1.3 multijet usterki
Omijaj je szerokim łukiem. Ryzykowne kompakty - benzynowe silniki i skrzynie biegów
Kompaktowe auta kupujemy chętnie, choć już nie tak często, jak jeszcze dekadę temu. Zaczynają je wygryzać SUV-y i crossovery. Nie zmienia to faktu, że na rynku wtórnym popularne konstrukcje znikają na pniu. Jest ich też mnóstwo. Dziesiątki wersji silnikowych, wyposażeniowych i rozmaite nadwoziowe. Zazwyczaj kupno nie wiąże się z większym ryzykiem, jeśli dany egzemplarz był sumiennie serwisowany. Są jednak warianty, w których nawet dobry mechanik nie pomoże.
Używane auto w dobrej cenie? Włoskie silniki nie takie straszne. Na te warto postawić
Siła stereotypów wciąż okazuje się decydująca w wielu przypadkach. Widać to także na przykładzie cen używanych samochodów. Produkty chociażby włoskich producentów mocno cierpią z tego powodu, gdyż oceniane są jako usterkowe i problematyczne w codziennej eksploatacji. W rzeczywistości, inżynierowie Fiata są autorami wielu dopracowanych jednostek napędowych, które trwałością niejednokrotnie przewyższają konkurencję.
Jak Fiat Tipo wypada w rankingach niezawodności? W niemieckim GTU zaskakuje
Ogromnym atutem Fiata Tipo jest niska cena zakupu. Jak wynika z badania niemieckiego GTU, również później kierowcy kompaktowego Fiata nie muszą się przejmować nadmiernymi wydatkami. Model Tipo okazał się jednym z liderów zestawienia najbardziej niezawodnych samochodów.

Szukamy SUV-a z Europy z dobrym dieslem. Budżet? 50-60 tysięcy złotych
wymaga wymiana łańcucha rozrządu – koszt około 8 tysięcy złotych. Po latach zużywają się górne napinacze łańcucha rozrządu generujące narastający hałas. Pojawią się też drogie w likwidacji usterki układu wtryskowego oraz problem z zapychającym się filtrem cząstek stałych. Wobec tego, dobry wybór

Kupujemy używane Citroen C3 II vs. Fiat Punto III. Tanie i nie tylko do miasta
zakładach 1.3 MultiJet 75-90 KM. Znacznie więcej zapewniają 1.9 MultiJet i 1.6 MultiJet generujące 120-130 KM. Diesle korzystają z obowiązkowego od lat bezpośredniego wtrysku typu common-rail i doładowania. W przypadku Grande Punto, znacznie łatwiej o egzemplarz pozbawiony filtra cząstek stałych. Wymiana

Budżetowe bestsellery po latach - Skoda Rapid vs. Fiat Tipo. Warto teraz kupić?
diesla. Bazowy 1.3 MultiJet, produkowany w Bielskich zakładach marki, generuje 95 KM. Większą dynamikę i elastyczność zapewnia 1.6 MultiJet o mocy 120-130 KM. Każdy diesel otrzymał bezpośredni wtrysk typu common-rail i doładowanie ze zmienną geometrią łopat. Dopracowane jednostki Fiata z łatwością

Poradnik | Rozsądne auta miejskie z dieslem za 10 tysięcy złotych
listwach ochronnych w kolorze nadwozia i aluminiowych felgach nie możemy zapominać. Włosi udostępnili trzy dopracowane diesle - 1.3 i 1.6 i 1.9 MultiJet. W naszym budżecie zmieszczą się silniki 1.3 i 1.9 MultiJet dysponujące mocą 75-90 i 120-130 KM. Z oczywistych względów, większy agregat zapewnia dużo

Kupujemy używane: Auto dla rodziny za 30 tysięcy. Wybraliśmy 8 ciekawych minivanów
sztuki z przestarzałą i nieprecyzyjną obecnie nawigacją. Najniższe nakłady serwisowe pochłania wolnossący, benzynowy silnik 1.4 o mocy 77-95 KM. Dużo lepszą dynamikę i niskie zużycie oleju napędowego zapewniają diesle 1.3, 1.6 i 1.9 Multijet generujące odpowiednio 70-95 KM i 120 KM i 101 KM.

Boisz się tanich diesli? Tych możesz być pewny
powodów jest duża liczba usterek, które gnębią wiele egzemplarzy. Zazwyczaj awarie nie są niczym poważnym, ale zdarzają stanowczo zbyt często. Z drugiej strony, na plus Grande Punto trzeba zaliczyć tanie części eksploatacyjne. Fiat oferował kilka silników wysokoprężnych z rodziny Multijet, ale my chcemy

Poradnik | Tanie w eksploatacji. Małe silniki Diesla bez dwumasowego koła zamachowego
Bielsku Białej 1.3 MultiJet. Konstrukcja włoskich inżynierów pojawiła się w palecie napędowej koncernu w 2003 roku. Początkowo silnik generował 70 KM, a po kilku miesiącach gamę uzupełniono wersjami 75, 90 i 105 KM - najmocniejsza wariacja dostępna była wyłącznie w Lancii Ypsilon. Napęd rozrządu

Fiat Punto (1999-2005) - opinie Moto.pl
2001 - nowa wersja silnika 1.9 JTD/85 KM 2003 - modernizacja samochodu, nowe silniki 1.4 16V/95 KM, 1.3 16V Multijet/70 KM, 1.9 JTD/100 KM. Wersje sprzed face liftingu były sprzedawane do 2004 r. Łyk techniki W Fiacie
Fiat Punto II (1999-2010) - opinie Moto.pl
samochodu, nowe silniki 1.4 16V/95 KM, 1.3 16V Multijet/70 KM, 1.9 JTD/100 KM. Wersje sprzed face liftingu były sprzedawane do 2004 r. Łyk techniki W Fiacie Punto II zastosowano elektryczne
Test długodystansowy: Fiat Punto 1.3 Multijet Dynamic
nie było to proste. Niektóre mocujące go wkręty miały nieduże i dobrze ukryte łebki. Jak na złość zapomniałem zabrać latarki. I tak usunięcie niby nieskomplikowanej usterki kosztowało mnie sporo nerwów. Oszczędne - tak można powiedzieć o Punto z turbodieslem. Auto potrzebuje
1.3 multijet usterki
Re: Punto 1,3 16V multijet
Zwróć uwagę na przebieg. Według producenta po 250kkm przewidziany jest remont generalny silnika. Poza tym - jak to w Fiacie. Masz sporą szansę na dużą ilość usterek. Sam jeździłęm Punto i niestety mi się to sprawdziło. Pzdr Niknejm
Re: Punto 1,3 16V multijet
jest remont > generalny silnika. > Poza tym - jak to w Fiacie. Masz sporą szansę na dużą ilość usterek. Sam > jeździłęm Punto i niestety mi się to sprawdziło. > > Pzdr > Niknejm
Notatki z testu długodystansowego Fiat Punto 1....
Własnie niedawno kupiłem uzywane Punto 1,3 Multijet w stanie bdb- wymagało odkurzenia wnetrza i wymiany termostatu(niewielki wyciek). Chodzi całkiem niezle,mało pali i mam nadzieje ze nie bedzie sprawiało zadnych problemów przy nawijaniu kilometrów. Auto jest jeszcze na gwarancji wiec jest
Re: Fiat Grande Punto 1.6 Multijet - Miejski aman
Mam przyjemność, powtarzam "mam wielką przyjemność" jeździć tym samochodem z "tym" silnikiem, naprawdę autko daje dużo frajdy z jazdy. Obecnie ponad 11tys., bez żadnych usterek. Autko jest bez DPF tak więc nie mam na co narzekać. Do polemizowania zapraszam na forum fiatpunto.com.pl
Re: Jakie silniki alfy 156 sa najbardziej usterko
Witam !najmniej problematyczny jest JTD/multijet (szczególnie 8v ,gdzie jedynym problemem jest koło pasowe paska klinowego w wersjach z poczatku produkcji). reszte trapia rózne przypadłosci wynikajace z bardzo wysrubowanych wymogów eksploatacyjnych i wad konstrukcyjnych. generalnie
Re: disel kontra TS
TS-y są może kapryśne ( wariator i nietrwały napęd rozrządu ), ale poważne usterki i przedwczesne zużycie są sporadyczne. Obowiązuje też zasada, że im większy TS tym mniej kłopotów. Naprawy zaś są stosunkowo niedrogie. Diesle Uni i Multijet są zaś silnikami niezmiernie skomplikowanymi ( im
Re: Salon Frankfurt 2011 | Ford Focus 1.0 EcoBoos
@Turbo: Nie 250 krpm to jest osiągalna prędkość obrotowa dla każdej turbosprężarki o małym kole kompresora. Takie na przykład turbo z 1,3 Multijet EURO4 rozpędza się na testach fabrycznych do prawie 190krpm, a koło ma średnicę poniżej 40mm. Do takiego litrowego silniczka to obstawiam koło ok. 30
Re: 2,0TDi VW - 1litr na 3000km
Witam! w tej cenie jest bardzo duzo pojazdów . 150 konny 1.9 Multijet fiata ,montowany w oplu i 159 to bardzo dobry motor .dynamika i spalaniem nie ustepuje 140 konnemu TDI ,jest za to duzo cichszy i ma znacznie szerszy zakres uzytecznych obrotów .na poczatku produkcji tego 16 zaworowego
Re: Anglicy tez juz maja Polakow dosc.
. - Z powodu wad w silnikach przysłanych z fabryki w Bielsku-Białej czwarty dzień z rzędu nie pracowało około 10 tys. robotników zakładów Fiata w Turynie, Melfi i Termini Imerese - poinformowała w środę późnym wieczorem włoska agencja ANSA. Według agencji usterki wykryto w partii silników 1.3
nierówna praca i problemy z rozruchem na zimnym
wtryskiwaczy, efekt jeden do regeneracji. Tak też uczyniono. Następnie wymieniłam też olej, gdyż jego poziom był podwyższony. Ponieważ koszt próby diagnozy usterki i jej naprawy sięga 1700 zł, a problem pozostał, chciałabym wiedzieć, co ewentualnie należałoby zbadać. Jeśli chodzi o dzień dzisiejszy samochód
Pomożecie koleżance?
wtryskiwaczy, efekt jeden do regeneracji. Tak też uczyniono. Następnie wymieniłam też olej, gdyż jego poziom był podwyższony. Ponieważ koszt próby diagnozy usterki i jej naprawy sięga 1700 zł, a problem pozostał, chciałabym wiedzieć, co ewentualnie należałoby zbadać. Jeśli chodzi o dzień dzisiejszy samochód
Re: 156 jtd - za i przeciw ????
końca dopracowane przepływomierze , czujniki temperatury i turbosprężarka. Co prawda usterki tych podzespołów są sporadyczne , ale trzeba je mieć na uwadze przy analizie kosztów. Od czasu do czasu trzeba im zrobić test parametrów , co też kosztuje. no i jednak duzo taniej sie jezdzi , ale
Re: Fiat Stilo
Gość portalu: Lupus napisał(a): > Jeśli chcesz kupić nowe zatanów sie nad wikszym silnikiem albo Dieslem. 1,6 jes > t troszke za słaby. > Auta na początku tego roku przeszły facelifting (Bardzo drobny) oraz usunieo z > nich wiekszość usterek "wieku dziecięcego" więc nie
Najpopularniejsze:
- OdpoWiemy
- Gry za darmo
- gry karciane
- gry wyścigi
- Tematy Logo24
- Tematy wnętrzarskie
- Tematy ogrodnicze
- Tematy motocyklowe
- Ładny Dom - tematy
- jak założyć bloga
- jak wypromować bloga
- blogi parentingowe
- Tabliczka Mnożenia
- Ładny dom
- Mandat za omijanie szlabanu
- Motocykle
- Wypadek A1
- Praca Kierowca kat. B
- Praca BB
- jazda pod wpływem marihuany
- brzydki zapach w samochodzie
- Forum Legionowo
- Forum Wałbrzych
- Forum Falenica
- Forum Grudziądz
- Wiadomości
- Praca w domu
- Praca Anglia
- Projekt Praca
- Praca Holandia
- Bajki dla dzieci
- mandat za jazdę po chodniku
- atlas ćwiczeń
- pierś z kurczaka
- Życzenia
- Życzenia imieninowe
- Życzenia urodzinowe
- Jak narysować kota?
- Zaproszenia na urodziny
- Holandia informacja
- Holandia pogoda
- Holandia dojazd
- Holandia hotele
- Holandia atrakcje
- Nowe zasady leasingu
- Neapol informacje
- Neapol pogoda
- Neapol atrakcje
- Turbodoładowane jednostki
- Niespotykane znaki
- DK1
- Czy można jechać poboczem?
- rodzaje napędów
- Karta parkingow
- Badania lekarskie
- Uprawnienia straży miejskiej
- Opony zimowe latem
- Zakaz wjazdu do miast
- Zakup samochodu
- Niezatrzymanie do kontroli
- Jak przewieźć rower samochodem
- Wyciskarka wolnoobrotowa
- Wyciskarka wolnoobrotowa
- Rejestrator samochodowy