1.3 cdti kolektor
Używany Opel Astra IV (2009-2020) - blaski i cienie kompaktowej gwiazdy
Opel Astra J (4. generacji) jest dowodem na to, że lepsze nie musi być wrogiem dobrego. Chwalona i doceniana przez konsumentów Astra H w roku 2009 doczekała się następczyni, która - poza drobnymi wpadkami - generalnie zbiera jeszcze lepsze opinie. A co się w nim psuje?
Używany Opel Astra II, III i IV - opinie i awarie. Hit, ale niektóre wersje to pułapki
Jednym z popularniejszych na rynku wtórnym aut kompaktowych w każdym przedziale cenowym jest Opel Astra. Bezpośredni konkurent VW Golfa i Forda Focusa, przekonuje do siebie prostotą, niskimi cenami części zamiennych, wytrzymałością i ogromną popularnością, co gwarantuje dobrą jakość usług serwisowych. Sprawdzamy mocne i słabe strony trzech generacji.
Używany Opel Astra III (2004-2014) - rozsądny wybór
Stosunkowo prosta konstrukcja, "polskie" pochodzenie (montowanych w naszym kraju samochodów i silników) oraz duży wybór części (oryginalnych, zamiennych i używanych) sprawiają, że Opel Astra H (III generacji) nieustająco budzi duże zainteresowanie osób szukających kompaktowego, prostego w obsłudze auta o niewygórowanej cenie. Czy używana Astra zbiera dobre opinie? Co się w tym modelu najczęściej psuje?
Opel Astra IV (2009-2015) - opinie Moto.pl
przewyższa odmianę 5d (380/1165 l). Historia modelu 2009 - premiera modelu, nadwozie hatchback 5d, silniki benzynowe 1.4 (87 i 100 KM), 1.4 Turbo (140 KM), 1.6 (115 KM), 1.6 Turbo (180 KM), turbodiesle 1.3 CDTI (95 KM), 1.7 CDTI (110 i 125 KM), 2.0 CDTI
Opel Astra III (2004-2011) - opinie Moto.pl
), 2.0 Turbo (170 KM), 2.0 Turbo (200 KM), turbodiesle 1.7 CDTi (80 KM), 1.7 CDTi (100 KM), 1.9 CDTi (120 KM), 1.9 CDTi (150 KM) 2005 - silnik benzynowy 1.8 (140 KM), turbodiesel 1.3 CDTi (90 KM), wersja sportowa OPC z silnikiem 2.0 (240 KM), minivan Zafira
Używany Opel Corsa E (2014-2019) - dobra inwestycja
wysokoprężne przewidziano tylko jedną propozycję – znany już fiatowski silnik 1.3 CDTI w dwóch wariantach mocy: 75 i 90 KM, który nie jest najlepszym wyborem, jeśli zamierzamy auto użytkować głównie w mieście. Łatwo się domyślić dlaczego – powodem jest filtr cząstek stałych, który na krótkich
Porównanie - Seat Leon II vs. Opel Astra III. Kompakty na każdą kieszeń
niezwykle bogata. W kompaktowym Oplu niezbyt dobrze sprawdza się 1.3 CDTI o mocy 90 KM. Ma przeciętną dynamikę i potrafi zużywać olej. Lepiej pod względem trwałości wypada 1.7 CDTI (80 KM i 125 KM). Słabszy nie ma dwumasowego koła zamachowego, a w mocniejszych wersjach występował filtr cząstek stałych
Opel Agila (2000-2006) - opinie Moto.pl
. Charakterystyczne są dla nich jednak silniki - wysokoprężny 1.3 CDTi oraz poprawiony, benzynowy 1.0 Twinport (kolektor ssący o zmiennej długości). Opel Meriva (2003-2010) SILNIK Trochę kłopotów może sprawić osprzęt jednostki napędowej
1.3 cdti kolektor
Re: Silnik 1,7 cdti - Astra II
miękki to źle (brak ciśnienia w układzie) 2. pad turbosprężarki - niedoładowuje 3. PSJ (pier..lony styl jazdy) czyli zapiekają się kierownice w turbinie od zbyt delikatnej jazdy - trzeba trochę popędzić rumaki żeby było dobrze (pod warunkiem oczywiście że w 1.7 CDTI występuje zmienna geometria łopatek
Re: Zapychający się DPF - olej plus dodatek
Zdarzyło mi się kiedyś stosować ten dodatek w Oplu - też diesel 1.9 cdti. Ogólnie chodzi o to, ze w im dalej filtr DPF jest umieszczony od kolektora wydechowego, tym trudniej jest go odpowiednio dogrzać, zwłaszcza, gdy robi się głównie krótkie trasy. Problem jest typowy dla włoskich diesli 1.9. Od
Re: opel astra III kombi-proszę o opinie
rossi82 napisała: > Witam :) > Zamierzam kupić opla astre III kombi 1,9 CDTI z 2005 roku. > Byłabym wdzięczna za opinie dotyczące tego autka bo słyszałam że > dość często nawala w nim pompa paliwowa. Prawda to, czy mit ;) > Z góry dziękuję za odpowiedzi. Witam! Wybór
Re: Opel Astra III (2004 - 2011)
nadkole). Przez 1,5 roku zrobiłem nią 50 tys. km (teraz na liczniku 120 tys. km). Nie jestem zadowolony z silnika. Tylko z nim miałem problemy: cewka, czujnik położenia wałka rozrządu, hałasujący kolektor ssący (odgłos jak diesel). Średnie żużycie paliwa: 8 l/100 (30% miasto/60% trasa/10% autostrada
Najpopularniejsze:
- OdpoWiemy
- Gry za darmo
- gry karciane
- gry wyścigi
- Tematy Logo24
- Tematy wnętrzarskie
- Tematy ogrodnicze
- Tematy motocyklowe
- Ładny Dom - tematy
- jak założyć bloga
- jak wypromować bloga
- blogi parentingowe
- Tabliczka Mnożenia
- Ładny dom
- Mandat za omijanie szlabanu
- Motocykle
- Wypadek A1
- Praca Kierowca kat. B
- Praca BB
- jazda pod wpływem marihuany
- brzydki zapach w samochodzie
- Forum Legionowo
- Forum Wałbrzych
- Forum Falenica
- Forum Grudziądz
- Wiadomości
- Praca w domu
- Praca Anglia
- Projekt Praca
- Praca Holandia
- Bajki dla dzieci
- mandat za jazdę po chodniku
- atlas ćwiczeń
- pierś z kurczaka
- Życzenia
- Życzenia imieninowe
- Życzenia urodzinowe
- Jak narysować kota?
- Zaproszenia na urodziny
- Holandia informacja
- Holandia pogoda
- Holandia dojazd
- Holandia hotele
- Holandia atrakcje
- Nowe zasady leasingu
- Neapol informacje
- Neapol pogoda
- Neapol atrakcje
- Turbodoładowane jednostki
- Niespotykane znaki
- DK1
- Czy można jechać poboczem?
- rodzaje napędów
- Karta parkingow
- Badania lekarskie
- Uprawnienia straży miejskiej
- Opony zimowe latem
- Zakaz wjazdu do miast
- Zakup samochodu
- Niezatrzymanie do kontroli
- Jak przewieźć rower samochodem
- Wyciskarka wolnoobrotowa
- Wyciskarka wolnoobrotowa
- Rejestrator samochodowy