1.2 tsi ile zaworów
Silnik 1.2 TSI Volkswagena - opinie
Silnik 1.2 TSI Volkswagena występuje w trzech wariantach mocy, w których generuje 86, 105 lub 110 KM. Jakie są opinie na temat tego silnika po latach eksploatacji?
Małe, a dobre. Tych silników nie musimy się przesadnie obawiać
Sześć, a może osiem cylindrów? Takie silniki powoli przechodzą do historii. Zabija je ekologia, urzędnicy oraz stosunkowo wysokie koszty utrzymania. Z drugiej strony duże motory uchodziły za długowieczne. Dziś normy są inne. W samochodach wielkości VW Passata, Volvo XC60 czy Alfy Romeo Stelvio, montuje się agregaty o pojemności rzędu dwóch litrów. W Oplu, Skodzie i Fordzie, w tego typu pojazdach pracują też znacznie mniejsze serca napędowe. Czy warto na nich polegać po latach?
TSI Volkswagena da się lubić. Dobre i trwałe wersje benzynowych silników z doładowaniem
W latach 90. silniki z logo VW uchodziły za nowoczesne, dopracowane, a niektóre też oszczędne. Wielokrotnie słyszeliśmy o przebiegach przekraczających pół miliona kilometrów. Klucz tkwił w regularnej zmianie oleju i filtrów. Problemy pojawiły się ponad dekadę później, gdy do większości modeli zaczęły trafiać TSI. Ich początki nie możemy określić jako skomplikowaną relację użytkownika z serwisem. Czy zza tej ciemnej chmury wreszcie wyszło słońce?
Bestsellerów za 31 tys. zł ciąg dalszy. Właśnie tyle Polak wydaje średnio na używane auto
sprawiają większych trudności, choć w 1.2 dość często rozciąga się łańcuch rozrządu. Lepiej postawić na większą pojemność. Ich konstrukcje pamiętają lat 90., co przekłada się na wysoką trwałość. 300-400 tysięcy kilometrów to nie problem. Pośród doładowanych znajdziemy 1.0 TSI 95-110 KM, 1.2 TSI 90-110 KM
Używany Volkswagen Golf VI (2008-2013) - poprawkowy zaliczony. Opinie
turbodieslu 2.0 TDI o mocy 140 KM. Nowość stanowiły: 160-konna wersja 1.4 TSI oraz najmniej wysilona, 110-konna odmiana 2.0 TDI. Kolejny, 2009 rok przyniósł premierę downsizingowego 1.2 TSI o mocy 105 KM, nowego, 160-konnego 1.8 TSI oraz najmocniejszych propozycji, czyli 2.0 TSI w wersjach: 211-konnej (Golf
Używana Skoda Octavia III (2013-2020) - rodzinny kompakt z aspiracjami. Opinie.
jednostki serii EA288: 1.2 TSI i 1.4 TSI – 4-cylindrowe, 16-zaworowe, z bezpośrednim wtryskiem paliwa, które stanowią dziedzictwo po poprzedniej generacji auta. Wtedy jednak borykały się z „chorobami wieku dziecięcego", takimi jak nietrwały napinacz łańcucha rozrządu, awarie wtryskiwaczy
Salon Genewa 2017 | Skoda Fabia | Czas na silnik 1.0 TSI
W miejskiej Fabii czas na zmiany. Trzycylindrowy silnik 1.0 TSI z czterema zaworami na cylinder zastępuje wykorzystywany do tej pory motor czterocylindrowy o pojemności 1,2 litra. Nowa jednostka występować będzie w dwóch wariantach. Pierwsza oferuje więcej mocy – 95 KM, kiedy 1.2 TSI
Siedem aut z Niemiec, które doprowadzą twój portfel do ruiny. A zwykle to pewniaki
powypadkowe są bardzo kosztowne i kłopotliwe. Na domiar złego, jako opcję zastosowano niedopracowaną i awaryjną, pięciostopniową zautomatyzowaną przekładnię. W wersji 1.6 FSI normalnym zjawiskiem jest osadzanie nagaru na zaworach. Trwałością i kosztami napraw nie grzeszy też 1.2 TDI. VW Touareg I 5.0 TDI V10
Seat Ibiza III i IV generacji. Stylowe mieszczuchy z nutą sport. Na co uważać?
po latach uwagi wymaga zanieczyszczony zawór recyrkulacji spalin i przepustnica. Zazwyczaj czyszczenie wystarczy do przywrócenia pełni sprawności. W ostateczności zmuszeni będziemy do wymiany, koszt części to około 200 i 250 złotych. W 1.2 rozciągają się też łańcuchy rozrządu i przedwcześnie umierają
Używane samochody z Niemiec. Te wersje popularnych modeli omijaj szerokim łukiem
kłopotliwe. Na domiar złego, jako opcję zastosowano niedopracowaną i awaryjną, pięciostopniową zautomatyzowaną przekładnię. W wersji 1.6 FSI normalnym zjawiskiem jest osadzanie nagaru na zaworach. Trwałością i kosztami napraw nie grzeszy też 1.2 TDI. BMW 320 SI E90 Z każdym rokiem ceny BMW serii 3 E90 stają
Silnik 1.2 TSI - mały, mocny, ale nieszczególnie trwały
inżynierowie Volkswagena wykorzystali 8-zaworową głowicę, turbosprężarkę ze zmienną geometrią łopat sterowanych elektronicznie, jak również bezpośredni wtrysk paliwa oraz jeden wałek rozrządu. Kolejnym charakterystycznym wyróżnikiem 1.2 TSI jest układ rozrządu realizowany za pomocą łańcucha nie podlegającego
0.9 TCe ma już 10 lat i trafia do wielu modeli Renault. Jakie koszty i awarie po latach?
masy całego silnika, postawiono na trzycylindrowy blok. Głowicę wyposażono w dwanaście zaworów, zaś za napęd rozrządu odpowiada łańcuch. Tutaj jednak, w przeciwieństwie do silników Volkswagena z rodziny TSI i THP koncernu PSA, łańcuch istotnie jest bezobsługowym elementem osprzętu. Tylko w skrajnych
Używane pewniaki z Niemiec, które wpędzą cię w koszty. 7 pułapek w popularnych autach
przekładnię. W wersji 1.6 FSI normalnym zjawiskiem jest osadzanie nagaru na zaworach. Trwałością i kosztami napraw nie grzeszy też 1.2 TDI. BMW 320 SI E90 Z każdym rokiem ceny BMW serii 3 E90 stają się przystępniejsze. Dotyczy to zwłaszcza na pozór niczym niewyróżniającej się odmiany 320 SI. W kwestii jakości
Skoda Octavia I II i III. Prześwietlamy trzy generacje. Polecane wersje i pułapki
. Postawiono na tani pasek (wymiana kosztuje około 600-900 złotych). Wciąż korzystają z bezpośredniego wtrysku paliwa i doładowania (regeneracja turbosprężarki pochłonie około 1800 złotych). Gama składa się z 1.0 TSI 115 KM, 1.2 TSI 86-110 KM, 1.4 TSI 140-150 KM, 1.5 TSI 110-150 KM KM, 1.8 TSI 180 KM i 2.0 TSI
Osiem miejskich aut z najgorszymi silnikami i skrzyniami. Omijaj je szerokim łukiem
wytrzymałość oscyluje wokół 100-150 tysięcy kilometrów. Wiele problemów generuje też elektryka i łańcuchy rozrządu często poddające się już pod 50 tysiącach kilometrów. Jeśli trafimy za zadbaną i dobrze serwisowaną sztukę, można zaryzykować. Skoda Fabia II 1.2 TSI Od 2007 do 2014 roku produkowana była druga
Używana Škoda Octavia II (2004-2013) - historia zatoczyła koło
. Jednostki turbodoładowane również okazały się niewolne od wad. 105-konna 1.2 TSI oraz 122-konna 1.4 TSI borykały się z napinaczem łańcucha rozrządu wytrzymującym ok. 100 tys. km. Miewały również problemy z nadmiernym poborem oleju i awariami wtryskiwaczy. Apetyt na olej (nawet pół litra na 1000 km
Skoda Fabia II - opinia, awarie, zalety, najlepsze silniki
oraz rozrządu za około 500 złotych. Okazjonalnie pojawiają się trudności z zapychającym się zaworem EGR. Trzycylindrowe 1.2 jest najtańsze na rynku wtórnym, ale potrafią się w nim zdarzyć bardzo kosztowne awarie układu korbowo-tłokowego. Tych jednostek unikaj - najgorsze silniki Skody Fabii II Ze
Opel Crossland X 1.2 Turbo vs. Seat Arona 1.0 TSI - porównanie. Nowe rozdanie wśród małych crossoverów
dźwięki. Warto jeszcze wspomnieć o zużyciu paliwa. W mieście komputer pokładowy pokazuje 8-8,5 litra, tyle samo na autostradzie i około 6 w spokojnej trasie. 3 cylindry i 115 KM Grupa Volkswagena też poddała się modzie na downsizing. W ofercie koncernu nie znajdziemy już 1.2 TSI. Zastąpił go
Seat Ibiza IV vs. Chevrolet Aveo II - który wybrać?
serwisowania utrzymamy na niskim poziomie. Jedynie okazjonalnie mogą dopaść nas problemy z zaworem recyrkulacji spalin czy przepustnicą – w każdym z przypadków pomaga gruntowne czyszczenie tego elementu. Znacznie większe ryzyko niesie kupno odmian doładowanych z rodziny TSI/TFSI – 1.2, 1.4 i 1.8
Używane Skoda Yeti vs. Suzuki SX4. Ciekawe crossovery z dobrą relacją ceny do jakości
. Trudno o dobry silnik Największą bolączką Yeti są niestety dostępne silniki. Wszystkie benzyniaki oferowane do 2015 roku – 1.2, 1.4 i 1.8 TSI (110, 125-150 i 160 KM), zmagają się z licznymi wadami konstrukcyjnymi. Te nowoczesne jednostki wyposażono w bezpośredni wtrysk paliwa, łańcuch rozrządu i
Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj!
niedobrego. 1.2 THP bierze dużo oleju, nie lubi się też z instalacją LPG (głowica wrażliwa na pracę na gazie). Często zdarzają się problemy z przeskakującym łańcuchem rozrządu, który uszkadza zawory. Z kolei, jak twierdzi sam producent, dół silnika jest nienaprawialny. Inne problemy trapiące pierwszą Fabię
Na które turbodoładowane jednostki benzynowe warto zwrócić uwagę?
Pierwsza generacja silnika z rodziny 1.4 TSI imponowała tylko na papierze. Praktyka pokazała, że Volkswagen pospieszył się z wprowadzeniem konstrukcji na rynek. Niedopracowanie przełożyło się na poważne i kosztowne awarie. W kolejnym wcieleniu niemieckiej jednostki, pozbyto się większości usterek
Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl
benzynowe 2.0 TSI (200 KM) i 2.0 TFSI (200 KM), turbodiesel 1.6 TDI CR (105 KM) 2010 - silnik benzynowy 1.2 TSI (105 KM), turbodiesel 1.6 TDI (105 KM) 2011 - silnik benzynowy 1.8 TSI (152 KM), turbodiesel 2.0 TDI (110 KM) 2013 - premiera Octavii trzeciej generacji Awaryjność
Poradnik | Łańcuch rozrządu nie jest wieczny. Warto regularnie sprawdzać jego stan
wytrzymuje około 200-300 tysięcy kilometrów. Zdarzają się jednak przypadki, gdy łańcuch się zrywa już po przebiegu rzędu 60-80 tysięcy. Problem z tym elementem występował w pierwszych latach rynkowej obecności 1.2 i 1.4 TSI Volkswagena, 2.0d N47 BMW, a także w 1.6 THP montowanym w autach grypy PSA i BMW, a
Peugeot 308 1.6 e-THP GT | Test | Sport na co dzień
wariant z silnikiem Diesla). Dobrze, że nie jest na odwrót, ponieważ w ofercie panuje większa różnorodność wśród jednostek wysokoprężnych. Od pewnego czasu klienci, chcący wybrać benzynową wersję "308-ki", skazani byli tylko na trzycylindrową konstrukcję 1.2
Golf VII | Wczoraj przecieki, dzisiaj ceny
większa. VW Golf GTI - pierwsza jazda Auto z podstawowym silnikiem z silnikiem 1.2 85 KM ma zużywać średnio 4,9 l/100 km. W wersji wysokoprężnej (TDI) spalanie nie ma przekraczać 3,8 l/100 km. Na tym nie koniec. Najbardziej oszczędny w gamie będzie
Ecobrandy - moda czy biznes?
przewidziano jednak tylko wybrane systemy. Modele dostępne w wersji Greenline to Fabia, Octavia, Roomster i Superb. Średnie zużycie paliwa nowej Fabii w ekologicznej wersji to 3,4 l/100 km. Cena: Wersje Greenline nie pokrywają się z żadnym pakietem wyposażenia. Fabia Greenline 1.2 TDI
Fiat Punto Evo | Test | MultiAir
wielu producentów w imię downsizingu odchodzi od silników wolnossących. Nie dają one tyle korzyści co wersje doładowane. Wystarczy spojrzeć na Volkswagena Polo z silnikiem 1.2 TSI. Mimo mniejszej pojemności osiąga taką samą moc co Punto Evo (105 KM), a w sprincie do setki jest od niego o sekundę szybszy
1.2 tsi ile zaworów
Re: Nowa skoda octavia
ma osiągi jak 1,2 TSI 85 KM (przyspieszenie do 100 km/h ok. 12 s) W tych pieniądzach (75 tys.) możesz mieć jeszcze Peugeota 508, Citroena C5, nową Mazdę 3 Co do awaryjności silników TSi to te silniki są dopiero od 7 miesięcy w sprzedaży i to tak jak mówienie o noworodku ile będzie żył: - 1,4 TSI
Re: OT prawie 50% :)
misiaczek1281 napisała: > klemens1 napisał: > > > I kogóż obchodzi w takiej sytuacji, ile to ma pojemności, zaworów, kolekt > orów, > > turbin i innych chujostw? > > Zapierdala? Zapierdala. > > jako nowy tak....ale co dalej? jaką ma
Re: Stacje benzynowe - na których tankujecie? I i
Dzięki za odpowiedzi. Odnośnie vpowera, czy innych "paliw premium". Tutaj faktycznie kilka próbowałem. Mowa akurat o benzynie (silnik 1.2 TSI, stosunkowo prosty. 4 cylindry, po 2 zawory na cylinder, bazuje na starszej konstrukcji). O ile dobrze pamiętam - producent zaleca lać tam najprostszą pb
Re: Seat Exeo już od 69 900 zł
stwierdzam, że sprzedaż musiała być dramatycznie niska. @Globy @fytax Oczywiście, fajny silniczek... ale słyszeliście go po przejechaniu 180tys.? Cyk cyk cyk cyk... koleś na przeglądzie technicznym śmiał się, że to diesel :P Podobno to przez 5 zaworów na cylinder (te 1.8 TSI mają już 4 zawory na cylinder
Re: W kwestii zakupu nowego pojazdu
czesci w populatnej marce, jaka jest mercedes 2. szesciobiegowe DSG, a takie przykrecaja do silnikow powyzej 150 KM, o ile nic nie zmienili, potrafi bardzo drogo sie zepsuc. Rozwiazaniem jest niezalecane oficjalnie przez VW wymienianie oleju w przekladni. A ten do tanich nie nalezy. Powodem jest to, ze
Bardzo dobre pytanie!
silników, w tym mocnych, w golfie VI jest ogromny, można by od biedy przyjąć, że koncern, pozostawiając w ofercie 8-zaworowca, zrobił ukłon w stronę seniorów fanclubu. Możnaby, gdyby nie to, co napisał wyżej jeden z kolegów: najnowszy silnik VW AG, 1,2 tsi, ma też 8 zaworów. Co prawda zetknąłem sie kiedyś
Re: Auto dostawcze
gdy nie ma gdzie go "przepalić". Często jeżdżę po autostradach, więc póki co aż tak mnie to nie martwiło - nie wiem jednak do będzie za kilka lat. W związku z tym na poważnie zacząłem rozważać owego 1.2 TSI (W mocniejszej, 105konnej wersji). Poczytałem, pogmerałem i wyszło na to, że to dość prosta
Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)
bokach nie można tego, co w nowym TFSI ma być po boku, włożyć między cylindry? Nie wiem, na ile nowe rozwiązanie obniży koszty, ale wydaje się to być argument tytularny. > 2. umiejscowienie przepustnicy przed sprezarka znacznie polepszylo sprawnosc > przy malych otwarciach przepustnicy
Najpopularniejsze:
- OdpoWiemy
- Gry za darmo
- gry karciane
- gry wyścigi
- Tematy Logo24
- Tematy wnętrzarskie
- Tematy ogrodnicze
- Tematy motocyklowe
- Ładny Dom - tematy
- jak założyć bloga
- jak wypromować bloga
- blogi parentingowe
- Tabliczka Mnożenia
- Ładny dom
- Mandat za omijanie szlabanu
- Motocykle
- Wypadek A1
- Praca Kierowca kat. B
- Praca BB
- jazda pod wpływem marihuany
- brzydki zapach w samochodzie
- Forum Legionowo
- Forum Wałbrzych
- Forum Falenica
- Forum Grudziądz
- Wiadomości
- Praca w domu
- Praca Anglia
- Projekt Praca
- Praca Holandia
- Bajki dla dzieci
- mandat za jazdę po chodniku
- atlas ćwiczeń
- pierś z kurczaka
- Życzenia
- Życzenia imieninowe
- Życzenia urodzinowe
- Jak narysować kota?
- Zaproszenia na urodziny
- Holandia informacja
- Holandia pogoda
- Holandia dojazd
- Holandia hotele
- Holandia atrakcje
- Nowe zasady leasingu
- Neapol informacje
- Neapol pogoda
- Neapol atrakcje
- Turbodoładowane jednostki
- Niespotykane znaki
- DK1
- Czy można jechać poboczem?
- rodzaje napędów
- Karta parkingow
- Badania lekarskie
- Uprawnienia straży miejskiej
- Opony zimowe latem
- Zakaz wjazdu do miast
- Zakup samochodu
- Niezatrzymanie do kontroli
- Jak przewieźć rower samochodem
- Wyciskarka wolnoobrotowa
- Wyciskarka wolnoobrotowa
- Rejestrator samochodowy