1.2 tsi dsg skoda opinie

Piotr Mokwiński

Używany samochód z DSG? Dobry wybór, ale w ogłoszeniach czeka sporo pułapek

Używany samochód z DSG? Dobry wybór, ale w ogłoszeniach czeka sporo pułapek

DSG to najpopularniejsza dwusprzęgłowa skrzynia na rynku. Trafia na pokład samochodów marek Volkswagen, Audi, Skoda i Seat. Jakie są opinie o DSG? Sprawdzamy najpopularniejsze awarie i podpowiadamy, jak jeździć z DSG by cieszyć się niezawodnością automatu.

DSG - opinie, awarie, usterki i koszty. Ma mnóstwo zalet, ale potrafi nadszarpnąć budżet

DSG to najpopularniejsza dwusprzęgłowa skrzynia na rynku. Trafia na pokład samochodów marek Volkswagen, Audi, Skoda i Seat. Jakie są opinie o DSG? Sprawdzamy najpopularniejsze awarie i podpowiadamy, jak jeździć z DSG by cieszyć się niezawodnością automatu.

Używane: Skoda Octavia III vs Mazda 3. Nietypowy pojedynek, oczywisty werdykt

Bez dwóch zdań, na rynku aut kompaktowych, nie tylko w Polsce, gigantyczną karierę od lat robi Skoda Octavia. Technologiczny bliźniak nudnego Golfa, zawsze oferuje funkcjonalne wnętrze, przepastny bagażnik, a przede wszystkim jakość wykonania Volkswagena. W codziennym życiu pomaga także wielka popularność modelu, ograniczająca ceny części i usług. Na marginesie tej klasy, również pośród używanych, pozostaje Mazda 3. Sprawdzamy, co mają do zaoferowania trzecie wcielenie czeskiego kompaktu i japońskiej wizji segmentu C.

Skoda Octavia I II i III. Prześwietlamy trzy generacje. Polecane wersje i pułapki

Skoda Octavia I II i III. Prześwietlamy trzy generacje. Polecane wersje i pułapki

układ jezdny ponownie nie zawodzi. Mimo wiadomej jakości naszych dróg, zawieszenie okazuje się wytrzymałe i tanie w bieżących naprawach. Po latach pokaźnych inwestycji wymagać mogą dwusprzęgowe automaty DSG. Skoda Octavia III - opinie, awarie, najlepsze wersje Trzecia odsłona Octavii dostępna była od

Opinie Moto.pl: Skoda Scala 1.0 TSI vs. Toyota Corolla 1.2 T. Czy mały silnik benzynowy ma sens w sporym kompakcie?

Opinie Moto.pl: Skoda Scala 1.0 TSI vs. Toyota Corolla 1.2 T. Czy mały silnik benzynowy ma sens w sporym kompakcie?

auta od 67 900 zł. Po doposażeniu Corolli w podobne gadżety, promocyjna cena nie powinna przekroczyć 100 tysięcy. Skoda Scala 1.0 TSI vs. Toyota Corolla 1.2 T - opinie Moto.pl. Podsumowanie Występują w tym samym przedstawieniu, ale grają różne role. Skoda oferuje więcej przestrzeni w kabinie, lepsze

Kupujemy używane: Skoda Yeti - opinie, awarie, najlepsze wersje. Czy warto zainteresować się SUV-em z Czech?

Kupujemy używane: Skoda Yeti - opinie, awarie, najlepsze wersje. Czy warto zainteresować się SUV-em z Czech?

Używana Skoda Yeti - opinie. Prosta i ciekawa forma Rynkowa kariera pierwszego SUV-a Skody rozpoczęła się w 2005 roku. Wówczas pokazano prototypową wizję modelu – auto trafiło do produkcji jednak dopiero w 2009 roku, a ostatnie egzemplarze zjechały z taśm montażowych w 2017 roku. Wtedy

Skoda Fabia II - opinia, awarie, zalety, najlepsze silniki

Skoda Fabia II - opinia, awarie, zalety, najlepsze silniki

względu na niską trwałość, lepiej unikać silników 1.2 TSI i 1.4 TSI. Zapewniają bardzo dobre osiągi, ale w pierwszych latach rynkowej obecności przysparzały wielu kosztownych problemów. Im młodszy egzemplarz, tym ryzyko poważnej awarii maleje. Pośród diesli, najlepsze opinie zbiera leciwy 1.9 TDI i jego

Kupujemy używane: Skoda Octavia II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Kupujemy używane: Skoda Octavia II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Używana Skoda Octavia II - opinie, niezawodność, awaryjność, którą wersję wybrać? Od 2004 do 2013 roku w ofercie czeskiego producenta znajdowała się druga generacja kompaktowej Octavii. Funkcjonalny model zbudowany w oparciu o płytę podłogową, układ jezdny i jednostki napędowe Volkswagena Golfa V

Skoda Yeti (2009 - ) - opinie Moto.pl

Skoda Yeti (2009 - ) - opinie Moto.pl

Skoda Yeti | Test | Pierwsza jazda Z opinii, jakie można znaleźć o tym samochodzie, wynika, że najbardziej krytykowany jest jego wygląd. O gustach się nie dyskutuje, a w przypadku samochodów używanych stylistyka ma trzeciorzędne znaczenie. To, czego

Kupujemy używane: Skoda Yeti kontra Kia Sportage III. Używane SUV-y nie narzekają na brak zainteresowania

Kupujemy używane: Skoda Yeti kontra Kia Sportage III. Używane SUV-y nie narzekają na brak zainteresowania

konstrukcyjnymi. Zakup wersji benzynowej 1.2, 1.4 lub 1.8 TSI (105, 125-140, 160 KM) to decyzja podwyższonego ryzyka. Istotnie, zapewniają więcej niż wystarczającą dynamikę, potrafiąc zużyć jednocześnie niewielkie porcje paliwa. Zużywają też zauważalne ilości oleju silnikowego, natomiast napęd rozrządu napędzany

Kompaktowe SUV-y za 40 tysięcy złotych. Którego wybrać?

Kompaktowe SUV-y za 40 tysięcy złotych. Którego wybrać?

, możemy liczyć na rozbudowane multimedia z nawigacją i dotykowym ekranem, skórzaną tapicerkę, szyberdach, napęd 4x4 i tempomat. Benzynowe silniki 1.2, 1.4 i 1.8 TSI (110, 125-150 i 160 KM) wyposażone są w kłopotliwy łańcuch rozrządu i bezpośredni wtrysk paliwa. Dodatkowo pamiętać musimy o zbyt cienkich

Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj!

Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj!

wprowadzeniem wersji 2.0 TDI CR, czyli z układem Common-Rail w 2007 roku. Od tej pory silnik 2.0 TDI znika z czarnej listy i można mu zaufać. Resztę problemów pierwszej generacji opisaliśmy na jednej z poprzednich stron. A jakie jednostki napędowe warto rozważyć przy kupnie Skody Superb? Dobre opinie

Chevrolet Cruze vs. Skoda Octavia II - kopciuszek czy bestseller?

Chevrolet Cruze vs. Skoda Octavia II - kopciuszek czy bestseller?

. Niestety, tylko wybrane jednostki warte są naszej uwagi. Wśród silników benzynowych bezproblemową eksploatację gwarantują bazowe wolnossące 1.4 i 1.6 MPI - 80 i 102 KM. W zupełności wystarczą do spokojnej eksploatacji oraz wzorowo współpracują z instalacją gazową. Wybór doładowanych silników TSI/TFSI 1.2

Na które turbodoładowane jednostki benzynowe warto zwrócić uwagę?

Na które turbodoładowane jednostki benzynowe warto zwrócić uwagę?

napędza między innymi Audi A1, A3, Skodę Octavię III, Superba (od 2015 roku), Rapida, Volkswagena Golfa VII, Polo (od 2015), Tourana oraz Seata Leona III. Wadą 1.4 TSI bywa zwiększone zużycie oleju silnikowego. Przykład Forda pokazuje, że downsizing ma uzasadnienie. Najmniejszy w rodzinie EcoBoost miał

Volkswagen Golf Variant - test | Pierwsza jazda

Volkswagen Golf Variant - test | Pierwsza jazda

Golfa z silnikiem 1.4 TSI o mocy 122 KM i manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach. Silniki TSI charakteryzuje spora dynamika, ale wodząc wzrokiem po ladzie z kluczykami, świadomie omijam ten podpisany 1.2 TSI 105 KM. To silnik świetnie spisujący się pod maską Polo. Z Golfem nie idzie mu już tak

Co oferuje rynek crossoverów w segmencie C?

Co oferuje rynek crossoverów w segmencie C?

. Wersje nadwoziowe (wymiary; poj. bagażnika): kombi 5-drz. (4,22 x 1,79 x 1,67 m; 416/1760 l) Silniki benzynowe: 1.2 TSI (105 KM), M6, DSG7 1.4 TSI (122 KM), M6, DSG7 1.8 TSI (160 KM), M6 [4x4] 1.8 TSI (152 KM), DSG6 [4x4] Silniki wysokoprężne: 1.6 TDI (105 KM), M5, DSG7 2.0 TDI (110 KM), M5

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

benzynowe 2.0 TSI (200 KM) i 2.0 TFSI (200 KM), turbodiesel 1.6 TDI CR (105 KM) 2010 - silnik benzynowy 1.2 TSI (105 KM), turbodiesel 1.6 TDI (105 KM) 2011 - silnik benzynowy 1.8 TSI (152 KM), turbodiesel 2.0 TDI (110 KM) 2013 - premiera Octavii trzeciej generacji Awaryjność

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

Przypomnialo mi sie, ze niedawno w jednej z AutoSwiecie (czyli niemieckiej gazetce motoryzacyjnej) czytalem o silnikach 1.4tsi. Opinie o ich niezawodnosci byly niezbyt pochelbne- padaly szczegolnie lancuchy rozdzadu, ktore mialy byc takie trwale, koszt naprawy kilka tys zl. Moze to byc oznaka

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

Za 85 tys można wyrwać samochód klasy średniej. To jest nieporozumienie. Zresztą autor, gdyby siedział w w temacie, wiedziałbym, że na dzień dobry 8% cena leci w dół. A to nie wszystko. Tak czy siak drogo. Ja kupiłem nowego Toura kombi z silnikiem 1.4 80KM, podłokietnikiem, pakietem optimum

Potrzebna porda odnośnie ogłoszenia Skoda Octavia

Może ktoś z Was forumowicze już oglądał to auto moto.gratka.pl/tresc/skoda-octavia-ii-1-4-tsi-elegance-dsg-15937408.html?utm_source=br ? Proszę o opinię i

Re: Potrzebna porda odnośnie ogłoszenia Skoda Oct

> Może ktoś z Was forumowicze już oglądał to auto http://moto.gratka.pl/tresc/skoda-octavia-ii-1-4-tsi-elegance-dsg-15937408.html?utm_source=br moto.gratka.pl/tresc/skoda-octavia-ii-1-4-tsi-elegance-dsg-15937408.html?utm_source=br ? Proszę o opinię i informację. > Pozdrawiam Leon Skoda

Re: jaki samochód segment B

), np. - Volkswagen GTI 2.0 TSI 200 KM DSG, 2006 r. 100 tys przebieg, 3drzwiowy -Skoda Fabia 1.2 TSI 105KM Style DSG, 2010 r. 40 tys przebieg, 5drzwiowy - Golf V 1.4 TSI GT 140PS DSG, 2007 r., 115 tys przebieg -Seat Ibiza Cupra 1.4 TSI 180KM, DSG, 2009 r. 88 tys. przebieg Lepiej chyba mniejszy

Re: A jeszcze z czystej ciekawosci...

Jechaliśmy Superb 2.0 TDI 170KM DSG, a zainteresowany byłem 1.8 TSI 160KM DSG... Jako potencjalny użytkownik nie miałem pojęcia czy tam jest DQ1 czy DQ9999... Pytałem się o problemy serwisowe z DSG, bo mają różne opinie... On się mnie zapytał ile mam zamiar jeździć rocznie... jak

Re: tego ci trzeba

Ford Fiesta Hatchback 1.0 Ecoboost Powershift Hynudai i10 1.2 SE auto z większych: SEAT Leon Hatchback 1.2 TSI DSG Skoda Yeti 1.2-litre TSI DSG i jeszcze Suzuki Swift, Nissan Micra i Toyota Yaris, ale nie wiem, które wersje. Czy ktoś jeździł? Jak te automaty się sprawują? Wiele pochwał

Re: Skoda Octavia Ambiente 1,8 TSI/160 KM

hawkmoon_269 napisał: > rozważam kupno Skoda Octavia Ambiente 1,8 TSI/160 KM - czy > ktoś z forum ma wyrobioną opinię na temat tego auta? Ktoś tu odsądzał od czci i wiary układ jezdny Octavii II. Chyba trafił na jakiś trefny egzemplarz, albo nie umiał interpretować skutków

Bardzo dobre pytanie!

silników, w tym mocnych, w golfie VI jest ogromny, można by od biedy przyjąć, że koncern, pozostawiając w ofercie 8-zaworowca, zrobił ukłon w stronę seniorów fanclubu. Możnaby, gdyby nie to, co napisał wyżej jeden z kolegów: najnowszy silnik VW AG, 1,2 tsi, ma też 8 zaworów. Co prawda zetknąłem sie kiedyś

Re: Downsizing wedlug edka

> no dobrze ale jaki to model bo mamy do wyboru ze trzy Octavia 1,4 tsi 150 KM DSG > spalanie 7 l benzyny przy 130 to nie jest palenie jak smok. Gdy porownamy z miejskim.... Wyglada na to, ze silnik nie lubi obrotow. Skrzynia (w trybie "normalnym", nie "sportowym") zasadniczo