1.3 cdti wymiana paska

Piotr Mokwiński

Używany Opel Astra II, III i IV - opinie i awarie. Hit, ale niektóre wersje to pułapki

Używany Opel Astra II, III i IV - opinie i awarie. Hit, ale niektóre wersje to pułapki

Jednym z popularniejszych na rynku wtórnym aut kompaktowych w każdym przedziale cenowym jest Opel Astra. Bezpośredni konkurent VW Golfa i Forda Focusa, przekonuje do siebie prostotą, niskimi cenami części zamiennych, wytrzymałością i ogromną popularnością, co gwarantuje dobrą jakość usług serwisowych. Sprawdzamy mocne i słabe strony trzech generacji.

Opel Astra IV vs. Seat Leon III. Czy bestsellery z rynku wtórnego zasługują na uwagę?

Niesłabnącą popularnością cieszy się Opel Astra IV i techniczny bliźniak Volkswagena Golfa - Seat Leon III. Szeroki wybór jednostek napędowych, różne poziomy wyposażenia i atrakcyjny design przemawiają na ich korzyść. Są jednak elementy, które zawodzą. Sprawdzamy mocne i słabe punkty bestsellerowych modeli.

Kupujemy używane: Fiat Grande Punto III vs. Opel Corsa D. Miejskie auta za kilkanaście tysięcy

Poszukując auta segmentu B do codziennych dojazdów do pracy, czy szkoły i okazjonalnych eskapad za miasto, warto zwrócić uwagę na Fiata Grande Punto i Opla Corsę D. Obydwa modele zbudowano na wspólnej płycie podłogowej GM Fiat SCCS. Duża popularność przekłada się na podaż. Możemy przebierać między egzemplarzami krajowymi i sprowadzanymi. Ich ceny są bardzo korzystne.

Opel Astra III (2004-2011) - opinie Moto.pl

Opel Astra III (2004-2011) - opinie Moto.pl

elektryczną i segment mechaniczny. Silniki Wszystkie jednostki napędowe, oprócz benzynowego 1.4 i turbodiesla 1.3 CDTi, mają w napędzie rozrządu pasek zębaty. Wymaga on wzmożonej uwagi i wymiany po krótszym przebiegu, niż określa to instrukcja. Jeśli

Poradnik | Tanie w eksploatacji. Małe silniki Diesla bez dwumasowego koła zamachowego

Poradnik | Tanie w eksploatacji. Małe silniki Diesla bez dwumasowego koła zamachowego

zamachowego i filtra cząstek stałych FAP. 1.6 HDI opuszczał fabrykę z wtryskiem bezpośrednim common-rail firmy Bosch lub Siemens. Ze względu na koszty serwisowania, specjaliści polecają produkt Boscha. Dla własnego bezpieczeństwa, interwał wymiany paska rozrządu warto skrócić do 150 tysięcy kilometrów

pasek rozrządu - Astra II caravan 1.7 CDTI

Wg instrukcji wymiana paska w tym dieslu co 150 tys km/ 10 lat. Chyba przesadzone? Autko z 2006r ma przejechane 95 tys km. Stresowac sie i wymieniac natychmiast, czy spokojnie przy 100 - 110 tys km? Jak sadzicie? z gory dzieki za odpowiedzi Adam

Re: pasek rozrządu - Astra II caravan 1.7 CDTI

tak sądzimy, ale czy masz pewność, że przebieg prawdziwy? Co to w tym przypadku za różnica między 95 tys a 100tys km? Wymiana kosztuje ok 1000pln to jeśli na każde 1 tys km rozłożyłeś jej koszty masz 10 pln przy wymianie po 100 tys, albo 7,7pln po 130 tys przebiegu. Różnicę w kosztach

Re: Dobry, niedrogi mechanik do wymiany paska roz

Polecałbym pana Radosława w Pęchcinie.Wjazd po prawej stronie jak do szkółki Szmidta. Solidny i znający się na rzeczy a ceny też do przyjęcia.Ostatnio wymieniałem u niego rozrząd w Astra H 1,9 CDTI (a to kawał roboty) i jestem zadowolony.

Re: Opel Astra III (2004 - 2011)

Miałem Astrę H przez 4 lata w wersji kombii wyposażenie Cosmo, silnik 1.7 CDTI 100 KM. Przez ten okres zrobiłem 112 tyś km. Mechanicznie nic się nie psuło. Tarcze + klocki hamulcowe wymienione przy 90 tyś. Rozrząd też dopiero przy 90 tyś ale tylko dlatego, że rozczelniła się uszczelka pod