1.4 tdci wtryskiwacze

Piotr Mokwiński

Widzisz takie oznaczenie? Uważaj. Najgorsze silniki w popularnych autach

Widzisz takie oznaczenie? Uważaj. Najgorsze silniki w popularnych autach

Strony z ogłoszeniami pełne są pułapek na kierowców. Kupno silnika z listy podwyższonego ryzyka może być okazją, ale stanowczo odradzamy to niedoświadczonym osobom. Wybraliśmy kilka jednostek z popularnych aut.

Polacy uwielbiają te używane auta. Uważaj na te wersje, to często skarbonki bez dna

Choć w 2022 r. zmienił się lider w imporcie używanych samochodów do Polski i astra pokonała a4, to wiele się nie zmieniło. Wciąż szukamy dokładnie tych samych modeli. Wybraliśmy potencjalnie bardzo ryzykowne wersje.

Szukasz okazji, wpadasz spiralę kosztów. Najgorsze silniki w używanych autach

Wybraliśmy silniki, na które wciąż można trafić pod maską używanych aut, a przez ostatnie lata okryły się złą sławą. To silniki podwyższonego ryzyka. Możliwe, że będą służyć wam niezawodnie, ale decyzję o ewentualnym zakupie podejmijcie po konsultacji ze specjalistą.

Najgorsze silniki, na które można trafić w używanych autach. Kierowcy je przeklinają

Najgorsze silniki, na które można trafić w używanych autach. Kierowcy je przeklinają

używany samochód, z którymś z tych silników może być niezłą okazją. Musimy się jednak liczyć z ryzykiem, a zakup bardzo mocno przemyśleć. Więcej porad dla kierowców znajdziecie na stronie głównej gazety.pl . Benzyna z Niemiec, którą trzeba wziąć pod lupę. 1.4 TSI Volkswagena W zamierzeniu miał być jednym

Używany Ford Focus II (2004-2011) - godny spadkobierca

Używany Ford Focus II (2004-2011) - godny spadkobierca

przednich reflektorach auta, oraz przednim zderzaku z dużym, trapezoidalnym wlotem powietrza. Używany Ford Focus II - silnik cztero- czy pięciocylindrowy? Dla zwolenników jednostek benzynowych Ford przygotował całą paletę wolnossących czterocylindrowców o pojemności od 1.4 do 2.0 l, a na dokładkę zaserwował

Ford Fiesta VII vs Hyundai i20 I. Rozsądnie wycenione, ale czy warte uwagi?

Ford Fiesta VII vs Hyundai i20 I. Rozsądnie wycenione, ale czy warte uwagi?

postawili na to, co mają najlepsze w kwestii jednostek napędowych. Gamę benzynową tworzą sprawdzone, wolnossące silniki znane z innych modeli koncernu Hyundai-Kia. Do dyspozycji mamy czterocylindrowe 1.2 78 KM, 1.4 100 KM i 1.6 126 KM. Wszystkie korzystają z wielopunktowego wtrysku paliwa i łańcucha

Używany Ford Focus I, II i III. Awarie, usterki i najlepsze wersje bestsellera

Używany Ford Focus I, II i III. Awarie, usterki i najlepsze wersje bestsellera

zamachowego. Przeszkadzać może głośna praca i niezbyt oszczędny charakter jednostki. 1.6 i 2.0 TDCI pochodzą z magazynów koncernu PSA. Francuskie diesle generują odpowiednio 90-109 i 136 KM. Każdy z nich wykorzystuje bezpośredni wtrysk common-rail realizowany przez wtryskiwacze Bosch lub Siemens. Koszty

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

zapychaniem się wtryskiwaczy. Do naprawy należy podejść kompleksowo, inaczej regeneracja wtryskiwaczy nie starczy na długo. Kolejny problem - typowy dla współczesnych Diesli - to nietrwałe koło dwumasowe. Okres produkcji silnika: 2000 - 2009. Modele w których stosowano silnik 2.0 TDCi: Ford: Mondeo III

Wersje-skarbonki popularnych aut. Na co uważać przy kupnie A4, serii 3, Golfa lub Astry?

Wersje-skarbonki popularnych aut. Na co uważać przy kupnie A4, serii 3, Golfa lub Astry?

kierowców narzeka. Na forach najczęściej sypią się gromy na problemy z turbosprężarkami, dwumasowe koła zamachowe i awarie wtryskiwaczy. Uważajcie zwłaszcza na 1.8 TDCi. Najbezpieczniejszym wyborem wysokoprężnym jest mniejszy 1.6 TDCi. W drugim Focusie mogą się psuć: Elektronika: głównie problemy z szybami

Używany Ford Focus II - opinie, awarie, usterki, wady i zalety

Używany Ford Focus II - opinie, awarie, usterki, wady i zalety

nich wykorzystuje bezpośredni wtrysk common-rail realizowany przez wtryskiwacze Bosch lub Siemens. Koszty regeneracji różnią się znacząco. Produkt Boscha poddamy regeneracji kosztem 500 złotych, zaś Siemensa około 700 złotych za sztukę. 1.6 TDCI łączono z pięciostopniową przekładnią manualną w słabszej

Używany Ford Focus I (1998-2004) - skazany na sukces

Używany Ford Focus I (1998-2004) - skazany na sukces

). Najsłabszy z nich 75-konny 1.4 stosowany był już w Fieście, a w cięższym Focusie zachowywał się nieco ospale. Dużo lepszą propozycją był podobny konstrukcyjnie 1.6 o mocy 100 KM, który pozwalał osiągnąć „setkę" w niecałe 11 sekund, konsumując średnio ok. 7 l / 100 km. Komu było to za mało, ten

Poradnik | Na te silniki Forda warto postawić

Poradnik | Na te silniki Forda warto postawić

koła zamachowego, wtryskiwaczy, turbosprężarki, filtra cząstek stałych. Jedynym silnikiem diesla skonstruowanym przez inżynierów Forda, który nie okazał się jakościową wpadką jest archaiczny 1.8 TDCI rozwijający od 100 do 125 KM. Ostatnio montowany był w czwartym wcieleniu Mondeo i Focusie II

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

zużycie turbiny. Okres występowania problemów: 1998 - 2002 (0.6), 2002 - 2007 (0.7). Zastosowanie - Smart: ForTwo 1.4 TSI - koncern Volkswagena W zamierzeniu miał być jednym z najpopularniejszych silników benzynowych koncernu Volkswagena. I tak się rzeczywiście stało. Zastosowanie znalazł w autach

Ford S-Max 2 vs. VW Sharan 2. Duży, a może jeszcze większy? To auta dla wymagających

Ford S-Max 2 vs. VW Sharan 2. Duży, a może jeszcze większy? To auta dla wymagających

wariantów diesla 2.0 TDCI. Do dyspozycji mamy wersje 120, 150, 180 i 210 KM. W tym przypadku otrzymujemy sprawdzoną technologię koncernu PSA zaadaptowaną przez Forda. Jak przystało na nowoczesnego ropniaka, zastosowano wtrysk bezpośredni common-rail, doładowanie, filtr cząstek stałych i dwumasowe koło

Kupujesz samochód? Uważaj! To wersje-skarbonki najpopularniejszych aut nad Wisłą

Kupujesz samochód? Uważaj! To wersje-skarbonki najpopularniejszych aut nad Wisłą

kierowców narzeka. Na forach najczęściej sypią się gromy na problemy z turbosprężarkami, dwumasowe koła zamachowe i awarie wtryskiwaczy. Uważajcie zwłaszcza na 1.8 TDCi. Najbezpieczniejszym wyborem wysokoprężnym jest mniejszy 1.6 TDCi. W drugim Focusie mogą się psuć: - Elektronika: głównie problemy z

Kupujemy używane: Ford Kuga I kontra VW Tiguan I. Solidne SUV-y z napędem 4x4

Kupujemy używane: Ford Kuga I kontra VW Tiguan I. Solidne SUV-y z napędem 4x4

autorstwa francuskich inżynierów PSA. 2.0 TDCI (HDI) występuje w odmianach mocy 140, 163 KM. Wprawny kierowca przy spokojnej jeździe uzyska spalanie na poziomie 6-7 litrów na setkę. W ruchu miejskim trzeba liczyć się z zużyciem 9-10 litrów oleju napędowego. Wymiana rozrządu to wydatek 900 złotych, zaś

Kupujemy używane - Volkswagen Sharan II vs. Ford Galaxy II - dla dużej rodziny

Kupujemy używane - Volkswagen Sharan II vs. Ford Galaxy II - dla dużej rodziny

silników 1.4 TSI 150 KM, 2.0 TSI 200-220 KM i wysokoprężnych 2.0 TDI 140, 150, 177, 184 KM. Benzynowe konstrukcje oferują niezłą dynamikę, zużywając przy tym rozsądne ilości paliwa. Najmocniejsza z nich gwarantuje przyspieszenie do setki w 7,8 sekundy, co w 485-centymetrowym aucie robi wrażenie. Niestety

Poradnik | Używane limuzyny klasy średniej - Ford Mondeo IV vs. Opel Insignia

Poradnik | Używane limuzyny klasy średniej - Ford Mondeo IV vs. Opel Insignia

Insignia nadrabia dosyć bogatym wyposażeniem większości dostępnych egzemplarzy. Co ciekawe, z łatwością znajdziemy modele pochodzące z krajowej sieci dystrybucji. Lwią część stanowią auto poflotowe. Od 140 do 325 koni mechanicznych W kwestii jednostek napędowych specjaliści polecają benzynowe 1.8, 1.4

Poradnik | Tanie w eksploatacji. Małe silniki Diesla bez dwumasowego koła zamachowego

Poradnik | Tanie w eksploatacji. Małe silniki Diesla bez dwumasowego koła zamachowego

W 2001 roku w palecie napędowej Peugeota 206 pojawił się podstawowy silnik wysokoprężny 1.4 HDI - w palecie napędowej Forda znany jako TDCI. Najmniejszy diesel koncernu PSA otrzymał bezpośredni wtrysk common-rail, a także turbodoładowanie. W zależności od wariantu, generował 54, 68 lub 90 KM. Dwie

Poradnik | Rozsądne auta miejskie z dieslem za 10 tysięcy złotych

Poradnik | Rozsądne auta miejskie z dieslem za 10 tysięcy złotych

materiałów, ale wyjątkowo odpornych na trudy codziennej eksploatacji. Wśród silników wysokoprężnych, Ford sięgnął po produkty koncernu PSA. Mamy do wyboru diesla 1.4 i 1.6 TDCI (HDI) o mocy 68 lub 90 KM. Zużycie paliwa w cyklu miejskim nie powinno przekroczyć 6 litrów.

Ford Focus II (2004-2010) - opinie Moto.pl

Ford Focus II (2004-2010) - opinie Moto.pl

. Historia modelu 2004 - premiera modelu II-gen., nadwozie hatchback 3d i 5d oraz kombi, silniki benzynowe 1.4 (80 KM), 1.6 (100 lub 115 KM), 2.0 (145 KM), turbodiesle 1.6 TDCi (109 KM) i 2.0 TDCi (136 KM) 2005 - turbodiesle 1.6 TDCi (90 KM) i 1.8 TDCi

Boisz się tanich diesli? Tych możesz być pewny

Boisz się tanich diesli? Tych możesz być pewny

W pierwszym Avensisie montowano dwa silniki wysokoprężne: 2.0 TD (90 KM) oraz 2.0 D4-D (110 KM). Mocniejszy z diesli może przysporzyć spore kłopoty. Użytkownicy Avensisa bardzo często narzekają na dwumasowe koło zamachowe, zacierającą się turbosprężarkę i awaryjne wtryskiwacze. Rozsądniejszym

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

z rocznika 2008. Pozostaje jeszcze kwestia wtryskiwaczy firmowanych przez Siemensa. Są nietrwałe i często zawodzą. fot. Volkswagen Do tej listy możemy także dopisać m.in. pierwszego Forda Ka, VW Golfa V 1.4 TSI, drugie Renault Laguna czy Mercedesa klasy E (W210). Pełne zestawienie ze

Raport specjalny: Superdiesle

pracuje na wyższych obrotach Dane eksploatacyjne 1.4 HDi, TDCi producent: PSA, Prenery, Francja zastosowanie w modelach: Citroën C2, Citroën C3, Citroën XSARA 1.4 HDi, Ford FIESTA

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

pojemności 2,0 litra (M47D20/M47TUD20) nie jest wolny od problemów. A jak się pojawią potrafią dokonać prawdziwego spustoszenia na koncie właściciela. Jednostka z 1998 roku (136 i 150 KM) cierpi na wiele dolegliwości, może w niej dojść do uszkodzeń turbiny, koła dwumasowego, wtryskiwaczy, a nawet pęknięcia

Ecobrandy - moda czy biznes?

osłony alternatora (Mondeo), - olej przekładniowy o niskiej lepkości (Mondeo). W wersji ECOnetic dostępne są modele: Fiesta, Focus i Mondeo, wszystkie z silnikiem 1.6 TDCi. Cena: Przykładowo Fiesta ECOnetic 1.6 TDCi 95 KM (3-dr.: 56 650 zł) ma niemal

Regeneracja wtryskiwaczy tdci czy skuteczna metoda naprawy

Witajcie. Mialem regenerowane i czyszczone wtryskiwacze w focusie 2003 1.8 tdci. jak myslicie pojezdze jeszcze tym samochodem czy po kilkuset km czeka mnie kolejna wizyta w serwisie.

Focus 1,6 TDCI - skarbonka?:(

Być może będę miał okazję odkupić od znajomego Focusa z tym silnikiem - przebieg 140 tyś. (miałbym go do 200.000 km) Ale z tego co czytam to ten silnik może wymagać dużych kosztów utrzymania w przyszłości - wtryskiwacze filtr PDF i trochę się waham. Czy może jednak warto pomyśleć o tym

Re: _______Ford Fusion 1.4 TDCi - czarne chmury s

sparta4mr napisał: > Witam! Kilka dni temu kupiłem Fusiona 1.4 TDCI, rok 2004. Przy każdorazowym dod > aniu gazu (ruszanie, zmiana biegów) kopci mi na czarno. Trochę mnie to niepokoi > , czego to może być objaw? Dodam, że paliwko zalałem b.dobre jakościowo. Co zau > ważyłem

1,4 HDi koncernu PSA = 1,4 Duratorq TDCi

pojazdy. Nowy silnik Diesla HDi 1,4 w PSA oraz silnik Duratorq TDCi 1,4 w Ford Motor Company to rezultat porozumienia o wspolpracy zawartego przez dwa koncerny we wrzesniu 1998r., rozszerzonego rok pozniej poprzez podpisanie szeroko zakrojonego programu wspolpracy w dziedzinie silnikow Diesla

Re: Regeneracja wtryskiwaczy tdci czy skuteczna m

frezbi napisał: > Witajcie. Mialem regenerowane i czyszczone wtryskiwacze w focusie 2003 1.8 tdci > . jak myslicie pojezdze jeszcze tym samochodem czy po kilkuset km czeka mnie ko > lejna wizyta w serwisie. Czyszczone to miałeś na pewno, pewnie jeszcze uszczelnione. Ale co z

Re: FORD FOCUS 1.8 TDCi

I jak z wtryskiwaczami? Nie ma problemów? Wiem, że przynajmniej na początku były, na skutek dostawania się opiłków z pompy paliwa. Ford ponoc poprawił to, ale czy na pewno? Pzdr Niknejm

Re: FORD FOCUS 1.8 TDCi

niknejm napisał: > I jak z wtryskiwaczami? Nie ma problemów? Wiem, że przynajmniej na początku > były, na skutek dostawania się opiłków z pompy paliwa. Ford ponoc poprawił to, > ale czy na pewno? > > Pzdr > Niknejm Ależ Ty się czepiasz... 3 pytania do postu sprzed

Re: TDDI CZY TDCI?

Niestety nie masz racji, tdci potrafi sie wysypac przy 2x wiekszym przebiegu, mimo braku wczesniejszych awarii. Wtryskiwacz (to zazwyczaj pada) kosztuje ok. 1,5k plnow. Sporo :-( Podobno tddi jest mniej awaryjny, na pewno tanszy w serwisowaniu jest uklad zasilania. Tylko ten halas...

Re: MondeoTDCI czy warto???

mameja21 napisał: > sandomingo1 napisał > co do silników tdci w Fordach, to sa b. awaryjne i kosztowne w naprawie, stąd > > duzo sprzedajacych nawet na forum. naprawa kompletu wtryskow to 6 tys, pa > da > tez pompa za 4 tys. > > Bajki. > Nie

Re: Ford Mondeo lub s-max 1,8 tdci 125 km

wtyskiem elektomagnetyczne a w 2.0 piezoelektryczne wiec cena 1szt to około 800zł zamiast 1600zł w 2.0 tdci ale tak jak mówiłem nic mi nie padło wiec nie wiem co to cena wtryskiwacza.

Re: Ford Mondeo lub s-max 1,8 tdci 125 km

Witam tak sa usterki- awarie wtryskiwaczy,problemy z dwumasa,filtrem dpf,przy dzisiejszych cenach paliw ,oraz kosztem napraw diesli wybor jest tylko jeden-pb

Re: focus II 1,6 TDCi

ponadprzeciętnie):to łączniki stabilizatora z tyłu (zupełnie inny element niż z przodu mimo podobnej nazwy). Ale na marginesie - do Polski nie kupowałbym fordowskiego tdci -> one są strasznie skomplikowane i wrażliwe na złą ropę: pojeździsz za dużo na złej ropie a wymiana wtryskiwaczy to tylko kwestia

Re: Czy ktos juz jechal Mondeo 2,2 TDCi ?

nie, wszystkei 2,2 tdci po 1 tankowaniu polska gnojowka udaly sie do aso na wymiane pompy i wtryskiwaczy. A tak serio, przejdz sie do salonu fjorda..powinni miec, to sobie pojezdzij

Re: mam problem z dieslem w focusie

a w mondeo TDCI z 2004r na wymianie 4 wtryskiwaczy na szczescie auto na gwarancji (koszt jednego wtrysku z wymiana w ASO 1300zł)

Re: Passat, 6 , 3 , A4 czy Vectra ??

aldzazara napisał: mondeo o ktorym ktos tu pisał to > nie zycze najgorszemu wrogowie > (awarie popmy wtryskowej i wtryskiwaczy - zapraszam forum ford) Użytkowałem 2 Mondeo ( 2,0 TDCI,potem 2,2 TDCI ) i nie było żadnych problemów ani z wtryskami ani z pompą. Generalnie auto super

Re: A4 albo Passat z TDI n/t

a stać Cię na potencjalną (i patrząc obiektywnie wcale nie tak mało prawdopodobną) naprawę wtryskiwaczy w Fordowskim CR (TDCI)? Tak jak wcześniej proponowano jeśli Ford to TDDI bo TDCI na polskim paliwie niestety może okazać się kosztownym hobby :) a znów TDDI jakimś rewelacyjnym silnikiem nie

Re: focus II 1,6 TDCi

skomplikowany ,ma juz common raila III generacji,ma bardzo nowoczesne wtryskiwacze i jesli cos sie w nim zepsuje to koszty beda astronomiczne (szczególnie trezba wiec uwazac na stacje z e złym paliwem : koszt jednego etryskiwacza ponad 2.500 zł !!!!!!!!!!!!!!) .Pozdrawiam Łukasz

Re: focus II 1,6 TDCi

=czny to wymiana napedu rozrzadu jest tania: w ASO peugeota to koszt > > 800 zł) tak jak pisałem silnik jest skomplikowany ,ma juz common raila III > generacji,ma bardzo nowoczesne wtryskiwacze i jesli cos sie w nim zepsuje to > koszty beda astronomiczne (szczególnie trezba wiec

Re: Focus 1,6 TDCI - skarbonka?:(

autach przy takim przebiegu mislaem chocby wymienic łącznik stabilizatora. A tutaj totalnie jeszcze nic nie trzeba robic. Wielki plus za to. Silnik 1.6 100KM bezyna też bezobsługowy. Ale w ruchu Warszawskim trzeba sie liczyc ze zuzyciem paliwa od 8.5 (przy bardzo delikatnej nodze) do ponad 10 litrow przy

Re: Ford Kuga II - 2.0 TDCi

qqbek napisał: Ja robię mniej niż 10 rocznie, żona dokłada 5-6. Samochód mam od > lipca '15 i jak go kupiłem miał 166 na blacie (sam pan bozia wie ile naprawdę) > . Teraz mam 199,5. > przy przebiegach poniżej 15 tys.km rocznie Diesel się nie opłaca:) jeden wtryskiwacz to

Frezbi zamilkł:

jeszcze trzeba użył. Kolejna sprawa to kwestia kodów: o ile wiem, w silniku 1,8 tdci wtryskiwacze trzeba zakodować w sterowniku silnika. Nowe kody - ponoć niezbędne - mogą wygenerować tylko sprytne maszynki sygnowane przez Delphi. A posiadają je tylko autoryzowane serwisy tej firmy. Szwagier mojego brata

Re: Ford Mondeo 2.0 Trend X / Nissan Primera 1.8

Szczepan, Twoja opinia dotyczy Mondeo, czy jego silnika TDCi? Bo niestety Mondeo z tym silnikiem jest mniej zawodne niz egzemplarze na Pb. TDCi z 2002 i poczatku 2003 rzeczywiscie maja problemy - mi padl wtryskiwacz w takim silniku. Nowsze auta, z konca 2003, juz tak nie wracaly (to opinia

Re: Czy wszystkie diesle Forda kopcą? (TDCi też)

Zawsze można przecież wymieniać wtryskiwacze co 10000km i juz nie będzie kopcić.Czyli reasumując Co 10tys wtryski a olej przy co trzeciej wymianie wtrysków i po problemie...P.S Znajomy przed 1-szą zmianą oleju w oplu combo wymienił (na gwarancji) 2 przekładnie kierownicze...Tutaj rachunek

Re: Polecane warsztaty

Masz problem z wtryskiwaczami Common Rail Bosch Delphi to można śmiało polecić serwis ze Stalowej Woli http://www.wtryskiwacz.com Tekst linka. Regeneracja wtryskiwaczy wychodzi bardzo przyzwoicie ja robiłem w fordzie mondeo 2,0 tdci delphi i wszystko śmiga jak się patrzy. Robią tylko na

Re: Mondeo TDCI kontra Vectra 2,0 dti

i do wymiany szedl caly CR (pompa, przewody wys. cisnienia, wtryskiwacze). Od 2002r problemy sa juz sporadyczne, potrafi pasc wtryskiwacz. Za to serwisy dziwia sie jak cos zlego przytrafi sie silnikowi z koca 2003 badz nowszym. Prawda jest ze TDCi produkcji Forda kopca. Z moich obserwacji

Re: Focus TDCi

Witam! Ja co prawda o mondeo, ale z tym wlasnie silnikiem. Jeszcze nie dawno poruszala sie nim moja siostra. Przy 80 tys km (auto 1,5 roku) zdaje sie ze nalala gdzies jakiegos badziewnego paliwa i pojawily sie wlasnie takie same objawy. W serwisie stwierdzili ze to paliwo i zaproponowali

Re: Vectra cdti (150KM) 2005 r. vs Mondeo Tdci (1

wtryskiwacze- i to jest ponoć nagminne (wg opini internetowych) i > kosztowne. Lepiej pod względem jakości wypadają te jednostki 115 KM, ale > wolałbym troche więcej mocy (i tak źle i tak niedobrze :) ) > > Pozdrawiam > A brales pod uwage Passata 1.9 130 ? Moze warto , choc nie

Vectra cdti (150KM) 2005 r. vs Mondeo Tdci (130KM)

Mam zamiar kupic w kwietniu samochód albo Vectra GTS 1.9 cdti (150KM) albo Mondeo 2.0 tdci (130KM). Prosiłbym o informację nie o wrażeniach z jazdy, bo te mogłem ocenić sam i szczerze mówiąc vectra mnie zachwyciła tak, że narazie nic jej nie przebiło, ani Mondeo ani Avensis ani Laguna

Re: Peugeot 106 1.5 D - dobry dla studentki?

majaa znaczenie jedynie przy uruchamianiu motoru. zuzyte wtryskiwacze.. tez< widac.. po chmurze dymu jak lejaa..zazwyczaj saa trwale.. to nie mondeo TDCI w ktoorym wtryski robi siee raz w tygodniu..

Re: Wyjątkowość Diesla Forda

> Dodatkowo (bo akurat zasłyszałem że ktoś wymienia 4 wtryskiwacza) pan z serwisu > także potwierdził, że jest tendencja by wtryskiwacze również traktować jako > element eksploatacyjny silnika (2000zł/szt) Ja bym ten serwis ze swoim Mondeo 2.0 TDCI omijał szerrrrooookim łukiem

Re: Vectra cdti (150KM) 2005 r. vs Mondeo Tdci (1

trochę emocji to Vectra nieporuwnywalnie dostarcza większej radości i szybszego bicia serca. Jeździłem też Avensisem 2.2 (150KM) ale jakoś, wg mnie, brakowało mu tego "pazura", który miała vectra 1.9 (150KM). Zawieszenie Avensisa jest też nastawione na spokojniejszą jazde, bardziej jak limuzyna

Komunikat urzędu ochrony konsumentów

Duratorq TDCi o pojemności 1,6 litra: Fiesta (wyprodukowanych między lipcem 2004 a styczniem 2005), Focus (wyprodukowanych między lipcem 2004 a lutym 2005) oraz Focus C-MAX (wyprodukowanych między lipcem 2004 a styczniem 2005). -- Dla Francuzów, samochód to Ona

Re: ford F O C U S combi diesel - warto kupic?

Jeżdżę fordami focusami od 2000 r. Focus 1600 100 KM Focus 1.8 TDdi 90 KM Focus 1.8 TDci 100 KM Focus II 1.6 TDci 90 KM Najlepszym pod względem właściwości jezdnych był poprzedni. Ten ostatni ma za małą moc, aby np. swobodnie wyprzedzać. Krótkie biegi, zero przyspieszenia do 2000 obrotów

Diesel kombi - Focus II, E46

Pytanie dotyczące dwóch samochodów kombi. Focus II 1,6 TDCi Ktoś się może wypowiedzieć nt. wad/zalet tego silnika? Wiem tyle że jak diesel Forda to kupować TDCi a nie TDDI. W ofercie samochodów używanych pojawiają się samochody ciężarowe, jakie są koszty przerobienia na osobowy? Głównie

Re: Ford Mondeo 2.2 TDCI GhiaX kombi - test

A czy ktoś ze zwolennikiem nowych silników diesla pomyslal jakie sa koszty eksploatacji po 100 tys km. Te silniki sie rozsypuja, FIAT/Opel/SAAB - dwumasowe kola zamachowe, zawory EGR w co 10tys km, turbo sie gotuje co 50tys. VW- to samo + wtryskiwacze, Mazdy i Fordy, sprzęgła i 5 te biegi nie dają

Re: Kto wyjaśni krótko , co to jest Common Rail ?

Krótko : Common-Rail jest jednym z trzech znanych mi systemów zasilania paliwem diesli z wtryskiem bezpośrednim. 1. Klasyczna pompa wtryskowa - ciśnienie wtrysku rzędu kilkuset barów, możliwość tylko pojedynczego wtrysku. Pompa podaje na poszczególne wtryskiwacze odmierzoną dawkę paliwa

Re: PILNE!!! Pomóżcie mi, błagam!

eksploatowane przez jedną osobę. Jeszcze co do silnika 2.0 TDCi 130 KM comonn rail. Warto wspomniec, że własnie najbardziej usterkowa była pierwsza partia tych silników, spełniających normę Euro 3. Nie wiem jak w 2002 roku, ale z samego początku produkcji szybkiej awarii ulegały wtryskiwacze m. in. z powodu

Re: Toyota Avensis 2.2 D-4D D-CAT

ze silnik jest cichy mozna sobie w dupe wlozyc. Poza tym pisza ze mocy wogle sie nie czuje i samochod jest znacznie gorszy w prowadzeniu niz Mondeo TDCi 2.2 i Accord. Toyota dostala chyba 2 gwiazdki na 5. Cichy silnik hehehehe - zaraz jeszcze powinien ktos napisac pierdoly o

Re: Benzyna zalana do diesla,mało, co robić?

Głupi jesteś jak zamierzasz jeździć na tym: 1.Masz NOWEGO Transita, nie szkoda Ci tego auta? Gdyby to był stary dziad, to OK, ale auto nówka? 2.Silniki TDCI są BARDZO czułe na jakość paliwa. Gdyby to był VW to możesz jeździć, ale nie Ford!!!!! 3.Szkoda Ci 200 zł, a wtryskiwacze kosztują 5000

decyduje rynek i technologia

Za 3 lata większośc silników będzie TB a diesle będą tylko TDCi i w systemie euro4 będą palic mniej i pracować ciszej. Obecne wtryskiwacze sa przystosowane do 5(!) wtrysków pilotażowych i jest to kwestia czasu bardzo bliskiego, kiedy diesle będą w większości. Silniki bez turbo będą w

Re: mondeo combi w dieslu?

." ........................................ Nie wiem co chcesz od fordowskiego silnika diesla Jeżdzę Focusem z 2005 roku 1.8 TDCI 100 KM bardzo dynamiczne auto, w trasie pali około 5l/100km jak spokojnie jadę w dalszą trasę to 4,8l/100km. Przebieg 75000km w niecałe dwa lata. Jestem bardzo zadowolony z tego silnika. Miałeś kiedyś Forda z

Re: wyrok: wtryski. 1600zł

. nowych wtryskiwaczy Bosch do 1.6 TDCi 109KM kosztuje ok. 4400,- a jest to sklep uznawany za drogi więc w kwocie 3800,- pewnie dałoby się znaleźć. W tej sytuacji podana cena za regenerowane jest dość bojowa.

Re: Auto 20-30k PLN / Rodzina 2+3 - doradzcie!

ceną. W dieslu jak Ci coś padnie to płacisz i płaczesz, a tanio nie jest. Poza tym niech nawet Ci nie przechodzi przez głowę silnik 2.0 tdci bo są one b.awaryjne. Ja bym poszukał C-maxa 1.6 (2.0) 16v Ghia - będziesz zadowolony. Pozdrawiam

Renault Megane 1.9 dci - czy wejść w taki zakup?

za to auto to 14-15 tys. zł. Proszę, doradźcie, czy w tej sytuacji brać czy nie? Alternatywą zakupu byłaby SKODA FABIA 1.4 tylko już starsza i tańsza z 2004-2005, raczej z ogłoszenia (bo nie znam nikogo,kto sprzedaje. Więc tu wybór to loteria) POzdrawiam skiz

Nowoczesne silniki wysokoprężne - Ford Focus

A teraz cos o silniczku w Focusie: "fordfocus TDCi Ford zwiększa atrakcyjność popularnego Forda Focus wprowadzając na rynek nowy silnik wysokoprężny z układem wtryskowym typu common-rail najnowszej generacji. Nowy silnik wysokoprężny - Ford Duratorq TDCi - ma pojemność 1

Re: Diesel kombi - Focus II, E46

Przy naprawach każdy nowy diesel będzie drogi. Ford TDCi z silnikiem 1.6 to konstrukcja francuska. To jest zaleta tego silnika, diesle forda to niestety porażka, 1.8, 2.0 to na polskim paliwie bardzo kosztowna impreza. BMW przed fl ma silnik na pompie VP44 z tego co pamiętam i należy go

Re: 130 KM Duratorq lepszy od 130KM VW !!!

Chłopie! Bierz TDCi bez mrugnięcia. Ten silnik jest cichszy od VW 1,9Tdi ponieważ wysokie ciśnienie powstaje przed wtryskiwaczem w "szynie", natomiast w nimieckim dieslu to pompowtryski "cisną" paliwo co wywołuje klekot. Pierwsze minuty pracy silnika to czas na optymalizację jego pracy, a

Re: Focus II - roczniki 2005 i 2006 - ankieta

1.6tdci 109KM, 170tys.km - gw. uszczelnienie a potem wymiana rury intercoolera, - innym razem wymiana intercoolera po kontakcie z lisem, - uszczelnienie wtryskiwacza, bo spaliny dostawały się do kabiny na postoju! - gw. wymiana amortyzatora po całkowitym wycieku oleju, - wymieniona pęknięta

Re: Jak tankować taniej i jeździć oszczędniej?

Jak ja jadę swoim dieslem poniżej 1500obrotów, to on strasznie telepie, pewnie chce mi wskoczyć na kolana i dać po ryju. Nic dziwnego - to 1,8 TDCi. Wszystkie jednostki z common-railem w osobówkach tak będą działać. Dodatkowo koło dwumasowe bardzo nie lubi szarpania na niskich obrotach. A to jest

Re: Prawda o oleju opałowym

wykonane wtryskiwacze w silnikach tdi, hdi, tdci. Tam zalanie opałem na pewno skończyłoby się kosztowną awarią. Tak więc nie wierzę w takie gadanie, że posiadacz nowoczesnego diesla od lat leje opałowy, przejeżdża ponad 100 kkm i nic się nie dzieje. To jest niemożliwe, żaden nowoczesny silnik tego

Re: Jaka używka kombi diesel do 40 tyś?

kilkuletnie egzemplarze -zapiekająca się linka hamulca ręcznego, może uszkodzić tarcze hamulcowe -padający EGR -w silnikach TDCI bardzo wrażliwy jest uklad wtryskowy, padajace wtryskiwacze są bardzo kosztowne w naprawie

Masz nową Fiestę lub Focusa? Jazda do serwisu!!

w samochodach Ford wyposażonych w silniki Duratorq TDCi o pojemności 1,6 litra: • Fiesta (wyprodukowanych między lipcem 2004 a styczniem 2005), • Focus (wyprodukowanych między lipcem 2004 a lutym 2005), • Focus C-MAX (wyprodukowanych między lipcem 2004 a styczniem 2005

Re: Co wybrac focus vs golf vs astra vs auta segm

z tego co czytam w internecie wymiana wtryskiwaczy kosztuje ok 1000zl wymiana calego osprzetu pompy itd kolo 2000zl (nie wiem jak bardzo sa to wiarygodne informacje, ale przyjmijmy ze faktycznie tyle to kosztuje)a teraz tak: pb spalanie ok 9l ON -spalanie ok 6,5 -7 l 2.5l* 5zl = 12,5 zl/100

Fordy - do naprawy marsz!

K producent tych samochodów. Wada polega na możliwości przetarcia się przewodu powrotu paliwa z wtryskiwaczy, w efekcie czego może dojść do wycieku oleju napędowego. Według komunikatu, wady te mogą wystąpić w samochodach Ford wyposażonych w silniki Duratorq TDCi o pojemności 1,6 litra: Fiesta

Rząd dodaje rzepaku do Diesla - czy stare auta ...

Raili będą mieli przechlapane. Komplet 4 wtryskiwaczy do takiego silnika to około 6000 PLN. Jeżdżę Focusem z grudnia 2006, silnik 1,8 TDCi i w instrukcji jest WYRAŹNIE WOŁAMI NAPISANE, że dopuszczalne jest stosowanie paliwa zwierającego DO 5% biokomponentów. Czy Unia zasponsoruje mi wymianę uszkodzonych

Re: ford F O C U S combi diesel - warto kupic?

Kilka razy pisałem o moim FFII 109KM 1.6tdci. U mnie było kilka problemów ale wszystkie skoncentrowały się pod maską. Samochód służbowy ale dbam jak o swój. Co mnie spotkało do 150tys km: - wymiana katalizatora, bo przerdzewiały jego uchwyty, nowy ponoć jest przekonstruowany, objawiało się to

Re: Pczy jakie cenie za litr, dizel się nie opłac

W/g mnie nie da się tego policzyć realnie.Porównałem sobie dla ciekawości Forda Focus-a 1.6B i 1,6 tdci (100KM i 90KM)Średnio różnica w spalaniu będzie około 2 litrów na korzyść diesla.Różnica w cenie ropy i cenie zakupu zwróci się po ~87tys.km biorąc poprawkę że średnie spalanie podałem

Re: Octavia II

nawet 13 l. lpg i koszty będą podobne bo ja tankuję po 2,10-2,30 a nie około 4 PLN za litr, a w praktyce w trasie nie przekroczyłem 9 litrów lpg więc wychodzi ok. 5 l ON. Zasuwałem Fordem TDCi z duzymi prędkościami 180-200 km/h spalił około 10l więc wystarczy że w takich warunkach zmieszczę się w

Troche historii... az do common rail'a

przewyzszala juz sprzedaz jednostek benzynowych." Zrodlo: Swiat Peugeut, marzec 2002, Artykul "Silnik wysokoprezny HDi 1,4" Grzegosz Sokalski str. 8

Re: Maly dieselek

> TD ze zmienna geometria lopatek turbiny maja rowniez bardzo czule > pompy paliwa i wtryskiwacze wiec nim zapiecze sie wspomniana > kierownica silnik nie bedzie juz pracowal. Bzdura. Silnik będzie dalej pracować ponieważ rail przekazuje paliwo w formi płynnej. Natomiast