1.3 multijet łańcuch rozrządu cena

Piotr Mokwiński

Używane auto w dobrej cenie? Włoskie silniki nie takie straszne. Na te warto postawić

Używane auto w dobrej cenie? Włoskie silniki nie takie straszne. Na te warto postawić

Siła stereotypów wciąż okazuje się decydująca w wielu przypadkach. Widać to także na przykładzie cen używanych samochodów. Produkty chociażby włoskich producentów mocno cierpią z tego powodu, gdyż oceniane są jako usterkowe i problematyczne w codziennej eksploatacji. W rzeczywistości, inżynierowie Fiata są autorami wielu dopracowanych jednostek napędowych, które trwałością niejednokrotnie przewyższają konkurencję.

Diesel jeszcze nie umarł! Nasze propozycje o pojemności 1.3-1.6 litra. Warte grzechu

Udział wariantów wysokoprężnych w nowych autach, jeszcze kilka lat temu przekraczał 50 procent, a w niektórych segmentach dochodził do 80 proc. Teraz trend jest wyraźnie spadkowy, co wcale nie oznacza, że jego siła maleje. O jego popularności przekonamy się wertując rynek wtórny. W wielu modelach wciąż osiąga parametr dominujący. Wobec tego, postanowiliśmy przedstawić Wam najciekawsze propozycje.

Szukamy SUV-a z Europy z dobrym dieslem. Budżet? 50-60 tysięcy złotych

Wciąż mamy segmenty, w których diesel od lat gra pierwsze skrzypce. W małych samochodach ropniaki odeszły do lamusa, ale w dużych, rodzinnych SUV-ach, taki napęd cieszy się dużym powodzeniem. W związku z tym, postanowiliśmy przejrzeć ofertę rynku wtórnego i przedstawić Wam kilka rozsądnych propozycji. Nie trzeba się ich obawiać. Są wystarczająco mocne, trwałe i nierzadko łączone z układem 4x4.

Nissan Qashqai I i II - opinie, ceny. Dobre i złe wersje SUV-a, którego pokochała Europa

Nissan Qashqai I i II - opinie, ceny. Dobre i złe wersje SUV-a, którego pokochała Europa

i filtry, sprawdzić łańcuch rozrządu i cieszyć się bezproblemową jazdą. Benzyniaki nie są zbyt żwawe, ale na pewno trwałe. Nie rozpieszczają też zużyciem paliwa. Stan łańcucha rozrządu warto sprawdzić przy przebiegu 150 tysięcy kilometrów. Może się nadawać do wymiany, choć zazwyczaj wytrzymuje

Czas na pierwszy samochód? Podpowiadamy, co kupić za około 10 tysięcy zł

Czas na pierwszy samochód? Podpowiadamy, co kupić za około 10 tysięcy zł

jednostki wysokoprężne – 1.3, 1.6 i 1.9 MultiJet o mocy 75-90, 120, 120-130 KM wyposażone w bezpośredni wtrysk paliwa typu common-rail oraz turbodoładowanie. Za 10 tysięcy powinniśmy kupić sensowny egzemplarz. Opel Corsa D Wspólną płytę podłogową z Fiatem Grande Punto wykorzystuje również Opel Corsa D

Budżetowe bestsellery po latach - Skoda Rapid vs. Fiat Tipo. Warto teraz kupić?

Budżetowe bestsellery po latach - Skoda Rapid vs. Fiat Tipo. Warto teraz kupić?

, przekonują elastycznością, dynamiką i niskim spalaniem. Niestety, 1.2 i 1.4 TSI borykają się z nietrwałym łańcuchem rozrządu i wysokim spalaniem oleju. Wraz z kolejnymi modernizacjami i wprowadzeniem paska rozrządu, większość usterek wyeliminowano. Im młodszy egzemplarz, tym ryzyko awarii maleje. Nieco

Małe, ale z pazurem. Szukamy usportowionego auta za 30 tysięcy zł

nawigacją. Kabina zmieści dwie osoby dorosłe i dwoje dzieci. Bagażnik jest przyzwoity – od 270 do 950 litrów. W Alfie pojawiło się wiele udanych konstrukcji. Pośród wysokoprężnych mamy 1.3 MultiJet (84 lub 95 KM) oraz 1.6 JTD o mocy 120 KM i 280 Nm. Nie brakuje też sprawdzonych wariantów benzynowych

Kupujemy używane: Fiat Panda III vs. Kia Picanto II. Dobre nie tylko do miasta

Kupujemy używane: Fiat Panda III vs. Kia Picanto II. Dobre nie tylko do miasta

nowoczesny silnik 0.9 TwinAir o mocy 85 KM. Ta nowatorska, dwucylindrowa jednostka otrzymała wtrysk bezpośredni, elektroniczne sterowanie zaworami i łańcuch rozrządu. Póki co, mechanicy nie zgłaszają poważnych dolegliwości tej konstrukcji. Ogromną popularnością cieszy się także odmiana wysokoprężna 1.3

Kupujemy używane: Małe i oszczędne diesle o pojemności 1.3-1.6 litra. Na które warto postawić?

Kupujemy używane: Małe i oszczędne diesle o pojemności 1.3-1.6 litra. Na które warto postawić?

jednak niewielkiego diesla, który z powodzeniem mógłby napędzać miejskie auta. W 2003 roku do oferty wprowadzono czterocylindrowy silnik 1.3 Multijet. Montowany był między innymi w Fiacie Punto, Idea, Panda, Grande Punto, Oplu Corsie C,D,E, Oplu Astrze III, czy Suzuki Swifcie. Korzystając z bogatych

Seat Ibiza IV vs. Chevrolet Aveo II - który wybrać?

Seat Ibiza IV vs. Chevrolet Aveo II - który wybrać?

. To 1.3 MultiJet o mocy 75 lub 95 KM. Gwarantuje przyzwoite osiągi przy spalaniu na poziomie 4 litrów w trasie. Ewentualna regeneracja turbosprężarki i wtryskiwaczy to koszt 1500 i 600 złotych za sztukę. Mechanicy zgłaszają jedynie problemy w postaci niskiej wytrzymałości sprzęgła (około 600 złotych

Fiat Punto Evo - opinia, awarie, zalety, najlepsze silniki

Fiat Punto Evo - opinia, awarie, zalety, najlepsze silniki

nieograniczony. W każdej hurtowni dostaniecie wybraną część prawie od ręki. Dopracowane diesle Fiata Punto Miłośnicy silników diesla mogą pokusić się o zakup dopracowanej konstrukcji włoskich inżynierów: 1.3 Multijet generujący odpowiednio 75, 90 i 95 KM. Motor produkowany w Polsce cechuje się wyjątkowo niskim

Fiat Doblo (2001 - 2010) - opinie Moto.pl

Fiat Doblo (2001 - 2010) - opinie Moto.pl

2001 - premiera modelu, nadwozie MPV 5d, silniki benzynowe 1.2 (65 KM), diesel 1.9 D (63 KM), turbodiesel 1.9 JTD (100 KM). 2002 - silnik benzynowy 1.6 (103 KM). 2004 - turbodiesle 1.3 Multijet (70 KM) i 1.9 JTD (105 KM), silnik 1.6 Natural Power (gaz

Fiat Panda (2003-2011) - opinie Moto.pl

Fiat Panda (2003-2011) - opinie Moto.pl

HP oraz 1.3 Multijet. Szkoda, że tak mało jest turbodiesli, bo w przypadku Pandy to najlepsza propozycja. Ceny modelu sprawdzisz tutaj . Dariusz Dobosz

Fiat Panda II i III generacji pod lupą. Świetna cena, ciekawy projekt, a jak z awariami?

Fiat Panda II i III generacji pod lupą. Świetna cena, ciekawy projekt, a jak z awariami?

ograniczoną dostępność paliwa. Amatorzy silników diesla mają do wyboru jednostkę 1.3 MultiJet o mocy 70-75 KM wyposażoną w bezpośredni wtrysk typu common-rail, turbosprężarkę bez zmiennej geometrii i trwały łańcuch rozrządu. Regeneracja wtryskiwaczy lub turbosprężarki to wydatek 600 i 1500 złotych za sztukę

Diesle bez dwumasowego koła zamachowego to duże oszczędności serwisowe. Czy warto na nie postawić?

Diesle bez dwumasowego koła zamachowego to duże oszczędności serwisowe. Czy warto na nie postawić?

złotych. Sporo, dlatego przedstawiamy listę silników, gdzie dwumasowe koło zamachowe nie zostało zastosowane. Fiat – 1.3 MultiJet Małolitrażowy diesel 1.3 MultiJet konstrukcji Fiata cieszy się ogromną popularnością zarówno pośród nowych, jak i używanych samochodów. Czterocylindrowy silnik autorstwa

Re: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet

silnika: cały aluminiowy, 16 zaworowy, dwuwałkowy 1.3 m-jet 90 KM jest klasą w tej chwili samą dla siebie. Spalanie z włączoną klimą w trasie na poziomie 4 litrów (autostrada - spore prędkości, nieco ponad 5) w mieście trudno przekroczyć 6,5 litra ON. Do tego posiada łańcuch rozrządu i częstość

Re: "GP": będą tanieć auta z silnikiem Diesla

Dokładnie jest jak piszesz. Kupiłem nowe Grande Punto diesla 1.3 JTD Multijet za cenę wersji benzynowej. Ale nawet jeśli musiałbym dopłacić do diesla 2-3 tys. zł (bo takie są różnice) to bym dopłacił. Diesel 1.3 w wersji 90 konnej, ze skrzynią 6 biegową, spala mi w trasie poniżej 4 litrów ON