1.4 hdi jakie przebiegi wytrzymuje

Piotr Mokwiński

Diesle bez dwumasowego koła zamachowego to duże oszczędności serwisowe. Czy warto na nie postawić?

Diesle bez dwumasowego koła zamachowego to duże oszczędności serwisowe. Czy warto na nie postawić?

Nowoczesne silniki mogą pochwalić się dobrą dynamiką i coraz niższą emisją. To efekt stosowania skomplikowanego osprzętu w istotnym stopniu podnoszącego koszty serwisu. O ile w nowym aucie trudno o awarię, w kilkuletnim wartości faktur mogą przewyższyć cenę pojazdu. Jednak na rynku wtórnym wciąż są modele z silnikiem diesla, które nie powinny przesadnie obciążać budżetu.

Peugeot 206 (1998-2006) - opinie Moto.pl

Ogromna popularność modelu 206 nie jest dziełem przypadku. Atrakcyjna, ponadczasowa stylizacja, udana konstrukcja, wysoki jak na tę klasę pojazdów komfort jazdy, dobre prowadzenie i zwrotność oraz spory wybór silników (w tym również oszczędnych diesli) - oto, co może zaproponować "dwieścieszóstka"

Poradnik | Na te silniki Forda warto postawić

Pasmo ciągnących się latami wpadek jakościowych europejskiego oddziału Forda, bez wątpienia przyczyniło się do powstania nieprzychylnej opinii o tej marce. Istotnie, w latach 90. niemal wszystkie modele amerykańskiego producenta borykały się z masą usterek i jakościowych niedociągnięć. Niemniej, od kilku lat sztab inżynierów usilnie podnosi niegdyś nisko ustawioną poprzeczkę, dbając o rozwój jednostek napędowych i dobór tych godnych zastosowania.

Peugeot 106 (1991-2004) - opinie Moto.pl

Peugeot 106 (1991-2004) - opinie Moto.pl

wzrost temperatury silnika prowadzi do przegrzania i wypalenia uszczelki pod głowicą. Przeniesienie napędu Szczególnej troski wymagają gumowe osłony przegubów napędowych przy przednich kołach. Nie są trwałe, mogą pękać nawet po przebiegu 30-40 tys. km

TOP 10 | Kombi za 7 tys. zł

TOP 10 | Kombi za 7 tys. zł

diesli rośnie ryzyko zakupu egzemplarza wyeksploatowanego, z dużym przebiegiem, a przy dzisiejszych cenach autogazu równie tania okaże się jazda samochodem wyposażonym w instalację LPG. Co sprawdzić, kupując używany samochód, przeczytacie w naszym poradniku . A które kombi można kupić za około 7 tys

Peugeot 306 (1993-2001) - opinie Moto.pl

XSi (121 KM), S16 (152 KM) a GTi (163 KM), oferowanymi w wielu rocznikach. Znacznie gorzej mają zwolennicy nowoczesnych silników wysokoprężnych. Silnik HDI, z wtryskiem typu common rail trafił do Peugeota 306 pod sam koniec produkcji. Silnik Układy

Jaki mały dostawczy ???

Ci średnie spalanie wychodzi mi 5,8-6,0. Jakoś bardziej zainteresowany był bym Oplem Combo ale zupełnie nie mam pojęcia o tych ECOTEC`ach:( Jakie one przebiegi wytrzymują??? Jak z trwałością zawieszenia??? Jeśli ktoś zna odpowiedzi i może służyć mi radą zapraszam do dyskusji... Aha - woził bym raczej