1.4 hdi moc peugeot 207

sprawdź też:

peugeot

Piotr Mokwiński

Rodzinne używane auto. Niezawodne, z bagażnikiem i dla 7 osób. Szukamy do 30 tysięcy zł

Rodzinne używane auto. Niezawodne, z bagażnikiem i dla 7 osób. Szukamy do 30 tysięcy zł

Szukając siedmiomiejscowego samochodu, możemy sięgnąć zarówno po vany jak i uniwersalne SUV-y. Finalny wybór zależy od naszych wymagań i preferencji. Niezależnie od wyboru, to konstrukcje, których długość przekracza 470-480 centymetrów. Odwdzięczają się również potężnym bagażnikiem. Należy jednak pamiętać, że trzeci rząd siedzeń okaże się wygodny na krótkich, miejskich dystansach.

Używane auto do miasta za 10 tysięcy zł. Na co warto postawić? Osiem pewniaków

Kupno auta miejskiego z pewną historią nie stanowi większego problemu. Co więcej, ze względu na charakter użytkowania, ich przebiegi są faktycznie niewielkie. Budżet 10 tysięcy złotych daje spore pole do popisu, zwłaszcza w segmencie A i B. To samochody, które w określonych warunkach mogą też pełnić funkcje rodzinne. Musimy pamiętać, że każda nowa generacja pojazdu oznacza kilka centymetrów więcej. Na co zatem warto postawić, by cieszyć się niskimi kosztami eksploatacji i względnym komfortem?

Dobre i niezawodne auta do miasta za 10 tys. zł. Wybraliśmy te z wolnossącymi silnikami

Budżet w wysokości 10 tysięcy złotych daje spore możliwości pod warunkiem, że szukamy auta typowo miejskiego, wyposażonego w prosty, wolnossący silnik benzynowy i często ubogie wyposażenie. Obok modeli segmentu A i B, doskonale w miejskich rewirach sprawdzają się kompakty, przekonujące do siebie także lepszą trakcją i funkcjonalnością. Niewyszukana mechanika jest gwarancją dość niskich kosztów serwisowych i długowieczności.

Kupujemy używane: Małe i oszczędne diesle o pojemności 1.3-1.6 litra. Na które warto postawić?

Kupujemy używane: Małe i oszczędne diesle o pojemności 1.3-1.6 litra. Na które warto postawić?

dostępny był w Peugeocie 107, Citroenie C1, Toyocie Aygo, Peugeocie 206, 207, 307, 1007 i wielu innych modelach koncernu. Dysponował mocą 54-90 KM. Mocniejsze odmiany wyposażono w intercooler, turbosprężarkę o zmiennej geometrii (regeneracja około 1500 złotych) i dwumasowe koło zamachowe (1500 złotych). Na

Ciekawe samochody za 20 tysięcy złotych. Tanie, bo niedocenione. Siedem propozycji

Ciekawe samochody za 20 tysięcy złotych. Tanie, bo niedocenione. Siedem propozycji

hydropneumatyczne zawieszenie zapewnia niebywały komfort jazdy, a także pozwala na zmianę prześwitu. Do napędu mechanicy polecają benzynowe silniki 2.0 i 3.0 V6 o mocy 140 i 207 KM lub diesle 2.0 i 2.2 HDI 136 i 170 KM. Przeczytaj także: Używane kombi za 20 tys. zł. Pięć sprawdzonych propozycji - m.in. Skoda, Saab

Peugeot 207 (2006 - 2012) - opinie Moto.pl

Peugeot 207 (2006 - 2012) - opinie Moto.pl

jeździć Peugeotem 207 powinien wybrać raczej wolnossącą wersję benzynową. Najlepiej 1.4 VTi (95 KM) albo 1.6 (109 KM). Wersje 1.4 o mocy 73 lub 88 KM mają zbyt mało temperamentu. Doładowane benzynowce ujmują osiągami, ale wymagają większych nakładów na serwis i częściej wymagają ingerencji mechaników

Kupujemy używane: Niedocenione auta z drugiej ręki za 20 tys zł. Tanie i dość trwałe

Kupujemy używane: Niedocenione auta z drugiej ręki za 20 tys zł. Tanie i dość trwałe

hydropneumatyczne zawieszenie zapewnia niebywały komfort jazdy, a także pozwala na zmianę prześwitu. Do napędu mechanicy polecają benzynowe silniki 2.0 i 3.0 V6 o mocy 140 i 207 KM lub diesle 2.0 i 2.2 HDI 136 i 170 KM. Względem niemieckich i japońskich konkurentów, wyraźnie niższą popularnością cieszy się Peugeot

Kupujemy używane: Suzuki Swift IV kontra Peugeot 208. Dwa światy w segmencie B

Kupujemy używane: Suzuki Swift IV kontra Peugeot 208. Dwa światy w segmencie B

Peugeot 208 – bestseller segmentu B Peugeot od kilkudziesięciu lat z powodzeniem zajmuje czołowe pozycje w rankingach sprzedaży w segmencie B. Po ogromnym sukcesie rynkowym modeli 205, 206 i 207, zadowalające wyniki sprzedaży notuje też 208 dostępny w salonach od 2012 roku. Tym razem

Peugeot 3008 2.0 HDi vs. VW Tiguan 2.0 TDI porównanie. Francuzi depczą po piętach Niemcom

Peugeot 3008 2.0 HDi vs. VW Tiguan 2.0 TDI porównanie. Francuzi depczą po piętach Niemcom

: głośna praca zawieszenia na poprzecznych nierównościach, wysoka cena dobrze wyposażonych wersji, przeciętna kultura pracy TDI przy porannym rozruchu Peugeot 3008 2.0 HDI - dane techniczne Nadwozie: SUV, 5d Moc: 150 KM przy 3750 obr./min Moment obr.: 370 Nm przy 2000 obr./min Skrzynia biegów: manualna, 6

Salon Genewa 2013 | Peugeot 2008

Salon Genewa 2013 | Peugeot 2008

Podstawowym silnikiem będzie trzycylindrowy 1.2 VTi występujący w trzech wariantach mocy: 82, 110 i 130 KM. Dostępny będzie też 1.6 VTi (120 KM) oraz dwa silniki wysokoprężne: 1.4 HDI (68 KM) i 1.6 HDI (92 lub 115 KM). Co ciekawe, mimo przedniego napędu Peugeot da kierowcy możliwość wyboru jednego z pięciu

Peugeot 208 - test | Pierwsza jazda

Peugeot 208 - test | Pierwsza jazda

. Jej następca, model 206 również cieszył się dużą popularnością. Machina potężnie zazgrzytała dopiero przy 207-ce. Peugeot bardzo liczy na to, że dzięki najnowszemu modelowi znów zacznie brylować wśród popularnych maluchów. Zadanie nie będzie już tak łatwe, jak w latach 80

Peugeot 308 - lepszy, ale nie najlepszy

dysponująca mocą 150 KM. Silnik stworzony we współpracy koncernu PSA z BMW z powodzeniem pracuje także w Mini i Peugeocie 207. W większym i średnio o 75 kg cięższym 308 spisuje się całkiem nieźle. Narzekać można jedynie na słabą czułość na gaz oraz fakt, że auto zaczyna jechać dopiero przy 3000 obr./min

Peugeot 207

przy skręcie I wciąż można dokupić jeszcze kilka dodatkowych bajerów. Na początek sprzedaży Peugeot przygotował promocję: w cenie najsłabszej 207 można kupić auto z silnikiem 1.4 16V o mocy 90 KM. Nasz testowy pojazd był wyposażony w najmocniejszego diesla. 110 koni

Re: Peugeot 207 1.6 HDI 110KM co sądzicie?

Byl ostatnio testowany w top gear - pozytywnie, ale bez rewelacji. Wg nich auto jest za drogie. Silnik tej samej mocy co w 206 a waga auta duzo wieksza. Konkluzja - dla frajerow gotowych ostro przeplacic stylistyczne cacko z dyzlem.

powaznie?

VW Golf 1.4 TSI/2.0 TDI 0-100 km/h 8,8s 9,3s Peugeot 207 1.6 110/HDI 110: 0-100 km/h 10,6s 10,1s Skoda Roomster 1.6 16V/ 1.9 TDI 0-100 km/h 10,9s 11,5s BMW 335i/335d 0-100 km/h 5,8s 6,2s A8 3.2 FSI quattro/3.0 TDI quattro 0-100 km/h 7,7s 7,8s Opel Vectra 2.2 Direct/1.9 CDTI 0-100 km/h 9,4

Re: powaznie?

tiges_wiz napisał: > VW Golf 1.4 TSI/2.0 TDI > 0-100 km/h 8,8s 9,3s > Peugeot 207 1.6 110/HDI 110: > 0-100 km/h 10,6s 10,1s > Skoda Roomster 1.6 16V/ 1.9 TDI > 0-100 km/h 10,9s 11,5s > BMW 335i/335d > 0-100 km/h 5,8s 6,2s > A8 3.2 FSI quattro/3.0 TDI