1.2 tce edc

Piotr Mokwiński

Dacia Duster II. Jak się spisuje najtańszy SUV po kilku latach eksploatacji?

Dacia Duster II. Jak się spisuje najtańszy SUV po kilku latach eksploatacji?

Podczas 12 lat obecności w Europie dwóch generacji Dustera, do klientów trafiło ponad 2 miliony egzemplarzy. Ten wynik wyśrubuje aktualna wersja po modernizacji, z nowymi logotypami i bardziej zaawansowanymi multimediami. Niemniej, model debiutujący w 2017 ma też sporo do zaoferowania, a jego cena przed sześcioma laty zaczynała się od 39 900 zł. Dziś za tę kwotę nie kupimy już samochodu w salonie, ale z pomocą służy rynek wtórny. Prześwietlamy bestsellerowy model.

Renault Megane | Pełny cennik | Tańsze niż konkurencja

Renault opublikowało pełny cennik nowego Megane. Francuski kompakt jest dobrze wyceniony

Opinie Moto.pl: Peugeot 408 1.2 PureTech vs. Renault Arkana 1.3 EDC. Tworzą nowy segment

Francuzi przecierają szlak w SUV-ach coupe dostępnych dla Kowalskiego. Wcześniej na ten krok zdecydowały się niemieckie marki premium i bardzo dobrze na tym wyszły. BMW X4 i X6, Mercedes GLC i GLE Coupe, a także Audi Q8, należą do niezwykle popularnych aut w Europie oraz w Stanach Zjednoczonych. Pośród tańszych marek musieliśmy czekać znacznie dłużej, choć klienci są zadowoleni. Tylko w pierwszym kwartale 2023, na Starym Kontynencie Arkana trafiła do 18 500 nabywców. Jak wypada w starciu z drugą nowością znad Sekwany?

Crossovery nie tylko do miasta. Ciekawe propozycje za 50 tysięcy złotych

Crossovery nie tylko do miasta. Ciekawe propozycje za 50 tysięcy złotych

dachowe, klimatyzację automatyczną, multimedia z nawigacją, dwusprzęgłową przekładnię automatyczną EDC i bluetooth. Do napędu przewidziano benzynowe silniki doładowane 0.9 TCe 90 KM, 1.2 TCe 120 KM i najnowszy wspólny produkt z Mercedesem – 1.3 TCe 140-160 KM. Propozycją dla oszczędnych jest diesel

Opel Astra V vs. Renault Megane IV. Kuszą dobrą ceną, a czym straszą? Opinie i awarie

Opel Astra V vs. Renault Megane IV. Kuszą dobrą ceną, a czym straszą? Opinie i awarie

konstrukcyjne. W przypadku czwartej generacji, jednostki benzynowe dysponują już bezpośrednim wtryskiem paliwa, trwałym łańcuchem rozrządu i doładowaniem ze zmienną geometrią (koszt regeneracji to około 2000 złotych). Do wyboru mamy czterocylindrowe 1.2 TCe 100-130 KM, znany z wielu modeli Renault i Mercedesa

Renault Megane III i IV. Czy warto postawić na francuski przebój?

Renault Megane III i IV. Czy warto postawić na francuski przebój?

o mocy 143 KM - łączony jest wyłącznie z usterkową, bezstopniową przekładnią CVT. Rzadko występuje w ogłoszeniach i należy do niego podchodzić ostrożnie. Kolejne propozycje korzystają już z doładowania. Do wyboru mamy 1.2 TCe 115 KM, 1.4 TCe 130 KM i 2.0 Turbo 180-270 KM. Wyposażono je w pośredni

Używane Renault Captur I (2013-2019) - król miejskiej dżungli

Używane Renault Captur I (2013-2019) - król miejskiej dżungli

ponosiła nieszczelna obudowa termostatu, skąd wyciekał czasem płyn chłodzący. Kolejną opcję napędową wśród benzyniaków stanowił również wysilony silnik 1.2 TCe o mocy 120 KM, charakteryzujący się bezpośrednim wtryskiem paliwa i konstrukcją 4-cylindrową. Za jego sprawą samochód przyspieszał jednak o ponad 2

Renault Megane Grandtour | Ceny w Polsce | Jedno z najtańszych kombi w klasie

Renault Megane Grandtour | Ceny w Polsce | Jedno z najtańszych kombi w klasie

Silniki benzynowe - SCe 115 Life: od 63 900 zł - SCe 115 Zen: od 67 900 zł - SCe 115 Intens: od 72 600 zł - TCe 100 Life: od 66 900 zł - TCe 100 Zen: od 70 900 zł - TCe 100 Intens: od 75 600 zł - TCe 130 Zen: od 73 900 zł - TCe 130 Intens: od 78 600 zł - TCe 130 Bose: od 86 600 zł - 205 EDC GT: od 107 100

Ile kosztuje 5-letni kompaktowy SUV? Można się złapać za głowę!

Ile kosztuje 5-letni kompaktowy SUV? Można się złapać za głowę!

automatem EDC. Do napędu przewidziano doładowane silniki 1.2 TCe 130 KM, 1.6 TCe 163 KM i 1.3 TCe 140-160 KM. Amatorzy silników diesla mają do wyboru tylko 1.5 dCi 110-115 KM, 1.6 dCi 130 KM lub 1.7 dCi 150 KM. Każdy z wariantów zasługuje na uwagę. Ceny używanych startują od około 65-70 tysięcy złotych. To

Czołowa piątka polskiego rynku. Wybieramy najlepsze wersje z rozsądną ceną

Czołowa piątka polskiego rynku. Wybieramy najlepsze wersje z rozsądną ceną

skrzynią EDC. Propozycja dla oszczędnych to odmiana 1.0 TCe o mocy 100 KM. Została wyposażona w fabryczną instalację LPG. Zużywa niewiele ponad 6,5 l paliwa w cyklu mieszanym, co oznacza wydatek na poziomie niespełna 20 złotych za przejechanie 100 km. Paletę uzupełnia diesel 1.5 dCi o mocy 115 KM. Łączy

Salon Genewa 2013 | Renault Clio GT

Salon Genewa 2013 | Renault Clio GT

Renault Clio 0.9 TCe Expression - test Wybierając się do salonu po nowe Clio z silnikiem benzynowym mamy do wyboru podstawową jednostkę 1.2 16V o mocy 75 KM, lub trzycylindrowy silnik 0.9 TCe wyposażony w turbosprężarkę dzięki której osiąga 90 KM

Renault Kadjar | Ceny w Polsce | Bliźniak Qashqaia

Renault Kadjar | Ceny w Polsce | Bliźniak Qashqaia

indywidualni sięgną z pewnością po najtańszą opcję, jaka stanowi benzynowy silnik 1.2 TCe o mocy 130 KM współpracujący z ręczną skrzynią o sześciu przełożeniach. Pozwala on na przyspieszenie 0-100 km/h w 10,1 s, oraz osiągnięcie prędkości maksymalnej wynoszącej 192 km/h. Średnie zużycie paliwa podawane przez

Renault Kaptur | Nowy rosyjsko-francuski SUV [Pierwsze zdjęcia]

Renault Kaptur | Nowy rosyjsko-francuski SUV [Pierwsze zdjęcia]

zająknęło się o jednostkach napędowych, ale możemy się spodziewać trzech silników: benzynowych TCe 90 i TCe 120 oraz diesla dCi 90. Do wyboru będzie ręczna skrzynia biegów albo dwusprzęgłowa przekładnia EDC. AKTUALIZACJA 31.03.2016 r. Renault Russia

Renault Captur w limitowanej edycji Helly Hansen

Renault Captur w limitowanej edycji Helly Hansen

. Renault Captur Helly Hansen trafi do sprzedaży w Polsce jeszcze w czerwcu. Auto będzie dostępne z dwoma turbodoładowanymi silnikami benzynowymi do wyboru: trzycylindrowym 0.9 TCe o mocy 90 KM i czterocylindrowym 1.2 TCe o mocy 120 KM (pierwszy współpracuje z ręczną skrzynią biegów, a drugi z automatem EDC

Renault Clio Grandtour GT | Test | Ostre pazurki

Renault Clio Grandtour GT | Test | Ostre pazurki

Renault Clio Grandtour GT 1.2 TCe 120 EDC | Kompendium ZOBACZ TAKŻE: Renault Clio (2005 - 2012) - test | Opinie Moto.pl Materiały partnerów zobacz wybrane produkty

Opinie Moto.pl: Nissan Qashqai 1.3 vs. Renault Kadjar 1.3 - porównanie. Bratobójczy pojedynek bestsellerów

Opinie Moto.pl: Nissan Qashqai 1.3 vs. Renault Kadjar 1.3 - porównanie. Bratobójczy pojedynek bestsellerów

większości modeli francuskiego koncernu. 1.3 TCe o mocy 140 koni mechanicznych jest obecnie podstawowym silnikiem w gamie. Niemniej, w zupełności wystarczającym i o niebo lepszym od stosowanego wcześniej 1.2. W tym przypadku mamy do dyspozycji 140 koni mechanicznych i 240 Nm dostępnych przy 1600 obr./min

Renault Megane | Pierwsza jazda | Szlachetne pochodzenie

Renault Megane | Pierwsza jazda | Szlachetne pochodzenie

. Pozostałe jednostki należą do rodziny TCe i swoją moc uzyskują dzięki turbodoładowaniu. Są to 1.2 TCe (100 lub 130 KM) oraz 1.6 TCe (200 KM) stosowany w usportowionej wersji GT. Mniejsza jednostka współpracuje z ręczną skrzynią o sześciu biegach, GT oferowana będzie wyłącznie z dwusprzęgłową przekładnią EDC

Najtańsze SUV-y i crossovery na polskim rynku

Najtańsze SUV-y i crossovery na polskim rynku

trzeba dodatkowo zapłacić 1000 zł. Silniki: Francuzi przygotowali 4 jednostki napędowe. Dwa silniki benzynowe - Energy TCe 90 (0.9 litra, 90 KM) i TCe 120 EDC (1.2 litra, 120 KM). Dla zwolenników Diesla jeden silnik w dwóch wariantach: Energy dCi 90 (1.5 litra, 90KM) i dostępny z automatem dCi EDC

Co oferuje rynek crossoverów segmentu B?

Co oferuje rynek crossoverów segmentu B?

; poj. bagażnika): hatchback 5-drz. (4,12 x 1,77 x 1,57 m; 377/1235 l) Silniki benzynowe: 0.9 TCe (90 KM), M5 1.2 TCe (120 KM), A6 (EDC) Silniki wysokoprężne: 1.5 dCi (90 KM), M5, A6 (EDC) Wersje wyposażenia: Life Zen Intense Helly Hansen Euro NCAP: 2013: 5 gw. (88%, 79%, 61%, 81

Renault Espace 1.6 TCe EDC Initiale Paris | Tes...

. ta energia bierze sie z paliwa. jesli auto ma swoje wymiary (opory powietrza) i wage to MUSI spalic iles paliwa aby sie poruszac. Nie ma wiekszego znaczenia czy spali to paliwo silnik 1.0 z 4 turbinami czy 3.0 wolnossacy. Tyle ze ten ekowynalazek z 4 turbinami nie przetrwa bez naprawy tego przebiegu

Renault Espace 1.6 TCe EDC Initiale Paris | Tes...

): s1.cdn.autoevolution.com/images/gallery/RENAULTScenicRX4-2005_2.jpg

Renault Espace 1.6 TCe EDC Initiale Paris | Tes...

nie wiem zkad w polakach tyle nienawisci , zawsze myslalem ze to narod otwarty , ale jednak nie ,przykro mi. nie ma roznicy czy to auto , in-vitro , homo , religia , chyba nie lubie juz polski...

Renault Espace 1.6 TCe EDC Initiale Paris | Tes...

to jakieś jaja - 10 to mi w mieszanym pali Toyota Sienna z silnikiem 3,3... to gdzie tu oszczędność?

Renault Espace 1.6 TCe EDC Initiale Paris | Tes...

Jechalem tym autem dwa tygodnie temu. Jazda testowa. Niestety, z dawnego Espace'a zostala tylko nazwa. Samochod jest maly wewnatrz, tylne siedzenia (trzeci rzad) to jakis zart. Mysle, ze wiele osob podzieli moje zdanie. Ta genialna widocznosc z E IV tu zostala ograniczona grubymi slupkami. Mnie sie

Renault Espace 1.6 TCe EDC Initiale Paris | Tes...

Zapomniano napisać najważniejszego: nowy Espace pod względem przestrzeni jest znacząco mniejszy od poprzedniej wersji i od konkurencji czyli np. VW Sharana...

Re: Renault Espace 1.6 TCe EDC Initiale Paris | T

1) nie musisz być zawalidrogą aby nie spalać wiadra paliwa na każdy kilometr... wystarczy jechać płynnie... mozna sie tego nauczyć na zachodzie... jadą tu płynnie i bez nerwowych skoków... jest bezpieczniej i oszczędniej... i wcale nie wolniej... 2) co ma do normalnej jazdy robienie z silnika

Re: Renault Espace 1.6 TCe EDC Initiale Paris | T

serio serio? no popatrz! w takim razie za co mam dyplom z Polibudy? :) a co DS to będę się upierał przy swoim... Obecne V6 2.5i pali mi średnio (z ostatnich 18.000km) 8.5l/100km. Poprzednie 1.8T paliło mi średnio z 60.000km jakieś 9,5l/100km. Osobiście nie widzę sensu silnika od "kosiarki" w aucie

Re: Renault Espace 1.6 TCe EDC Initiale Paris | T

nie jesteś inżynierem bo to widać. DSiz. ma sens. Wez compacta z 2000r z silnikiem 1.6 wolnossacy: miasto palił min. 8 -9 l przy wadze ok. 1.250 kg. Obecnie tego rodzaju compact jest 20-30cm dluzszy i wazy 100-150 kg wiecej. Przy silniku 1.2 turbo ma o 50% wiecej Nm i spala w mieście nie wiecej

Re: Renault Espace 1.6 TCe EDC Initiale Paris | T

Czyli to ty jestes tym zawalidroga snujacym sie po ulicach v6 45km/h ?? Gosciu, nie wiem jaka polibude konczyles, ale zrob sobie test: nalej do "kosiarki" o mocy ok 110-130KM i do wolnossacego 2.0 o podobnej mocy po 5litrow pailiwa, odpal i zostaw, zobacz ktory zgasnie pierwszy...

Re: Renault Espace 1.6 TCe EDC Initiale Paris | T

"W trybie mieszanym powinniśmy spodziewać się, że zamiast nieco ponad 6 l z baku ubędzie prawie 10 l/100 km." i oto cała prawda o dzisiejszej motoryzacji. moja Lancia Lybra 2.4 JTD z 2003 r. pali znacznie mniej - na komputerze z 5000 km mam 6.1 l/100 km

Re: Renault Kadjar 1.3 TCe

Automat będziesz testował? Jak nie, to trudno doradzić, czy będzie Ci taka charakterystyka pasowac. Co do EDC, to wg opinii znajomego z serwisu problemów niet.

Re: Renault Espace 1.6 TCe EDC Initiale Paris | T

Widzialem to cudo u dilera Renault. Gdy sprzedawca podal mi cene 150 tysiecy, to moje zainteresowanie opadlo. Jednak, ktos go juz kupil. Teraz w Polscw jest mala grupa ludzi, ktorzy nachapali sie na prywatyzacji, nieruchomosciach i roznych biznesach i wykupuja co najdrozsze samochody jak Cayenne, BM

Re: Renault Espace 1.6 TCe EDC Initiale Paris | T

Tylko, że przy poruszaniu się w ruchu drogowym z legalnymi prędkościami i przy standardowych utrudnieniach (średnia prędkość w mieście to ok. 30km/h) ten 3 litrowy silnik generuje duże straty energii. I dlatego, na co dzień, spala więcej paliwa. Kolejna sprawa, podniesione zawieszenie. Jeśli nie zał

Re: Renault Espace 1.6 TCe EDC Initiale Paris | T

tak... ale czy silnik 1.0 czy 3.0 to ich sprawnosc bedzie podobna... domyslam sie ze pijesz do wyzszej sprawnosci silnika z turbo doladowaniem od silnika wolnossacego... ale to nadal pojedyncze procenty... nadal do wytworzenia powiedzmy 100kWh bedziesz potrzebowal podobnej ilosci paliwa

Re: Renault Espace 1.6 TCe EDC Initiale Paris | T

ktos się z rozumem pozamieniał ,za renówke 150 tys? , he he. nie wiem czy nawet realnie 50 to g.... jest warte .

Re: Renault Espace 1.6 TCe EDC Initiale Paris | T

dlatego tez od razu napisalem ze fizyka jest nieublagana. auto ma swoje opory ruchu i potrzebuje na ich pokonanie mocy. czy ta moc bedzie z mikro silniczka czy z normalnego silnika nie gra to roli. tak dlugo jak zrodlem mocy jest silnik spalinowy tak dlugo bedzie potrzebowal on paliwa... Benzyna ma

Re: Renault Kadjar 1.3 TCe

Aaa, coś znalazłem, ale nie wiem, czy to pełny cennik jest. Ktoś zrobił zdjęcie prezentacji na konferencji prasowej Renault. TCE 130 EDC FAP w wersji ZEN 82 900,00 zł. INTENS 91 900,00 zł To jest kurde drożej niż zaproponowano mi za Kadjara. No ale Kadjar z roku 2019.

Re: Renault Kadjar 1.3 TCe

A ten 140km w automacie ma lepsze przyśpieszenie niż 160km w manualu. Z drugiej strony 160 a 140 to 3 tysie, majątek to nie jest. Niemniej, chyba lepiej zamiast 160 km dołozyc jeszcze trochę i wziac z edc.

Re: Casting na auto - 2 warianty 20-25k i 50-55k

MOże to wynika z tego, że 0,9 TCe to starsza konstrukcja więc występuje z skrzynią CVT a 1.3 TCe to nowsza konstrukcja i wstępuje z skrzynią EDC.

Re: Czymu pug 2008 taki drogi?

> Jeździłem Megane z tym silnikiem 1.3 TCe, 140km z skrzynią CVT. W Renufkach są skrzynie 7-stopniowe dwusprzęgłowe EDC.

Re: Captur a Pug 2008 - jakie macie opinie?

Ja jeździłem Megane IV z silnikiem 1.3TCe 140KM i skrzynią EDC. Jeździło to bardzo fajnie. Dobrze się zbierał, skrzynia też fajnie działała.

Re: Do emam po 30tce-ile cykli staralyscie sie o

31 lat - w 1 cyklu 34 lata - również w 1 cyklu -- Miś 29.06.2008, Busia 19.07.2011 https://tinyurl.com/5edc7k

Re: Jadę jutro przynajmniej dwa auta obejrzeć - C

Zastanawia mnie ta franca, sądząc, że skrzynia EDC to będzie to coś z pod znaku Renault. Jeśli piszesz o za małym silniku to oby to nie było sławne 1.5 DCi (choć z połowy obecnej dekady to już raczej poprawiona i bezawaryjna jednostka) albo co gorsze benzynowe 1.2 TCe.

Re: Casting na auto - 2 warianty 20-25k i 50-55k

No właśnie w konfiguratorze jest jak byk 0.9 TCe CVT... EDC jest z 1.3 w Dusterze... Ja nową Sandero oglądałem tylko w salonie na przeglądzie olejowym starego Sandera którego do pewnego momentu miałem do dyspozycji... Stąd porównywałem to co mogłem... I wg mnie w starym 4 osoby miały minimalnie

Re: Captur a Pug 2008 - jakie macie opinie?

nousecomplaining napisał(a): > Jednak jeśli chodzi o porównanie silników, to czym jeździłeś? Piszesz "doskonał > y silnik turbo 130 konny". A jeździłeś tym 140 konnym 1.3 tce? Bo to jest napra > wdę super silnik, świetnie współpracujący np. ze skrzynią EDC w renówkach. W

Re: Samochód do wykończenia (dosłownie i w przeno

> W weekend miałem okazję pojeździć i trochę kilometrów zrobić nową Megane IV 1.3TCe 140KM z skrzynią EDC. Mimo, że to tylko Renault to wsiadając do mojej Megane III z 2010 r, z prostym wolno ssącym silnikiem 1.6 16v 110KM jakoś tak było czuć, że jest to stara technologia, silnik mniej

Re: ciekawe elektryki

przypadku automatu EDC trzeba mocno wcisnąć gaz, żeby reakcja była w miarę szybka. Ale jak dla mnie i tak OK to działa. Cudów oszczędnościowych nie oczekiwałem. Aha, wróć, sorry - teraz widzę, że masz 1.3 Tce 115 KM, tak? U mnie 140 KM. To chyba jednak inna wersja.

Re: Captur a Pug 2008 - jakie macie opinie?

priorytety. Jednak jeśli chodzi o porównanie silników, to czym jeździłeś? Piszesz "doskonały silnik turbo 130 konny". A jeździłeś tym 140 konnym 1.3 tce? Bo to jest naprawdę super silnik, świetnie współpracujący np. ze skrzynią EDC w renówkach.

Re: Samochód do wykończenia (dosłownie i w przeno

ktos_z_kosmosu napisał: > Skąd wiesz, że lepszy? > Kolejny wróżbita się znalazł, z fusów wywróżył. > Żałosny jesteś. A Ty skąd wiesz, że stare samochody są lepsze od nowych?W weekend miałem okazję pojeździć i trochę kilometrów zrobić nową Megane IV 1.3TCe 140KM z skrzynią

Re: Samochód do wykończenia (dosłownie i w przeno

nousecomplaining napisał(a): > No tak to już jest i powinno być, że nowsze jednak na więcej plusów. Od prawie > roku jeżdżę autem z tym silnikiem (1.3TCe 140KM ze skrzynią EDC) i stary dobry > wolnossak 1.6 ma na noc. Ale ta skrzynia EDC mnie wkurwia (wspominałem w innym