1.3 jtd multijet. moment obrotowy

Piotr Mokwiński

Małe, ale z pazurem. Szukamy usportowionego auta za 30 tysięcy zł

Małe, ale z pazurem. Szukamy usportowionego auta za 30 tysięcy zł

To najprostszy sposób, by wejść do usportowionego świata motoryzacji. Auta z segmentu A i B są dość proste konstrukcyjnie, co przekłada się na akceptowalne koszty eksploatacji. Mocny silnik w połączeniu z twardszym zawieszeniem i dość bezpośrednim układem kierowniczym, dają sporo frajdy. Do tego możemy liczyć na całkiem atrakcyjne szaty zewnętrzne i wygodne fotele. Co zatem oferuje rynek?

Fiat Idea 1.3 JTD Multijet 16V

Wreszcie nadjechała spóźniona Idea. Mogła być pierwsza na rynku, a tymczasem powitał ją tłum konkurentów. Po drodze wsiadł do niej nowoczesny diesel z Bielska-Białej.

Lancia Musa

Małe, ale luksusowe. Puszyste dywany, drewniane meble, skórzane fotele, porządne hi-fi. Jeśli tak wygląda twoje mieszkanie, ten samochód może podbić twoje serce

Raport specjalny: Superdiesle

nawet z siedmiu dawek. Takie rozwiązanie ma np. produkowany w Bielsku-Białej silnik 1.3 Multijet. Ciśnienie wtrysku w układach drugiej generacji zostało podniesione do 1600 barów. Common rail III generacji Pojawił się na rynku w 2003 roku i różni się

Fiat Punto 1.2 8V Sound

się również oferta silników - dołączy nowy diesel 1.3 16V Multijet opracowany wspólnie przez Fiata i GM. Postanowiliśmy sprawdzić, jak się spisuje jedna z atrakcyjniejszych odmian - Punto Sound z silnikiem o pojemności 1,2 l o mocy 60 KM. Nazwa

Re: Panda JTD 1.3 Multijet

Bardzo dziwne ,bo Fiat we wszystkich prospektach (aktualnych)podaje 70 KM. z drugiej strony to raczej mało istotna różnica(przynajmniej jeśli chodzi o moment obrotowy :-)) Pozdrawiam

Re: Fiat Pumpo 1.3JTD vs Skoda Fobia 1.4TDi

W przy 4000 obr/min) mocy maksymalnej i posiada moment obrotowy 20,4 kGm (200 Nm przy 1750 obr/min). To nie wszystko. Grande Punto wyposażone w jednostkę 1.3 Multijet o mocy 90 KM gwarantuje doskonałe osiągi: rozwija maksymalną prędkość 175 km/h i potrzebuje 11.9 sekund, by rozpędzić się od 0 do

Alfa Romeo 147 JTD 1,9 16V

Multijet. W porównaniu z jednostkami JTD-Unijet obecnymi na rynku od roku 1997 nowy silnik charakteryzuje się większą mocą maksymalną i momentem obrotowym, niższym poziomem hałasu oraz mniejszym zużyciem paliwa. Nowy diesel będzie instalowany w modelach: 147, 156 a także 156 Sportwagon. Kolejny

Re: Alfa 156 po kolejnym liftingu

Maree (comman rail pierwszej generacji) skoro jest silnik nowocześniejszy (mocniejszy,cichszy,ekonomiczniejszy) oraz zwłaszcza jesli w ofercie jest silnik o takim samym momencie obrotowym oraz tylko 10 KM słabszy czyli 1.9 JTD Multijet 140 KM. pozdr greenblack napisał: > A co w tym

Re: Alfa 156 po kolejnym liftingu

nowocześniejszy > (mocniejszy,cichszy,ekonomiczniejszy) oraz zwłaszcza jesli w ofercie jest > silnik o takim samym momencie obrotowym oraz tylko 10 KM słabszy czyli 1.9 JTD > Multijet 140 KM. To wszystko ładnie wygląda na papierze, ale większy silnik jest w rzeczwistości zawsze realnie

Re: Jakie auto TDI do 30 tyś zł.

Leon, Toledo) z oznaczeniem TDI powyżej 100 KM też są warte polecenia. Oszczędne i ciche są też silniki HDI w Peugeotach (206,406). Żwawe i nowoczesne są silniki JTD w Alfach Romeo i Fiatach (147,156). Wariantem najciekawszym jest oczywiście 1.9 JTD Multijet 16. zaworowy (140 KM), ale ten sam

Re: Dlaczego Fiat Bravo i w dodatku CDN

lepsza jest redukcja czasu uruchomienia i dymienia, w innych ważniejszy jest wyższy moment obrotowy i ograniczenie hałasu, jeszcze w innych redukcja emisji i niższy poziom hałasu. Obecnie badania te doprowadziły do produkcji silników Multijet, a wśród nich najnowszej jednostki 1.3 JTD Multijet 16v o mocy