1.4 golf v zalecany olej

Piotr Mokwiński

Diesel jeszcze nie umarł! Nasze propozycje o pojemności 1.3-1.6 litra. Warte grzechu

Diesel jeszcze nie umarł! Nasze propozycje o pojemności 1.3-1.6 litra. Warte grzechu

Udział wariantów wysokoprężnych w nowych autach, jeszcze kilka lat temu przekraczał 50 procent, a w niektórych segmentach dochodził do 80 proc. Teraz trend jest wyraźnie spadkowy, co wcale nie oznacza, że jego siła maleje. O jego popularności przekonamy się wertując rynek wtórny. W wielu modelach wciąż osiąga parametr dominujący. Wobec tego, postanowiliśmy przedstawić Wam najciekawsze propozycje.

To popularne auta z Europy. W tych wersjach mogą doprowadzić do rozpaczy i spirali kosztów

Patrząc na statystyki sprzedaży i prywatnego importu, kupujemy to, co dobrze znamy. Boimy się nowości. Czasem słusznie, a czasem zupełnie niepotrzebnie. Niemniej, pośród najczęstszych wyborów znajdują się uznane od wielu lat modele. To Fordy, Volkswageny, Audi, BMW i Ople. Wciąż z napędem benzynowym i wysokoprężnym. Margines zainteresowania stanowią hybrydy i elektryki.

Używany samochód z DSG? Dobry wybór, ale w ogłoszeniach czeka sporo pułapek

DSG to najpopularniejsza dwusprzęgłowa skrzynia na rynku. Trafia na pokład samochodów marek Volkswagen, Audi, Skoda i Seat. Jakie są opinie o DSG? Sprawdzamy najpopularniejsze awarie i podpowiadamy, jak jeździć z DSG by cieszyć się niezawodnością automatu.

Bierzemy pod lupę VW Golfa generacji V, VI i VII. Ceny, awarie, zalety i wady każdej

Bierzemy pod lupę VW Golfa generacji V, VI i VII. Ceny, awarie, zalety i wady każdej

DSG Zarówno V, VI i VII generacja Golfa, opcjonalnie wyposażana bywa w błyskawicznie działający automat dwusprzęgłowy DSG. Zależnie od mocy silnika, dysponuje sześcioma lub siedmioma przełożeniami. Niestety, nie grzeszy trwałością. Co gorsza, producent nie zaleca wymiany oleju w przekładni. Mechanizm

DSG - opinie, awarie, usterki i koszty. Ma mnóstwo zalet, ale potrafi nadszarpnąć budżet

DSG - opinie, awarie, usterki i koszty. Ma mnóstwo zalet, ale potrafi nadszarpnąć budżet

tłumiki drgań skrętnych, póki są sprawne, doskonale izolują nas od wibracji generowanych przez zespół napędowy. Dwumas wytrzymuje do 200 tysięcy kilometrów, a jego wymiana pochłonie około 2 tysięcy zł. DSG - wymiana oleju. Czy warto wymieniać olej? Volkswagen nie zaleca wymian oleju w DSG, co bezpośrednio

Jaki samochód kupić za 40 tysięcy złotych? Wybór jest ogromny

Jaki samochód kupić za 40 tysięcy złotych? Wybór jest ogromny

od kraju produkcji, trzymają cenę. Do listy dokładamy przedstawicieli klasy średniej z mocnymi jednostkami, usportowione kompakty, a także kabriolety. Oto nasze propozycje. Volkswagen Golf VII To król kompaktów w jednej z najlepszych odsłon w historii. Jego pierwsze wcielenie oferowane od 1974 stało

Kupujemy używane: Małe i oszczędne diesle o pojemności 1.3-1.6 litra. Na które warto postawić?

Kupujemy używane: Małe i oszczędne diesle o pojemności 1.3-1.6 litra. Na które warto postawić?

- w każdym przypadku zapewniając niezłą dynamikę przy niskim zapotrzebowaniu na olej napędowy. Zastosowano szesnastozaworową głowicę i w przeciwieństwie do poprzednika, bezpośredni wtrysk paliwa. Bazowe odmiany otrzymały turbosprężarkę bez zmiennej geometrii (regeneracja to koszt około 900 złotych

Popularne SUV-y w wersjach-skarbonkach. Czarna lista silników i wersji

Popularne SUV-y w wersjach-skarbonkach. Czarna lista silników i wersji

został na płycie podłogowej PQ35 wspólnej z Golfem V i jego bliźniakami. Obłe nadwozie nie ma problemów jakościowych, podobnie jak skrojone dla czterech osób wnętrze. Na długiej liście dodatków widnieje dwustrefowa klimatyzacja, rozbudowane multimedia z nawigacją i dotykowym ekranem, dołączany napęd na

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

. Najlepiej wymieniać go wcześniej, niż zaleca producent (np. przy 60 000 km zamiast przy 90 000 km). Rezygnacja z regularnych wizyt w warsztacie przy odpowiednim przebiegu i sięganie po tani olej prowadzi do awarii, których usunięcie będzie wiązało się z ogromnymi wydatkami. Najsłabszymi punktami w osprzęcie

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

. przy 60 000 km zamiast przy 90 000 km). Rezygnacja z regularnych wizyt w warsztacie przy odpowiednim przebiegu i sięganie po tani olej prowadzi do awarii, których usunięcie będzie wiązało się z ogromnymi wydatkami. Najsłabszymi punktami w osprzęcie silników są pompy cieczy chłodzącej i pompy paliwa

Re: Renault Laguna Grandtour - Jedno ale

kubalonek napisał: > wracając do twojego postu , też mam scenica , nawet 2 , pierwszy 2.0 8 v > 1997 był całkiem niezły - oprócz urywających się tylnych amortyzatorów co > 40 tys... lejącej skrzyni.. Tego modelu nie miałem ale miało 2 znajomych - nie potwierdzją Twoich rewelacji

Re: Właśnie wróciłem z "El Bousten" (Hammamet).

i ze 2 szafki nocne. Brak telefonu, telewizora, lodówki (można chyba wynająć za dopłatą, tylko po co?) Fajny balkon z 4 fotelikami ogrodowymi i stolikiem, z możliwością rozwieszenia sznura do bielizny. Osobno łazienka i ubikacja (ta ostatnia o pow. max 1 m2). W łazience umywalka i duża