1.4 306 co ile rozrząd

Piotr Mokwiński

Używane samochody z Niemiec. Te wersje popularnych modeli omijaj szerokim łukiem

Używane samochody z Niemiec. Te wersje popularnych modeli omijaj szerokim łukiem

To z Niemiec ściągamy najwięcej samochodów używanych. I to niemieckie marki cieszą się największym zainteresowaniem. Jednak nawet w najlepszych modelach producentom zdarzają się wpadki. Dzisiaj wybraliśmy osiem aut, które zbierają świetne opinie. Za wyjątkiem tych wersji-pułapek.

Używane pewniaki z Niemiec, które wpędzą cię w koszty. 7 pułapek w popularnych autach

W nawet najbardziej chwalonych modelach zdarzają się konkretne wersje, których powinniśmy unikać. Wybraliśmy dzisiaj siedem pewniaków z Niemiec, które lepiej omijać szerokim łukiem. A przy ewentualnym zakupie - na pewno sprawdzić auto bardzo dokładnie.

Diesle bez dwumasowego koła zamachowego to duże oszczędności serwisowe. Czy warto na nie postawić?

Nowoczesne silniki mogą pochwalić się dobrą dynamiką i coraz niższą emisją. To efekt stosowania skomplikowanego osprzętu w istotnym stopniu podnoszącego koszty serwisu. O ile w nowym aucie trudno o awarię, w kilkuletnim wartości faktur mogą przewyższyć cenę pojazdu. Jednak na rynku wtórnym wciąż są modele z silnikiem diesla, które nie powinny przesadnie obciążać budżetu.

Kupujemy używane: Kompakty premium. BMW serii 1 kontra Audi A3 II

Kupujemy używane: Kompakty premium. BMW serii 1 kontra Audi A3 II

konstrukcje 1.6 115 KM, 2.0 129-150 KM i 3.0 R6 265 KM. Po liftingu oferowano 1.6 122 KM, 2.0 143-170 KM, 3.0 R6 218 KM i 3.0 Twinturbo 306 KM. W każdym przypadku musimy regularnie kontrolować poziom oleju silnikowego, natychmiast uzupełniając wszelkie niedobory. Żywotność napędu rozrządu specjaliści szacują

Dane techniczne

Dane techniczne TOYOTA COROLLA 1.4 Silnik: rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy ze zmiennymi fazami rozrządu, o pojemności 1398 cm3 Prędkość maksymalna: 185 km/h

Peugeot 306 (1993-2001) - opinie Moto.pl

turbosprężarki. Wszystkie jednostki napędowe mają w napędzie rozrządu pasek zębaty, wymagający szczególnej troski. Paski w modelu "306" nie należą do trwałych i mogą nie wytrzymać deklarowanych przez producenta 120 tys. km. Zaleca się ich wymianę po 90 tys. km. O precyzyjne

Konfrontacje: Fiat Stilo 1.4 16V Active/Honda Civic 1.4 16V LS High/Peugeot 307 1.4 16V XS

. Powstało bowiem coś, co przypomina żelazko krawieckie lub napakowanego kulturystę. Czas, gdy pojazdom nadawano smukłe, wysublimowane kształty, powoli odchodzi w zapomnienie. Honda i Peugeot postawiły na nadwozia prawie jednobryłowe. Dwubryłowe Stilo wygląda jak napompowane, zwłaszcza w wersji 5-drzwiowej

Re: Zmienne fazy rozrządu - w zmienności siła

bierze. Do wymiany tylko sprzęgło. Jest to iście sportowy samochód. Dzisiejsze wysilone diesle nie wytrzymuja tak ogromnych przebiegów. Jednemu bardziej odpowiada jazda dieslem, drugiemu benzyna VTEC. Diesel jest troche oszczedniejszy, lecz tak na prawde nigdy nie wiadomo co moze sie popsuc i ile

Re: Audi 80

sztywnych, ani elastycznych, żadnych odpowietrzników, pompy czy co tam jeszcze. To mam stare, ale sprawne - nie pognite, nie puchnące, pracujące jak fabryka każe. 4. Płyn chłodniczy to nie wiem ile razy zmieniany, ale kieruje się kolorem, ostatnimi laty lu bię żółty w zbiorniczku, stąd Prestone. Raz mi