1.2 tsi napinacz rozrządu
Omijaj je szerokim łukiem. Ryzykowne kompakty - benzynowe silniki i skrzynie biegów
Kompaktowe auta kupujemy chętnie, choć już nie tak często, jak jeszcze dekadę temu. Zaczynają je wygryzać SUV-y i crossovery. Nie zmienia to faktu, że na rynku wtórnym popularne konstrukcje znikają na pniu. Jest ich też mnóstwo. Dziesiątki wersji silnikowych, wyposażeniowych i rozmaite nadwoziowe. Zazwyczaj kupno nie wiąże się z większym ryzykiem, jeśli dany egzemplarz był sumiennie serwisowany. Są jednak warianty, w których nawet dobry mechanik nie pomoże.
Używana Skoda Octavia III (2013-2020) - rodzinny kompakt z aspiracjami. Opinie.
Skoda Octavia ma bliskie pokrewieństwo z Volkswagenem Golfem (m.in. ta sama płyta podłogowa MQB), dopracowane przez inżynierów VAG-a silniki benzynowe TSI i wysokoprężne TDI, budzące podziw walory transportowe auta (zwłaszcza duże bagażniki) oraz dobry stosunek ceny do jakości pozwalający z powodzeniem konkurować na rynku z rywalami "znamienitszych" marek. Bez wątpienia - to sprawdzony przez Skodę już w przypadku poprzednich generacji Octavii przepis na bestsellerowy model auta kompaktowego. Sprawdziliśmy, jaka są opinie użytkowników na temat używanej Škody Octavii III.
Na tych autach się nie zawiedziesz. Kompaktowe wozy z Niemiec za 30-35 tysięcy zł
Niemieckie auta należą do naszych ulubionych. Mimo, że pośród nowych to Toyota święci aktualnie triumfy, to w kategorii tych z drugiej ręki, marki zza zachodniej granicy mają się najlepiej. Sprowadzamy dziesiątki tysięcy używanych Volkswagenów, Audi, BMW i Opli. W Niemczech swe biura projektowe ma również Ford. Wobec tego, postanowiliśmy wziąć pod lupę niezwykle popularny segment.
Używana Škoda Yeti (2009-2017) - stwór pełen uroku. Opinie użytkowników
czynią z nich jednak zakup podwyższonego ryzyka. Stosowany w pierwszych latach produkcji modelu 105-konny (zbyt słaby zdaniem części użytkowników) silnik 1.2 TSI z serii EA111 znany jest z problemów, jakie sprawia w nim łańcuchowy napęd rozrządu, których głównym winowajcą jest nietrwały napinacz

Używany Volkswagen Golf VII (2012-2020) - pięknie się różni
(a to z winy rozciągającego się łańcucha, a to z powodu nadmiernej konsumpcji oleju), w Golfie VII pracują już prawie bez zarzutu. Przykładem są motory 1.2 TSI (85-110 KM) i 1.4 TSI (122-150 KM) z nowej serii EA211 dostępne w wielu wersjach, w których felerny łańcuch zastąpiony został paskiem

Szukamy SUV-a z Europy z dobrym dieslem. Budżet? 50-60 tysięcy złotych
wymaga wymiana łańcucha rozrządu – koszt około 8 tysięcy złotych. Po latach zużywają się górne napinacze łańcucha rozrządu generujące narastający hałas. Pojawią się też drogie w likwidacji usterki układu wtryskowego oraz problem z zapychającym się filtrem cząstek stałych. Wobec tego, dobry wybór

Skoda Octavia I II i III. Prześwietlamy trzy generacje. Polecane wersje i pułapki
rozrządu z teoretycznie wiecznym łańcuchem. Niestety to napinacz łańcucha jest jednym z głównych problemów. Szybko się rozciąga prowadząc nawet do dewastacji jednostki. Dodajmy do tego jeszcze wysokie spalanie oleju silnikowego. Im młodszy egzemplarz, tym ryzyko poważnej awarii maleje. Wśród diesli godne

Używana Škoda Octavia II (2004-2013) - historia zatoczyła koło
. Jednostki turbodoładowane również okazały się niewolne od wad. 105-konna 1.2 TSI oraz 122-konna 1.4 TSI borykały się z napinaczem łańcucha rozrządu wytrzymującym ok. 100 tys. km. Miewały również problemy z nadmiernym poborem oleju i awariami wtryskiwaczy. Apetyt na olej (nawet pół litra na 1000 km

Poradnik | Łańcuch rozrządu nie jest wieczny. Warto regularnie sprawdzać jego stan
awaryjności jednostek tego typu. Stosowane dotychczas masywne ślizgi, napinacze, płozy i same łańcuchy, zastępują lekkimi i dużo prostszymi zamiennikami, oczywiście tańszymi w produkcji. Coraz większe wysilenie silników Znaczący wpływ na słabnącą wytrzymałość łańcuchów rozrządu ma też wzrost mocy i momentu

Używane Skoda Yeti vs. Suzuki SX4. Ciekawe crossovery z dobrą relacją ceny do jakości
. Trudno o dobry silnik Największą bolączką Yeti są niestety dostępne silniki. Wszystkie benzyniaki oferowane do 2015 roku – 1.2, 1.4 i 1.8 TSI (110, 125-150 i 160 KM), zmagają się z licznymi wadami konstrukcyjnymi. Te nowoczesne jednostki wyposażono w bezpośredni wtrysk paliwa, łańcuch rozrządu i

Skoda Yeti (2009 - ) - opinie Moto.pl
problemy z rozciągającym się łańcuchem rozrządu oraz napinaczem. Jeśli podczas uruchamiania i pracy silnika (1.4 TSI i 1.8 TSI) słychać podejrzane dźwięki, trzeba mieć na względzie, że mogą nas czekać spore wydatki. Warto rozważyć zakup wersji wysokoprężnej. Do wyboru są silniki

Kupujemy używane: Skoda Yeti - opinie, awarie, najlepsze wersje. Czy warto zainteresować się SUV-em z Czech?
TSI (105, 125-140, 160 KM) to decyzja podwyższonego ryzyka. Istotnie, zapewniają więcej niż wystarczającą dynamikę, potrafiąc zużyć jednocześnie niewielkie porcje paliwa. Zużywają też zauważalne ilości oleju silnikowego, natomiast napęd rozrządu napędzany łańcuchem sprawia dodatkowe trudności. Wadliwy

Kupujemy używane: Skoda Yeti kontra Kia Sportage III. Używane SUV-y nie narzekają na brak zainteresowania
konstrukcyjnymi. Zakup wersji benzynowej 1.2, 1.4 lub 1.8 TSI (105, 125-140, 160 KM) to decyzja podwyższonego ryzyka. Istotnie, zapewniają więcej niż wystarczającą dynamikę, potrafiąc zużyć jednocześnie niewielkie porcje paliwa. Zużywają też zauważalne ilości oleju silnikowego, natomiast napęd rozrządu napędzany

Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj!
głównym powodem niezaliczenia badania technicznego. - W Yeti lubi zwariować elektryka i elektronika. - Decydując się na najmniejszy silnik 1.2 TSI warto zwrócić uwagę na stan turbosprężarki, większe jednostki miały problemy z rozciągającym się łańcuchem rozrządu oraz napinaczem. Jeśli podczas

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl
do uszkodzenia napinacza łańcucha rozrządu. Luźny łańcuch zaczyna brzęczeć i terkotać, na co trzeba zareagować natychmiastową wizytą w warsztacie by nie doprowadzić do przestawienia faz rozrządu i zniszczenia silnika. Czasami w 1.4 TSI psują się też wtryskiwacze. W
1.2 tsi napinacz rozrządu
Re: Padł rozrząd - opis.
ok_vip napisał: > Niestety, w moim caddym 1.2 TSI (105KM) padł niedawno rozrząd przy przebiegu ~1 > 45000km. > Dokładnego zakresu napraw nie pamiętam, ale do wymiany był cały rozrząd, m.in. > łańcuch, koła zębate, napinacze itp. Wymieniono też pompę oleju (asekuracyjnie
Re: Volkswagen Jetta na cenzurowanym
VW produkuje wiele jednostek TSI: 1,2 TSI, 1,4 TSI, 1,8 TSI, 2,0 TSI i jakoś nie słyszałem żeby nie były trwałe i bezawaryjne. Jedyne problemy były w wersji 1,4 TSI 140 KM z napinaczem rozrządu ale już je usunięto. Pozostałe wersje nie mają żadnych wad. 2,0 TSI jest wręcz uznawany za jeden z
Re: Superb i Yeti jak gorące bułeczki
>Szczególną popularnością cieszy się jednostka 1.4 TSI o mocy 122 KM, która jest >doskonałym kompromisem pomiędzy silnikami 1.2 TSI, a 1.8 TSI Cieszy się popularnością do czasu aż nie zepsuje się (wg. VW bezobsługowy) mechanizm rozrządu. To prawdziwa plaga w tych silnikach. Jak już
Re: Spalanie tsi - film
. sprzedanych samochodów marki Skoda wyposażonych w ten wariant jednostki napędowej. Volkswagen Group Polska: W samochodach z pierwszymi silnikami TSI mogły pojawiać się po kilku latach eksploatacji kłopoty z napinaczem łańcucha rozrządu, co w rezultacie zignorowania przez użytkownika usterki objawiającej
Re: Niewielkie, ekonomiczne do miasta
Miałem Tiguana 1.4 TSI 160KM z salonu. Moja wiedza jest z pierwszej ręki, a nie od mitycznego znajomego. I na myśli miałem fatalną jakość napinacza i łańcucha rozrządu. Poszukaj informacji na ten temat, poczytaj, porozmawiaj, dokształć się, może wyjdziesz na ludzi.
Re: Golf GTI Edition 35 już w Polsce
Główna zaletą wersji GTI35 w porównaniu do zwykłego GTI jest fakt, że ma on stary mniej usterkowy silnik 2.0TSI (jeszcze na pasku, a nie łańcuchu). Ten silnik zresztą jest w wersji R oraz w GOLF 5 GTI. Wszystko inne w TSI (1.2, 1.4 i nowe 2.0) jest na łańcuchu, który się wyciąga oraz na wadliwych
Re: Škoda Octavia (1995 - 2005) - szczęściara
Mam Octavkę 2009 czyli kupioną nówkę igłe z salonu. Przejechałem 40000 tys. km. Samochód godny polecenia TSI 1,4 w benzynie umiarkowne spalanie i wystarczająco pod nogą. Ale na gwarancji wymieniłem napinacz rozrządu i naprawa wycieku oleju z końcóki przewodu, myśle że te awarie po tylu km. nie
Padł rozrząd - opis.
Wiem, że nieco odgrzewam starego kotleta, ale jednak czuję się w obowiązku napisać o sporej awarii. Niestety, w moim caddym 1.2 TSI (105KM) padł niedawno rozrząd przy przebiegu ~145000km. Silnik jeszcze na łańcuchu rozrządu, z pierwszych miesięcy produkcji. Auto w trasie całkowicie straciło
Re: VW Scirocco GT - tylko dla Greków
@Gość 5: sam już nie wiem co jest typowe dla TSI, a co nie, ale z tymi wylatującymi korbowodami to VW już się popisał w 1.9 BXE. Ja w swoim TSI 160 z 2009, jestem juz po wymianie w kolejności: wtrysków/świec/cewek/piszczące pompy wody/łańcucha/wariatora/napinacza rozrządu/czyszczeniu smoka
Re: oleje longlife -ufać czy wymieniać co 15tys k
Użytkowałem TSI w Tiguanie z 2012, jeszcze tą nieszczęsną wersję 160KM na łańcuchu rozrządu. Wymiana oleju co 30 tys km. Rozrząd/napinacz posypał się zanim dobrnąłem do 100 tys km. Wg mechanika było to powiązane z rzadkimi interwałami wymiany oleju i/lub jego ubytkami. Obecnie jeżdzę 2.0 d
Re: Volkswagen: wycieki w 2.0 TDI
wspomnieć także o wadliwych napinaczach łańcucha oraz przestawiaczach faz (tzw. wariatory). W tym przypadku o usterce poinformuje nas charakterystyczne ?dieslowskie? klekotanie, wyraźnie słyszalne np. porannym po uruchomieniu zimnego silnika. >>> Seat Leon 1.4 TSI kontra Skoda Octavia 1.4 TSI
Re: UOKiK: 62 akcje serwisowe w 2010 r.
VW nie ogłasza akcji serwisowych bo po pierwsze jakoś udaje mu się unikać wpadek na masową skalę, a po drugie jak klient przyjeżdża z awarią to usuwają ją na bieżąco. np. mój znajomy miał usterkę rozrządu w Passacie 1,4 TSI tuż po gwarancji, pojechał i okazało się że naprawili to za darmo bo jakaś
Re: Nigdy sie chyba nie przyzwyczje...
wcześniej. Nie wiem czy wiesz ale we wszystkich od Upa do Arteona 1,0 FSI i TSI 1,2 TSI 1,4 TSI i prawdopodobnie w nowym 1,5 TSI jest ten sam typ rozrząd z interwałem wymiany co 210 000 km. Myślę, że taki układ musiał być bardzo sprawdzony aby go adaptować do wszystkich silników od 60 do 150 KM. W
Re: Fakty...skoro jest tak dobrze....
nfplakto napisała: > Co ma rozciaganie lancucha do czynienia z downsizingiem? Tyle samo, ile rozsiag > niety lancuch w rowerze z bezposrednim wtryskiem. taaa... otóż kolego jako przykładowy przedstawiciel downsizingu vw-genowski motor 1.4 tsi cierpi na wiele delikatnie to
Re: Skoda Fabia RS | Długi dystans - 11 395 km
: www.auto-swiat.pl/1-silnik-14-tsi-kusi-osiagami-ale-grozi-powaznymi-awariami Na deser proponuję natomiast to: www.motor-talk.de/forum/liste-aller-motorschaeden-golf-6-160-ps-t2783186.html Dla tych co im się nie chce czytać całości przytoczę w
Skoda Fabia RS | Długi dystans - 13 585 km
Dla fanboy-ów tego silnika proponuję przejrzeć polskie i niemieckie fora gdzie aż huczy o tym szmelcu... Na początek polecam poniższą lekturę : www.auto-swiat.pl/1-silnik-14-tsi-kusi-osiagami-ale-grozi-powaznymi-awariami Na deser proponuję natomiast to: www
Re: VW Tiguan
Przez 3,5 roku jeździłem takim samochodem - już poliftowym z 2012. 1.4 TSI 160KM, zrobiłem nim jakieś 90 tys km. Największą bolączką jest silnik, który notorycznie gnębią problemy z rozrządem /napinaczem - niestety jest to problem nawracający (poszukaj na forach użytkowników VW, Skody czy Audi
Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.
Widzę, ze tylko ja byłem pechowcem. W 2012 roku zakupiłem dwa auta z silnikami 1.4 tsi /140KM i 160KM/. Auta miały być do dyspozycji pracowników administracyjnych i kierowników działów. Do ciężkiej pracy /handlowcy/ służyły Skody i Yariski. Ostatecznie Golf 140 KM używany był głównie do jazdy po
Old vs New - kolejna runda 2
Aż do gry wkroczył Volkswagen. W 2005 r. zaskoczył wszystkich silnikiem 1,4-litrowym wzmocnionym turbosprężarką i kompresorem do 170 KM. Ten debiutujący w Golfie V silnik 1.4 TSI, który z powodzeniem zastąpił większy, bo aż 2,3-litrowy, zyskał tytuł Silnika Roku i mnóstwo naśladowców: od
- OdpoWiemy
- Gry za darmo
- gry karciane
- gry wyścigi
- Tematy Logo24
- Tematy wnętrzarskie
- Tematy ogrodnicze
- Tematy motocyklowe
- Ładny Dom - tematy
- jak założyć bloga
- jak wypromować bloga
- blogi parentingowe
- Tabliczka Mnożenia
- Ładny dom
- Mandat za omijanie szlabanu
- Motocykle
- Wypadek A1
- Praca Kierowca kat. B
- Praca BB
- jazda pod wpływem marihuany
- brzydki zapach w samochodzie
- Forum Legionowo
- Forum Wałbrzych
- Forum Falenica
- Forum Grudziądz
- Wiadomości
- Praca w domu
- Praca Anglia
- Projekt Praca
- Praca Holandia
- Bajki dla dzieci
- mandat za jazdę po chodniku
- atlas ćwiczeń
- pierś z kurczaka
- Życzenia
- Życzenia imieninowe
- Życzenia urodzinowe
- Jak narysować kota?
- Zaproszenia na urodziny
- Holandia informacja
- Holandia pogoda
- Holandia dojazd
- Holandia hotele
- Holandia atrakcje
- Nowe zasady leasingu
- Neapol informacje
- Neapol pogoda
- Neapol atrakcje
- Turbodoładowane jednostki
- Niespotykane znaki
- DK1
- Czy można jechać poboczem?
- rodzaje napędów
- Karta parkingow
- Badania lekarskie
- Uprawnienia straży miejskiej
- Opony zimowe latem
- Zakaz wjazdu do miast
- Zakup samochodu
- Niezatrzymanie do kontroli
- Jak przewieźć rower samochodem
- Wyciskarka wolnoobrotowa
- Wyciskarka wolnoobrotowa
- Rejestrator samochodowy