1.2 tsi jak wymienić olej

Arek Kwiecień

Używany Volkswagen Golf VI (2008-2013) - poprawkowy zaliczony. Opinie

Używany Volkswagen Golf VI (2008-2013) - poprawkowy zaliczony. Opinie

Volkswagen Golf VI zadebiutował zaledwie kilka lat po Golfie V, którego wyniki sprzedaży podobno nie satysfakcjonowały szefów koncernu. Wprowadzone zmiany (bo "szóstka" w dużym stopniu bazuje na swym poprzedniku) niektórzy nazwaliby liftingiem, ale premiera "nowej generacji" miała większy potencjał marketingowy i budziła większe zainteresowanie klientów. Czy "szóstka" rzeczywiście okazała się lepsza? Sprawdzamy, co się psuje w Volkswagenie Golfie VI i jakie obecnie krążą o nim opinie.

Używane samochody z Niemiec. Te wersje popularnych modeli omijaj szerokim łukiem

To z Niemiec ściągamy najwięcej samochodów używanych. I to niemieckie marki cieszą się największym zainteresowaniem. Jednak nawet w najlepszych modelach producentom zdarzają się wpadki. Dzisiaj wybraliśmy osiem aut, które zbierają świetne opinie. Za wyjątkiem tych wersji-pułapek.

Ceny zwariowały. Ile trzeba zapłacić za 3-letni samochód z segmentu B? 8 sztuk

Ostatnie kilka lat zmieniło świat motoryzacji nie do poznania, zwłaszcza pod względem cen, dostępności nowych samochodów i czasu realizacji zamówień. Dziś nadal większość producentów boryka się z problemami produkcyjnymi. W efekcie, kilkunastomiesięczne opóźnienia czy nawet nagłe odwoływanie zleceń stały się codziennością. Dodatkowo, samochody istotnie podrożały. Na co możemy zatem liczyć poszukując 3-letniego pojazdu klasy B?

Używany samochód z DSG? Dobry wybór, ale w ogłoszeniach czeka sporo pułapek

Używany samochód z DSG? Dobry wybór, ale w ogłoszeniach czeka sporo pułapek

warto wymieniać olej? Volkswagen nie zaleca wymian oleju w DSG, co bezpośrednio odpowiada za jego niską wytrzymałość. Specjaliści zgodnie sugerują, aby przeprowadzać operację co 50-60 tysięcy kilometrów. Koszt procesu to jedynie 300-500 złotych. Zapewniamy jednak wrażliwej mechatronice i innym elementom

Używane pewniaki z Niemiec, które wpędzą cię w koszty. 7 pułapek w popularnych autach

Używane pewniaki z Niemiec, które wpędzą cię w koszty. 7 pułapek w popularnych autach

jak naprawy powypadkowe. Pod maskę trafił trzycylindrowy diesel 1.2 TDI o mocy 61 KM, przekazujący moc za pośrednictwem nieudanej, zacinającej się, pięciostopniowej zautomatyzowanej przekładni. Plus za skromne zapotrzebowanie na olej napędowy.

DSG - opinie, awarie, usterki i koszty. Ma mnóstwo zalet, ale potrafi nadszarpnąć budżet

DSG - opinie, awarie, usterki i koszty. Ma mnóstwo zalet, ale potrafi nadszarpnąć budżet

tłumiki drgań skrętnych, póki są sprawne, doskonale izolują nas od wibracji generowanych przez zespół napędowy. Dwumas wytrzymuje do 200 tysięcy kilometrów, a jego wymiana pochłonie około 2 tysięcy zł. DSG - wymiana oleju. Czy warto wymieniać olej? Volkswagen nie zaleca wymian oleju w DSG, co bezpośrednio

Tanie i dobre kompakty na sportowo? Seat Leon II vs. Audi A3 II - porównanie

Tanie i dobre kompakty na sportowo? Seat Leon II vs. Audi A3 II - porównanie

. Wzorowo współpracują też z instalacjami gazowymi. Owszem, zapewniają tylko mizerne osiągi. Dużo lepsze wrażenia z jazdy oferują jednostki z rodziny TSI. To 1.2, 1.4, 1.8 i 2.0 o mocy odpowiednio 105, 125, 160 i 185-310 KM. Wyposażono je we wrażliwy na jakość tankowanego paliwa bezpośredni wtrysk

Kupujemy używane: Auto dla rodziny za 30 tysięcy. Wybraliśmy 8 ciekawych minivanów

Kupujemy używane: Auto dla rodziny za 30 tysięcy. Wybraliśmy 8 ciekawych minivanów

. Dzięki temu rozwiązaniu, pakowanie dziecięcego fotelika na kanapę okazuje się znacznie łatwiejsze. Wnętrze prezentuje wysoką jakość wykonania i odporność na zużycie. Co istotne, nie zabraknie miejsca nawet dla czterech dorosłych osób. Wśród opcjonalnych dodatków możemy wymienić automatyczną klimatyzację

Re: fantastyczny 1.2 TSI

To raczej zasługa tego, że jeżdżę głownie w trasach i staram się przewidywać sytuację. Przy przeglądzie 120 000 km ASO chciało wymienić, ale O II ma czujniki klocków więc zaczekam aż zapali się lampka lub jak dojadę wymienię komplet przy przeglądzie 180k. Przeglądy robię co 30k, po 15 k dolewam 0

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

jadę wymienić olej proszę o podłączenie p [od komputer choć nic się nie świeci, aby sprawdzić wszystkie parametry, że robię min 30tyś km rocznie to takie przeglądy mam co najmarniej 2 w roku. Na szczeście nie mam TSI tylko Hondę Acord 2011 2.0 V-tec z LPG kupiona nowa, obecnie 123tyś km olej na

Re: fantastyczny 1.2 TSI

jak z tym moim 1.2 TSI. Czyli początkowe serie wadliwe, potem coraz lepiej. Jako, że w moim egzemplarzu VW wziął na siebie wszystkie naprawy (nie tylko te związane bezpośrednio z akcją naprawczą), to nie ma się do czego przyczepić, a aktualnie silnik jest sprawny i już. Jeśli w przypadku 1.4 TSI

Re: LPG dla TSI | Eksploatacja

mój 1.4 TSI już bez LPG się sypie, więc pytanie, czy po zaintstalowaniu LPG będzie się psuł, jest bezzasadne ;-) - po 20 tys. wymieniono mi na gwarancji turbinę ("blokowała" się i szarpał przy przyspieszaniu) - żre olej jak dwusów (ok. 1 l na 10 tys km) - DSG szarpie i drży prz małaych

Re: LPG dla TSI | Eksploatacja

opisywana w internecie, jedna z glownych przyczyn powstania mitu o 'usterkowosci TSI'. w moim przypadku wymieniony na gwarancji bez zadnego problemu, ale koszt bez gwarancji nawet 3 tys. - bierze troche olej, jakis litr na 10 tys, podobno typowa sprawa dla wszystkich silnikow TSI, 1.4, 1.8, 2.0, trzeba

Re: Spalanie tsi - film

później wszystko się zaczęło sypać? > Może jeszcze dołożysz do niego tyle, że nowy by cię wyniósł mniej. Skąd pewność? Z doświadczenia...po roku jazdy wymieniłem tłumik,łącznik stabilizatora i olej+filtr....koszt około 350 zł....nie miałem żadnej awarii unieruchamiającej pojazd... Więc jak

Re: Volkswagen Tiguan 2.0 TSI DSG | Za kierownicą

jeszcze długo cieszyć się swoim samochodem. -już nigdy nie będziesz miał dylematu kiedy wymienić olej - przy jakim przebiegu robiony był rozrząd... Zarejestruj się i poczuj różnicę

Re: Spalanie tsi - film

wymieniłem tylko tłumik(140zł) , łącznik stabilizatora (50zł) i olej...silnik 1,4 16V 75KM ma przebieg 178 tys.km spisuje się idealnie i przejedzie drugie tyle...a w kieszeni zostało mi aż 35 tys.zł w porównaniu z nowym autem z salonu...czy warto przepłacać za nowe? jeśli ktoś się uprze że koniecznie chce

Re: Metaliczne hałasy z rury wydechowej

rozrząd zanim dostanie olej, jak będzie klekotać częściej to się wymieni jeśli coś cię niepokoi to jedź do ASO i nie daj się spławić, w WV powinni to zdiagnozować bez problemu, zajrzyj też na forum Golfa, tam temat pewnie jest znany i szeroko opisany

Re: Jaki wybrać silnik. TSI czy TDI?

wymienionych olejów naftowych, otrzymuje się oleje opałowe (mazut) stosowane na statkach lub w przemyśle. - parafina stała topi się w temperaturze 15 - 60 ˚C. Jest prawie bezbarwnym przezroczystym lub półprzezroczystym ciałem krysta- licznym. Parafina służy do wyrobu świec oraz jako materiał

Stan techniki

to.niemozliwe napisał: > Oleju bierze tyle, co inne TSI o pojemności 1.8-2.0, średnio można się spodziew > ać 0.25 l/1000, rośnie jak noga ciężka. Dziesiec lat temu w Toyocie za zuzycie oleju 0,3 litra/1000 km wymieniono mi na koszt firmy silnik (short block). A u VW widac to jest

Re: Volkswagen Passat Variant 1.8 TSI | Za kierow

Ci, ze jak dobrze pójdzie to przez najbliższe kilkadziesiąt tysięcy nic się nie stanie. Do tego czasu ty wymienisz głowicę, wał z zębatką, sprzęgło z dwumasą, resztę pompowtryskiwaczy, pompę oleju itd. No chyba, ze zdążysz sprzedać świadomie wciskając psujące się auto jakiemuś niedowartościowanemu

Re: Volkswagen: wycieki w 2.0 TDI

szybko rozciąga się łańcuch rozrządu. Problem dotyczy przede wszystkim wersji 140- i 170-konnej. Niektórzy mechanicy twierdzą co prawda, że można przedłużyć żywot napędu rozrządu, stosując rzadszy olej i zmieniając go co 15 tys. km, a nie ? jak sugeruje producent ? co 30 tys. km. REKLAMY GOOGLE Warto

Re: Trabant quality control

Z Trabanta można się śmiać- że "mydelniczka" itd. Ale kiedy wschodnie Helmuty/ czyli Ossi/ wsadziły doń silnik Golfa 1,3 i to 4-suwowy-to wcale nie była to taka zwykła mydelniczka. A w 1988 r. miałem Wartburga z silnikiem Golfa i to kombi. 2 lata co 2 tygodnie pokonywałem trasę Greifswald

Padł rozrząd - opis.

perfekcyjnie. No i kolejne auto to chyba też będzie TSI. Naprawdę przyjemne silniki. A jeśli rzeczywiście nie są już tak awaryjne jak ich pierwsze wersje - to nic tylko jeździć. Jak przesiadam się do wolnossących benzyn lub turbodiesli - brakuje mi przyjemności jazdy z mojego 1.2 TSI. Silnik o małej

Re: I tu ciekawe porownanie by bylo

Z ciekawości sam sprawdzę jutro jak wyglądają zapisy w kwestii łańcucha rozrządu w moim 1.2 TSI. Właściwie, z tego co się orientuję (czy słusznie?) to nawet w starszych pojazdach po jakimś przebiegu należało wymienić łańcuch (choć oczywiście wielokrotnie większych niż w przypadku paska