Jest piątek 4 kwietnia 2014 roku. Jadę Skodą Octavią 1,8 TSI kupioną w lipcu 2011 roku w ASO na Połczyńskiej 125 za blisko 80 tys. złotych. Samochód nie „wyjeździł” zbyt wiele kilometrów, coś około 70 tys. Ot zwykła

Re: Golf 7 -do szerszenia

> ne > > https://forum.gazeta.pl/forum/w,20,155118704,155172349,Re_Golf_7_do_szersze > %3E%20nia.html Tekst linka Hallo szerszen !!!! Ja napisalem : "Jak juz wczesniej pisalem , jezdzilem sluzbowym Golfem 7 1,2 tsi . " - to jest fakt . "Samochod zostal 10 pazdziernika po 9