1.2 tdi cr awaria

Dariusz Dobosz

Skoda Fabia II (2007-2013) - opinie Moto.pl

Skoda Fabia II (2007-2013) - opinie Moto.pl

Skoda Fabia, niemiecka technologia w czeskim opakowaniu, święci prawdziwe triumfy. Równie mocno ceniona jest również na rynku wtórnym

Kupujemy używane Audi | Poradnik | Modele podwyższonego ryzyka

Audi to marka niezwykle popularna na polskim rynku. Dlatego postanowiliśmy przyjrzeć się kilku modelom-pułapkom, które mogą was narazić na poważne wydatki [x]

Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj!

Skoda kusi świetnym stosunkiem jakości do ceny. Jednak na rynku wtórnym jest kilka modeli podwyższonego ryzyka. Przyglądamy się dzisiaj tym Skodom, na które trzeba uważać

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

benzynowe 2.0 TSI (200 KM) i 2.0 TFSI (200 KM), turbodiesel 1.6 TDI CR (105 KM) 2010 - silnik benzynowy 1.2 TSI (105 KM), turbodiesel 1.6 TDI (105 KM) 2011 - silnik benzynowy 1.8 TSI (152 KM), turbodiesel 2.0 TDI (110 KM) 2013 - premiera Octavii trzeciej generacji Awaryjność

Re: Te same technologie, te same materialy.

Nie chwale się, w Skodach to norma, że się nie psują. U nas są przewidziane na 300 000 km i do tego dochodzą bez awarii lub jedna drobną. Mamy 2,0 TDI i kilkanaście TSI i też nie ma problemu, a jeździ się rewelacyjnie np. 1,2 TSI w stosunku do 1,4 16V to bajka. Były problemy z 2,0 TDI w latach 2004

Re: Scirocco i Passat CC BlueMotion

W silnikach 2,0l były awarie pęknięć głowicy, ale zostało to dawno poprawione, o ile się nie mylę awarie dotyczyły silników 2,0 TDI a nie 2,0TDI CR. A tak na marginesie VW dalej wymierza normy konkurencji odnośnie spalania i emisji spalin, ciekawe kto pierwszy z segmentu D zbliży się do wyników

Re: VW Passat pytanie o silnik

1.9TDI jest bardziej bezawaryjny, ale jest głośniejszy i słabszy. 2.0TDI jest cichszy, mocniejszy (choć nie tak, jak wskazywałyby liczby), za to jakość tego silnika pozostawia sporo do życzenia (nie wiem jak CR, ale poprzednie 2.0TDI w robocie żłopały olej aż strach i miały sporo awarii). Mocno

Re: Odświeżona Honda Accord od 99900 zł

PD-2003-2008---POMYLKA VW-zlom-a teraz dalej 2.0 tdi CR-common rail -----przebiegi 200-300 tys bez awarii to norma 2007-do dzis. honda w porownaniu do awaryjnego 2.0 tdi pd to mistrz,ale w porownaniu z 1.9 130 tdi lub1.9 150 tdi to juz nie mistrz a do 2.0 tdi CR niestety przegrywa tym bardziej ,ze

Re: Seat Leon 2004r. Diesel 1,9 (90-110 kM)

Od nowości taki w rodzinie (2005, 1,9 TDI, 90KM). Wygodny i oszczędny i całkiem dynamiczne te 90 koników. Zero awarii!! To silnik jeszcze bez CR. Z wad: tragiczna widoczność do tyłu. Po najechaniu na słupek założone czujniki cofania

Re: Honda CR-Z na ostro

eksploatację, to może masz rację. Wiem, że nowe diesle od VW potrafią być problematyczne (2.0TDi-CR), ale zawsze wydawało mi się, że 1.9TDi na pompowtryskiwaczach były trwałe i dość tanie w obsłudze (ale niestety nie mam żadnych danych, żeby to potwierdzić). Pozostaje jeszcze pytanie, jak tam z kosztem

Re: Honda CR-V - bez rewolucji

@hartge-"Ktoś tam marudzi, że dalej stosują stare silniki - to chyba lepiej, przynajmniej ja nie lubię kiedy ktoś na mnie eksperymentuje (jak VW ze swoim 2.0 TDi), wole sprawdzoną, dopracowaną, żywotną i bezawaryjną jednostkę napędową... '' W hondzie z 95' miałem gaźnikowy silnik konstrukcyjnie z

Re: czy Octavia,19TDi moze pobierac olej po 3000k

warunki (znane np. problemy z pompami wysokiego ciśnienia w TDCi forda, dCi Renault). TDI są o niebo trwalsze od C-R, mniej wrażliwe na jakość paliwa. W przypadku C-R każda awaria zaczyna się od kilku tysięcy PLN w górę, co przy największej wadzie TDI, czyli zdarzającym się padom przepływomierza, jest

Re: Diesel czy benzyna

trypel napisał: > jezdziłem owszem > miałem 2.0 tdi cr w A4 > 135 tys km żadnej awarii tak jak i pozostałe 3 w firmie > teraz mamy ten silnik w 2 autach i też zero problemów :) > > Może one nagle sie psują po 200 tys km? :D Może trafiłeś na model w którym już

Re: Diesel czy benzyna

jezdziłem owszem miałem 2.0 tdi cr w A4 135 tys km żadnej awarii tak jak i pozostałe 3 w firmie teraz mamy ten silnik w 2 autach i też zero problemów :) Może one nagle sie psują po 200 tys km? :D -- Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie

Re: Powrót do przyszłości Mercedesa 190

jednak powoli zachwyt nad tymi dieslami i przychodzi opanowanie a raczej refleksja. Tylko co to da - skoro wszyscy odstawiają chałturę a klient nie ma i tak wyjścia. Popytajcie swoich mechaników co myślą o stary tdi 1.9 ~ 110 KM a co myślą o nowym tdi ~ 140 KM na CR. Porównanie wypada blado! (dla CR)

Re: Skody do serwisów

@ iliontichy 2.0 tdi : - pękajace głowice (ale tylko roczniki do 2007) - padające wtryski (które? magnetyczne w CR tylko po lipnym paliwie) - wypaljące się pierścienie (tylko po agro-tuningu kompa sterującego) - naciągające się łańcuszki pomp oleju - w wyniku tego jej zatrzymanie i zatarcie silnika

Re: Paryż 2010 | Exeo po poprawkach

, ale kiedy ja tam kogoś mam - 1% czasu jazdy. Skrzynia nie jest ideałem -1,2 coś haczy, za to kultura pracy nowego Tdi 143 CR - po przejechaniu 30000km - poezja. Wykończenie złe?- tandeta, a gdzie jest lepsze w tej klasie? Prawda jest taka, że dla Niemców jest to hicior - pojeżdżą co najmniej 2-3 lata

Re: zaleta diesla, o której rzadko mówimy

do uturbionego downsizingu... Poczekam teraz pare latek zobacze jak sie beda sprawowac nowe TSI... moze okaze sie, ze sa znacznie lepsze... tak jak 2.0 TDI CR jest wielokrotnie lepszy i mniej awaryjny od 2.0 TDI PD... Ale do tej pory bede podchodzil do TSI z ostroznoscia... pozwolisz? A co

Re: Właśnie !! Przepisy trzeba tak konsturować,

auta w ruchu, ten demontaz bedzie sie odbywal w coraz krotszych interwalach czasowych. To Twoje tdi pojezdzi za rozsadne pieniadze i 30 lat, az do smierci mechanicznej. A dwuturbinowy benzyniak 1 litr, 160 KM mocy i 8 stopniowa automatyczna skrzynia biegow? Ktora kolejna awaria osprzetu, w jakim wieku