1.2 tsi ile zaworów

Jan Zomer

Silnik 1.2 TSI Volkswagena - opinie

Silnik 1.2 TSI Volkswagena - opinie

Silnik 1.2 TSI Volkswagena występuje w trzech wariantach mocy, w których generuje 86, 105 lub 110 KM. Jakie są opinie na temat tego silnika po latach eksploatacji?

Używane samochody z Niemiec. Te wersje popularnych modeli omijaj szerokim łukiem

To z Niemiec ściągamy najwięcej samochodów używanych. I to niemieckie marki cieszą się największym zainteresowaniem. Jednak nawet w najlepszych modelach producentom zdarzają się wpadki. Dzisiaj wybraliśmy osiem aut, które zbierają świetne opinie. Za wyjątkiem tych wersji-pułapek.

Salon Genewa 2017 | Skoda Fabia | Czas na silnik 1.0 TSI

Skoda Fabia to kolejny model czeskiego producenta, który dostaje trzycylindrowy silnik 1.0 TSI

Używane pewniaki z Niemiec, które wpędzą cię w koszty. 7 pułapek w popularnych autach

Używane pewniaki z Niemiec, które wpędzą cię w koszty. 7 pułapek w popularnych autach

przekładnię. W wersji 1.6 FSI normalnym zjawiskiem jest osadzanie nagaru na zaworach. Trwałością i kosztami napraw nie grzeszy też 1.2 TDI. BMW 320 SI E90 Z każdym rokiem ceny BMW serii 3 E90 stają się przystępniejsze. Dotyczy to zwłaszcza na pozór niczym niewyróżniającej się odmiany 320 SI. W kwestii jakości

Skoda Octavia I II i III. Prześwietlamy trzy generacje. Polecane wersje i pułapki

Skoda Octavia I II i III. Prześwietlamy trzy generacje. Polecane wersje i pułapki

. Postawiono na tani pasek (wymiana kosztuje około 600-900 złotych). Wciąż korzystają z bezpośredniego wtrysku paliwa i doładowania (regeneracja turbosprężarki pochłonie około 1800 złotych). Gama składa się z 1.0 TSI 115 KM, 1.2 TSI 86-110 KM, 1.4 TSI 140-150 KM, 1.5 TSI 110-150 KM KM, 1.8 TSI 180 KM i 2.0 TSI

Osiem miejskich aut z najgorszymi silnikami i skrzyniami. Omijaj je szerokim łukiem

Osiem miejskich aut z najgorszymi silnikami i skrzyniami. Omijaj je szerokim łukiem

wytrzymałość oscyluje wokół 100-150 tysięcy kilometrów. Wiele problemów generuje też elektryka i łańcuchy rozrządu często poddające się już pod 50 tysiącach kilometrów. Jeśli trafimy za zadbaną i dobrze serwisowaną sztukę, można zaryzykować. Skoda Fabia II 1.2 TSI Od 2007 do 2014 roku produkowana była druga

Silnik 1.2 TSI - mały, mocny, ale nieszczególnie trwały

Silnik 1.2 TSI - mały, mocny, ale nieszczególnie trwały

inżynierowie Volkswagena wykorzystali 8-zaworową głowicę, turbosprężarkę ze zmienną geometrią łopat sterowanych elektronicznie, jak również bezpośredni wtrysk paliwa oraz jeden wałek rozrządu. Kolejnym charakterystycznym wyróżnikiem 1.2 TSI jest układ rozrządu realizowany za pomocą łańcucha nie podlegającego

Skoda Fabia II - opinia, awarie, zalety, najlepsze silniki

Skoda Fabia II - opinia, awarie, zalety, najlepsze silniki

oraz rozrządu za około 500 złotych. Okazjonalnie pojawiają się trudności z zapychającym się zaworem EGR. Trzycylindrowe 1.2 jest najtańsze na rynku wtórnym, ale potrafią się w nim zdarzyć bardzo kosztowne awarie układu korbowo-tłokowego. Tych jednostek unikaj - najgorsze silniki Skody Fabii II Ze

Seat Ibiza IV vs. Chevrolet Aveo II - który wybrać?

Seat Ibiza IV vs. Chevrolet Aveo II - który wybrać?

serwisowania utrzymamy na niskim poziomie. Jedynie okazjonalnie mogą dopaść nas problemy z zaworem recyrkulacji spalin czy przepustnicą – w każdym z przypadków pomaga gruntowne czyszczenie tego elementu. Znacznie większe ryzyko niesie kupno odmian doładowanych z rodziny TSI/TFSI – 1.2, 1.4 i 1.8

Opel Crossland X 1.2 Turbo vs. Seat Arona 1.0 TSI - porównanie. Nowe rozdanie wśród małych crossoverów

Opel Crossland X 1.2 Turbo vs. Seat Arona 1.0 TSI - porównanie. Nowe rozdanie wśród małych crossoverów

dźwięki. Warto jeszcze wspomnieć o zużyciu paliwa. W mieście komputer pokładowy pokazuje 8-8,5 litra, tyle samo na autostradzie i około 6 w spokojnej trasie. 3 cylindry i 115 KM Grupa Volkswagena też poddała się modzie na downsizing. W ofercie koncernu nie znajdziemy już 1.2 TSI. Zastąpił go

Używane Skoda Yeti vs. Suzuki SX4. Ciekawe crossovery z dobrą relacją ceny do jakości

Używane Skoda Yeti vs. Suzuki SX4. Ciekawe crossovery z dobrą relacją ceny do jakości

. Trudno o dobry silnik Największą bolączką Yeti są niestety dostępne silniki. Wszystkie benzyniaki oferowane do 2015 roku – 1.2, 1.4 i 1.8 TSI (110, 125-150 i 160 KM), zmagają się z licznymi wadami konstrukcyjnymi. Te nowoczesne jednostki wyposażono w bezpośredni wtrysk paliwa, łańcuch rozrządu i

Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj!

Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj!

niedobrego. 1.2 THP bierze dużo oleju, nie lubi się też z instalacją LPG (głowica wrażliwa na pracę na gazie). Często zdarzają się problemy z przeskakującym łańcuchem rozrządu, który uszkadza zawory. Z kolei, jak twierdzi sam producent, dół silnika jest nienaprawialny. Inne problemy trapiące pierwszą Fabię

Na które turbodoładowane jednostki benzynowe warto zwrócić uwagę?

Na które turbodoładowane jednostki benzynowe warto zwrócić uwagę?

Pierwsza generacja silnika z rodziny 1.4 TSI imponowała tylko na papierze. Praktyka pokazała, że Volkswagen pospieszył się z wprowadzeniem konstrukcji na rynek. Niedopracowanie przełożyło się na poważne i kosztowne awarie. W kolejnym wcieleniu niemieckiej jednostki, pozbyto się większości usterek

Poradnik | Łańcuch rozrządu nie jest wieczny. Warto regularnie sprawdzać jego stan

Poradnik | Łańcuch rozrządu nie jest wieczny. Warto regularnie sprawdzać jego stan

wytrzymuje około 200-300 tysięcy kilometrów. Zdarzają się jednak przypadki, gdy łańcuch się zrywa już po przebiegu rzędu 60-80 tysięcy. Problem z tym elementem występował w pierwszych latach rynkowej obecności 1.2 i 1.4 TSI Volkswagena, 2.0d N47 BMW, a także w 1.6 THP montowanym w autach grypy PSA i BMW, a

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

benzynowe 2.0 TSI (200 KM) i 2.0 TFSI (200 KM), turbodiesel 1.6 TDI CR (105 KM) 2010 - silnik benzynowy 1.2 TSI (105 KM), turbodiesel 1.6 TDI (105 KM) 2011 - silnik benzynowy 1.8 TSI (152 KM), turbodiesel 2.0 TDI (110 KM) 2013 - premiera Octavii trzeciej generacji Awaryjność

Peugeot 308 1.6 e-THP GT | Test | Sport na co dzień

Peugeot 308 1.6 e-THP GT | Test | Sport na co dzień

wariant z silnikiem Diesla). Dobrze, że nie jest na odwrót, ponieważ w ofercie panuje większa różnorodność wśród jednostek wysokoprężnych. Od pewnego czasu klienci, chcący wybrać benzynową wersję "308-ki", skazani byli tylko na trzycylindrową konstrukcję 1.2

Golf VII | Wczoraj przecieki, dzisiaj ceny

Golf VII | Wczoraj przecieki, dzisiaj ceny

większa. VW Golf GTI - pierwsza jazda Auto z podstawowym silnikiem z silnikiem 1.2 85 KM ma zużywać średnio 4,9 l/100 km. W wersji wysokoprężnej (TDI) spalanie nie ma przekraczać 3,8 l/100 km. Na tym nie koniec. Najbardziej oszczędny w gamie będzie

Ecobrandy - moda czy biznes?

Ecobrandy - moda czy biznes?

przewidziano jednak tylko wybrane systemy. Modele dostępne w wersji Greenline to Fabia, Octavia, Roomster i Superb. Średnie zużycie paliwa nowej Fabii w ekologicznej wersji to 3,4 l/100 km. Cena: Wersje Greenline nie pokrywają się z żadnym pakietem wyposażenia. Fabia Greenline 1.2 TDI

Fiat Punto Evo | Test | MultiAir

Fiat Punto Evo | Test | MultiAir

wielu producentów w imię downsizingu odchodzi od silników wolnossących. Nie dają one tyle korzyści co wersje doładowane. Wystarczy spojrzeć na Volkswagena Polo z silnikiem 1.2 TSI. Mimo mniejszej pojemności osiąga taką samą moc co Punto Evo (105 KM), a w sprincie do setki jest od niego o sekundę szybszy

Re: Nowa skoda octavia

ma osiągi jak 1,2 TSI 85 KM (przyspieszenie do 100 km/h ok. 12 s) W tych pieniądzach (75 tys.) możesz mieć jeszcze Peugeota 508, Citroena C5, nową Mazdę 3 Co do awaryjności silników TSi to te silniki są dopiero od 7 miesięcy w sprzedaży i to tak jak mówienie o noworodku ile będzie żył: - 1,4 TSI

Re: OT prawie 50% :)

misiaczek1281 napisała: > klemens1 napisał: > > > I kogóż obchodzi w takiej sytuacji, ile to ma pojemności, zaworów, kolekt > orów, > > turbin i innych chujostw? > > Zapierdala? Zapierdala. > > jako nowy tak....ale co dalej? jaką ma

Re: Stacje benzynowe - na których tankujecie? I i

Dzięki za odpowiedzi. Odnośnie vpowera, czy innych "paliw premium". Tutaj faktycznie kilka próbowałem. Mowa akurat o benzynie (silnik 1.2 TSI, stosunkowo prosty. 4 cylindry, po 2 zawory na cylinder, bazuje na starszej konstrukcji). O ile dobrze pamiętam - producent zaleca lać tam najprostszą pb

Re: Seat Exeo już od 69 900 zł

stwierdzam, że sprzedaż musiała być dramatycznie niska. @Globy @fytax Oczywiście, fajny silniczek... ale słyszeliście go po przejechaniu 180tys.? Cyk cyk cyk cyk... koleś na przeglądzie technicznym śmiał się, że to diesel :P Podobno to przez 5 zaworów na cylinder (te 1.8 TSI mają już 4 zawory na cylinder

Re: W kwestii zakupu nowego pojazdu

czesci w populatnej marce, jaka jest mercedes 2. szesciobiegowe DSG, a takie przykrecaja do silnikow powyzej 150 KM, o ile nic nie zmienili, potrafi bardzo drogo sie zepsuc. Rozwiazaniem jest niezalecane oficjalnie przez VW wymienianie oleju w przekladni. A ten do tanich nie nalezy. Powodem jest to, ze

Bardzo dobre pytanie!

silników, w tym mocnych, w golfie VI jest ogromny, można by od biedy przyjąć, że koncern, pozostawiając w ofercie 8-zaworowca, zrobił ukłon w stronę seniorów fanclubu. Możnaby, gdyby nie to, co napisał wyżej jeden z kolegów: najnowszy silnik VW AG, 1,2 tsi, ma też 8 zaworów. Co prawda zetknąłem sie kiedyś

Re: Auto dostawcze

gdy nie ma gdzie go "przepalić". Często jeżdżę po autostradach, więc póki co aż tak mnie to nie martwiło - nie wiem jednak do będzie za kilka lat. W związku z tym na poważnie zacząłem rozważać owego 1.2 TSI (W mocniejszej, 105konnej wersji). Poczytałem, pogmerałem i wyszło na to, że to dość prosta

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

bokach nie można tego, co w nowym TFSI ma być po boku, włożyć między cylindry? Nie wiem, na ile nowe rozwiązanie obniży koszty, ale wydaje się to być argument tytularny. > 2. umiejscowienie przepustnicy przed sprezarka znacznie polepszylo sprawnosc > przy malych otwarciach przepustnicy