1.2 tsi wymiana rozrządu
Małe, a dobre. Tych silników nie musimy się przesadnie obawiać
Sześć, a może osiem cylindrów? Takie silniki powoli przechodzą do historii. Zabija je ekologia, urzędnicy oraz stosunkowo wysokie koszty utrzymania. Z drugiej strony duże motory uchodziły za długowieczne. Dziś normy są inne. W samochodach wielkości VW Passata, Volvo XC60 czy Alfy Romeo Stelvio, montuje się agregaty o pojemności rzędu dwóch litrów. W Oplu, Skodzie i Fordzie, w tego typu pojazdach pracują też znacznie mniejsze serca napędowe. Czy warto na nich polegać po latach?
TSI Volkswagena da się lubić. Dobre i trwałe wersje benzynowych silników z doładowaniem
W latach 90. silniki z logo VW uchodziły za nowoczesne, dopracowane, a niektóre też oszczędne. Wielokrotnie słyszeliśmy o przebiegach przekraczających pół miliona kilometrów. Klucz tkwił w regularnej zmianie oleju i filtrów. Problemy pojawiły się ponad dekadę później, gdy do większości modeli zaczęły trafiać TSI. Ich początki nie możemy określić jako skomplikowaną relację użytkownika z serwisem. Czy zza tej ciemnej chmury wreszcie wyszło słońce?
Peugeot 308 II vs. Seat Leon III. Wciąż nowoczesne kompakty. Jak się spisują po latach?
Sprzedaż kompaktów spadła w ostatnich latach, ale to wciąż bardzo ważny segment. To auta wszechstronne, występujące w różnych wersjach nadwoziowych i z mocnymi silnikami. Na rynku wtórnym mają się świetnie, ale nie każda odmiana okaże się dobrą inwestycją. Tym razem postanowiliśmy prześwietlić dość młode samochody. Oba zadebiutowały dekadę temu i stosunkowo niedawno doczekały się następców.

Używana Skoda Octavia III (2013-2020) - rodzinny kompakt z aspiracjami. Opinie.
jednostki serii EA288: 1.2 TSI i 1.4 TSI – 4-cylindrowe, 16-zaworowe, z bezpośrednim wtryskiem paliwa, które stanowią dziedzictwo po poprzedniej generacji auta. Wtedy jednak borykały się z „chorobami wieku dziecięcego", takimi jak nietrwały napinacz łańcucha rozrządu, awarie wtryskiwaczy
Używana Škoda Yeti (2009-2017) - stwór pełen uroku. Opinie użytkowników
czynią z nich jednak zakup podwyższonego ryzyka. Stosowany w pierwszych latach produkcji modelu 105-konny (zbyt słaby zdaniem części użytkowników) silnik 1.2 TSI z serii EA111 znany jest z problemów, jakie sprawia w nim łańcuchowy napęd rozrządu, których głównym winowajcą jest nietrwały napinacz

Seat Ibiza III i IV generacji. Stylowe mieszczuchy z nutą sport. Na co uważać?
po latach uwagi wymaga zanieczyszczony zawór recyrkulacji spalin i przepustnica. Zazwyczaj czyszczenie wystarczy do przywrócenia pełni sprawności. W ostateczności zmuszeni będziemy do wymiany, koszt części to około 200 i 250 złotych. W 1.2 rozciągają się też łańcuchy rozrządu i przedwcześnie umierają

Siedem aut z Niemiec, które doprowadzą twój portfel do ruiny. A zwykle to pewniaki
znajdziemy nieźle wyposażony model. Niestety, mimo dużej liczby oferowanych silników, tylko bazowe propozycje są godne uwagi. Największe trudności sprawia podwójnie doładowany 1.4 TSI znany z odmiany GT (160 KM). Producent zastosował bezpośredni wtrysk paliwa, wadliwy napęd rozrządu z łańcuchem

Używany Volkswagen Golf VII (2012-2020) - pięknie się różni
(a to z winy rozciągającego się łańcucha, a to z powodu nadmiernej konsumpcji oleju), w Golfie VII pracują już prawie bez zarzutu. Przykładem są motory 1.2 TSI (85-110 KM) i 1.4 TSI (122-150 KM) z nowej serii EA211 dostępne w wielu wersjach, w których felerny łańcuch zastąpiony został paskiem

Bierzemy pod lupę VW Golfa generacji V, VI i VII. Ceny, awarie, zalety i wady każdej
FSI 150 KM, 1.4 TSI 122-170 KM i 2.0 TFSI 200-230 KM. Korzystają z bezpośredniego wtrysku paliwa, nietrwałego łańcucha rozrządu i turbodoładowania (w przypadku TSI). Niestety, okazują się problematyczne i kosztowne w serwisowaniu. Jeśli jednak nastawimy się na taką wersję, szukajmy egzemplarza ze

VW Beetle II vs. Citroen DS3 I. Nieoczywiste, ciekawe i nieźle wycenione
podwyższonego ryzyka z rodziny TSI. Do wyboru mamy 1.2 TSI 105 KM, 1.4 TSI 150-160 KM i 2.0 TSI 200-210 KM. Każdy z nich dysponuje bezpośrednim wtryskiem paliwa i turbosprężarką. W późniejszych egzemplarzach stosowano już tani w wymianie (700 złotych) pasek rozrządu, który w przeciwieństwie do starszego

Używane samochody z Niemiec. Te wersje popularnych modeli omijaj szerokim łukiem
oferowanych silników, tylko bazowe propozycje są godne uwagi. Największe trudności sprawia podwójnie doładowany 1.4 TSI znany z odmiany GT (160 KM). Producent zastosował bezpośredni wtrysk paliwa, wadliwy napęd rozrządu z łańcuchem, turbosprężarkę i mechaniczny kompresor. Problemy z rozrządem pojawiają się

Używane SUV-y w wersjach pułapkach. Na liście m.in. Toyota, Audi i Volvo
przemierzania dłuższych tras. Pomagają w tym doładowane silniki, które w momencie debiutu nie sygnalizowały problemów. Pierwsze lata przyniosły jednak wiele rozczarowań. Motory 1.2 i 1.4 TSI wyposażono w nietrwały rozrząd oparty na łańcuchu. W skrajnej sytuacji potrafił się zerwać. 1.8 TSI to natomiast amator

Skoda Roomster po 200 tys km - opinie. Sprawdzamy wersję z pancernym 1.6 MPI
napędowych wartych uwagi jest tylko kilka propozycji. Spokój na lata i niskie koszty eksploatacji gwarantują wolnossące silniki 1.2, 1.4 i 1.6 MPI o mocy 60-70, 86 i 105 KM, bez kłopotów współpracujące z instalacjami gazowymi. Regularna wymiana rozrządu to koszt około 600 złotych. Wyposażone w manualne

Używane: Skoda Octavia III vs Mazda 3. Nietypowy pojedynek, oczywisty werdykt
jednostki korzystają z bezpośredniego wtrysku paliwa i doładowania. Do wyboru mamy 1.0 TSI 100 KM, 1.2 TSI 86-110 KM, 1.4 TSI 140-150 KM, 1.5 TSI 150 KM, 1.8 TSI 180 KM oraz 2.0 TSI 220-230 KM. Wszystkie zmagają się ze wciąż wysokim spalaniem oleju silnikowego. Zapewniają jednak dobre osiągi i oszczędnie

Silnik 1.2 TCe Renault - opinie
założenia downsizingu. W przeciwieństwie do konkurencji, postawiono na wielopunktowy wtrysk paliwa, dzięki czemu możliwy jest montaż niedrogiej, sekwencyjnej instalacji gazowej. Przeczytaj także: Silnik 1.2 TSI - opinie Jednostka nie jest również tak wrażliwa na jakość tankowanego paliwa. Napęd rozrządu

Używane pewniaki z Niemiec, które wpędzą cię w koszty. 7 pułapek w popularnych autach
i zrywające się rozrządy. To przekłada się na niską wartość Passatów z tego okresu. Trudno o klienta, choć egzemplarze z niewielkimi przebiegami i pełną historią serwisową, możemy warunkowo polecić. VW Golf V 1.4 TSI Od 2003 do 2009 roku produkowana była piąta generacja Volkswagena Golfa. Klienci do

Skoda Octavia I II i III. Prześwietlamy trzy generacje. Polecane wersje i pułapki
. Postawiono na tani pasek (wymiana kosztuje około 600-900 złotych). Wciąż korzystają z bezpośredniego wtrysku paliwa i doładowania (regeneracja turbosprężarki pochłonie około 1800 złotych). Gama składa się z 1.0 TSI 115 KM, 1.2 TSI 86-110 KM, 1.4 TSI 140-150 KM, 1.5 TSI 110-150 KM KM, 1.8 TSI 180 KM i 2.0 TSI

Silnik 1.2 TSI - mały, mocny, ale nieszczególnie trwały
inżynierowie Volkswagena wykorzystali 8-zaworową głowicę, turbosprężarkę ze zmienną geometrią łopat sterowanych elektronicznie, jak również bezpośredni wtrysk paliwa oraz jeden wałek rozrządu. Kolejnym charakterystycznym wyróżnikiem 1.2 TSI jest układ rozrządu realizowany za pomocą łańcucha nie podlegającego

Osiem miejskich aut z najgorszymi silnikami i skrzyniami. Omijaj je szerokim łukiem
wytrzymałość oscyluje wokół 100-150 tysięcy kilometrów. Wiele problemów generuje też elektryka i łańcuchy rozrządu często poddające się już pod 50 tysiącach kilometrów. Jeśli trafimy za zadbaną i dobrze serwisowaną sztukę, można zaryzykować. Skoda Fabia II 1.2 TSI Od 2007 do 2014 roku produkowana była druga

0.9 TCe ma już 10 lat i trafia do wielu modeli Renault. Jakie koszty i awarie po latach?
masy całego silnika, postawiono na trzycylindrowy blok. Głowicę wyposażono w dwanaście zaworów, zaś za napęd rozrządu odpowiada łańcuch. Tutaj jednak, w przeciwieństwie do silników Volkswagena z rodziny TSI i THP koncernu PSA, łańcuch istotnie jest bezobsługowym elementem osprzętu. Tylko w skrajnych

Używana Škoda Octavia II (2004-2013) - historia zatoczyła koło
. Jednostki turbodoładowane również okazały się niewolne od wad. 105-konna 1.2 TSI oraz 122-konna 1.4 TSI borykały się z napinaczem łańcucha rozrządu wytrzymującym ok. 100 tys. km. Miewały również problemy z nadmiernym poborem oleju i awariami wtryskiwaczy. Apetyt na olej (nawet pół litra na 1000 km

Tanie i dobre kompakty na sportowo? Seat Leon II vs. Audi A3 II - porównanie
. Wzorowo współpracują też z instalacjami gazowymi. Owszem, zapewniają tylko mizerne osiągi. Dużo lepsze wrażenia z jazdy oferują jednostki z rodziny TSI. To 1.2, 1.4, 1.8 i 2.0 o mocy odpowiednio 105, 125, 160 i 185-310 KM. Wyposażono je we wrażliwy na jakość tankowanego paliwa bezpośredni wtrysk

Używany VW Golf VII vs. Hyundai I30 II. Modne, funkcjonalne, ale czy trwałe? Porównanie
trwałości łańcucha rozrządu, koszt jego prewencyjnej wymiany to około 1600 złotych, zaś nowszego i paradoksalnie trwalszego paska rozrządu to niespełna 1000 złotych. Ostrożnie należy podchodzić do 1.4 i 1.5 TSI z ACT, czyli funkcją odłączania dwóch cylindrów podczas powolnej jazdy. Te warianty nie lubią
Toyota Aygo II vs. Skoda Citigo. Recepta na miejskie korki? Ceny nie są z kosmosu
nieznacznie mocniejszy silnik 1.2 VTI o mocy 82 KM. W tym przypadku jest to dzieło koncernu PSA. Osiągami tylko symbolicznie przewyższa bazowy wariant, co w żaden sposób nie uzasadnia wyższej ceny. Obydwa motory do pełnej sprawności potrzebują tylko okresowych wymian oleju i kontroli ewentualnych wycieków. O
Skoda Fabia III czy Citroen C3 III? Z drugiej ręki, w dobrej cenie i nie tylko do miasta
cyklicznych wymian oleju (co 15 tysięcy km) oraz rozrządu co 100 tysięcy kilometrów (koszt 800 złotych). 1.2 i 1.4 TSI o mocy odpowiednio 90-110 i 125 KM korzystają z bezpośredniego wtrysku paliwa, turbodoładowania oraz wyposażone są w niezbyt trwały pasek rozrządu. Niemniej, znacznie bardziej wytrzymały niż
Używane - Seat Ibiza IV vs. Hyundai i20 I. Mieszczuchy za rozsądne pieniądze
1.4 MPI o mocy 60-70 i 85 KM. Wielopunktowy wtrysk paliwa pozwala na montaż instalacji gazowej w przystępnej cenie. By utrzymać jednostkę w pełnej sprawności wystarczą okresowe wymiany filtrów, oleju oraz rozrządu kosztem 600 złotych. Zakup nowoczesnych, turbodoładowanych silników 1.2 i 1.4 TSI
Silnik 1.0 EcoBoost Forda - opinie
dysponuje mocą 100, 125, a nawet 140 KM. Wysoką wydajność silnika udało się uzyskać stosując turbosprężarkę (ze zmienną geometrią w mocniejszych odmianach) i bezpośredni wtrysk paliwa. Przeczytaj także: Silnik 1.2 TSI - opinie Silnik 1.0 EcoBoost - zalety Dla ograniczenia kosztów produkcji zastosowano
Opel Astra IV vs. Seat Leon III. Czy bestsellery z rynku wtórnego zasługują na uwagę?
boryka się z nadmiernym zużyciem oleju silnikowego. Gama składa się z 1.2, 1.4, 1.8 i 2.0 TSI o mocy 86-110, 125-150, 180 i 190-310 KM. Każdy otrzymał bezpośredni wtrysk paliwa i turbodoładowanie. Początkowo stosowany łańcuch rozrządu okazał się wadliwy, błyskawicznie ulegał rozciągnięciu, a nawet
Silnik 1.2 PureTech - opinie. Czy warto zainteresować się silnikiem roku z rynku wtórnego?
konkurencyjnych konstrukcji, twórcy silnika 1.2 PureTech postawili na tani w produkcji i wymianie napęd rozrządu realizowany za pomocą paska – pracującego w kąpieli olejowej. Wedle zaleceń producenta podlega wymianie co 180 tysięcy kilometrów. Specjaliści sugerują skrócenie interwału do 100-120 tysięcy
Seat Ibiza IV vs. Chevrolet Aveo II - który wybrać?
instalacjami gazowymi, ze względu na zastosowanie wielopunktowego wtrysku paliwa. Specjaliści sugerują jedynie skrócenie interwału wymiany paska rozrządu do 60 tysięcy kilometrów (koszt operacji to około 700 złotych). Szkoda, że na polskim rynku praktycznie nie występują wersje 1.6, 1.8 i 1.4 Turbo. Należy się
Skoda Fabia II - opinia, awarie, zalety, najlepsze silniki
grupę VAG, Czesi zaoferowali szeroki wybór jednostek napędowych. Niestety, nie wszystkie są godne polecenia. Wśród benzynowych bezproblemową eksploatację zapewnią wolnossące motory 1.2, 1.4 i 1.6 MPI generujące odpowiednio 60-70, 86 i 105 KM. W ich przypadku wystarczą regularne wymiany oleju i filtrów
Używane Skoda Yeti vs. Suzuki SX4. Ciekawe crossovery z dobrą relacją ceny do jakości
. Trudno o dobry silnik Największą bolączką Yeti są niestety dostępne silniki. Wszystkie benzyniaki oferowane do 2015 roku – 1.2, 1.4 i 1.8 TSI (110, 125-150 i 160 KM), zmagają się z licznymi wadami konstrukcyjnymi. Te nowoczesne jednostki wyposażono w bezpośredni wtrysk paliwa, łańcuch rozrządu i
Poradnik | Łańcuch rozrządu nie jest wieczny. Warto regularnie sprawdzać jego stan
zgodnie uważali łańcuchowy napęd rozrządu za rozwiązanie bezobsługowe, pracujące praktycznie przez cały żywot jednostki napędowej. Istotnie, dwurzędowe łańcuchy z łatwością wytrzymywały przebiegi przekraczające pół miliona kilometrów. W międzyczasie, wymiany wymagały ewentualnie wyłącznie elementy
Kupujemy używane: Skoda Yeti - opinie, awarie, najlepsze wersje. Czy warto zainteresować się SUV-em z Czech?
TSI (105, 125-140, 160 KM) to decyzja podwyższonego ryzyka. Istotnie, zapewniają więcej niż wystarczającą dynamikę, potrafiąc zużyć jednocześnie niewielkie porcje paliwa. Zużywają też zauważalne ilości oleju silnikowego, natomiast napęd rozrządu napędzany łańcuchem sprawia dodatkowe trudności. Wadliwy
Kupujemy używane: Skoda Octavia II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
zupełności wystarczą do spokojnej eksploatacji oraz wzorowo współpracują z instalacją gazową. Wybór doładowanych silników TSI/TFSI 1.2, 1.4, 1.8 lub 2.0 - odpowiednio 85-105, 122, 160 i 200-220 KM wiąże się ze sporym ryzykiem. Nietrwałe łańcuchy rozrządu, wadliwe pierścienie tłokowe generujące duże zużycie
Na które turbodoładowane jednostki benzynowe warto zwrócić uwagę?
208, 308, 3008, 5008, a także DS3 i DS4. Wyróżnia się wysoką kulturą pracy. Ma przyjemny dźwięk, a ilość wibracji przenoszących się do kabiny jest niewielka. 1.2 Puretech (THP) wyposażono w bezpośredni wtrysk paliwa i napęd rozrządu realizowany przez pasek. Jednostka generuje 110-130 koni
Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj!
głównym powodem niezaliczenia badania technicznego. - W Yeti lubi zwariować elektryka i elektronika. - Decydując się na najmniejszy silnik 1.2 TSI warto zwrócić uwagę na stan turbosprężarki, większe jednostki miały problemy z rozciągającym się łańcuchem rozrządu oraz napinaczem. Jeśli podczas
Kupujemy używane: Skoda Yeti kontra Kia Sportage III. Używane SUV-y nie narzekają na brak zainteresowania
konstrukcyjnymi. Zakup wersji benzynowej 1.2, 1.4 lub 1.8 TSI (105, 125-140, 160 KM) to decyzja podwyższonego ryzyka. Istotnie, zapewniają więcej niż wystarczającą dynamikę, potrafiąc zużyć jednocześnie niewielkie porcje paliwa. Zużywają też zauważalne ilości oleju silnikowego, natomiast napęd rozrządu napędzany
Skoda Fabia II (2007-2013) - opinie Moto.pl
Słabym punktem benzynowych silników 1.2 jest cewka zapłonowa. W benzynowych silnikach TSI stosunkowo szybko zużywają się łańcuchy rozrządu i turbosprężarki. W mocnym silniku 1.4 TSI mało trwałe są elementy systemu doładowania (turbosprężarka i sprężarka). Przypadłością
Chevrolet Cruze vs. Skoda Octavia II - kopciuszek czy bestseller?
. Niestety, tylko wybrane jednostki warte są naszej uwagi. Wśród silników benzynowych bezproblemową eksploatację gwarantują bazowe wolnossące 1.4 i 1.6 MPI - 80 i 102 KM. W zupełności wystarczą do spokojnej eksploatacji oraz wzorowo współpracują z instalacją gazową. Wybór doładowanych silników TSI/TFSI 1.2
Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl
benzynowe 2.0 TSI (200 KM) i 2.0 TFSI (200 KM), turbodiesel 1.6 TDI CR (105 KM) 2010 - silnik benzynowy 1.2 TSI (105 KM), turbodiesel 1.6 TDI (105 KM) 2011 - silnik benzynowy 1.8 TSI (152 KM), turbodiesel 2.0 TDI (110 KM) 2013 - premiera Octavii trzeciej generacji Awaryjność
1.2 tsi wymiana rozrządu
Re: Padł rozrząd - opis.
ok_vip napisał: > Niestety, w moim caddym 1.2 TSI (105KM) padł niedawno rozrząd przy przebiegu ~1 > 45000km. > Dokładnego zakresu napraw nie pamiętam, ale do wymiany był cały rozrząd, m.in. > łańcuch, koła zębate, napinacze itp. Wymieniono też pompę oleju (asekuracyjnie
Jak eksploatować TSI?
Pytanie jak w temacie. Silnik 1,4 150 KM, z kompresorem i turbiną, z 2011 r.; przy 38 tys. km zaliczył wymianę korbowodów (poprzedni właściciel przestrzegał zaleceń komputera sugerujących zmianę biegu) oraz jak to jest w zwyczaju łańcucha rozrządu. Jak użytkować auto z silnikiem TSI? To żeby unikać
Re: Caddy 1.2 TSI - pierwsza poważna awaria.
przynies> ie jutro" ;) Kup Volkswagena 9 letniego w super stanie jak ja kiedyś a oszczędzisz 20-30 tys.zł ...i 2 lata bezawaryjnej jazdy...jedynie drobiazgi w stylu: korozja tłumika,wymiana żarówki oleju, rozrządu...To wszystko kosztowało mnie mniej niż ciebie jedna naprawa której nie objęła gwarancja :)
Re: Suzuki Swift Sport | Pierwsza jazda
@kamyk: Na wyprodukowanych ok. 2,5 mln silników 1,4 TSI usterki rozrządu jak do tej pory ujawniono w ok. 10 tys silników. Po drugie wymiana rozrządu (jest bezpłatna jeśli ktoś serwisuje auto w ASO) załatwia sprawę. Po trzecie usterka dotyczy wyłącznie wersji 1,4 TSI 140 KM (a w Polo GTI jest
Silnik VW TSI 1.4 wersja 122 KM - prośba o opnie.
Proszę użytkowników samochodów z silnikiem VWeja 1.4 TSI, w wersji 122 KM, o opinię na temat tego silnika. Interesuje mnie: - spalanie, trasa i miasto (styl jazdy), - eksploatacja (koszt przeglądów, częstotliwość przeglądów, wymian świec, oleju i filtrów, rozrząd itp.). Jak wygląda trwałość
Re: Volkswagen Passat Variant 1.8 TSI | Za kierow
kompletna porazka techniczna a VW w dziedzinie konstrukcji silników ma przed sobą wiele bochnów chleba do wszamania. Spektakularne wtopy całej serii 2.0 TDI, wcześniej 2.5 TDI, 3.0 TDI (klekoczący łańcuch rozrządu rzekomo bez potrzeby konserwacji i smaru który rozwala rozrząd i silnik), TSI - to samo we
Padł rozrząd - opis.
Wiem, że nieco odgrzewam starego kotleta, ale jednak czuję się w obowiązku napisać o sporej awarii. Niestety, w moim caddym 1.2 TSI (105KM) padł niedawno rozrząd przy przebiegu ~145000km. Silnik jeszcze na łańcuchu rozrządu, z pierwszych miesięcy produkcji. Auto w trasie całkowicie straciło
Re: Te samochody najczęściej kupują Polacy
Właśnie wróciłem z serwisu skody. W mojej octavii 1.4 tsi znowu hałasuje łańcuszek rozrządu. Wytrzymał 18k km od gwarancyjnej wymiany całego rozrządu. Teraz to ponoć wina wariatora. Koszt ok 3k zł. W serwisie dobrze wiedzą co jest grane, ale traktują jak przygłupa. W skodach nie ma silników godnych
Re: oleje longlife -ufać czy wymieniać co 15tys k
Użytkowałem TSI w Tiguanie z 2012, jeszcze tą nieszczęsną wersję 160KM na łańcuchu rozrządu. Wymiana oleju co 30 tys km. Rozrząd/napinacz posypał się zanim dobrnąłem do 100 tys km. Wg mechanika było to powiązane z rzadkimi interwałami wymiany oleju i/lub jego ubytkami. Obecnie jeżdzę 2.0 d
Re: Volkswagen: wycieki w 2.0 TDI
Silnik 1.4 TSI kusi osiagami, ale grozi poważnymi awariami. Downsizing jest przyszłościową koncepcją, ale chyba jeszcze nie w pełni dopracowaną. Przykład? Benzyniak 1.4 TSI ? nowoczesny silnik, który potrafi być bardziej kłopotliwy w eksploatacji niż... niejeden zajeżdżony diesel! Jednostka 1
Re: Kia sportage 1,6 7DCT AWD opinia
Ciekaw jestem jakim to Accordem z silnikiem K20Z2 jechałeś i posiadał skrzynię VI? Jeździłem TSi i niestety nie ma to jak silnik NA (ale do miasta, jak ktoś zmieniać biegów nie lubi to od biedy może być, tylko nie wiem - tam łańcuchy rozrządu dalej wymienia się co trzecią wymianę oleju? ;-). To już
Re: Nowa Octavia 1.4 TSI - 8,5 s. do setki
przebiegami 130-150 k km i w żadnym z 8 szt. nie było robione turbo (nie było najmniejszej awarii). W 1,4 były wymieniane rozrządy na gwarancji przy ok. 90 k km w ramach akcji. Średnie zużycie paliwa 1,4 ok. 7 l/100 km, 1,2 ok. 6 l/100 km. Auta u nas muszą przejechać min. 250 k km do wymiany a flotowiec
Re: VW Scirocco GT - tylko dla Greków
@Gość 5: sam już nie wiem co jest typowe dla TSI, a co nie, ale z tymi wylatującymi korbowodami to VW już się popisał w 1.9 BXE. Ja w swoim TSI 160 z 2009, jestem juz po wymianie w kolejności: wtrysków/świec/cewek/piszczące pompy wody/łańcucha/wariatora/napinacza rozrządu/czyszczeniu smoka
Re: czynności serwisowe po 60tyś. Octavia II
mojej kosiarce nawet filtr powietrza wymienia się co 60 km chociaż w Niemczech zalecają co 90k km. Rozrząd w 1,2 TSI z paskiem to wymiana co 180 k km ale niektórzy nie wierzą że ten silnik tyle wytrzyma ;) Ogólnie samochody stają się coraz bardziej bezobsługowe i bezawaryjne. Między przeglądami można
Re: Jakie auto uzywane do 85~95 tys zl?
Tak szacun... Bo jakby trafiło na większość innych marek, może poza Toyotą to już by się nie wygrzebali... a tu mimo fatalnych silników 2.0 TDi PD, 1.2-1.4 TSI. 1.8-2.0 TSI i niesławnymi DSG gdzie przy zalecanych okresach wymiany oleju padały jak muchy i co... i ludzie nadal uważają VW za
I tu ciekawe porownanie by bylo
badyll napisał: > To i ja dorzuce swoje trzy grosze. Uzytkuje auto z silnikiem zaturbionym, tym 1 > 22km TSI. Wymieniałem cay rozrzad przy ponad 160 tys bo był juz głosny i nie ch > ciałem ryzykowac powazniejszej awarii. Koszt czesci całego rozrzadu to ok 4 tys Mnie ciekawi
Re: W sumie żadne odkrycie, ale długowieczność...
W mojej byłej firmie pod koniec 2015 roku pozbyli się trzech Octavii 1,4 TSI (silnik z łańcuchem). Auta z 2011 roku miały po 220 - 240k km. Przeszły wymianę rozrządu: dwie w ramach gwarancji jedna zaraz po gwarancji za 2500 zł. Później zero problemów z silnikiem, wymiana oleju co 30k km jak to w
Re: Nigdy sie chyba nie przyzwyczje...
wcześniej. Nie wiem czy wiesz ale we wszystkich od Upa do Arteona 1,0 FSI i TSI 1,2 TSI 1,4 TSI i prawdopodobnie w nowym 1,5 TSI jest ten sam typ rozrząd z interwałem wymiany co 210 000 km. Myślę, że taki układ musiał być bardzo sprawdzony aby go adaptować do wszystkich silników od 60 do 150 KM. W
Re: renault scenic - wady
nie jest, ale da sie jeździć. Co do TCE, to jak na razie nie słyszałem, żeby sie psuły. To prostsza konstrukcja niż TSI z Volkswagena. Plusem TCE jest to, że rozrząd na łańcuchu, czyli odpada koszt wymiany paska po 100 tys.
Re: Megane vs. Octavia. Co wybrać?
Kolego Mam zarówno octavię kombi "ambiente" w dieslu jak i drugie auto VAG z silnikiem tsi 1.4 122, oba od nowości, więc mogę się podzielić spostrzeżeniami: 1. Kup to co Ci się bardziej podoba - to naważniejsze. Opinie innych traktuj z rezerwą :) 2. Skoda ma świetne zawieszenie, bez żadnych
Re: Kupować nowy, ale poprzedni model?
Dwa aspekty 1) motoryzacyjny - a ja miałem 1.4 TSI 160KM. Cyrk, zwłaszcza z rozrządem, z jakim nie miałem do czynienia w bardziej tradycyjnych jednostkach. Przyjmijmy więc, że ty nie miałeś kłopotów, ja tak, ergo 50% nowych silników jest do bani. Nawiasem mówiąc co do Astry K się nie zgadzam
Re: Fakty...skoro jest tak dobrze....
nfplakto napisała: > Co ma rozciaganie lancucha do czynienia z downsizingiem? Tyle samo, ile rozsiag > niety lancuch w rowerze z bezposrednim wtryskiem. taaa... otóż kolego jako przykładowy przedstawiciel downsizingu vw-genowski motor 1.4 tsi cierpi na wiele delikatnie to
Re: Volkswagen Passat | Karta wozu
ten kto wymyślił że passat to auto premium das ist idioten, zawieszenia do d... silniki do d..... pompo wtryskiwacze do d... wysiedziane fotele od d.... mam służbowego nowego dobrze że nie mój bo za remonty to można by jnuż kupić nowy miejski samochód jak kupili do firmy vw passaty 1.4 tsi pierwszy
Re: Sprzedaż aut | udostępniamy pełne dane
Też nie widzę sensu kupowania nowego samochodu. Niedawno stałem przed zakupem auta trafiłem do zaprzyjaźnionego komisu, w salonie za 50tys. zł mogłem kupić co najwyżej Polo 1.2 TSI z klimatyzacją i radiem a w komisie Audi A6 2.0TDI 2007 czy 5 letnie BMW 5 albo 2 letniego Passata w TDI. Targały mną
Re: Najpopularniejsze samochody w Europie
dotyczy pewnej grupy aut, jak np. z tego rankingu. Księgowi upchną taki silnik 1.2tsi do dużego auta jakim jest Jetta czy Octavia i ludzie się cieszą, że przyzwoicie przyspiesza i mało pali. Tak jak ktoś napisał taki silnik jest wyżyłowany do granic możliwości i to co zaoszczędzi się na paliwie, z
Re: VW Tiguan
Przez 3,5 roku jeździłem takim samochodem - już poliftowym z 2012. 1.4 TSI 160KM, zrobiłem nim jakieś 90 tys km. Największą bolączką jest silnik, który notorycznie gnębią problemy z rozrządem /napinaczem - niestety jest to problem nawracający (poszukaj na forach użytkowników VW, Skody czy Audi
Re: Salon Genewa 2012 | Peugeot 4008 - galeria
. moto.pl/MotoPL/1,88389,10516001,Volkswagen_Tiguan_2_0_TSI_DSG___Za_kierownica.html Choćby materiały wykończenia wnętrza. Kiedy w Tauregu jest to na na prawdę wysokim poziomie, w Tiguanie górę biorą oszczędności, twarde i podatne na zarysowania plastiki itd. To wynika z powyższego artykułu. Ale nie pokrywa się to z opiniami samych użytkowników. Oni na jakość wykończenia nie
Re: utrzymanie samochodu - ile to kosztuje
SILNIKIEM (wielkość gabarytowa auta nie ma znaczenia, ważne jaki ma silnik-czy TDI, TSI, no i różnica 1.0 a 2.0 pojemności silnika-wraz z tym rosną w zasadzie wszystkie koszty użytkowania począeszy od ubezpieczenia (im większa pojemnośc silnika tym droższe), przez paliwo, na kosztach typu wymiana turbiny
Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.
Widzę, ze tylko ja byłem pechowcem. W 2012 roku zakupiłem dwa auta z silnikami 1.4 tsi /140KM i 160KM/. Auta miały być do dyspozycji pracowników administracyjnych i kierowników działów. Do ciężkiej pracy /handlowcy/ służyły Skody i Yariski. Ostatecznie Golf 140 KM używany był głównie do jazdy po
Re: I tu ciekawe porownanie by bylo
Z ciekawości sam sprawdzę jutro jak wyglądają zapisy w kwestii łańcucha rozrządu w moim 1.2 TSI. Właściwie, z tego co się orientuję (czy słusznie?) to nawet w starszych pojazdach po jakimś przebiegu należało wymienić łańcuch (choć oczywiście wielokrotnie większych niż w przypadku paska
Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.
przebiegu. Ile to auto > ma przebiegu obecnie 200 000 km? > A kupione było nie do ostrej pracy jak Fabie i Yariski. > Na czym polegała awaria rozrządu? Pasek przecież nie hałasuje tak jak łańcuch w > e wcześniejszych TSI. > Nie jestem wielkim fanem żadnej marki, każda ma wady i
Old vs New - kolejna runda 2
Aż do gry wkroczył Volkswagen. W 2005 r. zaskoczył wszystkich silnikiem 1,4-litrowym wzmocnionym turbosprężarką i kompresorem do 170 KM. Ten debiutujący w Golfie V silnik 1.4 TSI, który z powodzeniem zastąpił większy, bo aż 2,3-litrowy, zyskał tytuł Silnika Roku i mnóstwo naśladowców: od
Najpopularniejsze:
- OdpoWiemy
- Gry za darmo
- gry karciane
- gry wyścigi
- Tematy Logo24
- Tematy wnętrzarskie
- Tematy ogrodnicze
- Tematy motocyklowe
- Ładny Dom - tematy
- jak założyć bloga
- jak wypromować bloga
- blogi parentingowe
- Tabliczka Mnożenia
- Ładny dom
- Mandat za omijanie szlabanu
- Motocykle
- Wypadek A1
- Praca Kierowca kat. B
- Praca BB
- jazda pod wpływem marihuany
- brzydki zapach w samochodzie
- Forum Legionowo
- Forum Wałbrzych
- Forum Falenica
- Forum Grudziądz
- Wiadomości
- Praca w domu
- Praca Anglia
- Projekt Praca
- Praca Holandia
- Bajki dla dzieci
- mandat za jazdę po chodniku
- atlas ćwiczeń
- pierś z kurczaka
- Życzenia
- Życzenia imieninowe
- Życzenia urodzinowe
- Jak narysować kota?
- Zaproszenia na urodziny
- Holandia informacja
- Holandia pogoda
- Holandia dojazd
- Holandia hotele
- Holandia atrakcje
- Nowe zasady leasingu
- Neapol informacje
- Neapol pogoda
- Neapol atrakcje
- Turbodoładowane jednostki
- Niespotykane znaki
- DK1
- Czy można jechać poboczem?
- rodzaje napędów
- Karta parkingow
- Badania lekarskie
- Uprawnienia straży miejskiej
- Opony zimowe latem
- Zakaz wjazdu do miast
- Zakup samochodu
- Niezatrzymanie do kontroli
- Jak przewieźć rower samochodem
- Wyciskarka wolnoobrotowa
- Wyciskarka wolnoobrotowa
- Rejestrator samochodowy