1.4 hdi jakie przebiegi wytrzymuje

Piotr Mokwiński

Diesle bez dwumasowego koła zamachowego to duże oszczędności serwisowe. Czy warto na nie postawić?

Diesle bez dwumasowego koła zamachowego to duże oszczędności serwisowe. Czy warto na nie postawić?

Nowoczesne silniki mogą pochwalić się dobrą dynamiką i coraz niższą emisją. To efekt stosowania skomplikowanego osprzętu w istotnym stopniu podnoszącego koszty serwisu. O ile w nowym aucie trudno o awarię, w kilkuletnim wartości faktur mogą przewyższyć cenę pojazdu. Jednak na rynku wtórnym wciąż są modele z silnikiem diesla, które nie powinny przesadnie obciążać budżetu.

Peugeot 301 vs. Seat Toledo IV. Przykurzone, ale wciąż warte uwagi i rozsądnie wycenione

Ponad dekadę temu pojawienie się na europejskim rynku budżetowej Dacii Logan istotnie zmieniło rynek. Wielu producentów widząc ogromny potencjał w tym segmencie, postanowiło wprowadzić konkurencyjne modele. Wśród nich znajdziemy Peugeota 301 i Seata Toledo IV. Obydwa serwują budżetową motoryzację wedle własnych zasad. Czy ta wciąż warta jest zachodu?

Peugeot 206 (1998-2006) - opinie Moto.pl

Ogromna popularność modelu 206 nie jest dziełem przypadku. Atrakcyjna, ponadczasowa stylizacja, udana konstrukcja, wysoki jak na tę klasę pojazdów komfort jazdy, dobre prowadzenie i zwrotność oraz spory wybór silników (w tym również oszczędnych diesli) - oto, co może zaproponować "dwieścieszóstka"

Poradnik | Na te silniki Forda warto postawić

Poradnik | Na te silniki Forda warto postawić

bezawaryjnym osprzętem, bez kłopotu wytrzymuje przebiegi przekraczające 400 tysięcy kilometrów. Pod maską Mondeo czwartej generacji oddaje kierowcy do dyspozycji 161 KM i 208 Nm. Takie wartości okazują się całkowicie wystarczające do sprawnego podróżowania ciężkim średniakiem. Niestety, musimy pogodzić się z

Peugeot 106 (1991-2004) - opinie Moto.pl

Peugeot 106 (1991-2004) - opinie Moto.pl

wzrost temperatury silnika prowadzi do przegrzania i wypalenia uszczelki pod głowicą. Przeniesienie napędu Szczególnej troski wymagają gumowe osłony przegubów napędowych przy przednich kołach. Nie są trwałe, mogą pękać nawet po przebiegu 30-40 tys. km

TOP 10 | Kombi za 7 tys. zł

TOP 10 | Kombi za 7 tys. zł

diesli rośnie ryzyko zakupu egzemplarza wyeksploatowanego, z dużym przebiegiem, a przy dzisiejszych cenach autogazu równie tania okaże się jazda samochodem wyposażonym w instalację LPG. Co sprawdzić, kupując używany samochód, przeczytacie w naszym poradniku . A które kombi można kupić za około 7 tys

Peugeot 306 (1993-2001) - opinie Moto.pl

XSi (121 KM), S16 (152 KM) a GTi (163 KM), oferowanymi w wielu rocznikach. Znacznie gorzej mają zwolennicy nowoczesnych silników wysokoprężnych. Silnik HDI, z wtryskiem typu common rail trafił do Peugeota 306 pod sam koniec produkcji. Silnik Układy

Jaki mały dostawczy ???

Ci średnie spalanie wychodzi mi 5,8-6,0. Jakoś bardziej zainteresowany był bym Oplem Combo ale zupełnie nie mam pojęcia o tych ECOTEC`ach:( Jakie one przebiegi wytrzymują??? Jak z trwałością zawieszenia??? Jeśli ktoś zna odpowiedzi i może służyć mi radą zapraszam do dyskusji... Aha - woził bym raczej