1.2 vti lpg

Piotr Mokwiński

Osiem miejskich aut idealnych do LPG. Nasz budżet to 20 tysięcy zł

Osiem miejskich aut idealnych do LPG. Nasz budżet to 20 tysięcy zł

Za 20 tysięcy złotych z łatwością znajdziemy wśród używanych polecane modele segmentu B z prostymi silnikami benzynowymi, które świetnie sprawdzą się z instalacją LPG. Wybraliśmy dla Was rozsądną ósemkę.

Peugeot 301 vs. Seat Toledo IV. Przykurzone, ale wciąż warte uwagi i rozsądnie wycenione

Ponad dekadę temu pojawienie się na europejskim rynku budżetowej Dacii Logan istotnie zmieniło rynek. Wielu producentów widząc ogromny potencjał w tym segmencie, postanowiło wprowadzić konkurencyjne modele. Wśród nich znajdziemy Peugeota 301 i Seata Toledo IV. Obydwa serwują budżetową motoryzację wedle własnych zasad. Czy ta wciąż warta jest zachodu?

Szukamy dobrego samochodu za około 10 tysięcy zł. Czy to wciąż możliwe? Inflacja...

Takich zestawień przygotowaliśmy już kilka, ale wiele miesięcy temu. W tym czasie doszło do wielu przetasowań na rynku wtórnym. Sporo samochodów za około 10-15 tysięcy złotych wyjechało za wschodnią granicę. Zauważalna ich część po latach po prostu dokonała żywota, a swoje trzy grosze dołożyła też inflacja. Zdrożały nie tylko nowe auta, ale spore zmiany odnotowujemy pośród używanych. Jak zatem obecnie przedstawia się sytuacja?

Peugeot 301 LPG | Test | Tanie jeżdżenie

Peugeot 301 LPG | Test | Tanie jeżdżenie

silnikami 1.2 Vti oraz 1.6 HDI) oferuje radio z CD, ręczną klimatyzację, światła przeciwmgielne oraz dzielone i składane oparcie tylnej kanapy. To już wystarczy, by bez wyrzeczeń poruszać się nim na co dzień. Ale pozostaje jeszcze kwestia kosztów. Peugeot oferuje dla chętnych instalację LPG montowaną w

Poradnik | Modne crossovery za 30 tysięcy złotych

Poradnik | Modne crossovery za 30 tysięcy złotych

1.5 dCi 90 i 110 KM, 0.9 TCe 90 KM i 1.2 TCe 120 KM. Benzynowe silniki turbodoładowane można polecić pod warunkiem, że były regularnie serwisowane. Co ważne, znalezienie francuskiego crossovera z polskiej sieci sprzedaży od pierwszego właściciela będzie prostym zadaniem. Swoją propozycję miejskiego

Co oferuje rynek crossoverów segmentu B?

Co oferuje rynek crossoverów segmentu B?

nawierzchnię Peugeot oferuje system Grip Control z trybami standard, śnieg, błoto, piasek i ESP off. Wersje nadwoziowe (wymiary; poj. bagażnika): hatchback 5-drz. (4,16 x 1,74 x 1,56 m; 350/1194 l) Silniki benzynowe: 1.2 VTi (82 KM), M5 1.6 VTi (120 KM), M5, A4 Silniki wysokoprężne: 1.4 HDI (68 KM

Co oferuje rynek w segmencie C?

Co oferuje rynek w segmencie C?

. (4,56 x 1,80 x 1,46 m; 556/1606 l) Silniki benzynowe: 1.2 VTi (85 KM), M5 1.2 PureTech (110 KM), M5 1.2 PureTech (130 KM), M6, A6 Silniki wysokoprężne: 1.6 HDi (92 KM), M5 1.6 e-HDi (115 KM), M6 2.0 BlueHDi (150 KM), M6 Wersje wyposażenia: Access Active Allure Euro NCAP: 2013: 5 gwiazdek

LPG dla Peugeot 207 1.4 VTI

Czy ktoś z was montował instalację w tym silniku? Podobno jest bardzo wymagający. Jak wasze opinie? Auto działało normalnie, czy działy się cuda?

Re: LPG dla Peugeot 207 1.4 VTI

: forum.gazeta.pl/forum/w,20,165277157,165277157,Peugeot_208_1_2_2014r_LPG.html

Re: LPG dla Peugeot 207 1.4 VTI

"To nie mierzenie, to praktyka. Spokojnie, najpóźniej jutro będzie informacja łącznie z adresem zakładu. Podobnie jak tutaj: forum.gazeta.pl/forum/w,20,165277157,165277157,Peugeot_208_1_2_2014r_LPG.html" widzę że macie fajne odloty na tym forum ;)

Re: LPG dla Peugeot 207 1.4 VTI

aaa...nie kumam ekonomicznego sensu montażu LPG do silników z wtryskiem pośrednim...taka instalacja jest droższa o 2 tys.zł od zwykłej a silnik oprócz gazu i tak spala benzynę (dotrysk benzyny czy jakoś tak)...a powyżej x obrotów przełącza na benzynę...tak słyszałem...

Re: LPG dla Peugeot 207 1.4 VTI

Zwykła instalacja sekwencyjna 4 generacji, taki np. STAG 4 będzie ok, pod warunkiem że założysz to w sprawdzonym zakładzie, który będzie wiedział co robi i dobrze wszystko ze sobą zgra. Silniki o których piszesz się dobrze gazują.

Re: LPG dla Peugeot 207 1.4 VTI

Troll? Może udzieliłbyś fachowej rady, a nie pierdzielił bzdety? Nie mierz nowych użytkowników swoją miarą.

Re: LPG dla Peugeot 207 1.4 VTI

Hmm. Jakieś części po kilku tysiącach zaczęły się sypać, auto się dławiło, silnik skakał na obrotach, nie wiem, cokolwiek. Jakiekolwiek objawy wskazujące, że gaz zaszkodził

Re: LPG dla Peugeot 207 1.4 VTI

Nick tak nowy, że nawet wyszukiwarka forum go jeszcze nie indeksuje, ale gęba już taka, że "ho-ho" :) -- "Musimy pogadać, panie Brener. -Zyga wreszcie przekręcił gałkę. - I dlatego przyszedł pan uzbrojony? - Trąbicz wskazał szyjkę butelki wystającą Maciejewskiemu z kieszeni płaszcza. - No ni

Re: LPG dla Peugeot 207 1.4 VTI

Na pewno serwis Peugota zrobiłby to odpowiednio, polecam AT GARAGE zachowują pełen profesjonalizm. ;)

Re: LPG dla Peugeot 207 1.4 VTI

To nie odloty ale duża ilość durnych spamerów których wpisy zaczynają się: czy ktoś montował, czy ktoś wie itp. Raz był nawet debil który sobie odpowiedział bez przelogowania.

Peugeot 301 1.6 16V VTi 115KM dmucha z korka oleju

Auto jak w opisie, przebieg 170 000 km od nowości LPG. Ostatnio byłem u mechanika i odkręcił korek wlewu oleju na pracującym silniku. Stwierdził że silnik dmucha więc ma przedmuch i generalnie silnik szrot czy to prawda?

Re: Peugeot 208 czy nowa Skoda Fabia?

lepiej poszukaj 1.4 vti w 208-silnik trwały i sprawdzony oraz nadaje sie pod lpg. 3 cyl pali wiecej niz te 4 w 1.4, tak samo jak 1.2tsi

Re: LPG jaki do Citrone C4 ?

chloptas91 napisał(a): > 1.6 w benzynie z 2005 roku. Jaki 1.6? THP się nie da zagazować w ogóle (wtrysk bezpośredni). Do 1.6VTi (EP6) i starszego 1.6 16V (TU5) wsadzisz dowolną przyzwoitą instalację sekwencyjną np. Stag 300, BRC Sequent. Popytaj raczej na forach poświęconych Citroenowi

Re: Jeszcze TANSZE instalacje LPG

OK, zapytam z ciekawości, może się skuszę... Jaki rodzaj instalacji proponowałbyś do Hondy Civic 1.8VTi. Dodam, że autko ma 170KM, ale przy 7600obr/min, i max moment obrotowy przy 6300obr/min (VTEC DOHC). "Czerwona strefa" zaczyna się przy ponad 8000obr/min. Wiem, że tego typu silniki raczej

Re: c3picasso czy duster ??

Skoro już upierasz się przy LPG to weź pod uwagę, że stary dobry silnik z Laguny czyli 1.6 z Dustera będzie lepiej się sprawował na LPG niż 1.4 VTI. Dynamika w Dacii też będzie sporo lepsza bo ma więcej koni i mniej waży. Jedynie C3 może okazać się lepiej wyposażony za tę cenę, porównaj i sprawdź

Re: Układ chłodzenia | Strażnik temperatury

W ramach akcji serwisowej, wymieniono czujnik temperatury cieczy. Po jakimś czasie około 2 tygodni stwierdziłem brak płynu w zbiorniczku wyrównawczym - dolałem około 1L. Podczas jazdy nie było sygnalizacji przegrzania silnika ani innych objawów. Obserwowałem sytuację i stwierdziłem, że do wycieku