1.2 tsi dsg skoda opinie

Piotr Mokwiński

Ile kosztuje dobra używana Skoda Fabia II i III? Omijaj szerokim łukiem niektóre wersje

Ile kosztuje dobra używana Skoda Fabia II i III? Omijaj szerokim łukiem niektóre wersje

To sprzedażowy hit na polskim rynku. Polacy pokochali Fabię niemal od pierwszego wejrzenia. Przez wiele lat nie schodziła poniżej top 3 nad Wisłą. Obecnie zainteresowanie nieco zmalało, ale to i tak jeden z ulubionych samochodów, również na rynku wtórnym. Zadbane egzemplarze potrafią zmienić właściciela po kilku godzinach od wystawienia ogłoszenia. Sprawdzamy rozmaite warianty i podpowiadamy, na co zwrócić uwagę przy kupnie.

TSI Volkswagena da się lubić. Dobre i trwałe wersje benzynowych silników z doładowaniem

W latach 90. silniki z logo VW uchodziły za nowoczesne, dopracowane, a niektóre też oszczędne. Wielokrotnie słyszeliśmy o przebiegach przekraczających pół miliona kilometrów. Klucz tkwił w regularnej zmianie oleju i filtrów. Problemy pojawiły się ponad dekadę później, gdy do większości modeli zaczęły trafiać TSI. Ich początki nie możemy określić jako skomplikowaną relację użytkownika z serwisem. Czy zza tej ciemnej chmury wreszcie wyszło słońce?

Używana Skoda Octavia III (2013-2020) - rodzinny kompakt z aspiracjami. Opinie.

Skoda Octavia ma bliskie pokrewieństwo z Volkswagenem Golfem (m.in. ta sama płyta podłogowa MQB), dopracowane przez inżynierów VAG-a silniki benzynowe TSI i wysokoprężne TDI, budzące podziw walory transportowe auta (zwłaszcza duże bagażniki) oraz dobry stosunek ceny do jakości pozwalający z powodzeniem konkurować na rynku z rywalami "znamienitszych" marek. Bez wątpienia - to sprawdzony przez Skodę już w przypadku poprzednich generacji Octavii przepis na bestsellerowy model auta kompaktowego. Sprawdziliśmy, jaka są opinie użytkowników na temat używanej Škody Octavii III.

Samochód używany za 60 tys. zł. "To już poważna suma" i mnóstwo możliwości

Samochód używany za 60 tys. zł. "To już poważna suma" i mnóstwo możliwości

-konnym ropniakiem z pierwszych miesięcy produkcji ocierają się o 60 tysięcy zł. Istotne, że to trwały motor i oszczędny. Nie grzeszy jednak dynamiką na autostradzie. Podobnie jak 1.2 PureTech, będący w naszym zasięgu finansowym. Skoda Scala - opinie, awarie, cena, najlepsza wersja Po co Skodzie Scala

Używany samochód z DSG? Dobry wybór, ale w ogłoszeniach czeka sporo pułapek

Używany samochód z DSG? Dobry wybór, ale w ogłoszeniach czeka sporo pułapek

Golfie GTI, a także Skodzie Octavii RS. 5 lat później pojawiła się kolejna generacja. DQ200 opracowano z myślą o słabszych silnikach, których moment obrotowy nie przekraczał 250 Nm. Gdzie zatem możemy jej szukać? We wszelkich wariantach 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.6 TDI i niektórych 1.8 TSI. Przekładając ten

Opinie Moto.pl: Citroen C5 X 1.6 vs. Skoda Superb 2.0. Klasa średnia w dwóch smakach

Opinie Moto.pl: Citroen C5 X 1.6 vs. Skoda Superb 2.0. Klasa średnia w dwóch smakach

km/h, a w spokojnej trasie niewiele ponad 6 l. W cyklu mieszanym na dystansie ocierającym się o tysiąc kilometrów, komputer wskazał 7,4 litra. Naprawdę przyzwoicie! Skoda Superb 2.0 TSI. Silnik, opinia, zużycie paliwa. Więcej pewności za kierownicą. W palecie silników benzynowych mamy do dyspozycji

DSG - opinie, awarie, usterki i koszty. Ma mnóstwo zalet, ale potrafi nadszarpnąć budżet

DSG - opinie, awarie, usterki i koszty. Ma mnóstwo zalet, ale potrafi nadszarpnąć budżet

. DQ200 opracowano z myślą o słabszych silnikach, których moment obrotowy nie przekraczał 250 Nm. Gdzie zatem możemy jej szukać? We wszelkich wariantach 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.6 TDI i niektórych 1.8 TSI. Przekładając ten fakt na modele, spodziewajmy się jej obecności w Skodzie Fabii drugiej generacji

Rodzinne auto za 800 zł brutto miesięcznie. Oto nasi faworyci: Kia, Skoda i Toyota

Rodzinne auto za 800 zł brutto miesięcznie. Oto nasi faworyci: Kia, Skoda i Toyota

popularność nie przekłada się na ceny. Auto wciąż trzyma wartość, a za najstarsze egzemplarze trzeba zapłacić od 35 do 44 tysięcy zł, co oznacza ratę miesięczną na poziomie w okolicy 800 zł brutto. Skoda Superb Combi II - opinie, silniki, awarie, najlepszy silnik Technologiczny bliźniak VW Passata sprzedawany

Używany samochód za 100 tys. zł. Te auta potrafią rozpieścić. Różne segmenty

Używany samochód za 100 tys. zł. Te auta potrafią rozpieścić. Różne segmenty

ciekawe, czeskie auto sprzedawało się głównie z silnikami wysokoprężnymi (70%). Numerem jeden było 2.0 TDI o mocy 150 koni mechanicznych. Po czterech latach Czesi wdrożyli pierwszy lifting. Kosmetyczny, ale nieco zmienił oblicze flagowej limuzyny z Mlada Boleslaw. Skoda Superb III - opinie, ceny, awarie

Peugeot 301 vs. Seat Toledo IV. Przykurzone, ale wciąż warte uwagi i rozsądnie wycenione

Peugeot 301 vs. Seat Toledo IV. Przykurzone, ale wciąż warte uwagi i rozsądnie wycenione

możliwie niskich kosztów serwisowania i bezawaryjności, mamy do wyboru tylko jeden wolnossący silnik. To trzycylindrowy 1.2 MPI o mocy 75 KM. Zużywa rozsądne porcje paliwa, dobrze współpracując przy tym z instalacją LPG, ale jest po prostu słaby. Znacznie lepsze osiągi gwarantują 1.2 TSI, 1.4 TSI i 1.0 TSI

Używane: Skoda Octavia III vs Mazda 3. Nietypowy pojedynek, oczywisty werdykt

Używane: Skoda Octavia III vs Mazda 3. Nietypowy pojedynek, oczywisty werdykt

Jeśli szukasz samochodu używanego, to na stronie głównej gazety.pl znajdziesz więcej przydatnych porad i przeglądów rynku Skoda Octavia III - opinie Uwielbianym przez polskich kierowców modelem wciąż pozostaje Skoda Octavia. Jej trzecie wcielenie produkowane było od 2012 do 2020. W cenniku

Skoda Octavia I II i III. Prześwietlamy trzy generacje. Polecane wersje i pułapki

Skoda Octavia I II i III. Prześwietlamy trzy generacje. Polecane wersje i pułapki

układ jezdny ponownie nie zawodzi. Mimo wiadomej jakości naszych dróg, zawieszenie okazuje się wytrzymałe i tanie w bieżących naprawach. Po latach pokaźnych inwestycji wymagać mogą dwusprzęgowe automaty DSG. Skoda Octavia III - opinie, awarie, najlepsze wersje Trzecia odsłona Octavii dostępna była od

Rodzinne auto na czas kryzysu. Przestronne, ekonomiczne i za 20 tysięcy zł

Rodzinne auto na czas kryzysu. Przestronne, ekonomiczne i za 20 tysięcy zł

skórzaną tapicerkę. Zdaniem mechaników, szczególnie wart polecenia jest diesel 1.6 dCi o mocy 130 KM, zużywający niespełna 4,5-5 litrów na setkę. Całkiem niezłe opinie zbiera również doładowany 1.2 TCe – 115 lub 130 KM. Seat Altea Od 2004 do 2015 produkowany był jeden z ciekawiej narysowanych

Opinie Moto.pl: Skoda Scala 1.0 TSI vs. Toyota Corolla 1.2 T. Czy mały silnik benzynowy ma sens w sporym kompakcie?

Opinie Moto.pl: Skoda Scala 1.0 TSI vs. Toyota Corolla 1.2 T. Czy mały silnik benzynowy ma sens w sporym kompakcie?

auta od 67 900 zł. Po doposażeniu Corolli w podobne gadżety, promocyjna cena nie powinna przekroczyć 100 tysięcy. Skoda Scala 1.0 TSI vs. Toyota Corolla 1.2 T - opinie Moto.pl. Podsumowanie Występują w tym samym przedstawieniu, ale grają różne role. Skoda oferuje więcej przestrzeni w kabinie, lepsze

Skoda Fabia II - opinia, awarie, zalety, najlepsze silniki

Skoda Fabia II - opinia, awarie, zalety, najlepsze silniki

względu na niską trwałość, lepiej unikać silników 1.2 TSI i 1.4 TSI. Zapewniają bardzo dobre osiągi, ale w pierwszych latach rynkowej obecności przysparzały wielu kosztownych problemów. Im młodszy egzemplarz, tym ryzyko poważnej awarii maleje. Pośród diesli, najlepsze opinie zbiera leciwy 1.9 TDI i jego

Używane SUV-y w wersjach pułapkach. Na liście m.in. Toyota, Audi i Volvo

Używane SUV-y w wersjach pułapkach. Na liście m.in. Toyota, Audi i Volvo

przemierzania dłuższych tras. Pomagają w tym doładowane silniki, które w momencie debiutu nie sygnalizowały problemów. Pierwsze lata przyniosły jednak wiele rozczarowań. Motory 1.2 i 1.4 TSI wyposażono w nietrwały rozrząd oparty na łańcuchu. W skrajnej sytuacji potrafił się zerwać. 1.8 TSI to natomiast amator

Kupujemy używane: Skoda Yeti - opinie, awarie, najlepsze wersje. Czy warto zainteresować się SUV-em z Czech?

Kupujemy używane: Skoda Yeti - opinie, awarie, najlepsze wersje. Czy warto zainteresować się SUV-em z Czech?

Używana Skoda Yeti - opinie. Prosta i ciekawa forma Rynkowa kariera pierwszego SUV-a Skody rozpoczęła się w 2005 roku. Wówczas pokazano prototypową wizję modelu – auto trafiło do produkcji jednak dopiero w 2009 roku, a ostatnie egzemplarze zjechały z taśm montażowych w 2017 roku. Wtedy

Skoda Yeti (2009 - ) - opinie Moto.pl

Skoda Yeti (2009 - ) - opinie Moto.pl

Skoda Yeti | Test | Pierwsza jazda Z opinii, jakie można znaleźć o tym samochodzie, wynika, że najbardziej krytykowany jest jego wygląd. O gustach się nie dyskutuje, a w przypadku samochodów używanych stylistyka ma trzeciorzędne znaczenie. To, czego

Kupujemy używane: Skoda Octavia II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Kupujemy używane: Skoda Octavia II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Używana Skoda Octavia II - opinie, niezawodność, awaryjność, którą wersję wybrać? Od 2004 do 2013 roku w ofercie czeskiego producenta znajdowała się druga generacja kompaktowej Octavii. Funkcjonalny model zbudowany w oparciu o płytę podłogową, układ jezdny i jednostki napędowe Volkswagena Golfa V

Kupujemy używane: Skoda Yeti kontra Kia Sportage III. Używane SUV-y nie narzekają na brak zainteresowania

Kupujemy używane: Skoda Yeti kontra Kia Sportage III. Używane SUV-y nie narzekają na brak zainteresowania

konstrukcyjnymi. Zakup wersji benzynowej 1.2, 1.4 lub 1.8 TSI (105, 125-140, 160 KM) to decyzja podwyższonego ryzyka. Istotnie, zapewniają więcej niż wystarczającą dynamikę, potrafiąc zużyć jednocześnie niewielkie porcje paliwa. Zużywają też zauważalne ilości oleju silnikowego, natomiast napęd rozrządu napędzany

Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj!

Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj!

wprowadzeniem wersji 2.0 TDI CR, czyli z układem Common-Rail w 2007 roku. Od tej pory silnik 2.0 TDI znika z czarnej listy i można mu zaufać. Resztę problemów pierwszej generacji opisaliśmy na jednej z poprzednich stron. A jakie jednostki napędowe warto rozważyć przy kupnie Skody Superb? Dobre opinie

Kompaktowe SUV-y za 40 tysięcy złotych. Którego wybrać?

Kompaktowe SUV-y za 40 tysięcy złotych. Którego wybrać?

, możemy liczyć na rozbudowane multimedia z nawigacją i dotykowym ekranem, skórzaną tapicerkę, szyberdach, napęd 4x4 i tempomat. Benzynowe silniki 1.2, 1.4 i 1.8 TSI (110, 125-150 i 160 KM) wyposażone są w kłopotliwy łańcuch rozrządu i bezpośredni wtrysk paliwa. Dodatkowo pamiętać musimy o zbyt cienkich

Volkswagen Golf Variant - test | Pierwsza jazda

Volkswagen Golf Variant - test | Pierwsza jazda

Golfa z silnikiem 1.4 TSI o mocy 122 KM i manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach. Silniki TSI charakteryzuje spora dynamika, ale wodząc wzrokiem po ladzie z kluczykami, świadomie omijam ten podpisany 1.2 TSI 105 KM. To silnik świetnie spisujący się pod maską Polo. Z Golfem nie idzie mu już tak

Na które turbodoładowane jednostki benzynowe warto zwrócić uwagę?

napędza między innymi Audi A1, A3, Skodę Octavię III, Superba (od 2015 roku), Rapida, Volkswagena Golfa VII, Polo (od 2015), Tourana oraz Seata Leona III. Wadą 1.4 TSI bywa zwiększone zużycie oleju silnikowego. Przykład Forda pokazuje, że downsizing ma uzasadnienie. Najmniejszy w rodzinie EcoBoost miał

Chevrolet Cruze vs. Skoda Octavia II - kopciuszek czy bestseller?

. Niestety, tylko wybrane jednostki warte są naszej uwagi. Wśród silników benzynowych bezproblemową eksploatację gwarantują bazowe wolnossące 1.4 i 1.6 MPI - 80 i 102 KM. W zupełności wystarczą do spokojnej eksploatacji oraz wzorowo współpracują z instalacją gazową. Wybór doładowanych silników TSI/TFSI 1.2

Opinie Moto.pl: Skoda Scala 1.5 TSI vs. Peugeot 308 1.2 Turbo. Kompakty z różnych światów

5 litrów z niewielkim ogonem. W mieście komputer pokładowy wskaże 7-8,5 l, podobnie na autostradzie. Istotne, że w Skodzie nie brakuje mocy nawet z 2-3 osobami na pokładzie. Przydałby się trochę mocniejszy „dół", ale 1.5 TSI sprawdza się tutaj nad wyraz dobrze. Peugeot 308 1.2 PureTech

Opinie Moto.pl: Citroen C4 1.2 Turbo vs. Skoda Karoq 1.5 TSI. Crossovery z różnych światów

-stopniowego automatu wynosi 7 tysięcy zł, a bogaty egzemplarz oznacza kwotę na fakturze na poziomie 140-145 tys. Zabawę ze Skodą zaczynamy od 112 750 zł (1.0 TSI 110 KM). Decydując się na 1.5 TSI z DSG i napędem na przednią oś, musimy przygotować 129 700 zł. Uzbrajając auto w wiele gadżetów z zakresu komfortu

Co oferuje rynek crossoverów w segmencie C?

. Wersje nadwoziowe (wymiary; poj. bagażnika): kombi 5-drz. (4,22 x 1,79 x 1,67 m; 416/1760 l) Silniki benzynowe: 1.2 TSI (105 KM), M6, DSG7 1.4 TSI (122 KM), M6, DSG7 1.8 TSI (160 KM), M6 [4x4] 1.8 TSI (152 KM), DSG6 [4x4] Silniki wysokoprężne: 1.6 TDI (105 KM), M5, DSG7 2.0 TDI (110 KM), M5

Opinie Moto.pl: Suzuki Vitara 1.4 Turbo vs. VW T-Cross 1.5 TSI vs. Opel Mokka 1.2 T. Nie tylko do miasta

koni mechanicznych i 200 Nm. W standardzie występuje z manualną, 6-stopniową skrzynią, ale możemy dopłacić kilka tysięcy i cieszyć się z 7-biegowego DSG. Postawiliśmy na najmocniejszy wariant będący w teorii namiastką sportu w najmniejszych autach koncernu – Skodzie Kamiq, Seacie Arona i właśnie

Używana Škoda Octavia II (2004-2013) - historia zatoczyła koło

. Jednostki turbodoładowane również okazały się niewolne od wad. 105-konna 1.2 TSI oraz 122-konna 1.4 TSI borykały się z napinaczem łańcucha rozrządu wytrzymującym ok. 100 tys. km. Miewały również problemy z nadmiernym poborem oleju i awariami wtryskiwaczy. Apetyt na olej (nawet pół litra na 1000 km

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

benzynowe 2.0 TSI (200 KM) i 2.0 TFSI (200 KM), turbodiesel 1.6 TDI CR (105 KM) 2010 - silnik benzynowy 1.2 TSI (105 KM), turbodiesel 1.6 TDI (105 KM) 2011 - silnik benzynowy 1.8 TSI (152 KM), turbodiesel 2.0 TDI (110 KM) 2013 - premiera Octavii trzeciej generacji Awaryjność

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

Przypomnialo mi sie, ze niedawno w jednej z AutoSwiecie (czyli niemieckiej gazetce motoryzacyjnej) czytalem o silnikach 1.4tsi. Opinie o ich niezawodnosci byly niezbyt pochelbne- padaly szczegolnie lancuchy rozdzadu, ktore mialy byc takie trwale, koszt naprawy kilka tys zl. Moze to byc oznaka

Re: Skoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicą

Za 85 tys można wyrwać samochód klasy średniej. To jest nieporozumienie. Zresztą autor, gdyby siedział w w temacie, wiedziałbym, że na dzień dobry 8% cena leci w dół. A to nie wszystko. Tak czy siak drogo. Ja kupiłem nowego Toura kombi z silnikiem 1.4 80KM, podłokietnikiem, pakietem optimum

Potrzebna porda odnośnie ogłoszenia Skoda Octavia

Może ktoś z Was forumowicze już oglądał to auto moto.gratka.pl/tresc/skoda-octavia-ii-1-4-tsi-elegance-dsg-15937408.html?utm_source=br ? Proszę o opinię i

Re: Potrzebna porda odnośnie ogłoszenia Skoda Oct

> Może ktoś z Was forumowicze już oglądał to auto http://moto.gratka.pl/tresc/skoda-octavia-ii-1-4-tsi-elegance-dsg-15937408.html?utm_source=br moto.gratka.pl/tresc/skoda-octavia-ii-1-4-tsi-elegance-dsg-15937408.html?utm_source=br ? Proszę o opinię i informację. > Pozdrawiam Leon Skoda

Re: jaki samochód segment B

), np. - Volkswagen GTI 2.0 TSI 200 KM DSG, 2006 r. 100 tys przebieg, 3drzwiowy -Skoda Fabia 1.2 TSI 105KM Style DSG, 2010 r. 40 tys przebieg, 5drzwiowy - Golf V 1.4 TSI GT 140PS DSG, 2007 r., 115 tys przebieg -Seat Ibiza Cupra 1.4 TSI 180KM, DSG, 2009 r. 88 tys. przebieg Lepiej chyba mniejszy

Re: A jeszcze z czystej ciekawosci...

Jechaliśmy Superb 2.0 TDI 170KM DSG, a zainteresowany byłem 1.8 TSI 160KM DSG... Jako potencjalny użytkownik nie miałem pojęcia czy tam jest DQ1 czy DQ9999... Pytałem się o problemy serwisowe z DSG, bo mają różne opinie... On się mnie zapytał ile mam zamiar jeździć rocznie... jak

Re: tego ci trzeba

Ford Fiesta Hatchback 1.0 Ecoboost Powershift Hynudai i10 1.2 SE auto z większych: SEAT Leon Hatchback 1.2 TSI DSG Skoda Yeti 1.2-litre TSI DSG i jeszcze Suzuki Swift, Nissan Micra i Toyota Yaris, ale nie wiem, które wersje. Czy ktoś jeździł? Jak te automaty się sprawują? Wiele pochwał

Re: Skoda Octavia Ambiente 1,8 TSI/160 KM

hawkmoon_269 napisał: > rozważam kupno Skoda Octavia Ambiente 1,8 TSI/160 KM - czy > ktoś z forum ma wyrobioną opinię na temat tego auta? Ktoś tu odsądzał od czci i wiary układ jezdny Octavii II. Chyba trafił na jakiś trefny egzemplarz, albo nie umiał interpretować skutków

Re: BIeda w kraju, samoloty i samochody

to znaczy dla mnie "pełniejsze zadowolenie" Teraz akurat szukam samochodu dla siebie. Mam lekko leciwego WV Sportsvana bo z 2016 roku więc startuje z tego poziomu . Wpadły mi w oko Skoda Karoq, Cupra Formentor i WV t-roc. Technologia VAG, 1,5 tsi 150 konny z DSG + praktycznie identyczne

Bardzo dobre pytanie!

silników, w tym mocnych, w golfie VI jest ogromny, można by od biedy przyjąć, że koncern, pozostawiając w ofercie 8-zaworowca, zrobił ukłon w stronę seniorów fanclubu. Możnaby, gdyby nie to, co napisał wyżej jeden z kolegów: najnowszy silnik VW AG, 1,2 tsi, ma też 8 zaworów. Co prawda zetknąłem sie kiedyś

Re: Downsizing wedlug edka

> no dobrze ale jaki to model bo mamy do wyboru ze trzy Octavia 1,4 tsi 150 KM DSG > spalanie 7 l benzyny przy 130 to nie jest palenie jak smok. Gdy porownamy z miejskim.... Wyglada na to, ze silnik nie lubi obrotow. Skrzynia (w trybie "normalnym", nie "sportowym") zasadniczo