1.2 tsi co się psuje

Piotr Mokwiński

Ile kosztuje dobra używana Skoda Fabia II i III? Omijaj szerokim łukiem niektóre wersje

Ile kosztuje dobra używana Skoda Fabia II i III? Omijaj szerokim łukiem niektóre wersje

To sprzedażowy hit na polskim rynku. Polacy pokochali Fabię niemal od pierwszego wejrzenia. Przez wiele lat nie schodziła poniżej top 3 nad Wisłą. Obecnie zainteresowanie nieco zmalało, ale to i tak jeden z ulubionych samochodów, również na rynku wtórnym. Zadbane egzemplarze potrafią zmienić właściciela po kilku godzinach od wystawienia ogłoszenia. Sprawdzamy rozmaite warianty i podpowiadamy, na co zwrócić uwagę przy kupnie.

Peugeot 301 vs. Seat Toledo IV. Przykurzone, ale wciąż warte uwagi i rozsądnie wycenione

Ponad dekadę temu pojawienie się na europejskim rynku budżetowej Dacii Logan istotnie zmieniło rynek. Wielu producentów widząc ogromny potencjał w tym segmencie, postanowiło wprowadzić konkurencyjne modele. Wśród nich znajdziemy Peugeota 301 i Seata Toledo IV. Obydwa serwują budżetową motoryzację wedle własnych zasad. Czy ta wciąż warta jest zachodu?

Skoda Roomster po 200 tys km - opinie. Sprawdzamy wersję z pancernym 1.6 MPI

Roomster pojawił się w momencie, gdy kompaktowe kombivany nie cieszyły się specjalną popularnością. Poza tym, klienci woleli postawić na bardziej użytkowe Berlingo czy Caddy, niż nietypowy model w palecie producenta specjalizującego się w klasycznych przedstawicielach segmentu B i C. Z drugiej strony, to niedoceniona propozycja dla wymagających rodzin. Oferuje sporo przestrzeni i w teorii trwałą mechanikę. By lepiej poznać ten wóz, wsiedliśmy za kierownicę. Egzemplarz pochodzi z 2008 i przejechał niewiele ponad 200 tysięcy kilometrów.

800 plus pozwoli na dobry używany wóz. Sprawdzamy możliwości miesięcznej raty

800 plus pozwoli na dobry używany wóz. Sprawdzamy możliwości miesięcznej raty

zawsze ustępował popularnością Passatowi, ale przewyższa go dostępną przestrzenią w kabinie i wykorzystuje tożsame rozwiązania technologiczne. Nas interesuje druga generacja z ostatnich trzech lat produkcji. To okres, gdy pozbyto się większości usterek mechanicznych, co korzystnie wpłynęło na

Osiem miejskich aut z najgorszymi silnikami i skrzyniami. Omijaj je szerokim łukiem

Osiem miejskich aut z najgorszymi silnikami i skrzyniami. Omijaj je szerokim łukiem

sześciostopniowe przekładnie zautomatyzowane. Nawet w pełni sprawne szarpią podczas zmian biegów. Co gorsza, nawet kompleksowy remont niewiele pomaga. Psuje się również mechanizm sterujący, a wymiana sprzęgła jest dość kosztowna. VW Lupo 3L Jednym z ciekawszych modeli segmentu A sprzed kilkunastu lat jest

Opinie Moto.pl: Skoda Scala 1.0 TSI vs. Toyota Corolla 1.2 T. Czy mały silnik benzynowy ma sens w sporym kompakcie?

Opinie Moto.pl: Skoda Scala 1.0 TSI vs. Toyota Corolla 1.2 T. Czy mały silnik benzynowy ma sens w sporym kompakcie?

lepszy w stosunku do poprzednika. Sprężyste zawieszenie aż prosi się o mocniejszą jednostkę napędową. Dobrze, że w katalogu znajdziemy 184-konną hybrydę. Obraz psuje nieco benzynowy silnik. Co prawda, jest dość żwawy w niskich i wysokich wartościach skali obrotomierza, ale brakuje mu środka. Tym samym

Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj!

Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj!

. 2.5 TDI V6 to jednostka, która może wydrenować portfel właściciela. To diesel podwyższonego ryzyka. Co się w niej psuje? Najpoważniejsze i najbardziej kosztowne problemy V-szóstki to: uszkodzenia pompy wtryskowej, zużycie wałków rozrządu, napęd rozrządu. Trzeba też wspomnieć o niewydajnym

Opel Grandland X | Pierwsza jazda | Francusko-niemiecki mariaż

Opel Grandland X | Pierwsza jazda | Francusko-niemiecki mariaż

nieskomplikowaną szatę graficzną. Szybko reaguje na polecenia i można go połączyć z Apple CarPlay oraz Android Auto. Obraz psuje kamera cofania, której rozdzielczość pozostawia sporo do życzenia. Przestronność to mocna strona modelu W dwóch rzędach przestrzeni nie brakuje. Dodatkowo, przednie fotele projektowano

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

do uszkodzenia napinacza łańcucha rozrządu. Luźny łańcuch zaczyna brzęczeć i terkotać, na co trzeba zareagować natychmiastową wizytą w warsztacie by nie doprowadzić do przestawienia faz rozrządu i zniszczenia silnika. Czasami w 1.4 TSI psują się też wtryskiwacze. W

Używany Volkswagen Golf VI (2008-2013) - poprawkowy zaliczony. Opinie

Używany Volkswagen Golf VI (2008-2013) - poprawkowy zaliczony. Opinie

najmniejszy w ofercie 1.2 TSI o mocy 86 lub 105 KM borykał się z rozciągającym łańcuchem. Miewał również problemy z uszczelką pod głowicą i sterowaniem temperatury, co mogło zakończyć się uszkodzeniem tłoków. Z dużą ostrożnością należy podchodzić do dwóch 160-konnych propozycji: 1.4 TSI oraz 1.8 TSI. Pierwszy

Volkswagen Golf VI oficjalnie

Volkswagen Golf VI oficjalnie

Zdjęcia z przecieku okazały się prawdziwe. VW postanowił nie psuć tego co dobre i tak jak jego poprzednicy, nowy Golf charakteryzuje się spokojną stylistyką. Jest sporo nowinek technicznych między

Nissan Note 1.4 - test | Za kierownicą

Nissan Note 1.4 - test | Za kierownicą

przedmioty można wrzucić pod podłogę. Wolność podczas pakowania psuje jedynie niska ładowność (396 kg). Czy konkurencja potrafi więcej? Im dłużej przyglądam się Note'owi, tym więcej jego talentów odkrywam. Podłokietniki z przodu, składane stoliki z tyłu, obszerne kieszenie w

Renault Clio, Peugeot 208, Toyota Yaris, Skoda Fabia i VW Polo | Konfrontacja

Renault Clio, Peugeot 208, Toyota Yaris, Skoda Fabia i VW Polo | Konfrontacja

jest niewiele więcej, niż w Renault, a wrażenia estetyczne psuje niczym nieosłonięte dolne mocowanie pasów bezpieczeństwa. W aucie tak dopieszczonym stylistycznie wygląda to co najmniej niechlujnie. Toyota nie jest znana z ekstrawagancji stylistycznej, chociaż nowemu Yarisowi

Kupujemy używane: Skoda Octavia II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Kupujemy używane: Skoda Octavia II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

zupełności wystarczą do spokojnej eksploatacji oraz wzorowo współpracują z instalacją gazową. Wybór doładowanych silników TSI/TFSI 1.2, 1.4, 1.8 lub 2.0 - odpowiednio 85-105, 122, 160 i 200-220 KM wiąże się ze sporym ryzykiem. Nietrwałe łańcuchy rozrządu, wadliwe pierścienie tłokowe generujące duże zużycie

VW Golf VI 1,2 TSI 105 KM czy Hyundai I 30?

Droższy Golf-ale jest niezła teraz przecena więc bardziej się go opłaca kupić,serce mówi golf,rozum mówi-Hyundai 1,4 100 KM-tylko dlatego że ma gwarancję dłuższą(5 lat) i czytałem że silniki TSI się psują.Chodzi o nowe auta. Co myślicie?

Re: co najczesciej psuje sie w Golfie 6?

A nie uwazasz że ten model jest na rynku za krótko zeby stwierdzić co generalnie psuje się w tym samochodzie? Podobno silniki 1.4 TSI 160km stwarzają jakies problemy, ale przeciez silniki te sa nie tylko w golfach ale też innych Vw więc trudno traktowac to jako przypadłość golfa mk6.

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Czynnik ludzki na pewno ma na to wpływ, ale myślę, że chyba najbardziej chodzi o konkretny egzemplarz silnika. W 1.2 tsi mam rozeznanie, bo takowego posiadam, natomiast jeśli o 1.4 tsi chodzi, to ma go tylko jeden mój znajomy w golfie VI. Kupił używkę o niewielkim przebiegu (coś koło 60kkm), do tej

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

ile za się jednak straciłoby po 5 latach jak wejdzie następca bravo (stilo - poprzednik, kosztuje grosze teraz). Ja rozumiem, że toyota generalnie statystycznie rzadziej się psuje, ale oznacza to tylko że dana część jest w bravo do wymiany po 50 tys. km, a w aurisie będzie po 70 tys. km.

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

, przez co musiałem wymieniać silnik w kilkuletnim samochodzie... Inny samochód - zafira tourer. Auto ma niecałe 2 lata i zaledwie 50 000km na liczniku. Już 3 razy byłem w serwisie... Co prawda samochód ani razu nie stanął na drodze - ale psuły się elementy wnętrza. Niestety, bezawaryjne samochody

Re: Volkswagen: wycieki w 2.0 TDI

Moje Polo ma 140 tys.km i zero awarii silnika ....mam 1,4 benzynowca....bezawaryjna bestia ....nie to co TSI....utopić w TSI 60 tysiaków i się psuje - to trzeba być frajerem....żal.pl

Re: Mazda 6 2.0 MZR czy Passat 1.8 TSI co wybrać

Sam/sama powinnaś wiedzieć co ma Mazda z Forda (to wie nawet dziecko), a nie pytać się mnie. Udowadnianie, że Mazda nie ma nic wspólnego z Fordem, to próba zawrócenia rzeki pod górę i dobrze o tym wiesz. Podobnie jak opowiadanie, że Mazda się nie psuje. Gdyby te auta były tak świetne jak

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

sensu. Gaz przy 20 k km rocznie też nie ma sensu i ogranicza bagażnik zbiornikiem lub kołem zapasowym. P.S. W latach 70-tych jako nieliczni mieliśmy kolorowy telewizor. Znawcy mający czarno-białe mówili, że "podobno oczy się psują" :))

Re: Golf VI 1,2 TSI 105 KM czy Hyundai I 30?

wicehrabia.julian napisał: > arnie31 napisał: > > > czytałem że silniki TSI się psują > > wersja 1.2 zasadniczo ma (a raczej miała dwa problemy: zacierający się EGR (roz > wiązano to przez dodatnie podkładki pod turbinę i nowy soft) oraz wadliwy łańcu

Re: Jesteś impregnowana na argumenty

człowieku naucz sie czytać że zrozumieniem ,gdzie ty pasujesz jak nie rozumiesz o co chodzi . Wytłumaczę ci to, ktoś napisał że tdi się psuje,a ja mu odpisuję ze silnik TSI jest skomplikowany i znając vw tez będzie awaryjny (wynika to z budowy ) KOMPRESOR I TURBINA TO CO TO JEST JAK NIE

Re: Spalanie tsi - film

> chwila coś w nim wymieniał, aż w końcu wymiękł i sprzedaje. "Być może" to za rok będzie koniec świata...w 2012 roku też "miał być" ale go nie było:) Wiem że jest zadbany bo go przed zakupem sprawdziłem , jeżdżę rok,nie psuje sie więc wiem co mam:) haha:) > > > Do nowego Polo musiałbym

Re: Spalanie tsi - film

> > chwila coś w nim wymieniał, aż w końcu wymiękł i sprzedaje. > > "Być może" to za rok będzie koniec świata... > Wiem że jest zadbany bo go przed zakupem sprawdziłem , jeżdżę rok,nie psuje sie > więc wiem co mam:) haha:) > > Przeczytaj jeszcze raz powoli co napisałem, bo

Re: Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI - pierwsza ja

? Jeansy? A mój Golf? Nie psuje się, mało pali (4,9 - 5,1/100 - taki mam styl jazdy w trasie) i daje dużo frajdy.

Re: Volkswagen Passat Variant 1.8 TSI | Za kierow

niezależnymi mechanikami o dowiedzcie się co i jak się psuje. Spojrzycie wtedy innym okiem na tą całą machinę marketingową i zakumacie o co tyle krzyku.

Re: Jesteś impregnowana na argumenty

człowieku naucz sie czytać że zrozumieniem ,gdzie ty pasujesz jak nie rozumiesz o co chodzi . Wytłumaczę ci to, ktoś napisał że tdi się psuje,a ja mu odpisuję ze silnik TSI jest skomplikowany i znając vw tez awaryjny . KOMPRESOR I TURBINA TO CO TO JEST JAK NIE PODWÓJNE DOŁOADOWANIE ?? Jestes

Re: Spalanie tsi - film

. Widać wtedy zmęczenie materiału w tym aucie. Psuje się wszystko. Auto posiadam od 5 lat. Przez pierwsze trzy lata jedyną awarią był termostat. Przez ostatnie półtorej roku dołożyłem do tego auta 10tys zł a awaria goniła awarię, cały czas myśląc że zrobi się jedno i będzie już dobrze (dodam że zakładałem

Re: Spalanie tsi - film

4dwersarz napisał: > "Samochód uważam że jest konstrukcją udaną (sic: VWGolf), jeździ się nim napraw > dę dobrze. Problem zaczyna się po skończeniu 10 lat. Widać wtedy zmęczenie mate > riału w tym aucie. Psuje się wszystko. Auto posiadam od 5 lat. Przez pierwsze t > rzy lata

Re: LPG dla TSI | Eksploatacja

mm W twoim TSI przy przebiegu 53 tys.km już było tyle napraw? Tyle kasy wywalić (ok. 60 tys.zł) i po 3 latach już naprawy? To strasznie awaryjne to autko....przy takim przebiegu to autko śmigać a nie psuć się...pierwsze naprawy powinny się pojawiać dopiero przy przebiegu 100 000 km... Moje Polo z

Re: Volkswagen Passat Variant 1.8 TSI | Za kierow

frajerowi zapewniając, że przecież TDI jest wieczne:) Co do spalania to przy niespiesznej jeździe, stosując się do zasad eko wychodzi mi średnio ok 5.2 z ostatniego pomiaru (trasa, trasa po górach, miasto). Jeżdżąc podobnym tempem pożyczonym passatem b5 1.9 TDI 130 KM na pompowtryskach miałem problem aby

Re: Doprawdy?

> No właśnie nie wiadomo, ale Touran jest jednym z > najczęściej psujących się samochodów. Ale względem czego? Bo zdaje się w tej klasie, to przoduje Kia Carnival, a reszta peletonu jest daleko, daleko w tyle. :) > Nie wiem jednak, jaki wpływ mają na ten stan rzeczy silniki

Re: 2 mln Toyot w Europie może wymagać naprawy

Toyota po prostu uczciwie informuje i naprawia samochody w akcjach przywoławczych. Spójrzcie co wyprawia VW - udają durniów że nic się nie dzieje. Silniki TSI - proponuję poczytać fora VW gdzie ludzie opisują jakie mają problemy z tymi silnikami. Piski w silniku, wariujące kontroli od silnika

Re: Volkswagen: wycieki w 2.0 TDI

- Mistrzowie motogenetyki Za najbardziej kłopotliwą uchodzi odmiana o mocy 160 KM. O ile charakterystyczne piszczenie pojawiające się przy mniej więcej 2,5-3 tys. obrotów na minutę (psuje się sprzęgiełko magnetyczne pompy wody odpowiedzialne za włączanie i odłączanie kompresora) można jeszcze uznać za drobną

Re: Jesteś impregnowana na argumenty

2,0 TSI Poczytajcie o specjalnych wtryskach które pracuja pod podwyższonym ciśnieniem ,turbina ???,kompresor , najlepsze -WAŁKI RÓWNOWAŻĄCE ?? zmienne fazy zaworów ssących itp . Powiem szczerze że jest co sie psuć i w dodatku to poligon doświadczalny .

Nowa skoda octavia

normalna - nie ma nic, co się nagminnie psuje (model 2013), tylko DPF "trzeba przedmuchiwać". Turbiny nie ma się co bać - tylko idiota potrafi ją zajeździć. TSI 1.4 to już fajny silnik, ciągnie jak porządne 2 litry i tyle pali - niżej 8 litrów w mieście zejść się nie da, w trasie poniżej 6 jest możliwe

Re: Suzuki Swift Sport | Pierwsza jazda

Tak już Japończycy potrzebują takiego awaryjnego silnika jakim jest 1,4 TSI psuje się na potęgę, a vw nic w tej sprawie nie robi powinien oglosić akcje serwisową pooglądajcie sobie turbo kamerę i poczytajcie o tym silniku, dubel a nie silnik. A co do Swifta to jest w porządku jak chcecie mieć

Re: Doprawdy?

milleniusz napisał: > > > No właśnie nie wiadomo, ale Touran jest jednym z > > najczęściej psujących się samochodów. > > Ale względem czego? Bo zdaje się w tej klasie, to przoduje Kia Carnival, a > reszta peletonu jest daleko, daleko w tyle

Re: jaki samochód segment B

), np. - Volkswagen GTI 2.0 TSI 200 KM DSG, 2006 r. 100 tys przebieg, 3drzwiowy -Skoda Fabia 1.2 TSI 105KM Style DSG, 2010 r. 40 tys przebieg, 5drzwiowy - Golf V 1.4 TSI GT 140PS DSG, 2007 r., 115 tys przebieg -Seat Ibiza Cupra 1.4 TSI 180KM, DSG, 2009 r. 88 tys. przebieg Lepiej chyba mniejszy

Re: nowe auto za 60 000 pln

nie zgadzam się - 60 tys starczy na dobrze wyposażone auto kasy C. Na D (Passat) trzeba już dołożyć więcej - można co prawda zakredytować się i kupić golasa z silnikiem 1.6 - ale PO CO? Żeby sobie psuć humor i nerwy? Autorce klasa C (Golf z TSI itd.) w zupełnosci wystarczy.

Re: Padł rozrząd - opis.

, to oczywiście, ze wybrałbym prosty, wolnossący silnik. Przyznać trzeba też, że kultura np. 1.2 TSI w porównaniu do wolnossącego 2.0 jest zupełnie inna, ale to też kwestia tego co kto lubi. Odnośnie awaryjności 1.2 TSI i 1.4 TSI – jak kupowałem caddy’ego – to było dokładnie na

Re: VW T-Rock. Będzie sukces

fachowcy jak ty jeszcze przez 20 lat będą pie...ć, że TSi się psuje. -- www.sprawdzpodatki.pl sprawdzpodatki.pl

Re: Auto to skarbonka. Dlatego lepiej jeździć tra

Bo Auto jest skarbonka ....i koniec ale dla kogoś kto kupuje "nic nie puka nic nie stuka" Pastucha obowiązkowo z TDiku lub innego japońskiego strucla. Oczywiście nie dba o eksploatacje bo poco japońskie się nie psuje, a niemieckie nie ma prawa. Nic dziwnego ze później uto to skarbonka

Re: Oto, jak mijasz się z prawdą. O ponad 200%

mnóstwa kagańców - ograniczenia mocy, filtry, etc. To kosztuje i się psuje. Teraz VAG rezygnuje z pompowtrysków na rzecz Common Raila, też głównie ze względów środowiskowych. Diesel jest techniczne znacznie trudniejszym i środowiskowo brudniejszym silnikiem. > > Sam jeździłem TDI, teraz

Co by tu kupić?

. Podobno ten starszy 1.8 nie jest problematyczny, choć zawsze jakaś dwumasa może wyjść. Z drugiej strony brzydko mówią o 1.4tsi, nie wiem czy słusznie. i o bezsensie downsizingu. I jeszcze pytanie, jak się jeździ na zachód po auto? Sądząc po cenach z mobile.de to na jakichś zorganizowanych wyjazdach

Skoda Fabia RS | Długi dystans - 13 585 km

pojawiające się przy mniej więcej 2,5-3 tys. obrotów na minutę (psuje się sprzęgiełko magnetyczne pompy wody odpowiedzialne za włączanie i odłączanie kompresora) można jeszcze uznać za drobną wadę, o tyle nagminnie pękające tłoki i pierścienie to już naprawdę duża wpadka." A tu jedna z wypowiedzi z forum

Re: Skoda Fabia RS | Długi dystans - 11 395 km

nas charakterystyczne ?dieslowskie? klekotanie, wyraźnie słyszalne np. porannym po uruchomieniu zimnego silnika." "Za najbardziej kłopotliwą uchodzi odmiana o mocy 160 KM. O ile charakterystyczne piszczenie pojawiające się przy mniej więcej 2,5-3 tys. obrotów na minutę (psuje się sprzęgiełko

Re: Citroen DS3 vs. Peugeot RCZ vs. Renault Clio

psuje się jak każde inne, a konkurencja już dawno ma większość wyposażenia za jakie trzeba dopłacić u VW w standardzie.

Re: W sumie żadne odkrycie, ale długowieczność...

No i wprowadził - przez krótki czas była wersja z wadliwymi pierścieniami, przez co silnik brał olej (i to niemało), po czym - zgodnie z planem - się psuł. Tylko że to poprawili i teraz tsi oleju nie biorą. Podobnie nie ma problemów z rozrządem (był w starych 1.4 122 KM). Mam wrażenie, że trochę

Re: renault scenic - wady

nie jest, ale da sie jeździć. Co do TCE, to jak na razie nie słyszałem, żeby sie psuły. To prostsza konstrukcja niż TSI z Volkswagena. Plusem TCE jest to, że rozrząd na łańcuchu, czyli odpada koszt wymiany paska po 100 tys.

Re: Zawodny czy niezawodny? - oto jest pytanie

tego auta już na zawsze! Wersja 2,0 Turbo 165 koni, psuło się tyle rzeczy że bez kopii zleceń naprawy nie wymienię! M.in. wspomaganie kierownicy, komputer, podnośniki szyb, karta hands free, wskaźniki (dyskoteka to codzienność) itp. przy 45 tys km padło turbo, a po kolejnych 8 tys padło nowe turbo

wszystko pięknie, ale

stał sobie taki ładny czarny. Patrzę na cenę i wyposażenie i oczom nie wierzę. Tańszy o 10 tyś od Jetty, którą brałem pod uwagę. Wchodzę na forum użytkowników i czytam - produkowany w Japonii, nic się nie psuje. TYlko wymiany oleju i tankowanie paliwa. Mam jeszcze trochę czasu do zakupu i coraz

Re: Jezdzilem Porsche Macan, fajnie ale...

potrzebna jest kolejna wymiana. Nie szarpią za mocno tylko dlatego, że nauczyłem się odpowiednio operować gazem, wyczuwając kiedy ma się zmienić bieg. Generalnie dsg to gó..., podobnie jak cały VAG - jeżeli coś tak podstawowego masowo się psuje przy takich przebiegach, to powinna się tym zająć jakaś

Re: Technika w nowym Audi A6 | Reflektory sterowa

lodowej problemów z silnikami VW. Niewyjaśniona pozostaje kwestia psującej się dwumasy, ścierającej się zębatki przy wale i konieczność wymiany tegoż, a potem dokupienie jeszcze paru drobiazgów. O psującej się masowo elektronice nawet nie wspominam. Doprowadzenie auta używanego z przebiegiem 200 tyś

Re: Mazda to Mazda czy Mazda to Ford?

psy schodzi, ekoterrorysci, wszystko przez nich, ale to niemieckie to i tak pewnie sie psuje mniej niz inne... A pozniej chwalenie sie jakiego to bezawaryjnego Golfa 1,2 TSI bo dopiero po 90tys cos trzeba bylo robic... a te pogardzane japonczyki zwykle przejezdzaja i po 200tys bez najmniejszej

Re: trafieni, zatopieni :-)

silników szlifierkowych jak honda, więc ma dłuższe przełożenia, co nie oznacza że gorzej przyspiesza. No i przynajmniej słychać coś poza wyciem silnika przy 140 km/h. BTW. - 1.4 tsi ma przy 140 km/h 3 krpm. Ile ma civic? Fajnie się jedzie dwupasmówką na wakacje? > Kumpel ktory mial pierwsza A4 z

Old vs New - kolejna runda 2

produkcji. Jedno plus drugie oznacza kłopoty: wtryskiwacze (cena od 1 tys. zł za sztukę), filtr cząstek stałych, dwumasowe koło zamachowe (3-10 tys. zł), turbosprężarka, intercooler itp. - to wszystko się psuje. W efekcie auta mniej palą, ale więcej kosztują, są bardziej zawodne i droższe w naprawie. . Te

Re: BMW 5 na nowy sezon

ale nie zestawiajmy 1.4 TFS/TSI które audi ładuje chyba tylko do małych aut A1 i A3... a poza tym jesteś pewny, że 1.4 TFSI to to samo co 1.4 TSI? nie znam tych silników z autopsji, ale wydaje mi się, że ten od VW to "1,4 FSI twincharger z turbosprężarką i kompresorem." a od Audi ma tylko

Re: Auto dla kobiety

Ceedem, jest bardzo zadowolony - samochód się nie psuje, przeglądy niedrogie, wyposażenie bardzo przyzwoite. Możesz przy okazji spojrzeć na Hyundai i30 - jak pewnie wiesz to technologicznie bliżniak, tylko w nieco innym opakowaniu :) Renault - nie jestem obiektywny, bo sam się w zeszłym roku przesiadłem

Re: Najpopularniejsze samochody w Europie

dotyczy pewnej grupy aut, jak np. z tego rankingu. Księgowi upchną taki silnik 1.2tsi do dużego auta jakim jest Jetta czy Octavia i ludzie się cieszą, że przyzwoicie przyspiesza i mało pali. Tak jak ktoś napisał taki silnik jest wyżyłowany do granic możliwości i to co zaoszczędzi się na paliwie, z

Re: Golf 7 -do szerszenia

strony piszesz : "Wystarczy, że wejdziesz na jakieś forum VW i znajdziesz dziesiątki wpisów typu: "przejechałem już 85 tys km i nic się nie zepsuło" czy "przejechałem już 25 tys km i nic się nie psuje, auto jest więc bezawaryjne". Na ulicach są setki takich zachwyconych kierowców, którzy nie piszą na

Re: Golf 7 -do szerszenia

i znajdziesz dziesiątki wpisów typu: "przejechałem już 85 tys km i nic się nie zepsuło" czy "przejechałem już 25 tys km i nic się nie psuje, auto jest więc bezawaryjne". Na ulicach są setki takich zachwyconych kierowców, którzy nie piszą na forach. Czy Ty do nich należysz czy nie, wisi mi kalafiorem

Re: Silnik roku czy bubel dziesięciolecia?

. Psychologia jest nieubłagana - zawsze się > żalimy w kłopocie a rzadko chwalimy jak nam pasuje ;-) Nie. W relacji samochód-właściciel o wiele częściej pojawia się wręcz odwrotne zachowanie. Poczytaj autocentrum.pl a dowiesz się, że samochody właściwie się nie psują. Mało tego, wszystkie marki i

Re: wniosek, a nowa "fajna korelacja"

walgierz napisał: > To do czego nawiązywałem, to dość stare wyliczenie temperatury równowagi radiac > yjnej w której mamy 1m^2, płaskiej nieobracającej się powierzchni w której jest > 71% czerni i 29% bieli, na która pada odpowiednia ilość energii stałej słonecz > nej

Re: nic nie jest pieknie.. sam nie wiesz czego ch

golf KOMBI to własciwie te same auta - do > równoległego rozważania - to o czym tu rozmawiamy... > Jesli uważasz że 14 tfsi jest lepsze od 1,8 wolnossącego w hondzie > czy mitsu - tez sobie tak uważaj... > Po co zadajesz tylko pytania na tym forum? > bierz golfa kombi, zadbaj

Re: I tu ciekawe porownanie by bylo

No cóż, na tę chwilę wygląda na to, że TSI od VW też się przesadnie nie psują. VW poleciał w kulki z TSI - w pierwszych modelach. Najbardziej jechano chyba po 1.4 który o ile się nie mylę został nawet silnikiem któregoś tam roku ;-)) Ja nie jestem zagorzałym fanem VW. Mam też samochody innych