1.3 multijet bierze olej

Dariusz Dobosz

Lancia Y (1985-2011) - opinie Moto.pl

Lancia Y (1985-2011) - opinie Moto.pl

Auto miejskie powinno być niewielkie, ale nie musi być skromne. Sięgając po Lancię Y można zyskać elegancki samochód z dobrym wyposażeniem

Fiat Punto 1.3 16V Multijet

Punto uważane jest za jeden z najbardziej udanych pojazdów Fiata. Teraz otrzymało nowego turbodiesla 1.3 Multijet produkowanego w bielskiej fabryce Fiat-GM Powertrain. Sprawdzimy, pokonując 20 tys. km, czy to dobra kombinacja.

Fiat Doblo Panorama - test | Za kierownicą

Maksimum miejsca kontra minimalne wymiary? Tym razem nie chodzi o kolejną odsłonę Smarta. Po 10 latach Fiat prezentuje drugie wcielenie, już nie tak bardzo, dostawczego Doblo

Nowa Lancia Ypsilon - wszystko, co chcielibyście o niej wiedzieć

Nowa Lancia Ypsilon - wszystko, co chcielibyście o niej wiedzieć

oferowany w Lancii Ypsilon silnik wysokoprężny 1.3 MultiJet (Euro 5) o mocy 95 KM przy 4000 obr/min i momencie 200 Nm przy 1500 obr/min wyposażony seryjnie w system Start&Stop. Jednostka ta posiada turbosprężarkę o zmiennej geometrii kierownic spalin, nową pompę oleju o zmiennej wydajności oraz alternator

Re: Fiat Punto 1.3 Multijet Dynamic / Opel Corsa

... a wszyscy znawcy tych silników to wiecie iż biorze olej to cudo jak licho... i to nie jednostkowy przypadek na 100 tych samochodzików(duza firma telekomunikacyjna) z tym silnikiem olej bierze ok 90 z nich. Srednio 2 litry na 7000 -8000 km .Wiekszosc z uzytkowników jeżdzi z bańką oleju jak

Re: Rapid 1.2 TSI czy Focus 1.0 EcoBoost czy coś

Auta ze stajni VW tj. Skoda/Seat/Audi/VW bierz, ale tylko w disel'u. Z benzynami bedziesz miec problemy - uporali sie z wczesniejszymi wadami materialowymi, a schrzanili i teraz biora olej (w wielkim skrocie). Podobno w 2015 poprawili TYLKO 1.4 i branie oleju podobno juz nie wystepuje - okaze sie

nowy silnik Fiata

benzynowych, wyprodukowanie ponad 12 milionów silników Fire od 1984r. do dzisiaj. Silnik 1.3 Multijet 16v Mowa oczywiście o jednostce napędowej 1.3 Multijet 16v, silniku “Common Rail” drugiej generacji, który można uznać za główny atut nowych Fiatów, ze względu na co najmniej trzy