1.2 tsi usterki silnik

Łukasz Kifer

Najgorsze silniki zdaniem polskich mechaników. Wszystkie dostały nagrodę "International Engine of the Year"

Najgorsze silniki zdaniem polskich mechaników. Wszystkie dostały nagrodę "International Engine of the Year"

Mechanicy zrzeszeni w sieci niezależnych serwisów ProfiAuto wybrali najgorsze jednostki napędowe, na które można trafić w samochodach używanych. Wszystkie konstrukcje w przeszłości zdobyły nagrody w konkursie "International Engine of the Year".

Silnik 1.2 TSI Volkswagena - opinie

Silnik 1.2 TSI Volkswagena występuje w trzech wariantach mocy, w których generuje 86, 105 lub 110 KM. Jakie są opinie na temat tego silnika po latach eksploatacji?

Małe, a dobre. Tych silników nie musimy się przesadnie obawiać

Sześć, a może osiem cylindrów? Takie silniki powoli przechodzą do historii. Zabija je ekologia, urzędnicy oraz stosunkowo wysokie koszty utrzymania. Z drugiej strony duże motory uchodziły za długowieczne. Dziś normy są inne. W samochodach wielkości VW Passata, Volvo XC60 czy Alfy Romeo Stelvio, montuje się agregaty o pojemności rzędu dwóch litrów. W Oplu, Skodzie i Fordzie, w tego typu pojazdach pracują też znacznie mniejsze serca napędowe. Czy warto na nich polegać po latach?

TSI Volkswagena da się lubić. Dobre i trwałe wersje benzynowych silników z doładowaniem

TSI Volkswagena da się lubić. Dobre i trwałe wersje benzynowych silników z doładowaniem

wolnossące 1.4 i 1.6 MPI. Na papierze gwarantowała bardzo dobre parametry. 105-konne VW Polo przyspiesza do setki w 9,7 sekundy. W 2009 w palecie jednostek napędowych koncernu VAG zadebiutowała pierwsza wersja silnika 1.2 TSI - EA111. W aluminiowym bloku umieszczono cztery cylindry w rzędzie, a całość

Niby rodzinne, a bardzo mocne. Szukamy kombi z pazurem za 70-80 tysięcy zł

Niby rodzinne, a bardzo mocne. Szukamy kombi z pazurem za 70-80 tysięcy zł

jednostki korzystają z bezpośredniego wtrysku paliwa i doładowania. Do wyboru mamy 1.0 TSI 100 KM, 1.2 TSI 86-110 KM, 1.4 TSI 140-150 KM, 1.5 TSI 150 KM, 1.8 TSI 180 KM oraz 2.0 TSI 220-230 KM. Wybierając wariant RS, możemy liczyć na sprint do setki w 6,7 sekundy. Założony budżet wystarczy na samochody z

Bestsellerów za 31 tys. zł ciąg dalszy. Właśnie tyle Polak wydaje średnio na używane auto

Bestsellerów za 31 tys. zł ciąg dalszy. Właśnie tyle Polak wydaje średnio na używane auto

, musimy być gotowi na częste odwiedziny w warsztacie. Najwięcej usterek powstawało w latach 2010-2012. Im młodszy egzemplarz, tym ryzyko kosztownej usterki maleje. Relatywnie bezproblemowy jest flagowy, wolnossący silnik 3.6 V6 FSI o mocy 300 KM. Warto też postawić na 1.4 TSI (EA211) z paskiem rozrządu

Używany Volkswagen Golf VI (2008-2013) - poprawkowy zaliczony. Opinie

Używany Volkswagen Golf VI (2008-2013) - poprawkowy zaliczony. Opinie

samochodem nowocześniejszym i bardziej dopracowanym. W pierwszym roku produkcji Golfa VI pod maską umieszczano silniki w większości znane z poprzedniej, piątej generacji. Mowa o wolnossących (wielu twierdzi, że nieśmiertelnych) 1.4 o mocy 80 KM i 1.6 o mocy 102 KM, chwalonym, 122-konnym 1.4 TSI oraz

Peugeot 308 II vs. Seat Leon III. Wciąż nowoczesne kompakty. Jak się spisują po latach?

Peugeot 308 II vs. Seat Leon III. Wciąż nowoczesne kompakty. Jak się spisują po latach?

hatchbacka mieści od 420 do 1309, a kombi od 610 do 1660 litrów. Po latach zdarzają się niewielkie usterki pokładowej elektroniki. Szwankują czujniki, a centralny ekran reaguje z jeszcze większym opóźnieniem, niż miało to miejsce przed laty. Peugeot 308 II. Silniki, awarie, usterki, koszty eksploatacji. Tym

Używana Skoda Octavia III (2013-2020) - rodzinny kompakt z aspiracjami. Opinie.

Używana Skoda Octavia III (2013-2020) - rodzinny kompakt z aspiracjami. Opinie.

jednostki serii EA288: 1.2 TSI i 1.4 TSI – 4-cylindrowe, 16-zaworowe, z bezpośrednim wtryskiem paliwa, które stanowią dziedzictwo po poprzedniej generacji auta. Wtedy jednak borykały się z „chorobami wieku dziecięcego", takimi jak nietrwały napinacz łańcucha rozrządu, awarie wtryskiwaczy

Rodzinne auto za 800 zł brutto miesięcznie. Oto nasi faworyci: Kia, Skoda i Toyota

Rodzinne auto za 800 zł brutto miesięcznie. Oto nasi faworyci: Kia, Skoda i Toyota

. Bazowy, benzynowy 1.6 występuje w wersjach o mocy 83, 102 i 110 KM. Fabrycznie był łączony z LPG. Ofertę uzupełnił 1.2 TCe 116 KM i 1.3 TCe generujący 131 KM. W alternatywie pozostaje wysokoprężne 1.5 dCi rozwijające od 90 do 116 KM. W przypadku diesla, wyeliminowano większość usterek wieku dziecięcego

Używany Volkswagen Golf VII (2012-2020) - pięknie się różni

Używany Volkswagen Golf VII (2012-2020) - pięknie się różni

zawieszenia DCC z funkcją wyboru profilu jazdy. Używany Volkswagen Golf VII - opinie o silnikach Nowa generacja Golfa wyposażona została również w nowe silniki TSI i TDI, których konstrukcja była rozwijana i udoskonalana na przestrzeni lat. Jednostki, które w Golfach V i VI potrafiły jeszcze sprawiać kłopoty

800 plus pozwoli na dobry używany wóz. Sprawdzamy możliwości miesięcznej raty

800 plus pozwoli na dobry używany wóz. Sprawdzamy możliwości miesięcznej raty

Allroad ze zwiększonym prześwitem i nakładkami ochronnymi karoserii. To dobra alternatywa dla SUV-a. Stawiając na rodzinne Audi, otrzymujemy bagażnik o pojemności 490 l. Wybierając odmianę z napędem na cztery koła, otrzymujemy pancerny, permanentny układ quattro. Dostępny był z silnikami 2.0 TSI 180-225

Peugeot 301 vs. Seat Toledo IV. Przykurzone, ale wciąż warte uwagi i rozsądnie wycenione

Peugeot 301 vs. Seat Toledo IV. Przykurzone, ale wciąż warte uwagi i rozsądnie wycenione

możliwie niskich kosztów serwisowania i bezawaryjności, mamy do wyboru tylko jeden wolnossący silnik. To trzycylindrowy 1.2 MPI o mocy 75 KM. Zużywa rozsądne porcje paliwa, dobrze współpracując przy tym z instalacją LPG, ale jest po prostu słaby. Znacznie lepsze osiągi gwarantują 1.2 TSI, 1.4 TSI i 1.0 TSI

Budżetowe bestsellery po latach - Skoda Rapid vs. Fiat Tipo. Warto teraz kupić?

Budżetowe bestsellery po latach - Skoda Rapid vs. Fiat Tipo. Warto teraz kupić?

, przekonują elastycznością, dynamiką i niskim spalaniem. Niestety, 1.2 i 1.4 TSI borykają się z nietrwałym łańcuchem rozrządu i wysokim spalaniem oleju. Wraz z kolejnymi modernizacjami i wprowadzeniem paska rozrządu, większość usterek wyeliminowano. Im młodszy egzemplarz, tym ryzyko awarii maleje. Nieco

Omijaj je szerokim łukiem. Ryzykowne kompakty - benzynowe silniki i skrzynie biegów

Omijaj je szerokim łukiem. Ryzykowne kompakty - benzynowe silniki i skrzynie biegów

Unii Europejskiej. Zadebiutowała w 2013 i zeszła ze sceny w 2021. W ofercie znalazł się pięciodrzwiowy hatchback i funkcjonalne kombi. Tym razem gama silników benzynowych składa się tylko z doładowanych jednostek. Do wyboru mamy trzycylindrowy 1.2 PureTech 110-130 KM będący autorską konstrukcją

0.9 TCe ma już 10 lat i trafia do wielu modeli Renault. Jakie koszty i awarie po latach?

0.9 TCe ma już 10 lat i trafia do wielu modeli Renault. Jakie koszty i awarie po latach?

, wolnossących konstrukcji. Jak zatem w tej klasie poradzili sobie Francuzi? Więcej porad dla kierowców znajdziesz na stronie głównej gazety.pl 10 lat rynkowej kariery Dobrze znane i cenione przez użytkowników i mechaników są francuskie, wolnossące silniki 1.2 i 1.4. W imię ekologii i nowej mody, Francuzi

Używane SUV-y w wersjach pułapkach. Na liście m.in. Toyota, Audi i Volvo

Używane SUV-y w wersjach pułapkach. Na liście m.in. Toyota, Audi i Volvo

przemierzania dłuższych tras. Pomagają w tym doładowane silniki, które w momencie debiutu nie sygnalizowały problemów. Pierwsze lata przyniosły jednak wiele rozczarowań. Motory 1.2 i 1.4 TSI wyposażono w nietrwały rozrząd oparty na łańcuchu. W skrajnej sytuacji potrafił się zerwać. 1.8 TSI to natomiast amator

Używana Škoda Octavia II (2004-2013) - historia zatoczyła koło

Używana Škoda Octavia II (2004-2013) - historia zatoczyła koło

. Jednostki turbodoładowane również okazały się niewolne od wad. 105-konna 1.2 TSI oraz 122-konna 1.4 TSI borykały się z napinaczem łańcucha rozrządu wytrzymującym ok. 100 tys. km. Miewały również problemy z nadmiernym poborem oleju i awariami wtryskiwaczy. Apetyt na olej (nawet pół litra na 1000 km

Osiem miejskich aut z najgorszymi silnikami i skrzyniami. Omijaj je szerokim łukiem

Osiem miejskich aut z najgorszymi silnikami i skrzyniami. Omijaj je szerokim łukiem

miejsca w drugim rzędzie. Na liście opcji znajdziemy między innymi klimatyzację, „pełną elektrykę”, multimedia z kolorowym, dotykowym ekranem i komputer pokładowy. Obok prostych wolnossących i bezproblemowych zarazem silników, producent oferował doładowane jednostki 1.2 TSI o mocy 86-105 KM

Silnik 1.0 EcoBoost Forda - opinie

Silnik 1.0 EcoBoost Forda - opinie

dysponuje mocą 100, 125, a nawet 140 KM. Wysoką wydajność silnika udało się uzyskać stosując turbosprężarkę (ze zmienną geometrią w mocniejszych odmianach) i bezpośredni wtrysk paliwa. Przeczytaj także: Silnik 1.2 TSI - opinie Silnik 1.0 EcoBoost - zalety Dla ograniczenia kosztów produkcji zastosowano

Szukamy SUV-a z Europy z dobrym dieslem. Budżet? 50-60 tysięcy złotych

Szukamy SUV-a z Europy z dobrym dieslem. Budżet? 50-60 tysięcy złotych

(dwusprzęgłowy S-Tronic), a nawet ośmiu przełożeniach, doskonale dbającą o płynność jazdy. Amatorzy silników wysokoprężnych mają do wyboru czterocylindrową konstrukcję 2.0 TDI i 3.0 V6 TDI generujące odpowiednio 143-190 KM lub 240-313 KM. W przypadku mniejszej jednostki zwłaszcza z początków produkcji musimy być

Skoda Octavia I II i III. Prześwietlamy trzy generacje. Polecane wersje i pułapki

Skoda Octavia I II i III. Prześwietlamy trzy generacje. Polecane wersje i pułapki

usterki wynikają raczej ze skrajnego zaniedbania. Co ważne, benzyniaki doskonale odnajdują się spalając gaz LPG. Kupno Octavii z silnikiem diesla jest obecnie ryzykowną decyzją. Większość egzemplarzy ma na koncie imponujące przebiegi. Oczywiście, wciąż możemy trafić na sumiennie serwisowaną sztukę, dla

Silnik 1.2 PureTech - opinie. Czy warto zainteresować się silnikiem roku z rynku wtórnego?

Silnik 1.2 PureTech - opinie. Czy warto zainteresować się silnikiem roku z rynku wtórnego?

jest właścicielem niemieckiej marki. Opracowanie nowego silnika było konieczne. VAG kilka lat wcześniej zaczął stosować 1.4 TSI w Skodzie, Seacie, Volkswagenie i Audi. Fiat stworzył 1.4 T-Jet, Ford 1.0 EcoBoost, a Renault 1.2 TCe. Rynek zareagował entuzjastycznie na małe, downsizignowe jednostki. W tym

Używane - Seat Ibiza IV vs. Hyundai i20 I. Mieszczuchy za rozsądne pieniądze

1.4 MPI o mocy 60-70 i 85 KM. Wielopunktowy wtrysk paliwa pozwala na montaż instalacji gazowej w przystępnej cenie. By utrzymać jednostkę w pełnej sprawności wystarczą okresowe wymiany filtrów, oleju oraz rozrządu kosztem 600 złotych. Zakup nowoczesnych, turbodoładowanych silników 1.2 i 1.4 TSI

Skoda Yeti (2009 - ) - opinie Moto.pl

zalety, ale i wady. Wśród jednostek benzynowych są jedynie silniki TSI o pojemnościach: 1,2 l (105 KM), 1,4 l (122 KM) i 1,8 litra (152-160 KM). Niestety każda z nich miewa swoje słabe strony. Decydując się na najmniejszy 1.2 TSI warto zwrócić uwagę na stan turbosprężarki, większe jednostki miały

Skoda Fabia II (2007-2013) - opinie Moto.pl

2007 - premiera modelu, wersja hatchback 5d, silniki benzynowe 1.2 (60 lub 70 KM), 1.4 (86 KM) i 1.6 (105 KM), turbodiesle 1.4 TDI PD (70 KM lub 80 KM) oraz 1.9 TDI PD (105 KM) 2008 - wersja kombi 2010 - silnik benzynowy 1.2 TSI (86 lub 105 KM), turbodiesle 1.2 TDI (75 KM) oraz 1.6 TDI (75, 90 lub 105

Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj!

głównym powodem niezaliczenia badania technicznego. - W Yeti lubi zwariować elektryka i elektronika. - Decydując się na najmniejszy silnik 1.2 TSI warto zwrócić uwagę na stan turbosprężarki, większe jednostki miały problemy z rozciągającym się łańcuchem rozrządu oraz napinaczem. Jeśli podczas

Na które turbodoładowane jednostki benzynowe warto zwrócić uwagę?

Pierwsza generacja silnika z rodziny 1.4 TSI imponowała tylko na papierze. Praktyka pokazała, że Volkswagen pospieszył się z wprowadzeniem konstrukcji na rynek. Niedopracowanie przełożyło się na poważne i kosztowne awarie. W kolejnym wcieleniu niemieckiej jednostki, pozbyto się większości usterek

Kupujemy używane: Auto dla rodziny za 30 tysięcy. Wybraliśmy 8 ciekawych minivanów

, kolorową nawigacją czy tempomatem. Jedyny bezproblemowy silnik w gamie to bazowy diesel 1.6 TDI o mocy 105 KM. Mocniejszy 2.0 TDI o mocy 140 lub 170 koni mechanicznych z pompowtryskiwaczami, pozostawia wiele do życzenia w kwestii trwałości i kosztów serwisowych. Zakup wersji benzynowej 1.2, 1.4 lub 1.8

Kupujemy używane - rodzinne kombi za 20 tysięcy złotych

pokładowy i fabryczne radio z dotykowym ekranem. We wnętrzu dorosłe osoby wygodnie usiądą tylko na przednich, obszernych fotelach. Z tyłu przestrzeni wystarczy tylko dla najmłodszych. Spośród bogatej palety silnikowej mechanicy polecają wolnossące benzynowe silniki 1.2 i 1.4 MPI z wielopunktowym wtryskiem

Chevrolet Cruze vs. Skoda Octavia II - kopciuszek czy bestseller?

. Niestety, tylko wybrane jednostki warte są naszej uwagi. Wśród silników benzynowych bezproblemową eksploatację gwarantują bazowe wolnossące 1.4 i 1.6 MPI - 80 i 102 KM. W zupełności wystarczą do spokojnej eksploatacji oraz wzorowo współpracują z instalacją gazową. Wybór doładowanych silników TSI/TFSI 1.2

Seat Leon 1.8 TSI FR | Test | Lepiej późno niż wcale

, a bagażnik ma przyzwoitą pojemność 380 litrów (o 39 litrów więcej niż do tej pory, tyle samo co w Golfie i A3 Sportback). Ponadto samochód jest o 90 kg lżejszy w porównaniu z poprzednią generacją - bazowy Leon 1.2 TSI Entry waży 1 113 kg. SUV Seata coraz bliżej

Silnik 1.2 TCe Renault - opinie

założenia downsizingu. W przeciwieństwie do konkurencji, postawiono na wielopunktowy wtrysk paliwa, dzięki czemu możliwy jest montaż niedrogiej, sekwencyjnej instalacji gazowej. Przeczytaj także: Silnik 1.2 TSI - opinie Jednostka nie jest również tak wrażliwa na jakość tankowanego paliwa. Napęd rozrządu

Używana Škoda Yeti (2009-2017) - stwór pełen uroku. Opinie użytkowników

czynią z nich jednak zakup podwyższonego ryzyka. Stosowany w pierwszych latach produkcji modelu 105-konny (zbyt słaby zdaniem części użytkowników) silnik 1.2 TSI z serii EA111 znany jest z problemów, jakie sprawia w nim łańcuchowy napęd rozrządu, których głównym winowajcą jest nietrwały napinacz

Do pracy, do szkoły i nie tylko po mieście. Podpowiadamy, co kupić za około 10 tys. zł

, co mają najlepsze w kwestii jednostek napędowych. Gamę benzynową tworzą sprawdzone, wolnossące silniki znane z innych modeli koncernu Hyundai-Kia. Do dyspozycji mamy czterocylindrowe 1.2 78 KM, 1.4 100 KM i 1.6 126 KM. Wszystkie korzystają z wielopunktowego wtrysku paliwa i łańcucha rozrządu. Takie

DSG - opinie, awarie, usterki i koszty. Ma mnóstwo zalet, ale potrafi nadszarpnąć budżet

. DQ200 opracowano z myślą o słabszych silnikach, których moment obrotowy nie przekraczał 250 Nm. Gdzie zatem możemy jej szukać? We wszelkich wariantach 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.6 TDI i niektórych 1.8 TSI. Przekładając ten fakt na modele, spodziewajmy się jej obecności w Skodzie Fabii drugiej generacji

Re: seat tsi?

Jeśli możesz to napisz coś o tym silniku 1.4 tsi. Interesuje mnie ten 122 i 160 konny w VW. Jak z niezawodnościa tych silników, jakies najczęstsze usterki, czy nie biora oleju itp. Czy ten 160 KM nie jest za bardzo wyżyłowany? pozdrawiam

Re: TSI-koszmar kierowcy

Śmieszy mnie taka panika. 2 mil. sprzedanych aut z silnikiem TSI, może z tego 1% ma uszkodzenia. Załóżmy, że część z nich to naprawdę wady materiału, konstrukcyjne a inne to sposób prowadzenia auta. Fora są po to aby wymieniać się informacjami o autach ich eksploatacji i usterkach. Zrozumiałe, że

Re: LPG dla TSI | Eksploatacja

@martm1 Posiadam 1.4 TSI od nowosci od 2009, zrobione 53 tys. Usterki jak do tej pory: - raz padla cewka zaplonowa (typowa usterka TSI ale z drugiej strony normalna sprawa, moze sie zdazyc w kazdej benzynie), zrobione na gwarancji bez mrugniecia okiem, potencjalny koszt naprawy niewielki - klopoty

problem z 1.4 tsi golf V

WItam. Zaczne moze od tego jestem po kompletnej wymianie rozrzadu, poniewaz przeskoczyl on. Bylo to rok temu. Jakies 5 miesiecy temu wyskoczyl blad, silnik nie rowno pracowal. Blad wyskoczyl i wyszlo, ze cewka. Przejechalismy sie z komputerem, wiedzielismy juz ktora dokladnie. Wymienilem bylo ok. 2

Re: Silnik Roku 2011

1.4TSI od VW jest dobry tylko jako nowy. Po za tym to wielka porażka - co chwilę cos jest nie tak. Jak nie piski, rozlatujace się rozrządy to inne drobne usterki. Te wszystkie wynalazki muszą być dobre na papierze by dobrze wypadały w testach i piarowcy mieli co pisać. Mogę się założyć że ludzie w

Re: Spalanie tsi - film

Każdy silnik może się popsuć, a im więcej danego typu silników jest na rynku tym częściej słyszy się o usterkach. Normalne. A co do twojego silnika oto kilka postów: "Samochód uważam że jest konstrukcją udaną (sic: VWGolf), jeździ się nim naprawdę dobrze. Problem zaczyna się po skończeniu 10 lat

Re: VW Golf TSI - test wideo

Przede wszystkim należy się skupić na temacie - więc jak usterki to niech dotyczą silnika 1,4 TSI a nie wszystkich innych silników VW !!! Ja się nie spotkałem z opiniami o problematycznej eksploatacji tych jednostek a posty typu "zobaczymy co będzie za 150 tys km" to juz dziecinada! Już w latach 80

Re: Suzuki Swift Sport | Pierwsza jazda

@kamyk: Na wyprodukowanych ok. 2,5 mln silników 1,4 TSI usterki rozrządu jak do tej pory ujawniono w ok. 10 tys silników. Po drugie wymiana rozrządu (jest bezpłatna jeśli ktoś serwisuje auto w ASO) załatwia sprawę. Po trzecie usterka dotyczy wyłącznie wersji 1,4 TSI 140 KM (a w Polo GTI jest

Re: Pierwszy taki silnik roku

Ale sobie teorie wymyśliłeś... Wpisałem w Google: www.google.com/search?q=1.4+tsi+awaria ... i otrzymałem kupę narzekań na... skrzynię biegów (manualną), a nie na silnik. A przecież byłyby raporty o usterkach, bo tego idzie

Re: Spalanie tsi - film

. sprzedanych samochodów marki Skoda wyposażonych w ten wariant jednostki napędowej. Volkswagen Group Polska: W samochodach z pierwszymi silnikami TSI mogły pojawiać się po kilku latach eksploatacji kłopoty z napinaczem łańcucha rozrządu, co w rezultacie zignorowania przez użytkownika usterki objawiającej

Re: Motodziennik: obcinanie cylindrów

000 praktycznie nie wykazuje zużycia! I co ma DSG do trwałości silników? Zresztą to taki skomplikowany twór (sterowanie), że cudem mamy tylko 2 usterki, zamiast setek... PS Redaktorze Balkan, jeździłeś 1.2 TSI 105 KM, a chwile potem lub wcześniej 1.6 105 KM - żeby być obiektywnym?

Re: zawiodłem się

silnikach 1.4 TSI Jesli byly jakies klopoty z silnikiem 1.4tsi 160KM to piski ( bardziej fanaberia uzytkownikow niz usterka przeszkadzajaca w uzytkwaniu samochodu ) sprzegla pompy wodnej , nierowna praca silnika przy niskich temp. oraz wpadanie w tryb awaryjny . I to ta ostatnia usterke

Re: Spalanie tsi - film

czasie. Nigdy nie szczędzę na ich porządnym serwisie, ale ich użytkowanie to osobny punkt. Dlatego z jednej strony, póki co - mogę polecić silnik 1.2 TSI (wczesna wersja z łańcuchem rozrządu, po akcji serwisowej), a z drugiej - tak jak wspominałem. Sądzę, że silnik ten nie wytrzyma np. 250kkm tak

Re: Spalanie tsi - film

jedyną awarią był termostat. Przez ostatnie półtorej roku dołożyłem do > tego auta 10tys zł a awaria goniła awarię, > > Po kilku miesiącach rozpoczął się koszmar usterka goniła usterkę... ( o tym już > pisałem).Dobiła mnie awaria silnika, z tego co czytałem na forach to są typowe

Re: VW Golf TSI - test wideo

@emi- To sa pojedyncze przypadki i nie ma sensu na ich przykladzie wysnuwac ogolnych wnioskow o "problemach z silnikami vw". W ciagu 4 lat wyprodukowano blisko 2,3 MILIONA silnikow TSI !!! (patrz wypowiedz Dr.Ing. R. Szengel - VolkswagenAG Wolfsburg), a Ty sugerujesz sie kilkoma postami na forum

Re: Volkswagen: wycieki w 2.0 TDI

Zaledwie 7 przypadkow nieszczelnosci przewodow paliwowych spowodowalo akcje serwisowa 160 tys. aut. Amerykanie sa bardzo rygorystycznymi testerami dla wszelkich usterek w samochodach. Auta z silnikami TDI stanowia tylko niewielki procent z calosci sprzedazy w USA, wiekszosc wyposazona jest w

Re: Volkswagen: wycieki w 2.0 TDI

wspomnieć także o wadliwych napinaczach łańcucha oraz przestawiaczach faz (tzw. wariatory). W tym przypadku o usterce poinformuje nas charakterystyczne ?dieslowskie? klekotanie, wyraźnie słyszalne np. porannym po uruchomieniu zimnego silnika. >>> Seat Leon 1.4 TSI kontra Skoda Octavia 1.4 TSI

Silnik roku czy bubel dziesięciolecia?

: www.scirocco.pl/component/option,com_fireboard/Itemid,35/func,view/id,53319/catid,24/limit,25/limitstart,100/ Oczywiście problem występuje nie tylko w Polsce: www.tyresmoke.net/forum/vw-technical/96150-engine-problem-golf-v-1-4-tsi-twincharger-engine.html 2. Hałasy

Re: Ford Focus 2.0 TDCi | Pierwsza jazda

ukladzie wydechowym... Mamy tez A6, u nich tez nic oprocz otartych plastykow (MMI, sterowanie szybami) po paru kilometrach. O i jak stoja 2 tygodnie, to padaja akumulatory... Samochody sa staranne serwisowane, wiec nie dziwi mnie, ze przy tak relatywnie malych przebiegach nie ma usterek. TSI - 1.4TSI i 1

Re: VW Golf Cabriolet od 85 090 zł

Poprzednie modele Golfa Cabrio były jednymi z najczęściej psujących się samochodów - w statystykach DEKRA najgorsi z największą liczbą usterek: * Mercedes klasa G (tylko 46,4 proc. egzemplarzy nie miało żadnej usterki) * Ford Ka (50,1 proc.) * Fiat Seicento (50,2 proc.) * Fiat Barchetta (50

Re: OT prawie 50% :)

klemens1 napisał: > samspade napisał: > > > Nie pisałem o 1.5 tsi. > > Więc nie masz do czego tuscona porównywać, bo skoda nie wrzuca już przedpotopow > ych silników, które wyją, a nie jadą. Być może nie wrzuca ale montuje. Nie będę określał czy silnik

Re: Volkswagen Passat Variant 1.8 TSI | Za kierow

ewentualnych usterek. Wszelkie problemy z napedem natychmiast odbijaja sie na wynikach minimalnego zuzycia paliwa i mocy maksymalnej silnika. Oto wyniki przy predkosciach 80 - 100 km/h, ale zawsze z obrotami powyzej 2000 tys. TSI 1,4 170 KM golf 5 z ostatniego miesiaca produkcji, srednie zuzycie paliwa z

Re: Skoda Fabia RS | Długi dystans 19 tys. km

i co malkontenci i opluwacze aut Volkswagena, jakoś nie ma problemów z silnikiem 1,4 TSI i to w najmocniejszej i najbardziej wysilonej wersji? nic się nie dzieje z rozrządem i tłokami, skrzynia DSG bez usterek ... zawiedzeni?

Re: Moja subiektywna ocena...

wujaszek_joe napisał: > operujesz pojęciami z ubiegłego stulecia. > poza indywidualnymi usterkami remont silnika przeszedł do historii. > He, he. Mnie na gwarancji wymienili silniki w obydwu golfach /1.4 tsi/, a pierwszy chcieli naprawiać, więc zamiast remontu mamy wymianę

Re: Nadjeżdża VW Golf VII

Ciekawe że vw nic sobie nie robi z krytycznych uwag co do silników 1,4 tsi które borykają się z wielema poważnymi usterkami. A to podstawowy silnik w golfie. Ostatni został oceniony fatalnie przez Auto-Świat. Nie mówiąc już o niedopracowanych filtrach DPF w któer trzeba inwestować już po paru

Re: Nie uwierzysz, że to JETTA

produkty do sprzedazy. mam tu na mysli silniki: 2.0 TDI i 1.4 TSI

Re: zawiodłem się

soner3 napisał: > Jesli byly jakies klopoty z silnikiem 1.4tsi 160KM to piski ( bardziej > fanaberia uzytkownikow niz usterka przeszkadzajaca w uzytkwaniu samochodu ) No teraz to ty przesadzasz ;) Fanaberia 70 tysięcy użytkowników to konieczność handlowa. I Volkswagen

Re: Volkswagen: wycieki w 2.0 TDI

metafory o pękającym sercu używali głównie poeci. Niestety, okazuje się, że można je odnieść do wielu modeli koncernu VW, których sercem jest motor 1.4 TSI. Pękające tłoki i pierścienie to usterka, którą producent powinien jak najszybciej wyeliminować." Aaaaa pamiętam, jak golfiarze podniecali się tym

Re: Motodziennik: najlepiej zabezpieczone auta

czy tylko ja uważam że elektryczny focus jest ładniejszy niż benzyniak?? (troche jak aston:) z tymi drewnianymi klockami to myślałem że plotka:) dziś ciekawy odcinek!! co do silnika tsi mam taki motor o pojemności 2.0 - 30.000tyś przebiegu , zero usterek, jedyne co to bierze dużo oleju przy

Re: OT prawie 50% :)

dziadek, który się nasłuchał nieaktualnych legend o tsi i któremu wystarczy się turlać, to ma wybór kupić tańszy silnik. Ale to wynika z oferty, a nie jako takiej taniości hyundaia względem skody. Gdyby do karoqa montowali 1.6 mpi, to pewnie byłby jeszcze tańszy. > Pierścienie, rozrząd, spalanie

Wielbicielom downsizingiwanych motorów do sztambuc

O kłopotach klientów vw, na których koncern testował motory tsi juz słyszeliśmy. O motorach 1,2 PSA - coraz więcej sygnałów. Teraz skandal z ecoboostami od forda. Przypomnę, że podobnie jak 3cylindrówka francuzów - ecoboost też był SILNIKIEM ROKU. A tymczasem.... Pan Jacek jeździł fordem

Jak używany, to najlepiej...

A ja mam Passata obecny model (B6) z silnikiem 1,8 TSI 160 koni i skrzynią biegów typu dwusprzęgłowego DSG i auto jest świetne. Na razie przebieg niewielki bo tylko 60 tysięcy kilometrów ale oprócz żarówki lewego xenonu (gwarancja) niec się nie zepsuło. Mam nadzieję, że przez te 3 lata leasingu nie

Re: Volkswagen Passat | Karta wozu

: pozwijgo.pl/pozew/25/wtryskiwacze/ Ten silnik nigdy nie powinien trafić do produkcji, żenada co zrobił VW. Pozostałe usterki 'słynnego' diesla 20tdi zostały już tu kilkukrotnie wymienione. Silniki 1.4 TSI też nie są pozbawione wad, tutaj jeden z artykułów na ten temat

Re: Volkswagen Passat (2005-2010)

modele. Są to buble w postaci silnika 2.0 TDI, które - nie jak napisał autor - mają usterki i pęknięcia po dłuższych przebiegach - one je mają już po roku! Dlatego dla chcących Dieselka szukać modelu od rocznika 2008 lub kupić poprzednią generację. Modele 2005-2007 nie są warte uwagi niezależnie od ceny

Re: Nowa Suberb II

powyżej 200 (chwilowe ok. 14 ;), porównywalny silnik benzynowy nie spali mniej) I skąd ten silnik trzylitrowy, skoro porównujemy silniki 1.8 tsi i 2.0 tdi? Na pewno się zgadzam co do tego, że tdi nie jest dla każdego. Weźmy mojego brata, dziwna historia, kupił dyzla, zrobił w rok niecałe 20kkm głównie

Skoda Fabia RS | Długi dystans - 13 585 km

Dla fanboy-ów tego silnika proponuję przejrzeć polskie i niemieckie fora gdzie aż huczy o tym szmelcu... Na początek polecam poniższą lekturę : www.auto-swiat.pl/1-silnik-14-tsi-kusi-osiagami-ale-grozi-powaznymi-awariami Na deser proponuję natomiast to: www

Re: Skoda Fabia RS | Długi dystans - 11 395 km

: www.auto-swiat.pl/1-silnik-14-tsi-kusi-osiagami-ale-grozi-powaznymi-awariami Na deser proponuję natomiast to: www.motor-talk.de/forum/liste-aller-motorschaeden-golf-6-160-ps-t2783186.html Dla tych co im się nie chce czytać całości przytoczę w

Re: Das Auto, czyli sztuka wygrywania.

Po drugie, ci którzy już zaliczyli nowelizację oprogramowania twierdzą, że skutecznie kastruje ono silnik z mocy i momentu. Z ta kastracja to nie zmyslaj , znam osobiscie 2 osoby ktora maja wgrany nowy soft do mocniejszego TSI i kazdy twierdzi ze jest nawet lepiej . Zreszta relacje

Re: Mieliście racje z tym zdalnym hackowaniem aut

popularnych w popularnych autach dla mas. Czy potrafisz oszacowac koszt naprawy ww. usterek w ASO? Czy istnieja solidne i sprawdzone rozwiazania producentow niezaleznych? W wypadku 1,8 i 2,0 TSI mozna kupic kute tloki, na ktore wchodza nowe piercienie, a zabieg nie wymaga wymiany korbowodow. Koszt w USA to

Re: Fakty...skoro jest tak dobrze....

KM). Znamy przypadki wymiany silnika (bez osprzętu) w ramach gwarancji. NAPRAWA od 4 tys. zł poza ASO - ukł. Wtryskowy - Usterka wtryskiwaczy pojawia się sporadycznie, jednak warto o niej wspomnieć, ponieważ koszt wymiany okazuje się dość wysoki (wtrysk bezpośredni). Podana suma dotyczy ASO

Re: Próba autostradowa ciąg dalszy.

chwilę i wróciły do normy. Przecież nie kupiłbym 1.4 TSi 122 KM ani 160+ KM. > W przypadku Alfy też aktualne statystyki pokazują znaczną poprawę niezawodności > (od czasu Giulietty). Więc odpycha Cię stereotyp i historia... VW miał wpadkę, ale wcześniej produkował dobre silniki, więc

Re: Wujek Google wiedział...

ten z zanikiem mocy (rozwiązany) i właśnie metaliczne dźwięki przy odpalaniu. Niby nic, ale auto ma dopiero 35kkm... Co do chorób wieku dziecięcego - masz rację. Ale ja mam autko z zeszłego roku - i o ile się nie mylę, silnik 1.2 TSI 105KM był już w sprzedaży od jakiegoś czasu - stąd liczyłem na

3-8-letni samochód 40-60% taniej niż nowy?

W poszukiwaniu odpowiedzi na odwieczne pytanie "nowe czy używane" odwiedziłem kilka salonów, komisów, sprawdziłem kilka ofert prywatnych ogłoszeń... 1. Przysalonowe komisy Uśmiałem się do łez oglądając roczną Fabię z nieudanym silnikiem 1,2 TSI w jednym z przysalonowych komisów w cenie 55 000

Re: Renault Laguna I (1993-2000)

A ja akurat posiadam Lagunę II 2004 r. 2,0 HDI , i Skodę Octawię 2009 1,8 tsi (również firmową). Powiem tak wygoda i komfort są po stronie Laguny. (Mam ją od nowości) Ale usterki (tarcze hamulcowe są do d..py), elektryka itd to szok. Auto jest ogólnie niezłe dla rodzin Pomijając właśnie Usterki

Re: Volkswagen Passat | Karta wozu

moto.wp.pl/kat,107914,title,VW-Passat-TDI-raz-na-wozie-raz-pod-wozem,wid,13592746,wiadomosc.html www.auto-swiat.pl/1-ktorego-passata-b6-kupic-benzyniaka-20-fsi-czy-diesla-20-tdi/2

Re: Karta ratownicza pojazdu

samochodach to slepa uliczka i stopniowo, podatkami, bede sklaniac obywateli do o wiele bardziej ekologicznych benzyniakow. > ochodow wtryskow bezposrednich. Spytaj sie uzytkownika silnika tsi czy wolal by > jezdzic stara benzyna. Moje dwa samochody maja po 2 zawory na cylinder i tez daja rade

Kłopoty ze Skodą (część I)

silnikiem TSI mają problem. Ponoć silnik, jako „demon mocy” jest „za silny” do pozostałych podzespołów samochodu. Ale to tylko wyrażona prywatnie opinia. Stwierdza, że wystąpi do producenta Skody z pismem o obniżenie cen części. Zmniejsza także nieco kwotę za naprawę (do 1 tys. zł