1.2 tsi ceny napraw
TSI Volkswagena da się lubić. Dobre i trwałe wersje benzynowych silników z doładowaniem
W latach 90. silniki z logo VW uchodziły za nowoczesne, dopracowane, a niektóre też oszczędne. Wielokrotnie słyszeliśmy o przebiegach przekraczających pół miliona kilometrów. Klucz tkwił w regularnej zmianie oleju i filtrów. Problemy pojawiły się ponad dekadę później, gdy do większości modeli zaczęły trafiać TSI. Ich początki nie możemy określić jako skomplikowaną relację użytkownika z serwisem. Czy zza tej ciemnej chmury wreszcie wyszło słońce?
Używana Škoda Octavia III (2013-2020) - rodzinny kompakt z aspiracjami
Bliskie pokrewieństwo z Volkswagenem Golfem (m.in. ta sama płyta podłogowa MQB), dopracowane przez inżynierów VAG-a silniki benzynowe TSI i wysokoprężne TDI, budzące podziw walory transportowe auta (zwłaszcza duże bagażniki) oraz dobry stosunek ceny do jakości pozwalający z powodzeniem konkurować na rynku z rywalami "znamienitszych" marek. Brzmi znajomo? Bez wątpienia - to sprawdzony przez Škodę już w przypadku poprzednich generacji Octavii przepis na bestsellerowy model auta kompaktowego. Sprawdziliśmy, jaka są opinie użytkowników na temat używanej Škody Octavii III.
Siedem aut z Niemiec, które doprowadzą twój portfel do ruiny. A zwykle to pewniaki
W nawet najbardziej chwalonych modelach zdarzają się konkretne wersje, których powinniśmy unikać. Wybraliśmy dzisiaj siedem pewniaków z Niemiec, które lepiej omijać szerokim łukiem. A przy ewentualnym zakupie - na pewno sprawdzić auto bardzo dokładnie.

Używane samochody z Niemiec. Te wersje popularnych modeli omijaj szerokim łukiem
kłopotliwe. Na domiar złego, jako opcję zastosowano niedopracowaną i awaryjną, pięciostopniową zautomatyzowaną przekładnię. W wersji 1.6 FSI normalnym zjawiskiem jest osadzanie nagaru na zaworach. Trwałością i kosztami napraw nie grzeszy też 1.2 TDI. BMW 320 SI E90 Z każdym rokiem ceny BMW serii 3 E90 stają

Bierzemy pod lupę VW Golfa generacji V, VI i VII. Ceny, awarie, zalety i wady każdej
prezentują bazowe benzyniaki 1.4 i 1.6 z wielopunktowym wtryskiem paliwa - 80 i 105 KM. Więcej wrażeń za kierownicą i wysoką awaryjność, zwłaszcza warianty z pierwszych trzech lat produkcji, prezentują 1.2 TSI 85-105 KM, 1.4 TSI 122-160 KM, 1.8 TSI 160 KM, 2.0 TFSI 210-271 KM. Wyposażono je w bezpośredni

Używane pewniaki z Niemiec, które wpędzą cię w koszty. 7 pułapek w popularnych autach
przekładnię. W wersji 1.6 FSI normalnym zjawiskiem jest osadzanie nagaru na zaworach. Trwałością i kosztami napraw nie grzeszy też 1.2 TDI. BMW 320 SI E90 Z każdym rokiem ceny BMW serii 3 E90 stają się przystępniejsze. Dotyczy to zwłaszcza na pozór niczym niewyróżniającej się odmiany 320 SI. W kwestii jakości

Używane: Skoda Octavia III vs Mazda 3. Nietypowy pojedynek, oczywisty werdykt
jednostki korzystają z bezpośredniego wtrysku paliwa i doładowania. Do wyboru mamy 1.0 TSI 100 KM, 1.2 TSI 86-110 KM, 1.4 TSI 140-150 KM, 1.5 TSI 150 KM, 1.8 TSI 180 KM oraz 2.0 TSI 220-230 KM. Wszystkie zmagają się ze wciąż wysokim spalaniem oleju silnikowego. Zapewniają jednak dobre osiągi i oszczędnie

Seat Ibiza III i IV generacji. Stylowe mieszczuchy z nutą sport. Na co uważać?
gruntowne czyszczenie tego elementu. Dynamiką i elastycznością zaskakują jednostki doładowane z rodziny TSI. Trapi je jednak szereg poważnych wad technicznych, zwłaszcza w odmianach oferowanych w pierwszych latach produkcji. Do wyboru mamy 1.2 TSI 105 KM, 1.4 TSI 150-180 KM i 1.8 TSI 192 KM. Wyposażono je w
Używana Škoda Yeti (2009-2017) - stwór pełen uroku. Opinie użytkowników
czynią z nich jednak zakup podwyższonego ryzyka. Stosowany w pierwszych latach produkcji modelu 105-konny (zbyt słaby zdaniem części użytkowników) silnik 1.2 TSI z serii EA111 znany jest z problemów, jakie sprawia w nim łańcuchowy napęd rozrządu, których głównym winowajcą jest nietrwały napinacz

Używane SUV-y w wersjach pułapkach. Na liście m.in. Toyota, Audi i Volvo
przemierzania dłuższych tras. Pomagają w tym doładowane silniki, które w momencie debiutu nie sygnalizowały problemów. Pierwsze lata przyniosły jednak wiele rozczarowań. Motory 1.2 i 1.4 TSI wyposażono w nietrwały rozrząd oparty na łańcuchu. W skrajnej sytuacji potrafił się zerwać. 1.8 TSI to natomiast amator

Skoda Octavia I II i III. Prześwietlamy trzy generacje. Polecane wersje i pułapki
. Postawiono na tani pasek (wymiana kosztuje około 600-900 złotych). Wciąż korzystają z bezpośredniego wtrysku paliwa i doładowania (regeneracja turbosprężarki pochłonie około 1800 złotych). Gama składa się z 1.0 TSI 115 KM, 1.2 TSI 86-110 KM, 1.4 TSI 140-150 KM, 1.5 TSI 110-150 KM KM, 1.8 TSI 180 KM i 2.0 TSI

Seat Ibiza IV vs. Chevrolet Aveo II - który wybrać?
serwisowania utrzymamy na niskim poziomie. Jedynie okazjonalnie mogą dopaść nas problemy z zaworem recyrkulacji spalin czy przepustnicą – w każdym z przypadków pomaga gruntowne czyszczenie tego elementu. Znacznie większe ryzyko niesie kupno odmian doładowanych z rodziny TSI/TFSI – 1.2, 1.4 i 1.8

Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj!
we wnętrzu (trzeszczenie) oraz szybko wycierający się lakier wewnętrznego panelu drzwi. Ogólnie Skoda Superb to samochód chwalony ze względu na niską awaryjność. W przypadku napraw nie jest trudno znaleźć na rynku wtórnym zamienniki w dobrej cenie. Pamiętajcie, że większość problemów pierwszego

Kupujemy używane: Skoda Octavia II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
zupełności wystarczą do spokojnej eksploatacji oraz wzorowo współpracują z instalacją gazową. Wybór doładowanych silników TSI/TFSI 1.2, 1.4, 1.8 lub 2.0 - odpowiednio 85-105, 122, 160 i 200-220 KM wiąże się ze sporym ryzykiem. Nietrwałe łańcuchy rozrządu, wadliwe pierścienie tłokowe generujące duże zużycie

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl
benzynowe 2.0 TSI (200 KM) i 2.0 TFSI (200 KM), turbodiesel 1.6 TDI CR (105 KM) 2010 - silnik benzynowy 1.2 TSI (105 KM), turbodiesel 1.6 TDI (105 KM) 2011 - silnik benzynowy 1.8 TSI (152 KM), turbodiesel 2.0 TDI (110 KM) 2013 - premiera Octavii trzeciej generacji Awaryjność

Skoda Fabia II (2007-2013) - opinie Moto.pl
2007 - premiera modelu, wersja hatchback 5d, silniki benzynowe 1.2 (60 lub 70 KM), 1.4 (86 KM) i 1.6 (105 KM), turbodiesle 1.4 TDI PD (70 KM lub 80 KM) oraz 1.9 TDI PD (105 KM) 2008 - wersja kombi 2010 - silnik benzynowy 1.2 TSI (86 lub 105 KM), turbodiesle 1.2 TDI (75 KM) oraz 1.6 TDI (75, 90 lub 105

Chevrolet Cruze vs. Skoda Octavia II - kopciuszek czy bestseller?
. Niestety, tylko wybrane jednostki warte są naszej uwagi. Wśród silników benzynowych bezproblemową eksploatację gwarantują bazowe wolnossące 1.4 i 1.6 MPI - 80 i 102 KM. W zupełności wystarczą do spokojnej eksploatacji oraz wzorowo współpracują z instalacją gazową. Wybór doładowanych silników TSI/TFSI 1.2

Nowy samochód z salonu wcale nie musi kosztować fortuny. Budżetowe kompakty podbijają Polskę
Ceny nowych samochodów na europejskim rynku sięgają powoli absurdalnego poziomu. Widać to zwłaszcza po wciąż bardzo popularnych w Polsce kompaktach. Za wzór segmentu uchodzi oczywiście Volkswagen Golf. Siódemka po niedawnym liftingu kosztuje wyjściowo nad Wisłą 67 990 zł. Dużo. Nawet bardzo, jeżeli

Co oferuje rynek crossoverów segmentu B?
), M5, A5 (ETG) 1.2 PureTech (110 KM), M5 Silniki wysokoprężne: 1.6 e-HDI (92 KM), A6 (ETG) 1.6 BlueHDI (100 KM), M5 Wersje wyposażenia: Start Live Feel Feel Edition Shine Shine Edition Euro NCAP: 2014: 4 gw. (82%, 79%, 80%, 56%) Ceny: 51 900 zł - 82 400 zł Nasze testy: Citroen C4

Co oferuje rynek crossoverów w segmencie C?
Laureate Prestige Euro NCAP: 2011: 3 gw. (74%, 78%, 28%, 29%) Ceny: 39 900 zł - 72 500 zł Naszym zdaniem: Łada Niva (opisana w tym zestawieniu ) to ekstremalnie proste auto. Jeśli wolicie coś bardziej nowoczesnego, ale wciąż prostego w budowie i naprawie, a do tego dzielnego terenowo, Duster
1.2 tsi ceny napraw
Caddy 1.2 TSI - pierwsza poważna awaria.
Daję Wam znać jak wygląda eksploatacja mojego VW caddy z silnikiem 1.2 TSI 105KM. Przy przebiegu około 108 000km (samochód ma nieco ponad 3 lata), podczas "rutynowego przeglądu silnika" - zauważyłem, że silnik lekko poci się od strony uszczelki silnika (od strony grilla). Po dalszych
Re: Caddy 1.2 TSI - pierwsza poważna awaria.
ok_vip napisał: > Daję Wam znać jak wygląda eksploatacja mojego VW caddy z silnikiem 1.2 TSI 105K > M. Przy przebiegu około 108 000km (samochód ma nieco ponad 3 lata), podczas "rutyn > owego przeglądu silnika" - zauważyłem, że silnik lekko poci się od strony uszcz > elki
Jaki wybrać silnik. TSI czy TDI?
Zastanawiam się nad kupnem nowego Tiguana. Na pewno interesują mnie dwa silniki: 2,0 TDI 140KM oraz 1,4 TSI 150 KM. Napęd na przednią oś (nie będę tym jeździł w terenie, a mam pewne powody wiążące się z ładownością i rozmiarem samochodu). Nie ukrywam, że względy ekonomiczne również mnie
Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie opłaca?
, 400 kkm to se można było w Mercedesie W124 robić. No ale, niech będzie. Inflację można zignorować, bo chodzi o postrzeganie cen na dzień dzisiejszy. Cena paliwa - niech dla uproszczenia będzie ta sama. I tak mamy Golfa V 2.0 TDI, 1.4 TSI 120 i 140. Wersja to 3-drzwiowy trendline, czyli najtańszy
Re: Spalanie tsi - film
w idealnym stanie i nie wymaga żadnych napraw.... Niżej masz linka i popatrz sobie na Polo i ucz się tego jak kupić super auto w super cenie
Re: Spalanie tsi - film
znowu pojawia się twój pro > blem z> > nierozumieniem tego co czytasz. > Moje Polo jest w idealnym stanie i nie wymaga żadnych napraw.... > Niżej masz linka i popatrz sobie na Polo i ucz się tego jak kupić super auto w > super cenie :) poprawny link
Re: Mazda 6 2.0 MZR czy Passat 1.8 TSI co wybrać
przejrzyście i skromnie. Za 3500 zł można wykupić tzw. ubezpieczenie gwarancyjne na kolejne 3 lata po upływie 2 lat gwarancji. Zobaczymy, jak to działa w praktyce, ale podobno nie robią problemów z naprawami. No i rzeczywiście - obecnie Passat jest nie do pobicia cenowo. Byłem bardzo pozytywnie
Ceny usług auto. Jedne z chuja drugie z kosmosu.
robocizna i tu i tu. Honda. Autoryzowany serwis wymiana oleju i filtra honda hrv 390 zł. Serwis wyspecjalizowany ale nie autoryzowany - ten sam olej, ten sam pojazd - 195 zł Vw golf 2011 1,4 tsi dsg. Zepsuta skrzynia. Wycena naprawy serwisu - 7600 zł. Serwis skrzyń biegów z Warszawy - 2600
Re: nowka fura
przykładowy 1.4 w VW POLO. Niestety raczej trend ten w najbliższych latach się nie odwróci i jako klienci zostaniemy po prostu wydymani na kosztach napraw.
Re: Turbo-benzyna na krótkie dystanse.
, raz w tygodniu 20km. od ponad dwóch lat ujeżdżam TSI i nie mam żadnych problemów, turbo w silnikach benzynowych jest demonizowane przez dieslowców znających różne przypadki z klekotów, w TSI turbo nie ma żadnej zmiennej geometrii ani dwumas, regeneracja to cena około 1 tys, więc nie jest to żadna
Re: Nowy czy uzywany - inaczej postawiony problem
Jeszcze jedno. Z ciekawości zerknąłem na allegro ile kosztują nowe i używane silniki 1.2 TSI 105KM. Ceny różne, zazwyczaj w przedziale 3000zł - 5500zł. Te droższe - jeśli wierzyć opisom - o prawie zerowym przebiegu. To trochę zmieniło moje myślenie na ten temat. Jeśli silnik rozleci
Re: Golf dlaczego nr 1?
popękały środkowe tłoki to trzy miesiące walczyłem o wymianę silnika / chciano naprawiać/. W tym czasie miałem okazję zetknąć się z wieloma klientami, którzy mieli podobne problemy mimo zakupu nowego auta. Wiem, że w samej tylko ASO w Nadarzynie mieli więcej takich wymian lub poważnych napraw silnika / TSI
Re: Padł rozrząd - opis.
wiele mniej problemowa. > > Wolę raz na 150 tys. km coś naprawić, ale jeździć czymś co sprawia przyjemność > normalnym ludziom, a nie onanistom uwielbiającym ryk silnika. > Pojechałeś z grubej rury. Co za przyjemność z jeżdżenia Skodą ? Żadnej, a do tego nie wiem czy naprawa raz
Re: miejski automatic dla faceta
,6 MPI lub 1,2 TSI), np. polo czy ibiza. Oczywiście mają osiągi wyraźnie gorsze niż cooper i audi, ale o niebo lepsze niż stare clio z jeszcze starszym automatem. Jednak to samochody, które niedawno weszły do produkcji. Za 25 tys. możesz dostać tylko rozbitka. Pozdrawiam v-6
Re: opinie o AUTO PLAZA
passat combi 2010 1.8tsi cena 49900pln przez telefon igła bezwypadkowy wszystko bajka. Na miejscu niestety kubeł zimnej wody, prawa strona lakierowana tylni prawy błotnik w szpachli poza skalą czujnika, lewy tylni błotnik też robiony + jakiś bąbel na lakierze, po pokazaniu tego sprzedawcy odpowiedź " no
Re: Skoda Fabia RS | Długi dystans - 16 tys. km
VW :) i masz 80 tyś zł. Za te pieniądze masz Seata Exeo na promocji z silnikiem 1.8 tsi 160 KM (wcześniej dawali sprawdzone 1.8T 150KM), Mazdę 6 2.0 benz. podstawowa wersja na promocji, Subaru Imprezę 2.0 RA 150 KM beznz., jak kto woli hatchbacki z grupy VW to czekasz i kupujesz Golfa VII
Padł rozrząd - opis.
Wiem, że nieco odgrzewam starego kotleta, ale jednak czuję się w obowiązku napisać o sporej awarii. Niestety, w moim caddym 1.2 TSI (105KM) padł niedawno rozrząd przy przebiegu ~145000km. Silnik jeszcze na łańcuchu rozrządu, z pierwszych miesięcy produkcji. Auto w trasie całkowicie straciło
Re: Volkswagen Passat (2005-2010)
model też nie jest udany. Jeżeli już to albo 1.4 TSI bez kompresora, same turbo (bo te też się sypią i drogie w naprawach) albo wersja spalająca troszkę więcej, ale moim zdaniem najlepsza (jedyna która dożyje realnie ogromnych przebiegów) to 1.8 160 benzyna. To jest zmodyfikowana konstrukcja 1.8 150
Old vs New - kolejna runda 2
Aż do gry wkroczył Volkswagen. W 2005 r. zaskoczył wszystkich silnikiem 1,4-litrowym wzmocnionym turbosprężarką i kompresorem do 170 KM. Ten debiutujący w Golfie V silnik 1.4 TSI, który z powodzeniem zastąpił większy, bo aż 2,3-litrowy, zyskał tytuł Silnika Roku i mnóstwo naśladowców: od
Re: Ale o co właściwie chodzi?
Owszem nie zero / 1 i dlaetgo nie znajdziesz postu gdzie ktos sie czepia silnika 1.4 czy 1.6... Wszystko w granicach rozsadku... 3 cylindry, 1.0 i prawie 150 KM do Mondeo nie brzmia rozsadnie, co wiecej naiwnoscia jest myslec, ze to wszystko z troski o nas.... (nie mowie, ze tak myslisz
Kłopoty ze Skodą (część I)
silnikiem TSI mają problem. Ponoć silnik, jako „demon mocy” jest „za silny” do pozostałych podzespołów samochodu. Ale to tylko wyrażona prywatnie opinia. Stwierdza, że wystąpi do producenta Skody z pismem o obniżenie cen części. Zmniejsza także nieco kwotę za naprawę (do 1 tys. zł
Re: Walka z drożyzną, czyli jak jeździć oszczędni
jak i jego przebieg będą nadal na właściwym miejscu albo ktoś w rodzinie zakupi go za niską cenę jako "dojazdówkę" więc z mojej rodziny "okazja" nie wyjedzie. Odnośnie downsizingu - oczywiście masz rację, wysilone małe silniki padną wcześniej ale pomijając te VW 1.4 TSI o mocach 150-160KM rozsądny
Re: Karta ratownicza pojazdu
samochodach to slepa uliczka i stopniowo, podatkami, bede sklaniac obywateli do o wiele bardziej ekologicznych benzyniakow. > ochodow wtryskow bezposrednich. Spytaj sie uzytkownika silnika tsi czy wolal by > jezdzic stara benzyna. Moje dwa samochody maja po 2 zawory na cylinder i tez daja rade
- OdpoWiemy
- Gry za darmo
- gry karciane
- gry wyścigi
- Tematy Logo24
- Tematy wnętrzarskie
- Tematy ogrodnicze
- Tematy motocyklowe
- Ładny Dom - tematy
- jak założyć bloga
- jak wypromować bloga
- blogi parentingowe
- Tabliczka Mnożenia
- Ładny dom
- Mandat za omijanie szlabanu
- Motocykle
- Wypadek A1
- Praca Kierowca kat. B
- Praca BB
- jazda pod wpływem marihuany
- brzydki zapach w samochodzie
- Forum Legionowo
- Forum Wałbrzych
- Forum Falenica
- Forum Grudziądz
- Wiadomości
- Praca w domu
- Praca Anglia
- Projekt Praca
- Praca Holandia
- Bajki dla dzieci
- mandat za jazdę po chodniku
- atlas ćwiczeń
- pierś z kurczaka
- Życzenia
- Życzenia imieninowe
- Życzenia urodzinowe
- Jak narysować kota?
- Zaproszenia na urodziny
- Holandia informacja
- Holandia pogoda
- Holandia dojazd
- Holandia hotele
- Holandia atrakcje
- Nowe zasady leasingu
- Neapol informacje
- Neapol pogoda
- Neapol atrakcje
- Turbodoładowane jednostki
- Niespotykane znaki
- DK1
- Czy można jechać poboczem?
- rodzaje napędów
- Karta parkingow
- Badania lekarskie
- Uprawnienia straży miejskiej
- Opony zimowe latem
- Zakaz wjazdu do miast
- Zakup samochodu
- Niezatrzymanie do kontroli
- Jak przewieźć rower samochodem
- Wyciskarka wolnoobrotowa
- Wyciskarka wolnoobrotowa
- Rejestrator samochodowy