1.2 tsi

JZ

Silnik 1.2 TSI Volkswagena - opinie

Silnik 1.2 TSI Volkswagena - opinie

Silnik 1.2 TSI Volkswagena występuje w trzech wariantach mocy, w których generuje 86, 105 lub 110 KM. Jakie są opinie na temat tego silnika po latach eksploatacji?

Seat Arona 1.5 TSI vs. Peugeot 2008 1.2 PureTech. Starcie miejskich crossoverów

To jeden z najmocniej obsadzonych segmentów. Możemy się w nim doliczyć ponad 30 modeli. Z Europy, Azji i ze Stanów Zjednoczonych, biorąc pod uwagę rodowód Jeepa. Mieszkańcy Starego Kontynentu stawiają jednak na rodzime konstrukcje, a pośród nich znajdziemy zarówno Seata jak i Peugeota. Arona należy do najbardziej doświadczonych zawodników, choć 2008 zaprezentowane w 2019, też już zdążyło się mocno zaznaczyć w naszym krajobrazie drogowym.

Cupra Leon ST 1.5 TSI vs. Peugeot 308 SW 1.2 PureTech. Rodzinne wozy bez elektryków

Kombi już nie stanowią o sile klasy kompaktowej i średniej. Wypierają je wszelkiej maści SUV-y i crossovery, ale to nie oznacza, że możemy je bagatelizować. Są nad wyraz praktyczne, a niektóre konstrukcje wyglądają na wskroś atrakcyjnie. Należą do nich zawodnicy z Francji i Hiszpanii. Cupra to młoda marka, ale bazuje na dobrze znanych technologiach koncernu VAG. Dużo doświadczenia rynkowego ma też 308. Jak wypadają w podstawowych wersjach benzynowych?

Cupra Formentor 1.5 TSI vs. DS4 1.2 Turbo. Kompaktowe auta z różnych parafii

Cupra Formentor 1.5 TSI vs. DS4 1.2 Turbo. Kompaktowe auta z różnych parafii

TSI. Zużycie paliwa, osiągi. Cupra oferuje znacznie szerszą paletę jednostek napędowych względem DS-a. Podstawowy wariant rozwija 150 , zaś najmocniejszy aż 390 KM. Niemniej to bazowe, 150-konne 1.5 TSI jest najchętniej wybieranym w klasycznej gamie modelu. W tym przypadku mamy do dyspozycji 250 Nm i

Opinie Moto.pl: Skoda Scala 1.5 TSI vs. Peugeot 308 1.2 Turbo. Kompakty z różnych światów

Opinie Moto.pl: Skoda Scala 1.5 TSI vs. Peugeot 308 1.2 Turbo. Kompakty z różnych światów

5 litrów z niewielkim ogonem. W mieście komputer pokładowy wskaże 7-8,5 l, podobnie na autostradzie. Istotne, że w Skodzie nie brakuje mocy nawet z 2-3 osobami na pokładzie. Przydałby się trochę mocniejszy „dół", ale 1.5 TSI sprawdza się tutaj nad wyraz dobrze. Peugeot 308 1.2 PureTech

Opinie Moto.pl: Citroen C4 1.2 Turbo vs. Skoda Karoq 1.5 TSI. Crossovery z różnych światów

2020), ale mocno odstaje od konserwatywnie nacechowanych rywali. Sprawdzamy warianty wyposażone w doładowane motory benzynowe. Citroen C4 1.2 Turbo. Nadwozie, rozmiary, francuska finezja. C4 to dobrze znana marka na polskim rynku. Wcześniejsze dwa wcielenia były klasycznymi hatchbackami

Opinie Moto.pl: Seat Leon ST 1.5 TSI vs. Peugeot 308 SW 1.2 PureTech. Stylowe i rodzinne

szerokości i 145 wysokości. Rozstaw osi wynosi 268,5 cm. Seat Leon ST 1.5 TSI - minimalistyczne wnętrze W stosunku do poprzednika, Seat wyraźnie urósł. Zarówno w pierwszym jak i w drugim rzędzie miejsca jest naprawdę sporo. Zadowalająco wypada też bagażnik. W standardowej konfiguracji zmieści 620 litrów. Do

Silnik 1.2 TSI - mały, mocny, ale nieszczególnie trwały

Silnik 1.2 TSI - mały, mocny, ale nieszczególnie trwały

inżynierowie Volkswagena wykorzystali 8-zaworową głowicę, turbosprężarkę ze zmienną geometrią łopat sterowanych elektronicznie, jak również bezpośredni wtrysk paliwa oraz jeden wałek rozrządu. Kolejnym charakterystycznym wyróżnikiem 1.2 TSI jest układ rozrządu realizowany za pomocą łańcucha nie podlegającego

Opinie Moto.pl: VW Golf 1.5 TSI vs. Peugeot 308 1.2 PureTech. Pragmatyzm czy awangarda?

Opinie Moto.pl: VW Golf 1.5 TSI vs. Peugeot 308 1.2 PureTech. Pragmatyzm czy awangarda?

głośnością. Jakość materiałów wykończeniowych notuje duży postęp względem poprzednika, a do Golfa brakuje już niewiele. VW Golf 1.5 TSI vs. Peugeot 308 1.2 PureTech - ile kosztują. Ceny Co ciekawe, jeszcze przed dwoma laty, bazowe wersje silnikowe w kompaktach wyceniane były na niewiele ponad 60-65 tysięcy

Hyundai Tucson 1.6 T vs. Seat Ateca 2.0 TSI vs. Opel Grandland 1.2 T. Wielkie starcie SUV-ów

Hyundai Tucson 1.6 T vs. Seat Ateca 2.0 TSI vs. Opel Grandland 1.2 T. Wielkie starcie SUV-ów

nieznacznie droższa od Ateki w konfiguracji z 1.5 TSI o mocy 150 KM (119 900 do 118 100 zł). Stawiając na odmianę N Line i dokładając kilka pakietów, cena wzrośnie do około 170 tysięcy. Opel jest najdroższy w zestawieniu w pakiecie powitalnym. Startuje z pułapu 144 300 za wersję 1.2 Turbo A8, ale wybierając

Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Silnik 1.2 TSI dołącza do swojego większego brata 1.4 TSI, montowanego w Golfie  i Passacie . Małą pojemność nie oznacza wcale rezygnacji z osiągów. Jako przedstawiciel nowoczesnej linii TSI silnik 1.2

Opinie Moto.pl: Suzuki Vitara 1.4 Turbo vs. VW T-Cross 1.5 TSI vs. Opel Mokka 1.2 T. Nie tylko do miasta

Opinie Moto.pl: Suzuki Vitara 1.4 Turbo vs. VW T-Cross 1.5 TSI vs. Opel Mokka 1.2 T. Nie tylko do miasta

. Z tyłu może jedynie przeszkadzać ograniczona przestrzeń nad głowami. Bagażnik mieści od 350 do 1105 litrów. Jakość materiałów wykończeniowych nieznacznie ustępuje VW, ale nie powinniśmy narzekać. Suzuki Vitara 1.4 Turbo vs. VW T-Cross 1.5 TSI vs. Opel Mokka 1.2 T - ceny Vitara jeszcze do niedawna

Opinie Moto.pl: Seat Leon 1.5 TSI vs. Opel Astra 1.2 Turbo - porównanie. Dwie recepty na kompakt.

Opinie Moto.pl: Seat Leon 1.5 TSI vs. Opel Astra 1.2 Turbo - porównanie. Dwie recepty na kompakt.

, ale 1.0 i 1.5 TSI z pewnością zasługują na uwagę. Seat ze 115-konnym TSI startuje z pułapu 67 900 zł. 150-konne FR Black wymaga wyłożenia na stół 91 tysięcy. Dopłata do DSG wynosi 8400 zł. Seat Leon 1.5 TSI vs. Opel Astra 1.2 Turbo - opinie Moto.pl. Podsumowanie Dwa kompakty z dwóch różnych światów

Opinie Moto.pl: Skoda Scala 1.0 TSI vs. Toyota Corolla 1.2 T. Czy mały silnik benzynowy ma sens w sporym kompakcie?

Opinie Moto.pl: Skoda Scala 1.0 TSI vs. Toyota Corolla 1.2 T. Czy mały silnik benzynowy ma sens w sporym kompakcie?

progu załadunkowego. W standardowej konfiguracji mieści 351, a po złożeniu asymetrycznego oparcia 1052 litry. Problem w tym, że próg umieszczono dość wysoko - 73 cm od podłoża. Skoda Scala 1.0 TSI vs. Toyota Corolla 1.2 T - ceny Cenniki kompaktowych konkurentów z benzynowymi silnikami przedstawiają się

Opel Crossland X 1.2 Turbo vs. Seat Arona 1.0 TSI - porównanie. Nowe rozdanie wśród małych crossoverów

Opel Crossland X 1.2 Turbo vs. Seat Arona 1.0 TSI - porównanie. Nowe rozdanie wśród małych crossoverów

dźwięki. Warto jeszcze wspomnieć o zużyciu paliwa. W mieście komputer pokładowy pokazuje 8-8,5 litra, tyle samo na autostradzie i około 6 w spokojnej trasie. 3 cylindry i 115 KM Grupa Volkswagena też poddała się modzie na downsizing. W ofercie koncernu nie znajdziemy już 1.2 TSI. Zastąpił go

Volkswagen Cross Polo 1.2 TSI | Test | 15 mm stylu

Volkswagen Cross Polo 1.2 TSI | Test | 15 mm stylu

kroku dalej i wyposażyć Polo w pełnoprawny napęd 4Motion. Volkswagen Cross Polo nie jest tani. Nie ma co się oszukiwać, to drogie auto. Najtańszy Cross (1.2 TSI 90 KM i 5-biegowy manual) to wydatek rzędu 64 890 zł. Ceny testowanego egzemplarza (najmocniejszy silnik sparowany z DSG) startują z poziomu 74

Volkswagen Cross Polo 1.2 TSI | Test | Mieszczuch na sterydach

Volkswagen Cross Polo 1.2 TSI | Test | Mieszczuch na sterydach

pieniędzy na mały samochód. Za podstawowe Polo wyposażone w silnik 1.2 TSI o mocy 110KM trzeba zapłacić 58 740 złotych, natomiast za Crossa z tym samym silnikiem - 66 890 złotych. Rachunek jest dosyć prosty - nieco ponad 8000 złotych za plastikowe okładziny. Cena egzemplarza, który widzicie na zdjęcia

Volkswagen Polo FL 1.2 TSI | Test | Jeszcze lepszy

Volkswagen Polo FL 1.2 TSI | Test | Jeszcze lepszy

(wcześniej 1.2 TDI i 1.6 TDI) oraz trzycylindrowych benzyniaków 1.0, których nie było wcześniej w ofercie, poprawiono mocniejszą odmianę silnika 1.2 TSI. Teraz osiąga większą moc 110 KM (+5 KM). Właśnie taki silnik napędza nasze testowe Polo. Sprawdź ceny używanych Polo w Polsce

Skoda Octavia 1.2 TSI DSG - test | Za kierownicą

Skoda Octavia 1.2 TSI DSG - test | Za kierownicą

zł, a z nowocześniejszym, 105-konnym silniczkiem 1.2 TSI - 60 600 zł. Turbodiesel 1.6 TDI o tej samej mocy wymaga słonej dopłaty. Jego ceny startują od 72 500 zł. Jeśli sporo jeździmy po mieście, zaoszczędzone w salonie pieniądze można zainwestować w automatyczną skrzynię. I automaty zmieniły się nie

Skoda Octavia 1.0 TSI | Polskie ceny | Nieco droższa od poprzedniczki

Skoda Octavia 1.0 TSI | Polskie ceny | Nieco droższa od poprzedniczki

Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj! 1.0 TSI zastąpi 1.2 TSI w 110-konnym wariancie. Bazowym silnikiem w Octavii wciąż pozostanie 1.2 TSI 85 KM. Cennik tego ostatniego otwiera kwota 63 450 zł (bez promocji i rabatów). A ile

Nowa instalacja LPG do silnika TSI w Skodach

Nowa instalacja LPG do silnika TSI w Skodach

nadwoziowych - Spaceback i limuzyna - będąc drugą opcją obok wersji z silnikiem 1.2 MPI o mocy 75 KM, która zdążyła już zaskarbić sobie zaufanie klientów w Polsce. Turbodoładowany silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa (technologia TSI) wyróżnia się ponadprzeciętną dynamiką i

Seat obniża ceny aut

Seat obniża ceny aut

Seat chwali się obniżką cen większości sprzedawanych modeli. Ceny Ibizy SC startują od 36 490 zł (1.2, 70 KM), Leona - od 46 990 zł (1.4, 85 KM), Exeo - od 86 109 zł (1.8 TSI, 160 KM), a Alhambry (1.4 TSI, 150 KM) - od 91 690 zł. W sprzedaży są jeszcze

Seat Ibiza SC - test | Za kierownicą

specjalnie skomplikowany, a co ważniejsze - niezbyt kosztowny. Cóż zatem trzeba zrobić, by zasiąść za kierownicą bardziej drapieżnej, mocniejszej i szybszej Ibizy 1.2 TSI? Na początek auto - w wersji Sport o mocy 105 KM - kosztuje 54 700 zł. W wyposażeniu standardowym ma między

Fabia po liftingu od 37 000 zł

Ceny Fabii po liftingu zmieniły się zależnie od wersji silnikowej, wyposażeniowej i nadwoziowej. Cena modelu z silnikiem o pojemności 1,4 litra i mocy 85 koni spadła o 400 zł, a 1.2 TSI (105 KM) w porównaniu do ustępującej, wolnossącej wersji

Zmieniony VW Touran | ceny

Volkswagen Touran został zaprezentowany w 2002 roku, aby z początkiem kolejnego podbijać serca głów rodzin planujących zakup nowego auta. W 2006 roku przyszła pora na lifting upodabniający Tourana do modeli Eos, czy Passat. Teraz naturalną koleją rzeczy byłby zupełnie nowy model

Niby rodzinne, a bardzo mocne. Szukamy kombi z pazurem za 70-80 tysięcy zł

jednostki korzystają z bezpośredniego wtrysku paliwa i doładowania. Do wyboru mamy 1.0 TSI 100 KM, 1.2 TSI 86-110 KM, 1.4 TSI 140-150 KM, 1.5 TSI 150 KM, 1.8 TSI 180 KM oraz 2.0 TSI 220-230 KM. Wybierając wariant RS, możemy liczyć na sprint do setki w 6,7 sekundy. Założony budżet wystarczy na samochody z

TSI Volkswagena da się lubić. Dobre i trwałe wersje benzynowych silników z doładowaniem

kilometrów. Producent bardzo ostrożnie określił resurs motoru na około 200 tysięcy. Biorąc pod uwagę, że starsze 1.0 MPI z powodzeniem dobijają do 300 tysięcy, nie trzeba obawiać się doładowanej jednostki Volkswagena. Nieco większa pojemność – 1.2 TSI Najmniejsza jednostka w rodzinie TSI miała zastąpić

Małe, a dobre. Tych silników nie musimy się przesadnie obawiać

VAG, twórcy oplowskiego silnika opracowali napęd rozrządu oparty na łańcuchu, który faktycznie jest rozwiązaniem bezobsługowym i trwałym. Z drugiej strony, potrafi zużywać zauważalne porcje oleju. Warto regularnie kontrolować jego stan i być przygotowanym na ewentualne dolewki. 1.2 TSI - Volkswagen W

Najgorsze silniki zdaniem polskich mechaników. Wszystkie dostały nagrodę "International Engine of the Year"

"International Engine of the Year": Silniki 1.6 THP (PSA i BMW) Silniki 1.2 Puretech (PSA/Stellantis) Silniki N62 4,4 l (BMW) Silnik S54 (BMW) Silnik N54 (BMW) Rodzina silników TSI (Volkswagen) Powyższa lista może wyglądać przerażająco zwłaszcza dla fanów bawarskiej marki, ale jest na niej

Szukamy kompaktowego auta za 50 tysięcy zł. Tym razem z dobrym benzyniakiem z turbo

klanu. Do wyboru mamy 1.0 TSI 115 KM (od 2015), 1.2 TSI 86-110 KM, 1.4 TSI 125 KM, 1.5 TSI 130-150 KM, 1.8 TSI 180 KM oraz 2.0 TSI 220-310 KM. Szczyt gamy zarezerwowano dla limitowanej serii o mocy 370 koni mechanicznych. Ta rozpędza się do setki w 4,5 sekundy, a licznik kończy bieg na 265 km/h. Trudno

Jaki samochód kupić za 40 tysięcy złotych? Wybór jest ogromny

hatchbacka lub kombi. W palecie benzynowej znajdziemy tylko nowoczesne, doładowane silniki – 1.0 TSI 85-115 KM, 1.2 TSI 85-110 KM, 1.4 TSI 110-150 KM, 1.5 TSI 130-150 KM, 1.8 TSI 172-180 KM oraz 2.0 TSI 210-300 KM. Wszystkie wyposażono w bezpośredni wtrysk paliwa, doładowanie i poprawiony napęd

Ile kosztuje dobra używana Skoda Fabia II i III? Omijaj szerokim łukiem niektóre wersje

elastycznością zaskakują jednostki doładowane z rodziny TSI. Trapi je jednak szereg poważnych wad technicznych, zwłaszcza w odmianach oferowanych w pierwszych latach produkcji. Do wyboru mamy 1.2 TSI 86-105 KM oraz podwójnie doładowany 1.4 180 KM (7,3 s do setki i 223 km/h prędkości maksymalnej). Wyposażono je w

Używany Volkswagen Golf VI (2008-2013) - poprawkowy zaliczony. Opinie

turbodieslu 2.0 TDI o mocy 140 KM. Nowość stanowiły: 160-konna wersja 1.4 TSI oraz najmniej wysilona, 110-konna odmiana 2.0 TDI. Kolejny, 2009 rok przyniósł premierę downsizingowego 1.2 TSI o mocy 105 KM, nowego, 160-konnego 1.8 TSI oraz najmocniejszych propozycji, czyli 2.0 TSI w wersjach: 211-konnej (Golf

Niezawodne używane auta z Niemiec. Redaktor Piotr zrobił listę do 50 tys. zł. Na start A4 B8

znaku TSI. To 1.2 105 KM, 1.4 150-160 KM, a także 2.0 200-210 KM. Stosowane od 2013 jednostki są po modernizacji, zatem nie musimy się ich lękać. Lepiej podziękować za podwójnie doładowany 1.4 o mocy 160 KM. Pozostałe nie sprawiają większych trudności, choć lubią sobie wypić trochę za dużo oleju. Trzeba

Bestsellerów za 31 tys. zł ciąg dalszy. Właśnie tyle Polak wydaje średnio na używane auto

sprawiają większych trudności, choć w 1.2 dość często rozciąga się łańcuch rozrządu. Lepiej postawić na większą pojemność. Ich konstrukcje pamiętają lat 90., co przekłada się na wysoką trwałość. 300-400 tysięcy kilometrów to nie problem. Pośród doładowanych znajdziemy 1.0 TSI 95-110 KM, 1.2 TSI 90-110 KM

Ile kosztuje nowa Skoda Fabia? Czeski hit sprzedaży nadal mocno zachęca ceną

+, czujnik zmierzchu czy podgrzewane lusterka boczne. Ile będzie kosztować nowa Skoda Fabia, gdy kierowca wybierze mocniejszy silnik? 80 koni to za mało? Kupujący może zatem skonfigurować Fabię z silnikiem 1.0 TSI 95 KM. Z uwagi na bezpośredni wtrysk, salon marki nie zaoferuje do niego instalacji LPG

To popularne auta z Europy. W tych wersjach mogą doprowadzić do rozpaczy i spirali kosztów

kondycji łańcucha. Im młodszy egzemplarz, tym ryzyko awarii maleje. W tym przypadku warto wnikliwie przejrzeć historię danego auta i być przygotowanym na niespodziewaną awarię. 1.2 PureTech – Citroen C3, C4 II, Peugeot 308 II, Peugeot 508 II, 3008 II W 2012 zadebiutowała rodzina małolitrażowych

Ile kosztuje teraz nowa Skoda Kodiaq? Obniżki i promocje są pewne

kosztuje teraz nowa Skoda Kodiaq?" Cennik czeskiej marki w przypadku SUV-a segmentu D startuje od kwoty na poziomie 149 500 zł. Za tą sumę kierujący otrzyma bazowy wariant Ambition napędzany 1.5-litrowym silnikiem TSI. Jednostka ma 150 koni mechanicznych mocy i bez żadnej dopłaty jest parowana z

Używana Skoda Octavia III (2013-2020) - rodzinny kompakt z aspiracjami. Opinie.

jednostki serii EA288: 1.2 TSI i 1.4 TSI – 4-cylindrowe, 16-zaworowe, z bezpośrednim wtryskiem paliwa, które stanowią dziedzictwo po poprzedniej generacji auta. Wtedy jednak borykały się z „chorobami wieku dziecięcego", takimi jak nietrwały napinacz łańcucha rozrządu, awarie wtryskiwaczy

Ile kosztuje teraz najtańszy SUV w Polsce? Sprawdzamy 5 aut, Dacia ma konkurencję

kierowców kusi Kia Stonic. W wersji 1.2 DPI o mocy 84 KM z pięciobiegową skrzynią manualną kosztuje wyjściowo 78 100 złotych. Znacznie dynamiczniejszą propozycją jest turbodoładowana jednostka 1.0 T-GDI o mocy 100 KM. Kosztuje 81 100 zł ze skrzynią 6MT lub 89 100 zł z automatem DCT. Najwyższa propozycja to

Peugeot 308 II vs. Seat Leon III. Wciąż nowoczesne kompakty. Jak się spisują po latach?

. Jednostki korzystają z bezpośredniego wtrysku paliwa i doładowania. Otrzymały też pasek w miejsce nietrwałego łańcucha rozrządu z poprzednich wcieleń motorów z tego klanu. Do wyboru mamy 1.0 TSI 115 KM (od 2015), 1.2 TSI 86-110 KM, 1.4 TSI 125 KM, 1.5 TSI 130-150 KM, 1.8 TSI 180 KM oraz 2.0 TSI 220-310 KM

Szukamy używanego auta za 500 zł/msc. Co można kupić w tej cenie? Od Forda po Hondę

oferują jednak przeciętne osiągi. Dynamiką i elastycznością zaskakują jednostki doładowane z rodziny TSI. Trapi je jednak szereg poważnych wad technicznych, zwłaszcza w odmianach oferowanych w pierwszych latach produkcji. Do wyboru mamy 1.2 TSI 105 KM, 1.4 TSI 150-180 KM i 1.8 TSI 192 KM. Im młodszy

Szukamy używanego auta za 500 złotych miesięcznie. Co można kupić w tej cenie?

przeciętne osiągi. Dynamiką i elastycznością zaskakują jednostki doładowane z rodziny TSI. Trapi je jednak szereg poważnych wad technicznych, zwłaszcza w odmianach oferowanych w pierwszych latach produkcji. Do wyboru mamy 1.2 TSI 105 KM, 1.4 TSI 150-180 KM i 1.8 TSI 192 KM. Im młodszy egzemplarz, tym lepiej

Downsizing dopadł Skodę Octavię

Skoda Octavia | To już 20 lat na rynku! Nowością w Skodzie Octavii będzie trzycylindrowy silnik TSI o pojemności 999 cm3. 1.0 TSI zastąpi w ofercie 1.2 TSI 110 KM. Inżynierowie Volkswagena wycisnęli z litra pojemności 115 KM

Dobre crossovery z silnikiem benzynowym. Za 50 tys. zł można wybrać pewniaka

alternatywie pozostaje wolnossący 1.6. Rozwija 120 KM i 156 Nm. W sam raz do miasta. Mając w kieszeni 50 tysięcy złotych, z powodzeniem trafimy na nieźle utrzymane sztuki z lat 2015-2016. Peugeot 2008 I 1.2 PureTech - opinie, najlepsze wersje, awarie Peugeot 2008 to pierwsza próba tego koncernu

Samochód używany za 60 tys. zł. "To już poważna suma" i mnóstwo możliwości

, skórzaną tapicerkę, panoramiczne okno dachowe i liczne systemy bezpieczeństwa. Do napędu przewidziano benzynowe, doładowane jednostki 1.2 PureTech o mocy 130 KM i 1.6 THP 165 KM, a także oszczędne i wychwalane diesle – 1.5 HDI 130 KM, 1.6 HDI 100-120 KM i 2.0 HDI 150-180 KM. Ceny egzemplarzy ze 120

Skoda zapowiada rewolucję silnikową

Rewolucja silnikowa w Skodzie rozpoczęła się w 2016 roku, gdy z oferty wycofano czterocylindrową jednostkę 1.2 TSI. Zamiast tego w ofercie pojawił się nowy, trzycylindrowy silnik 1.0 TSI dostępny w dwóch wariantach mocy. Niedawno do oferty dołączyła też jednostka 1.5 TSI. Jednak prawdziwe zmiany

Ceny zwariowały. Ile trzeba zapłacić za 3-letni samochód z segmentu B? 8 sztuk

-75 KM oraz doładowane 1.2 TSI 90-110 KM, 1.0 TSI 95-110 KM i 1.4 TSI 125 KM. Do przebiegu rzędu 150 tysięcy kilometrów, nie notują zauważalnych problemów. Propozycją dla oszczędnych jest trzycylindrowy diesel 1.4 TDI o mocy 90-105 KM. Ceny trzyletnich egzemplarzy zaczynają się od około 40 tysięcy

Salon Genewa 2017 | Skoda Fabia | Czas na silnik 1.0 TSI

  W miejskiej Fabii czas na zmiany. Trzycylindrowy silnik 1.0 TSI z czterema zaworami na cylinder zastępuje wykorzystywany do tej pory motor czterocylindrowy o pojemności 1,2 litra. Nowa jednostka występować będzie w dwóch wariantach. Pierwsza oferuje więcej mocy – 95 KM, kiedy 1.2 TSI

Szukamy dobrego auta za około 25 tysięcy zł. To niezły budżet również na klasę średnią

. Znacznie lepsze osiągi gwarantują 1.2 TSI, 1.4 TSI i 1.0 TSI o mocach 86-110, 122-125 KM i 95-110 KM, ale też zdecydowanie wyższe koszty eksploatacji. Bezpiecznym wyborem jest diesel 1.6 TDI o mocy 90-115 KM. Zużywa nikłe ilości oleju napędowego i dodatkowo dobrze radzi sobie nawet z pełnym obciążeniem

Nowy Opel Astra 2020 - ceny w Polsce. Od 76 500 złotych za nową Astrę

(1.0 TSI 115 KM) Kia Ceed - od 62 990 zł (1.4 MPI 100 KM), od 66 490 zł (1.0 T-GDI 120 KM) Toyota Corolla - od 75 900 zł (1.2 T 116 KM) Hyundai i30 - od 67 900 zł (1.4 MPI 100 KM), od 73 100 zł (1.0 T-GDI 120 KM) Seat Leon - od 68 000 zł (1.0 TSI 115 KM) Skoda Scala - od 67 200 zł (1.0 TSI 115 KM

Używany Volkswagen Golf VII (2012-2020) - pięknie się różni

(a to z winy rozciągającego się łańcucha, a to z powodu nadmiernej konsumpcji oleju), w Golfie VII pracują już prawie bez zarzutu. Przykładem są motory 1.2 TSI (85-110 KM) i 1.4 TSI (122-150 KM) z nowej serii EA211 dostępne w wielu wersjach, w których felerny łańcuch zastąpiony został paskiem

Peugeot 301 vs. Seat Toledo IV. Przykurzone, ale wciąż warte uwagi i rozsądnie wycenione

możliwie niskich kosztów serwisowania i bezawaryjności, mamy do wyboru tylko jeden wolnossący silnik. To trzycylindrowy 1.2 MPI o mocy 75 KM. Zużywa rozsądne porcje paliwa, dobrze współpracując przy tym z instalacją LPG, ale jest po prostu słaby. Znacznie lepsze osiągi gwarantują 1.2 TSI, 1.4 TSI i 1.0 TSI

Bierzemy pod lupę VW Golfa generacji V, VI i VII. Ceny, awarie, zalety i wady każdej

prezentują bazowe benzyniaki 1.4 i 1.6 z wielopunktowym wtryskiem paliwa - 80 i 105 KM. Więcej wrażeń za kierownicą i wysoką awaryjność, zwłaszcza warianty z pierwszych trzech lat produkcji, prezentują 1.2 TSI 85-105 KM, 1.4 TSI 122-160 KM, 1.8 TSI 160 KM, 2.0 TFSI 210-271 KM. Wyposażono je w bezpośredni

800 plus pozwoli na dobry używany wóz. Sprawdzamy możliwości miesięcznej raty

Allroad ze zwiększonym prześwitem i nakładkami ochronnymi karoserii. To dobra alternatywa dla SUV-a. Stawiając na rodzinne Audi, otrzymujemy bagażnik o pojemności 490 l. Wybierając odmianę z napędem na cztery koła, otrzymujemy pancerny, permanentny układ quattro. Dostępny był z silnikami 2.0 TSI 180-225

Opinie Moto.pl: Citroen C5 X 1.6 vs. Skoda Superb 2.0. Klasa średnia w dwóch smakach

widoczna na zdjęciach, to klasyka gatunku. Niczym szczególnym się nie wyróżnia. Osadzono ją na 18-calowych obręczach ze stopów lekkich i wyposażono w adaptacyjne reflektory o nieco lepszej wydajności niż te w C5 X. Uzupełnienie stanowią przyciemnione szyby boczne. Skoda Superb 2.0 TSI. Wnętrze

Rodzinne auto za 800 zł brutto miesięcznie. Oto nasi faworyci: Kia, Skoda i Toyota

. Bazowy, benzynowy 1.6 występuje w wersjach o mocy 83, 102 i 110 KM. Fabrycznie był łączony z LPG. Ofertę uzupełnił 1.2 TCe 116 KM i 1.3 TCe generujący 131 KM. W alternatywie pozostaje wysokoprężne 1.5 dCi rozwijające od 90 do 116 KM. W przypadku diesla, wyeliminowano większość usterek wieku dziecięcego

Volkswagen Golf 8 z 1.0 TSI - ceny w Polsce. 75 490 zł za wersję 90 KM, ale na razie jest taniej

Ile kosztuje nowy Volkswagen Golf 8 z bazowym silnikiem? VW Golf 8 1.0 TSI 90 KM, 5MT - od 75 490 zł VW Golf 8 1.0 TSI 110 KM, 6 MT - od 78 890 zł Bazowy silnik właśnie pojawił się w polskim cenniku i już niedługo powinien wejść do sprzedaży. Co ważne, VW kusi teraz sporym rabatem, który wynosi 6

Silnik 1.2 TCe Renault - opinie

założenia downsizingu. W przeciwieństwie do konkurencji, postawiono na wielopunktowy wtrysk paliwa, dzięki czemu możliwy jest montaż niedrogiej, sekwencyjnej instalacji gazowej. Przeczytaj także: Silnik 1.2 TSI - opinie Jednostka nie jest również tak wrażliwa na jakość tankowanego paliwa. Napęd rozrządu

Seat Ibiza FL | Ceny w Polsce | Pełna gama

): 1.0 MPI/75 KM - od 37 400 zł 1.2 TSI/90 KM - od 53 100 zł 1.2 TSI/110 KM - od 64 000 zł 1.4 TDI/75 KM - od 61 300 zł Seat Ibiza (5d): 1.0 MPI/75 KM - od 48 500 zł 1.2 TSI/90 KM - od 50 600 zł 1.2 TSI/110 KM - od 65 400 zł 1.4 TDI/75 KM - od 62 800

Używany samochód za 100 tys. zł. Te auta potrafią rozpieścić. Różne segmenty

segmencie D. Po złożeniu oparć asymetrycznej kanapy, możliwości przewozowe Superba wzrosną do 1950 litrów (liftback 1760 litrów). Ładowność wynosi 640 kilogramów. W palecie silników benzynowych mamy do dyspozycji wyłącznie doładowane jednostki z rodziny TSI. Wybierać możemy między czterocylindrowymi 1.4 TSI

Ile kosztuje Dacia Duster z fabrycznym LPG? Dopłata nie jest duża

pozostała do omówienia jeszcze jedna kwestia. Jak kosztujący 83 800 zł Duster LPG wypada na tle konkurencji? I tej oferującej montaż gazu, i tej nieoferującej takiej opcji. W tym punkcie warto powołać się na kilka modeli. Kia Stonic – koreański crossover napędzany silnikiem 1.2 DPI kosztuje minimum 78

Budżetowe bestsellery po latach - Skoda Rapid vs. Fiat Tipo. Warto teraz kupić?

, dobrze współpracuje z instalacją LPG, ale jest po prostu słaby. Znacznie lepsze osiągi gwarantują 1.2 TSI, 1.4 TSI i 1.0 TSI o mocach 86-110, 122-125 KM i 95-110 KM. Dysponują bezpośrednim wtryskiem paliwa oraz turbosprężarką ze stała geometrią łopat. Przez pierwsze kilkanaście tysięcy kilometrów

Na tych autach się nie zawiedziesz. Kompaktowe wozy z Niemiec za 30-35 tysięcy zł

silniki – 1.0 TSI 85-115 KM, 1.2 TSI 85-110 KM, 1.4 TSI 110-150 KM, 1.5 TSI 130-150 KM, 1.8 TSI 172-180 KM oraz 2.0 TSI 210-300 KM. Wszystkie wyposażono w bezpośredni wtrysk paliwa, doładowanie i poprawiony napęd rozrządu, tym razem realizowany paskiem. W przeciwieństwie do poprzednich wariacji

Używane samochody za 80 tys. zł. Redaktor Piotr wybrał pewniaki z różnych segmentów

; 780 litrów w 5-osobowej konfiguracji. Peugeot wciąż jest oferowany, choć w wersji po liftingu. W naszym budżecie zmieszczą się egzemplarze z pierwszych dwóch lat produkcji. W katalogu występowały wówczas benzynowe 1.2 i 1.6 z doładowaniem oraz diesle. Benzynowe rozwijają 130 i 165-180 KM. W tym modelu

Używane samochody z Niemiec. Te wersje popularnych modeli omijaj szerokim łukiem

. To przekłada się na niską wartość Passatów z tego okresu. Trudno o klienta, choć egzemplarze z niewielkimi przebiegami i pełną historią serwisową, możemy warunkowo polecić. VW Golf V 1.4 TSI Od 2003 do 2009 roku produkowana była piąta generacja Volkswagena Golfa. Klienci do wyboru mieli trzy i

Seat Leon | Ceny w Polsce | Parę ważnych nowości

Polsce Polski cennik otworzy Seat Leon w podstawowej wersji wyposażenia Reference z silnikiem 1.2 TSI (86 KM) - został wyceniony na 59 300 złotych. Najtańszy diesel (1.6 TDI 90 KM) to wydatek 70 100 złotych. W ofercie pojawi się nowa, bogatsza wersja wyposażenia Copa, jej ceny startują od 71 900 złotych

Siedem aut z Niemiec, które doprowadzą twój portfel do ruiny. A zwykle to pewniaki

atakująca wszystkie elementy nadwozia oraz pneumatyczne zawieszenie, którego remont po latach przewyższy wartość auta. To sprawia, że prestiżowego Mercedesa kupimy już za kilka tysięcy zł. Może się jednak okazać skarbonką bez dna. VW Golf V 1.4 TSI Od 2003 do 2009 roku produkowana była piąta generacja

Polak płaci średnio za używane auto 31 tys. zł. Redaktor Piotr wybrał w tej cenie bestsellery

produkcji, prezentują 1.2 TSI 85-105 KM, 1.4 TSI 122-160 KM, 1.8 TSI 160 KM, 2.0 TFSI 210-271 KM. Wyposażono je w bezpośredni wtrysk paliwa, łańcuch rozrządu i turbosprężarkę. Póki są sprawne, zachwycają dynamiką i elastycznością. Wraz z kolejnymi modernizacjami, Volkswagen zaczął stosować znacznie trwalszy

Omijaj je szerokim łukiem. Ryzykowne kompakty - benzynowe silniki i skrzynie biegów

dlatego postanowiliśmy wyselekcjonować modele podwyższonego ryzyka. Oto one. Więcej porad dla kierowców znajdziesz na stronie głównej gazeta.pl . Audi A3 II 1.4 TSI - opinie Kariera rynkowa drugiej generacji Audi A3 trwała od 2003 do 2013 roku. Obłe, estetycznie zaprojektowane nadwozie oferowano jako

Seat Ibiza III i IV generacji. Stylowe mieszczuchy z nutą sport. Na co uważać?

gruntowne czyszczenie tego elementu. Dynamiką i elastycznością zaskakują jednostki doładowane z rodziny TSI. Trapi je jednak szereg poważnych wad technicznych, zwłaszcza w odmianach oferowanych w pierwszych latach produkcji. Do wyboru mamy 1.2 TSI 105 KM, 1.4 TSI 150-180 KM i 1.8 TSI 192 KM. Wyposażono je w

Do pracy, do szkoły i nie tylko po mieście. Podpowiadamy, co kupić za około 10 tys. zł

105 KM. Trudno jednak o taki ze względnie akceptowalnym przebiegiem. Benzynowe TSI uchodzą natomiast za problematyczne, zwłaszcza z pierwszych lat produkcji. W związku z tym, możemy rozważyć wolnossące 1.6 MPI o mocy 102 KM. I właśnie takie auta znajdziemy za około 10 tysięcy zł (2005-2007). To

Używane: Skoda Octavia III vs Mazda 3. Nietypowy pojedynek, oczywisty werdykt

jednostki korzystają z bezpośredniego wtrysku paliwa i doładowania. Do wyboru mamy 1.0 TSI 100 KM, 1.2 TSI 86-110 KM, 1.4 TSI 140-150 KM, 1.5 TSI 150 KM, 1.8 TSI 180 KM oraz 2.0 TSI 220-230 KM. Wszystkie zmagają się ze wciąż wysokim spalaniem oleju silnikowego. Zapewniają jednak dobre osiągi i oszczędnie

Wyprzedaż rocznika - nowy Seat Leon. Nawet 9 000 złotych rabatu

trasach z bagażem i rodziną) są te 150-konne. I benzyna, i diesel. Silniki benzynowe: - 1.2 TSI o mocy 85 KM - 1.2 TSI o mocy 110 KM - 1.4 TSI o mocy 125 KM - 1.4 TSI o mocy 150 KM (dostępny z DSG) - 1.8 TSI o mocy 180 KM) (dostępny z DSG) Silniki Diesla: - 1.6 TDI o mocy 90 KM - 1.6

Crossovery segmentu B za 50 tysięcy zł. Wybór jest naprawdę spory. Osiem dobrych aut

napędu przewidziano benzynowe 1.6 116 KM, 1.6 DIG-T 190-200 KM i 1.2 DIG-T 115 KM. Diesel 1.5 dCi o mocy 110 KM zachwyca elastycznością i niskim spalaniem. Nie ma też problemów, który towarzyszyły mu w momencie rynkowego debiutu. Fiat 500X Jednym z ciekawszych crossoverów na rynku jest Fiat 500X

Dobre auta za 20 tysięcy zł jeszcze istnieją? Sprawdzamy rynek i mamy kilka propozycji

palety jednostek napędowych wartych uwagi jest tylko kilka propozycji. Spokój na lata i niskie koszty eksploatacji gwarantują wolnossące silniki 1.2, 1.4 i 1.6 MPI o mocy 60-70, 86 i 105 KM, bez kłopotów współpracujące z instalacjami gazowymi. Po liftingu w 2010 ofertę uzupełniło 1.2 TSI o mocy 86 i 105

Używana Škoda Yeti (2009-2017) - stwór pełen uroku. Opinie użytkowników

czynią z nich jednak zakup podwyższonego ryzyka. Stosowany w pierwszych latach produkcji modelu 105-konny (zbyt słaby zdaniem części użytkowników) silnik 1.2 TSI z serii EA111 znany jest z problemów, jakie sprawia w nim łańcuchowy napęd rozrządu, których głównym winowajcą jest nietrwały napinacz

Volkswagen T-Roc - znamy polskie ceny. Tanio nie jest, ale VW ma pomysł jak przekonać kierowców

Bez zbędnych wstępów - Volkswagen T-Roc kosztuje wyjściowo 76 490 złotych. Cennik otwiera benzynowa wersja 1.0 TSI (to trzycylindrowa jednostka turbo) o mocy 115 KM, gdzie silnik współpracuje z 6-biegową ręczną skrzynią. 76 490 złotych to całkiem sporo jak na crossovera segmentu B. Volkswagen

Skoda Roomster po 200 tys km - opinie. Sprawdzamy wersję z pancernym 1.6 MPI

rynku doświadczonych mechaników radzących sobie z niemieckimi motorami. Po liftingu w 2010 ofertę uzupełniło 1.2 TSI o mocy 86 i 105. Tutaj żywotność jest już znacznie niższa, a eksploatacja nieco droższa. Poprawiła się za to dynamika. Amatorzy silników wysokoprężnych śmiało mogą kupować jednostki 1.4 i

Czołowa piątka polskiego rynku. Wybieramy najlepsze wersje z rozsądną ceną

technologii TSI i TDI. Benzynowy bazowy to 1.0 TSI o mocy 110 KM. 1.5 TSI generuje 150 KM i 250 Nm. Obie jednostki wykorzystują rozrusznik 48 V napędzany paskiem oraz akumulator 48 V. To miękka hybryda pozwalająca na żeglowanie przy wyłączony silniku spalinowym, odzyskiwanie energii podczas hamowania, a także

Volkswagen Lavida Plus w nowej odsłonie. Co to za model?

oferujący 116 KM. W ofercie pojawi się jeszcze motor 1.2 TSI (116 KM) oraz 1.4 TSI (150 KM). W zależności od wariantu silnik będzie połączony z 5-biegową skrzynią ręczną lub 6-biegowym automatem. Oficjalna prezentacja Volkswagena Lavida Plus odbędzie się podczas salonu motoryzacyjnego w Pekinie. Auto trafi

Volkswagen Golf | Ceny w Polsce | Lekka podwyżka, lepsze wyposażenie

Do tej pory najtańszy Volkswagen Golf kosztował w Polsce 63 090 zł. Dostawaliśmy w tej cenie kompakt z 1,2-litrowym silnikiem TSI o mocy 85 KM i w wyposażeniu Start. Nowy Volkswagen Golf będzie kosztował więcej, bo 66 990 zł. To również wersja 85-konna, ale pod maską pracuje znacznie

Najtańsze SUV-y na polskim rynku w 2023. Dacia wcale nie jest na pierwszym miejscu

Stonic Duster z cennikiem startującym od 77 tys. zł stracił pozycję najtańszego SUV-a w Polsce. A tytuł odebrała mu... konkurencja z Korei. Według danych serwisu Autokatalog.pl tańsza od Dacii jest obecnie Kia Stonic. Za model napędzany 84-konnym silnikiem 1.2 DPi i skonfigurowany w wersji wyposażenia

Skoda Octavia III | Gama silników

Do taj pory wiedzieliśmy na 100% jedynie, że podstawowa jednostka napędowa to 1.2 TSI o mocy 85 KM. Znamy ten silnik choćby z Rapida i trzeba przyznać, że w mniejszym liftbacku spisuje się bardzo dobrze. Jak poradzi sobie z większą Octavią przekonamy się już wkrótce. Są jednak

VW Beetle II vs. Citroen DS3 I. Nieoczywiste, ciekawe i nieźle wycenione

podwyższonego ryzyka z rodziny TSI. Do wyboru mamy 1.2 TSI 105 KM, 1.4 TSI 150-160 KM i 2.0 TSI 200-210 KM. Każdy z nich dysponuje bezpośrednim wtryskiem paliwa i turbosprężarką. W późniejszych egzemplarzach stosowano już tani w wymianie (700 złotych) pasek rozrządu, który w przeciwieństwie do starszego

Kryzys w salonach. Szukamy więc 2-3 letniego auta do miasta. W dobrej cenie

benzynowy 1.2 69 KM, doładowane 0.9 TwinAir 85 KM i diesla 1.3 Multijet 75-95 KM. Dwucylindrowy TwinAir nie grzeszy kulturą pracy, ale do miasta wystarczy. Jeśli czasem zapuszczamy się w trasę, warto postawić na diesla. Za Pandę sprzed 2-3 lat zapłacimy od 28 do 36 tysięcy zł. Skoda CitiGo/ VW Up!/ Seat Mii

Skoda Fabia Combi ScoutLine | Ceny w Polsce| Do najtańszych nie należy

1.2 TSI 90 KM - 59 630 złotych 1.2 TSI 110 KM - 61 630 złotych 1.2 TSI 110 KM DSG - 66 630 złotych 1.4 TDI 105 KM - 73 130 złotych 1.4 TDI 90 KM DSG - 75 130 złotych

Używane pewniaki z Niemiec, które wpędzą cię w koszty. 7 pułapek w popularnych autach

i zrywające się rozrządy. To przekłada się na niską wartość Passatów z tego okresu. Trudno o klienta, choć egzemplarze z niewielkimi przebiegami i pełną historią serwisową, możemy warunkowo polecić. VW Golf V 1.4 TSI Od 2003 do 2009 roku produkowana była piąta generacja Volkswagena Golfa. Klienci do

Ile kosztuje 5-letni kompaktowy SUV? Można się złapać za głowę!

przekładnią DSG, skórzaną tapicerką, rozbudowanymi multimediami z nawigacją czy szeregiem systemów wspierających bezpieczeństwo. Do napędu przewidziano doładowane jednostki z bezpośrednim wtryskiem paliwa z rodziny TSI: 1.4 TSI 150 KM, 1.5 TSI 150 KM oraz 2.0 TSI 190-320 KM. Diesel to dobrze znane 2.0 TDI 150

90 tys. zł wystarczy na prawie nowy wóz. Pewne i z małym przebiegiem. Od A5 po RAV4

200 KM i 300 Nm, zapewniając sprint do setki w 7 sekund. Po liftingu w 2019 przemodelowano ofertę. Z katalogu zniknął 1.0 Turbo 105 KM, a jego miejsce zajął 1.2 z doładowaniem – 110-145 KM. Paletę uzupełnił 1.4 Turbo o mocy 145 KM. Wszystkie jednostki wyposażono w bezpośredni wtrysk paliwa. Dla

Skoda Octavia I II i III. Prześwietlamy trzy generacje. Polecane wersje i pułapki

. Postawiono na tani pasek (wymiana kosztuje około 600-900 złotych). Wciąż korzystają z bezpośredniego wtrysku paliwa i doładowania (regeneracja turbosprężarki pochłonie około 1800 złotych). Gama składa się z 1.0 TSI 115 KM, 1.2 TSI 86-110 KM, 1.4 TSI 140-150 KM, 1.5 TSI 110-150 KM KM, 1.8 TSI 180 KM i 2.0 TSI

Czy da się kupić dobry samochód za 100 tysięcy? TOP 3 modeli 2020/2021

. T-cross pięknie się prezentuje z zewnątrz. W środku jest natomiast bardzo przemyślany, a przestrzeń zorganizowana jest tak, że mamy poczucie przestronności. Jeśli chodzi o kwestie techniczne to model można zakupić w czterech wersjach silnikowych z turbodoładowaniem: trzycylindrowe jednostki TSI o

Crossovery nie tylko do miasta. Ciekawe propozycje za 50 tysięcy złotych

wyposażenia. Większość egzemplarzy dysponuje rozbudowanymi multimediami z dotykowym ekranem, komputerem pokładowym, niezłym nagłośnieniem i tempomatem. Wybór jednostek napędowych sprowadza się do benzynowego, trzycylindrowego silnika 1.2 PureTech 75-82 KM w wersji wolnossącej i 110-130 KM w wariancie

Osiem miejskich aut z najgorszymi silnikami i skrzyniami. Omijaj je szerokim łukiem

wytrzymałość oscyluje wokół 100-150 tysięcy kilometrów. Wiele problemów generuje też elektryka i łańcuchy rozrządu często poddające się już pod 50 tysiącach kilometrów. Jeśli trafimy za zadbaną i dobrze serwisowaną sztukę, można zaryzykować. Skoda Fabia II 1.2 TSI Od 2007 do 2014 roku produkowana była druga

Auta do miasta z oszczędnym silnikiem benzynowym. Budżet: 50 tysięcy złotych

szyby, multimedia i podstawowe systemy bezpieczeństwa. Oszczędny i wystarczająco dynamiczny okazuje się doładowany, trzycylindrowy silnik 1.2 PureTech o mocy 110 KM. To wielokrotnie nagradzana jednostka. Cechuje się przeciętną kulturą pracy i niskim zapotrzebowaniem na paliwo. Skoda Fabia III 1.0 TSI

Używana Škoda Octavia II (2004-2013) - historia zatoczyła koło

. Jednostki turbodoładowane również okazały się niewolne od wad. 105-konna 1.2 TSI oraz 122-konna 1.4 TSI borykały się z napinaczem łańcucha rozrządu wytrzymującym ok. 100 tys. km. Miewały również problemy z nadmiernym poborem oleju i awariami wtryskiwaczy. Apetyt na olej (nawet pół litra na 1000 km

fantastyczny 1.2 TSI

własnie w cotygodniowej gazecie kiblowej czytam test octavii ze 105KM 1.2 TSI. 40 tys km w 6 msc czyli głownie w trasach. I podsumowanie - srednie zuzycie paliwa to ok 8/100, 3176 l na 40000 km. I dopisek ze to nieźle . No to ja jeżdżąc podobnie, pojazdem ważącym ze 500 kg wiecej, z napedem 4

1.2 TSI EA211 opinie

Coraz bliżej do zmiany samochodu, zacząłem przeglądać rynek i aktualnie biorę pod uwagę kilka modeli. Oile w przypadku Fiata i Kia/Hyundai o silnikach znam opinie o tyle biorę jeszcze pod uwagę Skode Octavie/Seat Leon w których są silniki najczęściej 1.2 TSI 110KM. Z tego co się doczytałem to już

Skoda Octavia 1.2 TSI

moto.pl/MotoPL/1,88389,7490373,Nowe_serce_pod_maska_Octavii.html 175 Nm - w zakresie 1550-4100 obr./min. Wystarczy to

1.2 TSI - trwałość łańcucha

Witam, Ile wytrzymuja rozrzady w tym silniku ? Warto to kupic (nowy samochod) + gwarancja vw safe na 5 lat ? Jezdze ok 10 tys km rocznie. Fajnie by bylo pojezdzic z 10 lat bez nadmiernych kosztow, tylko nie wiem czy to sie uda przy tym silniczku ?

seat ibiza 1.2 tsi

Czy ktos ma, czy ktos uzywa? Czy ktos zadowolony jest? Czy pasuje na auto rodzinne? Podoba mi sie, potrzebuje niedrogiego (rowniez w utrzymaniu) auta rodzinnego, ale mam nieodparte wrazenie, ze wyglada troche jak dla mlodego czlowieka, ktory jedzie na szpan a ja stateczna juz jestem. Ale wyglad

Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Zainteresowanych "wnętrznościami" silnika 1.2 TSI polecam gorąco lekturę => blogsilnika.blogspot.com/2009/05/dwa-zawory-na-cylinder-w-12-tsi.html

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Witam wszystkich Jestem na kupnie auta 1.2 Tsi Octawia najnowsza - Warto się w to pakować czy odpiścić. ? Mam obawy co do silnika 1.2 na psaku juz nie na łańcuchu. Pozdrawiam

Re: fantastyczny 1.2 TSI

ok_vip napisał: > Z tym 1.4 TSI to też jest ciekawa kwestia, bo wygląda właściwie tak samo jak z > tym moim 1.2 TSI. Czyli początkowe serie wadliwe, potem coraz lepiej. (...)Jeśli w przypadku 1.4 TSI producent (czy właściwie > ASO) brało na siebie takie naprawy jak te w moim 1.2

Re: fantastyczny 1.2 TSI

mam benzynę 3.6 litra o mocy 283 KM średnie spalanie około 10 l/100 km 1.2 TSi i 8 l/100 km... hmmmm.... -- ......kiedyś coś tu napiszę.......

Re: fantastyczny 1.2 TSI

1.2 TSI punktuje jedynie w kategorii fantastyczny bubel. -- Zespół zwalczania Radia Maryja w służbie Bogu, Ojczyźnie i Narodowi Polskiemu.

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Widocznie 1.2TSI to motor odrzutowy. -- Zespół zwalczania Radia Maryja w służbie Bogu, Ojczyźnie i Narodowi Polskiemu.

Re: fantastyczny 1.2 TSI

trypel napisał: > własnie w cotygodniowej gazecie kiblowej czytam test octavii ze 105KM 1.2 TSI. > 40 tys km w 6 msc czyli głownie w trasach. I podsumowanie - srednie zuzycie pa > liwa to ok 8/100, 3176 l na 40000 km. > I dopisek ze to nieźle . Dziennikarze po dorwaniu

Re: fantastyczny 1.2 TSI

się tarcze. Nasze flotowe TSI wszystkie maja ponad 100 000 km bez żadnej awarii (4 x 1,2 TSI Fabia, 4 x 1,4 TSI Octawia, 1 x 1,8 TSI Superb) i są przewidziane na 250 000 km. Później do sprzedaży, a Skoda sprzedaje się w ciągu 1-2 tygodni i najczęściej kupuje ja ktoś z firmy dla siebie lub żony

Re: fantastyczny 1.2 TSI

ja mam leona z silnikiem 1.2 TSI z 2010 roku, poczatek fajny. Niskie spalanie, dosyc tanie przeglady. A tu przy 30000 tys. zaczeło sie cos kiepscic przy turbinie. Serwis wgrywał sterowniki, cudował. Skończyło sie na wymianie turbiny po około miesięcznym szarpaniu z serwisem. Nie obyło się bez

Re: fantastyczny 1.2 TSI

od trzech lat użytkuję 1.2 TSI, max spalanie miejskie przy niskich temp i krótkich odcinkach to 7.5 litra - oleju poza wymianami nie dolewałem bo nie było takiej potrzeby na autostradzie przepisowa jazda to około 7l co do wyników testu to zupełnie mnie nie dziwią, bo pewnie tam się spalaniem

Re: fantastyczny 1.2 TSI

. Tym bardziej ze silniki tsi potrafina spalic malo a innym razem duzo. Zbyt wiele skladowych na to wpływa. Na pewno polaczenie tego 1,2 do octavi jest malo logiczne ale do takiego polo czemu nie

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Mój fantastyczny 1.2 TSI wylądował wczoraj na lawecie. Powód: Nagła utrata mocy, szarpanie silnikiem (drgania), zapalenie kontrolek silnika, EPC, ESP. Do 3 biegu samochód jakoś ciągnął, potem - właściwie w ogóle. Czyli wszedł w tryb awaryjny. Samochód zachowywał się, jakby palił na 3 gary

Re: fantastyczny 1.2 TSI

bo wypożyczalnia nie daje dowodów rejestracyjnych (w Polsce jest TSI 105 km bo 85 km ma wolnossący 1,4) ale w innych krajach są wersje TSI 85 km. Moim zdaniem miał 85 km ale dzięki turbo wyprzedzałem Fiaty 500 i Corsy z innych wypożyczalni, które powyżej 1500 mnpm dostawały zadyszki - to było

Re: fantastyczny 1.2 TSI

kieszeni za kilka tysięcy - ostatni VW w tej rodzinie. Niech się bujają leszcze, postoję. O awariach w 1.4 TSI z litości nie przypomnę.

Re: fantastyczny 1.2 TSI

nimi delikatnie, przy ostrym deptaniu na gaz biorą więcej niż niejeden wolnossący. Reasumując, też uważam , że średnia 8 litrów to dużo jak na silniczek 1.2, ale myślę też że przy normalnej eksploatacji można spokojnie osiągnąć wynik dużo lepszy. Szkoda, że test nie był na dystansie 100 tyś., bo 40 to

Re: fantastyczny 1.2 TSI

motoryzacji, miał na podnośniku Golfa (III lub IV nie rozróżniam ich), na drugim Polo 6N i wyjaśnił mi to tak: "w Golfach sprzęgło wytrzymuje 100 tys. km, w Polo ten sam silnik, to samo sprzęgło, ta sama skrzynia biegów a sprzęgła się nie zużywają, bo lżejsza buda". 1,2 TSI będzie fajny w lekkim Polo, ale w

Re: fantastyczny 1.2 TSI

paliwa pod górę wg komputera 12 l/100 km, w drodze powrotnej 4 l/100 km. Średnie z okresu wypożyczenia wg komputera ok. 6 l/100 km - przejechałem ok 700 km. Koszt paliwa na Wyspach Kanaryjskich 1,05-1,15 EUR (ok. 4,40 PLN) Papierosy (ja nie palę) 1,5 EUR (7 PLN).

Re: fantastyczny 1.2 TSI

jak z tym moim 1.2 TSI. Czyli początkowe serie wadliwe, potem coraz lepiej. Jako, że w moim egzemplarzu VW wziął na siebie wszystkie naprawy (nie tylko te związane bezpośrednio z akcją naprawczą), to nie ma się do czego przyczepić, a aktualnie silnik jest sprawny i już. Jeśli w przypadku 1.4 TSI

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Testy - testami. Rzeczywistość - rzeczywistością. 3 rok "katuję" dostawczego VW caddy z 1.2 TSI (wersia 104KM). Co prawda już o tym wspominałem, ale wspomnę raz jeszcze - mimo dostawczego charakteru samochodu - silnik wybrałem w pełni świadomie. Po pierwsze z racji tego, że wydawał mi się on

Re: fantastyczny 1.2 TSI

była o dynamicznej regulacji świateł ksenonowych w golfie 7. Ją jeździłem golfem 6 z tym silnikiem 1,2 tsi W tym golfie można było odczytać trzy wartości zużycia paliwa, 1- OD TANKOWANIA 2 - OD STARTU 3 - Tzw długoterminową czyli średnie zużycie przez przez ostatnie 10 000 km kiedy oddawałem

Seat Ibiza 1.2 TSI DSG wrazenia :-)

robotyzowane. Silnik 1.2 TSI jest cichy i przy tym bardzo dynamiczny, ma b.fajne przyspieszenie jak na auto tej klasy, wszystkie dodatkowe 'wygody' dzialaja bez zarzuty. Maz jest zachwycony, sam by chcial sobie taki sprawic. Jak macie jakies zapytania odnosnie tego modelu, to prosze pytac!

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Czynnik ludzki na pewno ma na to wpływ, ale myślę, że chyba najbardziej chodzi o konkretny egzemplarz silnika. W 1.2 tsi mam rozeznanie, bo takowego posiadam, natomiast jeśli o 1.4 tsi chodzi, to ma go tylko jeden mój znajomy w golfie VI. Kupił używkę o niewielkim przebiegu (coś koło 60kkm), do tej

Re: fantastyczny 1.2 TSI

tutaj taka mała dygresja. W testówkach nic nie skrzypiało, w moim skrzypi lewy nawiew. Obym nie wpadł w paranoję macania do przy kazdej możliwej okazji ;) Trzeba też wspomnieć o wyciszeniu wnętrza. W poprzednim caddym był wyjątkowo cichy silnik 1.2 tsi. Na jałowych obrotach nie byłem wielokrotnie

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Ok.vip Fajne wpisy. Co prawda mam inne zdanie i o VW i o 2TDI, ale i tak czytam Twoje posty z przyjemnością :-) Pozdrawiam serdecznie Jeep -- YCDSOYA

Re: fantastyczny 1.2 TSI

, silnik 1.6 8v bezkolizyjny, wnętrze Recaro, gaz sekwencyjny - to jest dla mnie synonim auta bezawaryjnego. Stare - panie, wół roboczy, mam tanio pokonać codziennie te 120km. I kryteria spełnia w 100%. Do tego ma sprawny ABS ;)

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Bardzo dziękuję:) Aż mi się miło zrobiło. Ja to chyba jakiegoś bloga moto założę, bo mogę pisać i pisać nawet o najprostszych sprawach :) -- GWARantowane świeże wiadomości.

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Sa tacy "kierowcy", ktorzy zarzna kazdy samochod. Albo robia to w pelni swiadomie albo sa takimi powolniakami, ze nie wiedza o tym, co czynia.

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Ło w mordę. Mój znajomy jeździ taką samą. Też z gazem. Wiek auta też coś około tego. Tylko dystans do pracy się nie zgadza, ale może przesadzasz. No, zapytam szczerze - auto w kolorze bordowym (pi razy drzwi - coś między brązowym a czerwonym:) ). No... Rafał? :)) No, a jesli jednak nie Rafał, to pe

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Nie interesuj mnie co masz. I po co. VW to kupa z przewaga kupy od dawna i żadne ochy i achy tego nie zmienią

TSI 1,2 czy stary silnik 1,6 w Golfie 6?

Z uwagi na uwarunkowania cenowe musze szybko wybrac jedna z wersji Golfa 6: ze starym silnikiem 1,6 (juz nie produkowanym ponoc) czy tez z majacym pojawic sie w produkcji w pazdierniku TSI 1,2. Obywda maja moc 105 KM. Wiem, ze tego TSI jeszcze nie ma ale jakie macie zdanie nt innych silnikow

Re: fantastyczny 1.2 TSI

A czy kiedys te wskazania superkomputera weryfikowałeś? Czy komp pokazuje mało, samopoczucie jest dobre i wystarczy?

Re: fantastyczny 1.2 TSI

PS. Przez w/w 100 000km ani razu nie musiałem dolewać oleju. Nie mówię, że silnik go "nie brał" - ale jednak zawsze poziom oleju był w normie. Tak po przeglądzie, jak i chwilkę przed nim. -- GWARantowane świeże wiadomości.

Re: fantastyczny 1.2 TSI

> Testy rządzą się innymi prawami niż codzienna eksploatacja. Dokładnie tak. Przy takim zuzyciu paliwa, oleju i okładzin mozna wywnioskowac ze wskazowka obrotomierza kumplowała sie z czerwoneym polem baaardzo czesto. Tym bardziej ze taki motorek do takiego samochodu to raczej nienajszczesliws

Re: fantastyczny 1.2 TSI

trasie i nie musiales hamowac... moze jakims cudem tyle wytrzymaja... Bo do tej pory Ci co robili jak dla mnie rekordowe przebiegi czyli ok 100-120tys na klockach to byli jednak Ci co klocki oszczedzali... Sam w dotychczasowych autach klocki zawsze wymienialem min 1 raz na 100tys (najmniej 60

Re: fantastyczny 1.2 TSI

> Średnie z okresu wypożyczenia wg komputera ok. 6 l/100 km > - przejechałem ok 700 km. Ale Polo jest jednak o rozmiar mniejsze od Octavii, więc jasne, że ta druga spali więcej. Nie wiem, czy akurat o te 2 litry więcej, ale więcej.

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

Ty się myslisz.... Seat Leon 1,2 TSI z 2014 roku już miał PASEK !!

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

Mógłbyś nieco rozwinąć kwestię "starego" 1.2 TSI ? Użytkuję takowego - 1.2 TSI, 105KM. Aktualny przebieg - 100kkm. Auto nie oszczędzane (powiedzmy, że służbowe). W kwestii awarii które kojarzę - dotyczyło go 2 akcje serwisowe. Jedna miała związek z turbosprężarką (jakaś uszczelka?), druga

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Ja tam nie wiem jakie masz doświadczenia z VW, ale te moje jednak trzymają się całkiem całkiem, a użytkowane są naprawdę mocno jak na auta tego typu. Myślisz, że dlaczego kupiłem znowu takie samo auto? Bo poprzednik się sprawdził. Za to celowo nie kupiłem opla, mimo, że też jednego (aktualnie już 4

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Masz Jeepie wiele racji. Minęły czasy gdy nie było dnia gdy na zegarze nie zobaczyłem dwójki z przodu, ale też tam gdzie można to jest ogień co dla 1,9TDI 105 km brzmi jak żart. Ok 100 000 km przejechałem z prędkościami rzędu 180-220 km/h. Regularnie jeździłem do Strasburga, Dortmundu, Paryża i

Re: fantastyczny 1.2 TSI

był w Niemczech ale tez w Szwecji, po Polsce, Włochy itd zeby natrzaskac 40 tys w 6 msc to non stop ktos w redakcji musiał go męczyć na urlopie :) i jeszcze: po przejechaniu 10071 dolewka 1,5 l oleju 13449 kolejne 0,5 l 16685 kolejny litr 38802 kolejny litr. 4 l na 40 tys km. Masakra

Re: fantastyczny 1.2 TSI

> No to ja jeżdżąc podobnie Podobnie, czyli testując wypożyczony samochód na paliwie, za które płaci ktoś inny, czy jeżdżąc własnym samochodem na własnym paliwie? Średnio 8 litrów w silniku benzynowym to normalne zużycie, tak jak 6.5-7 litrów w dieslu.

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Co to za czasy, że były, wieloletni admin tego forum jest oskarżany o reklamę. No naprawdę, ciężko dzisiaj wysmarować w internecie opinię która wskazuje, że jest się zadowolonym z produktu. Tym bardziej, że wypisałem nie tylko zalety, ale i wady. Aż się zastanawiam jak powinna wyglądać opinia zado

Re: fantastyczny 1.2 TSI

tomi278 napisał: > > Szkoda, że test nie był na dystansie 100 tyś., bo 40 to każde nowe auto wytrzym > a bez mniejszych lub większych problemów. bo po 100 tyś takiej jazdy to mu tłoki bokiem wyjdą i nie bedzie ani co ani gdzie dolewać,he he. g..... nie silnik .

Re: fantastyczny 1.2 TSI

ok_vip napisał: > coraz częściej dochodzę do wn > iosku, że aktualnie nie ma już bezawaryjnych samochodów. I to nawet w okresie g > warancji... Smutne, lecz prawdziwe. Są jednak te, które psują się mniej, jeśli chodzi o ciebie, to trudno mówić o gwarancji, nazwijmy rzecz poi i

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Odpowiem - częściowo - sam sobie. Samochód jest już po naprawie. Tak, jak wspominałem powyżej - awaria nastąpiła w niedzielę. Czas reakcji, pomiędzy moim pierwszym telefonem do assistance, a otrzymaniem auta zastępczego (wg próśb - kombi) - to zaledwie 105 minut. Problem dotyczył wyżej w

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Ja ktoś zrobił 30mln kilometrów (30000tys.) to nie dziwię się,że turbina padła.W/g mnie w zasadzie cały samochód powinien się rozpaść. -- Beer will change the world! I don't know how,but it will:) Life is too short to drive boring cars

Re: fantastyczny 1.2 TSI

To raczej zasługa tego, że jeżdżę głownie w trasach i staram się przewidywać sytuację. Przy przeglądzie 120 000 km ASO chciało wymienić, ale O II ma czujniki klocków więc zaczekam aż zapali się lampka lub jak dojadę wymienię komplet przy przeglądzie 180k. Przeglądy robię co 30k, po 15 k dolewam 0,

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

w Golfie i Octavii III montowane są obecnie rozwojowe wersje 1.2 TSI CJZA (85KM) i CJZB (105KM) z szesnastozaworową głowicą (wcześniej było osiem zaworów) i paskiem zamiast łańcucha, jeśli chcesz kupić takie auto to problemów z rozrządem mieć nie będziesz stare TSI 1.2 TSI do kupienia jeszcze w

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Okazało się, że to wada jednego z przewodów zasilających właśnie. Tylko tym razem nic go nie przegryzło - a po prostu jakaś wada wewnętrzna. Serwis autoryzowany uczciwy - Serwisant na samym początku przyznał, że dwie poprzednie awarie o identycznych skutkach były u mnie związane z przegryzieni

Re: fantastyczny 1.2 TSI

miałem to samo jak kuniacz przegryzł przewody, uszkodzenia prawie nie było widać, więc łatwo je przeoczyć, po sprawie kupiłem osłonę na przewody, bo mój silnik jej nie miał napisz jak się dowiesz o co chodziło

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Hallo poohdell Wiesz ją należę do tzw kierowców starej daty i dlatego nie dowierzam zbytnio tej nowoczesnej technice, Dlatego staram się na początku eksploatacji nowego samochodu zapoznać z działaniem tych nowinek tech. Weszło mi juz w krew zawsze przy tankowniu używać tzw przelicznika spala

Re: fantastyczny 1.2 TSI

tata miał kiedyś octavię jedynkę TDI i tak samo było z hamulcami. pierwsze 150tys km było bezobsługowo, potem niewiele gorzej. drugiego tak bezawaryjnego auta w rodzinie już nie było.

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Jak ktoś jeździ jak wariat to tyle mu spali. Przy spokojnej normalnej (nie, nie dziadkowej) jeździe Octavia z tym silnikiem jest bardzo oszczędna. Aż sam byłem zdziwiony. Mam identyczny model w rodzinie i, mając z tyłu głowy wielkość silnika i rodzinny charakter auta), naprawdę nie ma się co czepiać

Re: fantastyczny 1.2 TSI

> Ktoś za ten test zapłacił, dał samochód do testów, więc trzeba mu > wystawić laurkę. Choćby spalił i 15, komentarz dziennikarza musi > być pozytywny. Akurat w czasopiśmie, o którym mowa, testy zwykle nie sprawiają wrażenia laurek.

Re: fantastyczny 1.2 TSI

> Teren górzysty z dużymi różnicami poziomów W górach, wbrew pozorom, da się jeździć całkiem oszczędnie. Ba, mimo, że to potrafię, to sam z trudem mogłem uwierzyć, jakie wyniki spalania notowałem jeżdżąc np. załadowanym po dach autem po górach Krymu.

Re: fantastyczny 1.2 TSI

To prawda. Sam znam dwójkę takich co nie widzą problemu w jeździe po mieście na piątce przy obrotach rzędu 1100-1200 rpm :) I faktycznie, chyba nie wiedzą co czynią. -- GWARantowane świeże wiadomości.

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Rzucam wszystko i lecę po klekota, trzymajcie mnie ;) Fajna reklama VW, ja jej jednak nie łykam. A VW z dawną trwałością z lat 90-tych ma wspólnego tyle co Macierewicz z prawda o Smoleńsku - niewiele.

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Moja Octavia ma przejechane obecnie 172 000 km i nie miała wymienianych kloców --------------- jeździsz jak emeryt niestety jeep -- YCDSOYA

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI

Fiat j.w. Nowy Passat też będzie z 1.2 TSI w podstawowej wersji. BMW zapowiada przyszłą Trójkę z 3-cylindrowym silnikiem 1.5 litra. Podobno kleci go na spółkę z Mercedesem (!). O osiągi jestem spokojny, ale nie wiem czy kultura pracy tych 2-, 3- cylindrowych popierdówek będzie znośna. Bez

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

witam kolego też mam problem z hałasem łańcucha ale tylko podczas rozruchu w polo 1,2 TSI rok prod 2011 ale nie mogę nigdzie doszukać się kiedy była akcja serwisowa na łańcuch jeśli mógłbyś mi coś podpowiedzieć email wlody1@op.pl

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

cool_piwo napisał: > Posługujesz się tutaj nazwami kodowymi różnych silników (wnioskuję więc, że moc > no siedzisz w temacie) - mógłbyś wypowiedzieć się nieco więcej o faktycznej awa > ryjności "pierwotnych" silników 1.2 TSI, tj. tych z łańcuchem rozrządu właśnie? Rozwijając

Re: 1.2 TSI EA211 opinie

1,2 TSI to nie jest zła konstrukcja, ale do ca,, 200 tys km nie powinno byc problemów. Potem niestety juz się pojawiają. lepszym rozwiazaniem wg oczywiscie mojej wiedzy-byłby silnik francusko-niemiecki 1,3 TCe . Trwalszy i mniejsze zuzycie paliwa.. np Megane z tym silnikiem to dynamiczne

Re: 1.2 TSI EA211 opinie

W Sportsvanie miałem, a w zasadzie dalej mam, bo syn jeździ 1,4 tsi a w polo mieliśmy 1,2 tsi właśnie 110 KM oba silniki to już EA211. Rocznikowo to są samochody z 2016 kupione jako nowe. Sportsvan obecnie już prawie 100 tys. przebiegu a polo ok. 80 tys. i od roku jeździ u koleżanki z pracy. Oba

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

"coś mi się zdaje, że z tym rozrządem też trochę ściemnia, rozrząd w TSI zanim padnie daje charakterystyczne objawy i czas na reakcję,' VW są wspaniałe. Dają znaki. Ach ta niemiecka technologia.

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

wlody11 napisał(a): > witam kolego też mam problem z hałasem łańcucha ale tylko podczas rozruchu w po > lo 1,2 TSI rok prod 2011 ale nie mogę nigdzie doszukać się kiedy była akcja ser > wisowa na łańcuch jeśli mógłbyś mi coś podpowiedzieć email wlody1@op.pl była cały czas, w

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

silnik kaszanka, po 80 tyś, przeskoczył łąńcuch. Czyli problem napinacza. Przy 30 tyś. padła turbina . To wszystko w Leonie 1.2 TSI ,a jak kupowałem to zachwalali... że to świetny silnik. Turbinę po przebojach wymienili na gwarancji. Silnik niestety padł po gwarancji, prubowałem interweniować u

Re: seat ibiza 1.2 tsi

bardzo dobre. Generalnie w porównaniu do zwykłych silników 1.6 auto spala ok 1.5l mniej w mieście i około 1l mniej w trasie przy prędkościach do 100km/h, na autostradzie przy 160-170km/h różnice maleją i spalanie jest takie jak w zwykłym 1.6. Silnik 1.2 TSI/TFSI daje jednak dużą przyjemność z jazdy

Re: 1.2 TSI EA211 opinie

> dnosnie trwalosci danego silnika, Być może racja, ale wydaje mi się, że sposób użytkowania, sposób dbania o samochód od nowości przekłada się bezpośrednio na jego trwałość przy większych przebiegach. Teraz też wzieliśmy 1,5 tsi evo2 od VW właśnie ze wzgledu na te dobre opinie a skreśliliśmy

Re: seat ibiza 1.2 tsi

Mam VW caddy 1.2 tsi w wersji 105KM. Auto ma aktualnie około 65 000km przebiegu. I faktycznie miało kiedyś problem z głośno pracującym łańcuchem rozrządu - wszystko zostało naprawione podczas akcji serwisowych. Poza tym jestem "wniebowzięty" tym silnikiem. Ja jeżdżę bardzo dynamicznie i

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

O ile wiem, to lancuch przy starcie dzwoni, bo nie jest napiety. Dopiero po chwili, gdy hydraulicznym napinacz ma cisnienie, wtedy lancuch jest napiety i nie dzwoni. Ale problemy z lancuchami w TSI to pestka w porownaniu do lancucha w silnikach BMW N47. Tam lancuch jest od strony skrzyni biegow

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

Mój dobry znajomy ma VW Sirocco 1.4TSI 160KM i moja szczera opinia jeździłem, dynamiczne małe zgrabne auto, ale ja osobiście bym go sobie nie kupił, stosunek ceny do tego co otrzymujemy mnie nie przekonuje. Natomiast wszystko jest kwestią gustu. Jedni wybieraja takie auta inni inne, ich wybór. Mnie

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

W sumie można upewnić się po kodzie silnika, VIN itp. co jest tam zamontowane. Z łańcuchem to był w 1.4 problem, ale ze 2 lata temu wymienili na pasek. Sądzę, że jakby w 1.2 było to samo to też by wymieniali.

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

analny_wybawca napisał: > Turbo padło po 30k? Było źle użytkowane. Turbo z wadą fabryczną nie przejechało > by 30 tys, w seryjnym niewysilonym aucie sprężarka sama z siebie nie pada coś mi się zdaje, że z tym rozrządem też trochę ściemnia, rozrząd w TSI zanim padnie daje

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

jadę wymienić olej proszę o podłączenie p [od komputer choć nic się nie świeci, aby sprawdzić wszystkie parametry, że robię min 30tyś km rocznie to takie przeglądy mam co najmarniej 2 w roku. Na szczeście nie mam TSI tylko Hondę Acord 2011 2.0 V-tec z LPG kupiona nowa, obecnie 123tyś km olej na

Re: seat ibiza 1.2 tsi

Jest coś takiego, jak A3 z 1,2? Na stronie widziałem najmniejszy 1,4.

Re: seat ibiza 1.2 tsi

1.2 TFSI jest dostępny w A3 chyba od 2-3 lat. W nowym modelu wszedł do sprzedaży kilka miesięcy po debiutanckim 1.4 Nowy cennik Audi zawiera już silnik 1.2 TFSI

Re: 1.2 TSI EA211 opinie

Brałem pod uwagę 1.3 TCe ale są z tym silnikiem są inne problemy, są już przypadku remontu tych silników i brak jest do nich części. Jest to nieco przekombinowana jednostka napędowa. Jeździłem Megane z tym silnikiem i wrażenia z jazdy całkiem pozytywne ale właśnie ten serwis.

Re: 1.2 TSI EA211 opinie

w belgii przy kazdej kontroli technicznej spisuja przebiegi, przy sprzedazy jest wymagany dokument sporzadzany specjalnie w tym celu. kosztuje coprawda 25-30 euro, ale przynajmniej wiadomo ze samochod jest (w miare mozliwosci) OK i jest rowniez przebieg.i to juz prawie od 12 lat tak funkcjonuje

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

fajnie jeździ. Naprawdę sympatyczny silnik. A jakieś tam inne problemy - to np. 2 x przegryziony przez jakieś zwierzę kabel. Ciężko winić tutaj VW, choć przyznać muszę, że samochód stoi pod blokiem i inni sąsiedzi nie mieli takiego problemu. Widać moje kable są smaczniejsze. Przykładowo posiadam

Re: 1.2 TSI EA211 opinie

A ja kupilem dzis almere 2006 rocznikowo , 2007 rejestracja , jeden wlasciciel , dziadzia na oko kolo 70tki , servisowana co rok , 1000 euro , przeglad na rok , troche smierdzi plesnia i jakas taka zastana i skrzypiaca ale sie rozkreca , 200k na blacie , pali na widok kluczyka , silniczek swiergocz

Re: 1.2 TSI EA211 opinie

bigzaganiaczzz napisał(a): > Teraz Stellantis daje 10-lat gwarancji na te silniki do 175 tys. no ale już prz > epadło. > Serwisuj to w aso 10 lat zeby ci wymienili pasek , no chyba zbyt slaby interez > zeby sie z tym padlem babrac Jakie 10 lat? jak zwykle pewnie po 6 by

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

> ku ? Nie wiem ile wytrzymują...ale lepiej kup zadbaną sprawdzoną technologię np. 1.9 TDI albo jakiś niewysilony silnik np. 1.4 16V - będzie taniej w zakupie i pewniej bo te silniki są dłuzej na rynku, są bezproblemowe i bardziej popularne. -- Tak. To prawda że moje poglądy są oryginalne

1.2 tsi

1.2 tsi

Silniki najczęściej spotykane w samochodach. Silniki samochodowe można podzielić między innymi pod kątem paliwa. Inne rozróżnienie obejmuje modele tłokowe, rotacyjne oraz z zapłonem samoczynnym. Najczęściej w samochodach spotykamy się z silnikami spalinowymi. Warto nadmienić, że podział silników może również dotyczyć lokalizacji cylindrów czy specyfiki występującego chłodzenia.

Atuty mniejszych silników. Wielu kierowców uważa, że mniejsze silniki są korzystniejszym wyborem ze względu na możliwość bardziej ekonomicznej jazdy. W rzeczywistości jednak wiele zależy od rodzaju samochodu, którego wielkość powinna być dopasowana do specyfiki silnika. Mimo to wielu użytkowników pojazdów osobowych podkreśla, że mniejsze silniki są lepszym rozwiązaniem pod kątem poruszania się po mieście.

1.2 TSI - specyfika. Jednym z mniejszych silników występujących w samochodach osobowych jest 1.2 TSI. Jest on montowany nawet w większych samochodach, czego przykładem jest Skoda Octavia. Według najnowszych testów, omawiany silnik doskonale sprawdza się nawet w przypadku pokonywania nieco większych odległości.