1.4 tdi drogie ceny wtryskiwaczy

Piotr Mokwiński

Diesel jeszcze nie umarł! Nasze propozycje o pojemności 1.3-1.6 litra. Warte grzechu

Diesel jeszcze nie umarł! Nasze propozycje o pojemności 1.3-1.6 litra. Warte grzechu

Udział wariantów wysokoprężnych w nowych autach, jeszcze kilka lat temu przekraczał 50 procent, a w niektórych segmentach dochodził do 80 proc. Teraz trend jest wyraźnie spadkowy, co wcale nie oznacza, że jego siła maleje. O jego popularności przekonamy się wertując rynek wtórny. W wielu modelach wciąż osiąga parametr dominujący. Wobec tego, postanowiliśmy przedstawić Wam najciekawsze propozycje.

Widzisz takie oznaczenie? Uważaj. Najgorsze silniki w popularnych autach

Strony z ogłoszeniami pełne są pułapek na kierowców. Kupno silnika z listy podwyższonego ryzyka może być okazją, ale stanowczo odradzamy to niedoświadczonym osobom. Wybraliśmy kilka jednostek z popularnych aut.

Szukasz okazji, wpadasz spiralę kosztów. Najgorsze silniki w używanych autach

Wybraliśmy silniki, na które wciąż można trafić pod maską używanych aut, a przez ostatnie lata okryły się złą sławą. To silniki podwyższonego ryzyka. Możliwe, że będą służyć wam niezawodnie, ale decyzję o ewentualnym zakupie podejmijcie po konsultacji ze specjalistą.

Najgorsze silniki, na które można trafić w używanych autach. Kierowcy je przeklinają

Najgorsze silniki, na które można trafić w używanych autach. Kierowcy je przeklinają

używany samochód, z którymś z tych silników może być niezłą okazją. Musimy się jednak liczyć z ryzykiem, a zakup bardzo mocno przemyśleć. Więcej porad dla kierowców znajdziecie na stronie głównej gazety.pl . Benzyna z Niemiec, którą trzeba wziąć pod lupę. 1.4 TSI Volkswagena W zamierzeniu miał być jednym

Ile kosztuje dobra używana Skoda Fabia II i III? Omijaj szerokim łukiem niektóre wersje

Ile kosztuje dobra używana Skoda Fabia II i III? Omijaj szerokim łukiem niektóre wersje

w 2012 i przestał sprawiać kłopoty. Skoda Fabia II - silniki diesla. A może diesel? Amatorzy silników wysokoprężnych śmiało mogą kupować jednostki 1.4, 1.9 TDI o mocy 70-80 i 105 KM. Pierwszą polecamy do przebiegu 200 tysięcy kilometrów. Później mogą pojawić się problemy z nadmiernym luzem na wale

Audi A4 to król rynku wtórnego. Ma wiele zalet, ale i wersje pułapki. B7, B8 i B9

Audi A4 to król rynku wtórnego. Ma wiele zalet, ale i wersje pułapki. B7, B8 i B9

wtryskiwaczy firmowanych przez Siemensa. Są nietrwałe i często zawodzą. Problemy skończyły się wraz z wprowadzeniem wersji 2.0 TDI CR, czyli z układem Common-Rail w 2007 roku. Od tej pory silnik 2.0 TDI znika z czarnej listy i można mu zaufać. Jednak pamiętajcie, 2.0 TDI w Audi A4 z roczników 2004-2008 może

Używana Skoda Octavia III (2013-2020) - rodzinny kompakt z aspiracjami. Opinie.

Używana Skoda Octavia III (2013-2020) - rodzinny kompakt z aspiracjami. Opinie.

jednostki serii EA288: 1.2 TSI i 1.4 TSI – 4-cylindrowe, 16-zaworowe, z bezpośrednim wtryskiem paliwa, które stanowią dziedzictwo po poprzedniej generacji auta. Wtedy jednak borykały się z „chorobami wieku dziecięcego", takimi jak nietrwały napinacz łańcucha rozrządu, awarie wtryskiwaczy

Używane Audi A4 - opinie i awarie. Sprawdzamy trzy generacje B7, B8 i B9. To prawdziwy hit

Używane Audi A4 - opinie i awarie. Sprawdzamy trzy generacje B7, B8 i B9. To prawdziwy hit

z rocznika 2008. Pozostaje jeszcze kwestia wtryskiwaczy firmowanych przez Siemensa. Są nietrwałe i często zawodzą. Problemy skończyły się wraz z wprowadzeniem wersji 2.0 TDI CR, czyli z układem Common-Rail w 2007 roku. Od tej pory silnik 2.0 TDI znika z czarnej listy i można mu zaufać. Jednak

Alfa Romeo Giulietta vs. Audi A3 III. Włoska finezja czy niemiecki pragmatyzm?

FCA się nie zrażali i postanowili zagarnąć dla siebie kawałek smakowitego tortu. Droga na szczyt nie była łatwa i właściwie nigdy nie została osiągnięta, bowiem przy stole już siedzieli BMW serii 1, Mercedes Klasy A, a także Audi A3. Alfa wykorzystuje architekturę Fiata Bravo i produkowana jest od

Używana Škoda Octavia II (2004-2013) - historia zatoczyła koło

Używana Škoda Octavia II (2004-2013) - historia zatoczyła koło

. Jednostki turbodoładowane również okazały się niewolne od wad. 105-konna 1.2 TSI oraz 122-konna 1.4 TSI borykały się z napinaczem łańcucha rozrządu wytrzymującym ok. 100 tys. km. Miewały również problemy z nadmiernym poborem oleju i awariami wtryskiwaczy. Apetyt na olej (nawet pół litra na 1000 km

Seat Ibiza IV vs. Chevrolet Aveo II - który wybrać?

Seat Ibiza IV vs. Chevrolet Aveo II - który wybrać?

. To 1.3 MultiJet o mocy 75 lub 95 KM. Gwarantuje przyzwoite osiągi przy spalaniu na poziomie 4 litrów w trasie. Ewentualna regeneracja turbosprężarki i wtryskiwaczy to koszt 1500 i 600 złotych za sztukę. Mechanicy zgłaszają jedynie problemy w postaci niskiej wytrzymałości sprzęgła (około 600 złotych

Kupujemy używane: Kompakty premium. BMW serii 1 kontra Audi A3 II

Kupujemy używane: Kompakty premium. BMW serii 1 kontra Audi A3 II

i turbodoładowanie. To 1.4 TSI 125 KM, 1.8 TFSI 160 KM i 2.0 TFSI 200-265 KM. Na szczycie gamy stoi pięciocylindrowa jednostka zarezerwowana dla topowego RS3 2.5 o mocy 340 KM. Używane Audi A3 - silniki Diesla. Który wybrać? Preferując silniki diesla, mechanicy doradzają tylko 1.9 i 1.6 TDI

Skoda Fabia III czy Citroen C3 III? Z drugiej ręki, w dobrej cenie i nie tylko do miasta

Skoda Fabia III czy Citroen C3 III? Z drugiej ręki, w dobrej cenie i nie tylko do miasta

. Amatorzy silników diesla mają do wyboru jednostkę 1.4 TDI generującą 90-105 KM. Wyposażona w bezpośredni wtrysk typu common-rail gwarantuje wystarczające osiągi w mieście, jak również niskie spalanie oscylujące wokół 5 litrów na 100 km. Ewentualna regeneracja wtryskiwaczy i turbosprężarki to wydatek 600 i

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

Skoda Octavia II (2004 - 2013) | opinie Moto.pl

2004 - premiera modelu, nadwozie hatchback 5d, silniki benzynowe 1.4 (75), 1.6 (102 KM), 1.6 FSI (116 KM), 2.0 FSI (150 KM), turbodiesle 1.9 TDI (105 KM), 2.0 TDI (140 KM) 2005 - wersja kombi, wersja RS z silnikiem 2.0 TFSI (200 KM) i napędem 4x4 2006 - silnik benzynowy 1.4 (80 KM), sportowa wersja RS

Używane Skoda Yeti vs. Suzuki SX4. Ciekawe crossovery z dobrą relacją ceny do jakości

Używane Skoda Yeti vs. Suzuki SX4. Ciekawe crossovery z dobrą relacją ceny do jakości

kosztem 1800 złotych. 2.0 TDI o mocy 110, 140 i 170 KM przekonuje elastycznością i wciąż niskim zużyciem paliwa. Niestety, na tle konkurencji nie uchodzi za bezproblemowe rozwiązanie. Skoda Yeti - prosty i niedrogi w eksploatacji napęd Yeti standardowo dysponuje napędem na przednie koła. W mocniejszych

Idealne do miasta za 10-15 tysięcy złotych - Opel Corsa D vs. Skoda Fabia II

Idealne do miasta za 10-15 tysięcy złotych - Opel Corsa D vs. Skoda Fabia II

, mocny diesel Amatorzy silników wysokoprężnych śmiało mogą kupować jednostki 1.4, 1.9 TDI o mocy 70-80 i 105 KM. Pierwszą polecamy do przebiegu 200 tysięcy kilometrów. Później mogą pojawić się problemy z nadmiernym luzem na wale korbowym. Największy w gamie diesel uchodzi za pancerny i z powodzeniem

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

z rocznika 2008. Pozostaje jeszcze kwestia wtryskiwaczy firmowanych przez Siemensa. Są nietrwałe i często zawodzą. fot. Volkswagen Do tej listy możemy także dopisać m.in. pierwszego Forda Ka, VW Golfa V 1.4 TSI, drugie Renault Laguna czy Mercedesa klasy E (W210). Pełne zestawienie ze

Boisz się tanich diesli? Tych możesz być pewny

Boisz się tanich diesli? Tych możesz być pewny

ogłoszenia Audi A4 to zdecydowanie jeden z najpopularniejszych i najbardziej pożądanych samochodów na rynku wtórnym w Polsce. Jako że przyglądamy się najtańszym i najlepszym dieslom, dzisiaj wybraliśmy niezbyt drogą generację B6 z lat 2000-2006. Najlepszym wyborem w Audi A4 B6 jest jednostka 1.9 TDI w

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Porównaj ceny tego produktu ? dane dostarcza: Żaden silnik nie narobił producentowi tyle "smrodu", co 2.0 TDI Volkswagena. Miał jeszcze o tylę ciężej, że zastąpił słynący z trwałości i bezproblemowej eksploatacji silnik 1.9 TDI. Lista problemów z silnikiem 2.0 TDI jest długa. Znajdują się

Ecobrandy - moda czy biznes?

Ecobrandy - moda czy biznes?

CR (75 KM) ma podobne wyposażenie co wersja Sport (z silnikiem 1.6 TDI CR o tej samej mocy - 57 300 zł) ale bogatsze m.in. o tempomat. Fabia Greenline będzie niedługo dostępna z nowym silnikiem 1.2 TDI CR. Jej ceny nie są jeszcze znane. Poprzednia wersja 1.4 TDI CR Greenline kosztowała 55 400 zł i

Volkswagen Caddy Kombi

- wtryskiwaczami wolnossącym dieslem SDI 2,0 l/70 KM (51 kW) oraz jednostką benzynową 1.4 16V/75 KM (55 kW). Pierwszy z tych motorów - ciężki i głośny - nie zapewnia ważącemu dwie tony (z obciążeniem) Volkswagenowi godziwej dynamiki, choć nie pali dużo i odznacza się elastycznością. Na pewno lepszym źródłem napędu

Re: Pczy jakie cenie za litr, dizel się nie opłac

W/g mnie nie da się tego policzyć realnie.Porównałem sobie dla ciekawości Forda Focus-a 1.6B i 1,6 tdci (100KM i 90KM)Średnio różnica w spalaniu będzie około 2 litrów na korzyść diesla.Różnica w cenie ropy i cenie zakupu zwróci się po ~87tys.km biorąc poprawkę że średnie spalanie podałem

Re: co kupić za samochód do 15000 dla rodziny 4 o

przebieg MERCEDES C180 - dość drogi i nie wart swojej ceny OPEL ASTRA - większość zdezelowana i mało wytrzymała OPEL VECTRA - dobrze wykończony, lecz KOROZJA jak to w OPLACH OPEL OMEGA - dość duży samochód ale bardzo awaryjny, no i blacha!!! SKODA FABIA - ładna, ale za słaba dla 4 osób chyba że 1

Rząd dodaje rzepaku do Diesla - czy stare auta ...

wtrysków? Co na to producenci aut? Nie wiem jak benzyniaki, ale kolega który ma silnik 1,4 TSI też ma poważne obawy. I wreszcie, last but not least, olej rzepakowy i bioetanol jest droższy niż ropa naftowa. http://www.polityka.pl/rynek/1514718,1,biopaliwa---niespelnione-oczekiwania.read Unia nie

Re: Gaz w matizie

vw lupo 3L, audi a2 1.2 TDi i coś małego benzynowego przerobione na LPG. Ze względu na cenę zakupu i dostępność zrezygnowałem z vw i audi a kupiłem daewoo matiza. Samochód ten pali 4,9 l/100 km benzyny (zmierzone!). Postanowiłem założyć do niego instalację gazową, wybór padł na sequent 24 BRC. Montaż

Re: Audi A6 | Skaza na honorze

@m Zgadzam się z Tobą, można kupić 3-4 letnie A6 TDI z Niemiec Austrii, Beneluksu, tylko pamiętaj, że będzie miał nalatane 200 tyś. Przy takim przebiegu masz już wiele rzeczy do wyremontowania. Na same dwa komplety opon (letnie i zimowe) do A6, wydasz 5 tyś. i nie będą to topowe opony. Już nie

Re: Auta specjalnie postarzane? - artykul 2

usportowionych aut - wyższe o połowę (Ford Focus ST), dwie trzecie (Golf GTI) lub nawet dwukrotnie (Audi S4, BMW M3). . Strzeż się tych aut Ale nawet wśród tańszych aut łatwo wdepnąć na minę i wybrać wersję kosztowną w naprawie lub wybitnie awaryjną. Np. Audi A4 B6 2.0 TDI PD Multitronic (beznadziejny

Re: zalety diesla

to akurat zasluga dwoch zaworow na cylinder. Niedostatek momentu w benzynowcach przy nizszych obrotach bierze sie z 4v na cylinder. Splaszczenie wykresu momentu (w funkcji obrotow) w dieslu bierze sie z obecnosci turbiny a nie z faktu ze to diesel. Popatrz na wykres momentu silnika VW 1.8T - jest

Nowoczesne silniki wysokoprężne - historia

miniaturyzacji silników Diesla z CR jest produkt Daimler-Chryslera pod nazwą Smart. Mowa o samochodzie, którego pojemność skokowa to 0,8 litra, a moc maksymalna 41 KM. Za około 20 tys. marek można sprawić sobie pojazd spalający 3,4 l/100 km. Co prawda patrząc na cenę ciężko doszukać się tu oszczędności

Prowokujesz albo trafiłeś na bzdury

mniej obrotów wału korbowego na 1km trasy niz silnik benzynowy = mniejsze obciażenie elementów trących. 3. Cykl diesla charakteryzuje się mniejszymi chwilowymi skokami cisnienia w komorze spalanie w porównaniu do cyklu otta. 4. Olej napędowy jest mniej degradujący w stosunku do filmu olejowego