1.2 tsi wymiana rozrządu

Piotr Mokwiński

Bierzemy pod lupę VW Golfa generacji V, VI i VII. Ceny, awarie, zalety i wady każdej

Bierzemy pod lupę VW Golfa generacji V, VI i VII. Ceny, awarie, zalety i wady każdej

Poszukując auta kompaktowego, dla wielu kierowców pierwszym i oczywistym wyborem jest Volkswagen Golf. Ogromna popularność modelu i wytrzymałość pierwszych czterech generacji skutecznie zbudowała jego renomę. Czwarte wcielenie powoli przechodzi do historii, czekając na swoją kolej w gronie youngtimerów. Niemniej, atrakcyjne ceny na rynku używanych mają już V, VI i VII generacja. Sprawdzamy, jakie mają mocne i słabe punkty.

Używane samochody z Niemiec. Te wersje popularnych modeli omijaj szerokim łukiem

To z Niemiec ściągamy najwięcej samochodów używanych. I to niemieckie marki cieszą się największym zainteresowaniem. Jednak nawet w najlepszych modelach producentom zdarzają się wpadki. Dzisiaj wybraliśmy osiem aut, które zbierają świetne opinie. Za wyjątkiem tych wersji-pułapek.

Używane: Skoda Octavia III vs Mazda 3. Nietypowy pojedynek, oczywisty werdykt

Bez dwóch zdań, na rynku aut kompaktowych, nie tylko w Polsce, gigantyczną karierę od lat robi Skoda Octavia. Technologiczny bliźniak nudnego Golfa, zawsze oferuje funkcjonalne wnętrze, przepastny bagażnik, a przede wszystkim jakość wykonania Volkswagena. W codziennym życiu pomaga także wielka popularność modelu, ograniczająca ceny części i usług. Na marginesie tej klasy, również pośród używanych, pozostaje Mazda 3. Sprawdzamy, co mają do zaoferowania trzecie wcielenie czeskiego kompaktu i japońskiej wizji segmentu C.

Używane pewniaki z Niemiec, które wpędzą cię w koszty. 7 pułapek w popularnych autach

Używane pewniaki z Niemiec, które wpędzą cię w koszty. 7 pułapek w popularnych autach

i zrywające się rozrządy. To przekłada się na niską wartość Passatów z tego okresu. Trudno o klienta, choć egzemplarze z niewielkimi przebiegami i pełną historią serwisową, możemy warunkowo polecić. VW Golf V 1.4 TSI Od 2003 do 2009 roku produkowana była piąta generacja Volkswagena Golfa. Klienci do

Skoda Octavia I II i III. Prześwietlamy trzy generacje. Polecane wersje i pułapki

Skoda Octavia I II i III. Prześwietlamy trzy generacje. Polecane wersje i pułapki

. Postawiono na tani pasek (wymiana kosztuje około 600-900 złotych). Wciąż korzystają z bezpośredniego wtrysku paliwa i doładowania (regeneracja turbosprężarki pochłonie około 1800 złotych). Gama składa się z 1.0 TSI 115 KM, 1.2 TSI 86-110 KM, 1.4 TSI 140-150 KM, 1.5 TSI 110-150 KM KM, 1.8 TSI 180 KM i 2.0 TSI

Osiem miejskich aut z najgorszymi silnikami i skrzyniami. Omijaj je szerokim łukiem

Osiem miejskich aut z najgorszymi silnikami i skrzyniami. Omijaj je szerokim łukiem

wytrzymałość oscyluje wokół 100-150 tysięcy kilometrów. Wiele problemów generuje też elektryka i łańcuchy rozrządu często poddające się już pod 50 tysiącach kilometrów. Jeśli trafimy za zadbaną i dobrze serwisowaną sztukę, można zaryzykować. Skoda Fabia II 1.2 TSI Od 2007 do 2014 roku produkowana była druga

Silnik 1.2 TCe Renault - opinie

Silnik 1.2 TCe Renault - opinie

założenia downsizingu. W przeciwieństwie do konkurencji, postawiono na wielopunktowy wtrysk paliwa, dzięki czemu możliwy jest montaż niedrogiej, sekwencyjnej instalacji gazowej. Przeczytaj także: Silnik 1.2 TSI - opinie Jednostka nie jest również tak wrażliwa na jakość tankowanego paliwa. Napęd rozrządu

Silnik 1.2 TSI - mały, mocny, ale nieszczególnie trwały

Silnik 1.2 TSI - mały, mocny, ale nieszczególnie trwały

inżynierowie Volkswagena wykorzystali 8-zaworową głowicę, turbosprężarkę ze zmienną geometrią łopat sterowanych elektronicznie, jak również bezpośredni wtrysk paliwa oraz jeden wałek rozrządu. Kolejnym charakterystycznym wyróżnikiem 1.2 TSI jest układ rozrządu realizowany za pomocą łańcucha nie podlegającego

Używany VW Golf VII vs. Hyundai I30 II. Modne, funkcjonalne, ale czy trwałe? Porównanie

Używany VW Golf VII vs. Hyundai I30 II. Modne, funkcjonalne, ale czy trwałe? Porównanie

trwałości łańcucha rozrządu, koszt jego prewencyjnej wymiany to około 1600 złotych, zaś nowszego i paradoksalnie trwalszego paska rozrządu to niespełna 1000 złotych. Ostrożnie należy podchodzić do 1.4 i 1.5 TSI z ACT, czyli funkcją odłączania dwóch cylindrów podczas powolnej jazdy. Te warianty nie lubią

Skoda Fabia III czy Citroen C3 III? Z drugiej ręki, w dobrej cenie i nie tylko do miasta

Skoda Fabia III czy Citroen C3 III? Z drugiej ręki, w dobrej cenie i nie tylko do miasta

cyklicznych wymian oleju (co 15 tysięcy km) oraz rozrządu co 100 tysięcy kilometrów (koszt 800 złotych). 1.2 i 1.4 TSI o mocy odpowiednio 90-110 i 125 KM korzystają z bezpośredniego wtrysku paliwa, turbodoładowania oraz wyposażone są w niezbyt trwały pasek rozrządu. Niemniej, znacznie bardziej wytrzymały niż

Opel Astra IV vs. Seat Leon III. Czy bestsellery z rynku wtórnego zasługują na uwagę?

Opel Astra IV vs. Seat Leon III. Czy bestsellery z rynku wtórnego zasługują na uwagę?

boryka się z nadmiernym zużyciem oleju silnikowego. Gama składa się z 1.2, 1.4, 1.8 i 2.0 TSI o mocy 86-110, 125-150, 180 i 190-310 KM. Każdy otrzymał bezpośredni wtrysk paliwa i turbodoładowanie. Początkowo stosowany łańcuch rozrządu okazał się wadliwy, błyskawicznie ulegał rozciągnięciu, a nawet

Używane - Seat Ibiza IV vs. Hyundai i20 I. Mieszczuchy za rozsądne pieniądze

Używane - Seat Ibiza IV vs. Hyundai i20 I. Mieszczuchy za rozsądne pieniądze

1.4 MPI o mocy 60-70 i 85 KM. Wielopunktowy wtrysk paliwa pozwala na montaż instalacji gazowej w przystępnej cenie. By utrzymać jednostkę w pełnej sprawności wystarczą okresowe wymiany filtrów, oleju oraz rozrządu kosztem 600 złotych. Zakup nowoczesnych, turbodoładowanych silników 1.2 i 1.4 TSI

Seat Ibiza IV vs. Chevrolet Aveo II - który wybrać?

Seat Ibiza IV vs. Chevrolet Aveo II - który wybrać?

instalacjami gazowymi, ze względu na zastosowanie wielopunktowego wtrysku paliwa. Specjaliści sugerują jedynie skrócenie interwału wymiany paska rozrządu do 60 tysięcy kilometrów (koszt operacji to około 700 złotych). Szkoda, że na polskim rynku praktycznie nie występują wersje 1.6, 1.8 i 1.4 Turbo. Należy się

Silnik 1.0 EcoBoost Forda - opinie

Silnik 1.0 EcoBoost Forda - opinie

dysponuje mocą 100, 125, a nawet 140 KM. Wysoką wydajność silnika udało się uzyskać stosując turbosprężarkę (ze zmienną geometrią w mocniejszych odmianach) i bezpośredni wtrysk paliwa. Przeczytaj także: Silnik 1.2 TSI - opinie Silnik 1.0 EcoBoost - zalety Dla ograniczenia kosztów produkcji zastosowano

Silnik 1.2 PureTech - opinie. Czy warto zainteresować się silnikiem roku z rynku wtórnego?

Silnik 1.2 PureTech - opinie. Czy warto zainteresować się silnikiem roku z rynku wtórnego?

konkurencyjnych konstrukcji, twórcy silnika 1.2 PureTech postawili na tani w produkcji i wymianie napęd rozrządu realizowany za pomocą paska – pracującego w kąpieli olejowej. Wedle zaleceń producenta podlega wymianie co 180 tysięcy kilometrów. Specjaliści sugerują skrócenie interwału do 100-120 tysięcy

Używane Skoda Yeti vs. Suzuki SX4. Ciekawe crossovery z dobrą relacją ceny do jakości

Używane Skoda Yeti vs. Suzuki SX4. Ciekawe crossovery z dobrą relacją ceny do jakości

. Trudno o dobry silnik Największą bolączką Yeti są niestety dostępne silniki. Wszystkie benzyniaki oferowane do 2015 roku – 1.2, 1.4 i 1.8 TSI (110, 125-150 i 160 KM), zmagają się z licznymi wadami konstrukcyjnymi. Te nowoczesne jednostki wyposażono w bezpośredni wtrysk paliwa, łańcuch rozrządu i

Skoda Fabia II - opinia, awarie, zalety, najlepsze silniki

Skoda Fabia II - opinia, awarie, zalety, najlepsze silniki

grupę VAG, Czesi zaoferowali szeroki wybór jednostek napędowych. Niestety, nie wszystkie są godne polecenia. Wśród benzynowych bezproblemową eksploatację zapewnią wolnossące motory 1.2, 1.4 i 1.6 MPI generujące odpowiednio 60-70, 86 i 105 KM. W ich przypadku wystarczą regularne wymiany oleju i filtrów

Poradnik | Łańcuch rozrządu nie jest wieczny. Warto regularnie sprawdzać jego stan

Poradnik | Łańcuch rozrządu nie jest wieczny. Warto regularnie sprawdzać jego stan

zgodnie uważali łańcuchowy napęd rozrządu za rozwiązanie bezobsługowe, pracujące praktycznie przez cały żywot jednostki napędowej. Istotnie, dwurzędowe łańcuchy z łatwością wytrzymywały przebiegi przekraczające pół miliona kilometrów. W międzyczasie, wymiany wymagały ewentualnie wyłącznie elementy

Kupujemy używane: Skoda Yeti - opinie, awarie, najlepsze wersje. Czy warto zainteresować się SUV-em z Czech?

Kupujemy używane: Skoda Yeti - opinie, awarie, najlepsze wersje. Czy warto zainteresować się SUV-em z Czech?

TSI (105, 125-140, 160 KM) to decyzja podwyższonego ryzyka. Istotnie, zapewniają więcej niż wystarczającą dynamikę, potrafiąc zużyć jednocześnie niewielkie porcje paliwa. Zużywają też zauważalne ilości oleju silnikowego, natomiast napęd rozrządu napędzany łańcuchem sprawia dodatkowe trudności. Wadliwy

Kupujemy używane: Skoda Octavia II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Kupujemy używane: Skoda Octavia II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

zupełności wystarczą do spokojnej eksploatacji oraz wzorowo współpracują z instalacją gazową. Wybór doładowanych silników TSI/TFSI 1.2, 1.4, 1.8 lub 2.0 - odpowiednio 85-105, 122, 160 i 200-220 KM wiąże się ze sporym ryzykiem. Nietrwałe łańcuchy rozrządu, wadliwe pierścienie tłokowe generujące duże zużycie

Kupujemy używane: Skoda Yeti kontra Kia Sportage III. Używane SUV-y nie narzekają na brak zainteresowania

Kupujemy używane: Skoda Yeti kontra Kia Sportage III. Używane SUV-y nie narzekają na brak zainteresowania

konstrukcyjnymi. Zakup wersji benzynowej 1.2, 1.4 lub 1.8 TSI (105, 125-140, 160 KM) to decyzja podwyższonego ryzyka. Istotnie, zapewniają więcej niż wystarczającą dynamikę, potrafiąc zużyć jednocześnie niewielkie porcje paliwa. Zużywają też zauważalne ilości oleju silnikowego, natomiast napęd rozrządu napędzany

Na które turbodoładowane jednostki benzynowe warto zwrócić uwagę?

Na które turbodoładowane jednostki benzynowe warto zwrócić uwagę?

208, 308, 3008, 5008, a także DS3 i DS4. Wyróżnia się wysoką kulturą pracy. Ma przyjemny dźwięk, a ilość wibracji przenoszących się do kabiny jest niewielka. 1.2 Puretech (THP) wyposażono w bezpośredni wtrysk paliwa i napęd rozrządu realizowany przez pasek. Jednostka generuje 110-130 koni

Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj!

Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj!

głównym powodem niezaliczenia badania technicznego. - W Yeti lubi zwariować elektryka i elektronika. - Decydując się na najmniejszy silnik 1.2 TSI warto zwrócić uwagę na stan turbosprężarki, większe jednostki miały problemy z rozciągającym się łańcuchem rozrządu oraz napinaczem. Jeśli podczas

Chevrolet Cruze vs. Skoda Octavia II - kopciuszek czy bestseller?

. Niestety, tylko wybrane jednostki warte są naszej uwagi. Wśród silników benzynowych bezproblemową eksploatację gwarantują bazowe wolnossące 1.4 i 1.6 MPI - 80 i 102 KM. W zupełności wystarczą do spokojnej eksploatacji oraz wzorowo współpracują z instalacją gazową. Wybór doładowanych silników TSI/TFSI 1.2

Skoda Fabia II (2007-2013) - opinie Moto.pl

Słabym punktem benzynowych silników 1.2 jest cewka zapłonowa. W benzynowych silnikach TSI stosunkowo szybko zużywają się łańcuchy rozrządu i turbosprężarki. W mocnym silniku 1.4 TSI mało trwałe są elementy systemu doładowania (turbosprężarka i sprężarka). Przypadłością

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

benzynowe 2.0 TSI (200 KM) i 2.0 TFSI (200 KM), turbodiesel 1.6 TDI CR (105 KM) 2010 - silnik benzynowy 1.2 TSI (105 KM), turbodiesel 1.6 TDI (105 KM) 2011 - silnik benzynowy 1.8 TSI (152 KM), turbodiesel 2.0 TDI (110 KM) 2013 - premiera Octavii trzeciej generacji Awaryjność

Re: Padł rozrząd - opis.

ok_vip napisał: > Niestety, w moim caddym 1.2 TSI (105KM) padł niedawno rozrząd przy przebiegu ~1 > 45000km. > Dokładnego zakresu napraw nie pamiętam, ale do wymiany był cały rozrząd, m.in. > łańcuch, koła zębate, napinacze itp. Wymieniono też pompę oleju (asekuracyjnie

Jak eksploatować TSI?

Pytanie jak w temacie. Silnik 1,4 150 KM, z kompresorem i turbiną, z 2011 r.; przy 38 tys. km zaliczył wymianę korbowodów (poprzedni właściciel przestrzegał zaleceń komputera sugerujących zmianę biegu) oraz jak to jest w zwyczaju łańcucha rozrządu. Jak użytkować auto z silnikiem TSI? To żeby unikać

Re: Caddy 1.2 TSI - pierwsza poważna awaria.

przynies> ie jutro" ;) Kup Volkswagena 9 letniego w super stanie jak ja kiedyś a oszczędzisz 20-30 tys.zł ...i 2 lata bezawaryjnej jazdy...jedynie drobiazgi w stylu: korozja tłumika,wymiana żarówki oleju, rozrządu...To wszystko kosztowało mnie mniej niż ciebie jedna naprawa której nie objęła gwarancja :)

Re: Suzuki Swift Sport | Pierwsza jazda

@kamyk: Na wyprodukowanych ok. 2,5 mln silników 1,4 TSI usterki rozrządu jak do tej pory ujawniono w ok. 10 tys silników. Po drugie wymiana rozrządu (jest bezpłatna jeśli ktoś serwisuje auto w ASO) załatwia sprawę. Po trzecie usterka dotyczy wyłącznie wersji 1,4 TSI 140 KM (a w Polo GTI jest

Silnik VW TSI 1.4 wersja 122 KM - prośba o opnie.

Proszę użytkowników samochodów z silnikiem VWeja 1.4 TSI, w wersji 122 KM, o opinię na temat tego silnika. Interesuje mnie: - spalanie, trasa i miasto (styl jazdy), - eksploatacja (koszt przeglądów, częstotliwość przeglądów, wymian świec, oleju i filtrów, rozrząd itp.). Jak wygląda trwałość

Re: Volkswagen Passat Variant 1.8 TSI | Za kierow

kompletna porazka techniczna a VW w dziedzinie konstrukcji silników ma przed sobą wiele bochnów chleba do wszamania. Spektakularne wtopy całej serii 2.0 TDI, wcześniej 2.5 TDI, 3.0 TDI (klekoczący łańcuch rozrządu rzekomo bez potrzeby konserwacji i smaru który rozwala rozrząd i silnik), TSI - to samo we

Padł rozrząd - opis.

Wiem, że nieco odgrzewam starego kotleta, ale jednak czuję się w obowiązku napisać o sporej awarii. Niestety, w moim caddym 1.2 TSI (105KM) padł niedawno rozrząd przy przebiegu ~145000km. Silnik jeszcze na łańcuchu rozrządu, z pierwszych miesięcy produkcji. Auto w trasie całkowicie straciło

Re: Te samochody najczęściej kupują Polacy

Właśnie wróciłem z serwisu skody. W mojej octavii 1.4 tsi znowu hałasuje łańcuszek rozrządu. Wytrzymał 18k km od gwarancyjnej wymiany całego rozrządu. Teraz to ponoć wina wariatora. Koszt ok 3k zł. W serwisie dobrze wiedzą co jest grane, ale traktują jak przygłupa. W skodach nie ma silników godnych

Re: oleje longlife -ufać czy wymieniać co 15tys k

Użytkowałem TSI w Tiguanie z 2012, jeszcze tą nieszczęsną wersję 160KM na łańcuchu rozrządu. Wymiana oleju co 30 tys km. Rozrząd/napinacz posypał się zanim dobrnąłem do 100 tys km. Wg mechanika było to powiązane z rzadkimi interwałami wymiany oleju i/lub jego ubytkami. Obecnie jeżdzę 2.0 d

Re: Volkswagen: wycieki w 2.0 TDI

Silnik 1.4 TSI kusi osiagami, ale grozi poważnymi awariami. Downsizing jest przyszłościową koncepcją, ale chyba jeszcze nie w pełni dopracowaną. Przykład? Benzyniak 1.4 TSI ? nowoczesny silnik, który potrafi być bardziej kłopotliwy w eksploatacji niż... niejeden zajeżdżony diesel! Jednostka 1

Re: Kia sportage 1,6 7DCT AWD opinia

Ciekaw jestem jakim to Accordem z silnikiem K20Z2 jechałeś i posiadał skrzynię VI? Jeździłem TSi i niestety nie ma to jak silnik NA (ale do miasta, jak ktoś zmieniać biegów nie lubi to od biedy może być, tylko nie wiem - tam łańcuchy rozrządu dalej wymienia się co trzecią wymianę oleju? ;-). To już

Re: Nowa Octavia 1.4 TSI - 8,5 s. do setki

przebiegami 130-150 k km i w żadnym z 8 szt. nie było robione turbo (nie było najmniejszej awarii). W 1,4 były wymieniane rozrządy na gwarancji przy ok. 90 k km w ramach akcji. Średnie zużycie paliwa 1,4 ok. 7 l/100 km, 1,2 ok. 6 l/100 km. Auta u nas muszą przejechać min. 250 k km do wymiany a flotowiec

Re: VW Scirocco GT - tylko dla Greków

@Gość 5: sam już nie wiem co jest typowe dla TSI, a co nie, ale z tymi wylatującymi korbowodami to VW już się popisał w 1.9 BXE. Ja w swoim TSI 160 z 2009, jestem juz po wymianie w kolejności: wtrysków/świec/cewek/piszczące pompy wody/łańcucha/wariatora/napinacza rozrządu/czyszczeniu smoka

Re: Jakie auto uzywane do 85~95 tys zl?

Tak szacun... Bo jakby trafiło na większość innych marek, może poza Toyotą to już by się nie wygrzebali... a tu mimo fatalnych silników 2.0 TDi PD, 1.2-1.4 TSI. 1.8-2.0 TSI i niesławnymi DSG gdzie przy zalecanych okresach wymiany oleju padały jak muchy i co... i ludzie nadal uważają VW za

Re: czynności serwisowe po 60tyś. Octavia II

mojej kosiarce nawet filtr powietrza wymienia się co 60 km chociaż w Niemczech zalecają co 90k km. Rozrząd w 1,2 TSI z paskiem to wymiana co 180 k km ale niektórzy nie wierzą że ten silnik tyle wytrzyma ;) Ogólnie samochody stają się coraz bardziej bezobsługowe i bezawaryjne. Między przeglądami można

I tu ciekawe porownanie by bylo

badyll napisał: > To i ja dorzuce swoje trzy grosze. Uzytkuje auto z silnikiem zaturbionym, tym 1 > 22km TSI. Wymieniałem cay rozrzad przy ponad 160 tys bo był juz głosny i nie ch > ciałem ryzykowac powazniejszej awarii. Koszt czesci całego rozrzadu to ok 4 tys Mnie ciekawi

Re: W sumie żadne odkrycie, ale długowieczność...

W mojej byłej firmie pod koniec 2015 roku pozbyli się trzech Octavii 1,4 TSI (silnik z łańcuchem). Auta z 2011 roku miały po 220 - 240k km. Przeszły wymianę rozrządu: dwie w ramach gwarancji jedna zaraz po gwarancji za 2500 zł. Później zero problemów z silnikiem, wymiana oleju co 30k km jak to w

Re: Nigdy sie chyba nie przyzwyczje...

wcześniej. Nie wiem czy wiesz ale we wszystkich od Upa do Arteona 1,0 FSI i TSI 1,2 TSI 1,4 TSI i prawdopodobnie w nowym 1,5 TSI jest ten sam typ rozrząd z interwałem wymiany co 210 000 km. Myślę, że taki układ musiał być bardzo sprawdzony aby go adaptować do wszystkich silników od 60 do 150 KM. W

Re: renault scenic - wady

nie jest, ale da sie jeździć. Co do TCE, to jak na razie nie słyszałem, żeby sie psuły. To prostsza konstrukcja niż TSI z Volkswagena. Plusem TCE jest to, że rozrząd na łańcuchu, czyli odpada koszt wymiany paska po 100 tys.

Re: Megane vs. Octavia. Co wybrać?

Kolego Mam zarówno octavię kombi "ambiente" w dieslu jak i drugie auto VAG z silnikiem tsi 1.4 122, oba od nowości, więc mogę się podzielić spostrzeżeniami: 1. Kup to co Ci się bardziej podoba - to naważniejsze. Opinie innych traktuj z rezerwą :) 2. Skoda ma świetne zawieszenie, bez żadnych

Re: Kupować nowy, ale poprzedni model?

Dwa aspekty 1) motoryzacyjny - a ja miałem 1.4 TSI 160KM. Cyrk, zwłaszcza z rozrządem, z jakim nie miałem do czynienia w bardziej tradycyjnych jednostkach. Przyjmijmy więc, że ty nie miałeś kłopotów, ja tak, ergo 50% nowych silników jest do bani. Nawiasem mówiąc co do Astry K się nie zgadzam

Re: Fakty...skoro jest tak dobrze....

nfplakto napisała: > Co ma rozciaganie lancucha do czynienia z downsizingiem? Tyle samo, ile rozsiag > niety lancuch w rowerze z bezposrednim wtryskiem. taaa... otóż kolego jako przykładowy przedstawiciel downsizingu vw-genowski motor 1.4 tsi cierpi na wiele delikatnie to

Re: Volkswagen Passat | Karta wozu

ten kto wymyślił że passat to auto premium das ist idioten, zawieszenia do d... silniki do d..... pompo wtryskiwacze do d... wysiedziane fotele od d.... mam służbowego nowego dobrze że nie mój bo za remonty to można by jnuż kupić nowy miejski samochód jak kupili do firmy vw passaty 1.4 tsi pierwszy

Re: Sprzedaż aut | udostępniamy pełne dane

Też nie widzę sensu kupowania nowego samochodu. Niedawno stałem przed zakupem auta trafiłem do zaprzyjaźnionego komisu, w salonie za 50tys. zł mogłem kupić co najwyżej Polo 1.2 TSI z klimatyzacją i radiem a w komisie Audi A6 2.0TDI 2007 czy 5 letnie BMW 5 albo 2 letniego Passata w TDI. Targały mną

Re: Najpopularniejsze samochody w Europie

dotyczy pewnej grupy aut, jak np. z tego rankingu. Księgowi upchną taki silnik 1.2tsi do dużego auta jakim jest Jetta czy Octavia i ludzie się cieszą, że przyzwoicie przyspiesza i mało pali. Tak jak ktoś napisał taki silnik jest wyżyłowany do granic możliwości i to co zaoszczędzi się na paliwie, z

Re: VW Tiguan

Przez 3,5 roku jeździłem takim samochodem - już poliftowym z 2012. 1.4 TSI 160KM, zrobiłem nim jakieś 90 tys km. Największą bolączką jest silnik, który notorycznie gnębią problemy z rozrządem /napinaczem - niestety jest to problem nawracający (poszukaj na forach użytkowników VW, Skody czy Audi

Re: Salon Genewa 2012 | Peugeot 4008 - galeria

. moto.pl/MotoPL/1,88389,10516001,Volkswagen_Tiguan_2_0_TSI_DSG___Za_kierownica.html Choćby materiały wykończenia wnętrza. Kiedy w Tauregu jest to na na prawdę wysokim poziomie, w Tiguanie górę biorą oszczędności, twarde i podatne na zarysowania plastiki itd. To wynika z powyższego artykułu. Ale nie pokrywa się to z opiniami samych użytkowników. Oni na jakość wykończenia nie

Re: utrzymanie samochodu - ile to kosztuje

SILNIKIEM (wielkość gabarytowa auta nie ma znaczenia, ważne jaki ma silnik-czy TDI, TSI, no i różnica 1.0 a 2.0 pojemności silnika-wraz z tym rosną w zasadzie wszystkie koszty użytkowania począeszy od ubezpieczenia (im większa pojemnośc silnika tym droższe), przez paliwo, na kosztach typu wymiana turbiny

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

Widzę, ze tylko ja byłem pechowcem. W 2012 roku zakupiłem dwa auta z silnikami 1.4 tsi /140KM i 160KM/. Auta miały być do dyspozycji pracowników administracyjnych i kierowników działów. Do ciężkiej pracy /handlowcy/ służyły Skody i Yariski. Ostatecznie Golf 140 KM używany był głównie do jazdy po

Re: I tu ciekawe porownanie by bylo

Z ciekawości sam sprawdzę jutro jak wyglądają zapisy w kwestii łańcucha rozrządu w moim 1.2 TSI. Właściwie, z tego co się orientuję (czy słusznie?) to nawet w starszych pojazdach po jakimś przebiegu należało wymienić łańcuch (choć oczywiście wielokrotnie większych niż w przypadku paska

Re: Downsizing - awaryjność, wady i zalety.

przebiegu. Ile to auto > ma przebiegu obecnie 200 000 km? > A kupione było nie do ostrej pracy jak Fabie i Yariski. > Na czym polegała awaria rozrządu? Pasek przecież nie hałasuje tak jak łańcuch w > e wcześniejszych TSI. > Nie jestem wielkim fanem żadnej marki, każda ma wady i

Old vs New - kolejna runda 2

Aż do gry wkroczył Volkswagen. W 2005 r. zaskoczył wszystkich silnikiem 1,4-litrowym wzmocnionym turbosprężarką i kompresorem do 170 KM. Ten debiutujący w Golfie V silnik 1.4 TSI, który z powodzeniem zastąpił większy, bo aż 2,3-litrowy, zyskał tytuł Silnika Roku i mnóstwo naśladowców: od