1.2 tsi jazda ekonomiczna

Jan Zomer

Silnik 1.0 EcoBoost Forda - opinie

Silnik 1.0 EcoBoost Forda - opinie

Silnik 1.0 EcoBoost występuje w trzech wersjach, generując 100, 125 lub 140 KM mocy maksymalnej. Jakie są opinie na temat tej jednostki po latach eksploatacji?

Kupujemy używane: Skoda Yeti kontra Kia Sportage III. Używane SUV-y nie narzekają na brak zainteresowania

Na rynku wtórnym wyraźnie widać tendencję wzrostową dla wszelkiej maści crossoverów i SUV-ów. Niska utrata wartości popularnych modeli tylko to potwierdza. Jednymi z najważniejszych modeli wśród używanych jest Skoda Yeti i Kia Sportage. Bogata oferta kompaktowych modeli pozwoli na znalezienie odpowiedniego egzemplarza. Musimy jednak uważać na niektóre wersje silnikowe.

Skoda Fabia | Karta wozu

Ruszamy z nowym cyklem przygotowanym specjalnie z myślą o poszukiwaczach samochodów używanych. Karta wozu to wszystkie potrzebne informacje o modelu zebrane w jednym miejscu.  Jeśli macie uwagi, piszcie. Zaczynamy od prawdziwego sprzedażowego hitu - Skody Fabii. Jak wygląda czeski przebój od podszewki i która wersja jego jest godna polecenia? Zapraszamy do lektury

Kupujemy używane: Auto dla rodziny za 30 tysięcy. Wybraliśmy 8 ciekawych minivanów

Kupujemy używane: Auto dla rodziny za 30 tysięcy. Wybraliśmy 8 ciekawych minivanów

w bezpośredni wtrysk paliwa, co przekreśla sens ekonomiczny montażu instalacji gazowej. W codziennej eksploatacji okazują się jednak całkowicie bezproblemowe. Niższe koszty jazdy oferuje diesel 1.7 CRDI o mocy 115-136 KM. Pracuje kulturalnie i zużywa niewielkie ilości paliwa. Produkowany dla

Wydanie weekendowe | Z archiwum moto.pl | Gejowskie auta roku wybrane

Wydanie weekendowe | Z archiwum moto.pl | Gejowskie auta roku wybrane

- odległość między przednimi fotelami a tylną kanapą wzrosła o 5 cm. Pod maską zawitały nowe, trzycylindrowe jednostki benzynowe o pojemności 1.0 i 1.2 l. Ten drugi może pochwalić się średnim zużyciem paliwa na poziomie 4,3 l/100 km. W ofercie znajdzie się też pięć silników wysokoprężnych, w tym cztery z

Mazda 2 1.5 SKY-G | Test | Mainstream zamiast niszy

Mazda 2 1.5 SKY-G | Test | Mainstream zamiast niszy

-cylindrowym silnikiem 1.2 o mocy 82 KM) i wciąż o 3220 zł mniej niż trzeba zapłacić za topową odmianę VW Polo z jednostką napędową 1.2 TSI o mocy 90 KM. Używana Mazda 2 90-konna Mazda 2 do "setki" zbiera się w 9,4 s oraz bez żadnej zadyszki

Rodzinne auto na czas kryzysu. Przestronne, ekonomiczne i za 20 tysięcy zł

Rodzinne auto na czas kryzysu. Przestronne, ekonomiczne i za 20 tysięcy zł

wytrzymałe okazuje się wnętrze. Zastosowane plastiki są dobrej jakości, solidnie zmontowane i wytrzymałe. Na fotelach każdy znajdzie optymalną pozycję do jazdy. W przeciwieństwie do poprzednika, z tyłu Octavia II zapewnia więcej niż wystarczającą przestrzeń dla dwóch dorosłych osób. Bagażnik mieści 580

Skoda GreenLine i G-TEC | Pierwsza jazda | Oszczędnie i ekologicznie

Skoda GreenLine i G-TEC | Pierwsza jazda | Oszczędnie i ekologicznie

Skoda 4x4 | Pierwsza jazda | Łapy, łapy, cztery łapy Skoda oferuje samochody z serii GreenLine od 2008 roku. Na przełomie 2013 i 2014 roku do gamy oszczędnych modeli dołączyły: Rapid (w wersjach Liftback i Spaceback) oraz nowa Octavia (Liftback i

Silnik 1,4 TSI 122KM a 1,9 TDI 110KM ???

Czy ktos miał do czynienia jazdy Octavią z silnikiem 1,4 TSI 122KM - benzynowy bo sie waham miedzy bezyn. 1,4 TSI 122KM a diesel 1,9 TDI 110KM Jazda do wszystkiego , na długie trasy ma byc ekonomiczny i dynamiczny, Dziekuje

Re: Octavia 1.6 TSI 115KM

ja mam od lutego :) silnik jak najbardziej w porządku, elastyczny, tyle że zużycie paliwa w miescie całkiem spore - jazda do pracy po mieście ok. 5km to wychodzi ok. 10l, ale w mieście przy jeździe tzw. ekonomicznej na nieco dłuższych dystansach można zejść do 7,5 - 8l. Na trasie 6l. Osiągi 1

Re: Seat Exeo 1.8T | Za kierownicą

Zalety: oszczędność paliwa; stałe przekazywanie mocy; łagodna zmiana przełożenia; tryb automatyczny i ręczny; oszczędza układ napędowy; ma funkcję kick-down (obniżenia przełożenia nawet o 2; tryb ekonomiczny (jeśli jest) dodatkowo oszczędza paliwo Wady: przy sprzęgłach mokrych - straty na

Re: Skoda Kodiaq - co sądzicie o tym samochodzie?

qqbek napisał: > 2. Silniki... prawie dwie tony, a żadnego V6 nawet w zestawie. Wszystko do dwóc > h litrów i po cztery gary. Może i ekonomiczne, ale frajdy z jazdy zero. Jechałeś kiedyś 2.0 tsi 280 KM? -- www.sprawdzpodatki.pl sprawdzpodatki.pl

Re: Praktyczniejsza charakterystyka mocy

. Jeśli porównasz samochód benzynowy, który daje większy komfort, to porównanie czysto ekonomiczne wychodzi bardzo na korzyść Diesla, ale pozostaje czynnik niewyceniony- przewaga z komfortu jazdy. Może do tego 1,8TSI można porównać 2,0 TDI, wtedy znów przewaga finansowa benzynki będzie balansowana

Re: Dałnsajzing ale fajny

Pentastar to dobry silnik. W połączeniu z 8 biegową skrzynią ZF daje fajne osiągi, na poziomie mojego starego HEMI, ze spalaniem 2.0 TSI czy cuś. Tylko z tą samą skrzynią HEMI jest niewiele mniej ekonomiczne, a osiągi, dźwięk i przyjemność z jazdy nieporównywalnie większa. Ja bym tego nie kupił

Re: Skoda Kodiaq - co sądzicie o tym samochodzie?

125KM 1,4 TSI do auta ważącego 1600 kg? 75KM na tonę auta (licząc bez kierowcy). Powodzenia, przyda się. Co sądzę? 1. 10 poduch mam w standardzie w swoich 15-letnim purchlu. To, że 15-lat później Śkoda każe sobie dopłacać za każdą poduchę powyżej szóstej to już komedia. 2. Silniki... prawie dwie

Re: Turbo-benzyna na krótkie dystanse.

blisko najwyższego momentu obrotowego to wypisywanie bredni . Utrzymywanie obrotow silnika Hondy 1.8 blisko max momentu to jak ci juz ktos wczesniej napisal bardziej maksymalizacja zuzycia paliwa. NO chyba ze bedziesz sie matole upieral ze jazda powyzej 4 tys obr jest rownie ekonomiczna co

Re: Nowa Honda Civic od 64 900 zł

zainteresowany silnikiem TSI. Jest ekonomiczny i ma dobre osiągi. Obserwuję temat dalej, bo poprawiali sporo po 2010/2011 roku. W prasie pojawia się wiele skarg osób, które próbują reklamować swoje np. Octavie czy Passaty, ale serwis mówi, że 2 lata minęły, nici z gwarancji, trzeba wybulić, a cena za kapitalny

Re: do 70tys i z kratka?

i dosyć ekonomiczne auto z nawigacją, kompletem poduch i kilkoma innymi bajerami. Mam wrsję hb: w mieście (Wawa) pali ok 8, na trasie przy bardzo dynamicznej jeździe (prędkości powyżej 130 km/h) poniżej 7, zbiera się fajnie, a jeśli tego Ci mało, to jeste jeszcze wersja 1.6 z silnikiem 125

Re: Golf VII czy Auris Hybrid?

jeśli chcesz jeździć długo to kup Mazdę, Golf jest ok, ale może mieć problemy i z DSG i z TSI (piszę to jako posiadacz TSI) - ja z tych trzech wybrałbym Golfa, bo po pierwsze nie jestem strachliwy a po drugie jazda turbobenzyną (i to jeszcze z DSG) to sama przyjemność

Re: No to moze cos na czasie?

wyjscia nie bedzie- bo juz 9 zeta powoduje nieopłacalnosc jazdy z tym napędem. No i niestey ja też- zaczynam sie za dobrą, oszczędną benzyną rozglądać- i płakać chyba bedę, bo diesla benzyna nie zastapi w żadnym zakresie. A wg mnie najlepsze benzynowe silniki na rynku to francuskie TCe od 0,9 1,2 i 1

Re: Salon Frankfurt 2011 | Oszczędne Fordy

A w 10-letnim Fiacie masz 1.6 16V 100+ KM z LPG i pali 10 na 100 (bez eko-jazdy). Jeśli porównamy to z tym Fordem i realnym spalaniem przy normalnej jeździe po polskich drogach (5-6l w benzynie) to cały sens ekonomiczny znika. Co więcej LPG jest bardziej ekologiczne od benzyny bo spaliny są

Re: Auto dostawcze

żółwim autostradowym tempie. > Pisząc żółwim - mam na myśli jazda prawym pasem pomiędzy tirami. Przy totalnie > ekonomicznej jeździe udało mi się zobaczyć 4 z przodu ;-) Oczywiście spalanie > wyniosło "aż" 4.9l/100km. To już lepiej - u mnie przy 90km/h jest niemal dokładnie litr więcej

Re: Auto dostawcze

gdy nie ma gdzie go "przepalić". Często jeżdżę po autostradach, więc póki co aż tak mnie to nie martwiło - nie wiem jednak do będzie za kilka lat. W związku z tym na poważnie zacząłem rozważać owego 1.2 TSI (W mocniejszej, 105konnej wersji). Poczytałem, pogmerałem i wyszło na to, że to dość prosta

kolejna ofiara niemieckiej prasy motoryzacyjnej.

o dwóch trybach pracy. Jeden tryb to do testów na zużycie paliwa i emisję CO2, a drugi do normalnej jazdy, tak by samochód był w miarę elastyczny, dobrze przyśpieszał. Od dziesięcioleci normy zużycia paliwa na 100km podawane przez producenta różniły się o około litr od zużycia rzeczywistego, ale to